Eesti uudised

RIIKLIK SOTSIAALEKSPERIMENT: kuidas peavad elektriautod ajahambale vastu?

Mariann Prooses, 20. november 2017, 22:50

27 KOMMENTAARI

k
Kohalik/ 22. november 2017, 08:57
Vaadake asja hoopis teisest vaatevinklist. Avalikus kohas on suitsetamine keelatud. Samuti on tõestatud, et õhusaaste tõttu sureb rohkem inimesi kui liiklusõnnetustes. Eriti ohtlikud on diislid linnaruumis. Kokkuvõttes need kes siin diisli säästlikust ülistavad, te pole mitte ainult enesetapjad vaid MÕRVARID. Kui ei usu, googeldage, märksõna "ultrapeenosakesed" diisli emisioonis. Ja ärge hakake jalutama, et elektrit toodetakse põlevkivist. Jah aga see saaste on Narvas ja stratosfääris mitte Tallinnas Pärnu mnt kooli ees tipptunnil.Soovin teie lastele head tervist!
r
ruudi/ 21. november 2017, 16:18
Sõja alguses olid venelaste hävitajad nn isakid ka nii hõreda kerega et lenduril oli seljas kaks paari talveriideid muidu võttis külm kangeks Inimesele kes mõtles välja elektriautod maal sotstõõtajaile jagada lumes seiklemiseks tuleks kartulimedaliga õnnistada
e
Ei ole mõtet/ 21. november 2017, 08:42
nii negatiivne olla elektriautod on siiski kindel ja õige tulevik.
i
Indrek2/ 21. november 2017, 09:51
Jah, kuid enne peab sündima kaks eeldust - elekter termotuumasünteesist ja naatrium vms. levinum element põhised akud.
s
See / 21. november 2017, 07:57
tobedus läheb ja on läinud maksumaksjale väga kalliks. Tulevik on CNG gaasi ja vesinukuautod.
e
EI.../ 21. november 2017, 09:11
need on juba minevik. Tossavad autod on ajast ja arust. Pealegi aegalsed nagu ****. Foori tagant liiguvad ära nagu tigu mööda märga M-i.
a
alf/ 21. november 2017, 07:27
Sellise autoga tulevikku ei jõua. Ebaõnnestunud projekt kellegi Sullingu vahendusel ei olnud sobilik meie kliimasse.
Ü
..../ 21. november 2017, 07:12
Üks asi on aku mida siiani vahetatakse garantii korras, teine teema on hoopis komponendid mis mõnel masinal vahetatud näiteks DC DC konverter. Tavalisel sõiduautol on see genekas elektrikal aga 3000 + euri maksev kast ilma milleta elektroonika akut ei laeta.
s
Sellepärast neid sossudele jagatigi,/ 21. november 2017, 07:07
et mõistlik inimene on välja arvutanud, et ostes ei tasu ära. Oleksidki rivis siiamaani seisnud. Ja seisvale romule ei saa ju tasuvusarvutusi teha. Energia on energia. Laadi seda siis kodus või Narva korstende kaudu. Lõppsaaste on sama.
v
Viljandi/ 21. november 2017, 00:41
Arusaamatuna tundub miks peavad sotstöötajad neid autosid kasutama oma koju sõiduks ja laate kooli viimiseks?
b
baltijaama redu/ 21. november 2017, 05:38
täpselt nii ja ettevõtjaid ähvardatakse pidevalt,et need ei tohi oma isiklikke sõite teha ja veel ministid ise teevad oma isiklikke sõite maksumaksja rahade eest näide Reps Mailis ja kindel on ka see ,et maksuametnikud kasutavad riigi autosid oma isiklikel eesmärkidel sama kehtib ka maksuameti direktori kohta.
p
Pärnu/ 21. november 2017, 07:54
maksuametnikud käivad tööajast Kaubamajakas poodlemas nii jalgsi kui ka ametiautodega. Maksumaksja kulul on tore elada.
s
selleks,/ 22. november 2017, 14:43
et sinu pättidest lapsed neid ei lõhuks ja ärandaks. Kodus saab vähemalt silma peal hoida.

k
Kuuuurija/ 20. november 2017, 23:49
Artiklis oleks võinud infomüra vahele ka mõne infokillukese poetada. Nt kui mitmel autol on garantiikorras aku remonditud/välja vahetatud? Milline on just nende autode läbisõit? Miks pole rahvale kättesaadavad elektriautode projektiga kaasnenud uurimustöö tulemused/vahetulemused? Jne.
k
kui akude / 20. november 2017, 23:27
tehnoloogia järele jõuab siis ehk tasuks mõelda.
A
!!!/ 21. november 2017, 00:43
Arvesta piiratud läbisõitu, laadimiseks kuluvat aega ning väheseid laadimisjaamu. Seega rohke,m roheline moemänguasi, Mõttekam on muretseda säästlik hübriidauto, ei jää vähemasti teele. Kuid see on praegu veel liialt kallis lõbu.
k
Kuuuurija/ 21. november 2017, 01:20
Selle mänguasja rohelisus on äärmiselt kaheldav!
h
Huvitav jah..../ 21. november 2017, 06:34
Kas näiteks üle 10-aastane ja omaniku kulul vahetatavate akudega elektriauto annab võrreldes vedelkütusega sõidukiga võrreldes säästu?
t
Tölpa/ 21. november 2017, 06:51
Arvutasin enda läbisõidu järgi ja diisel auto tuli kasulikum. Esialgu tuleb jah elektriauto odavam, aga hiljem liites akude maksumuse, siis kihutab mööda. Arvestusest jäi veel välja enda aeg, mille kaotan pikkadel sõitudel selle käru laadimisele.
e
Ei pea pidevalt laadima/ 21. november 2017, 07:05
Vahepeal võib ka lükata.
k
Kuuuurija/ 21. november 2017, 12:50
Elektriauto ei tule isegi alguses odavam, sest elektriautot ostes maksad sa kohe kinni tavaauto 10 aasta kütuse maksumuse jagu lisakulu.
j
?/ 20. november 2017, 23:03
jube, pisike,ebakindel,õudne, milleks on selliseid vaja küll.
t
Tölpa/ 21. november 2017, 06:52
Selleks, et ullikestelt raha ära võtta!
e
ei/ 20. november 2017, 22:59
ole ju erti korras midagi, kui akude mahutavus on langenud ca 6 aastaga 40 protsenti. Seega ei kannata tavakodanikel neid eriti üldse osta veel niipea. Kui akude tootmises mingit revolutsiooni ei tule. Auto on niigi kallis, kui sellise seljakoti uue akukomplekti eest 6 aasta pärast uuesti 10000 euri välja käima peab, siis tuleb kordades odavam osta samasmõõdus bensiini jõul töötav isend
v
Vänto/ 20. november 2017, 22:57
rämps. Kuhu kloaaki need mõne aasta pärast visatakse? Aku hind on ulmeline
s
Sven/ 20. november 2017, 22:57
Tundub tõesti nagu 21.sajand - ringi sõidan elektriautoga aga selle salongi soojendan eraldi bensiiniga... Naljanumber!
m
maamiis/ 21. november 2017, 09:49
see pole veel midagi Ruhnu saarel olevat elektriautot laetakse mandrilt toodud diisliga generaatori abil!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee