Eesti uudised

Eestlased on laadarahvas, suhtlemine on ostmisest tähtsam

Eesti käsitöömeistrid: sakslasest klient on reserveeritud ja arvestav

Asso Ladva, 1. detsember 2017, 12:42

5 KOMMENTAARI

j
jah/ 2. detsember 2017, 19:20
Sakslaste ostmisstiil on igati arusaadav. Ma isegi olen lausa häiritud, kui ma ei saa poes ega laadal rahulikult kaupa vaadata. Laadast ja turust saab veel aru, seal on müüja enamasti ka kauba ise valmistanud, kuid miks poodides ostjat ahistatakse, seda ma ei mõista. Kas need, kes müüjaid välja õpetavad, ei tea, et pealetükkivus peletab, mitte ei pane ostma? Ja siis, kui ostja ise tahab mingis küsimuses abi paluda, pole müüjat kusagil näha või ei oska ta vajalikku infot anda. Kauba omadustest ei tea müüja sageli midagi. Laadamüüjad teavad küll, aga nende jutt on sageli selle tooniga, et ilma minu tooteta sa kohe ei saa eladagi. Edukas äritehing minu meelest näeb välja nii: mina sisenen poodi või jõuan leti ette, vaatan kaupa nii kaua kui mul vaja ja siis, kui ma tahan midagi küsida või olen valmis ostma, peab müüja olema kohal ja oskama mulle anda vajalikke selgitusi. Siis on lootust, et ostangi.
v
Viru Pirukas/ 1. detsember 2017, 14:43
mulle sakslased üldjuhul meeldivad. "klient" kes osta ei kavatsegi, pole klient, vaid p6hul6ug!
v
Viru Pirukas/ 1. detsember 2017, 14:26
mulle üldiselt sakslased meeldivad. "klient" kes ei kavatsegi osta, pole mingi klient, vaid põhulõug!
n
näiteks/ 1. detsember 2017, 14:08
mina samuti ei salli kui sisenen poodi ja kaupleja kohe lendab peale. tavaliselt lahkun sealt kohe.
n
nii on/ 1. detsember 2017, 12:51

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee