Eesti uudised

Täiendatud kell 10.20

GALERII | Pärnumaal hukkus avariis poolakast kaubikujuht

Toimetasid Maria Rozbaum, Gerly Mägi, 21. november 2017 08:25

105 KOMMENTAARI

K
_/ 25. november 2017 16:05
v
22. november 2017 18:10
Vanasti oli Häädemeestel teedevalitsus, kohalikud teadsid teede olukorda ja teed olid korras. Nüüd käivad teede hooldajad teisest Eestimaa otsas ja neil pole aimugi, milline olukord teel on. Juba esmaspäeva õhtul sadas jäävihma.
n
no baltimaade teedest/ 22. november 2017 00:51
alati eesti see kõige libedam. Ei tunne endal süüd või?
e
22. november 2017 11:22
eestis on Euroopa halvemini hooldatud teed
p
pragma/ 22. november 2017 23:00
valesti valitud sõidukiirus. punkt..
aga soolatajatele lajataks endale hea meelega ühe rauatäie soola kannikate vahele..
e
Eks süüdi on kôik korraga aga mitte keegi konkreetselt/ 22. november 2017 00:08
Ûhed ei tule teehooldusega toime. Teised annavad vastava kategooria sôiduki luba isikule kes ei oska seda söidukit ohjata. Lisaks see viimane ei suuda koorma korralikult kinnitada. Kuigi tôele au andes, ilma spetsvahenditeta paberirulle suht raske kinnitada, et paigal püsiksid.
p
poola rekajuhid tuttavad kõikides põhjamaades./ 21. november 2017 20:59
Imedemaa poola.. Alles see oli kui poola lennukid ülemistele maandusid, nüüd siis maandteede kuningad.
k
Kui sôita ei oska/ 21. november 2017 23:34
siis on maanteede diletandid, mitte kuningad.
p
21. november 2017 20:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
K.ui nende maal lund pole/ 21. november 2017 23:35
siis ärgu ronigu talvel siia, seda enam veel suveplätudega talverehvide asemel.
k
kahjutasud/ 21. november 2017 20:06
Kohtu alla anda teedeminister, kui ei suuda korraldada teede soolatamist ja hooldust ööpäevaringselt, kahjutasud teedehooldajalt tuleb sisse nõuda ja kulud hukkunu perekonnale. Samuti tuleb teedehooldajal kinni maksta kõikide autode kahjum ning kauba kahjum.
s
22. november 2017 11:24
saab hoopis autasu rinda
s
Saates/ 21. november 2017 19:47
Suud putaks tuleks Vainol teha Politsei ja Maanteeameti jüngritega saade ja tõepoolest rääkida suud puhtaks! Kui keegi hakkab sõna võtma-kiirus tuleb valida vastavalt...siis surun oma soki, mis päev otsa jalas on olnud selle kaadri..

k
Kat/ 21. november 2017 19:35
Vahet ei ole,,olid nad poolakad,,juudid,,eestlased,,,surma sai ikka süütu sõitja,,,kes sattus olema valel ajal vales kohas,,kurb,,,
p
piilupart/ 21. november 2017 18:32
Käparditest riigivedurijuhid on juhtimas kogu riigirongi uppi. Olukorra päästmiseks oleks vaja korraldada erakorralised valimised, sest Riigikogu ei ole saanud oma ülesannetega hakkama.
n
No ja keda sa valid siis?/ 21. november 2017 23:00
Kes neist seal päriselt hakkama on saanud? Mõned üksikud.
p
21. november 2017 18:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
22. november 2017 11:25
meie riik on kõige rä.pa.se.m
j
Jama/ 21. november 2017 15:56
Poolakad eiravad pidevalt liiklusreegleid. Pikivahe tihti ainult meeter...Ja mis libe. Katseta -> pane auto teele seisma ja mine vaata kõrvalt, kas libe lükkab auto kraavi - ei. Süüline on rooli ja pingi vahel...
e
Ets/ 21. november 2017 14:08
Kus on Sakala teehooldajad kes võitsid hooldushanke. ? Tallinn-Pärnu-Ikla mnt-e k. 06.00 ajal libe ei ühtegi soolatamist ei ühtegi hoolduasutot. Ei ole ju tegemist külavaheteega vaid ikkagi Tallinn-Pärnu-Ikla mnt-ga. Kas tõesti Sakala teed ei vastuta tegamatta töö eest ning kus on maanteeameti silmad.
v
vastutus hakkab alles peale 10 hukkunut , kas nii tuleb aru saada/ 21. november 2017 14:22
enne pole vaja tee hooldusega jamada sest eelmise päeva õhtul sadas sealkandis jää vihma ja oli siis juba üli libe, ilmselt nii peabki olema ... muide teine vana Pärnu - Riia maanteel tehti küll täna alles 11.30 soolaga seda hirmsat libeduse tõrjet
s
süüdlast/ 21. november 2017 19:14
karistada reaalse vangistusega, siis hakkavad jutumehed tööle.
a
22. november 2017 11:27
aga antakse hoopis aurahad rinda , nii see siiani käinud
e
Ets/ 21. november 2017 14:00
See on kohutav, kus on Sakala teehooldus kes peab hooldust teostama. Kella 06.00 ajal teel Pärnusse maantee libe, ei ühtegi soolatamist ei ühtegi teehooldus autot, kui Sakala teed võitsid hanke siis peavad nemad ka vastutama teehoolduse eest mitte istuma kodus sooja teki all.Tegemist on ikkagi Tallinn-Pärnu-Ikla maanteega mitte külavahe teega.
a
21. november 2017 14:23
aga just sellist riiki tahtsimegi
v
Valija/ 21. november 2017 13:44
Kui minister ei ole võimeline oma haldusalal töötama, siis tuleb tal lahkuda enne kui rahvale tekitatud kahju veel suuremaks läheb.
a
Ants/ 21. november 2017 13:25
No ma ei saa aru, miks ei tehta ennetustõrjet,kas tõesti on Eestis soolakilo kallim kui inimene.
Siin ei jää muud üle kui maanteeameti juht tuleb tagandada, muud võimalust ei ole ja riik peab korvama vähemalt inimeste matused. millal see jama lõpeb.
m
mis küsimus?/ 21. november 2017 13:43
esiteks ei ole tegu kilogrammi soolaga.. vaid sadade tonnidega. ja andke andeks, see on kallim kui kümnete inimeste elud. inimene sureb, saadetakse viimsele teele ja ongi asi ants. pole inimest, pole probleemi, aga soola pealt kena kopikas kellegi arvel. ja kelle arvel, seda ei koti kõige vähematki, et keegi on looja karja läinud. ostab verise raha eest naisele lilli ja lastele kommi.

t
Tere..../ 21. november 2017 13:20
Sorry korjan vea. soomes sai surma 2004 aastal 23 inimest, mitte 14.
a
Asi nii / 21. november 2017 13:13
hull, et isegi maanteametit puudutavaid kommentaare ei lasta läbi!
k
22. november 2017 11:28
t
Tere..../ 21. november 2017 13:08
Tuleb meelde kui Soomes oli 2004 suur önnetus kus 14 inimest sai surma. Rekkas oli tööstuslike paberirullide last, pärast uurimise käigus selgus et 800 kiloset 5 paberirullid olid lahtiselt seal rekka taga kondis.
j
J/ 21. november 2017 13:31
Rekkal tiksub kellaaeg ja kiirust antakse ei rohkem ega vähem kui 90, kui sellise kiirusega auto libisema läheb, ei ole juhil teda sirgeks võimalik vedada, sest masin rohkem ei lähe. Koorma sidumisest-olen laos töötanud ja paberirulle sidunud-sellisesse tenti on keeruline neid niimoodi siduda, et tagaks löögi energia, antud hetkel ei ole kõrval olnud, ei oska kommenteerida, aga mõni rull peaks ikka alusele jääma.
s
Sinu esimene/ 23. november 2017 00:43
lause kehtib täishaagise puhul. Poolhaagis püsib päris hästi sabas, ja kui libisemist maha ei maga saab seda ilusti sirgeks kui l0llusi ei tee.
n
naisuke/ 21. november 2017 13:00
NELJAS TALV( hooaeg) on lumevaba, suures osas sulailmadega. Kuhu on jäänud(jääb) maanteede korrashoiuks eraldatav raha? Kui vasakule see läheb.
Enda inimeste peal lastakse liugu
a
Autojuht../ 21. november 2017 12:51
Huvitav, et politsei manitseb alati autojuhte valima õiget sõidukiirust aga kunagi ei manitseta maanteeametit , et tehku oma tööd hoolsamalt!!!
Alati kui on juhtund raske avarii on teehooldajad jõudnud sündmuskohalt mööda sõitma alles mitu tundi hiljem???? Kas enne ei tehta hooldust kui alles peale avariid????
o
on olemas norm/ 22. november 2017 11:30
kui palju peab enne surma saama siis alles hakatakse seda libeduse tõrjet tegema
m
mitmetonnine paberirull./ 21. november 2017 12:39
1923 kilogrammi on mitu tonni?
v
valts/ 21. november 2017 12:52
Äkkimilligrammid kirja panna, oleks uhkem. Toll loeb suitsupakkides k6ik sigaretid yle, vähemalt tööd jagub.
p
Pooletoobisele/ 21. november 2017 13:48
1923 kg on 1,923 tonni. Seega ÜKS täistonn ja 0,923 teist tonni, ehk mitmuses.
Said aru?
a
Aadu/ 21. november 2017 12:30
Meil on minister, kelle vastutusalas on teed ja nende hooldamine. Selge on se, et preili ei saa hakkama oma tööga.
t
Tglt hakkama/ 21. november 2017 13:31
ei saa ka härrad, prouad ega noorhärrad!
o
olge ise ka tublid/ 21. november 2017 12:25
See elu jääb peaminister Ratase ja siseminister Anvelti hingele. Otseselt nende valikud, et raha tambitakse täiesti absurdsetele asjadele (välisabi Aafrikasse, ühiskonda väärastava ajupesuga tegelevad mtü-d ja sihtasutused, EAS-i rahapõletusprojektid jne), aga kõige elementaarsemad vajadused on katmata.
ü
Üldplaanis on sul isegi õigus/ 21. november 2017 12:48
Aga ega punased ja korruptsioonist läbiimbunud oravad ja irlizikud paremad pole. Tartu kõõrdsilmse seemnesöödikust klouniga eesotsas.

t
T/ 21. november 2017 12:20
Sõidukiirus tuleb valida vastavalt tee ja ilmastiku oludega.Selle lausega kaob teehooldajal vastutus.Kui juhtub avarii siis jääb süüdi sõidukijuht.
j
jah/ 21. november 2017 12:28
aga on siis raske teehooldajatel teele libedusetõrjet teha?? Miks peab uisutama??? Ei saada väikeses eestis teehooldusega hakkama-minge ja istuge oma ülemustega kodus (palgata puhkusel) milleks on vaja peale laksu politseinikud ja laibad soolaga üle puistata??
o
ongi raske / 21. november 2017 21:52
. sest hooldust hakkas tegema ju vähem pakkunud firma. riigihange ju ikkagi. kuidas tasu, nõnda töö. kui aga maksta suudad, on sul võimalus tellida teehooldust . veel parem. mine ise teehooldajaks tööle või osta endale soolapuistur :-)
k
... et siis teid polegi vaja hooldada või ,/ 21. november 2017 12:51
kaob ka nii ministri kui ka teehooldajate vastutus ,ehhh !?
j
just/ 21. november 2017 11:48
Teedes pole asi vaid enamus veoautojuhtidel tuleks load ära võtta.Nende sõidumaneerid pikivahed jne täielikult ülbikud.
t
T/ 21. november 2017 12:22
Sama kehtib enamuse sõiduauto juhtide kohta.
k
kribasin kunagi/ 21. november 2017 12:30
samal teemal siin ja soovin uuesti seda teha! Politseil on vaja muretseda pikivahemõõtjad ja hakata nendega tööle! Poolakad on eriti pahatahtlikud kolonnis sõites vaevalt 10m-st pikivahet hoidma!
p
praeguse/ 21. november 2017 13:00
õnnetuse puhul pole pikivahega mingit pistmist. Kuigi õigus, neid selga ronijaid on üksjagu.
e
ei olnud jah/ 21. november 2017 13:13
lugesin vaid järgmise artikli pealkirja ja vaatasin pilti..Veel teinegi Poola rekapaar sõitis omavahel kokku! Sorry!
t
To ei olnud jah/ 21. november 2017 23:48
Esimese matsu puhul: on väga raske hoida pikivahet vastutuleva sôidukiga. Teine mats kui otsa sôidetakse parklas seisvale sôidukile, siis tegemist on käpardiga roolis, sama kehtib ka esimese matsu Scania "tihendi" kohta.P/S Kolmas samasugune tegelane PL numbrimärgiga lendas täna uppi puidukoormaga Soomes Varkause -Joensuu vahelisel teel.
s
seekord jah, tegemist poola või siis ukraina juhtidega/ 22. november 2017 20:46
Väga palju ukrainlasi sõidab nii leedu kui poola veofirmades! Aga mis puudutab pikivahet ja seda vastutuleva sõiduki-veoki puhul, siis pole vaja kiibitsedas, eks ole? Sina ja sinusugused taovad rusikaga rinnale ning peavad ennast maanteede kuningateks, aga tegelikult on teie hulgas väga palju neid, kes ei oska ei sõita ega normaalselt tööst vabal ajal pausi pidada st peale pausi minnakse purjus või pohmas peaga rooli..ja avariisid on ka teie sooritatuid, üle mõistuse palju! Soovitan sul teiste peale näpuga mitte näidata!!
k
Kuule l0llpea/ 23. november 2017 00:49
targutamise asemel avalda siis saladust kuidasd hoida pikivahet VASTUTULEVA SÔIDUKIGA. Muidu kritseldasid hunniku l0lli ila, Teiseks pole môtet vôrrelda kuningaid j0budega.Ja neljast tegelasest siin artiklis kaks olid J=bud suure algustähega.
o
oot oot/ 21. november 2017 12:40
sa tuleta meelde esimese lume 150 avariid...mu meelest olid need enamus sõidukatega juhtunud!
v
Vaata pilte!/ 21. november 2017 12:59
Teedes pole asi? Need uued teed kus pole killustikku pealmises kihis ollagi on juba suvel väikseimagi vihmaga tattlibedad. Mitu päeva sadas vihma, öösel tuli külm. Ja teemeistrid ei tule selle peale, et teed on lauslibedad? Aina jahutakse õigest sõidukiirusest. 40.ga igudes võib sellisel teel samuti surma saada kui reka käest läheb. Kas õige kiirus on hommikuti tee ääres seistes? Ja maanteeameti stamplause välistab igasuguse vastutuse. Varsti hakkame kuulma-lugema kuidas sool ei mõju kuna väljas 5 kraadi külma. Ühel hommikul selliste teeoludega võiksidki juhid teede äärde seisma jääda ja soolapuisturit oodata.
P
.../ 21. november 2017 11:16
Paberirullid ilma koormarihmadeta,rääkimata kummimattidest põrandal mis takistaks koorma liikumist.Kui auto läks libedaga vibama siis selge et see 20-24 tonni sealt läbi tendi pääses teele surma külvama.Soome sadamates näeb aegajalt ikka selliseid külalisi keda on tollimehed koormat siduma pannud.Eestist ei tea midagi,kas ka siin selline kontroll sadamates või parklates olemas on.
k
kas poolakal/ 21. november 2017 12:32
rull oli seotud, ei tea, aga ega see avarii puhul ei pruugi haakesse jääda!!
e
eu/ 21. november 2017 11:14
Autojuhid, valige õige sõidukiirus ja arvestage ilmaoludega!!!
o
ok!/ 21. november 2017 12:59
sa tule teele lippudega lehvitama..punane lipp-libe, sinine-ei ole libe, valge-võid miljoniga lasta!
ä
Ära/ 21. november 2017 13:09
arva, et kiirus oli 140+
e
EU./ 21. november 2017 13:35
Ärge arvake, et mina " eu " kommentaari kirjutasin, kuigi palju aastaid tagasi sõitsin sõiduautos kiirusega u. 140 km tunnis Tallinna poolt Pärnu linna, jäin sõiduga rahule, kiirus peaks mõistuse piiridesse jääma.
i
21. november 2017 11:13
Ikka ja jälle kordub sama jama. Sügisel hõiskavad meedia vahendusel, et nad on talve tulekuks valmis. Saabub esimene libedus ning esimesed suured avariid. Loodetakse, et küll sulab päeva peale ja ei pea kallist tehnikat välja ajama.Kui aga hakata konkreetselt karistama neid vastutajaid siis hakkab asi ka paranema.
v
vedur/ 21. november 2017 11:05
Koorem oli ebapiisavalt kinnitatud. Selleks ongi spets kinnitused et need rullid jalutama ei läheks ka pärast kokkupõrget teise autoga.
s
Sa vist ei saa aru või on füüsikaseadused sinule arusaamatud?/ 21. november 2017 12:58
1923 kg 1 rull - see on nagu teise, korraliku, sellise luksusauto mass, umbes nagu 7. seeria BMW. Kui see veok nüüd liikus maanteel 90km tunnis ja mingi järsu manöövri või kursimuutuse tagajärel inertsiga rull nihkus kuhugilepoole siis see on suht sama nagu see pea 2tonnine auto maanteel liikudes - ta omab täpselt samasuurt kineetilist energiat. Ma ei viitsi hakata arvutama hetkel aga see on mitukümmend tonni, ühe rulli puhul. Näha, et seal oli ehk kümmekond niisugust? Kui üks avas omale tee kus pääses liikuma, polnud teistel temale järgneda enam probleem. Tõenäoliselt vineerpõrand, seal mõne kruviga koormakinnitused - polegi vaja neid lahti rebida, pigem need koormarihmad ei pea sellele inertskoormusele vastu. Need lähevad järskude koormuste rakendamisel hetkega puruks, olen ise näinud 1500kg koormarihma purunemist, see käis hetkega, ei mingit venimist ega hargnemist, raks ja puruks ta oligi. Nende rullide vedamine on üpris riskantne, merekonteineris oleks ehk kõige turvalisem aga furgoonist, veel hullem - presendist tuleb see läbi nagu nalja.
1
12:58-le/ 21. november 2017 23:55
1500 kg? Ära vôrdle oma tiki treileri koormarihma rekka omadega. Rekkade koormarihmad on arvestatud 4-10 tonniga. Ja neid peab olema vastav kogus, et koorem kinnitatud saaks.
v
veduk/ 21. november 2017 17:23
vaata, mis meie veduritel kõik teada on?
m
maamees/ 21. november 2017 10:59
Tegelik põhjus on on Eesti maantee ameti vähem pakkumised igaks uueks tee hoolde perioodiks,võidab alati vähem pakkumine.Selline on reaalsus üle Eesti riigi.Inim eludega ei mängita. Teemeistrid peavad tegema reallselt tööd selleks on ameti autod neil istumise all.Samas paberi rullide kinnitus oli poolhaagises olemattu kui külg libisemisel rullid lihtsalt läbi tendi maha pudenesid.Kaastunne hukkunu omastele,maantee ametile soovitan soojalt...LÕPETAGE TEEHOOLDUS VÄHEM PAKKUMISED ! Te olete ju kõrgelt haritud asjamehed seal maantee ametis !
b
Baradatš/ 21. november 2017 11:54
Vaadake, mida need "kõrgelt haritud" tegelased Aaspere-Haljala vahel korraldasid. Kui veel vaadata millistele ristmikele (Mäo, Jõhvi, jne.) on ehituseks allkiri antud siis tundub, et tegemist on rohkem mõistuse, kui hariduse puudumisega.
s
21. november 2017 12:11
sügava intellektipuudega, võiks vist öelda, Põlvas ka remonditavad teed täitsa pekkis,kõik, mis seni on töötanud, keeratakse ikka täitsa metsa.
m
maanaine/ 21. november 2017 13:10
Kas vähempakkumistega tehakse tööd? Kas enampakkumistega tehakse tööd?
t
21. november 2017 10:33
Tegemist tõenäoliselt kõige ohtlikuma teelõiguga Eestis, nimelt Pärnu-Ikla. Kas ,,asjamehed" on seal ise sõitnud? Rekkad ja väikesed sõiduautod vuravad teel koguaeg elu ja surma piiril. Ongi hästi, et seal niivähe õnnetusi juhtunud.
a
Arvan, et sina tead,/ 21. november 2017 11:31
kuidas on tulnud soome keelne sõna rekka. Ajakirjanik, paistab teadvat et reka. Kui see soome keeleks hääldada, oleks rega. Selliseid aga pole Soomeski.
r
Rekka või reka/ 21. november 2017 12:32
Soomes ongi rekka ja Eestis reka. ÕS ütleb nii : reka argi poolhaagisega veduk (rekka sm). Sõidab rekaga, on reka+juht , reka+mees
k
Kui kirjutad eesti/ 21. november 2017 13:01
keeles siis kirjutadki reka! Nii on keeleliselt õige.
t
to: 11: 31/ 21. november 2017 13:11
Lugejad igatahes teavad, et õige on reka ja ka seda, et Sina õigekirja ei tunne!
m
mis on rekka/ 21. november 2017 13:48
Soomlased on kuulsad oma 4-5 täheliste lühendite/abbreviatsioonidega.
Soomlaste REKKA on samuti lühend > REKistroitu Kuorma Auto
1
13:01 & 13:11/ 21. november 2017 23:59
Mul on poogen! Kui ma hääldan rekka, siis ma kirjutan kah rekka mitte reka'.

P
,/ 21. november 2017 10:20
Poolas ollakse harjunud,et teed on hooldatud ja riik on rahva teenistuses,siinmail aga eriti nomenklatuur millegi eest ei vastuta.
a
a/ 21. november 2017 11:15
Miks siis suisa miljonid võõrsil töötavad?
t
Tüpselt nii ongi./ 21. november 2017 13:11
Kusjuures on AS-s EV palju röganinasid, kes jutustavad imelikke muinaslugusid Poola teedest, samalajal tuututavad saksa "baanidest" - ilmselgelt pole need rääkijad neil teil sõitnud ega neid ka isegi näinud, nii Poola kui Saksa omi siis. Raudpolt, et Poola teed on paremad. Warsavist võid Saksa piirini lennata tõenäoliselt kogu matkal 250+km/h (kui see oleks lubatud) ja probleeme ei tekiks. Piirilt edasi enam niihea ei ole. Point on selles, et Poolakad ehitavad tee betoonplaatidele ja need on nagu loodiga rihitud. Tüütu on mitusada km sõita, ei mingeid künkaid ega lohke, nagu meil. Ja miks nad võõrsil töötavad? A miks eesti rekkamehed purjenpääga saksamaal teemärke maha sõidavad - on ju elu eestis nii hea, et mujale ei pea minema (hirmus lagin naeru saalis) - kui on kaup vaja teisest riigist teise viia siis kuidas see sinna saab? Ise läheb?
A
?/ 21. november 2017 10:17
Asi pole selles, kas oli poolakas või keegi teine.Selge on see,et tegeist teehooldajate tegemata tööga. Selle töö tegijatel ei saa olla põjus ,et ilmastik muutub. See on ju nende töö ja nad peaksid juba oskama ka arvestada muutustega teel.
j
ja liivapuistur/ 21. november 2017 11:22
tuli alles kahe ja poole tunni pärast, nii libe oli tee. Aga järgmisest aastast hakatakse veokitelt veel teemaksu võtma, aga kuhu see raha läheb?
v
Vennad tuli/ 21. november 2017 13:02
teki alt välja ajada. Magasid alles, ootasid millal libedus ära sulab!
s
Süürias.../ 21. november 2017 13:12
Kaljulaid aastavahetuskõnes ütleb, kuhu see läheb ;)
j
jh/ 21. november 2017 10:10
Teehoolduse eest vastutaja nüüd paragrafi alla:
Surma tekitamine ettevaatamatuse tõttu!
Täiesti süüdimatud ja keegi ei karista...
b
Bv/ 21. november 2017 11:25
Kus sa võtad, et selle libeduse tõttu surma sai? Valida tuleb siiski teeoludele vastav kiirus. Samuti veokijuht oleks võinud need rullid ju ilusti kinnitada, et sellise külglibisemise tõttu ei oleks need sealt välja vupsanud.
a
aga/ 21. november 2017 16:21
Töö on tegemata, imetakse näppu või midagi muud, selle asemel, et oma tööga tegeleda. Olgu mis siis surma põhjuseks mis iganes, see ei muuda fakti, et meie teehooldajatele tuleb talv alati ootamatult ja lõpeb kellegi surmaga. Siis veetakse ennast kohale, kui laip on juba surnukuuris.
a
Alar1/ 21. november 2017 09:59
Poolas väheneb hukkunuga avariide arv. Nüüd sõidavad poolakad Eestis üksteist surnuks.
o
oleks/ 21. november 2017 15:57
poleks, tulnuks! Ainuke selgelt teadaolev fakt on see, et tee oli väga libe ja hooldamata. Kõik muu on oleks. Võiks ka teistpidi öelda, olnuks tee hooldatud, oleks inimene elus:
m
... reka laadungis oli hiiglaslik p a b e r i r u l l ? üks rull või ??/ 21. november 2017 09:54
mina nägin küll mitut rulli maas !? kahju hukunust , kaastunne .
r
Raadio Vabandus/ 21. november 2017 09:43
Eestis peaks keelustama poolakatel autojuhtimise.
m
mida?/ 21. november 2017 09:47
Mina jälle vallandaks kõik ülemused, kes peavad vastutama libedustõrje eest ja töö tegemata on!
Alati reageeritakse alles siis, kui keegi on surma saanud!
Õudne.
4aastat pole korralikku talve ja lund olnud. Hakaku lõpuks tööle!
m
millega/ 21. november 2017 09:34
ta kokku põrkas? veok suht terve ju. kas kinnitamata ja veerema hakanud tselluloosi rullidega?
k
Kuuuurija/ 21. november 2017 10:27
Kus sa seda tselluloosirulli näed? Pildi järgi tundub olema sulfaatpaber, jõupaber.
x
X/ 21. november 2017 22:10
Jõupaberist kate on ümber, sees on valge (võimalik et ajalehe) paber.
k
Kai/ 21. november 2017 09:20
Kaastunne omastele. Minu kogu pere on Haademeeste kandist parit ja iga kord kui sinna minemas olen, loon risti ette. Arusaamatu misks seal nii palju onnetusi juhtub; vaga hea nahtavusega tee ju ometi.
x
X/ 21. november 2017 22:11
Väga hea nähtavusega libedus.

v
Volkar/ 21. november 2017 09:07
Sõites maanteel tundub et kaubikud on kõige kiiremad autod maamunal.isegi sportautod jäävad kiiruselt alla
k
Klaabu/ 21. november 2017 09:29
Kaubikutel pole sõidumeeriku kohustust ja võid 24/7 madalat ringi lennata. Keegi ei tea, kaua sa roolis oled olnud ja kui kiiresti khutanud.
j
Jolkar/ 21. november 2017 10:34
Tallinnas sama teema.Roolis enamjaolt nö piimahabemed.
t
21. november 2017 11:10
Tea midagi, eile nägin kuidas noor jorss pika kerega kaubiku perfektselt kitsasse parklasse ära parkis. Lihtsalt lust oli vaadata.
p
Pärn/ 21. november 2017 08:46
Poola veok ja kaubik Poolakaga roolis? Mõlemas autos?
j
jah/ 21. november 2017 09:25
ü
21. november 2017 11:08
Ühe neist saab veel ohutuskoolitusele saata.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee