Kommentaar

Peeter Võsa | Nad panevad su kinni!

Peeter Võsa, teleajakirjanik ja Keskerakonna liige, 27. november 2017, 17:36

147 KOMMENTAARI

t
Toomas Greenfeldt/ 4. detsember 2017, 17:29
Võsa Pets on Katrin Lusti peale kadetaks läinud.
j
julge daam/ 4. detsember 2017, 09:34
Lust on ainuke julge daam ,kes trügib iga kurikaela uksestsisse olgu ta kabinetis või tänaval.
Sellest saatest tuleb veel palju asju päeva valgele,eriti nende hulgas ,keda inimesed sinisilmselt usuvad.Kõige ohtlikumad on valgekraed närukaelad.
v
Väga tubli./ 4. detsember 2017, 00:42
Ainuke saade mida võib vaadata ,kus Katrin julgeb ausalt tuua esile meie kitsaskohti. Ei pealtnägija,Radar ei ole väärt "Kuuurijat " Tubli oled,jõudu sulle ! Jätka samas vaimus.
s
sibul/ 3. detsember 2017, 15:51
Lusti saated on julgustavad ja väga head,pane aga edasi neile kärnastele
v
vastukaja/ 3. detsember 2017, 11:52
Lusti saated väärivad heakskiitu ja tunnustust,need on hoiatuseks kõigile ,et lambanahas hunte ära tunda,eriti ametnike hulgas.Kes tema saadet kõrvaldada soovivad,kardavad iseenda teo paljastusi.
Enesekaitse võtted Lustile soovituslikud,kõik linti,et pärast vaidlust ei tekiks,ka ametiasutustes.
Edu ja jõudu Lustile ameti juures,mis on ka ohtlik.Jäi Võsa ellu oma saates jooma urgastes käies jääb ellu ka Lust kõvemaid kive purustades.
k
KORRUMPEERUNUD ÕIGUSSÜSTEEMI "AUSTAJA"/ 30. november 2017, 08:18
Kui oskad olla piisavalt valelik ja alatu, siis elab luna prokuratuuri kaitsva tiiva all igasiseringi kurjategija hästi .Ida-virumaaa on selles osas kaugele maha jäänud. Sisekontroll viiakse algatuseks mõnda kaugesse piiriäärsesse jahiturismitallu. Seal kostitatakse iga uut tulijat ohtrasti soku- ja linnulihaga. Peo käigus tehakse paar "taavirõivalikku" provokatiivset fotot või videosalvestust ja õigusekaitsjate ringmäng pealkirjaga "Kes korruptsiooni Aias ?" on uue ja ustava liikme juurde saanud. Jä lükka teine sisse !
n
Nõus/ 29. november 2017, 13:30
Peeter Võsaga nõus. Katrin Lust on julge, kuid tema (või taustal töötav meeskond) aga pisuke rumal. Jääb mulje nagu mitte ühegi loo puhul pole arvestatud sellega, et läbi tema "uuriva ajakirjanduse" võivad kuritegude ohvrid saada rohkem kahju kui kasu, sest avaldatakse tundlikku informatsiooni (ja rikutakse ise seadust), mis võivad käimasolevaid uurimisi läbikukutada. Pealtnägija on selles mõttes väga viis, et on ka pidevas infovahetuses uurijate ja politseiga ning läbi selle leiavad kannatajad oma õigluse.
v
vastupidi/ 3. detsember 2017, 18:42
kõige rohkem kardavad sellised tüübid avalikustamist, kõik muud organid suudavad nad ära osta.Vahel soovitab isegi advokaat pöörduda ajakirjanduse poole.
r
ruudi/ 28. november 2017, 18:08
Selge see et meie riigis jääb süüdlaseks uuriv ajakirjanik mitte kassiärikast t...kos oma pätist kaaselukaga Tulge mõistusele ja mõelge millist rämpsu te kaitsete

a
arvatavasti/ 28. november 2017, 14:20
on ka Peeter Võsa vene troll ja eriteenistuses.
Räägib kuulujutte,et hullikesi ja lollikesi pöördesse ajada.
Kõik kommentaarid sarnanevad kas klatšimooridele või vene trollidele.
Kui inimesed omavahel jagelusse satuvad,seda juhtub mõne tuulepeaga ikka
ei tähenda see kinnipanekut.Politseile võib igaüks kesvata ega politsei kui alust
ei ole kedagi karistama hakka.Võib olla on hoopis pealekaebaja praegu uurimise
all.Ega poitsei seda ilma kuulutama hakka.
Kommentaarid ongi nagu rumalate ja lollide ajaviide,kellel kodus muud teha ei ole.
n
Nojah/ 28. november 2017, 16:53
Viimase lause põhjal saab sinu enesehinnangust väga huvitavaid järeldusi teha :D
n
Nojahhile/ 28. november 2017, 21:19
Just just, ise kommenteerib siin meid kommijaid aga vaadaku ennast, ise samamoodi kommib. Pada sõimas nyyd katelt. :D
t
teemasse/ 28. november 2017, 11:27
Kapo võiks uurida seda pedofiiliküttide tausta. Karta on , et nimed söödetakse politseile ette FSB agentuuri poolt... Asi hoogustus just 2014. aastal, Krimmi okupeerimise ajal... See oleks täna nagu osa hübriidsõja lahingutaktikst, kus püütakse kõrvaldada Eesti patrioote. See ei olnud sugugi juhuslik, et näiteks RK liige S. sõimas just oma oponenti H. selle nimega... Käimas on nagu suurem mäng...Sõda ei käi FSB agentuurist laimajate vastu, vaid nende ohvrite vastu. S. seoses on huvitav fakt just seos Narvaga, kus peale teatud sündmust seda suuremat nõiajahti korraldama hakati.
s
28. november 2017, 14:00
Suur pedofiilide võrgustiku uurimine on hetkel käimas ka USA-s, st mitte ainult FSB ei jagaks infot vaid seda teevad ka teised agentuurid Eilne number oli et arreteerituid on juba 3500 USA-s, aga protsess on alles algusjärgus. Tõendeid analüüsitakse Võtmeisikuid mõrvatakse...
n
N./ 28. november 2017, 16:41
Meil käiks kõik nagu FSB nööride järgi. Kui ikka aastate jooksul korraldatakse oma 1000 provokatsiooni, toimub kunstlikult süütõendite kogumine , "videoklippide" valmistamine mobiiltelefonidega jne. Karta on, et toimuks nagu KGB meetoditega inimeste vaimne ja füüsiline hävitamine ning kompra kogumine. Sülekoerad jooksevad ringi ja isad varjus hõõruvad käsi...
t
Teadagi/ 28. november 2017, 16:56
Tüüpiline perverdi jutt. Kui ikka lapsepilastaja kardab, et tema teod hakkavad välja tulema, siis hakkab FSB jutt pihta lootuses, et siis inimesed ehamatavad ja ei julge edasi mõelda. Kõik see FSB ja KGB ja hübriidsõda, lapsepilastajad on ikka täiega paanikas.
l
lapsepilastajad / 3. detsember 2017, 18:43
kardavadki kõige rohkem, et nad tuuakse avalikkuse ette ja nad ei saa oma hobiga jätkata
t
tere/ 28. november 2017, 16:30
t
tähelepanek/ 28. november 2017, 11:27
Katrin Lust on osutunud selleks lakmusepaberiks, mis saab siis kui klanni poliit-ja sotsiaalmajanduslike aspekte pole järgitud. Sellisel juhul ei kehti ka õigusriigi põhimõtted sõnavabadusest ja demokraatiast.Praegusele maailmavalitsemise ideoloogide põhimõtteks on igasuguse teise maailma nägemuse summutamine juba eos,. Kui ei ,siis võetakse ette palju radikaalsemad meetmed hirmutamistaktika jms.,mis Lusti näitel on hakanud toimima
a
ah et/ 28. november 2017, 16:36
pedofiilidel on teine maailma nägemus, mida ei tohi summutada?
ps sotsiaalmajandusliKKe aspekte
s
Selge see/ 28. november 2017, 10:05
nad tõmbavad su rihmaks ja panevad ka kinni :))
t
Tundub/ 28. november 2017, 09:40
et need,kes siin Lusti mõnitavad ja sõimavad ning tema vastu on,on ise seotud selle rikka härra Zandiga.
s
Sooviks linki / 28. november 2017, 15:10
KUS ja KEDA ta magatab, sa õnnetu
!
n
Nojah/ 28. november 2017, 16:59
Lapsepilastamine on püha õigus ja seda ei tohi keegi segada? Maga ennast välja, pervert.
k
KÄRBES/ 28. november 2017, 21:23
Mida asja sa veel ajad, ära nyyd kõiki ka yhe mehe alla pane. Äkki sa ise oled ka selle härraga seotud või mis? Miks sa siis kommid siin.
d
düsgrafik/ 28. november 2017, 08:23
Kui se korrupeerunud KAPO,PROKUD,KOHTUD sammudi nii julgelt tööt teeksid.
s
28. november 2017, 14:04
Sa vist ikka ei saa aru, kuidas justiitsmaffia kaudu igasugu lustid jalust koristatakse.
k
kodanik/ 28. november 2017, 08:20
Lust pääses korterisse kavalusega,aga peab ka arvestama et venelane on Eestis püha lehm ehk puutumatu,kuna on siiani peremees,no kui kaua veel?
m
Mis kuradi kavalusega ja tungis jõuga!?!/ 28. november 2017, 13:01
Ta LEPPIS JA VISIIDI KOKKU perenaisega kui OSTJA ja isegi telefoniga pilte teha LUBAS PERENAINE!!! Vaadake kaine peaga telekat, oina-ja orjakari!
Vaat kus nüüd tuldi pätte,kaabakaid ja kinniistunud kelme ja peksjaid kaitsma!
Häbi nn.eestlased!
m
Muuli/ 28. november 2017, 07:42
Miks ma arvan, et katrinile panevad miinuseid siin igasugu argpyksid ja tallalakkujad ja...
m
MIKS mina ei saa aru,/ 28. november 2017, 15:12
miks PLUSSE ei saa panna!!!
M
15:12, 28. nov 2017/ 28. november 2017, 21:43
Mina panin plussi, sai küll panna ju

t
28. november 2017, 07:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis / 28. november 2017, 11:21
asi see siin nüüd on siiis?
e
eimidagi ebatavalist/ 28. november 2017, 12:23
kõigest telegramm lapikult maalt
j
28. november 2017, 12:58
Ja pange tähele, seda saasta mode ära ei kustuta.
v
VÕSALUST/ 28. november 2017, 04:15
Kui Pets oma saateid tegi, ei roninud ta kunagi kellegi tuppa omavoliliselt, see mida Lust teeb, on ikka päris mööda. Tal pole seal katusel vist kõik korras. Kes Võsa Petsi tahab vaadata, minge youtube´sse.
Respekt Petsile.
s
Siis ütled,/ 28. november 2017, 06:37
millises saates sa nägid Katrin Lusti vägisi teise inimese elamisse trügimist? Küll on ikka palju õhku täis "mina tean" tegelasi. Tavaliselt maksavad sellised oma õiguste eest nõudjad tänaval, oma tervisega "ainult mina olen õige" eest.
v
VÕSALUST/ 28. november 2017, 21:25
Oi oi oi 111 miinust, no johhaidiii hahahah. Kellelegi ei meeldi Pets, phahaha, täiesti pekkis
k
Kahepalgeline/ 29. november 2017, 09:22
Vösa pets teeb näo et pidi saated ära löpetama kuna asi läks ohtlikuks aga tegelikult oli juba ju kuulsust kogutud nö "rahvamehena" ja mis siis enam, edasi, Riigikokku raha teenima.
V
!!!!!/ 29. november 2017, 11:06
Venelased ongi paljud petised ja Lustil ei jäänudki muud üle,kui jõuga sisse saada nii nagu nemad valetavad ja petavad paljude äridega. Vanalinnas on häbi käia,sest käsitöö on laga,mida pakutakse eesti käsitöö pähe.Ärgake ja avage ometi silmad,eestlased.
s
See ilukliiniku saade/ 28. november 2017, 01:20
Mingid korduvalt kinniistunud kujud valetasid, kommentaaridest ilmnes, et naine mitu korda nime vahetanud mõrtsukas, (oli ka Võsa saates mingit jama üles keerutamas).
Kirurgid on soliidsed inimesed, nemad ei protesteeri ja nende tööpõld on lai.
Aga K.Lust oleks siiski võinud hiljem vabandada, et aferiste uskuma jäi.
n
No/ 28. november 2017, 00:04
lp Peeter Võsa. Ära lasku nii madalale ja võrdle ennast Katrin Lustiga. Lust teeb täiesti teise sisuga saateid, mida Sina kunagi. SInu kunagi tehtud saateid ei suuda keegi ilmselt samal kvaliteetsel tasemel järgi teha, kuigi Kuuuurija seda teha püüab. Lust on ebameeldivalt ründav persoon, kes saates ajabki nö vigase looma nurka ja jätkab ründamist senikaua, kui sealt samaga vastatakse. Ise seejuures pidevalt kaagutades ja provotseerides. Näide näiteks sellest kassipoegade loost. Lihtsalt vastik on neid saateid vaadata. SInu saated olid vaatamiseks aga koguperele, sest seal oli huumorit ja peaaegu mitte kunagi vägivalda. Kõik suudeti lahendada läbi hästi läbi mõeldud huumori ja kõiksugu süüalused isegi läksid selle huumoriga kaasa ja nendega sai mõistlikult intervjuud teha, sest rünnakut polnud nende vastu. Lust aga on otsustanud hoopis teisel moel saateid teha. Tema arvates on kohe räigelt pealekargamine ja süüdistamine viis inimesega intervjuu saada.
j
Joel/ 28. november 2017, 06:48
Istu ilusti ja ära nihele.
k
Karl/ 3. detsember 2017, 13:40
Sul on täitsa õigus...!!
f
Frei/ 27. november 2017, 23:47
Häirib Võsa madal stiil.
Asjast rääkimise asemel minnakse isiklikuks: halvustatakse, praalitakse ja solvatakse. Kas nüüd asendab diskussiooni haukumine?
t
to frei/ 28. november 2017, 14:29
mine lenda siis vene delfis kõrgemalt
v
vaatame/ 27. november 2017, 23:33
kaua rahvas veel kannatab ehk aeg tulla tänavatele SEADUSLIKEL ALUSTEL ja võidelda inimõiguste eest.
i
inimõigused on teie omanikel. / 27. november 2017, 23:42
mitte teil
Ise valisite omad kommunistid, ausad reformaatorid ja nüüd ei ole viisakas kiuks-niuks öelda
t
toi/ 27. november 2017, 23:28
Kas "vasta" tähendab automaatset tsenseerimist?
l
Lembitu/ 27. november 2017, 23:19
Ei see kapitalism, sotsialism ega kommunism pole inimkonda muutnus .Inimese tahlikult ja kunstlikult hoitud madalal arengutasemel on ülihästi õnnestunud . Nüüdne internetiajastud ei saa keelata ega kinni keerata. Vanasti hävitati targad raamatud, tedjamad põletati tuleriitadel jne. Mõelge ja saaate aru kellegil ikkagi on tahe tuua tõde päevavalgele ja kas see pole imetore ? Õnneks liigume ikka paremuse poole, kui headus õpib ka ei ütlema ja hakkab ülekohtule vastu ja ei pista pead...

k
Kahtlen/ 27. november 2017, 23:17
Reaalselt kinni vast ehk ei panda aga tingimisi vangistuse või rahatrahvi saab kindlasti. Ühesõnaga mõistetakse süüdi. Võsa ütleb väga õigesti - igal asjal on oma hind ja nüüd peab Katrin selle hinna maksma.
l
Lustile/ 28. november 2017, 05:15
olgu õpetuseks, ära puutu, läheb haisema.
t
to:kahtlen/ 28. november 2017, 08:17
Ei mõisteta süüdi, muidu võtab Lusti Kati järgmisena "letti" prokuratuuri ja kohtud.
k
küll/ 28. november 2017, 11:27
Nad leiavad lusti jaoks mingid miinused millest kinni võtta ,ei lase need prokud ekaga kohtunikud ennast niisama tuustida
n
Need ei lase ennast võtta, / 28. november 2017, 20:19
neid ei tohi keegi kritiseerida, sest ei võimaldata uurimistki...Kohtud on nagu riigikogu liikmed - neil on "puutumatus"
t
to kahtlen/ 28. november 2017, 11:44
omanik lasi ju ise oma korterisse Lusti, milles probleem?
v
Vastus/ 28. november 2017, 19:06
Järelikult Võsa teab neid lugusid, eriti kassiinkupaatorit ja nende omanikke.
t
tõdemus/ 27. november 2017, 23:06
Kui ajakirjaniku töö ei sobitu maailma valitsejate ideoloogiaga nii poliitiliselt kui sotsiaalselt, siis ongi minek, mida me väikese riigi kokkuhoidva rahvana ei tohi lubada. Nimetatagu seda siis mässuks või millekski muuks
e
ei / 28. november 2017, 11:30
ole nõus tema eest tänavale minema ,see ei muuda midagi ,tal ole ju midagi kindllat neile vastu panna nagu on näidanud ka saated ,ikka on midagi mille vastu ta eksib ise ja seda kasutatakse ka kohe ära ,umbropsu ei saa peale lennta
n
nüüd tean - see siis ongi demokraatia/ 27. november 2017, 21:42
tõe rääkimine kapitalismis on kindel vangla
k
kolla/ 27. november 2017, 23:07
Kas sa ei mäleta,et kommunismis oli tõe rääkimine kindel seevald ja kui see ei aidanud siis kindel surm.
j
Just!/ 28. november 2017, 15:25
Vanglas lõpeb "srok"ükskord,aga hullarisse jääd surmani või siis terve elu nagunii rikutud!
k
ka/ 27. november 2017, 23:16
kommunismis, ei meie stalinlased ole midagi uut ja enneolematut.
Neil vanad kombed naha vahel + uued moevoolud.
t
tire/ 27. november 2017, 23:57
ei, kui juhid on kommunistid (lenin-marks yk vilistlastel). nemad teavad paremini ajupesust ...
k
Kristiina / 27. november 2017, 21:24
Võsa võiksid toetada rohkem aatekaaslast kes julgeb. Kunagine saates osaleja kes ootab vosapetsi tagasi.
q
27. november 2017, 21:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Karin/ 27. november 2017, 22:23
Mõnu eest makstakse veel raha ka.... Mida su hing veel rohkem ihaldab....?
m
mik/ 28. november 2017, 11:31
sa arvad et see vanamehega aelemine mingi MÕNU on?
n
28. november 2017, 14:11
l
Lust/ 27. november 2017, 21:13
on väga arukas ja julge ajakirjanik.
a
Arukas?/ 27. november 2017, 21:35
Kahtlane, vääga kahtlane.
j
Joel/ 28. november 2017, 06:51
Hea küll. Sina oled ka arukas.
l
lust ja lõbu/ 28. november 2017, 08:21
arukusest on asi kaugel.Vehib kätega ja kordab, ma ei saa rääkida, ma ei saa rääkida.
Miks niinimetatud ohvrid politseisse avaldust ei teinud, vaid ajavad hämaras teki all mingit juttu santazeerimisest ja millest iganes. Kui see miss, kelle nime õelda ei saa, rääkis tõtt, siis mida tal karta, et oma mees saab teada.Ohver ju enda jutu järgi, mees peaks toeks olema.
See asi on nüüd liiga keeruliseks ja segaseks aetud ja lahendust ju ei ole enne kui seaduslikult uurimine üle võetakse kui on mida uurida.
Lust võiks tüesti kuud uurida
k
Kle KUI VANA sa oled/ 28. november 2017, 15:30
või tõega vanadusest dementne? Või oled sa kunagiise abielus olnud või näinud
ühtki süüdimõistetud rikkurit?
P
15:30-le/ 29. november 2017, 17:33
Pangahärra Bergmann läks küll kunagi kinni...Kahjuks.
t
27. november 2017, 20:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kodanik/ 27. november 2017, 22:26
Laimata inimesi, poriga loopida ja vägisi tungida korterisse, ajakirjanikud EI TOHI!
Sellist asja tuleb karistada!
a
aus ajakirjanik/ 27. november 2017, 23:18
jagagu pastor Meri ja Hardo Aasmäe saatust . teiste samasuguste oma muidugi ka.
Kodanikul õigus- puua
m
modereerite Aasmäe ja Meri ja Lepiksoni ja ....../ 27. november 2017, 23:19
siia ilma tagasi ?
Pole enam pr. Kai Linnahalliga kedagi paaris, pole uputatud koos laeva ja kopteriga ?
Veart idee.
o
on/ 27. november 2017, 23:51
siis kes tunginud korterisse kui perenaine kutsus kasse vaatama, kõik on ju filmilindil kirjas ja see mahvialaadne tegevus Lusti suhtes ei lähe läbi, ei lähe, nii on.
j
Ja KUS ja KEDA / 28. november 2017, 15:32
sa oled niimoodi näinud? Oma purjus unenäos ehk....
s
saatust/ 28. november 2017, 16:42
jagab Lust Aasmäe mõrvas rahva silmis süüdlasega
t
Tegelikult/ 3. detsember 2017, 11:13
lasti Lust korterisse teise teadmisega. Lust kasutas pettust ja see ongi karistatav!
j
Joel/ 28. november 2017, 06:58
Kui sul nalja on vaja vahi peeglisse ja tituleeri ennast kohe tititulaatoriks.
a
ah / 28. november 2017, 11:34
et pets oli naljakas kui käis joomaurgates oma mikriga ? ja mida uut ja huvitavat ta seal nägi mida inimesed ei teadnud ?
o
Otsis ja nägi / 28. november 2017, 15:34
ja tõi ekraanile põhiliselt ehedat julgahunnikut ja inimest lausa põõsas
aktsioonis! :(
u
Urrr/ 27. november 2017, 20:31
Vaata eesti politseil ja prokuröril on pohh, et toimus loomapiinamine ja mille tõttu ka ähvardati ostjaid - neil on tähtsam, et saaks pättide tegude avalikustaja karistatud...
v
Vigane diktor teksti loeb/ 27. november 2017, 20:51
On arusaamatu, et Lust ei leia diktorit, kes hääldaks välja sõna MASSAAŽ !!
Jube oli seda soigumist ja muud sinna lisaks kuulata.
Saated ise on täitsa ära vajunud.
Mõttetu raha raiskamine ja vilja pole ollagi.
Las istub veidi, kui on nii skandaalne ja saamatu!
2
20:51-le/ 27. november 2017, 22:12
S i n u l oli jube, ja mis mul sinu jubedusest!
2
20:51/ 27. november 2017, 22:28
Süüdimatud ajakirjanikud otsivadki skandaali, et ennast iga hinna eest pildile saada... Ei nad hooli millestki!
ö
öigus/ 29. november 2017, 12:04
ei hooli sinusuguse arvamusest ega pedofiilidest, ega kupeldajatest, ega muudest kriminaalidest.
m
Marks/ 3. detsember 2017, 09:53
Pole see ainuke ega viimane kord kus sulidel ja varastel õigust ülegi jäääb. Avalikustaja süüdi. Tartu ehitusskandaal just lähiaja ere näide.

k
Kuri/ 27. november 2017, 20:25
Seadus kehtib kõigile. Kui riigiametnik või politseinik tungib seadusevastasel viisil kellegi eraellu, siis on kuri karjas. Kui seda teeb "uuriv" ajakirjanik, siis on kõik korras?
t
toi/ 27. november 2017, 22:13
Kurjad koerad tuleb laiali peksta, aga mitte targutada selle "ERA" pühaduse ümber!
2
20:25/ 27. november 2017, 22:29
Nii need ajakirjanikud mõtlevadki, et neile seadused ei kehti.... Aga KEHTIVAD küll!
a
aga/ 27. november 2017, 23:18
ta pole ju seda teinud. Seda väidab ainult 1 inime. Kaamerast nähtu räägib teist keelt. Nii et Katrin, karta pole midagi.
s
siil/ 27. november 2017, 20:23
Sinul keskerakond ammu juba suu kinni pannud lgp võsa.
l
Lugeja / 27. november 2017, 19:55
ärgu see võsa midagi prõõgaku --katrin teeb talle igas asjas silmad ette !!
j
jah,pets mängis rohkem l0lli,/ 27. november 2017, 23:43
seepärast künkale upitatagi.Nüüd on vait nagu kult rukkis.
a
Aga MILLISEL / 28. november 2017, 15:37
künkal ta küll sinu ARUST on???? :(
k
kuna Peeter/ 27. november 2017, 19:54
TVd ei vaata,siis trollid andsid teada,et Eestis Katrinit ahistatakse.
Mis probleem see on,et üks grupp nagu vabaerakonna Talvik luurab ja uurib,kus
rahvavaenlased pesitsevad,et kinni panna.
Varem ajakirjandus aiana kubises seksi teemadest,kui mõne mehega juhuslikult kohtud,
kohe püksid maha ja seksima.
Ju see asi oli ikka Rõivasele planeeritud,kes keeldus Putini parteiga koostööd teha,ahistamis-
skandaal ette kavatsetud.Nii loodeti,et Rõivas karistada saab
Näiteks üks seksi lugudest,mis pärast Rõivast keelatud on
Õhtuleht.ee 21.märts 2013 14:47
Kuidas anda partnerile märku,et tahaksid temaga seksida
Googlist saab kätte.
k
kunale/ 27. november 2017, 20:10
Õpi grammatikat, õhtukool on ka vajadusel olemas, igas suuremas Eesti linnas. Porvo koristajatele muidugi mitte.
m
mässa see/ 27. november 2017, 21:07
porvo oo.Ma ei mjoista ka sinju keelt.
a
ajateleet PorvOOa ?/ 27. november 2017, 23:21
on siuke linn nagu Porvoo,aga see on soomlastel-rootslastel.
r
Reiwas peaks üldse juba betoonil istuma,/ 27. november 2017, 23:47
aga Eesti on ju eriline,siin on lubatud kõik ja keegi millegi eest ei vastuta.
Ei imesta enam millegi üle.
o
on/ 27. november 2017, 23:55
sõbratari jutt just kõige kindlam, palju kindlam kui mingi postimehe fakt, mis nädala pärast osutub võltsinguks.rõivast pole vajagi mustata, ta niigi musta tunnistusega, hea, et vangis pole.
2
23:47-le/ 28. november 2017, 02:13
Mingi prostituudi laimu peale peaks ainult prostituut vangis istuma!
2
23:55/ 28. november 2017, 02:15
Rõivas on tubli mees, mitte mingisugune jobust kesik või ekrelane, kes organiseerisid laimu...! Sina ära Rõivase kallal oma hambaid terita!
t
to 02.15/ 28. november 2017, 03:22
r
Reiwas-le/ 28. november 2017, 09:50
oh sa püss.Sa ikka ei tea,kui eesti iseseisvaks sai,kuidas siis hakati seksi
kohta reklaami tegema.Ajalehe kioskites hakkasid ilmuma ajakirjas
Maarja alasti meeste ja naiste pildid paljastatud suguelunditega täies
hiilguses.Ka igasuguseid musternäidiseid suguühenditeast.
Ajakirjad ja ajalehed olid täis õpetusi kuidas juhuslikke suguühteid luua
ja nende poose.Rõivasele oli tarvis süüdistus leida ju daam kasutas
võrgutamise võtteid,et Rõivas võrku meelitada.
See naisterahvas olla enne Rõivase kohta ähvarduse teinud ja lõpuks
see õnnestus.Nüüd saab õnneks ajakirjanduses veidi seksiteemadel
rahu,sest pärast Rõivast on see teema tabu.
e
Ei panda,/ 27. november 2017, 19:49
Katrin ütles et ei karda kedagi.
m
mittepervert ega loomapiinaja/ 27. november 2017, 20:11
küll leiab see kiiksuga ne..grode maaletooja ka omad vitsad
l
Lustil suva/ 27. november 2017, 21:41
Tal hullu paberid taskus, vangi niikunii ei panda, istub raviasutuses natuke aega ja jälle saab tegutsema hakata.
2
21:41/ 27. november 2017, 22:38
Galojani koht on vanglas vaba....
j
ja rahad ausal aseril/ 27. november 2017, 23:22
tomikese ning riivokese karmanis.
k
kgb/ 27. november 2017, 23:49
sinu jaoks ka siberimaal ruumi küll ja küll.
e
Elle/ 27. november 2017, 19:42
Olen mures Katrini pärast. äkki pahad inimesed maksavad talle kätte!
n
Null/ 27. november 2017, 20:39
Paha on Katrin ,et tuhnib teiste asjades
1
19:42/ 27. november 2017, 22:38
Kindlasti maksavadki.... Ja ise on süüdi....!
o
oh ja/ 27. november 2017, 19:38
lihtsalt Peeter Võsal olid olemas juriidilised teadmised (töötanud miilitsas) ja ta teadis mida võib ja mida mitte. Katrin Lustil juriidilised teadmised ilmselt puuduvad ja sellest ka hädad alguse saavad
t
taipamatutele/ 27. november 2017, 20:49
Enamus totusid ei saa aru,mida Võsa seda öeldes mõtleb, et ta on tegelikult Katriniga päri,aga prokurör on prokurör ja politsei on politsei...
v
Võsa/ 27. november 2017, 23:20
j
Jah, / 28. november 2017, 15:44
teadis täpselt,kuidas plate peale sattuda! :D
k
Kati/ 27. november 2017, 19:35
Täna on ikka väga haige moderaator!!!
1
19:35/ 27. november 2017, 22:39
Millal ta terve on olnud...? Mitte kunagi!

r
RAA/ 27. november 2017, 19:34
Sellepärast ongi kommentaare vähe et Lusti toetavad kommentaarid modereeritakse
l
lugeja, 19:34-le/ 27. november 2017, 22:41
Miks peab seda Lusti toetama...? Ei toeta! Ärgu ülbitsegu!
o
Oh,/ 28. november 2017, 00:01
n
Nojah, ei tohi Katrinile toetust avaldada, / 27. november 2017, 19:22
kohe läks kommentaar modereerimisele...
m
27. november 2017, 19:52
ma olen ka tähele pannud ,et andekaid ja julgeid etohi kiita--modedele ei meeldi !
k
Kumb neist/ 27. november 2017, 21:40
(Pets & Katrin) siis julge on ja kumb andekas?;)
e
eks need,kes sigadusi kokku keeravad/ 27. november 2017, 23:23
ole ÕIGED,andekad ja meie õilsad eeskujud. VCK pole kuhugi kadunud.
a
Armas rahvas!/ 27. november 2017, 19:19
Ärme laseme Katrinile liiga teha! Milles ta süüdi on? Paljastab sulisid? Autasu peaks saama, mitte kohtu ette tiritama.
m
27. november 2017, 19:53
mina olen Katrini kaitseks läbi tule ja vee minema... !
m
murueit/ 27. november 2017, 20:51
Mis meil see tema trahvimine kinni maksta ei ole, jõulud tulemas ja annetuste aeg käes...Vähemalt teema,kuhu tasub annetada.
o
oleks aga inimene,paragraafi leiame/ 27. november 2017, 18:46
see siis pärit õndsast nõukaajast,kuid kohe kerkib silmeette savikas.See tähendab vist seda,et mitte midagi pole muutunud,eriti kui vaatad meie laia profiiliga e-ministreid.
Vanasti vist olid olemas sellised laia profiiliga traktoristid,kes valdasid kõiksugu põllutöömasinaid.
Nüüd on meil sellised ministrid,kellest erilist tolku pole,sest neil pole mingeid kogemusi.Kasvatagu nad habet või mitte.
p
paragrahv/ 27. november 2017, 20:07
ongi paragrahv, mitte paragraaf
2
20:07/ 27. november 2017, 22:44
Kirjuta ka paraga ahv...!
ä
äkki/ 27. november 2017, 23:24
hoopis krahv Para ,oleks veel peenem.
k
kuidas see sul läbi läks?/ 27. november 2017, 23:52
m
27. november 2017, 18:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
teadmiseks/ 27. november 2017, 19:31
Meestevaheline seks on meil lubatud,pealegi olid nad vahekorras vabatahtlikult.
m
Mehed../ 27. november 2017, 21:22
...seksivad naistega.Need pole mehed vaid langed olendid ehk siis p e d e d.
o
on/ 28. november 2017, 00:32
teada, et Jumala poolt pole lubatud ja sellised lähevad põrgusse puhastustulle...
k
Karl/ 3. detsember 2017, 13:50
Jumal on loonud selle maailma-loonud seega ka homod...
a
Arvan,/ 27. november 2017, 23:34
et Lust peaks tõesti ettevaatlikum olema, selle nn bisnessiga on vist seotud päris kõrged tegelased kohalikust klikist, siin ei ole ainult kupeldamine, aga ka pedofiili ilmingud.Eks varsti näeme kas Lust jääb saatest ilma ja kas avatakse mõni krimiasi tema vastu.
r
28. november 2017, 02:55
relvaluba oleks hea, kuid avalikustamine on sama. kes julgeks teda puutuda ! ardo aasmäe juhtum võiks hoiatuseks olla ju, kuid... võimu ligi veel pole mindud ? pealegi, mis elu see on, parem juba tõe eest surra. ega mul omalgi pikka pidu ei pruugi olla, kui aferisidega sõdida, kuid küürutamine pole mõeldav.
a
Aasmäe loos/ 28. november 2017, 16:48
on ju Lusti elukaaslane rahva silmis kahtlusalune
1
16:48-le/ 29. november 2017, 17:38
Rahva silm on praegu mujal kui surnud Aasmäe peal.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee