Eesti uudised

Kersti Kaljulaid BBC otse-eetris: „Me ei karda Venemaad.“

Toimetas Greete Kõrvits, 20. november 2017, 21:41

167 KOMMENTAARI

g
Goatom/ 22. november 2017, 10:53
Papa Carlo tuleb Buratino juurde ja raiub tal jalad maha.
"Mille eest, papa?"
"Näe, ma tegin sulle kirstukese, natuke väikesevõitu sai…"
m
mina/ 22. november 2017, 08:57
usun küll, et proua Kaljulaid ei karda, sest kui asjaks läheks ( annaks jumal, et ei lähe ), on tema esimene kes päkkadele valu andes jooksu paneb.
j
jah/ 22. november 2017, 01:31
Venemaa oli ja jaeb! Aga Eesti! See on kusimus 3 aastat haugumine ja irmutamine kaib! Venelane venelane! Kass teisi ei ole kelle peale hauguda! Kull on!
a
Arne/ 21. november 2017, 18:37
No nüüd on tipp! Meie presidendike teeb ikka tohutuid edusamme ! Olen kogu aeg teadnud, et ta on rumal, aga ennasttäis olend. Aga et ta nii loll on !!! Peajalgsega sama tase.
v
Vanaema maalt/ 21. november 2017, 16:57
Jumaluke, mis see riik siis neid vanu ja vaeseid näljutab ja kogu raha tankidesse paneb, kui keegi midagi ei karda? Kelle president seal Kadriorus siis istub, kui valitsusega kokkulepet pole, kas karta või mitte karta. Kaitseliit ja sõjavägi ka laiali saata, kui kõrgem kaitseväe ülem kindlalt teab, et midagi karta pole. Mis nendest ihukaitsjatest siis kaasas veetakse, kui nii kartmatu süda sees? Ei ole mina temale mandaati andnud minueest mitte karta.
t
T.Mets/ 21. november 2017, 15:42
Siin üks kaaskommija soovitab saata Kadriorgu mainekujundajaid. Asjatu lootus, juba vanarahvas ütles, et ei si...tast leiba saa
k
kuule/ 21. november 2017, 16:41
T.Mats, nii labaseks ei maksaks ka nüüd minna! Kuigi presidendil on omad puudused.
1
16:41/mats/ 22. november 2017, 09:29
Mis ajast vanarahva ütlused labased on olnud? Selles peitub ju puhas tõde....ei saagi saia...või sina oskad seda?Siis on sul küll hea koht, kust kokku hoida?
e
21. november 2017, 16:58
Elvasse Enics'isse ei soovita küll kellelgi minna. Palgad on üliväikesed ja töögraafik halb - öövahetused on 12 tundi! Näiteks elektroonikamooduli koostaja tunnipalk on 2,8 euri (bruto) ja selle eest oodatakse töötajalt ulme kiirust. Kui teatud arvu mooduleid kokku panna ei jõua, siis vahitakse vingus nägudega, et kuidas nii vähe jõudsid. Kuus saate reaalselt netopalgana kätte mingi 300-400 euri. Kui töölepingule alla kirjutate, siis müüte ennast põhimõtteliselt orjaks. Esimest kuud kutsutakse seal "sisseelamisperioodiks" ja siis on tunnitasu üldse 2 euri (bruto). Ise sattusin kahjuks sinna tööle ja otsin juba uut kohta.
q
Q/ 21. november 2017, 15:09
s
sugulane/ 21. november 2017, 15:33
PROUA KALJULAID ON EESTIMAA PARIM PRESIDENT !
m
Maru..../ 21. november 2017, 19:09
....vedamine ikka- kõik Eesti preskud on su sugulased! Kes ise oled? Tundub sedamoodi, et oled Krat Pärnust?
v
vanaeideluule/ 21. november 2017, 14:45

v
vanaema/ 21. november 2017, 13:39
t
to/ 21. november 2017, 16:49
p
Putin kardab meid/ 21. november 2017, 13:36
Kaljulaid ei karda just Putini Venemaad ja seda tühisust ei karda mitte ükski eestlane. Samas kardab Putin, et teda kui 21. sajandi Euroopa ainukest sõjardist riigijuhti varsti tänu eestlaste aktiivsusele rahvusvahelise kohtu alla antakse. Ja karistus saab talle olema karm.
m
maakas/ 21. november 2017, 12:48
Aeg Kadriorgu uue ameti jaoks - mainekujundajad? Asi läheb muidu väga rappa!
h
hm/ 21. november 2017, 12:37
Väga julge avaldus Kaljulaidi poolt ja kas on üldse tark nii kõrgeltseisval isikul selliseid sõnu "loopida"? Ja kes need meie on? Mina ei jaga tema arvamust.
n
Need Meie/ 21. november 2017, 13:05
Laskuvad kohe kabinetistpunkritesse või lasevad siit kähku lendu. Aga meie (rahvas) saame kogusellepasa omale kaela ja maksame selle eest verejapisaratega
e
eu/ 21. november 2017, 15:17
Pigem lasevad sellised poliitp...d koheselt esimesel võimalusel Eesti pinnalt jalga, kui tib lad või keegi veel Eestisse sõjaga tuleb.
s
ss/ 21. november 2017, 12:06
saksas ei panda etteotsa nii nagu meil....brusselipuratiino
l
Lugupeetud Õhtuleht/ 21. november 2017, 11:47
On võimalus,et Teie väljaande kommentaarium kaotab mõtte (või on juba paljudele kaotanud),kui ei suudeta panna piiri,või märgistada,vaenuliku välisriigi poolt organiseeritud,sekkumist.
v
vanaema/ 21. november 2017, 12:24
Kuna minu kommentaar on kustutatud, siis teen ettepaneku hävitada kõik ülejäänud kommentaarid ka, kuna nad on "vaenuliku välisriigi poolt organiseeritud sekkumist". Ja siis me kõik oleme õnnelikud.
v
vanaemale/ 21. november 2017, 12:48
Ära muretse, hoogsalt käib ka kommenteerijate hävitamine. Ja sugugi mitte vaenuliku välisriigi poolt.
v
vanaema/ 21. november 2017, 15:19
Kas sa mõtled neid eakaid, kes surevad hooldekodusse nälga ja janusse? Kas nemad olid ka ÕL kommijad? Issand, kui õudne.
ä
äh äh äh äh/ 21. november 2017, 14:44
r
rahvatarkus/ 21. november 2017, 11:25
Tark kardab alati, on ettevaatlik ja püüab võimalikke ohte ette näha.
Rumal seevastu hoopleb ning kiitleb.
j
Jälle räägib/ 21. november 2017, 11:21

q
Q/ 21. november 2017, 11:17
Hiir läheb karu koopa suule ja hüüab sinna peene häälega
„Ma ei karda sind karu“
Karu mörisedes vastab:“ Heaküll, et ei karda aga miks sa mulle seda tagumikku karjud?“
J
Goatom/ 21. november 2017, 10:48
Jube,kas me peame veel 4 aastat seda hirmsat ametnikumöla kuulama?
k
Kuulame ja veel kuuleme!/ 21. november 2017, 11:20
No Eesti (tema esitluses) on ikka üks sõjakas riik küll ja Kaljulaid oma ihukaitsjatega, on igati turvatud. Kui suur Peeter raius akna Euroopasse, siis see aken avatud tänini, mis see väike Eesti, eest või tagant võtta. Hirm hakkab, sest sellised "rahustamised" olid ka 41. aastal nö. moes. Tundub, et Laaneots jt. näevad vaeva asjatult, milleks meile see SKP % sõjaliseks vastuhakuks? Äh, mis ütlete?
u
USUN/ 21. november 2017, 10:46
KA EUROLIIDU MERKEL EI KARDA sest on osanik gaasijuhtmes JA KOHE hakkava uut MERRE sättima
v
Vaata, / 22. november 2017, 06:05
tädi Merkeliga on lood kehvad, üksi oma parteiga valitsust moodustada ei saa ja teised parteid jälle ei taha tädi juhtimisel valitsuses olla kaasatud ja kõik selle üle miljoni "sõjapõgeniku" pärast.
o
21. november 2017, 10:43
Oi on julge tädi. Miks talle siis rahva raha eest ihukaitsjad?
t
21. november 2017, 19:13
Tädike kardab oma orjarahvast.
n
Njahh/ 21. november 2017, 10:43
Ei karda, aga omavahel ei lävita ka naabriga.
h
Ha ha ha/ 21. november 2017, 10:30
Selle peale kohe kindlam ja kuivem tunne.
l
lord/ 21. november 2017, 10:28
n
Nii.../ 21. november 2017, 10:11
...julge proua! Aga laulusalm ütleb: otsi lolli,kes ei kardaks kolli,kui on kollil rahamaitse suus.Huvitav jah.Kõik teised asjamehed meil kuuldavasti kardavad.Üks suur sõimlemine ja ettevalmistamine käib.Ei saa ka aru,milleks siis?Üks käsi ei tea,mis teine teeb.

s
salliv tolerast/ 21. november 2017, 09:59
Miks mul on häbi sellise ütluse peale?
m
minul on häbi/ 21. november 2017, 10:14
sellise inimese pärast, teda nimetatakse veel presidendiks.
p
21. november 2017, 09:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lacplesis/ 21. november 2017, 11:31
edasi läks ka see laul: "...aga karu kartma peab, seda igaüks meist teab..."
m
mutt/ 21. november 2017, 09:42
kas ikka peab kohe ärplema?
S
?/ 21. november 2017, 09:42
See kes ei karda, see ka ei kisenda kogu aeg et ma ei karda sind.
See kes sellest kogu aeg kõneleb, see ka sellele kogu aeg mõtleb. Aga milleks sellele kogu aeg mõtelda, kui sa Venemaad ei karda?
Ja kes on see umbisikuline "MEIE", kellest president räägib? :) Üks isik saab rääkida ikka enda eest :)
t
Tehtud/ 21. november 2017, 09:36
Panite selle hullu hernehirmutise "presidendiks",nüüd kardavad venkud hoopis eestit
j
Juba/ 21. november 2017, 09:34
Aira Kaal liikus Tartu peal suvel 1940 ringi punase kleidiga.
a
Andrus/ 21. november 2017, 09:20
see ei ole ju president! president peab austama Põhiseadust, aga kaljulaid rikkus seda rämedalt, kui sekkus otseselt valimistesse. Tal ei ole enam ühtegi volitust esindada eesti rahvast!!!
t
täiesti nõus/ 21. november 2017, 09:24
on ja jääb vaid seeneliseks.
k
Kuidas/ 21. november 2017, 09:28
ee.sti rahvas küll sellise on teeninud ära...

n
nyyd.../ 21. november 2017, 09:04
.. on selge, miks kogu aeg välisvisiidil ollakse. eemalt on julgem mitte karta.
z
zzzz/ 21. november 2017, 09:03
ainult sõge ei pidavat midagi kartma
m
mis haigus see on,/ 21. november 2017, 08:57
et seda pidevalt korrutatakse? Kohalikud poliitikud ju just tekitavad venehirmu, eriti enne valimisi. Leppige kokku, et räägiksite ühte asja muidu jääb jube koomiline pilt kuis president ei tea mida kohalikud räägivad.
p
poliitikud muidugi ei karda/ 21. november 2017, 08:56
esimese paugu pärast on nad "kalli" Eestimaa tolmu jalgadelt pühkinud. ülejäänutel jääb elada või alla anda päev-kaks. tavainimene jõuab karta küll. nb. ja oma arglikust põhjendavad kõrgemad pead, et seaduslikult peavad nad olema kaitstud, et siis kunagi eesti eluolu jälle üles ehitada. Eestit, mida enam ei ole. lihtsalt seaduslikud reeturid.
m
Manivald/ 21. november 2017, 08:55
me ei karda kurja unti, paneme tal vast lonti. Lihtnee
l
Leida/ 21. november 2017, 08:40
Venemaa ei saa meid rünnata, sest meil on olemas mittekallaletungi pakett. Lisaks sellele ei tee me venelastele halba, vaid püüame alati vene keeles rääkida.
m
Memm/ 21. november 2017, 15:19
Lömitada,mitte rääkida
t
tarkus/ 21. november 2017, 08:34
austa oma vaenlast, tema ei reeda sind kunagi
a
arx/ 21. november 2017, 08:32
Ainust ohtu Eestile kujutavad süüdimatu valitsus ja president.

k
kusti/ 21. november 2017, 08:27
Sellel tädil ikka puudub reaalsustaju täielikult.
k
Kalev/ 21. november 2017, 08:23
Püha müristus! Kiiresti tuleks ''Rail Baltic valmis ehitada ja kõik pagulased Eestisse tuua, et nendest kaitsekilp moodustada ! Hauakaevamine tuleks selgeks õpetada neile! Meil töötutest piisaks õpetamiseks! Uus uinumisaeg on Eestis algamas!
v
Vanamees/ 21. november 2017, 08:14
Ja seda räägib kõige eestlaste n.ö, "pealik",kel lennuk stardivalves !
j
Juku/ 21. november 2017, 08:14
huvitav, millise häda vastu me siis kaitsekulud üle 2% oleme upitanud ja enneolematu hulga militaarset vanarauda soetanud ?
d
dr Põrgu/ 21. november 2017, 08:27
diagnoos on vaimuhaigus ja ravima peab seda nagu pedofiiliat.
m
miks üleüldse/ 21. november 2017, 08:05
selline küsimus tekkis ja millepärast britid piire kompavad,,
kaljuloid on müüdav ollus ja selliseid tõsiselt ei võeta.
t
Tuttav jutt/ 21. november 2017, 07:53
Ka Päts kraaksus veel 1938 aasta võidupühal, et "Me oleme sõjariistuis rahvas ega karda mitte kedagi..." Siis aga kirjutas kahe käega alla kõigile paberitele, mis venelased talle ette lükkasid. Päts oli arg reetur aga siiski rohkem president kui see praegune.
p
paroodia/ 21. november 2017, 09:44
Päts tegi õieti, tänu emale saad veel praegugi eesti keeles mõnda laulu Eesti laulu esitlusel laulda.
t
Trollidel on pidu/ 21. november 2017, 07:34
Kuidagi võiks olla ära märgitud kommentaarid,mis tulevad robotitelt välisriikidest.
v
vaata peeglisse/ 21. november 2017, 08:33
Sina ise oledki troll- mitte sõnagi teema kohta.
u
Ullikest peab ikka pelgama/ 21. november 2017, 07:30
Ta on suur ja rumal.On oma lollusest ennast ja teisi korduvalt vigastanud ja võib seda teha iga kell uuesti,sest targemaks pole saanud.Viimased sada aastat on punalippude all marsitud tühja ja kunagisest teaduse,kunsti,kirjanduse,heliloomingu...eksportijast ja eeskujust,on saanud koll.Meie president ütles nagu asi on.
a
Ainult sõge/ 21. november 2017, 08:08
ärpleb ullikese nina all.
t
21. november 2017, 11:37

e
Ei/ 21. november 2017, 07:14
me karda venelast ega sakslast. Mõlemad saavad mööda molli.
a
ain/ 21. november 2017, 07:11
eesti pole kunagi vaba olnud-alati on ta valitsuse poolt kellelegi maha müüdud vöi siis väevöimuga orjastatud,,praegu on brüssel kamandamas ja ameerika väed okupeerinud ,,,eesti vabariigi,,,
p
Peipsi kalur/ 21. november 2017, 07:09
Üsna tihti on suuri sõnu tegevad poliitikud osutunud müüdavateks, seda on ka ajalugu tõestanud.
p
Põrguvürst/ 21. november 2017, 06:43
milline president,ei tunnista pättide poolt pukki topitud olendeid--
k
kommentaar/ 21. november 2017, 04:17
Venemaa on piirkond, mis on piiritletud riigipiiriga. Selles piirkonnas elavad valdavalt ka sõbralikud inimesed. Seevastu Kremliks kutsutav vastava piirkonna valitsus on momendil küllaltki sõjakas, peab suuremat territooriumit auküsimuseks, aga siiski ka mitte (veel?) ´enesetapjalik´. Pigem üritatakse eelkõige naaberriigid ja seejärel ka ülejäänud maailm muuta endale ´sobivamaks´, mis ei tähenda ilmtingimata traditsioonilist sõjalist sekkumist. Mitteslaavi riigid olid ka ju Nõukogude Liidu peamised ´õõnestajad´ kuni kollapsini välja ja nende hõlvamist vaadeldakse ka suurema skepsisega a la kas sellist "viirust" peaks ikka enda süsteemi sisse laskma...
a
aga miks ei peaks/ 21. november 2017, 10:15
kui natukad on ta piiramisringi võtnud.Mis te ise sellisel juhul teeksite? Ja mida meie omad teevad peale hädakisa.
Samas on ka eestlased enamuses sõbralikud,peale künkasallivate.Libaisamaalased arvesse ei lähe.Need on li-bud ja vaenuõhutajad.
k
Kuuuurija/ 21. november 2017, 01:17
Miks peab eestlane pidevalt kartma, et mistaniminüüdoligi presidenti mängides üha uusi rumalaid avaldusi teeb?
j
Jahh/ 21. november 2017, 02:52
Loodan,et lugesite kuidas Eesti eakaid koheldake Eesti riigi poolt hooldekodudes.
Meid ei huvita venemaa meid Eestlasi ja ka Teid peaks rohkem huvitama riik ja see rahvas
kellele olete vandunud truudust...
Palun tehke midagi nende memmede ja taatide heaks ehk saame selle haigekassa juhi ministri ossinovski eemaldada ja oleks kena ehk Marju Lauristin saaks ministriks sotside
partei poolt teab tema kuidas oma ema olgat hoolitses,et sai elada 101-102 aastat viimased Rootsi Riigis hooldekodus.
Nii,et edu Teile Eesti100 puhul - aidake neid,kes vajavad abi ja on abitud ennast toetama
See oleks ka neile 101 meeldetuletus,kes Toompeal praegu ....
Ei ole rahvast ei ole ka riiki....
a
Arvate, .../ 21. november 2017, 20:13
....et Seemistanimioligi loeb siinseid kommentaare? Vaadake tema Fb-d kui palju pugejalikke kommentaare sinna postitatud on! Leidub ka mõni selline, milliseid siit võib leida, aga need ei lähe talle absoluutselt korda. Tema "raiub" ikka, kui hea elu on Eestis ja järjest paremaks kõik muutub. Paremaks muutub ainult teatud seltskonnale.

s
stiilitajuga/ 21. november 2017, 01:13
seekord saab jakk kiidusõnad, ilus ja stiilne.
aga see "me ei karda" kõlab täpselt samamoodi, nagu kogu euroopa kilkab, kuidas nad islmit ei karda, kuigi see neid massiliselt rüvetab ja hävitab. naeruväärne.
l
lol/ 21. november 2017, 00:46
kes on need „Me ei karda Venemaad?“
mitte keegi kujutab omale ette, et on univrsumi jumal :)
n
no-noh/ 21. november 2017, 00:43
Lp. proua, kardad ikka küll. Esimesena lased siit jalga, kui asi hapuks kipub minema.
l
läheb esimesena/ 21. november 2017, 01:16
Vaadake tema laseb siit jalga mitte arguse pärast, vaid sellepärast, et eesti riiklus saaks jätkuda välismaal. Samuti põgenevad kõik rikkad, sest nad ei saa hukkuda lahingus, neil nii palju varandust kokku aetud, see ei tohi ometi raisku minna. Tavaline inimene las läheb lahingus surema - tal pole ei missiooni ega varandust. Demokraatia võit.
i
Igaks juhuks .../ 21. november 2017, 01:32
... ei tule ta tagasigi . Meie Lennart ,putši aegu ,kükitaski Soomes .
n
Näed / 21. november 2017, 08:51
kui õige mees võttis suurest Leninist eeskuju. Bureśin kükitas Stokholmis ja maksab selle eest kõrget hinda :)
r
rääkige nüüd siis vanast savikast ka./ 21. november 2017, 10:18
Kus see istus? Või on tabu.
v
V/ 21. november 2017, 00:30
Ei saa aru, mis suunas me ikka liigume. Kui sõnall ja mõttejõul on maailma loomisel suur jõud, mis jõud on hirmutamisel ja mitte hirmu tundmisel . Kas meie vaimne mõistus on saanud uuele arengutasemele, et hirm on meie seest kadunud. Inimesel on suur roll siiski selle maailma korrastamisel ,iga hea mõte viiks teineteisemõistmiseni, loota kaitsele väljaspoolt, mis usk see on? Ka tervis terveneb peale haava kokkuõmblemist koostõõs enda tahte ja selle keha loojaga .imepalsamit ju veel pole, mis selle haava silmapilkselt tervendaks. Sama on inimsuhete , riikide või rasside omavahelised suhted ei saa alguse hirmu kadumise tõttu, vaid kokkulepetest ja suhtlemisoskusest.
j
ja jah/ 21. november 2017, 08:56
puukin juba suhtleb. Tjere, tjere vana kjere. Oled võibolla kuulnud :)
r
rumal jutt/ 21. november 2017, 00:06
kui läheb ikka ÕIGEKS sõjaks on Nato siit kadunud ja Putin marsib sisse ehk ajalugu kordub. Rääkige mida tahate. Nato sõdurid käivad siin puhkamas ja meie naisi panemas.
T
!/ 21. november 2017, 02:59
t
to 06.32/ 21. november 2017, 06:49
Palgaline, sa nii vara tööl.
p
palgaline ei maga,/ 21. november 2017, 10:19
n
21. november 2017, 06:32
Nõus, Sul on tõesti väga rumal jutt, sest sa oled rumal inimene. Tõenäoliselt pole ka sõjaväes teeninud. Mis panemise puutub, siis ehk ongi parem, et sinusugused sellevõrra vähem panna saavad.
h
hea, et juhtusin lugema/ 21. november 2017, 17:42
ja just panemisest, siis on mul neid 500. ringis. Täpset arvu ei teagi, aga tean, et kümmekond süütust on võetud ja teenisin dessantvägedes ja osalesin ka Afgaani sõjas omal ajal, nii, et kui lugesid, siis nii saab ka olema, kui ÕIGEKS sõjaks läheb. to 00.06
O
...../ 21. november 2017, 20:17
t
to:rumal jutt/ 21. november 2017, 07:21
Ajalugu võib tõe-poolest korduda, aga siis eesti vabadussõja (1918-1920) aegne, kus venelased said hävitavalt lüüa. NATO ei kao eestist kuskile ja putja ei julge sisse marssida. Juhul, kui tõepoolest ründab , siis esmajärjekorras kannatavad füüsiliselt siinsed venelased .
j
jutt hõbe/ 21. november 2017, 00:02
m
Milleks/ 21. november 2017, 00:01
Kui me ei karda Venemaad, siis milleks on vaja pidevalt oma rahvast sõjahirmuga pommitada?
i
ikka selleks/ 21. november 2017, 01:14
et tegelikku ohtu, et islamit taustale jätta, et saaks teha ajupesu enne ära, kui rahvas aru hakkab saama, mis toimub.
j
julge tüdruk/ 21. november 2017, 07:47
aga kui vankad peaks üle piiri tulema, on tüdruk juba ammu tolmu Maarjamaalt pühkinud ja kuskil kaugel kagel võitlemas meie vabaduse eest!! Nii on hea kõve mees olla!
t
ta räägib tõtt/ 20. november 2017, 23:57
v
Võib-olla.../ 21. november 2017, 20:19

a
Andre/ 20. november 2017, 23:43
Mina küll kardan. Kui me ei karda Venemaad, milleks meile siis sõjavägi, liitlased jm selline jama. Raiskasime ainult hunniku raha.
v
vänto/ 20. november 2017, 23:42
kurja naabrit ei tasugi karta. tuleb neid lähedal olevaid rumalaid karta. kunagi ei tea, mis nad homme otsustavad jälle
k
kurje tuleb oma huvides ära kasutada./ 21. november 2017, 10:24
paistab,et sallivate seas ajud puuduvad.Seni kuni klounid,pulli ja laulumehed riigikogu istmeid poleerivad,pole paremusele lootagi.
Perenaisest ei taha rääkidagi.Ja kas ongi mõtet.
m
MMM/ 20. november 2017, 23:07
aga kui nad teevad tuti, tuti ja panevad nurka seisma?
x
xy/ 20. november 2017, 23:06
Mis ta siis pidi ennasttäis britti ajakirjanikele vastama? Meie ainuke kaitse tuleb teiselt mandrilt, mitte euroopast. Vahet pole kas seal on saksamaa või inglismaa (prantslastest ei ole üldse mõtet rääkida kuna need sõdida nagunii ei oska v.a. väike eliitüksus nimega võõrleegion) Seega vahet pole kui nad lahkuvad. Euroopaliit pole kunagi olnud sõjaline üksus ja viimasel ajal ka mitte majanduslik vaid pigem paguslik
z
zsh/ 20. november 2017, 23:32
Sinna võõrleegioni kuuluvad peamiselt välismaalased, keskmised ja kõrgemad ohvitserid võivad olla enamuses prantslased. Leegion komplekteeritakse ka kummalisel kombel, sellest on ka kirjutatud, isegi film olemas.
x
xy/ 21. november 2017, 00:00
Jah ma tean aga sellega kahjuks ei sõdi lolli venemaa massi vastu (1/1000-le).
õ
Õpib enne kirjutama?/ 20. november 2017, 23:56
OMA EMAKEELES JA SIIS ÄKKI TULEB SIIN SÕNA VÕTMA
Tahtlik, kõrgendatud toonil "provotseerivalt, sõjamehele kohaselt hüppavale sõnademulinale vastates" - "ennasttäis briTTi"
x
xy/ 21. november 2017, 01:04
Ei õpib. Aga hea on näha, et minu kommi peale keegi hakkas ka lõpuks trükitähtedega karjuma. Mudu mõtlen, et pean siin üksi ümisema.
t
to 23.06/ 21. november 2017, 02:07
loe ajalugu,kuidas see ,,kaitsja'' teiselt mandrilt meid 2.maailmasõja ajal Jalta ja Teherani konverentside ajal Stalinile maha müüs,koos teise suure ,,kaitsja'' Inglismaaga.Kuidas Trump ütleski,,America first'' .
v
Vandipätakas/ 21. november 2017, 09:14
kas sa ise oled lugenud ? Mõjusfäär ja okupatsioon ei ole sünonüümid.
k
kaitsta tuleb ikka ennast ise,/ 21. november 2017, 10:27
aga kui keegi hakkab sinu eest otsustama,mida pead tegema,siis pole sind olemaski.
f
Foobia/ 20. november 2017, 23:01
Foobia,minge arstile,meedia-kunnid!
p
President,/ 20. november 2017, 22:55
Ja nii rumal! Kelle laulu lauljate?
Putin ,naerab kőige selle peale,mis siin toimub! Ta lihtsalt jälgib vaikselt mängu_nagu kass hiirega.
k
Kurident/ 20. november 2017, 22:53
Kas nüüd ikka veel mingi osa poolehoidjaid arvab, et sai valitud õige president?
n
Njah/ 20. november 2017, 23:11
ainuke selline on vist see Sotsdem, noh nime ei mäleta... Eston? Neston?

j
20. november 2017, 22:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
johhaidaa/ 21. november 2017, 10:12
Mäletan, kuidas peale sõda jäid siia ja tuli aina juurde vene vägesid ja nendega koos näljast hullunud inimesi ja ka saasta. Mida need eesti tüdrukutega tegid , mida vene valitsus meie intelligentsiga ja talunikega tegi. Kardan siiani.
k
kolla/ 20. november 2017, 22:43
Milleks peame kartma venemaad?Karta tuleb siin elavaid pestud ajudega putiniste.
m
ma,kolla,ei karda kedagi/ 21. november 2017, 10:32
aga kõikseenne tuleks karta oma l0lle,eelkõige sinusuguseid hädapätakaid.
k
kolla/ 21. november 2017, 11:13
Küll sa pa sa kardad,ega te muidu igal võimalikul ja võimatul juhulEKRE-t kiru.
t
Tartlane/ 20. november 2017, 22:24
Käisid uurimas, järgmine suurõppus Zapad ilmselt Tapa kandis...
n
Nii lihtne sind läbi näha/ 20. november 2017, 23:47
Aga kui ei tule, siis nutad öösiti magama. Sisimas palvetad, et tuleks ometi see, tuleks ometi see ... ja siis ärkad üles ja kirjutad kommentaari, et ilmselt tulebki.
q
Qwert/ 20. november 2017, 22:22
Ei tea midagi sest kartmisest. Mõni laseb kohe varvast kui venelane teeb juba ainuüksi puu ksu. Mõni jääb, ja vaatab, mis käki saab venelastega koos endistele naabritele/tuttavatele jne. teha. Mitte midagi uut siin päikese all.
j
Just / 20. november 2017, 22:47
nii see ongi. Püüdsin ise sama mõtet arendada kui Oudekki Loonet tohutult siin kommentaariumites materdati. Tema vähemalt näitab kohe välja, mis värvi ta on. Aga oi kui palju "tuulelippe" tekiks tema kirujatest, kui venelased tõesti tuleksid.
t
Tartlane/ 20. november 2017, 22:18
Lihtinimese elu ongi siin läinud nii keeruliseks, et paljud võtavad vist Venemaa passi ja Venemaa kodakondsuse. Endal ka CCCR aegne välispass alles. Proovi Tartus nende linnajuhtide ja majanduskomisjoni liikmega võidelda, vägisi ronivad sinu krundile, kunas naabermajja keegi linnasaks endale pinna muretsenud ja nüüd suured rahad mängus - Kredexi toetus. Vaja tellingud püstitada ja kraavi kaevata, seda naaberkrundil. Linnavaltsuses ilmselt ringkaitse... ei aita mitte keegi. Sellist riiki me tahtsimegi ja aga laulsime... Lhollid!
u
uku/ 21. november 2017, 08:17
Huvitav, palju Tartus selliseid lolle on, kes vene passi ihkavad?
a
aga/ 20. november 2017, 22:15
Mina kardan,palun mitte kõneleda kõigi eestlaste eest.
ü
ütleks ka/ 20. november 2017, 22:48
et mingi teatav hirmutunne kuklas on.
e
eelkõige tuleb karta omasi,/ 21. november 2017, 10:35
need peksavad meid,et naabrid kardaksid.
t
tinglikult ei karda/ 20. november 2017, 22:13
Samamoodi ei karda me terroriste, kuniks meid rünnataks, siis kardame küll.
k
Kölni linnapea taegutus/ 20. november 2017, 22:18
terroristidest tuleb lihtsalt hoiduda minimaalselt enda ette sirgelt väljaulatatus käeulatuse kaugusele
a
Aga/ 20. november 2017, 22:12
Aafrikariikide kodanikke kardame!
t
Tartlane/ 20. november 2017, 22:19
Ta ju alles sealt Afrikast tuli, ilmselt suhteid sisse sättis.
j
Jep/ 21. november 2017, 05:09
Aafrikasse Ruanda langenuid mälestama ei kartnud minna, aga Venemaal vangilaagrites surnud eestlasi küll kardab mälestama minna. Oma valitsemise tee alguses ütles kohe, et tema Venemaale ei lähe. Ja nüüd korraga, et ei karda?

v
vanem mees ladaga/ 20. november 2017, 22:12
miks seda rõhutama peab?sama hästi võime ütelda ,et me ei karda soomet.või näiteks me ei karda saksamaad.naljakas klounaad.
o
Ole nüüd!/ 20. november 2017, 22:34
Saksamaad tuleb vägagi karta!
s
saksmannid võtsid tolerastide abiga ära/ 21. november 2017, 10:37
terve euroopa ja ilma sõjata aga ei usu,et kauaks.
r
Repa/ 20. november 2017, 22:10
Peale nende seal ei karda ju neid keegi:)
m
Mina / 20. november 2017, 22:09
Mida see Venemaa teinud on? Teda küll pole vaja karta😀eestlasi nii palju Venemaalt... Ja ise ka reisin... Nii soojad suhted....
k
20. november 2017, 22:40
Keri ajalugu tagasi aastasse 1940 ja siis hakkab sul kuklas veel soem.
t
to 22.40/ 21. november 2017, 02:15
ja mis siis juhtus,nõuka ajal tegelikult elu oli tollal nii hea,et eestlaste arv kasvas pidevalt aga eile peeti tallinnas suur konverents,kus õeldi otse välja,et eestlaste rahva arvu kasvu enam ei tule,hea oleks kui enam meid vähemaks ei jääks ,see ongi siis see vabadus ja demokraatia hind.
s
Sass/ 21. november 2017, 09:09
Kas kerisid ajaloo tagasi täies mahus või osaliselt ?
l
läks nagu alati eestis/ 20. november 2017, 22:07
Ma aasta tagasi arvasin, et juhuslik inimene on äkki normaalne, kui presidendiks satub, aga ei eksisin.
s
Saage aru/ 21. november 2017, 00:49
ta ei ole kusagilt otsast juhuslik, see asemik oli juba ammuilma siia planeeritud, kui seda presidendijanti siin olemaski polnud. Ta oli ikka väga planeeritud, need valimised olid kõik üks suur näitemäng ja palagan.
j
juutide kokkumäng,/ 21. november 2017, 10:39
kas teil tõesti pole midagi silma jäänud.
m
Mina/ 20. november 2017, 22:04
Nii kindel kohe 😀😀😀
m
me ja te/ 20. november 2017, 22:03
tegelik elu paneb alustalad paika, kartmine on ni inagu sõrme andmine,.. nn. sinna kuhu jumal juhatab
k
kes/ 20. november 2017, 22:02
s
siis on hästi/ 20. november 2017, 22:01
kui teie ei karda. Mina ka ei karda. Mida see Venemaa mulle ikka kurja teha saab?

e
Ega/ 20. november 2017, 21:56
oht ei tulegi idast vaid läänest.
i
Indrek2/ 20. november 2017, 21:55
Buratiino kardab pigem tuld... kännuseen muidugi ka.
k
kkk/ 20. november 2017, 22:14
p
papa Carlo/ 20. november 2017, 22:25
ma küll ei karda Kerstit,pangu või sinel selga,po...
p
Pioneer ei karda hunti,/ 20. november 2017, 21:52
a
aga/ 20. november 2017, 22:49
k
kui karu meele silma peale ei pane,/ 21. november 2017, 10:41
w
w.Dam/ 21. november 2017, 09:08
antud juhul ei karda hunti ka pioneerijuht
m
mis muud/ 20. november 2017, 21:51
Pioneerijuhtide ajastu vist.
m
me ei karda kurja hunti/ 20. november 2017, 22:18
sest metsa poole vaatab iga endast hooliv isend ja ilma kaljulaidioodita
m
Mis iba ta ajab/ 21. november 2017, 04:17
Pool eesti rahvast kardab venemaad milleks muidu nato ja muu p....???
ä
Ähh/ 21. november 2017, 05:15
Eliit kardab, mitte tavakodanik. Peavadki värisema, sest Putja tuleb ja võtab selle kokkukrahmatud varakese käest ära/riigistab, hea kui veel Kolõmale ei saada rahva röövimise eest.
t
Tyratino/ 21. november 2017, 13:04
Las penskarid koolevad nälga ja janusse,aga meie venemaad ei karda
s
suguelundile/ 21. november 2017, 14:15
sa oled ikka väga rumal olend!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee