Eesti uudised

OSSINOVSKI: karm alkopoliitika parandab rahva tervist ja vähendab õnnetusi

Toimetas Denes Kattago, 22. november 2017 13:17

204 KOMMENTAARI

ö
Öigust räägite Härra OSSINOVSKI / 24. november 2017 07:22
Joodikuteravimine eestis katekooriliseltkeelata Sest köik mis nad teevad sellejoomisega oma tervisele teevad nad seda vabatahtlikult
ö
Öigust räägid Härra OSSINOVSKI/ 24. november 2017 07:20
Joodikute ravimine Eestivabariigis kategooriliselt keelata
e
elu/ 24. november 2017 04:53
w
ww/ 23. november 2017 23:46
sellele idile tuleb avaldada umbusaldust ja uurida kes talle maksab tema loluste eest
l
Las/ 23. november 2017 21:48
Oss usub mida tahab
Aga rahvas joob rohkem kui varem, paraku
ä
23. november 2017 18:45
ära aja joba pojsa oled selleks liiga luoll et minister olla
k
karm alkopoliitika parandab rahva tervist?/ 23. november 2017 18:42
ei see poliitika rahva tervist paranda ,ega ministrid oma peest kaugemale näe.
k
Kas/ 23. november 2017 17:53
Selle pooletoobise hariduse maksis ka issi täies mahus kinni? Sest ei ole loogiline, et nii rumala loogikaga inimene keskharidustki omadaks edukalt ja pääseks läbi

k
Kas/ 23. november 2017 17:53
Selle pooletoobise hariduse maksis ka issi täies mahus kinni? Sest ei ole loogiline, et nii rumala loogikaga inimene keskharidustki omadaks edukalt ja pääseks läbi
k
Kas/ 23. november 2017 17:53
Selle pooletoobise hariduse maksis ka issi täies mahus kinni? Sest ei ole loogiline, et nii rumala loogikaga inimene keskharidustki omadaks edukalt ja pääseks läbi
k
kui loll peab ikka olema/ 23. november 2017 16:46
et ajada jama edasi, silmad kinni, kõrvad kinni ja edasi viia riik hukule,ise siva mujale maale, Võimsalt tõusis rahva tervis, haigusraha enam ei maksta. Sest haigeid pole, on surnud.
n
No peavalu meedias/ 2. jaanuar 2018 15:34
truud holopid pasundavad 24/7 , et ise käivad Lätis ja ei NÄE SEAL MINGEID EESTLASTE KARAVANE ja muidugi nemad ISE suunduvad peale ekskursiooni Valga eesti poodidesse
KAKS KORDA KALLIMALT OSTMA!
a
ats/ 23. november 2017 16:24
huvitav, kuidas kanepi ilmumine kellegi mõjub.
s
salliv tolerast/ 23. november 2017 11:21
"Avastatud alkoholi tarvitanud juhid" tabel on koostatud nii rumalalt, et järgmisi tabeleid ei taha vaadatagi.
k
Kata/ 23. november 2017 09:32
Küll on hea Eestis elada: Lätist toon toidu, vahel muud ka ja Soomest mööbli. Isegi koos sõiduga tuleb kaup odavam kui meie poodides on. Naabrimees ütles, et tema toob Lätist ikka koormaga alkot, saab kõhu korralikult täis juua. Sellest moraal: vahet pole, mida valitsus otsustab - kes jõi joob ka praegu ja rohkemgi ning raha läheb "abivajavale" Lätile. Oleks mõistlik alko hind Eestis madalaks lasta ja las ostavad. Kes joob, see oma harjumusi ei muuda ja kes ei joo, seda on üsna raske jooma sundida.
j
jota/ 23. november 2017 20:11
te viige lapsed lätti lasteaeda ja kooli, las läti maksab teile haigusrahasid ja pensioni, tundub päris mõistlik... või veel parem, mis te ikka siia nõmedasse riiki kus on selline lollkas minister üldse tagasi tulete, minge sinna ja jäägegi sinna, rohi rohelisem ja viin odavam, elu nagu lill...
k
Kah jota/ 24. november 2017 07:25
Vaata, kui me ikka jätkuvalt raha Lätti viime, siis on lootust, et ükskord tuleb muutus. Ja siis maksan hea meelega Eesti riigile makse edasi
t
tota/ 24. november 2017 21:17
mis makse sa ikka maksad, alko aktsiis oli ainuke maks, töötad mustalt. Aga toimetulekutoetust ja töövõimetuspensioni ootad küll riigilt. Küsi seda siis sellelt riigilt kuhu oma aktsiisi viid
l
lora/ 23. november 2017 09:23
No kuidas see karm poliitika siis seda parandab ka? Alkoholist joob, sest tahab juua ja kui ta enamvähem kvaliteetset poest osta ei jaksa, siis joob mida kätte saab. Kõike kus on natukenegi alkoholi. Teine võimalus siis, et tehakse ise ja igal juhul joob edasi. Need ise tehtud ja igasugused pesuvahendid on minu meelest veel hullem mürk ju. Kuidas see alkoholi hinnatõus siis seda tervist sellisel juhul peaks kaitsema?
Soomlased on kõik need "nipid" juba läbi proovinud. Kas joomine on vähenenud? Ei.
Eesti tõstis hindu, kas soomlased enam Eestist alkoholi ei osta? Ikka ostavad veel, kuid juba käivad Lätis, sest seal odavam.
Kes kaotajaks jääb? Soome ise. Kohalikud joodikud on ikka silmini täis, mitte midagi pole muutunud.
Erakorralises on ikka näoli kukkunud joodikud VIP kliendid ja väikesed lapsed istuvad kannatlikult tundide viisi järjekorras + mitte nii vipid kodanikud.
Kes tahab oma pea segamini saada, see otsib selleks võimaluse. Narkotsi on kergem kätte saada jne. Eks siis siirdutakse järgmisele levelile. Nii Soomes, kui Eestis. Kust see sääst ja tervis tuleb, vot see jääb mulle ikka veel arusaamatuks.
r
Riina/ 23. november 2017 09:12
Lätlased on sillas ja eestlased ei osta enam meilt alkoholi, vaid viivad raha Lätti. Vaiksed õllelibistajad on läinud viinale üle, sest see on lõpp-kokkuvõttes odavam. Demagoogiline on teatada, et meil on alkoprobleem tänu aksiisile peaaegu lahendatud, pigem on soomlaste osakaal langenud, needki vaatavad nüüd lõuna poole. Minu meelest on Ossinovski tegutsemine meil riigivaenulik tegevus ja teeb seda rahva tervise uhke sildi all.

a
appi/ 23. november 2017 09:05
Kaua peab seda Ossinovski jura kuulama? Tehku oma seadusi Venemaal.
t
Teadja/ 23. november 2017 09:04
Tervist võib-olla küll minimaalselt,aga liiklusõnnetuste arvu statistikat aitab kõvasti alla võtta hoopis see,kui teehooldajad õigeaegselt talvisel perioodil lumiseid teid hooldab ja soolatab.
m
Maša/ 23. november 2017 11:16
Tervise koha pealt on küll väga küsitav, sest järjekorrad arstide juurde pole vähenenud. Teha järeldus selle põhjal, et alkoholi ostetakse vähem ...? Põhjused on ju teada, miks see nii on. Avariide ennetamiseks on tehtud head teavitustööd ja see ei ole küll O teene.
e
ei,noh/ 23. november 2017 06:02
peab ikka eriline kolba ehitus olema,et sellist jama suust välja ajada.
k
Karin/ 23. november 2017 05:11
Kui pealkirja lugeda, siis Ossinovski peab eestlasi päris lollideks.
k
Kas juba/ 23. november 2017 01:17
n
No lapsemõistus!/ 23. november 2017 00:38
Kas joodik jätab joomata, olgu kui kallis tahes, pere kannatab ainult rohkem vaesuse käes. Salaviina hakatakse tegema ja riigikassasse ei laeku enam sedagi raha... nokk kinni saba lahti!
Miks sellised inimesed määravad meie riiigi asjadest, kellel pole võimet näha, kui oma nina ette!
Lasteaia tasemel mõtlemine.
Kui palju siin maailmas on tehtud läbi aegade alkoholi poliitikat ja ikka kolinal kokku kukkunud!
Võtke ometi selline totu sealt puldist maha!
k
koik / 22. november 2017 21:14
Keelata ara! Ainuld valismaa ramsu voib suija ja juua! Vesi samuti kallimaks laks!
t
Taavi/ 22. november 2017 20:43
Ossi huvitab eesti rahva tervis sama palju,kui tsuksi Sahaara lumepuudus.

m
Mann/ 22. november 2017 20:01
Ise alkoholi ei tarbi,Tekib küsimus,kuidas siis see minu tervist parandab.see,et poes alkohol kallinev võrab siis minu liigeste valu ära või.
a
Ahh et soomlased/ 22. november 2017 19:42
ostavad nüüd Lätist alkot? Aga miks siis Soome oma alkopoliitikat ei lõdvenda? Eks katsuge Soomes toidupoest viina osta! Ei saa ja õieti teevad. Kes ajab teid nn. "muidu mittejoojaid" suuri varusid koju vedama? Kas vahel harva tarbimiseks ei jaksa omamaist pudelikest osta? Aga tervet kasti jaksate! Kogu see suur kisa siin on liigjoojate teema. Jõudu Ossinovskile, et suudaks selle sõimu välja kannatada! Lõhutud pered, väärkoheldud lapsed, sõpradevahelised purjuspeaga puhkenud ja tihti mõne osalise surmaga lõppenud tülid, liiklusõnnetused jne.jne. Haigekassa rahast saaks ilma nende asjadeta pool kokku hoida.
p
22. november 2017 21:20
Palu või põlvili, siis ka ei osta Eestist, kuigi kasutan aastas vaevalt 0,5 l viina, rohu tegemiseks, lasen selle endale tuua Lätist!
e
ei palu, vot mitte ei palu... / 23. november 2017 20:17
aga miks sa rohtusid lätist ei lase tuua ja eesti riigi poolt pakutavat ravimisoodustust kasutad. Lolluse maksu oleks vaja. Vaadates selle artikli kommentaare siis 95 protsenti eestlastest on kas padujoodikud või purulollid, või siis mõlemat, mis kuradi riiki sa sellistega teed.
e
ehh/ 22. november 2017 22:49
tuleb aga meelde, kuis restodes oli ikka laua peal mitmeid morsikanne... sest viina ei tohtinud juua.
a
ar/ 22. november 2017 19:22
õnnetusi ikka tuleb juurde ei vähene vaatame kuidas meie minister hävitab ju ise rahvast!!!
j
Juhan./ 22. november 2017 19:21
Vesi on pesemiseks õlu on joomiseks.
M
Taat/ 22. november 2017 19:15
Mõtetu mees,vale koha peal!
m
mõtiskleb/ 22. november 2017 18:44
Huvitav, kas Ossil on tõesti nii suur "mania grandioso", et arvab ennast olevat esimene inimene ajaloos, kes on suuteline käskude-keeldude-piirangute-hinnaga joomist vähendada?!? Minu teada pole senini ühelgi riigil või valitsusel see ju õnnestunud!?! Ja mis puudutab igasuguste ametkondade poolt tehtud "statistikat", siis seda ma nüüd küll ei usu, sest - "kes maksab, see tellib ka muusika" ja tegemist on ju riigiametitega:)
k
ka mõtiskleb/ 22. november 2017 19:30
Enamik riike piirab alkoholi kättesaadavust. Piiratakse müügiaegu, ka ööklubides; piiratakse müügikohti; piiratakse vanust, mil võib alkoholi osta; . Kas need riigid on siis rumalad!? Ei usu, sest see toimib. Suitsetamise piirangus vähendavad ka suitsetamist; liikluspiirangud on loodud ka selleks, et sõitmine oleks ohutum; töökohal on sisekorraeeskirjad - jälle selleks, et töö toimiks. jne. Mis püha lehm see alkohol meie jaoks siis on, et sellele piiranguid panna ei tohi!? Kui alkohol on vähem kättesaadav, siis päästame vähemalt noored alkoholismist.
a
ab/ 22. november 2017 22:29
No aga vaata, ei ole ju vähem kättesaadavam, pigem ikka juuakse nüüd rohkem!
o
O kohtu alla!/ 23. november 2017 06:05
Ossinovski on kurjategija ja ametlikultki kriminaali poeg. Kuidas selline saab minister olla? Ti.bla hävitamas seaduslikult Eesti majandust...
o
Ossil on suurushullustus/ 22. november 2017 18:28
Ossil on "karm alkopoliitika" !!! Tule taevas appi! Pane piirid kinni, siis on karm.
Gorbal oli karm, kui piirid oli kinni ja enne kahte kuskilt ei saanud. Pidi ise ajama.
Praegu mine Lätti (või isegi Venesse) ja too odavat.
g
22. november 2017 21:31
Gorba ajal oli karm jah, pidi alati õigest kannust morssi valama, laua oli üks tavaline morss ja teine alkoholiga. Viina laual hoida ei peetud viisakaks, ega me joodikud pole!

1
13.31/ 22. november 2017 18:18
ta teeb seda meelega / 13:31, 22. nov 2017
rõhudes rahva tervisele nõrgestab kohutava kiirusega eesti majandust. Puhas vene agent kes eestivastast tööd teeb.
l
22. november 2017 21:32
Loomulikult teeb meelega, suunab rahavood Läti kaupmeestele, ostetakse ju kõike muud nodi ka sealt.
r
riigiõõnestaja kohtu alla/ 23. november 2017 06:06
tüübi isa on korduvalt Läti kohtus kinni mõistetud kurjategija
1
14.oo/ 22. november 2017 18:16
ausam vastus sossinovskilt / 14:00, 22. nov 2017
karm alkopoliitika aitab lätis isal saavutada oportuniteedi põhimõttel krim asja lõpetamist
s
sm.ossinovski,tule oma kabinetist välja/ 22. november 2017 17:40
ja vaata,mis meditsiiniäris toimub.Arstid määravad vale diagnoosi ja seega vale ravimi,mille tagajärjel patsiendi tervis halveneb.
Vot siis ehk alkohol aitab.
Kui ei ole surmatõbi,siis saab ikka viinast abi.Kõhuhädad-pits pipra viina ja korras.Külmetus-
kuum tee viski v viinaga-jälle korras.Nüüd maksad ravimite eest üüratud summad ja vale diagnoosi puhul oled sant valmis.
Reformi oma meditsiini ja jäta rahva tervis rahule.Selle rahaga,mis alko aktsiisi langetamisel siia jääb annab väga palju ära teha,nojah,kuid kui oled ikka jäärapäine,ega see siis kohale ka jõua.
m
marko/ 22. november 2017 17:20
kui salaalko osakaalu suurendamine rahva tervist parandab siis muidugi,krt me ei ela siberis,eesti on nii väike et selle läti või vene tripi teeb igast eesti otsast nagu naksti iga kell ja pealegi see valitsus on nii peese kukkunud et vaja uued valimised,ehk õnnestub miskit päästa
n
no/ 22. november 2017 17:04
ei tea, kas ikka on vähem õnnetusi, kui pead nii pika maa maha sõitma, et pudeli kätte saada?
h
Hirnu herneks / 22. november 2017 17:02
Huvitav et saksamaa pole juba välja surnud : seal palk 5x kõrgem ja alko odavam kui lätis !!!
n
näh/ 22. november 2017 17:07
Saksamaal on toimiv majandus kuid selle banaaniriigi ainus sissetulekuallikas on aktsiisimaksud.Kõik muu on häma ja tolmu üleskeerutamine.
m
Mõistus tule koju!/ 22. november 2017 17:00
Maailmas oleme esikohal:
alkoholi tarbimises ühe elaniku kohta
HIV-i nakatumies ühe elaniku kohta
narko surmades
liikluses hukunute arvult,
väikelastega juhtunud õnnetuste avult
üksikemade arvult jne.
Kas sellise pagasiga ehitame õitsvat ja elamisväärset riiki oma lastele ja lastelastele. Iga Eestit väärtustav kodanik peaks toetama Ossinovski ettevõtmist ja lootma , et tal jätkub kangekaelsust, külma närvi - jäärapäisust, et sellise sõimu taustal endale kindlaks jääda. Kõike head ka perekonnale.
i
idi.ootsus kuubis/ 22. november 2017 17:12
Kas terve mõistusega inimene kingib aktsiisi Lätile? Ega sellepärast vähem ei jooda, pigem rohkem.
m
marionett ju ütles/ 23. november 2017 06:10
oleme 25 aastaga ehitanud üles unelmate Eesti. Pea meeles!
Ja ära toeta kriminaalide perekonda, kes Eestist raha välja kandib!
n
nõustun/ 23. november 2017 20:23
olen kahe käega selle arvamuse poolt, ja samuti, jätkugu Ossinovskil kangekaelsust, et seda teed jätkata, järgmiseks tuleks ka kange alkoholi aktsiisid üle vaadata, st ka neid on vaja tõsta. Kõike head Jevgeni Ossinovskile!
l
Lugeja/ 22. november 2017 16:41
kes ikka tahab oma tervist rikkuda ei aita mingi hinnatõus
v
Vello./ 22. november 2017 16:55
Lahja alkohol on toidukorra osa!Kohvi,tee ja moosivee joomine pole meestele!

p
paparatso/ 22. november 2017 16:37
kuule ossi,sa ei julge tunnistada ,et manustad samuti lätist toodud jooke.
j
Jahh/ 22. november 2017 16:35
Varem mees tuli reede õhtuti töölt ja 6pakk sauna jaoks kaasa.Aga nüüd on meil kastidega õlu,cin ja kapid on viina ja muud kangemat kraami täis. Ja jälle jälle tvarsti tuleb minna. Nüüd juba plaanime minekuid ,kui kütet vaja tuua,siis käime depost läbi ehitusmaterjali pidevalt vaja .Söögipoolise toome sealt ja see aasta sai joped ja jalanud ,kõik sealt ostetud. Aga meie külas on meiesuguseid hulgim. Piima ja leiba-saia toome veel Eesti poest.
m
maamees raplamaalt/ 22. november 2017 16:39
ütle kus kohast ostad,toidu ja ehituskraami
t
to maamees / 22. november 2017 17:03
k
kahju/ 22. november 2017 16:41
Nii palju siis patriotismist!
m
Mõhk ja Tölpa/ 22. november 2017 17:14
Ei ole patrioot ei kriminaalsele ja kremlimeelsele keskerakonnale ega sotsidele.
s
saurus/ 22. november 2017 16:56
Just nii "ÕIGE " eestlane teebki maailma paaremaks.
P.S. vanasti öeldi , et mõistus pole oma teha. Ega nüüd parem pole, alko sõltuvus on ennegi halvasti mõjunud.
k
küsimus/ 22. november 2017 16:35
sm. Ossile.. kui palju protsentuaalselt alkost haigeks jääb ja palju on õnnetusi. pigem on nii, et suitsetajad ja alkotarvitajad annavad riigile viis korda rohkem tulu, kui seda haigekassast tagasi saavad. no jah, riigi sissetulek on nüüd tänu sulle siis kümneid ja kümneid miljoneid vähem. kus su aju on mees.
v
VAstus/ 22. november 2017 17:03
http://www.ohtuleht.ee/teemalehed/roolijoodik Loe ja mõtle, kui palju kahju toovad roolijoodikud ühiskonnale. Kahjuks on see vaid jäämäe veepealne osa. Väga palju purjuspäi autorooli istunuid ei jää politseile vahele. Alkohol toob lisaks kaasa vägivalla suurenemise, ka perevägivalla ja vaimsevägivalla.
t
tubli jah/ 22. november 2017 17:53
parem vöidelgu narkomaaniaga,
l
Leenin/ 22. november 2017 17:55
Ei jää vahele ja avariid ka ei tekita,aga enmus avariisid tehakse kaine peaga..peaks siis vötma vastu seaduse et kaine peaga söita ei tohi?
t
Teet/ 22. november 2017 20:38
Lisada ka, kui palju kahju toovad joobes ühiskonnajuhid kogukonnale.
r
Rahanduse põhjalaskja juba vingerdab vastutuset kõrvale/ 22. november 2017 16:29
Oss:«Mis puudutab meediarünnakut, et mina olen see inimene, kes aktsiise tõstab, siis saan vaid öelda, et mina juhin sotsiaal- mitte rahandusministeeriumit. Kõik ettepanekud, mis puudutavad makse, tulevad ikkagi rahandusministeeriumist.»
m
maakas/ 22. november 2017 16:17
Tõeline TAIBU! selliseid annab ikka tikutulega kohe otsida... loomulikult, juba teame, et Lätit ostetud VIIN on palju väga tervislikum! AHHOI!
e
eit/ 22. november 2017 16:12
No on alles inimene. Minu tutvuse ringis käivad kõik Lätis järel. Kust võtab nii kõrge ametnik nii arulagedaid mõtteid. Meil käivad sahinad, et sotsid on seotud piiriäärse poodidega. Ja see ongi sotside tegelik põhjus kuidas "rahva "tervist suurendada.
h
hei eit/ 23. november 2017 21:57
sinu tutvuse ringis muidugi, vähene haridus ja ära joodud mõistuseraas ei tee sulle ega sinu tutvuseringile erilist au, miks seda ajalehes nii laialt reklaamida
g
gee/ 22. november 2017 16:06
Jänkid ju poovisid kuiva seadust 20.sajandi 30- ndatel aastatel, sellest tuli suur maffiasõda. NL proovis kah oma põlde USA taoliselt üliviljakateks teha, tagajäreks kõrb nagu USA-l. Miskipärast ei õpi inimene teiste vigadest, vaid omadest, sellest on kahju!
m
Mõistust pole/ 22. november 2017 16:06
Nii rumalat inimest pole ilmselt meie riigi poliitikas varem olnud.
j
Joosep/ 22. november 2017 16:20
t
tyratino/ 22. november 2017 16:24
k
kogume neile kahele ausamba raha/ 22. november 2017 16:55
jõulutunneli raames.Ehk mõni skulptor teeb soodsalt ära,palju pole meil ju annetada.
Pärast ilus vaadata-stait statuja-kaks erilist ministrit-oss ja palo.
On järeltulevatel põlvedel ka mida vaadata!

v
vombat/ 22. november 2017 16:02
Ärge unustage ära vana tõde, keelatud vili on magus.
Kui enam mingeid piiranguid poleks siis umbes pooled lõpetaks joomise.
h
22. november 2017 16:01
Hnoh, tegelikult see ju nii pole. Poisike ei saa lihtsalt aru kuidas majandus töötab. Tegelikult ei saa taa üleüldse millestki aru.
t
tubli/ 22. november 2017 15:54
Pole kärakat siis noor leiab mõnuaineid.l
m
mõnuaineid pole üldse keeruline leida-/ 22. november 2017 16:58
käib sumin,et need konfiskeeritud kilogrammid lähevad siiski müüki,
ainult diilerid on tavadiilerist rikkamad?
k
klf/ 22. november 2017 15:52
rahva tervist parandab normaalne majandus ,stabiilne valitsus ja inimlikum maksupoliitika aga mitte j... ossikas,mõelgu enne mida teeb ajuteta kana
o
Ossinovski ajab õiget asja./ 22. november 2017 15:52
Kusagilt tuleb juu alustada , et vähendad alko tarbimist. Eriti puudutab see noori. Mite miski ei õigusta alko soositud tarbimist. Odav viin, öö läbi müüdav alko ööklubides, alko müümine hiliste tundideni, alkomüügilubadega kaupluste rohkus jne. Liigne alkohil, õnnetused, kerged sekssuhted, HIV-i levimine, kadunud noored jne .... Kas see ei pane teid, alko kaitsjaid, mõtlema, et peaksime seda tulivett vähem tarbima!? Kui palju on südamevalu, kui su tütred-pojad on kusagil peol, kui isa või veel hullem ema, lällab purjus peaga kodus, lagastab. Eelarve eelarveks, aga tähtsam on ikkagi rahva, noorte tervis. Kellele või kellega me seda rikast riiki ehitame, kui rahval pole tervist?
n
näh/ 22. november 2017 15:58
kiunuv õigustus parteikontoorast.Millega sa lo.llpea oma eelarvet lapid?Nii palju veel ajumahtu pole?Ja ei tulegi.
l
Loll jutt/ 22. november 2017 16:00
noh kas nüüd juuakse siis vähem kui mujalt tuuakse sisse ja meie näitajad on madalamad.
Mine ohmu seleta sama teooriat USA-s kus järjest tuleb osariike kus võib kanepit vabalt tõmmata ja omada.Kuidas seal siis noortega ja tervisega siis on .
j
juhm/ 22. november 2017 16:03
Kui noor ei tarvita alkot, siis tarvitab ta narkot. Ega mõjuaine tarvitamata jää. Lihtsalt alkost võid sa vabaneda, katsu sa narko sõltuvusest vabaneda. Hoopis olulisem on noored üldse mõnuainetest eemal hoida, aga selleks meil eelarvet ei ole ega juu?
j
jama/ 22. november 2017 16:05
mul kõik kohad nüüd alkot täis, joo või surnuks ja just noored toovad seda Lätist.
j
juss/ 22. november 2017 16:19
mul ka garaaz alkot täis ja nüüd pean autot väljas hoidma
m
22. november 2017 22:48
o
Ossik kas ise ikka mõtleb niimoodi aga midagi ta peab ju tegemagi ministritoolil olles/ 22. november 2017 16:09
Seega kallis viin rajab teed viletsale ja odavamale salaalkoholile mis rikub tervist kordades rohkem. Talongiajastul venemaalt toodud kraam võttis pildituks ja kustutas halle ajurakke koos mäluga, kui samas Rakvere piiritusest tehtud kohalik kraam vedas lihtsalt raskele unele ja hommikul mäletasid kõikke. Ossik tegelt valetab kavalalt et võimulpüsimist õigustada ja ikka uuesti valitud saada. Piirangutega huvi terviseteadlikkuse vastu ei tõsta ,puuduvad stiimulid just nimelt praegusel ajastul.
n
no aga meenutame Pärnumaa metanooli juhtumit,/ 22. november 2017 17:05
kas oli 76 inimest,kes elu jätsid?
Milline tark siis minister oli?
l
Leenin/ 22. november 2017 17:58
et viin kallis on ei tähenda veel et ta solk pole,,lätist saad vene kvaliteetviina kaks korda odavamalt,meie oma tundub olema selle körval kui kehvasti aetud puskar
m
malluka mokad/ 22. november 2017 16:26
keda k o t i b kas joon või ei . pasunasse neile moraalijüngritele - sööge savi rrrrsk.
r
Reps/ 22. november 2017 16:57
Katsetasid ameeriklased,katsetasid soomlased ,väegade paljud on proovinud alkoholiga võidelda.Tulemused teada,aga ikka on vaja veel katsetada.
s
sa teed vist nalja,15:52 ?/ 22. november 2017 17:03
meil ei olnud kunagi alkot kodus,kui vaja oli,poest võtsime ja seda juhtus kord kuus v mingi suurema ürituse(sünna,juubel vms.)tähistamiseks.Nüüd on korralikud varud olemas ja napsitamist tuleb tihkemini ette!
a
Andres/ 22. november 2017 15:47
Millal minister Ossinovski Läti Vabariigilt medali saab? On ta ju Läti majandusse ja regionaalarengusse kõvasti panustanud.
t
ta kandib isale lätti miljonid/ 22. november 2017 17:08
s
See/ 22. november 2017 15:45
Jutt siin kommentaarjumis on ju mõttetu,sest poliitikud ja teisedki omast arust tähtsad, ei loe ju seda. Järelikult ei jõua rahva hääl nendeni, ja siis nad seal toimetavad nii nagu jumal juhatab.
p
22. november 2017 21:42
Päris mõttetu ei ole, kui inimesed valitsust ei toeta oma tegevusega siis see valitsus ka ei juhi muhvigi.
õ
22. november 2017 15:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
Ukrainlaste viin/ 22. november 2017 16:13
Veel kuidagi kõlbab juua. Muud on ikka vanade akude elektrolüüdist aetud piiritusest tehtud Sillamäe ohtlike ainete käitlemise tehases.

h
22. november 2017 15:43
Ha ha haa!!! Isegi kaine peaga ajab naerma, et mingi poliitik mõtleb rahva tervisele!??? Pole siiani ükski poliitik rahva heaolu ja tervise peale mõelnud vaid tapetakse ja hävitatakse vaikselt küll igasuguste maksude ja aktsiisidega.
a
Andres/ 22. november 2017 15:38
Millal J. Ossinovski Läti Vabariigilt medali saab, on ta ju Läti majandusse ja regionaalarengusse kõvasti panustanud.
l
Läti aukodanikuks?/ 22. november 2017 15:51
Kui vaitsusest kinga saab ja riigi rahanduse hävitamise eest kohtu alla antakse saab ehk Lätist asüüli.
a
Andres/ 22. november 2017 16:56
Oleks EV eraettevõte oleks osanikud/aktsionärid juba ammu ta maha võtnud ja liistule tõmmanud. Paraku ei ole. Ja paraku puudub sellel rtasemel ka igasugune vastutus. ei mingit kohust peale valitsusest kinga saamist. Lahkumishüvitis hoopis
j
Jürka/ 22. november 2017 15:35
Mitme Venemaa tänase majandusautoriteedi arvates pani just Gorbatšovi 1985. aastal alustatud alkoholivastane kampaania õitsema korruptsiooni ja rajas eeldused Venemaa varimajandusele, millele lisandus rahva rahulolematuse süvenemine ja võimude autoriteedi langemine. Alkoholitulu vähenemisest tingitud finantskrahhi ning rahva usalduse kadumist kommunistliku partei vastu peavad aga asjatundjad peamisteks põhjusteks, miks Nõukogude Liit 1991. aastal lõplikult kokku varises.
p
plaat/ 22. november 2017 15:29
viskab üle jälle. äkki vahetakse mõne mõistlikuma vastu?
j
joodikupulst/ 22. november 2017 15:28
Oss sa oled ikka loll küll, ei jää su alkopoliitika pärast kellelgi lonks võtmata, leitakse teised moodused alkoholi hankimiseks ja kokkuvõttes kaotab sellest eesti riik hulga raha, just tänu sulle Oss! Ja seda, et sa siin midagi eesti rahva tervise nimel teed, nagu väidad, võid minna oma vanaemale rääkida!
m
22. november 2017 15:24
Mina mõtlen ikka, et kuidas selline noorukist tundmatu seltsimees Ida-Virumaalt riigikokku valiti? Ega ometi issi raha abil? Kuidas selline võltssots sotside esimeheks sai? Ega äkki issi poolt sotsidele makstud meelehea toel?
r
räige lõust/ 22. november 2017 15:59
Ja kes on saanud praegu pea 100 miljonit Eesti maksumaksja raha Lätis. Ikka riiki hävitava nn ministri kriminaalist issi.
k
küsimus/ 22. november 2017 15:19
Aga miks ministrid seda ei näe ,kuidas iga päev alkoholi varjatud reklaami tehakse piiri ääres,miks see on lubatud.
r
22. november 2017 16:05
Reklaam on ühe kauba promomine või eelistamine ostmisel teiste suhtes mitte jooma sundimine lapseke.püüa aru saada oma kaine peaga.
p
pereisa/ 22. november 2017 15:16
kes ostis poest 6 paki ostab nüüd Lätist kohvri või kaks.Palun selgitage mulle ,kuidas see joomist vähendab?Nõustun paljude eeskõnelejatega ,et mul pole kunagi varem nii palju õlut kodus olnud kui praegu(keegi ikka vahel Lätis käib ja lasen ka omale ühe kohvri tuua)
t
taibu/ 22. november 2017 15:21
Vastus on lihtne : omal peab ka mõistust olema.
t
taibu, 5 plus/ 23. november 2017 22:02
justnimelt, aga kust sa seda mõistust ikka võtad pole antud, või see vähene mis anti, sai ära uputatud

j
juhm/ 22. november 2017 15:14
Kas mitte 285 miljonit ei olnud alkoaktsiisi planeeritud selle aasta eelarvesse (mida raha min on küll 2 korda juba vähendanud). Laekunud on 168 miljonit. Vahe ca 100 miljonit. Mille arvelt te seda seal eelarves katate? Tuleval aastal planeeritus 385 miljonit. Sel aastal ei saa te 200 miljonitki, tuleval aastal loodate saada 2 korda rohkem. Aru ma ei saa, mida need ministrid ja ametnikud siin riigis tarbivad.
r
Reptiloid nr 666/ 22. november 2017 15:13
Mul on uus idee. Kärakat müüakse ainult kella kolmest enne lõunat kuni kella neljani enne lõunat.
See peaks piisavalt efektiivne olema :P
m
M/ 22. november 2017 15:49
Aa, sul ka puskari-aparaat tagatoas? Et kolmest ärkad, neljani tegutsed ja siis tuttu taas :)
k
kas/ 22. november 2017 16:09
järgmise päeva kella neljani?
h
Hetk/ 22. november 2017 15:13
Kas nõmedamat väidet veel kuskilt leiab? Ossinovski jäta meelde: kui siga otsib pori, siis ta selle ka leiab. Teadmiste jagamisel on Sind millegipärast unustatud?
s
See et/ 22. november 2017 15:11
tõime naabrimehega torud lakast alla, lõime läikima ja ei mingit probleemi.
e
ehh zhenja,/ 22. november 2017 15:10
meil oskab iga tatt samakat ajada ja Läti pole ka kaugel.Narkovärk on palju hullem, aga neid sa toetad ja ninnutad.
s
Solveig/ 22. november 2017 15:07
ei jäta joodik joomata-nüüd juuakse rohkem,kui enne osteti nädalavahetuseks pudel kangemat või nädala sees mõni õlleke siis nüüd on kastidega kodus ja kui hea võtta.
b
Brunn/ 22. november 2017 15:03
Soomes ka kallis kuid sommid käivad nüüd lätis. Ega kogus joomata jää.
l
22. november 2017 15:02
Lätist ostavad alkoholi selle odavuse pärast ka need inimesed, kes muidu on sellest mööda käinud. Ja kas see siis jääb joomata või, härra Ossinovski???? Lõpetage see nõme teema!!!
u
uusjoodik/ 22. november 2017 15:12
nii see on,varem ostsin veini siis kui vaja läks,nüüd olen lätist toonud suures koguses ja kõik on ka kiiresti ära joodud,kui baarikapist ikka pudelid vastu vaatavad siis ära ka nad juuakse

r
Rahva tervise/ 22. november 2017 15:00
eest muretseb ta nüüd küll !
Ajab südame pahaks see hülgemöla, lähen jooma!
t
tervist/ 22. november 2017 17:01
aga ega ma joogi. aga nüüd juba uudishimu, et toit kah odavam. peab minema.
e
Eesliaju!/ 22. november 2017 15:00
Eraldiseisev eesliaju see Alkonovsski. Isegi, kui õnnetusi ja kuritegusid on vähem, siis mitte vähema joomise pärast vaid suurema joomise pärast, kuna kodudes on varud olemas ja võib kaanida mitu päeva jutti kodunt välja tulematta, sa eesliaju.
k
kuritegusid/ 22. november 2017 16:11
lihtsalt ei registreerita, ka suuri. Politseinikud ise ütlevad, et pole mõtet.
a
Alfred./ 22. november 2017 14:47
Tõeline näide käksis moraaliga inimesest.
u
uskumatu/ 22. november 2017 14:42
Nii loll saab olla ainult egomaniakist poliitik, kes arvab, et on Jumala asemik maapeal. EI ole keegi seda mandaati talle andnud. Alkoholi joomise ja õnnetuste sh kuritegevuse vähenemise põhjuseks on demograafia - pole 18-30 aastaseid mehi Eestis, kes kurja toime paneksid. Sündivus oli 1987-2004 madal a väljaränne annavad ka edaspidi tunda. Samuti on noorte seas levinud narkotarbimine. Milleks juua kallist alkot, kui saab 20 euroga terve õhtu kaifi all oldud. Ossivaba Eesti eest!
u
Utoopia/ 22. november 2017 14:37
See tegelane tahab parandada rahva tervist väiksema joomisega!!! Siiani pole tänu Lätile tulemusi. Pigem vastupidi. Katsetatud on palju, tulemuseks on alati olnud ebaseaduslikud tegevused või isegi lausa kuritegevus. Ju seda soovitaksegi kõrgemalt poolt.
Kindlasti aga tõstetakse eelarve aukude lappimiseks muid makse, näiteks tulumaksu! See parandab kindlasti rahva tervist.
n
naljakas/ 22. november 2017 14:32
Joomist ei ole vähem, pigem rohkem. Kui enne osteti saunaks 2 õlut, nüüd 5 kasti ja kuidagi kummaliselt kulus kuu ajaga ära. Võimu jutt: Alko ostmine Lätist marginaalne. Kesk Eestis peolauas istudes arutas 2/3 seltskonnast, millises Valga poes keegi käib ja millisel riiulil midagi asub. Võttis see meie riigiisade jutt pisut muigele.
Võin ju mõelda, et mind see kõik ei puuduta...aga väga puudutab, joomist ei ole vähem, hoopis rohkem ja selle juures me kingime aktsiisi Lätlastele. Aga seoses suurema joomisega, peame me ise oma joodikud terveks ravima. Papp Lätlastele, meile ärajoonud pereisad. Paras meile.
a
anna mõistust/ 22. november 2017 14:30
Raha läheb Lätti aga probleemid jäävad meile. Ja veel suuremas ulatuses.
s
see on / 23. november 2017 16:47
m
mm/ 22. november 2017 14:29
ma ei ole eriti raju napsuvend,et hakata käraka pärast Lätti sõitma,aga viha pärast,kuulates valitsuse silmakirjalikku hoolitsust rahva tervise eest,sõidan,võtan tuttavatelt ja sõpradelt tellimused ka ligi.Samaka ajamine oli meie külas juba unustatud,nüüd mulksuvad mürnikud päris lõbusalt!

m
Mõhk ja Tölpa/ 22. november 2017 14:29
Punavalitsus muudkui kordab ja kiidab oma lollusi.
k
kas sinu refid/ 22. november 2017 16:12
sama ei tee? Pada oled ja sõimad katelt.
y
yll/ 22. november 2017 14:25
Tegu on pehmelt öeldes meditsiinilise juhtumiga... Viige ta Jämejalga ära!
R
./ 22. november 2017 14:22
Räägin ka ausalt - tõin Lätist õlut. Kui enne ostsin ja tarbisin ühe purgi õhtul, siis nüüd kaks.
Mis terviseparandamisest me siin ikka räägime. Inimesed on väsinud ja lootuseta, tulevik määratlematu.
Ja nii joodki õhtud veidi helgemaks. Mõnikord E NSVd vaadates naerad läbi pisarate.
Üldiselt ei naera enam üldse.
Aga nii lähedal ei ole mina riigile kunagi olnud - mõjutan otseselt tema eksistentsi.
Vat nii, ilus poiss Jevgeni Ossinovski. Hävitame koos Eesti Vabariigi.
Tervita papat kah:)
k
22. november 2017 14:18
Kui päris aus olla, siis pole mul kunagi nii palju alkoholi kodus olnud kui praegu. Kusjuures minu näol on tegemist sisuliselt täiskarsklasega. Käime päris sageli Lätis ja loomulikult ostan ka mingit kangemat alkoholi kaasa. Ega ta mul kodus seistes vanaks ei lähe, pigem on tegu stabiilseima valuutaga üldse.
t
Talong / 22. november 2017 15:20
Mäletate talongiviina aegu? Mul pole elu sees nii palju alkoholi kodus olnud, kui siis. Hakkavad vanad ajad tagasi tulema, see Lätist viina toomine meenutab kangesti seda.
Kui saad odavalt kätte, siis tuleb võtta kastide kaupa.... kas on tarvis või mitte. Statistika
näitab, et lätlased on 30% rohkem jooma hakanud.
t
22. november 2017 16:20
Talongiviina ajal olin ma alles laps, aga punnis baarikappi mäletan küll. 30 pudelit viina ja muid napse baarikapis oli tavaline. Ei olnud meil peres alkohoolikut, küll aga talongid tõesti osteti välja ja pudeliga sai maksta nii metsast puude väljatoomise kui põllukündmise eest.
n
natuke mäletan ka seda aega,/ 22. november 2017 17:16
siis oli ju seep ja pesupulber ka talongidega.Selliseid varusid pole hiljem näinud.
Päris rahulik oli,ei pidanud midagi varuma,nüüd läks jälle lahti...
k
Kuli/ 22. november 2017 14:16
Pole kunagi nii palju lakkunud, kui viimase 3-4 kuuga. Kraam otsas ja varsti uus minek.
a
Andu./ 22. november 2017 14:16
Kui nimetame asju õieti, siis kohe modereerimisele, kohutav ühiskonnakorraldus.
j
JOODIK. / 22. november 2017 14:14
Tülgastav on selle inimese juttu kuulata.
õ
Õpime puskarit tegema/ 22. november 2017 14:13

a
Aadu/ 22. november 2017 14:08
Ära tüütab juba see lällutamine. Kuidas on asjad ravi järjekordadega? Ootan õla operatsiooni juba aasta aega.
p
pätt/ 22. november 2017 14:23
kriminaali poeg tegeleb riigi majanduse õõnestamisega sots probleemide asemel
a
Agu Uudelepp võitleb kopsuvähiga, mille ravi Haigekassa ei toeta / 22. november 2017 17:17
Kus on Haigekassa raha ?
a
aga/ 23. november 2017 22:05
j
Jürka/ 22. november 2017 14:07
Mitme Venemaa tänase majandusautoriteedi arvates pani just Gorbatšovi 1985. aastal alustatud alkoholivastane kampaania õitsema korruptsiooni ja rajas eeldused Venemaa varimajandusele, millele lisandus rahva rahulolematuse süvenemine ja võimude autoriteedi langemine. Alkoholitulu vähenemisest tingitud finantskrahhi ning rahva usalduse kadumist kommunistliku partei vastu peavad aga asjatundjad peamisteks põhjusteks, miks Nõukogude Liit 1991. aastal lõplikult kokku varises.
k
Koz Zer/ 22. november 2017 14:07
OSSINOVSKI: karm homopoliitika parandab rahva tervist ja vähendab õnnetusi
t
Teflonpoliitika võidukäik/ 22. november 2017 14:06
Ratas kordab mantrat 64€ ja Ossinovski mantrat tervisest. Tegelikust elust on ignorandid täiega võõrdunud ja peavad endid ilmeksimatuks.
Hea äriidee oleks mõnel tootjal välja tulla "Terviseviina" või õllega ja seda piiril müüma hakata. Menu oleks garanteeritud.
Täna vaatasin Rimis, et õlleosakond oli poole väiksemaks tehtud. Ju pole vaja pinda kasutult kinni hoida, vabanenud pinnale oli kolinud kangem kraam.
a
ain/ 22. november 2017 14:06
lammutage siis need vabrikud eestis ära!!!milleks neid inimelude hävitajaid siiski siia vaja?!
a
ausam vastus sossinovskilt/ 22. november 2017 14:00
karm alkopoliitika aitab lätis isal saavutada oportuniteedi põhimõttel krim asja lõpetamist
1
14.oo/ 22. november 2017 18:12
ausam vastus sossinovskilt / 14:00, 22. nov 2017
karm alkopoliitika aitab lätis isal saavutada oportuniteedi põhimõttel krim asja lõpetamist
v
vänto/ 22. november 2017 14:00
Mul ei ole alkoholiga kunagi probleeme olnud. aga nüüd toon lätist ainult sellepärast, et seal nii odav on ja maks on ka varsti haige.
h
Hus/ 22. november 2017 14:00
Destilatsiooni toru on mul olemas. Tuleb vaid keedunõu külge haakida ja hakata ise kärakat ajama! Vot tak Ossinovski!

e
Ega.../ 22. november 2017 13:58
...jooja siis vähem joo,hakkab lihtsalt jooma odavamat kraami ja igasugust muud põrandaalust solki ja raha jookseb suure kaarega riigikassast mööda.
e
Ega...le/ 22. november 2017 15:47
See mulle väga meeldis! Eriti see raha riigikassast möödavool!
v
Van Ames/ 22. november 2017 16:01
Mul lätist toodud kraami jätkub kevadeni kui mitte kauemaka. Ja ütleme kui ka see kraan mingil moel kinni keeratakse siis vanaonust ( kuldsete kätega treial oli) on jäänud väga korralikud õlle ja samaka ajamise riistad - sealt edasi on delo tehniki :)
s
see jookseb ka praegu mööda/ 22. november 2017 17:20
m
Maimu/ 22. november 2017 13:56
See on hea,et muretsete rahva tervise pärast.Kuid kas ikka see prognoositud kasum aktsiisitõusiga ikka laekub ka riigikassasse.See eeldab siis ikkagi ju seda,et rahvas peaks edasi alkoholi ostma ja tarbima.Egas siis riiulil seisev pudel aktsiisi maksa.
m
22. november 2017 15:22
Miljonärist võtlssots Ossinovskil on rahva tervisest täiesti suva.
s
Suured tänud sm. Hoschinafsky - le/ 22. november 2017 13:55
Tänu sm Hoschinafsky hoolitsusele sain lahti konnasilmadest ja gonoreejast.
q
qq/ 22. november 2017 13:54
Siin on ikka rohkem tegu riigi hävitamisega,mitte tervisega.
i
ikka ikka/ 22. november 2017 14:04
on see seotud tervisega ega ilmaasjata ei määratud haigekassa juhile selline mega kuupalk ja muud hüvitised! Nüüd koos rahva tervist parandama ja haigekassa raha jagama abivajavatele. Kohutav on kuulata,nii kui raadio mängima panen,hakatakse rahvalt paluma abi kallite aparaatide soetamiseks ja annetajateks ikka see pisku sissetulekuga inimene. Kas need appihüüded on ministri kurtidele kõrvadele või?
t
to ossinovskomu/ 22. november 2017 13:54
ossinovski on veel liiga noor,et mäletada puskari ja samogonni ajamist,kui arvati,et viin kallis on....
g
Geena / 22. november 2017 13:53
Tõesti on suur õnnetus kui sinusuguseid juuatäispeaga tehakse.
k
Karsklane/ 22. november 2017 13:53
Kallis Jevgeeni,mul pole kunagi nii palju alkoholi kodus olnud ja kahjuks ka tarbin seda nüüd rohkem kui enne "kuiva seadust" sest õlled vahiva ahvatlevalt kapist vastu.
e
ei usu/ 22. november 2017 14:07
et see Lätist toodud alkohol ka koheselt ära tarvitatakse,ikka tagavaraks pidustuste jm,tarvis,sest nn.parmud ei võta sellist sõitu ette,neile piisab mitmeks päevaks sellest 2l.bockist.
a
Andres/ 22. november 2017 15:37
Ega kohalik külajota käi jah Läti vahet. Paraku paljudel külajotadel pered niivõrd kuivõrd, nemad kannatavad kallima alkoholi tõttu otseselt. Seda 2L Walter ostetakse prioriteedina. Ülejääb vähem. Ja kui raha otsas, siis kuidagi ikka saadakse, kasvõi vägivaldsel teel.
s
22. november 2017 13:52
See, et Oss võtab au endale inimeste tervisekäitumise paranemise osas ja seob selle alkoholi kättesaadavusega, on lihtsalt j:lk.

i
irw/ 22. november 2017 13:49
see võib ikka päris jõhker 100milline eelarve auk järgmine aasta olla ja siis alles tulevad õiged maksud kesikla ja sotside poolt lihtrahvale
õ
Õigluse nimel/ 22. november 2017 14:48
Ärme unustame kesikute ja sotsikeste IRLitsikutest haluisid. Peame meeles- IRLitsikust rahandusministri ajal juurutati astmeline tulumaks.
"järgmisel aastal on alkoaktsiisi maksuauk mitte enam 40, vaid juba 100 miljonit"/ 22. november 2017 13:47
a
Ats/ 22. november 2017 13:47
No liiklusõnnetuste kasv ootab alles ilmselt ees.... Lätti vaja ju sõita ning kui enamus eestlasi hakkab seal alko järele käima siis ilmselt on ka õnnetusi oodata...
u
Uudu/ 22. november 2017 14:06
No ja kui juba Lätti minek, siis paneme ikka paagi ka kütust täis (Lätis muidugi)!
k
kaua võib/ 22. november 2017 13:44
See tibl-ast kriminaal tuleb kinni panna, kes Eesti riigi majandust hävitab. Tema pätist isa ainult hõõrub Lätis käsi
s
su kodumaal/ 22. november 2017 13:44
püüdis ju onu gobatsov omalajal teha kuiva sedust. Viina pudelid olid laua kohal nööriga lakke seotud, sest laua peal ei tohtinud pudelit olla. Ja mis sellest liidust sai, teame ise. Nii läheb ka meil aga no ega teiste vigadest ei õpita. Ainult tark oskab teiste vigadest õppida.
v
VANJA/ 22. november 2017 13:41
Issand sa näed ja ei mürista .jumal küll kelle kätte on antud Eesti ja eestlaste saatus ??
j
jah/ 22. november 2017 13:40
teeb ennast lihtsalt naerualuseks. Kordab oma plaati kuni pukist maha võetakse, siis ka ei lõpeta ja kordab kodus töötuna ikka edasi, et tema parandab rahva tervist.
k
Kass/ 22. november 2017 13:35
n
no/ 22. november 2017 13:38
j
22. november 2017 13:42
ja teie nagu rikkis grammofoni, vaidlete aga vastu

p
Piisavalt pikk aeg?/ 22. november 2017 13:35
Sedalaadi avaldusi oli ka oodata. Alkoholisurmad, eriti mis puudutab haigustega seotud, ilmselt kujunevad aastatepikkuse tegevuse tagajärjel, mitte kümne kuuga. Ja ega õnnetus, mis on toimunud alkoholiga liialdamise tagajärjel, ei hüüa tulles, et kallis kodumaine kuidagi ohutum oleks kui odav välismaine.. pigem vastupidi.
n
NB! aga miks sa ootad siis/ 22. november 2017 13:34
uuel aastatl alkoaktsiisi laekumise suurenemist 100 miljoni võrra kui sa joomist tahad piirata?
Ära valeta poisike!
v
Vot/ 22. november 2017 13:46
Vot-vot, just seda ma ka mõtlesin.
Tahaks talle ütelda, et "Ah mis sa plärad, ossipoju"
t
ta teeb seda meelega/ 22. november 2017 13:31
rõhudes rahva tervisele nõrgestab kohutava kiirusega eesti majandust. Puhas vene agent kes eestivastast tööd teeb.
k
Karla Viljandist/ 22. november 2017 13:31
Proosit sm Oss, Teie terviseks Lätist ostetud napsuga. Olen rahul tõin kasti valget ja kaks kasti õlut.
t
Tehku proovi!/ 22. november 2017 13:31
See jutt lõhnab ju kuiva seaduse järele. Las proovivad rahva täiesti terveks teha.
m
Miki/ 22. november 2017 15:56
i
ikka veel jonnib/ 22. november 2017 13:30
see lapsminister ja loeb oma mantrat. Kõik tõestavad tagurpidi, enamusel rahval pole nii palju varusid keldris kunagi olnud kui praegu aga oss kordab ikka vana ja vigast plaati. Nõrk inimene ei julge oma vigu tunnistada.
v
Vaevalt küll !/ 22. november 2017 13:22
Lätti sõiduks pole erilisi kulusid ju, jook on odav ja lisaks veel puhkus! Elu nagu lill !
j
Juku/ 22. november 2017 13:55
Kütus kah Lätis odavam.
h
Hmm.../ 22. november 2017 13:20
Just.
Ja absoluutne kuiv seadus parandaks rahva tervist ja vähendaks õnnetusi veelgi rohkem!
Nii et kuiv seadus ellu viia!!!
IRW
v
vanem mees ladaga / 22. november 2017 13:59
ei vaju ta midagi.karsklastest heterod saavad fistingut ja hakkavad kurvastusest jooma.
t
to vanem mees ladaga / 22. november 2017 14:35
mida nad jooma hakkavad kui on kuiv seadus, vett vä?
m
Miki/ 22. november 2017 15:55
Suitsetama hakkavad, voh!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee