Eesti uudised

Kaja Kallas: kas peaministril on häbi?

Õhtuleht.ee, 16. november 2017 16:09

181 KOMMENTAARI

e
Elsa/ 17. november 2017 23:01
Saate näha ja tunda kuidas teid koheldakse kui Euroopa liit laguneb! Siis ripuvad suured VARGAD võllas ja väiksed löövad lulli!
e
Elsa/ 17. november 2017 22:52
Jah,on seaduslikud ja ebaseaduslikja sõna võttaud vargad. Pole vaja ennast
eksponeerida Kaja
j
Juku/ 17. november 2017 22:37
Reformierakond andis tulumaksu alandamisega vaestele 6 eurot kuus, aga nüüd antakse iga kuu 64 eurot - vaesed lähevad nüüd peast segi, sest nad ei oska selle rahaga midagi teha
r
Remondierakond/ 17. november 2017 21:31
viis 17aastaga Eesti eelviimasele kohale lubas 5 rikkama hulka viia toidab Kreeka pensionäre!
s
17. november 2017 21:02
saagu ratas oma kommunismi, aga palun kuidagi meieta. Stalin ratasele ja muidu kommunistildele, kes töötada ei viitsi. töövõimelised jätke oma mängudest välja!
Hädapätakatele stalin, ülejäänutele mitte! Ei taha seda "võrdsust"! Võtke oma võrdsus lämbumiseni, aga lubage töötegijatel tööd teha ja raha teenida enda perele, mitte proletariaadile!
m
17. november 2017 19:13
modekas keeras vist peeru vahele
s
17. november 2017 19:12
sellel mooril ka naasugune loll naeratus -peeretus näol ei tea kas sai tonksu
k
17. november 2017 19:05
Kallas ja kogu reffide bande olete agoonias ja põhjas

k
Kaja.../ 17. november 2017 18:53
....jooksis hommikul variraportööride koosolekule- lugesin äsja siit lehelt. Soovin teada, kes on "variraportöör"? Mingi salaluuraja ja pealekaebaja vä? On ikka ametinimetused neil seal.
r
raamatupidaja/ 17. november 2017 15:00
meie pärast küll ei ole vaja muretseda, raamatupidajad saavad kõigega hakkama.Ei ole see uus maksumuudatus ka mingi ületamatu asi. Pigem üle 2000 eurise palga saajad on mures, et nemad ei saa maksuvabastust .Aga oli ka häbematus min palka saavalt inimeselt veel ka maksu võtta.
Proua võiks hurjutada ettevõtjaid, kes oma töötajatele min palka maksavad.
s
17. november 2017 15:58
sellel proual puudub igasugune südametunnistus nagu isalgi !
e
ei tahaks tegemist teha firmaga,/ 17. november 2017 19:22
kel selline raamatupidaja. Sa 15,00 vist väga aru ei saa, et täna on sul nii, aga homme ei sedagi. Mis alamõõdulist palka sa mingis hääbuvas firmas saad?
l
Lisaks on olemas / 17. november 2017 22:03
ka palgakalkulaator, täiesti tasuta - ja TÖÖTAB!!! :D
Vaata - http://kasulik.delfi.ee/calc/rahaasjad/palga-arvutaja.php
Söödad algandmena sisse oma töölepinguga kinnitatud brutopalga ja saad kohe vastuse -
kõikide maksude kohta ning palju netos kätte saad, Simple ...
p
piiks ja puuks/ 17. november 2017 14:33
Mul on tunne,et kaja teeb ettevalmistusi järgmistel valimistel peaministri koha hõivamiseks! Pevkurist pole asja ja lootused on kõrged
l
Laululind/ 17. november 2017 13:12
Millisiim sai rahale uuesti ligi. Kilekotid täituvad. Võtab lausa laulu lahti !
l
Lugeja/ 17. november 2017 11:02
Nüüd lasi see vurfa just äsja uue pildi endast panna kuid ega teda targemaks see ei tee, parem aidaku eesti rahva iivele kaasa või on hoopiski aher naine sest bioloogiline vanus surub peale !
h
hahaaa/ 17. november 2017 13:14
üks jube vurhva oled sa ju ise!
k
Kohtunik/ 17. november 2017 10:46
Viimane aeg on Reformarite sulitegevus kukutada--- sellist võltserakonda eesti rahvas ei vaja !
n
Naljanina/ 18. november 2017 11:07
pole sa mingi kohtunik. Kohtunikud on REFi-IRLi teenrid.
r
Rahvas/ 17. november 2017 10:43
Mida see miljonivarga kole tütar siin üldsegi esineb---vastik kuulata mis möla suust välja ajab !
k
17. november 2017 09:59
Kaja Kallasel on ise oma isa Siim Kallase pärast aastaid häbi olnud,loomulikult ta seda välja ei näita,nyyd osatab kellegi teise häbist.Kahepalgeline ja völts naine,silmavaade ja naeratus tal völts,pealuumoodi nägu sel naisel. Alati teiste suunas sörmega osutamas,aga teie kaaa...
t
17. november 2017 10:37
täiega nõus selle arvustusega !
k
K.K. on Eestimaa rahva jaoks kes?/ 17. november 2017 13:05
Ta tunneb eestlaste tegemiste pärast häbi, sest kiidulaulu ei kuulegi. Vast ei pääsenud, sportlikult hinnates finaali, sinna kus on "kõrgem seltskond"? Kui teeksid ka rahvale pai, vast läheks tunne paremaks, oled koguni hinges rahva vastu, soovitad vaesematele veelgi rohkem "hagu anda" - las rabavad, siis saab makse veelgi tõsta.

m
Milline tore valitsus meil nüüd on!/ 17. november 2017 09:24
2004 aastal sõlmis Edgar Savisaare juhtimisel keskerakond koostööpakti Putini FSB/KGB-laste võimuparteiga Ühtne Venemaa, mis kehtib kuni tänaseni.
Savisaare kukutajate bande üks agaramaid liikmeid ja praeguse Ratase valitsuse haridusminister Reps oli ka see, kes suure rõõmu ja agarusega kirjutas sellele Keskerakonna ja Ühtse Venemaa partei koostöö lepingule alla.
Seega toetas Reps Savisaart ja Putini KGB/FSB parteid Ühtne Venemaa, kellega Savisaar & Co juba alates 2004. aastast edukalt ja sujuvalt tegid selle Venemaa parteiga koostööd Eesti Vabariigi lammutamiseks ja hävitamiseks.
Ja nüüd hoiab Ratas seda koostöölepingut nagu oma hingeõnnistust paremateks aegadeks alles, et seda siis õigel ajal käiku lasta ja et siis jälle neid meie idapoolseid „vabastajaid“ punaste nelkide ja soola-leiva ja rõõmuhõisetega tervitada.
Või teab keegi mõnd muud põhjust, miks Ratas seda koostöölepingut agressor Venemaaga pole lõpetanud?
j
jah, miks?/ 17. november 2017 09:46
Läti venemeelne erakond lõpetas juba ammu selle koostöölepingu Putini parteiga Ühtne Venemaa.
T
..../ 17. november 2017 09:07
Teate pr Kaja, minu kui alla 1000 € teeniva üksikema jaoks, kellele lapse ise sentigi ei makse lisatoetust, on see 64 € lisasumma igakuiselt väga suur summa. Ja ma usun, et see on paljude eestimaalaste jaoks suur summa, nii et mina küll ei hooli, kui kõrgema palgaline või raamatupidaja peab nüüd palkade arvestamisel natuke rohkem vaeva nägema, madalapalgalise kasu on sellest suurem.
k
Kajal öigus/ 17. november 2017 09:10
Suur summa see on,aga miks valitsus ja riigikogu töstavad omal sadadega palka.Miks noor yksikema seda ei mötle?Elus on muudki,kui olla körvad pealigi ja kiita iga otsus heaks.Kas sinu laps ei ole väärt sadu eurosid?Sellega pole vaja kiidelda,et yksikema oled,see on oma valik.
l
lugeja/ 17. november 2017 08:44
Kuule Kaja mine kooli kui sa 1x1 ei oska. Mida te ise tegite et rahvas saaks enam vähem elada. Kas 470 miinus maksud on piisav et saaks lapsi koolitada jne
Olge ometi ükskord vait
o
17. november 2017 09:11
On alles ytleja,kui Kaja poleks koolitatud ja teinud oma tööd korralikult,poleks ta seal,kus on.Kuid sinule tahaks hoopis soovitada koolitusi,siis poleks vaja siin istuda ja rumalusi kirjutada
r
raamatupidaja/ 17. november 2017 12:35
Koolitatud Kaja võiks vingumise asemel koos ettevõtjast sõbraga vaadata internetis olevat palgakalkulaatorit. See laseb palka arvutada nii netos kui brutos 2018 a maksumääradega. Siis peaks Kaja veel teadma, et kõik palgad kajastatakse töölepingutel brutos ehk koos maksudega. Maksude muutumisel muutub alati kättesaadav summa. Kui tema sõber soovib alati maksta töötajatele kindla summa kätte, siis on see puhtalt tema enda otsus. Seadus ei kohusta teda selleks. Kui nüüd pisut kasutada seda soovitatud palgakalkulaatorit, siis madalama sissetulekutega (sh pensionärid) inimesed saavad küll raha juurde. Loomulikult korjatakse see koheselt maksutõusudega tagasi.
k
Kas/ 17. november 2017 20:59
kõik koolitatutele ja korralikult tööd tegevatele on tagatud hea sissetulekuga töökohad? Minge arenege ise targemaks ja vaadake elu tähelepanelikumalt.
a
aga/ 17. november 2017 08:23
miks siis reform oma valitsemisajal ei viinud meid õitsengule, miks riigi õitseng ainult neile paistis, kuidas teised seda ei näinud -tunnetanud.
Siis ei oleks ju vaja sellist küsimust Ratasele esitada kui kui nende juhtimisel oleksime 5 rikkama riigi hulgas.
""miks siis reform oma valitsemisajal ei viinud meid õitsengule, ""/ 17. november 2017 09:44
On selle Eesti õitsenguga kuidas on, aga
Eesti Vabariigi eelmiste valitsejate Reffide valitsuseaegu oli tublil ja töökal Eesti rahval ikka nii kenasti raha, et
• pidevalt ja seda päev-päevalt suurte kärutäite viisi igasuguseid toidu- ja muid kaupasid osteti,
• puhkusepaketid kohe lennult ära rabati,
• järjepannu UUSI AUTOSID osteti
• ja nii on igal teisel eestimaalasel auto (vanurid ja lapsed kaasaarvatud) , paljudes peredes 2-3 autot
• Tublidel ja töökatel eestlastel on sellest ajast nüüd ilusad kodud, mitu autot õues, hea toit laual, lapsed ülikoolides ja muudes erialakoolides koolitatud ja palju muud sellesarnast positiivset.
Ainult ühed rumalad või palgalised kesikudekrelased võivad ajada lõputut jura suust välja
et
- eesti rahvas oli refide ajal näljas ja paljas
- et kõik oli Eestis halb,
- kõik oli paha ja et refid ei viinud meid õitengule ja palju muud selliseid lausvalesid ja lorajutte.
Sulle ja teistele sinusugustele isenditele teadmiseks:
==Nii hästi ja jõukalt kui reffide valitsuse ajal, pole eesti rahvas terve oma ajaloo vältel veel mitte kunagi elanud!==
k
KAS TÕESTI/ 17. november 2017 10:43
Miks siis jõulutunnelid ja muud organisatsioonid raha kerjasid ja kodutunnet vaja on läinud. Ehk autod on õues ja kärud täis kaupa on ikka need saanud lubada, kes on oskanud paika panna, et ükskord pensionile jäädes saavad ühe tööaasta eest kolm aastat ja enamus rahvast 0,3. Selline ongi meie elu, mis on refide poolt paika pandud ja läheb aastaid, et seda üldse muuta, et ühed sõidavad mitme autoga ja toidukärud täis kaupa ja enamus vaatavad kuidas palga-või pensipäevast otsotsaga toime tulla. See ongi refide saavutus.
k
kullake/ 17. november 2017 11:11
need pudrumäed ja piimajõed tulid rollotamiste ja oütamistega, tööinimese elujärg ei paranenud, min palk oli ja on alla elamiskõlblikku ja tõuseb jah 10 %, aga kas 10% 400-st või 4000, seal on väike vahe.
a
Aga tulge siis koju tagasi/ 17. november 2017 08:23
Ja tehke asi korda.Ansip,Kallased,Kelam,Parts,Paet,Tarand....Mitte just väga kaudselt olete süüdi,et punased on riigi etteotsa asunud ja vanker ühe rattaga kraavis.
m
MIKS/ 17. november 2017 07:59
Ei tule lagedale Kaja Kallas sellise tekitatud sigadusega, mis tekitati, kui kehtestati makstud sots.maksu pealt töötatud tööaastad, mille pealt arvestatakse siiani pensioni. Ometi kõik töötavad ühtemoodi terve tööaasta, mitte madalapalgalised ainult aastas veerand tööaastat. Kelle valitsemise ajal selline ebaõiglus üldse sündida sai. Siin on väga palju lihtrahva jaoks julmi otsuseid tehtud, et endi kukruid täita.
s
See on õiglane!/ 17. november 2017 08:30
Kui looder või joodik ei viitsi tööd teha, siis saab ta vähem palka, maksab vähem maksu ja ei saagi ju saada pensionit sama palju, kui korralik tööinimene! Tänud pr.Oviirile ausa seaduse eest! Kaua me neid loodreid muidu nuumame, las hakavad ise ka tööle.
k
Kui/ 17. november 2017 20:35
looder või joodik ei tee tööd, ei saa tal ka tööaastaid tulla. Tööaastad tulevad ikka tööd tehtud aja eest. Olen puutunud väga palju kokku inimestega, kes teevad tööd suure pühendumisega ja seejuures on kained. Mõned näited: haigla töötajad, kaupluse töötajad,hooldeasutuse töötajad jne. Neid on raske isegi üles lugeda. Julm peaks olema tublisid tööinimesi siin võrrelda mingi luuseri või joodikuga. Kes peaks üldse tänapäeval enda palgal mingit luuserit või joodikut. Kui tubli ja töökas inimene töötab terve aasta, kuid ei ole vastavat haridust, saab ta ka vastava töötasu. Aga tööaastast ilma jääda on julm. Ka kõrgemat haridust omaval isikul on vastavalt haridusele suurem töötasu. Kas ta tegi siis ühe tööaastaga kolm aastat tööd.
o
oh ja/ 17. november 2017 06:58
oravad võiksid peeglisse vaadata ning vait olla, sest näib, et nende patte hakkab koorma kaupa välja tulema
http://www.aripaev.ee/uudised/2017/11/16/madison-sobivaid-seadusi-saab-osta
p
Pettumine/ 17. november 2017 04:57
Elmer 17.11.2017 03:31
Ratas valetab jultunult.Kui pensionär saab aprillis 10-20 EUR pensionilisa, on see tilgakene nendes hinnatõusudes, mille tagajärjel kaotab ta üha rohkem ja rohkem.Toidupoodide hinnatõus ületab juba ammu mõistliku piiri, kütuseaktsiisid võtavad oma.
Tohutu pettumine kunagises keskerakondlikus lootuses paremale elule tekitab nüüd lootusetust.Noortel on võimalus sellest mülkast välja pääseda-Soome ja teised õiglased ühiskonnad.Aga need, kes ei saa või ei taha kodumaalt lahkuda?

m
Milleks nii hilinenud küsimus?/ 17. november 2017 01:08
Seda ei julgenud küsida ei Siimu, ehk oma issi käest. Ei Juhan Partsu, Andrus Antsipi, ega Taavi Rõivase käest. Kõik ilmselt vastavad Pr.Kallase eetika raamidesse. Ja nüüd äkki on vaja seda küsida Jüri Rataselt? Ei tea, kas Jürka peaks ruttu minema ja Kajal kleidisaba üle pea tirima?
l
lähen/ 17. november 2017 00:17
veits isiklikuks,provva on nii vanaks jäänud,tal peaks endal häbi olema sellise vargast isa pärast.
t
TT/ 17. november 2017 01:12
Viga selles ongi, et üldiste asjadega minnakse isiklikuks. Mis see vanamees siia konteksti puutub. Äkki peaks hakkama sugupuud uurima, kas pole sa mitte kauge sugulane kellegile. K.Kallasel õige jutt, olenemata, mis isa või vanaisa või isa vennapoja naise õemehe emapoolse vanaema vend on teinud
n
Noh,/ 17. november 2017 05:42
eks vanemate patud nuheldakse ikka laste kätte, nemad vastutavad.
e
Eestlane/ 17. november 2017 00:13
(500 - 180) x 20% = 64 eurot oleks tulnud maksta igakuiselt tulumaksu. Uue süsteemi järgi jääb see raha igal kuul kätte
m
midugi peab olema häbi/ 16. november 2017 23:36
kui vaesemad tervelt 64 eurot võidavad , See ju sulaselge priiskamine ja seda ei saa hoolitsevad erakonnad lubada igasugustele.
r
rahune maha/ 17. november 2017 13:47
Jaanuarist lajatatakse transpordile teedekasutus maks. Lisaks kütuseaktsiisi tõus. Kas sa arvad, et leib ja piim jala poodi tulevad? See 64 euri muutub hindade tõusuga olematuks, tegelikuses maksad ära veelgi rohkem, kui 64 eur.
j
Juku/ 16. november 2017 23:25
Rikkad nutavad, aga vaesed plaksutavad Rõivasele
n
Naiste trikid/ 16. november 2017 22:54
h
HÄBI TAL OLGU/ 16. november 2017 22:15
k
Kuhu kadus?/ 16. november 2017 23:11
See kulus ju Reformarite stardikapitaliks. Ega Kallas ei saanud sellest midagi.
Kurioosne on veel see, et tuulte pöördudes tegid reformikad kõik selleks, et Siim ei saaks presidendiks.
e
ega seda RE tagatoast kobiseta/ 16. november 2017 23:37
ämmal kapid ja ´omal kilekotid ja....
j
Juhei/ 16. november 2017 22:04
Häbi peaks olema K.Kallasel, et ta kuulub Refrmi tagatuppa, kust oleme vaid kuulnud valesid otsseid tulemas.

p
pensionäri maksud/ 16. november 2017 21:37
Pole õige, et enne keskerakonda polnud pensionäril vaja teha avaldust maksude kohta, kui ta enam ei tööta. Mäletan, kuidas pidin haigena jooksma sotsiaalametisse, et jõuaks maksuvabastuse avalduse kirjutada, kui enam ei tööta. Aasta võis olla siis 2009 või 2010 - reformierakonna õitseaeg.
n
nõuame!/ 16. november 2017 21:40
m
Mis Ratas siia puutub, Moroon "nõuame"/ 16. november 2017 21:54
Ratas ei ole aastakümneid tekkinud laostumises süüdi
m
Muudetud./ 16. november 2017 22:23
Hiljuti otsustati, et avaldusi pole pensionäridel siiski vaja teha.
s
samal teemal , DELFI-st/ 16. november 2017 21:27
küsimus 16.11.2017 21:21
Huvitav kas lugupeetud Kaja Kallas on näiteks käinud Soomes, Rootsis, Norras, Taanis, Saksamaal, Prantsusmaal, Ühendkuningriigis ja mujal - KUS KÕIKJAL KEHTIB ASTMELINE TULUMAKS.
Tundub, et ta ei ole sellest teadlik - või keelab Reformierakonna sisekord tal seda tunnistada. Nendes riikides on riigi toimimiseks ASTMELISEST TULUMAKSUST saadav tulubaas olemas. Aga Reformierakond oli harjunud seda tõde varjama ja saavutanud seitsmeteistkümne aasta jooksul võimul olles sellise riigivalitsemise variandi, mis rikastab rikkaid ja teeb vaeseid väikesepalgalisi ja pensionäre aina vaesemaks...
n
16. november 2017 22:05
Naaritsanahksed on oma illusioonidest reaalsusse kukkunud.
k
keelab,keelab./ 16. november 2017 23:40
astmelist tulumaksu tahtis siia USA osariiki ju kesikute bande,mitte hoolitsevad seltsimehed.
Nemad peavad oma taskute eest hoolt kandma kommunismini.
m
Mann/ 16. november 2017 20:50
Täitsa suva mida ta räägib. Ta ei oma aju,,tean ,et tema eest kijrutatakse isegi söögipoe tellimus ära. Aga soe ng on küll jube!! Nagu hauast tõusnud rauk!
m
maamees/ 16. november 2017 21:46
Viies ratas ei sobi vankri alla! Seda teevad ainult kilplased!
e
E . K ./ 16. november 2017 20:35
Mis on täna teisiti ... Täna puudub pildilt poolik " Vana Tallinna " pudel
j
Juku/ 16. november 2017 23:57
Ju ei jõudnud Lätis käia
a
Andrus/ 16. november 2017 20:30
Kuna aktsiisid sidus lahti suurest Kaja kodupartei siis on aktsiisid täpselt samasugused tulumaksu osad ja astmed on selle juures täiesti olemas, paraku ainult teises suunas, kes rikkam maksab vähem kui see kes vaesem.
e
EESTLASED NÕUAVAD..../ 16. november 2017 20:37
MAHA EESTIVAENULIK Ratase valitsus koos Kekserakonnaga ja punaste sotsidega!
k
Kilekotid/ 16. november 2017 20:58
" Kogu jamas on süüdi Sõõrumaa !! Kui Ratas oleks valitud EOK presidendiks , rõõmustaksime siiani koos Kajaga " ?
m
Mina olen / 16. november 2017 22:47
ka eestlane, aga mina küll ei nõua, nii et mitte kõigi nimel kilgata!
o
oled/ 17. november 2017 14:53
vait, refitallalakkuja! kes oled sina, et rahva nimel sõna võtad?
r
Refidele omaselt moonutatud informatsiooni levitamine/ 16. november 2017 20:21
Ei pea paika, et ettevõttele tähendab see suuremat kulu, kui töötajad soovivad aasta sees kohaldada
tulumaksuvabaks miinimumiks nulli, et see siis hiljem riigilt tagasi küsida. Ettevõtte kulu on arvestatud töötsu + sotsiaalmaks + tööandja töötuskindlustus näiteks palk 1000 sots.maks 330 ja tööandja töötuskindl. 8 ja kokku 1338 eurot. See kas tema palgalt maksuvaba rakendatakse, kas tema palgast üldse ühtegi maksu kinni peetakse see absoluutselt ei mõjuta tööandja kull. Antud näite puhul oleks see ikkagi 1338 eurot.
Kas artikli autor äkki arvab, et kui saaks tulumaksu kinni pidada, siis oleks tööandja kulu väiksem? See on ju absurdsus.
n
16. november 2017 22:06
Naaritsanahas kasukad kukkusid reaalsusse.
k
?/ 16. november 2017 20:11
küsimus kajale: millal küsisid häbi kohta oma parteikaaslastelt: rollo-pentuselt, pallingult, ligilt, kilekotikambast rääkimata?
t
Tõelised laostajad/ 16. november 2017 20:25
Reformarite kilekoti-seeklite taga võib peituda suurkorruptsioon võõrpankadega, mille käigus on riigis kadunud maksuvabalt kümned miljardid!
Keskidel ei jäägi praegu muud üle, kui maksudega olukorda vähekegi stabiliseerida.
2
20:25/ 16. november 2017 20:41
Sinu keskid "stabiliseerivad maksudega" Eesti riiki nii, et paari aasta pärast on riik põhjas ja võlgades....
ü
Ühistu1/ 16. november 2017 21:59
Minuteada tahavad keskid isegi omamaist pangandust, mis viib meid võõraste orjusest ja rahapuudusest välja.
p
punane komu,ei maksa nüüd niipalju hõisata/ 16. november 2017 23:44
Eesti riik on nii rikas tönu reffidele,me hoiame oma pealinna Atlandi taga,viime siit osariigist välja iga vaba sendipoja .
Aga vastutasuks toome oma kadunud pojad Aafrikamaalt kodutanumasse
a
aga kas õige eestlane tahb olla/ 16. november 2017 23:45
vaba ??? Ei taha. Tema teeni´b oma peremeest nagu orjale paslik
r
rumalale kesikule, 20:11/ 16. november 2017 20:40
Millal küsisid SINA häbi kohta oma KESKERAKONNA parteikaaslastelt Edgar Savisaarelt ja paljudelt kesikutest sulidelt, varastelt, altkäemaksu võtjatelt ja maksumaksja raha oma tasku pistjatelt...? Vaata enneikka PALKI oma silmas....!
r
ruudi/ 16. november 2017 19:53
Moderaator kas oled oravakamba liige
1
19:53/ 16. november 2017 20:42
Moderaator on Kremlimeelne kesik!

r
ruudi / 16. november 2017 19:51
Ja millega see püha perekond Kallas meie riigi heaks hakkama on saanud Poliitilise mulaga endale kena ninaesise nosperdanud Aga tõõinimesele mitte midagi Need noorpoliitikutest broilerikooli lõpetanud on hullemad limukad kui vanad komudest nässid Kolm päeva tänu issile poliitikas ja juba laulab nagu linnuke See kohutav oravakamp pähklikottide ümber
t
Töö Tuu/ 16. november 2017 19:51
Pole hulle, pärast järgmisi valimisi teeb reform asjad jälle korda, seni on vist tõesti mõttekam makse mitte maksta- kõige lihtsam on see näiteks korraldada nii, et maksukohustust ei tekigi.
v
valijad, 19:51/ 16. november 2017 20:43
Rahvas soovib tõepoolest TAGASI eestimeelset ja tublit Reformierakonnaga valitsust!
e
endine tubli valitsus/ 16. november 2017 22:00
...kes jätkab Maarjamaa olemist välisärikatele läbisõiduhooviks!
j
jah, ja soovib ka seda/ 16. november 2017 23:46
et eestimeelsed yumedat verd akadeemikud + nende kitsed oleksid Maarjamaal ning valge shaize kadunud nende teel.
Rahval on seda õigus nõuda juba aastast 1940.
n
Nii/ 16. november 2017 19:44
Häbi paks olema neil, kes meie elatustaseme on viimaste hulka sokutanud, aga keskerakondlased püüavad eelmise valitsuse tehtud vigu parandada. Ürgem siis segagem neid.
1
19:44/ 16. november 2017 20:47
TÄNU eelmisele valitsusele ongi meil PRAEGU majandus nii heal järjel! Aga ajuvaba Ratase valitsus püüab kiiruga lasta meie riiki PÕHJA!
Keskerakondlastel ongi kogu aeg kõigest vastupidine möla ja nad on pea alaspidi....
h
Hihhii/ 17. november 2017 06:01
Just, see eelmine valitsus lõpetas oma võimuloleku kõigest 0,6% majanduskasvuga, kui neil oleks edasi lastud valitseda, oleks aasta lõpuks selge 0 kasv olnud.
Eesti Express ja Postimees kirjutasid, et viimane oravatest peaminister tüürib oma firmaga samuti pankroti poole, maksuvõlad kasvavad iga kuuga.
Ma ei ole mitmeski mõttes praeguse valitsuse poolt, aga võrreldes eelmisega, midagi ikka tehakse, mitte ei tammuta paigal.
m
Missugune on see Eesti hea majandus?/ 17. november 2017 21:08
Kas see, kuidas võimalikult vähe maksta?
Või see, kuidas välisinvestorid siin ettevõtteid avavad ja sulgevad?
Või see, et eksporti on vähe?
Või see, et Eesti töötajad kipuvad olema ise ekspordiartiklid, tööjõu ekspordiks nimelt?
k
16. november 2017 22:08
Kust sa seda head järge näed? Ikka korjame annetustega haigetele raviraha ja isegi Ratas ise käib Toiduabis leivapätse vaeste korvi viskamas.
k
kallas/ 16. november 2017 19:42
ostis väikse suvila mere äärde 300 000 eur kajal raha nagu putru
a
Ah nii/ 16. november 2017 19:41
Habi peaks olema neil, kes ise midagi ei tee ja takistavad keskerakondlaste tööd.
v
vana parm/ 16. november 2017 19:45
ja praegune peaminister ei ole 10 milli vasakule pannud
1
19:41/ 16. november 2017 20:48
Keskerakond takistas paarkümmend aastat Eesti riigi tööd ja teeb seda TÄNAPÄEVANI....
a
ah soo/ 16. november 2017 19:39
Häbi peaks olema terve Reformi tagata tegelastel, kes ise ei tee midagi kasulikku ega lase ka teistel teha.
v
Valija vaata peeglisse/ 16. november 2017 19:32
Kuidas on saanud selline frukt valituks?
v
võsa/ 16. november 2017 19:38
s
SK/ 16. november 2017 22:10
Aga Siim on täitsa sümpaatne. Ta on ka kinnitanud, et ei ole vabamüürlane.
v
valijale, 19:32/ 16. november 2017 20:50
Kuidas mõned eestlastest fruktid valivad ajuvabasid kesikuid....? Häbi võiks olla!
a
asperger/ 16. november 2017 19:21
Sotskesikute maksusüsteem koorib keskklassi ja vaestele jagab sümboolseid sandikopikaid. On teatud jõude, kelle eesmärgiks ongi keskklassi hävitamine, et jääks järgi käputäis rikkaid, kes valitseksid orjastatud vaestemassi üle. Peaaegu nagu feodaalkord keskajal.
e
EmmEll/ 16. november 2017 22:16

a
ar/ 16. november 2017 19:13
kas meie ministritle on häbi arvan et pole tuleb ikka oma rahvast hävitada!!!
1
19:13-le/ 16. november 2017 20:51
Kas sa kirjavahemärkidest ei ole kuulnud...? Mitu klassi algkooli oled lõpetanud...?
e
ee/ 16. november 2017 19:11
"ma kuulen teiste suust Eesti kohta kiitust"
.
Mis meil teiste kiitusest, meil onkohaliku rahva heaolu tähtsam. Aga kus sina, kasukinime, sellest aru saad.
m
muide/ 16. november 2017 18:56
Soros arvab, et Kaja OK europarlamendis
o
oli/ 16. november 2017 18:47
mis oli vene aeg aga selle EL on ikka täiega õhtale mintud,ja meie klounid kilkavad aga vaja tanke juurde et kohe kohe venelane tuleb ja õige oleks kui tuleb
1
18:47/ 16. november 2017 20:53
Sinu unistused vene tankidest ja vene võimust ei täitu! Neist jääksid siin järele märjad plekid ja rauahunnikud....! Ole eestlane või kobi oma Venemaale!
s
sibin/ 16. november 2017 18:33
seega ümbrikupalkadele üleminek ja ei peagi neid pankasid õnneks enam nuumama,mul palju parem raha ümbrikus palgapäeval kätte saada ja ei pea ka mingeid olulisi suuri makse maksma-vastavalt rahakotile ja tundele
k
keegi kirjutas/ 16. november 2017 18:30
et ref ja kesk on ühe tagumiku kaks kannikat,aga unustas mainida,et teised kolm ripuvad seal jalgade vahel pead alaspidi.
r
random/ 16. november 2017 18:37
Just just krimpsus Kreeka pähklid ja hr londistega koos.
k
16. november 2017 18:56
kas hr londiste on vant?
t
16. november 2017 20:34
te ei usu aga isegi see lasteraamatu pealkirja kohane küsimus läks modereerimisele
j
JUBE/ 16. november 2017 18:17
kuhu kadus su issi millid, krooni aeg, 10 .000, häbematu Kallasest.
h
Huugo/ 16. november 2017 18:07
Mulle pole okupatsiooniaegadest saati meeldinud igaveste naeratavad moosivarga näoga komsomolisekretärid.

t
to olemegi/ 16. november 2017 18:02
mis varusid see reffibande ja kellele kogunud on ? Endale ja taolistele järjekordseks palgatõsusks,mis ka ära kinnitati.Ükski reff ei olnud palgatõusus vastu.Või usud sa et need varud sinutaolistele korjatakse....orjad oleme nii reffidele kui kesikutele...
h
Hannes/ 16. november 2017 17:58
Mina olen töötav pensionär ja hakkan saama iga kuu ligi 50 euri rohkem kätte. Ja olen süsteemiga väga rahul. Nojah, ammu teada, et suured vargad tõllas ja vaesed tööinimesed võllas...
m
16. november 2017 18:09
mina ka töötav, aga kaotan 300 mingitele Hannestele, kes pole sünnitanud ega kasvatanu, on lihtsalt vaesed iseenda rõõmuks ja teiste vaevaks
t
to 18:09/ 16. november 2017 18:33
Kes küll saaks rikastuda kui vaeseid ei oleks? Mingid Hannesed saavad 50 eurot, ja mingi rikas hakkab kohe oma küüsi närima.
1
18,33/ 16. november 2017 19:05
Mind väga ei huvita, mida tema saab või saamata jääb. Tema valik on olla vaene, väljamõeldud pühapaiste ümber pea. Mind ei huvita isegi see väljaminek , mis minul saamata saab mitme uinumuinu arvelt. Mind segab, et mingi rasvane s...ratas minu raha arvelt populaardust kogub, nagu oleks TEMA kõiki töökõlbmatuid nüüd sama paksuks toitnud. Kamoon - puhake nüüd vähe jalga, liitke ja lahutage vähe, ja te näete, et kaotajaid on võitjatest vähem. Pole hullu kulla 18,33, ikka annan mittemidagitegevatele....no loomulikult, aga tänu palun siis mitte tõukerattale:)
Tegelt väga vahet pole, tänu ei vaja, aga omad lapsed võiksite küll ise üles kasvatada, kulla äpupoolsed s.tapoolikud!
t
to 19:05/ 16. november 2017 19:18
Mina ei võida ja ka ei kaota midagi ning vaatamata sellele et olen sinu arust s.tapoolik, olen elanud ausat elu ning ka järgmise põlvkonna kõrgharidusega üles kasvatanud. Nüüd kiunuvad need, kes on omale kokku kraapinud teiste arvelt ja ratsutavad teiste seljas. Sina aga oled vaatamata oma kõrgele palgale oma sisemuselt mats edasi. Paras sulle!
k
16. november 2017 19:32
Kas te aru saate üldse, millest jutt käib? Jutt käib maksudüsteemist, see, et keegi saab 50euri rohkem ja teine saab 300 euri vahem, tulemeb maksusüsteemist. Ei saa keegi kellegi arvelt midagi. Kui tahate kogu oma panuse est hüvitist saada, peaks maksusüsteemi kaotama, siis saab igaüka oma panusele ja pole üldse kindel, et kes praegu 50 euri rohkem saab, saaks siis 300euri rohkem ja see, kes 300 euri vähem saab, saaks siis veel vähem, kunagi ei tea, millal praktilised, ellujääniseks vajalikud oskused maksma võivad hakata ja exceli tabeli pidajate oskused midagi ei maksa. Kitsetalle, kes oskaks lugeda, läheb vaja vaid stabiilses keskkonnas. Mida on exceli tabeli pidajatel teha kriisikolletes? Aga ülemaailmne re olutsioon võib alata varem, kui arvata oskate. Kas proua saadik teeb vahet mürgistel ja söödavatel taimedel?Oskab ta alajahtumisest hoiduda talvises kliimas? Või on ehitatud KAPITOOLIUM Näljamängude näitel?
1
19,18/ 16. november 2017 20:12
tema valik on olla vaene, mina pole süüdi, kui tema väiksemat palka otsib, et mitte elatist maksta. Ta ongi nõus vähem saama. et tema laps nälga jääks. No milles mina süüdi olen, kui mingid alamõõdulised tahvad oma lapsi nälgas hoida või ise mingid kummalised? Taevas hoia, tee siis tööd ja küsi palka, ära virele, ega eelda minult mingit tänuvõlga!
Ma teen oma tööd, ma teen seda ööd ja päevad, ma pole võlgu mingitele tööpõlguritele või elatisepõlguritele. Kui see fakig s.taratas vaestele iskit jaotas, siis jaotagu oma sissetuleku arvelt! Ma saan aru, et tema palk on liiga suur ja tema valijate oma liiga väike, no lahe, aga....MILLES MINA SÜÜDI OLEN?
Tehku siis normaalne ja loogiline süsteem, kui juba jagama peab, aga ei, nüüd mingi eile meile, kõik proletaarlased ühinegu!...ei nemad ühine, kui näevad, et tööd peab ka ikka tegema.
e
16. november 2017 21:52
Eksisin, ma võidan ja seda lausa suures summas, tervelt 5,86 eurot kuus, mis teeb aastas 70,32 . Ja kust sa selle võtad, et ma olen vaene? Võibolla on mul pangakontol suurem summa kui sinul, kes sa rohkem palka saad?
t
to 20:12/ 16. november 2017 21:55
Rahune nüüd maha. Väikesepalgalised ega ka töötavad pensionärid ei võida midagi. Need s.itased 5 eurot kuus võid omale p. pista.
1
18,19/ 16. november 2017 21:55
ela oma ausat elu edasi, ja lase mul ka ausalt elada!
Pole mina sinu leva kallale läinud, ära minu oma ka ihalda! Nii lihtne see ongi. Kui ihaldad, pole see aus. See pole aus!
Ahh vahet pole, kui kommunism, siis kommunism, keegi ei peagi pingutama.
2
21:55/ 16. november 2017 22:10
Ma nagu ei mäleta et oleksin sinu rahakoti kallale läinud. Isegi selle 5 eurot olen nõus sinule loovutama. Anna vaid oma pangakonto ja teen sulle igakuise annetuse. :)
l
lisaks/ 16. november 2017 22:25
Ma juba ütlesin sulle - ega meie riigis ausad ei võida, pole kunagi võitnud. Ebaausad võidavad. Ja selle 5 eurot võin ma kas sulle kinkida või saata ümbrikus seltsimees Rattale, Kallasele või sellele purjetajale, mistaniminüüdoligi.
t
tõlkes kaotsi läinud 22,25/ 17. november 2017 20:06
Kes kellega siin räägib, väga aru ei saa, aga mina naisena, kes sünnitanud kasvatanud, kaotan iga kuu 100 eurtsi, mis pole teie jaoks kuigi suur, aga näiteks elatisesaaja, kes elatist ei saagi, selle jaoks on see saamata summa äriprojekt ja liigtulu allikas. Riik võiks vähe kalkuleerida, kas iga sant ja vaene on ikka seda väärt, et pereema vallasantidele jagab? Ei no see tõukeratas võib ju oma palka kärpida küll, kui ta ju nagunii ise ei kasvata, aga miks ta eluvõimeliste emade rahakotti kärbib? Tola või?
Talle nagu tundubki, et alamõõdulised mehed, kes miinimumi peal ennast haletsevad ja lapsi nälga jätavad, on tublidest emadest tähtsamad???
Lämbugu siis ise ka nende tilgutiste arvelt, rahateenijad ei pea talle palka teenima. Ta veel näeb kommunismi, kui kapitalism liigrasuvat mõjus,
k
17. november 2017 22:23
kas miinusepanija ei tahagi minu sissetulekust osa saada? Siin see tänu ongi, mina annan nemad saavad, aga IKKA pole piisavalt hea. Aina anna ja anna ja ole vait ja ole võlgu, aga ikka tööta töölised vihkavad ja vinguvad ja sajatavad, ei saa täis ega lähe lõhki!
m
mh/ 16. november 2017 18:35
Oled sa ikka kindel, et rohkem hakkad saama. Vaata hoolega, et ei peaks pärast hakkama juurde maksma.
s
17. november 2017 00:12
See kõik on tühi vaev ja vaimunärimine. Võitjad on optimeerijad, palgatööline pidi saama optimeerida , kui "Maxima asemel Selverit külastab"(R. Nõlvak), kui maksuparadiisis kohta kinni ei hoia, siis pole ka võitnud.
m
Madala palgaga/ 16. november 2017 17:47
Mul pole midagi selle vastu, et minul raha rohkem kätte jääb, aga miks ainult peaminister häbenema peaks? Kas mitte ei peaks häbenejate rivis seisma ka rahandusminister, kes siukse asja läbi lasi?
r
16. november 2017 18:08
Rahandusminister purjetab sogastel vetel.
k
Kajakene võiks suu kinni hoida/ 16. november 2017 17:33
reformikate targal juhtimisel me nii kaugel olemegi
k
kesikud/ 16. november 2017 17:42
mis te kogu aeg prääksute - reformikad ja reformikad
ega reform seda uut, eesti rahvast paljakskoorivat, maksusüsteemi ei teinud.
o
olemegi/ 16. november 2017 17:53
reformi ajal koguti varusid, nüüd lasevad kkriminaalkesikud selle kõik läbi sõrmede. ja sotsid aitavad hoolega kaasa .lapsminister mängib poliitikut ja võitleb rahva tervise eest. piinlikud ja naeruväärsed kujud
n
Need/ 16. november 2017 18:12
niinimetatud varud lasid reformikomud juba aastaid tagasi tuulde.
1
17:33/ 16. november 2017 20:58
reformikate TARGAL juhtimisel oleme tõepoolest nii kaugele jõudnud, et paregu on Eesti majandusega kõik KORRAS ja vaja oleks koguda RESERVE!
Aga Ratase valitsusega läheme kiiresti PÕHJA!
p
piiks ja puuks/ 16. november 2017 17:30
huvitav,kas mõni eurosaadik peale toomi ka eäägib natuke EL arenenud riikides kehtivat vaesema elanikkonna kasuks välja töötatud ning neile heastatud energiasoodudtustest
e
Eesti rahvast ootab ees kõrgeima maksukoormuste aeg/ 16. november 2017 17:27
Ratast ega tema kriminaalset keskerakonda pole eesti rahvas Eesti riiki valitsema valinud.
Ei see eesti rahval meelest lähe, kuidas see valitsus võimule tuli.
Alatuid võtteid kasutades.
Järgmistel valimistel näeme, Jürka.
Järgmistel Riigukogu valimistel valime maha need rattad koos KE ligadi-logadi sulidest ja venestajatest koosneva keskerakonnaga!
p
põnnadi põnnadi hüppas põis.../ 16. november 2017 17:38
KOVi valimistel ainult venelaste hääli saanud kriminaalne keskerakond eesotsas rattaga on õhku ja uhkust nii täis ja puhevil, et ükskord nad ikka lõhki kärtsatavad.
Riigikogu valimistel neil ju vene tiblunnide hääli ei ole...
ä
Ärge/ 16. november 2017 18:10
te reformikommijad ise õhku täis minge. Kui teie lõhki lähete, kes seda s...a siis kokku jõuab korjata!
v
VALIJAD/ 16. november 2017 21:00
UUTEL Riigikogu valimistel enam Venemaa kodanikud ja hallipassimehed VALIDA ei saa - siis on Keskerakonna valijaid palju VÄHEM!
e
Edgar./ 16. november 2017 17:24
Ainult lihtsameelsed arvasid,et elu läheb paremaks.
e
16. november 2017 17:38
Elu ei lähe paremaks ega halvemaks, elu on võitlus suurema või väiksema pingega, kui pinget pole, on elu läbi. Seepärast ilusad ja rikkad otsivadki erinevaid võimalusi pinget üleval hoida. Vaesele inimesele on elujäämiseks elu niigi pinget täis, ei saa vanaduspõlvegi pidada, "sandid" ka pinges.
m
Mari/ 17. november 2017 08:39
Miks on vaene inimene vaene? Sest ta on laisk?
n
n-mõõtmeline ruum/ 16. november 2017 17:17
Kaja, oled sa äkki mõelnud, et su sõbrast ettevõtja võib olla dеbiiIiku tasemega fаrts, kes ei oska algebrat, rääkimata graafilisest lineaarplaneerimisest, Mathematica või Matlabi programmipakettide kasutamisest?
Äkki oled ise ka vaimust vаene, kui selle hаla juures ei taipa enda erakonnale soodsat reklaamivõimalust olukorda ekspluateerides teha rеformierakonna rеklaammaterjalidega ja kеskerakonda pilava karikatuuriga veebileht selliste abistavate kalkulaatoritega ja geenius Exceli-Taavi poolt programmeeritud Exceli tasuta töölehed, mis lasevad inimestel veenduda, et nende tehtavad arvutused on õiged?
Selle asemel nagu sааstad eestlased ikka on – igaüks nohiseb oma nurgas ja püüab midagi arvutada endamisi, jagamata enda lahendusi teistega ja siis lisaks mingi tädi ventileerides emotsioneerib ja hurjutab kiiret ja reaalset leevendust pakkumata.
Hoopis sellele peaksid sa, Kaja, tähelepanunu pöörama.
Küsi selle enda sõbrast ettevõtja käest, et kui ta leidis need arvutusvalemid, siis kas ta jagas neid edasi ja abistas teisigi või rohkem teda ei huvitanud see asi?
Siis vaata ju ute ja õpi ja arutle miks nad kogukonnana on edukad pea igas riigis..
Seda ka USAs, kus maksusüsteem on veel võrratult keerulisem kui see nn Ratase maksusüsteem mille üle halasid.
Ole objektiivne, mitte ventileeriv emotsionaator! Küsi, kas see su sõbrast fаrts enda intellektuaalse tasemega suudaks orienteeruda USA või Saksamaa Liitvabariigi maksusüsteemis? Kui sellele vastuse saad, siis ilmselt mõistad midagi enamat, et see su ärimehest sõbrast fаrts ongi fаrts, mitte peenelt haritud hea suguvõsaga ärimees.
ö
öäkk/ 16. november 2017 17:54
sa oled nii labaselt madal ja ebaviisakas. Su jutt on rumal.
k
16. november 2017 18:15
Kui on mingi väikefirma, kus juhiks keskharidusega jorss ning raamatupidajaks mingi kursuse läbi teinud blond, siis muidugi nad ei oska arvutada ei koos ega ka eraldi.

j
16. november 2017 17:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kas su issi teab/ 16. november 2017 17:55
et sa lollike siin aega veedad?
v
Vana/ 16. november 2017 17:05
Aga Kaja, meil on ju nüüd arvutid. Ei ole küll ise viitsinud süveneda, sest ei ole vaja läinud aga arvatavasti saan exceli abil selle "keerulise ülesande" lahendatud.
p
16. november 2017 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sa/ 16. november 2017 17:12
oled küll alatu! Igaüks vastutab oma tegude eest ise!
k
kaks korda kohtus kriminaalseks kuulutatud keskerakond/ 16. november 2017 18:04
Keskerakond ongi seaduslikud vargad.
e
eestlased/ 16. november 2017 21:01
Keskerakond = SULIDE, VARASTE ja KURJATEGIJATE erakond!
m
mis häbi?/ 16. november 2017 16:55
Peaminister ajas kohe oravate kalossid oma jalga ja kõik veel hullem kui ennegi.
p
poliitikud/ 16. november 2017 16:54
Kaja Kallase moraal on näha vigu ainult teiste erakondade ja nende juhtide tegevuses.
Reformi minister võib teha mida tahab, Kaja Kallas vigu ei näe, kas pole lapsik. See kuidas ühes erakonnas ennast täis teinud tegelased korjatakse hurraa saatel teises erakonnas üles on ka ulme, stiilis Meelis Pai.
k
kaks korda kriminaalseks kuulutatud keskerakond/ 16. november 2017 18:06
Keskerakonda ongi kogunenud igasugune kriminaalne saast.
s
16. november 2017 18:28
See ei ole õiglane. Ta on küllalt ka reformierakonda ennast kritiseerinud.
p
pensionär / 16. november 2017 16:47
Tere Kaja Kallas! Minule väga meeldivad Teie sotsiaalteemalised avalikud mõtisklused. Meeldivad eelkõige seetõttu, et ilmsesti avaldate seal oma mõtteid. Teie olete tööl Brüsselis. Millisele riigile maksate Teie tulumaksu? Aitäh!
v
vello55/ 16. november 2017 16:45
minu vanemad õpetasid,et viisakas inimene näpuga ei näita.ja korralik inimene ei varasta.
a
" korralik inimene ei varasta./ 17. november 2017 09:21
aga miks sa seda õpetust Savusaarele pole jaganud?
e
eu/ 16. november 2017 16:44
Lp. Kallas.
Reformipartei ja Keskpartei on ühe tagumiku kaks eri kannikat!
1
16:44/ 16. november 2017 21:02
Kas neid kannikaid lakuvad EKRE või VE....?
1
16:44/ 16. november 2017 21:45
Ja EKRE ning VE pühivad ja puhastavad neid....!

i
inimene/ 16. november 2017 16:37
hoopis reffidel peab häbi olema, kallas kaasa arvatud - nende "võidukal" juhtimisel oleme ju Euroopa 5 rikkaima riigi hulgas. aastaid valetamist-varastamist-vassimist - miks reffide poolt kokkukeeratud jamas kajakene teisi süüdistab?
1
10 milli/ 16. november 2017 16:35
Kas Kajak Siimu pärast ei ole häbi?
1
16:35/ 16. november 2017 21:03
Siimu pärast peab eesti rahvas UHKUST tundma aga Savisaare pärast küll mitte...!
m
Muki/ 16. november 2017 23:55
Jälle! Jutumärke mitte unustada.
r
raamtupidaja/ 16. november 2017 16:31
Tegelikult ei ole keeruline. Ja ma olen õnnelik, et võidavad väkese sissetulekuga inimesed. Ise maksan nüüd rohkem ja ei nurise.
t
tundub/ 16. november 2017 16:27
k
kriminaalne keskerakond/ 16. november 2017 16:27
Kesikutel puudub häbitunne.
1
19:18/ 16. november 2017 21:04
Kõige häbitumalt lõugavad aga EKRE vaimult vaesed olendid...!
t
Tamet/ 16. november 2017 16:25
Kindlasti on, kuid ta ei tunne seda. Mäletame ju , kuidas noorpoliitik ihu, hinge, kõne ja kõnnakuga pyydis oma muusa, savisaare moodi olla, nyyd, peaministrina, ei ole ta yhtegi arvestatavat sammu korda saatnud, kyll aga räägib ta palju, öeldes vähe. Pole meil vedanud poliitikutega, ikaldus, aastakymneid ikaldus.
p
punavalitsus/ 16. november 2017 16:28
Viimane aasta on ikaldus.
e
Ei/ 16. november 2017 18:20
Viimased 20 aastat olid ikaldus.
1
18:20/ 16. november 2017 21:06
Viimaste 20 aasta jooksul tõusis Eesti majandus nii HEASSE seisu nagu on peargu just TÄNU Reformierakonna TARGALE juhtimisele....!
m
Muki/ 16. november 2017 23:53
Jutumärgid unustasid panna mõnele sõnale :)
h
Huvitav?/ 16. november 2017 16:24
Peaministril peab olema häbi, aga kilekotti ja potti raha korjajatel ei pea.
m
Miki/ 16. november 2017 21:45
Kas Siimul oli VEB fondi pärast häbi, kas Ligil ja Sesteril on ESM-i pärast häbi?
Sester ja Ligi kumbki ei teadnud ESM-iga liitumist läbi surudes mitme miljardilise kohustuse riik enda õlule võtab, kuid otsustamist see ei seganud! Häbi pole neil kummalgi...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee