Jõulud

Lisatud Prisma ja kirjanike kommentaarid!

FOTO | KISA SUHTLUSVÕRGUSTIKUS: Prisma solvab raamatusõpru ja autoreid? (101)

Denes Kattago, 4. detsember 2017, 12:49
PrismaFoto: Reigo Teervalt
Mitmed kirjanikud, kirjastajad ja ajakirjanikud nagu näiteks Katrin Pauts, Keiti Vilms ja Tauno Vahter on suhtlusvõrgustikus pahased Prisma kaubandusketi raamatuid mahategeva reklaami üle. Kett ise soovitab seda kampaaniat huumoriga võtta ja mitte solvuda.

Eesti Kirjanike Liidu esimehele Tiit Aleksejevile Prisma reklaamkampaania ja selle seletused ei meeldinud. "Piinlik oli seda reklaamplakatit näha. Ja Prisma seletus ei veena," ütles Aleksejev Õhtulehele. 

Vastukampaania algatanud kirjastaja Tauno Vahter peab seda kampaaniat läbimõtlematuks ja halvustavaks. "Vastukaaluks sellele oleme teinud Facebookis külje "Jälle raamat!", kuhu saab üles laadida pilte lastest koos mõne neile meeldiva raamatu pildiga. Kutsume osalema nii peresid, lasteaedu, koole, raamatukogusid kui ka kõiki teisi. Näitame, et raamatud pakuvad rõõmu, mitte ei kurvasta." 

Raamatuaktivistid on Vahteri eestvedamisel loonud suhtlusvõrgustikus ürituse.

 

Samal teemal

Prisma ütles Vahterile suhtlusvõrgustiku postitusele saadetud vastuses, et kampaaniaga soovitakse pöörata tähelepanu erinevate kingiklišeedele, mistõttu ongi kampaanias neli küsimust "Jälle raamat?", "Jälle küünal?", "Jälle sokid?", "Jälle tass?".

ETV "Kirjandusministeeriumi" saatejuht Mart Juur nimetas kampaaniat lolluseks. "Arvan, et meediaväljaanded võiksid oma veebikülgi kaunistada bänneriga nutvast lapsest, kes küsib: "Jälle Prisma?" Ja oleks tore vaadata, kas Prisma rahval on hea meel sellist asja näha. Aga siiski, kokkuvõttes arvan, et haisvat rumalust ei ole vaja torkida, las ta lämbub oma mustuse sisse," kommenteeris Juur Menule.

Prisma Peremarketite kommunikatsioonijuht Piret Lankotsi sõnul pole kindlasti selle kampaania eesmärgiks kutsuda üles inimesi raamatuid endale ja teistele mitte ostma. 

Turundusjuht Reigo Rahumäe ütles Õhtulehele, et selle kampaania eesmärk on pöörata tähelepanu sellele, et kauplustest saab muudki kui raamatuid – valida saab lausa 60 000 toote vahel.

"Soovitaksin suhtuda kampaaniasse huumoriga ja mõnusa eneseirooniaga. Ilmselgelt on iga reklaami eesmärgiks tähelepanu tõmmata ja meediamürast silma paista. Hea kampaania puhul tõstatub ka arutelu käsitletud teema osas. Nagu näha, siis see kampaania oma eesmärgi täitnud – tõmmanud tähelepanu ja pannud inimesed arutlema, milliseid kingitusi sel aastal oma lähedastele teha. Praegu ei ole plaani kampaaniat muutma hakata. Jõulukampaania on väljatöötatud koos reklaamiagentuur Imaginega, kes on ka selle kampaania teostajad," lisas Rahumäe. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee