SÄRTSU JÄTKUB: Elektriauto aku garantiiaega pikendati viielt aastalt kümnele. Foto: Õhtuleht
Mariann Prooses 20. november 2017 22:50
Kui riik mängib uuesti mõttega hakata taas toetama uuendusmeelseid autohuvilisi, kes tahavad osta elektriautot, siis kuidas on vastu pidanud need rohkem kui pool tuhat elektriautot, mida viie aasta eest suure hurraaga omavalitsuste sotsiaaltöötajatele sõitmiseks jagati?

Kui riik mängib uuesti mõttega hakata taas toetama uuendusmeelseid autohuvilisi, kes tahavad osta elektriautot, siis kuidas on vastu pidanud need rohkem kui pool tuhat elektriautot, mida viie aasta eest suure hurraaga omavalitsuste sotsiaaltöötajatele sõitmiseks jagati?

Eesti elektromobiilsuse programmist (ELMO) sai aastail 2011–2014 küsida toetust elektriauto või laetava pistikhübriidi ostuks. Samuti võttis sotsiaalministeerium näidiskasutusse tervelt 507 elektriautot Mitsubishi iMiev. Nõnda tahtis valitsus tabada kaks kärbest ühe hoobiga: parandada sotsiaalteenuste kättesaadavust ning propageerida keskkonna- ja energiasäästu teadlikkust.

Esimesed elektriautod jagati omavalitsustele kasutamiseks 2011. aasta detsembris, ülejäänud 2012. aastal. Neli aastat hiljem, 2015. aasta 31. detsembril andis sotsiaalministeerium autod omavalitsuste omandisse tingimusel, et neid kasutatakse edasi sotsiaaltöös.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad