Eesti uudised

RIIKLIK LEPITAJA RAKVERE TÖÖTÜLIST: mingit orjapidamist lihakombinaadis olnud pole, sest töötajate palk vastab Eesti mediaanpalgale (153)

LISA KOMMENTAAR

Omal Jõul 5. detsember 2017 21:11
Mind huvitab ainult üks asi- teha järeldus ja sellega ajakirjanduses sõna võtta, ise REAALSELT hetkegi viibimata tootmisruumides, natuke nagu näotu või mis? Eks "kallutamata ekspertarvamused" tulevadki tavaliselt suurte silmadega headelt "tädidelt", kes kenades eesruumides kõhukese täis söödavad ja nii muuseas kinnitavad, et " ei meie majas on see kõikse õnnelikum töörahvas". C´mooon vana, GET REAL!!!
veel 5. detsember 2017 13:44
See nn. mediaanpalk pole ammu enam praeguse elukalliduse juures mingi palk ja kui siis suud paotada, saadki sule sappa. Sealjuures uued vallavanemad võivad küsida unelmate palka ja keegi ei köhigi. Ju siis ongi saabunud orjaaeg.Ja siis küsitkse, et miks me vihkame poliitikuid. Ja vihkamegi, vihkame lõpuks ka seda riiki. Miks? Nii tahaks inimese moodi elada.
E 5. detsember 2017 08:49
Ühesõnaga leitakse, et selline töötasu võimaldab suurepäraselt täiskasvanu enda vajadused katta+järglaste?!? Lihtsalt uskumatu, kuidas saab see meie riigis normaalne olla-selle raha eest ei saa inimesena elada. Ongi vaid vegeteerimine, suremiseks on palju aga elamiseks vähe. Jube riik ja see lepitaja...aga seda on palju nõuda, et täiskõhuga inimene mõistaks... no kui leiba ei ole, söögu saia...
Selle raha eest, 5. detsember 2017 12:07
mis seal saadakse, ei hakka minu äratuskell töölegi. Kuidas ma õigeks ajaks tööle jõuaksin? Nali naljaks. Aga mina saan nn Eesti keskmise pensionina kätte. Loomulikult ei lähe.
E 5. detsember 2017 08:49
Ühesõnaga leitakse, et selline töötasu võimaldab suurepäraselt täiskasvanu enda vajadused katta+järglaste?!? Lihtsalt uskumatu, kuidas saab see meie riigis normaalne olla-selle raha eest ei saa inimesena elada. Ongi vaid vegeteerimine, suremiseks on palju aga elamiseks vähe. Jube riik ja see lepitaja...aga seda on palju nõuda, et täiskõhuga inimene mõistaks... no kui leiba ei ole, söögu saia...
Tölpa 5. detsember 2017 06:45
Ane mere, kui juhataja palk 40 000 kuus ja 29 töölise 300.- kuus annavadki välja ilusa keskkmise....
5. detsember 2017 06:51
Aga tuvi ja simsoni peig panid iga kuu 20000 tuuri , lisaks palk
On ju? 5. detsember 2017 12:09
Mina, jota, panen kaks pudelit viina päevas hinge alla, sina aga oled karsklane, teeb see kokku, et mõlemad oleme jotad. Seda Eesti statistikat ei usu enam lasteaia ealised ka mitte.
nimetu 5. detsember 2017 05:25
mina saan päevas 8 euri ja ka ei nuta, just 8 euri päevas mitte tunnis
5. detsember 2017 07:07
Mida see nutmine aitama peaks?
eesti keskmine küll 5. detsember 2017 00:14
aga katsu sa selle keskmisega ära elada. Masendavalt tilluke on see keskmine. Täitsa arusaadav, miks inimesed eestist lahkuvad mujale.
00:14 5. detsember 2017 00:54
Suur tükk ajab sul suu LÕHKI! Aitab sulle ka miinimumpalgast!
??? 4. detsember 2017 21:08
Palk vastab Eesti keskisele? Aga kas ee töö seal kah Eesti keskmisele vastab? Või on see siiski veidi raskem, räpasem ning stressirohkem?
Eesti keskmine on 1200 4. detsember 2017 21:14
kuid kombinaadis makstakse 600.Millise valemiga seda keskmiseks saab nimetada?Või mida lepitaja mõtles keskmise palga all?
olen tööandja 5. detsember 2017 01:04
Neid, kes siin kommentaariumis lõugavad, korralikult tööd teha ei taha ja nõuavad ainult SUURT palka, mina küll tööle EI VÕTAKS! Mul on teistsugused, tublid töötajad!
k.k 5. detsember 2017 05:40
Kustkohast sa tead, kes siin kommentaariumis "lõugavad" ja et nad tööd teha ei taha ?
5. detsember 2017 07:09
Ta on Lenin, kes näeb ja teab kõike.
teistsugused töötajad 5. detsember 2017 10:42
ukrainast, kes on nõus odava palga eest ja ilma lisatasuta ületunde tegema?

saunik 4. detsember 2017 19:23
Tuletaks meelde,et selles ettevõttes töötamine pole kohustuslik vaid inimese vaba valik.Kui selle asutuse töötaja peab seda orjatööks on ta ise vabatahtlik ori ja see on tema enda valik.
19:23 4. detsember 2017 19:42
Las Kadri Simsoni elukaaslasest TUBLI VARAS maksab lisatasu...! Ahnus ajab suu lähki!
Varsti hakkavad fekalistid tahtma ka peaministri palka....
Mine lõuga 4. detsember 2017 20:33
ja haize kuskill mujal. Nt fb-s.
vaadake, 19:23 4. detsember 2017 21:06
Ei tea, miks JOBUD miinuseid laovad...? Kas neid SUNNITAKSE seal tööl käima...?
Või nad on nii lollid, et ei tea veel, et Lihakombinaadis töötamine on VABATAHTLIK ja nende ENDI SOOV....?
Ok 4. detsember 2017 18:41
A millest need töötajad elavad siis?
18:41 4. detsember 2017 19:43
Elavad Eesti KESKMISEST palgast! Ära roni kommenteerima, JOBU!
JOBUkakule 4. detsember 2017 20:31
Mingit müstilist Eesti keskmist palka reaalsuses ei eksisteeri.
See on väljamõeldud utoopia ja numbrid paberil.
Seega töötajad käivad tasuta tööd tegemas.
20:31 4. detsember 2017 21:12
VÕTA TABLETTE "TASUTA" TÖÖTAJA! KOHE ARSTI JUURDE!
5. detsember 2017 07:13
20:31 - see on näide eesti juhtimiskultuurist ja edukusest. Labiilse närvisüsteemiga kisakõrid, kelle maailamas on edukuse mõõdikuks uus pemm ja puhkus Hispaanias.
Stepihunt 4. detsember 2017 18:40
Ettevõtja või nende kõneisik, nagu see riiklik lepitaja ilmselt on, peaks aru saama, et Eesti keskmisest palgast rääkimine ei tähenda meie maal head tooni, tavainimese jaoks on see rikaste arvelt üles paisutatud. Teine asi on ka see, et kui pärast töötüli räägitakse: meil on kõik korras, siis kõlab see antireklaamina. Eesti firmade suur viga on see, et avalikud suhted on rajatud eitamisele ja ilustamisele, mitte juhtunu ausale analüüsile.
Rebaaserein 4. detsember 2017 19:23
Antud juhtumi puhul on pandud kits kärneriks.
vihatud nõuka ajal 4. detsember 2017 18:30
tapaliinil maksimaalne töötamise aeg 5 aastat ja kõik, et ei toodetaks mõrvareid.
Lihakombinaadile 4. detsember 2017 20:31
VALLANDAGE juba ometi need räuskajad Lihakombinaadist! Kaua teie neid hoiate PILPA peal...? Võtke uued töötajad asemele! Kui ei meeldi töötada, siis kadugu minema! Keegi ei suuni neid seal töötama!
to lihak... 4. detsember 2017 20:52
20:52 4. detsember 2017 21:13
Mitte Anne, vaid TUBLI eesti töömees Juhan!
kust leida uusi töötajaid 4. detsember 2017 21:17
kui kombinaadi maine on null?kui seda probleemi viisakalt ära ei lahendata, siis võib üldse uksed kinni panna, sest uusi töötajaid ei tule.
4. detsember 2017 21:27
vaimuhaige oled,mitte tubli eesti töömees.kuidas sa seal jämejalas arvutile ligi pääsesid?
21:27 5. detsember 2017 00:57
Sinusuguseid VAIMUHAIGEID on siin terve kommentaarium täis räuskamas...! Kui tööd ei taha teha, siis pannakse sulg sappa! TEHTUD!
5. detsember 2017 07:14
Tuha-Juhan? Kas seesama, kes koos Saepuru-Sassiga läbustas?
Tubli töömees 5. detsember 2017 10:44
hindab ka teisi töötegijaid ja nõuab neile õiglast palka.Madala palgaga käsivad rahul olla need, kes ise teenivad kümneid tuhandeid teiste arvelt
See Juhan 5. detsember 2017 10:45
töötab Rakvere lihakombinaadis ning tema töö on töötajaid alla suruda
Jauram 4. detsember 2017 18:05
Sealt tuleb vorst : uho-gorlo-nos, hui-pi..da i hvost!
18:05 4. detsember 2017 19:45
Keskerakonna HULL hullumajast jälle kommenteerimas....!
Kobi ruttu oma Venemaale, Ivan!
Jan 4. detsember 2017 18:00
Palgad algavad ikka 1000 netost, alla selle on vegeteerimistoetus, mida meil ekslikult ka palgaks kutsutakse.
to Jan 4. detsember 2017 18:27
Mitmele inimesele sina tööd annad ja kuidas seda palgasummat kutsutaks?
ussr 4. detsember 2017 18:39
Kui tööandja ei suuda maksta oma töötajatele äraelamist võimaldavat palka, siis tuleb selles ei ole mitte töötaja süüdi vaid tööandja. Ettevõtte efektiivsus sõltub ettevõtjast ja need ettevõtjad, kelle ettevõte hingitseb ainult tänu madalale palgatasemele, ei ole nagunii jätkusuutlik ja mida kiiremini sellistest äbarikest lahti saab, seda parem.
18:27 4. detsember 2017 19:53
Harimatu mats räuskab mitme inimese eest! Temast ei ole kellelegi töö andjat!
juhataja 4. detsember 2017 21:18
jaksab kombinaat maksta 25 töölise palga.Ja mida ta selle palga eest tegi ? Viis kombinaadi maine alla.
Ja mida kiiremini neist lahti saab 4. detsember 2017 21:21
Seda kiiremini on sinusugused tänaval ilma tööta ja nõus igasuguse palgaga!
töömees 5. detsember 2017 00:59
Madala haridusega ja kehvale töötajale pole vaja ka MIINIMUMPALKA maksta ja teda üldse tööle VÕTTA...! Imegu kodus käppa!
5. detsember 2017 09:16
Sa võid m edasi imeda, seda sa oskad
parandus 5. detsember 2017 10:47
mitte juhataja, vaid juhatajaLE maksab kombinaat 25 töölise palga
18:00 4. detsember 2017 19:46
Madala haridusega jobule on 1000 eurot liiga SUUR palk! Miinimumpalk oleks talle hea küll!
5. detsember 2017 07:17
Sinu puhul on küll haridus mööda külgi renstlisse voolanud. Haritusest pole mõtet üldse rääkida. Milleks selliseid vaja on, mida ta toodab peale mulina?
tegemist 5. detsember 2017 10:49
ei olegi haritud inimesega, seda näeb kirjapildist.Lihtsalt tobuga, kes on lihakombinaadiga juhtkonnaga seotud.Võib olla mõne tuhandeid teeniva asjamehe laps.
4. detsember 2017 17:06
Kui suur peaks palk olema, et läheksin looma tapma? Miljon? Ei iial!
17:06 4. detsember 2017 20:27
Sind sinna tööle ei võetagi! Ime käppa!
5. detsember 2017 09:16
Ja sina võid endiselt m imeda
Nojah 4. detsember 2017 17:04
Brutopalk 920 €uri on siis keskmine Eesti palk?! Mehed ise väidavad, et neil pole 7 - 8 või rohkem aastat palka tõstetud! Aga selle ajaga ongi tähtsate reformiametnike palgad vähemalt kahekordistunud! Kindlasti ka lihakombinaadi ladviku palgad. Mitu korda on need töölised saanud pereliikme matusetoetust või lapse ranitsatoetust? Kas see ikka tekitab töölistele olulise palgalisa? Kahtlen selles.

4. detsember 2017 19:29
saada praktiliselt 3 tonni pöialde keerutamise eest,see on ikka tase!tase eesti p.savabariigi moodi.
tom 4. detsember 2017 16:55
Kui naabri naise juures kaib paevas20 meest ja sinu juure 1 molemad oletad keskmiselt olete prostitudid.
tomile, 16:55 4. detsember 2017 19:55
Töötajad said ju REAALSELT KÄTTE keskmist palka - mitte paberil arvutatut...!
Sina, mats, ei oska lugeda artiklit aga lõugad...!
Käi rohkem koolis ja saa targemaks!
lõpeta valetamine 4. detsember 2017 21:20
mingit keskmist palka pole makstud.Peaksid ise kooli minema, õpiksid ehk viisakalt rääkima ja võib olla isegi numbritest aru saama.
5. detsember 2017 07:18
reaalselt 5. detsember 2017 10:51
said kätte 600- 700 eurot ja see ei ole keskmine palk.Sama palju teenib Tallinnas nõudepesija.
Ei ole 4. detsember 2017 16:17
hr. Virkebau toetuseks 4. detsember 2017 15:59
Jumalast õige jutt. Nõuda 100 protsendilist palgatõusu on ikka jabur. Rehepappide paraad.
Teeline 4. detsember 2017 16:58
"Rakvere lihakombinaadi töötajate algne nõue oli, et nende palk tõuseks 50 prontsenti: 25% tänavu detsembris ja 25% järgmise aasta alguses."
ka palgatööline 4. detsember 2017 18:21
Et soovivad paari kuuga pea 500-eurost palgatõusu? Kes sellest ära ütleks. Ma lepiks ka 1000eurose tõusuga, aga olen realist ja saan aru, et see ei oleks loogiline.
vana mees 4. detsember 2017 19:56
Eesti vanasõna: "TAHTMINE on taevariik, SAAMINE on iseasi...!"
Tartu linnapea 4. detsember 2017 21:22
soovis 1200 eurost palgatõusu ja saigi.Haigekassa juht soovis suuremat palka, aga pidi siiski leppima 11 000 näruse euroga.
Teeline 4. detsember 2017 17:04
Aga sa mine proovi seal tapaliinil tööd teha. Kas pead päevakese vastu, või oksendad kohe sisikonna välja. Ja siis räägi palga suurusest.
Toetused on muidugi võimsad: lapse kooliminek, lähedase surm. Kord kuus ikka juhtub.
4. detsember 2017 19:31
jah,iga kuu sureb mõni lähedane ja lähevad lapsed kooli.kõva palgalisa ikka küll!
Otu 4. detsember 2017 15:56
See mees lasi Tarbeklaasi ja Kreenholmi põhja ja nüüd on ... riiklik lepitaja. Ikka eriti küüniline lugu.
Riiklik 4. detsember 2017 15:51
lepitaja peab vastavalt seadusele olema "sõltumatu erapooletu ametiisik". Praegusel juhul võib tema sõnade järgi tõdeda, et erapooletu ta küll ei ole.
Mileina 4. detsember 2017 15:49
Riiklik lepitaja on inimene,kes räägib tööandja keeles.Riiklik lepitaja peab olema erapooletu ametnik,kes täidab oma töökohustusi mitte kallutatult kaalukaussi tööandjate poole.Paraku elame riigis,kus kehtib tygevama võim ja nii see ka on.Rakveres toimunu on aastaid olnud teada tööandale seal,eriti sellele naisele,mingi juhataja või osanik,ülbe ja paha inimene.Töötajad olid ju nagu orjad ja ta teadis seda vägagi hästi.Kahju on töölistest,kes julgesid rääkida õiget keelt ja nõudsid töötasu suurenemist,sest nüüd ootavad neid ees seal tagakiusamine ja ,,vaikne,,vallandamine.
Seatapja 4. detsember 2017 20:00
Jah, lepitaja peaks olema mõni joodik või bomža....! Tööpõlgur kõlbaks ka....!
Hr siga 4. detsember 2017 15:36
Peale seda nn lihakunni jama ei võta ma suu sisse ka selle ettevõtte tooteid. Keerasite ikka endale korralikult Rakvere lihakas. Ma ei taha isegi siis seda sodi kui mulle räigelt peale makstakse.
taat 4. detsember 2017 18:21
elusees pole seda toodangut söönud,
eestlased, 15:36-le ja 18:21-le 4. detsember 2017 21:17
Meid, eestlasi, EI HUVITA, MIDA sinusugune jobu sööb...! Mida sa lõugad - sinu OMA asi, mida sa sööd! Sõõ kasvõi heina, silo või koera junne..! Aga meie sööme LIHA!
Ega teie ka 5. detsember 2017 10:54
kaua liha ei söö, kui enam uusi töötajaid ei leia.Ise te ju liinitööd tegema ei lähe.
Täpselt 4. detsember 2017 21:24
kui kuulen nime Rakvere lihakombinaat, siis toodangule kindel EI.
Kuule Siga 4. detsember 2017 21:32
Sellega sa teed muidugi nendele töölistele "Suure Teene" ja neil ei ole varsti enam vaja piinelda.
muud varianti ei ole 5. detsember 2017 11:02
tulin ise ka ühest firmast töölt ära, kus keelduti töötajate palka tõstmast - juhataja väitis, et tööturg on avatud, keegi ei pea jääma väikese palga eest tööle, kui ei taha.Praegu teenin teises firmas palju rohkem normtundidega.Eelmises firmas tegime pidevalt ületunde ilma lisatasuta.Tuleb olla julge!Kahjuks paljud vanemad inimesed kardavad, et enam eluski tööd ei leia ning lepivad ka halbade tingimuste ja kehva palgaga.Nojah, neid on pension toeks.

Urmas 4. detsember 2017 15:18
Kuidas see Tapaliini 921 eurone kuutasu keskmine on??? Keskmine brutokuupalk on 1201 eurot.
Ma teenin sellest rohkem, Tallinna ja Harjumaa palgad on ka suuremad kui Rakveres.
Tapamajja ma tööle ei läheks ka 2000 töötasu eest ja minu arvates on see nn. keskmine töötasu 921 euron küll kõvasti alla keskmise, mida näitab ka see, et nad pidevalt otsivad töötajaid, aga ei suuda kuidagi leida.
https://www.cvkeskus.ee/view_jobad.php?job_id=507284&w=1
Need tööpakkumised on pidevalt üleval, aga 850 euro eest minna kuhugi mülkasse tööle!? Kätte saab kuus sellest brutopalgast kuninglikud 705 eurot. Minu puhul on selline nüri töö ja veel sellise alla turu keskmise hinnaga, küll täielikult välistatud!
to urmas 4. detsember 2017 15:57
tegelikult peaks olema välistatud enamusele, aga küllap maarajoonides hädaga inimesed lähevad sellisele tööle.
Urmas 4. detsember 2017 16:43
Rakvere HKC ei suuda ju samuti tööjõudu leida! See tähendab, et nende poolt pakutav brutopalk 850 eurot on ka Rakvere puhul liiga pisike! CV keskuses on nende tööpakkumised kogu aeg üleval? Kui tähtaeg aegub, siis pannakse paari päeva pärast kohe uuesti üles. CV keskuses kuulutamine on tööpakkujale tasuline ja miks HKC kogu aeg kuulutab? Sellest järeldub, et ega rahvas sinna tööle kandideerima ei tõtta ja järelikult ka maakohas ei ole pakutav töötasu ja töötingimused atraktiivsed!
töötasu 4. detsember 2017 21:26
ei vasta tehtavale tööle.
Teeline 4. detsember 2017 17:09
Lepitamise puhul kõlbab mediaanpalk. Muidu hõisatakse ikka, et küll on meil suur keskmine ja järjest tõuseb.
streik 4. detsember 2017 15:10
Kuu aega ärge tarbige kombinaadi tooteid ja vaadake palju siis hakatakse pärast palka maksma,kas ükskord ei lõpe lollitamine liht töölise mõnitamine.Huvitav palju see tädi seal palka saab, kas jõuab ikka oma peret ülal pidada
Jaanus 4. detsember 2017 21:18
Sina ära tarbi..! Ära lõuga siin eesti rahva eest!
ohhoo 5. detsember 2017 11:03
väga palju ei saa 4. detsember 2017 21:26
Pärast seda 4. detsember 2017 21:35
ei maksta enam üldse midagi, sest ei ole millest maksta.
miljonärid 5. detsember 2017 11:04
halavad kogu aeg, et ei ole millestki maksta, kuid neid pisaraid ei tasu uskuda
Boss 4. detsember 2017 15:08
Orjale ei saa palju raha maksta, muutub veel uhkeks ja ostab BMW või teeb oma firma.
Päevast päeva 4. detsember 2017 15:06
aastast aastasse TAPAD LOOMI. Just see on raske, kaugeltki mitte iga targutaja pole selleks võimeline.
mitu keskmist 4. detsember 2017 15:00
palka saab see ilueedi ?
ainult 3 5. detsember 2017 11:05
siil 4. detsember 2017 14:40
Riiklik lepitaja saadetigi sinna joga ajama muidu tekib doominoefekt kus kõik odav tööjõud keeldub lömitamast.Meie maad on väljaspool reklaamitud aastaid odavtööjõumaana kus ei ole seadusi,ametiühingut ja loodud mentaliteet,et kui ei meeldi lase jalga,meil järjekord ukse taga.
to siil 4. detsember 2017 14:46
ainult arstide- õdede ja õpetajate hääl on läbi läinud.
ülejäänutel suu pidada ja edasi orjata!
mismoodi 4. detsember 2017 21:29
õdede hääl on läbi läinud? Õed töötavad sageli 2 kohaga, et normaalset palka saada, samuti ka õpetajad.Arstide kohta ei oska öelda, kuid kuna arste jääb aina vähemaks, siis järelikult ei vasta ka nende palk töökoormusele.Soomes on palk suurem, kuid töökoormus normaalne.
4. detsember 2017 16:53
Järjekord narva sillani
Möhh 4. detsember 2017 14:33
Mina saan Rüütli personaalilist pensiooni 1700 EUR kuus + 700 EUR kuus Maskvast. Olin enne EKP rajooniinstruktor pealekaebaja.
14:33 4. detsember 2017 21:23
PENSIONÄR Arnold Rüütlile makstakse aastas ligi 150 000 eurot ülalpidamiuseks...!
Aga president ILVES saab ligi kaks ja pool korda VÄHEM! Aga kisati Ilvese kallal, mitte aga Rüütli kallal....?
ilvese näol 5. detsember 2017 11:06
toetab Eesti riik ameeriklast
Huvitav, 4. detsember 2017 14:24
miks võetakse arvesse mediaanpalk, mitte keskmine palk, mille järgi toimub töötajatele aastakoefitsendi arvestamine.
Toimugu siis aastakoefitsendi arvestamine samuti mediaanpalga järgi, sest kui arvestatakse keskmise järgi, siis ei tulu ju aastakoefitsenti 1.0 kuidagi välja.
T.Rex 4. detsember 2017 16:00
MIs vahet sellel on, mille järgi aastakoefitsienti arvestada? Kui arvestada väiksema summa järgi, jääb vastavalt ka tööaasta väärtus väiksemaks ja lõpptulemus on sama.
Kuigi jah, mediaanpalga järgi arvutamine võib pisut ebavõrdsust vähendada (seda eeldusel, et palgavahed tulevikus kahanevad).

ado 4. detsember 2017 14:22
Loomulikult pole seal orjapidamist! Orja isand pidi ka hoolt kandma, et orjal oleks peavari, riided ja kõht korralikult täis! Muidu ori ei jõudnud tööd teha... Seal aga antakse inimesele söögiraha,,, ja peavarju ja oma riiete eest pead ise hoolt kandma. ehk hoiad kõhu kõrvalt kokku.
Kui palk on lausa Eesti keskmine 4. detsember 2017 14:16
Minge Maxima kassasse tööle ja siis pärast seda tunnete, et teil seal Rakvere lihakopmbinaadis kuninglik palk!
Kui palk on... 4. detsember 2017 15:13
Üks asi on loomi ver..., ja teine asi on kassas istuda.
ega 4. detsember 2017 21:31
Maxima kassapidaja ei saagi eriti vähem palka, aina rohkem on Maximas näha töötamas noori mehi.
Üks mutt maalt 4. detsember 2017 14:13
Transpordikulude hüvitamine on see kui ida virukad veetakse tasuta bussidega kohale.See inimene kes elab sellises kohas kus peab oma transpordiga tööl kāima ei saa mingit transpordihüvitist.Et asi oleks nende inimeste suhtes aus peaks firma neile ka mingit hüvitist maksma.Nii arvan mina.
Riiklik ässitaja 4. detsember 2017 14:03
Eestis ongi orjanduslik riigikord kehtinud juba aastaid. Isegi Venemaa kodanikud ei jää siin toimuvat uskuma, Lääne- Euroopa ja Skandinaavia omad ammugi mitte.
Nende mõistus keeldub selliseid asju uskumast lihtsalt.
Tuleks teha üldstreik ja halvata kogu riik nädalaks, et valitsevad tuusad ja lumehelbekesed saaksid aru, et kui neile restoranis ikka süüa ei tehta, tuleb ise teha, kui poed on kinni, siis pole millestki teha, kui paak sai tühjaks, siis seda täis ei valata ja maale "maakate" juurde ka sööma minna ei saa jne...
ussr 4. detsember 2017 14:23
Olen üldstreigi pooldaja. Eestis puudub ametiühing, mis täidaks sellele organisatsioonile pandud ülesandeid seista töövõtjate huvide eest. Riigis süveneb iga päevaga üha enam totalitaarne režiim, mille motoks on--lõuad pidada ja edasi teenida ning kel jõud/võim sel õigus.
kui aü juht 4. detsember 2017 21:32
saab samuti tuhandetes palka, siis ei hakka ta oma naba venitama tööliste kaitseks - elu niigi lill.
salliv tolerast 4. detsember 2017 13:59
Eesti tegeleb orjapidamisega, sest Eesti keskmine palk on ORJAPALK.
See peaks olema ammu selge.
missa virised varsti pooliitikute arstide palgad tõusevad ja jalle on su keskmine palk suurem 4. detsember 2017 14:27
ehh 4. detsember 2017 13:56
2016 a müügitulu 140 303 000 eurot...
mida me siin nõuame või kisame, keda huvitab töölisklass??!!
kippar 4. detsember 2017 13:53
Kogu erasektor võiks streikima hakata. Vaataks, kaua see riigi- , EAS ja KULKA palgaliste pidu jätkub.
ab 4. detsember 2017 13:50
Palju lepitaja % on kah?
cds 4. detsember 2017 14:14
Miks lepitaja häbeneb seda palganumbrit, mida töölisklass saab? Miks räägib mingist keskmisest, rehkendatud Soormi megapalgaga kokku? Ning "master tsehha" , tegelane, kes peab kõikide tulede vahel töö d korraldama, on see viimane lollpea? Palju tema palka saab. Tal ju psüühiliselt sama pingeline, kui tapamaja lihunikul? Kui suur lepitaja palk, kui kord juba palgajutt algas?
Lonni 4. detsember 2017 15:50
Kui need ,kes vinguvad väikese palga pärast , oleksid omal ajal ÕPPINUD HOOLEGA, siis EI PEAKS nad praegu palga pärast vinguma ! Haritud inimene ei pea tapamajas loomi tapma ,tema leiab omale sobiva töö ka mujalt ! Eeldan , et need streikijad ja CO ei ole vist väga kaua koolipinki nühkinud , aga töötasu peab olema sama , mis direktorilgi !See on minu isiklik arvamus !
ab 4. detsember 2017 16:34
Paraku kõik ei ole kunagi mahtunud marjamaale, kui nad kõik oleks koolis käinud nagu sina, sööksid praegu põhjamaade kondijahust tehtud vorstikesi vms.
4. detsember 2017 17:38
See on primitiivne arusaam, mis tuleneb sellest, et sind on uskuma pandud seda mida sa uskuma peadki ja usudki seda, et kõik on inimese enda teha.
Aga palun väga hakka siis homsest niimoodi muusikat looma nagu beethoven ja laulma nagu pavarotti, siis ma võtan oma sõnad kohe tagasi.
Hinnatakse siiski ikkagi peamiselt annet ja nutikust.
Näiteks neid kel on juristi paberid taskus on ju tegelikult palju, aga kui sa ikka piisavalt nutikas ja andekas ei ole sellel alal, siis sellest on suhteliselt vähe kasu.
Muidugi esineb ka juhtumeid kus inimesed oma annet ei kasuta või ei oska seda õieti ära kasutada või pole sellest üldse teadlikud, see on muidugi eraldi teema.
Üldiselt aga on ka nii, et kes on mingil alal andekas, siis ta on ka mõnel muul alal üldiselt sama andekas, kui ta sellega sama palju ja sama innukalt tegeleks.
Aga arvata, et kõik lihttöölised on andekad, siis no ma ei usu ja pealegi mida sa õpid kui sa millestki aru ei saa või see õppimine on sinu jaoks väga raske ehk ülivaevaline ja väga aeganõudev ehk näiteks seda sama mida keegi õpib 3 aastat õpid sina 30 aastat.
Ega arvutid ei ole ju ka kõik ühtemoodi kiired.
Tee näiteks mõni väga vana arvuti sama kiireks nagu see kõige uuem ja kiirem, sama on ka inimestega, et kas sa oled juba sellisena loodud või ei ole.
paistab 4. detsember 2017 17:45
et koolipingi nühkimine küll kedagi haritumaks ei tee, muidu nii ulli juttu ei ajaks.
to lonni 4. detsember 2017 19:04
näeh, kitsekarjus sai ka ministriks!
4. detsember 2017 20:25
mitte palju 4. detsember 2017 21:33
direktori 4. detsember 2017 21:34
palk on 25 000 kuus ja töölised ei nõua isegi mitte viiendikku sellest palgast.
Lonni- Juhan - Jaanusele 5. detsember 2017 11:09
Ka haritud iniemsed ei saa Eestis korralikku palka või arvate, et medõele või õpetajale makstakse rohkem kui keskmist?

se-to 4. detsember 2017 13:45
Endine orjapidaja toetab ikka praegusi orjapidajaid !
sass 4. detsember 2017 13:41
mitteükski töö ei ole raske kui on motivatsioon ja hea palk! nüüd riiklik lepitaja tee analüüs: köikides tööstussektorites ja muudes valdkondades oli juba 2009 aastal 900 eur keskmine palk. nüüd on pea 9 aastat möödas ja keskmine on 1200! tööstust pole mötet ülevalpidada kui ei suuda maksta regiooni keskmist! vaata kui kalliks on meie regioon läinud? vöta 900 eur maksud maha, kas me elame aastas 2008 vöi 2018???? kärpis kogu eesti 10-neks aastaks, elame euroopa liidus, läänepoolsed riigid kärpisid natukene 6-12 kuud, siin käib lauslollus kuubis löpmatuseni.... millest te räägite? nüüd nöudke miinimum 1200 eur, sest järgmine 10 aastat ei tösteta sentigi niikuinii......ühiskonna hävitamine on sellises hoos, et suisa hirm on laste ja järelkasvu pärast....
tjahh 4. detsember 2017 14:15
kreeka penskarid saavad niipalju, meie toetused ka seal sees.
999 4. detsember 2017 13:37
Riiklik lepitaja on sama, nagu Riigi poolt määratud advokaat. Kumbagi kasutegur on praktiliselt NULL!
juku 4. detsember 2017 13:35
saab10000 ja juhan 1000 ja ongi keskmine 5500
ab 4. detsember 2017 16:34
ei ole, keskmise arvutaja küsib: palju ma näitan?
Näiteks, 4. detsember 2017 13:34
sellise rutiinse töö eest, mida olen näinud telkari kaudu, lihakombinaadis tehtavat, mina ei teeks isegi tonni eest. Olen torujürina teeninud 3500 bruto. Hoopist teistsugune ja vaheldusrikkam töö. Sellise tuima töö tegemine päevast päeva, toobki stressi ja vaidlused. Noh, aga millegipärast ei usu ka seda 900+ palka seal lihakas.
aga 4. detsember 2017 13:32
eesti keskmine palk ongi ju orja väärne tasu
Zz 4. detsember 2017 13:29
..jah meestel oli vist nii ´ hea palk’ et ei olnud midagi teha kui streikida..
toto 4. detsember 2017 13:28
aga klaasi vabrik on unustatud

villu. 4. detsember 2017 13:20
Riiklik lepitaja ei saa aru, et töötajate palganumber moodustab keskmise palga mitte vastupidi.Et mida väiksem on keskmine palk seda vähem on tööandjal kohustus töölisele palka maksta.
uskumatu 4. detsember 2017 13:15
kelle kasuks see riiklik lepitaja töötab ja kellele niisuguseid lepitajaid vaja on
to 4. detsember 2017 15:11
tõesti näib, et riiklik lepitaja töötab välismaise eraettevõtja huvides.
See 4. detsember 2017 20:03
lepitaja töötab tööandjate heaks, teistmoodi ta ei oskakski ja riigile( loe: võimul olijatele) on sellist vaja. Tema ülesanne on töövõtjad maha rahustada ja tööandjaid jamadest päästa. Ega hunt hunti murra.
Lihunik 4. detsember 2017 13:14
Palk vastab Eesti keskmisele, aga koormus...,(
4. detsember 2017 14:26
palk vastab Eesti keskmisele mediaanpalgale. Keskmine palk on oluliselt suurem, kui mediaanpalk.
Urrr 4. detsember 2017 13:14
Targem oleks juht välja vahetada. Ilmselt on tädi töömeetod stiilis - keelan - käsen - poon - ja lasen...
ohjah 4. detsember 2017 13:12
Jutt oli ju kolmest eurost tunnis. Kas tõesti saavad eesti inimesed keskmiselt kolm euri tunnist. No sel juhul polke tegemist orjapidemisega rakvere lihakombinaadis vaid juba laiemalt Eestis üldse?
Bla 4. detsember 2017 15:21
Kui jutt on eesti keskmisest, siis see on 1200 bruto, mis teeb 7€ tunnis.
lepitaja 4. detsember 2017 21:37
ütles, et teenivad 900 mis on keskmine mediaanpalk.900- maksud.justkui 5 eurot tunnis - aga kas saavad?
Hea kogemus ja hea lahendus 4. detsember 2017 13:10
Kreenholmi ei ole enam.
Rakvere Lihakombinaat veel on.
to 4. detsember 2017 13:14
jah, ühe parimat ja kvaliteetsemat kaupa tootva vabriku, Kreenholmi, kadu on selle vanameha südametunnistusel. Igal juhul aitas ta kõvasti kaasa, et korralik konkurent rämpsu tootvatele lääne vabkrikutele suletaks.
aga 4. detsember 2017 13:32