Vaadake asja hoopis teisest vaatevinklist. Avalikus kohas on suitsetamine keelatud. Samuti on tõestatud, et õhusaaste tõttu sureb rohkem inimesi kui liiklusõnnetustes. Eriti ohtlikud on diislid linnaruumis. Kokkuvõttes need kes siin diisli säästlikust ülistavad, te pole mitte ainult enesetapjad vaid MÕRVARID. Kui ei usu, googeldage, märksõna "ultrapeenosakesed" diisli emisioonis. Ja ärge hakake jalutama, et elektrit toodetakse põlevkivist. Jah aga see saaste on Narvas ja stratosfääris mitte Tallinnas Pärnu mnt kooli ees tipptunnil.Soovin teie lastele head tervist!
Sõja alguses olid venelaste hävitajad nn isakid ka nii hõreda kerega et lenduril oli seljas kaks paari talveriideid muidu võttis külm kangeks Inimesele kes mõtles välja elektriautod maal sotstõõtajaile jagada lumes seiklemiseks tuleks kartulimedaliga õnnistada
Üks asi on aku mida siiani vahetatakse garantii korras, teine teema on hoopis komponendid mis mõnel masinal vahetatud näiteks DC DC konverter. Tavalisel sõiduautol on see genekas elektrikal aga 3000 + euri maksev kast ilma milleta elektroonika akut ei laeta.
Sellepärast neid sossudele jagatigi, 21. november 2017 07:07
et mõistlik inimene on välja arvutanud, et ostes ei tasu ära. Oleksidki rivis siiamaani seisnud. Ja seisvale romule ei saa ju tasuvusarvutusi teha. Energia on energia. Laadi seda siis kodus või Narva korstende kaudu. Lõppsaaste on sama.
täpselt nii ja ettevõtjaid ähvardatakse pidevalt,et need ei tohi oma isiklikke sõite teha ja veel ministid ise teevad oma isiklikke sõite maksumaksja rahade eest näide Reps Mailis ja kindel on ka see ,et maksuametnikud kasutavad riigi autosid oma isiklikel eesmärkidel sama kehtib ka maksuameti direktori kohta.
Artiklis oleks võinud infomüra vahele ka mõne infokillukese poetada. Nt kui mitmel autol on garantiikorras aku remonditud/välja vahetatud? Milline on just nende autode läbisõit? Miks pole rahvale kättesaadavad elektriautode projektiga kaasnenud uurimustöö tulemused/vahetulemused? Jne.
Arvesta piiratud läbisõitu, laadimiseks kuluvat aega ning väheseid laadimisjaamu. Seega rohke,m roheline moemänguasi, Mõttekam on muretseda säästlik hübriidauto, ei jää vähemasti teele. Kuid see on praegu veel liialt kallis lõbu.
Arvutasin enda läbisõidu järgi ja diisel auto tuli kasulikum. Esialgu tuleb jah elektriauto odavam, aga hiljem liites akude maksumuse, siis kihutab mööda. Arvestusest jäi veel välja enda aeg, mille kaotan pikkadel sõitudel selle käru laadimisele.
ole ju erti korras midagi, kui akude mahutavus on langenud ca 6 aastaga 40 protsenti. Seega ei kannata tavakodanikel neid eriti üldse osta veel niipea. Kui akude tootmises mingit revolutsiooni ei tule. Auto on niigi kallis, kui sellise seljakoti uue akukomplekti eest 6 aasta pärast uuesti 10000 euri välja käima peab, siis tuleb kordades odavam osta samasmõõdus bensiini jõul töötav isend
KOMMENTAARID (27)