Aga täitsa hästi ajastatud lüke kombinaatorite poolt - praegu on veel mõni miljon alles riigi 78 miljoni eurosest "alustustoetusest" - kuulutamegi töllidele, et jooksvalt oleme praegu Nordicaga kasumis... (võlad ja riigiabid ning muud kohustused on nagu võluväel unustatud) Hiljem, kui riigabi on otsas ja kahjumit tuleb raporteerida, sellist õndsat võimalust enam ei tulegi.
"Rahvuslik" lennufirma on tegelikkuses Poola lennukompanii LOT Tallinna brigaad, kes lendab LOT koodide all , müüb LOT-i pileteid ja täidab ka LOT-i lennundusalaseid reegleid. Näidake siis ette üks argument, mille alusel saaks kasutada tiitlit "lennufirma"... veel vähem "rahvuslik lennufirma". Alltöövõtja sobiks ikka rohhkem, milleks ennast ülistada võõraste sulgedega? Kirjutage sellest ka. kui palju lende ja reisijaid on sellest miljonist puhtalt LOT-i omad - lennatud Warssavi ja Euroopa sihtkohtade vahel, pakun välja oma 30 protsenti on puhas Poola toode, mida siis ka LOT oma raamatupidamises OMA reisijateks peab :)
Transpordi Varahalduse OÜ kasum peab tulema kuue lennuki kohta vähemalt 8 miljonit eurot aastas. Kui tuleb taas kaks või kolm, on tegemist selle riigiettevõtte ebaseadusliku abiga Nordicale, mis on samuti riigiettevõte. Kavala skeemi on vennikesed pununud, kuidas maksumaksja raha sinna edasi uhada.
Nordica on riiulifirma. Miks ei räägita tema ümber koondunud teiste firmade kasumitest ja kahjumitest. Palju on kulutatud ja palju on alles riigi poolt eraldatud 78 miljonist eurost.