Eesti uudised

RIIKLIK SOTSIAALEKSPERIMENT: kuidas peavad elektriautod ajahambale vastu? (27)

Mariann Prooses, 20. november 2017, 22:50
SÄRTSU JÄTKUB: Elektriauto aku garantiiaega pikendati viielt aastalt kümnele. Foto: Õhtuleht

Kui riik mängib uuesti mõttega hakata taas toetama uuendusmeelseid autohuvilisi, kes tahavad osta elektriautot, siis kuidas on vastu pidanud need rohkem kui pool tuhat elektriautot, mida viie aasta eest suure hurraaga omavalitsuste sotsiaaltöötajatele sõitmiseks jagati?

Eesti elektromobiilsuse programmist (ELMO) sai aastail 2011–2014 küsida toetust elektriauto või laetava pistikhübriidi ostuks. Samuti võttis sotsiaalministeerium näidiskasutusse tervelt 507 elektriautot Mitsubishi iMiev. Nõnda tahtis valitsus tabada kaks kärbest ühe hoobiga: parandada sotsiaalteenuste kättesaadavust ning propageerida keskkonna- ja energiasäästu teadlikkust.

Esimesed elektriautod jagati omavalitsustele kasutamiseks 2011. aasta detsembris, ülejäänud 2012. aastal. Neli aastat hiljem, 2015. aasta 31. detsembril andis sotsiaalministeerium autod omavalitsuste omandisse tingimusel, et neid kasutatakse edasi sotsiaaltöös.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

7. november 2017, 10:27
VIDEO | Seni vaid nõukogude autodega sõitnud 92aastane proua proovib Teslat
25. oktoober 2017, 16:12
Toyota pühendub uue akutehnoloogia kiuste vesinikautodele
21. oktoober 2017, 00:01
„Elektriautode puhul on probleem inimeste mõtlemises!“

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee