Eesti uudised

VIDEO | Kuidas läheb Eestis Süüria pagulasperel? Pojal on eesti keel suus, emal ja isal tuleb veel õppida

Toimetas Kristin Aasma, 7. november 2017, 23:00

279 KOMMENTAARI

m
Minu arust/ 9. november 2017, 10:55
Ega majanduspagulane Eestit tõsiselt ei võta- nemad lähevad ju kohe Saksamaale. Need inimesed on aga tublid ja tragid, teevad silmad ette nii mõnelegi 60datel sisse toodud kvaliteettöölisele, kes ei ole õppinud 50 aastaga eesti keeles "Tere" ütlema. Täiesti mõistan inimeste võõraviha kuna tahes tahtmata suur osa pagulaskonnast on mugavus- ja majanduspagulased sõjast puutumata riikidest. Need inimesed on aga päris abivajajad, ehk päris süürlased- väga töökad, haritud ja kaasaegsed, kes reaalselt panustavad riigi maksusüsteemi, mitte ainult ei võta ära.Mina soovin neile ainult edu ettevõtmistes ja helget tulevikku! Alati ainult üldpildi nägemisest ei piisa!
k
Keskealine naine/ 9. november 2017, 06:25
Vaatan reformi palgalisi ja mõtlen, kust küll tuleb selline viha oma rahvuse vastu.
e
ekre p õ m m p p e a l e/ 9. november 2017, 09:12
Palgalised kommenteerijad on ainult vasak-ja paremäärmuslaste
EKRE JUHITUD ja KREMLI RAHASTATUD TROLLIVABRIKUS!
Ühegil teisel erakonnal mingeid palgalisi ei eksisteeri!
e
eelmisele/ 9. november 2017, 10:05
Ekre on ainuke erakond, kes on kategooriliselt vastu riiklikult rahastatavale venekeelsele haridusele Eestis. Sinu loogika järgi siis Kreml võitleb venekeelse hariduse vastu Eestis?
m
matsu/ 9. november 2017, 10:43
Kreml õhutab vastuolusid, mitte ei soovi rahumeelset poliitilist mõjutamist.
p
9. november 2017, 10:47
p@lling on palgalise kommenteerimise isa.
t
to 09. 12/ 9. november 2017, 13:06
Reformil on raha roppu moodi, et palgalistele maksta, nagu näha.
Brüsseli ees koogutades kokku kuhjatud. Vastik, vastik see oma rahvuse reetmine.
a
Alfapeet/ 8. november 2017, 23:01
Kas 20 eurot Baklava kilo eest on palju või vähe?
p
Pigem piiri peal/ 9. november 2017, 06:19
see on tohutu käsitöö.
s
9. november 2017, 11:14
see tohutu käsitöö on siin, http://allrecipes.com/recipe/9454/baklava/ mõnele tQlarastile, võib see tõesti tohutu käsitööna tunduda.
t
Tahaks midagi teravat öelda,/ 8. november 2017, 21:59
ei leidnud sobivaid (viisakaid) sõnu
m
mida iganes/ 8. november 2017, 21:46
poiss on igati tubli.Ema jagab ka nati ühtkomateist- ka tore!
j
jah laps/ 8. november 2017, 18:29
on ikka tore ja moni pere aga tegelt on se ümberrahvastamise kampaania sama mis vene aeg oli tehakse kaputti edasi
1
18:29-le/ 9. november 2017, 09:14
Vanja, kaputt oled sa ise!
n
njaa/ 8. november 2017, 18:13
piirid euroopas lahti ja pagulased muudkui tulevad ja tulevad, juba paar aastat. aga palun kajastada sama usinalt ka seda, mis seal süürias siis toimub, et nad ikka veel "põgenema" peavad. tõesti sooviks uudiseid ka selle kohta, mis toimub, et meie raha muuhulgas ka pagulaste ülalpidamiseks läheb.
l
lugeja/ 8. november 2017, 19:49
No alles oli meedias teade, et valitsusväed vallutasid Süürias viimase ISIS-e tugipunkti. Kas nüüd ehk ei oleks aeg tagasi saata neid "sõjapõgenikke"? Ja Eestis on juba 1/3 võõrrahvast, siia ei peaks sisse tooma enam ÜHTEGI võõrast, kui pole tegu just (tõelise) abiellumisega Eesti kodaniku ja muulase vahel.
Ja küllap hakkab ka see pere siia nõutama järgi oma vanemaid, arvukaid vendasid ja õdesid ja nende peresid....
m
mõtle/ 8. november 2017, 19:55
Küsimuseks tuleb ka see , kas neil on kuskile tagasi minna ?? Kas nende endine kodu enam olemas on ?
a
aga/ 8. november 2017, 20:42
mis seisus oli euroopa peale teist ilmasõda ja kuda euroopa rahvad probleemid lahendasid?
ja neil ei ole seal "jossifit", keda kartma peaks
t
To lugeja/ 8. november 2017, 21:20
Kuidas see pere konkreetselt sind segab. Eestist sõja ajal põgenenud jäid ka välismaale. Ei leia, et sinu perel, arvukatel õdedel-vendadel siin suurem õigus olla on kui nendel. Eriti arvestades seda, et kui sul on aega palju kommentaare teha, siis kui edukas sa päriselt oled? Ei tea, et hea töökohaga ja perega inimesed teeksid mingeid vihaseid kommentaare.
t
to mõtle/ 9. november 2017, 06:13
Kes nende endises kodus siis elab ? Mõni arvukatest sugulastest ?
t
to to lugeja 21. 20/ 9. november 2017, 06:16
Palgalise kommenteerija amet on sinu jaoks siis hea amet.
See arvukad õed - vennad on eriline õel ja sarkastiline ütlus, eestlastel on ju väikesed pered.
Õel oled ju sina.
m
milline eriliselt rumal küsimus!/ 9. november 2017, 09:17
# Kes nende endises kodus siis elab ?
..
süürlaste kodud on rusuhunnikud
t
to to lugeja/ 9. november 2017, 10:14
"To lugeja / 21:20, 8. nov 2017
Kuidas see pere konkreetselt sind segab. "
Olen vahelduva eduga käinud Soomes õppimas, töötamas ja äri ajamas alates aastast 1990. Praeguseks on Soomes olukord juba nii hull, et näiteks lasteaedades ei peeta enam jõule, kuna Süüriast ja teistest moslemiriikidest pärit pered on sellele vastu. Raamatukogudes soditakse piibleid ja moslemite lapsed lõugavad varem nii vaiksetes raamatukogudes segamatult. Keelata neid ei tohi, kuna siis saad rassismisüüdistuse.
Kuidas üks pere segab? Kuidas segab keset kartulipõldu istutatud üksik puu? Üks puu eriti ei segagi. Kaks puud? Sada puud, tuhat puud? Kuhu sa tõmbad piiri? Fakt on aga see, et kui piisavalt palju puid istutada, siis pole enam kartulipõldu, vaid on mets. Ida-Helsingi ei meenuta enam Soomet, vaid meenutab kohati Aafrikat ja Lähis-Ida. Eestlastele on juba Ida-Virumaa ja Lasnamäe kaotsi läinud. Ei taha, et rohkem Eestit kaotsi läheb.
t
to 09. 17/ 9. november 2017, 13:12
Ära kirjuta lollusi, palgaline.
Sõda oli väga väikeses osas, enamus Süüriast on kogu aeg vaba olnud.
t
to to njaa/ 9. november 2017, 13:14
Muidugi meeldib neile siin, kui tasuta kortereid ja abirahasid jagatakse.
Väga vastikud on need raha eest Brüsseli ees koogutajad.
n
Noh/ 16. märts 2018, 23:24
Siis sa oled ise ka Soomes nagu pagulane kui muudkui käid ja käid .
t
To njaa/ 8. november 2017, 21:09
Kes sa oled, et öelda kus riigis keegi olla võib? Eestlastel on õigus elada soomes, kuigi Eestis pole ju sõda? Võibolla neile meeldib siin? Pealegi ei ole mõtet tagasi minna riiki, kus võib iga hetk jälle sõda pihta hakata. Eestist sõjaajal minema läinud inimesed jäid ka väga paljud välisriikidesse elama, isegi kui Eestis polnud juba mitukümmend aastat sõda olnud. Sa ei peaks teiste inimeste valikuid arvustama.
e
emotsioneerimine ei ole argumenterimine/ 8. november 2017, 22:23
eesti kodanikel on õigus suhteliselt vabalt elada Soomes vaid põhjusel, et nii Eesti kui Soome on Euroopa Liidu liikmed.
Ära unusta seda fakti mainimast kui emotsioneerid ja üldistad seda kõikide inimolendite peale.
n
njaa/ 8. november 2017, 22:34
vabatahtlik kolimine ja sõjapõgenikena ilma dokumentideta abirahade peale saamine on erinevad asjad.
e
9. november 2017, 14:52
ekre troll emotsioneerib ja urineerib, aga argumenteerida neist keegi ei oska.
t
to lugeja/ 9. november 2017, 06:12
Eestis on võõrravast rohkemgi, kui kolmandik, ametlikult 38 %,
e
eestlane/ 8. november 2017, 16:29
Igatahes see naine oli täisa tagasihoidliku ja meeldiva olekuga. Teleris nägin. Ega nad nalja pärast oma kodust ära ei tulnud.
l
lugeja/ 8. november 2017, 19:58
Aga ikka see rätik pähe keevitatud. Moslemid nõuavad enda maal nende tavade järgimist, miks siis meie maal ei järgi nemad meie tavasid?
m
meie valitsusel / 8. november 2017, 20:43
on puudu see seljakeelik , mis aitab selga püsti hoida
k
kui sa/ 9. november 2017, 06:24
tavadest tahad rääkida siis rätikust küll alustama ei pea. Minu meelest ei keela keegi sinul, minul ega su naabrimehelgi rätikut pähe siduda.
o
9. november 2017, 09:21
olematu seljakeelik oled sa ise
t
to kui sa/ 9. november 2017, 13:16
Vahet pole, rätikuga või ilma, aga mingu nüüd Süüriasse tagasi, seal ammu rahu.
t
to eestlane/ 9. november 2017, 06:17
Ei tulnud nalja pärast jah, tulid Euiroopa paradiisi, kus tööl käima ei pea ja rahapatakad sajavad taevast alla.

i
Inimene/ 8. november 2017, 15:35
Vähemalt teevad midagi kasulikku ka
k
küssa Ella/ 8. november 2017, 16:17
Kasulikku, kellele? Soodustused + raha puhtalt tasku.
i
Inimene/ 8. november 2017, 18:22
õpivad eesti keelt ja ei ole nagu teised kes kõik raha pärast tulevad
t
To küssa Ella/ 8. november 2017, 21:22
Need inimesed on sõjapõgenikud võõras riigis mille keelt nad alles õpivad ja on juba edukamad kui sina, kes sa eeldatavasti oled Eestis sündinud ja millegi tegemise asemel vingud nende üle kes midagi teevad. Eks kadedad proovivadki edukaid maha teha, kuid see ei õnnestu teil. Nad teevad ikka oma asja edasi ja võibolla annavad sulle paari aasta pärast tööd :)
k
kÜSSA Ella/ 9. november 2017, 04:53
Kui sa Ellat kadedaks kutsud ja Ellale vastad, siis ära mine isiklikuks, sest sa ei tea, et ma nendes maades olen elanud ja idamaa maiustused (kui sa ôigesti must aru saad) mulle ei istunud. Pôhjamaa naisena ei hakka ma hummust ega baklavat sôôma - mulle meeldib kilu vôileib ja mulgikapsas. Ja ausalt, mul on oma arvamus asjade suhtes, sest tean, et edukas-nagu sa ütled -on kerge olla, kui kôik on ette-taha kinni taotud. Olen uhke, kuna mu vanaema oli juba kirjaoskaja ja rääkis mitut keelt.
m
mm/ 9. november 2017, 13:17
Ma ei saa aru mis rahast siin koguaeg juttu on? see paarsada eurot ei tee kedagi rikkamaks..ega vaesemaks..
t
to Inimene/ 9. november 2017, 13:24
Täpselt samuti tulid Euroopasse raha ja hüvede pärast.
Keeleoskus ei tähenda küll mitte midagi, see nende endi huvides.
t
to to küssa Ella/ 9. november 2017, 13:25
Edukus on siis Euroopa paradiisi tulek.
Palgaline ei oska ka paremaid argumente välja mõelda.
v
Väga halb!/ 8. november 2017, 14:32
Jällegi näide sellest et migrandid kes Euroopasse tulevad ei ole eriti targad. Need inimesed juba aastaid Eestis. Grammatiliselt õige suhtluskeele peab normaalse intelligentsiga inimene ära õppima poole aastaga. Kas Eesti ei nõua keeleoskust mingi aja pärast et toetusi maksta? Sama haiglane on ju Rootsis kus osad migrandid pärast 10 aastat ikka veel vajavad tõlgi abi. See on Eesti tulevik kui sellist poliitikat jätkatakse. Lahendus on valida õiged poliitikud!
t
To 14:32/ 8. november 2017, 21:25
Kuule poole aastaga sa ei saa mingit keelt omale selgeks. Eesti lapsed õpivad koolis võõrkeeli 10-12 aastat ja paljudel pole isegi keskmisel tasemel see. Sellel perel on samasugused perekondlikud tegemised. Õpi ise poole aastaga keel selgeks. Pole arvatavasti ühtegi keerukat võõrkeelt selgeks saanud ja kujutab ette nagu see oleks mingi käkitegu.
j
Jälle vale!/ 8. november 2017, 22:11
Ainukesed tegemised on sellel perel et kiiresti keel suhu ja tööle et riik ei peaks maksma. Ega siis riik ei maksa toetust migrantidele et nad siin oma "tegemisi" teeks?!? Sa ei saa võrrelda keeleõpet koolis ja intensiivõpet kui kolid uude keskkonda, väga ebaintelligentne võrdlus. Jaa, mina olen poole aastaga täiesti vööra keele ära õppinud!
s
saab küll/ 9. november 2017, 10:11
Võõrasse riiki kolides saad küll, kui soovi on. Koolis 1-2 tundi nädalas, muidugi ei saa. Ma kunagi kohtusin trollis ühe USAst pärit naisega, tuli mingit usuvärki siia tegema. Ta oli siin olnud vist 4 kuud ja ta oskas täiesti normaalset ja arusaadavat eesti keelt rääkida. Ma mäletan, et mul jäi suu lahti, kui ta ütles, kaua ta siin olnud on! Ilmselgelt on inimestel keelte peale erinev andekus, aga max aasta ajaga peaks ka kõige tumbamad vähemalt suhtlustasandil keele selgeks saama kui vähegi soovi on.
m
milline variser on #Väga halb#/ 9. november 2017, 09:30
Tsiteerin teda
"" Grammatiliselt õige suhtluskeele peab normaalse intelligentsiga inimene ära õppima poole aastaga.""
""Jällegi näide sellest et migrandid kes Euroopasse tulevad ei ole eriti targad"
--
Meil on aga parim näide sellest, et vene majandusmigrandid, kes 70 aastat tagasi Eestisse tulid, ei ole eriti targad, sest sellise ei oska tänapäevani eesti keeles rääkida, kirjutamisest rääkimata.
v
8. november 2017, 14:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
konsa/ 8. november 2017, 14:28
to vihast nuttev ja ninaluristav ekrelane / 14:14, 8. nov 2017
... jumm, kui halb uudis meile! ...
.-.-.-
sa kirjutad nii LOLLAKAID komme, et nende lugemine teeb kohe tuju heaks
t
to Huumor/ 9. november 2017, 06:19
Nad ei ole pagulased, vaid hea elu ousijad.
Mingu oma kodumaale, siia nad ei sobi.
h
Huumor/ 8. november 2017, 21:28
Pagulased õpivad keelt, töötavad? Halb
Pagulased ei tööta ega õpi? Halb
See näitab vaid seda, et need on vaid ettekäändeid miks alusetult neid vihata, sest kui ettekäändeid enam kasutada ei saa hakkab pihta jutt, et miks nad tagasi oma kodumaal pole. Teile ei sobi mitte midagi, pole ime, et teie lagi ongi vaid halvustamine ja kommenteerimine...
l
lia/ 8. november 2017, 23:44
Süüriasse võib tagasi minna küll. Kirjutatakse, et Damaskus ja Aleppo on väga vähe kannatada saanud ning juba taastatakse - üks näide.
Sinna lausa kutsutakse turiste ja on soodsaid hotellipakkumisi.
p
pagulaste lapsed/ 9. november 2017, 00:58
gängidena su lapsi ahistavad - kas see on hea?
t
to 14. 01/ 9. november 2017, 06:20
Reformi palgalistel on ülesanne Ekret mõnitada.
m
mida imestate/ 9. november 2017, 09:37
ekrelased on ju tuntud nii võõrviha- kui ka muidu eesti rahva seas vihaõhutajad
selle ja paljude teiste omaduste poolest neid ju põlatakse ja vihataksegi.
Mitte üksainukegi erakond ei soovi nende lällajatega ja tühikargajatega koostööd teha.
Isegi mitte keskerakond.
e
9. november 2017, 09:39
ekret polegi vaja kellegil mõnitada
Helmed ja palgalised ekrelased mõnitavad oma sopaloopimistega ise oma erakonda
k
00:59 audioviusaalsed hallusinatsioonid? / 9. november 2017, 15:06
kus on need põgenike laste gängid?.
Soe soovitus sille - ära nii palju kanepit tpssuta.
l
l/ 8. november 2017, 14:01
miks te pidevalt ekre-t sarjate, kas nemad on siis ainukesed, kes on oma riigi ja rahva heaolu pärast mures, tuleb ju nii välja.
<
8. november 2017, 13:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
täielik mõttetus on sellistele midagi selgitada/ 8. november 2017, 13:58
Eestis asuva äärmuslaste trollivabriku trollidele tee või puust ja punaseks ette
nemad pas(a)undavad ikka seda
Kremli propagandat ja plära vapralt edasi.
s
Sotsinovski/ 8. november 2017, 14:13
Üks palgaline liberaal ei saanud aru või tegi ennast nimelt kohe väga rumalaks ja hakkas ajama seosetut juttu.
Püüan liberaalist sooneutraalsele olendile seda seost siis siin selgitada.
See on ju ammuilma juba teada, et Brüssel ehk paremini öeldes Soros rahastab terves Euroopas, loomulikult ka Eestis vasakäärmuslaste rühmitusi, eriti sotse ja kõiki neid, kes oma peaga mõelda ei suuda. Brüsseli jutt on neile rumalatele jumalast ja nad ei tule selle pealegi, et väiteid kontrollida. Soros on ka ise tunnistanud, et tema eesmärgiks on kaotada rahvusriigid. Seega teda toetades sa valid selle, et varsti pole eesti riiki, kultuuri ega traditsiooni.
Muidugi nende rahade eest nõuab Brüssel ka suurt tööd ja vastavalt Brüsseli eeskirjadele ka nende käsutäitmisi.
Sellel eesmärgil ongi loodud Eesti vasakäärmuslaste poolt ka need nn trollivabrikud koos äraostetavate palgaliste kommenteerijatega,
kellede ülesandeks on
-Eestis hävitada rahvusriik sõltumatus, õhkkonda mürgitada, halvustada ja mõnitada, muidugi peale Brüsseli, sotsinovski, mikseri, lobjaka ja kindlasti ka kaljulaidi (nimetab end presidendiks, kuid tegelikult vasakäärmuslaste käepikendus)
-eriliselt aga peavad nad õhutama viha põliselanike vastu ja nende vastu, kes pooldavad traditsioonide (normaalsuse) jätkamist. Samuti nende vastu, kes ei ole nõus sallima terrorismi, vägivalda ja ei soovi siia võõrast vägivaldset kultuuri.
- püüda inimesi eksiteele viia ja üritada sisendada, et uus normaalsus on tänapäeval rahvusriikide hävitamine, sooneutraalsus ja hälbelisus koos geydega. Näiteks võib tuua rootsi, kus juba lasteraamatute peale kaevatakse politseisse. Kas see on nüüd uus normaalsus?
- inimesi ülesässitada
ja ikka selles vaimus edasi.
Liberaalide punaste salkade pubekad, saite ehk natuke targemaks? Aga jah, karta on, et liberaalide ja vasakäärmuslaste keskmine IQ on 26,2
o
ou mai gaad/ 8. november 2017, 18:34
se on juba stalinlik agarus kas se sama tsikk kes mikrofoni juhet rebis
a
ammu teada/ 8. november 2017, 20:49
kõik kommenteerijad, kes kasutavad sõnu
-ekriid,
-ekretiin,
-nats jne,
on sorose trollivabriku palgalised...
k
Karin/ 8. november 2017, 12:17
Väga ettevaatlikuks teeb. Juba mitu propagandaartiklit.
Mis tolerastidel plaanis ? Hirm tuleb peale meie pisikese Eestimaa pärast.
p
plaan on ammu paigas,/ 8. november 2017, 14:02
50 000 "kohustuslikku"on vaja ära jagada.Iga liikmesriik on kohustatud võtma.
No ei saa aru,mis see 13:41 jälle selle artikli all teeb?
Nirmiin Ataky ei ole EKRE tellitud ja nende ridades ta ka pole.
Kes pistaks selle tola ?? tagasi palatisse?
t
to karin/ 8. november 2017, 14:27
Eks Poola, Tsehhi, Ungari jaoks mõeldud professorid ole vaja teistele jagada, seal ei nõustutud suure "õnnega".
t
To Karin/ 8. november 2017, 21:30
Keset tööpäeva kommimas? Kas töötu või tööl kõrvaliste asjadega tegelev inimene? Hirm tuleb peale, et sellistele looderdajatele võidakse kuskil veel palka maksta...
l
l/ 8. november 2017, 12:10
riik võiks oma haigeid lapsi ise aidata, mitte annetusi kerjata, annetusi kerjaku pagulaste jaoks.
t
to 12. 10/ 8. november 2017, 12:18
Ei ole vaja siia sealt mitte kedagi. Nad on võõrad, teistsugused, ei sobi meile absoluutselt.
O
***/ 8. november 2017, 12:10
Olgu muuga kuidas on, aga mulle väga meeldis kuulda, et poisil ei tundunud üldse mingit aktsenti olevat. See ei tähenda, et peaksin aktsenti mingiks patuks, lihtsalt see tundub nii paratamatu olevat.
Üksikud inimesed ei ole probleem, kuid mass on.

k
8. november 2017, 12:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tüüpilise sallija/ 8. november 2017, 20:57
isiklik mõttevõime - vaevalt, et ta isegi aru saab, mida kirjutas
l
leo/ 8. november 2017, 11:54
Väga paha, et tegu on andeka moslemiga. Taoline võib veel meie mõnda ülikooligi pääseda. Üleüldse on paljud fundamentalistid - terroristid haritud inimesed. Näiteks Suurbritannias õppivatest islamiusulistest üliõpilastest on üle ühe kolmandiku veendunud, et usu nimel võib tappa
o
oehh/ 8. november 2017, 12:07
Olgu siis ikka tubli ja mingu oma kodumaad üles ehitama, seal ei ole ammu mingit sõda.
t
To oehh/ 8. november 2017, 21:32
Miks sa seda sama eestlastele ei ütle, kes välismaal?
t
To leo/ 8. november 2017, 21:34
Kui sa selliseid fakte välja tood, siis kus on sinu allikas selle kohta? Niisama võib igaüks välja tuua selliseid asju, kuid kui pole usaldusväärset allikat on sinu kirjutatu hetkel väljamõeldis.
t
8. november 2017, 11:37
Tubli ja vahva poiss ja ega emagi paha polnud. Tallinnat ikka veel okupeerivatele vene sovettidele annavad igal juhul silmad ette.
p
8. november 2017, 11:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Arnia/ 8. november 2017, 12:41
Tuletame meelde meie vanemaid või vanavanemaid kes siit omal ajal pakku läksid kas Rootsi, Taani või veelgi kaugemale. Miks me siis neid õigustame ja seda peret halvustame? Kui elavad ja õpivad ja töötavad meie maal rahumeelselt siis miks neid taga kiusata?
a
aspektid mis seada emotsionaalse propagandistlike küsimuste vastu/ 8. november 2017, 13:05
kas sa tead milline oli Eesti rahvaarv enne II MS (kui pakku mindi) ja nüüd?
Kas sa tead milline on nende Lähis-Ida riikide ja Aafrika piirkondade/riikide inimeste rahvaarv 70 aastat tagasi ja nüüd?
Eesti rahvaarv ei ole isegi kahekordistunud, aga seal... on inimesed siginud nii et neile ei ole rahumeelseks kooseksisteerimiseks "Lebensraumi".
v
Vale!/ 8. november 2017, 14:41
Aga nad ju ei tööta, kust sa võtad et töötavad?!? Keelt samuti ei ole suutnud selgeks õppida, seda on ju näha. Poole aastaga saab normaalne inimene grammatiliselt õige keele selgeks. Rootsis vajavad 10 aastat seal elanud migrandid tõlgi abi, sama ka Eestis. Sama tagapõhjaga immigrandid tulevad ka Eestisse.
Selles ongi vahe, sina oled naiivne! Meie vanavanemad said keele selgeks kiiresti, läksid tööle, õppima ja teenisid väga tihti paremini kui põliselanikud. Kuidas sa saad võrrelda?!?
h
Hm/ 8. november 2017, 21:35
Sellel perel on üks laps, ei paista just sigineja tüüpi olevat.
t
To Vale!/ 8. november 2017, 21:36
Sa ei ole ise võõrkeeli õppinud või oled mingi haruldane geenius, sest isegi Eesti lapsed ei saa kogu kooliaja jooksul tihti vene- ja inglise keelt isegi keskmisele suhtlustasemele selgeks õpitud.
l
Lollus/ 8. november 2017, 22:19
Ei saa võrrelda vöörkeeleõppimist koolist ja intensiivset õppimist selle keele keskkonnas. Omal peab huvi olema.
t
To Lollus/ 8. november 2017, 23:19
Keele keskkond? Ja kus seda keelt kuulda on? Kas siis kui eestlased vaikselt bussis nutitelefoni vahivad või siis kui vaikselt poejärjekorras on? Kuskil itaalias saaksid keele keelekeskkonnast selgemaks, aga eestlased pole sellised kes üle tänava jutustavad.
t
To Lollus 22-19/ 8. november 2017, 23:20
Lasnamäel elavate Eesti laste vene keele oskust ei mõjuta see, et nad elavad lasnamäel ja nende ümber on palju vene rahvusest inimesi.
j
9. november 2017, 15:13
ja vene lapsed ei saa amugi kogu kooliaja jooksul õpitud eesti keelt isegi mitte keskmisele suhtlustasemele selgeksm.
k
Keskealine naine/ 8. november 2017, 11:22
Üks reformi - sotside palgaline siin väga hoolega tööl oma tüüpsõnastusega mammutkomme kirjutamas.
j
8. november 2017, 19:11
jah,
ÜKS reformlane on tõesti siin hoolega tööl,
aga voot
meie ekrelasi on ikka mitumitukümmend ja korraga kohe mitme arvuti ees.
TEHKE järgi reformid!
j
JanSon/ 8. november 2017, 10:35
o
8. november 2017, 10:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
10:16/ Jälle lõbus päev alanud/ 8. november 2017, 10:28
Said oma võõrviha välja elada omade peale? Miks see haigus Sul taandumismärke ei näita, küsi paremat ravi siis. Siin trükkimine kahjuks ei toimi, keegi Sind aidata ei suuda. Osta aju!
s
Sa/ 8. november 2017, 10:44
kääbik, jäta EKRE rahule.
a
Auu!/ 8. november 2017, 10:46
ekre kääbik on rääkinud!
1
10:46/ Ära topi / 8. november 2017, 12:17
enda hellitusnimesid teistele_kääbik- ole ise rõõmuga!
t
to 10. 16/ 8. november 2017, 11:17
Reformil on ikka raha roppu moodi, et sellise lõputu laimukampaania eest maksta jõuavad.
n
9. november 2017, 09:45
nnonoh
roppu moodi rublasid saavad hoopuis ekrelased oma leivaisadelt
e
8. november 2017, 11:27
Ennem tuleks omad lapsed ja vaeseid aidata mitte kohe Moslemeid sisse tuua ja omal eestlasi 35% allpool vaesuses virelevad!
v
8. november 2017, 10:12
Vaga tore uudis!
Tore pere ja soovin neile koike head!!!
E
?/ 8. november 2017, 14:42
Et nemad peale nii pikka aega ikka veel keelt ei oska?!?
r
rumal jura/ 8. november 2017, 19:21
mis pikka aega need pagulased siin siis on, 2 aastat ainult!
Venelased elavad siin juba 50, paljud isegi 70 aastat
ja eesti keeleoskus on neil ikka „nepani mõmm mõmm"...
Enamus venelasi ei pma isegi mitte 4 aastase lapse eestikeelset sõnavara.

n
Naine/ 8. november 2017, 09:54
0
09:54/ 8. november 2017, 10:33
Aga sinusugused on Helmede propakanali ruuporid, paremini öeldes putinipuudlid.
K
10:33-le/ 8. november 2017, 10:55
Kas sa oma puutunihaiguses oled võimeline ka seose ära seletama?
p
pahad-pahad!/ 8. november 2017, 09:51
ekre kuttidele on see oi! kui halb, isegi väga halb uudis,
paljudel on suu lausa vett täis,
mõned siis muud ei oskagi piuksuda kui
see on
-propaganda
- mainepesu kampaania
- Läheb suuremaks sissetoomiseks, sellepärast on ülistamiskampaania kâima tõmmatud
- ränk ajupesu
Jne, jne.
Ekrelased ja helmed on alatud variserid ja võõrviha õhutajad!
k
Kas/ 8. november 2017, 10:46
ikka tõesti? Sa võid siin vahutada palju tahad, kuid tõelise eesti inimese arvamust Sa ei muuda nende murjamite koha pealt?
m
minumeelest/ 8. november 2017, 09:38
...on neil ettevõte,mis müüb sööki ja nad on laienenud Balti jaama turule. Ongi väikest kasvu inimesed ja väga saldedad, see proua on sale ja õpib õpib koolis, hea eesti keel suus juba. Mis neist edasi saab seda ette ei tea. Ei usu et laste sirgudes tahavad siia jääda.
a
aga minu meelest/ 8. november 2017, 10:56
Ärgu tahtku.Aga hea, et sel naisel üldse lastakse kultuurile vastavalt tööd teha...
n
NB! see vaid propaganda,/ 8. november 2017, 09:23
m
Mõku mees/ 8. november 2017, 09:21
Selliseid ilusaid naisi võiks meil palju rohkem saadaval olla.Las tulevad ilusad lõunamaa naised.Need on kuum kaup.Võtaks endalegi sellise.
s
siit siis tulebki/ 8. november 2017, 09:24
sallivate käitumise põhjus, see asub ikka püksis.
m
8. november 2017, 09:51
Moslemist naine tohib abielluda ainult moslemiga.
v
või/ 8. november 2017, 09:59
peab abielluda sooviv mees ka ise võtma vastu islamiusu.
m
maali/ 8. november 2017, 10:29
kas eesti noortel meestel siis mõlgub peas abiellumine?
K
09:51, -le/ 8. november 2017, 10:58
Kui v ä g a jõuline perekond pole,siis võib naine ka kristlasega abielluda,aga uskmatuga mitte.Täisväärtuslikuks teda enam siiski ei peeta.
t
To 09:51/ 8. november 2017, 23:16
Kust loed välja, et nad on moslemid või selle usu reegleid järgivad :)?
t
tore tore/ 8. november 2017, 09:17
ja jõuluda ajal toovad kuuse tuppa ja laulavad Pühaööd??? Kindlasti teavad Kalevipoega peast, Leto Svet on lemmikbänd ja Tammsaare on justkui oma inimene. Aga päriselt, miks neid võõraid meile tarida??
õ
õpi / 8. november 2017, 09:25
see vahsisti tähendus enne lehvitamist selgeks, tobuke.
m
Mall/ 8. november 2017, 10:15
Habi lugeda, kui LOLLID on eestlased. Suurias on soda ja sealt ka pogenikud. Suuria pole mingi aregnumaa vaid enne soda igati normaalne riik. Nii et sinu arust oleks pidanud see pere- naine ja laps surema. Ja seda selleparast, et me lihtalt ei kannata mitte kedagi ega midagi. Eestis on kogu aeg mindud ja mitte ainult soja parast vaid enamsti ikka hea olu parast. JA see on OK?
m
Malleke/ 9. november 2017, 09:50
Neesd lollid EI OLE EESTLASED,
vaid EKRELASED
m
mALLEKE/ 9. november 2017, 09:52
NeeD l o l l I d EI OLE EESTLASED,
vaid võõrviha ühutajad EKRELASED
o
olgu/ 8. november 2017, 09:11
aga milla koju tagasi lähvad? Tulid sõja eest putku ja sõda nüüd läbi siis peavad koju minem.
See mingi mainepesu kampaania inimkaubandusele.
n
njahm/ 8. november 2017, 09:08
Tooge aga nad siia saab palju nutte ja halamist. Seda on sisse toodud Ref ja IRL valitsuse ajal ja ka praegusel! Lihtsalt Õhtuleht ja ERR ei tohtinud rääkida!
n
nuti/ 8. november 2017, 09:17

k
Küllap/ 8. november 2017, 09:05
nad siis ära lähevad kui kõik eestlased koju tulevad.
t
to 08. 54/ 8. november 2017, 11:26
Loomulikult oleks väga meeldiv, kui kõik välismaal elavad eestlased koju tagasi tuleks.
Õige. Ei meeldi see välismaale pagemine.
s
8. november 2017, 08:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
teadsid et/ 8. november 2017, 13:12
selline klassikaline uskude vastandamine viib ateismini? Ja täpselt nii see peabki olema :)
m
Mx35/ 8. november 2017, 08:51
No näed hariduseta süüriasel on juba käes.. aga mõni meie oma pole 25 aasta jooksul midagi selgeks saanud... No on ikka madal õppimise võime küll
t
to 08.51/ 8. november 2017, 09:02
laps õpib ruttu,sest loodus on nii seadnud,aga täiskasvanud juba mõtlevad,kas on vaja.Tuli meil vene ajal naaberhoovi vene pere,ema ,isa ja kuskil 5a poiss ja kuna see poiss oli ainuke venelane,siis suve lõpus pani eesti keeles jutt nagu tavaline eesti poiss,aga ema-isa ei õppinud mitte kunagi keelt ära.
õ
õu, hoov/ 8. november 2017, 13:14
Tänapäeval see väga kahjuks ei toimi, sest pole enam õue ja hoovi mõistet kus kortermajade lapsed koos mängivad. Lisaks veel arvutis kus tuimalt ekraanilt mingit "sotsiaalvorgustikku" vahitakse ega sotsialiseerituta inimestega kes elavad vahetult sinu kõrval.
q
Q/ 8. november 2017, 08:39
t
To Q/ 8. november 2017, 23:13
a
8. november 2017, 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to plätu/ 8. november 2017, 11:30
Need on peamiselt peavoolu poolt palgatud kommijad, kes neid kaitsevad.
p
plätu/ 8. november 2017, 08:36
Ränk ajupesu käib, vaadates kommentaaride + ja - siis osad juba on allunud ja leppinud nendega, lausa kaitsevad neid. Aga oodake kui neid saab palju siis hakkavad näitama oma võimu. Paraku on siis juba hilja enam midagi ette võtta...
s
salliv tolarast/ 8. november 2017, 09:59
Nii on ja temperamentsem rahvus võidab võrdsetes tingimustes (meil veel eelistingimustes) alati. Neil külma põhjamaalase ees suur eelis, lärmavad niikaua, kui oma tahtmise saavad, nõuavad, nõuavad ja ainuke töö, mida tehakse on midagi odavalt osta ja kallimalt edasi müüa või rahvuslik toitlustus+ teiste pagulaste maale aitamine.
k
9. november 2017, 09:55
kõik kommenteerijad, kes kasutavad sõnu
- tolerant
- liberast,
- globalist jt, need on ekre trollivabriku võõrviha õhutavad palgalised töölised, kelledele on nõukaaja poliitpropagandisti poolt need sõnad neile kohe pealuusse tambitud.
m
Mõistmatu/ 8. november 2017, 08:35
Miks nad ikka veel Eestis on, kui Süürias enam mingit sõda ei ole? Damaskuses pole kunagi olnud ohtlikum, kui näiteks Londonis. Igal pool võib surma saada, ka Tallinnas. Neile anti ju ajutised elamisload aga nüüd kirjutatakse nagu nad ei kavatsekski meie kodust enam lahkuda. Mis toimub?
t
To Mõistmatu/ 8. november 2017, 23:12
Kes sa oled, et ütled mis riigis inimesed elada tohivad?
e
Ei tea/ 8. november 2017, 08:35
e
ei tea/ 8. november 2017, 08:41
lubati küll külma talve, aga hetkel on soe, meie talve kohta ikka väga soe! Sa küsi julgelt ka edaspidi?
a
arvamus/ 8. november 2017, 10:02
Ei sega see neid Soomes- Rootsis, head riided ning võimalus soojas puhata, miks peaks meilgi segama, võivad 90-ks päevaks palmi alla sõita.

e
eesti naine/ 8. november 2017, 08:31
Süürias olukord rahulik juba ja riik vajab igat kätepaari, et koristada varemed ning alustada uue elu üles ehitamist . Mehed tööle ja naised kodu korrastama ning kodumaale tagasi kogu see pere- vut, vyt, vut....
t
To eesti naine/ 8. november 2017, 23:11
Miks sa siis ei lähe, kui seal abi läheb vaja? :)
m
mind samuti ei koti / 8. november 2017, 08:14
kas nad saavad hakkama ,või ei ,jumala savi nendest .
m
MMM/ 8. november 2017, 08:09
Ikka tunneme muret,kuidas siin elavad süürlased ja kuidas läheb nende perel.Tybli Eesti,ikka hoolime võõrastest.Respect!!!Mis siin ikka aga omad,miks omadest ei hoolita.Meil on palju toredaid peresi,kus kasvamas palju tyblisid lapsi aga Eesti riik ei küsi,kuidas neil läheb.Need ju vaid omad.Aga ometigi palub Eesti riik,,maa tuleb täita lastega ja oma endi lastega,,aga vale puha,maa tuleb täita pagulastga ja nende lastega.Kurb aga nii see ju on.Ohh,seda teesklevat ja virisevat Eestit!!!
t
To MMM/ 8. november 2017, 23:10
Siinsetest kommentaari õelutsejatest on ausalt sügavalt ükskõik. Ei huvita palju nad palka saavad, kui sa oled õel teiste vastu siis ole sa kasvõi eestlane, aga sina ja su "tublid lapsed" korda küll ei lähe.
i
IRW/ 8. november 2017, 08:01
Kebabiputkade paradiis alaku !
e
8. november 2017, 09:43
ekre t o b u seda muidugi ei teagi,
et kebab ei ole süürlaste, vaid see on hoopis türklaste rahvustoit.
k
konsa/ 8. november 2017, 07:38
Kuidas läheb Eestis Süüria pagulasperel? Pojal on eesti keel suus, emal ja isal tuleb veel õppida
.-.-.-
eesti vabariigi põhiseaduse alusel ei saa ühelegi MOSLEMILE anda eestis elamisluba
r
Roltz/ 8. november 2017, 08:23
Juhin su tähelepanu sellele, et tegemist ei ole tegelikult ainult ühe pojaga, vaid kolmega. Siinkohal ma ei mõistagi miks kommentaare kustutav ja blokeeriv Õhtuleht pool mainimata jätab?
t
to ?/ 8. november 2017, 11:36
Nad ei pea siia jääma. Süürias pole tükk aega enam sõda, viimane aeg neil oma kodumaale tagasi minna.
v
viljandlane/ 8. november 2017, 06:51
Nende pagulastega on sama,nagu kassipoegadega.Need tuleb enne ära uputada kui silmad pähe tulevad.Nii ka tulnukatega....Parem neid üldse mitte siia lasta aga kui mõned siin siiski on-olla nende vastu suuremeelselt sõbralik ja abivalmis.Sellega jätame oma rahvusest hoopis parma mulje kui neid igal sammul halvustades.
K
?/ 8. november 2017, 06:39
Kui peaksime ise jääma samasse olukorda ja peaksime põgenema kodust ja meid saadetaks kuskile x maale,kelle keelest me kuulnudki pole,kui kaua meil keele selgeksõppimine aega võtaks?Kui kuktuur on erinev ja kogu meid ümbritsev toit?Kui me mitte midagi ei mõista j aru ei saa.
?
8. november 2017, 06:43
a
aastaga oleks juba laip olnud ./ 8. november 2017, 06:48
no mis siis on, venekroonus läks üks kuu aega.
k
koolis/ 8. november 2017, 07:22
üldse ei õppinud protesti märgiks!
e
ehhh/ 8. november 2017, 08:31
sellega näitasid kui loll oled. iga keele oskus on suur pluss.
v
8. november 2017, 09:45
vene okupantide keel oli nõukaajal kõige vastikum ja vihatum võõrkeel
m
mis sa kekkad/ 8. november 2017, 10:26
kui sa vene kroonusse läksid olid sa juba koolis 8-9 aastat vene keelt õppinud ja vene keele sõnavara venelastega rääkides igal pool juba kasutanud ja seda keelt nii pidevalt praktiseerinud ja edasi kinnistanud.
a
ab/ 8. november 2017, 07:49
max 2-3 kuud ja keel selge kui on keskkond ja tahe!
t
To ab/ 8. november 2017, 23:07
Realistlikult ei saa keegi 2-3 kuuga keelt selgeks, võibolla mõni geenius, kuid tavainimene mitte. Äkki tahad väita, et saaks 2-3 päevaga keele selgeks, kui vaid on tahe. 2-3 tunniga ehk, kui tahad oma väidet veelgi absurdsemaks muuta
h
hahahahaa/ 9. november 2017, 10:01
#max 2-3 kuud ja keel selge kui on keskkond ja tahe!""
Mürisev meganaer!
--
Venelased elavad siin juba 50, paljud isegi 70 aastat
ja eesti keeleoskus on neil ikka „nepani mõmm mõmm.
Väga suur venelaste enamus ei valda isegi mitte 4 aastase lapse eestikeelset sõnavara.
p
8. november 2017, 08:03
Põgene kohe, mida sa teistele oma haigeid fantaasiaid selga kisud?
g
guglunk?/ 8. november 2017, 08:07
m
mina ei põgene/ 8. november 2017, 08:16
m
Meeldetuletuseks/ 8. november 2017, 08:31
Kõik Eestisse veetud süürlased tulid Euroopasse ebaseduslikult ehk siis on kurjategijatest piiririkkujad. Türgis ei olnud nende elule mingit ohtu, et nad pidid piiririkkujateks hakkama. Kui nad soovisid mingis EL'i riigis asüüli paluda oleksid nad pidanud Türgis pöörduma vastava riigi diplomaatilisse esindusse.
Meie aga ei tohi sõja olukorras, vastavalt EV sedustele, kuhugi põgeneda, vaid peame surema oma kodumaa vabaduse eest võideldes. Miks aga sunnitakse armastama piiririkkujatest desertööre aru ma ei mõista!?
i
inimesi ei saadetud x-maale. Toimus eelvalik ja küsimine kas soovitakse Eestisse./ 8. november 2017, 13:49
Eesti võttis ju ajutise kaitse saanud isikud ja pagulased eelkõige Türgist.
Igalt inimeselt küsisid Eesti ametnikud kas nad tahavad Eestisse tulla, seega ei ole vast niiväga kedagi saadetud x-maale vastu nende tahtmist.
Kui inimesed nõustusid Eestisse tulemisega vaid selleks, et hiljem Euroopasse Saksamaale jne ära põgeneda, siis võiks see olla piisav alus, et isikud üldse tagasi saata, sest kokkulepetest mitte kinnipidavad isikud on vaid kestev probleem hiljem enda suhtumisega ka muudes sfäärides. Need isikud siin ei ole kuhugi ära põgenenud Eestist (veel?), aga nõustudes Eestisse tulema ei sattunud nad x-maale.
Lisaks (vahe)riigid milles viibiti enne siia sattumist või üldse Lääne-Euroopasse jõudmist – neis ei ole sõda mille eest põgeneda.
Aga demagoogiliselt küsida, et eestlased mida te ise tunneksite kui x-maale satuksite, on väga emotsionaalselt eksitav. See on emotsioonidel mänglev propaganda.
Iga nende ajutise kaitse saanud isikute käest eeldatavasti küsiti, kas nas oleksid nõus Eestisse tulema. Kui vastati jah, siis mis x-maa jutt sul käib?
Kas täiesti nullist saksa või prantsuse keeles tuhat sõna õppida on eesti keelest kuidagi lihtsam kui sa tead vaid araabia pookstave? Vist mitte! Ainus mis eesti keeleõpet tõsiselt takistab on see kui isikud opurtunistlikult ja majandusmigrantlikult mõtlevad, et kasulikum oleks õppida saksa keelt jne.

l
8. november 2017, 05:59
Läheb suuremaks sissetoomiseks, sellepärast on ülistamiskampaania kâima tõmmatud igas
k
8. november 2017, 06:00
i
8. november 2017, 08:08
Isegi Id-kaartidega ei saa nad hakkama ja need on ainult kaartid rääkimata neist võltspagulastest, kelle siin pidamiseks ei ole riigi endal enam mingit raha, aga nemad veavad sisse!!! Padi kaissu ja tugitooli tsirkust vaatama. .
t
Teisitimotleja/ 8. november 2017, 05:46
Meie propaganda ei taha raakida sellest kuidas neil tool laheb, Kas nad on ikka veel riigi nuumal voi moni neist juba endale ise elatist teenib. Paistavad olema kova peaga et see keele ope neil nii vaevaliselt laheb muidu igati haritud inimesed kui uskuda meie riigi ametnikke.
t
To teisitimotleja/ 8. november 2017, 05:51
Videot vist ei viitsinud vaadata enne kommenteerimist, seal öeldud mida nad teevad ja kuidas neil läheb. Kahtlen kas sa isegi suudaksid omale aastaga keele selgeks teha. See pereema peab teenima perele raha ja tegema kõiki teisi asju mis emad teevad ja selle kõrvalt veel keelekursusi võtta. Pealegi oli hääldus üsna hea naisel, küll ta selgeks saab :). Ei saa aru, miks te neid ikka veel maha teete kui nad suutsid nii kiiresti omale töö leida ja proovivad keele selgeks saada. Kas see mõnitamine siin muudab midagi? Ei salli selliseid õelutsejaid.
t
to 05.51/ 8. november 2017, 06:09
oota veidi,kui neid on piisav mass kohal,siis hakkavad nad oma keeles rääkimist nõudma ja meie hakkame alandlikult alla andma.Lisaks langeb meie iive ja sellega eestlaste rahvaarv.
ü
8. november 2017, 06:17
Ülista, ülista, sallija.
y
yll/ 8. november 2017, 07:21
ja mis sellest tema "ärist" meile kasu on? makse nad kindlasti nii palju ei maksa kui riik neile kulutab ja pealegi ei anna see eesti järkjärguline ülerahvastamine mitte midagi.ressursid ammenduvad nagu süürias.
e
eks / 8. november 2017, 08:09
sööge neil peaost, edenevad seda kiiremini.
e
eu/ 8. november 2017, 12:50
05:51 - Kiidame inimkaubandusele kaasa???
Kuritegelikud piiririkkujad saadetakse tavamõiste järgi kas vangi või nende kodumaale tagasi.
t
tuleb/ 8. november 2017, 18:45
araabia keel ka kaubahalli karjuma tegelt veider nagu keeleseadust poleks ja elaks venemaal kuskil
t
To 06:09/ 8. november 2017, 23:01
Tead ma ei mõtle mingeid fantaasialuulusid välja. Mis siis oleks kui lehmad oleks lillad ja robotid võtaks maailma üle? Selliseid stsenaariume kirjeldab siin pea iga kolmas kommenteerija ja seda juba mitu aastat. Ootame siis huviga, kaua nad seda sama juttu räägivad, sest pole küll tänavatel pagulastemasse märganud, see 10 inimest mööda Eestit laiali pole kindlasti mingi suue number. Mingid absurdsed hirmud, kuidas nad tulevad siia ja nõuavad omas keeles rääkimist jne. Kas see tuleb sellest, et veneaja hirmud on meeles? Miks te siis teiste rahvuste kohta sama ei räägi? Koolis sisuliselt surutakse vene keelt lastele peale, enamus seda keelt õppida ei soovi ja valiksid meelsamini mõne teise võõrkeele.
m
Muide/ 8. november 2017, 23:06
Selliseid perekondi, nagu see seal videos võiks lausa rohkemgi olla, ükskõik mis rahvusest. Sellised kibestunud eestlased nagu siin kommentaariumis ei tahaks küll siia...
n
9. november 2017, 10:04
need nn kibestunud eestlased, ei ole eestöased, vaid
need on hoopis rassistlike vaadetega võõrvihaõhutajad ekrelased.
t
to to teisitimõtleja/ 8. november 2017, 11:39
Milleks neile eesti keel ? Ei olegi põgenikud või ? Seega rahvale valetati.
Ei salli palgalisi isamaa reetureid.
r
RS/ 8. november 2017, 05:43
Mulle ei lähe nende olemised ja tegemised absoluutselt korda.
h
Hm/ 8. november 2017, 05:51
Ometigi oled varahommikul selle artikli all kommenteerimas. Kui ei huvitaks tegeleksid millegi muuga.
t
To Hm/ 8. november 2017, 06:45
Ei saa sinust aru.Mis puutub siia varahommik ja kas oma arvamuse avaldamine on keelatud või.
t
To to Hm/ 8. november 2017, 23:03
Varahommikul üldiselt inimesed magavad, sätivad ennast ja oma pere kooli/tööle minekuks valmis, teevad süüa. Sellisel kellaajal kommenteerimine jätab mulje, et pole ei tööd, pere ega hobisid, et peab nii sisutühja kommentaari nagu "mind ei huvita nende tegemised" kirjutama.
s
seal sõda läbi/ 8. november 2017, 03:23
saavad koju tagasi minna,milleks veel eesti keelt õppida.
k
8. november 2017, 08:10
Kui siin elu sisse seatud ei lähe nad kusagile.
i
8. november 2017, 01:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
inimestele/ 8. november 2017, 02:24
Eelmisel nädalal saabus Eestisse Euroopa Liidu rändekava alusel kümneliikmeline Süüriast pärit pagulaspere.
Eelmise nädala teisipäeval saabus Türgist Eestisse kümneliikmeline Süüriast pärit pagulasperekond, kuhu kuulub kaks vanemat, seitse last ning laste tädi, ütles BNS-ile sotsiaalministeeriumi pressiesindaja. Üks lastest on täiskasvanud.
Vanemad on peamiselt põhiharidusega ning neil on varasem töökogemusega erinevates valdkondades.
Perekond paigutati esialgu elama Vägeva majutuskeskusesse ning neile valmistatakse ette alalist elamispaika.
Viimati jõudis Euroopa Liidu rändekava raames ümberpaigutatav pagulaspere Eestisse juuli esimeses pooles ning ka juunis jõudis Eestisse vaid üks kvoodipagulaste perekond.
Euroopa Liidu rändekava raames on praeguseks Eestisse ümber paigutatud ja asustatud kokku 171 inimest, neist 30 Türgist. Kokku on Eesti Euroopa Liidu rändekava raames lubanud Kreekast ja Itaaliast ümber paigutada ning Türgist ümber asustada kokku 550 inimest. Türgist on Eesti valmis vastu võtma kokku kuni 160 inimest.
Oktoobri teise poole seisuga on väljaspool Eestit viibimise tähtaja ületanud kokku 17 kvoodipagulaste perekonda ehk kokku 79 inimest. Lisaks neile ei viibi Eestis veel üks kvoodipagulaste pere, kus kokku on kuus liiget. See perekond ei ole ületanud 90 päeva piiri. Seega ei viibi Eestis kokku 18 kvoodipagulaste perekonda. Neis on kokku 85 liiget.
Ka on Eestist ametlikult lahkunud üks Iraagist pärit perekond, kes sõitis vabatahtlikult tagasi kodumaale. Saabudes oli perekonnas viis liiget.
m
mis?/ 8. november 2017, 01:43
k
Kustumatu pilk/ 8. november 2017, 01:04
Selge see, et hästi läheb. Pappi tiksub regulaarselt, elamine, tervshoid, hambad tasuta , koolitustel on huvitav, hea on vaadata täis kõhuga neid vaeseid eestlasi.
s
8. november 2017, 01:18
sel naisel on väga ilusad ja terved hambad
j
ju siis/ 8. november 2017, 06:45
v
vale vastus/ 8. november 2017, 08:34
vähe söömisega lähevad üldse hambad raisku. Seal on head geenid.
a
ahaa, vähe sõõb/ 8. november 2017, 08:34
aga pontsakas, näha, et heas toitumuses, samuti noorehärra tema kõrval, täissöönud nägudega mõlemad.
m
Mädanik/ 8. november 2017, 02:10
Kas eestlane ise süüdi pole et vaene on.Siis võika hakata tööd tegema.küll siis heaolu ka tuleb.

k
Kustumatu pilk/ 8. november 2017, 01:02
Selge see, et hästi läheb. Pappi tiksub regulaarselt, elamine, tervshoid, hambad tasuta , koolitustel on huvitav, hea on vaadata täis kõhuga neid vaeseid eestlasi.
u
8. november 2017, 00:58
usuks jah, et keelt oskavad, kõik pidid kristlased ja insenerid ka olema.
v
8. november 2017, 09:37
Vaid oma kultuuripärast toiduäri oskavad inseneriharidusega arstid ajada?
<
8. november 2017, 00:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
8. november 2017, 00:56
Kampaania käima löödud.
d
8. november 2017, 00:58
Delfi link ei vasta kommenteerimise tingimustele!
m
8. november 2017, 00:33
b
Baklava/ 8. november 2017, 00:48
Siis kui tööd enam ei ole
ä
Ädaline/ 8. november 2017, 07:32
siis kui peab oma tööst ära elama
m
mnjah/ 8. november 2017, 00:33
Vannuti ju, et Eestisse tulevad vaid Süüria kristlased. Nagu ikka, jälle valetati.
t
to Positiivsus/ 8. november 2017, 00:43
Tüüpiline palgalise kommija tekst. Ei suuda raha eest kirjutaja oma stiili muuta.
t
Texasest/ 8. november 2017, 00:50
Võiks ameerika kristlastega asendada
m
9. november 2017, 10:07
mis sa luulutad ja valetad
p
Positiivsus/ 8. november 2017, 00:28
Kui netis anonüümselt avaldatud negatiivsed arvamused tapaksid, oleksin juba ammu jalad ja käed laiali maas. Väga meeldiv on näha, et perekonnal on huvi ning soov õppida meie keelt, kindlasti ka meie kultuuri.
t
trolli palgapäev/ 8. november 2017, 01:06
Palju maksti, et nii pozitiivus?
o
oina mihklipäev/ 8. november 2017, 13:36
Palju maksti, et nii negatiivuz?
t
Tubli/ 8. november 2017, 00:18
Väga tubli poiss ja ema ka saab varsti keele selgeks. Palju edu teie perele!! :-)
h
8. november 2017, 00:38
j
Jah/ 8. november 2017, 00:59
ta oskab eesti keeles juba öelda "Allah on suur".
n
8. november 2017, 01:01
Näe, tubli, sina kah oskad, ja araabia keeles samuti!
a
arvaja/ 8. november 2017, 00:14
Tublid!!!
Lasnamäel venelased pole oma elu jooksul suutnud keelt ära õppida!!!
p
pesa/ 8. november 2017, 10:10
Lehes kirjas, et tulnukate lastest kolmandik NÕUAB venekeelset kooli, üle 200 lapse aastas. Vaikime silmakirjalikult slaavi invasioonist, põhimine ikka süürlased.
Parlament lükkas suure häälteenamusega tagasi isegi arutelu EKRE etttepaneku seadusemuudatusele, et piirata Eestimaa müümist "kolmandate riikide kodanikele", see tähendab, ikkagi venelastele.
p
pole nii ka/ 8. november 2017, 18:59
just vestlesin turvapapiga

n
naised on neil ilusad isegi/ 8. november 2017, 00:08
ilma meigita,aga nende mehed on terroristid ka oma naiste vastu,sundides naiste neid rätituuste peas kandma,kuidu on naised liiga ilusad,mehed aga kadedad.
v
8. november 2017, 00:52
n
nõus/ 8. november 2017, 09:44
sama poissi näidati laulupeo ülekandes, isa istus kõrval pehmelt öeldes vihkava näoga.
t
To nõus/ 8. november 2017, 22:56
Tead lauluepo ülekandes oli ka kortsus kulmuga eestlasi. Terve laulupeo aja peaks suu kõrvuni olema või?
n
No/ 8. november 2017, 00:06
Aastaga peaks juba elementaarne eesti keele oskus suhtlustasandil suus olema. Jaapanlased õpivad eesti keele ilusasti ja ruttu ara . 1prantsuse noormees õppis 6 kuuga vaga hasti rääkima.
j
Jaapanlasest/ 8. november 2017, 00:29
Ja palju neid siia on emigreerinud?
i
ikka päris/ 8. november 2017, 01:40
t
8. november 2017, 00:41
Tubli prantslane erinevalt paljudest eestlastest, kel emakeele eksam on nagu hambavalu
j
jahhh/ 8. november 2017, 08:37
aga miks meie venelased pole 'ppinud ära eesti keelt. Sest nad saavad ilma hakkama ja ei kavatsegi.
a
9. november 2017, 10:09
aga miks venelased pole 70 aastaga eesti keelt ära õppinud?
0
0000/ 7. november 2017, 23:52
Selliste vastu pole midagi, kes siia tulevad ja siinse elu järgi elavad ning keele ära õpivad. 5+
n
Nad õpivad keele ära/ 8. november 2017, 01:00
ainult selleks et sulle öelda, et sa oled uskmatu koer!
t
Tõtt on valus kuulata, aga ../ 8. november 2017, 01:02
ju sa oled koer, selliseid meil jätkub
s
9. november 2017, 10:10
k
Karin/ 7. november 2017, 23:47
Milleks neile eesti keel ? Ega nad ometi siia elama ei kavatse jääda ?
Mingu kodumaale tagasi, ei ole seal enam mingit sõda.
g
Grill/ 7. november 2017, 23:42
Süürias pole sõda. Millal tagasi saadetakse?
s
Soomest, Norrast, Rootsis, / 7. november 2017, 23:48
Eestis kah mitte, kuna eestlased koju saabuvad?
k
k/ 8. november 2017, 00:12
Eestis on see-eest sinusugused tainapead ja see on palju hullem kui sõda.
t
to k/ 8. november 2017, 00:35
Seda enam mingu Süüriasse tagasi, kui nagunii Eestis veel hullem on.
t
To k/ 8. november 2017, 00:42
Siis su vanenad samuti tainapead, koju jäänud
0
00:35/ 8. november 2017, 00:43
Sul on luulud? Mis on Eestis hullem?
e
8. november 2017, 00:56
eestlastele ei anna keegi midagi kui pagulasel, arengu koht ! eestlased töötavad, peavad kõiki sommide juures üleval.
a
Annab ja veel kuidas annab/ 8. november 2017, 01:05
Ise kah usud, mida räägid? Soomes elab terve armee eestlasi-abirahade saajaid.
t
toredad numbrid/ 8. november 2017, 01:21
Soome meedias on olnud arutelusid, et eestlased tulevad Soome vaid sotsiaalrahade pärast. Ajalehes Vantaan Sanomat oli artikkel, et Uusimaa piirkonnas kasvab järjest nende välismaalaste arv, kes saavad toimetulekutoetust. Näiteks kui Helsingis sai seda toetust 1600 majapidamist, siis kaks kolmandikku ehk 1100 neist olid Eesti taustaga. Eestlastele maksti Helsingis kokku toimetulekutoetusena välja 2,3 miljonit eurot.
t
Tom/ 8. november 2017, 02:26
Kas sa nagu videost aru ei saanud v6i? Pere tegeleb ettev6ttlusega toitlustuses..eestlased töötavad? Võta või näiteks Iirimaa kus esmaspäeva hommikul Jobseekersi ukse taga Eestlased rivis, et enda töötuabiraha kätte saada..ega ma nüüd ei ütle, et Iirimaal või mujal Eestlased ei tööta, aga on neid Eestlasi välsimaal piisavalt kes mitte halli emmigi ei tee
e
8. november 2017, 03:26
Eestlane teeks seal tööd aga soomlane ei võta põhimõtte pärast eestlast tööle. Isegi kui eestlase kvalifikatsioon on sada korda kõrgem kui soomlasel. Nii ei jäägi soome eestlasel midagi muud üle kui lulli lüüa soomlaste rahade peal.
T
// 8. november 2017, 07:20
Tom, eestlased on rahvus ja kirjutatakse väikese tähega. Muidu nii tark tahad olla aga elementaarseid asju ei tea.
t
Tom/ 8. november 2017, 07:38
Kus nüüd targutab. Pole keegi üritanud siin tark olla, sinusugused üritavad jube targad ja asjalikud olla.
t
to 00. 35/ 8. november 2017, 12:15
Loe oma 00. 12 komm uuesti üle ja ära kirjuta endale vastu.
n
no/ 8. november 2017, 15:09
tavaliselt reedel tulevad,laevaga
t
To // 8. november 2017, 22:52
Kui midagi paremat vastata ei ole hakatakse kirjavigu otsima. Ega see kirjavigade loetlemine sinust intelligentsemat muljet ei jäta, oma teadmised antud teema kohta nii minimaalsed, siis tulebki oma viienda klassi eesti keele õpiku reeglid meelde tuletada, et saaks kuidagi ikka "ära panna".
t
to 23. 48/ 8. november 2017, 00:00
Väga tore oleks, kui välismaal elavad eestlased Eestisse tagasi tuleks.
Olen kahe käega poolt. Kõik eestlased Eestisse tagasi, ei meeldi see mööda ilma hulkumine.
k
k/ 8. november 2017, 00:11
Kui ei meeldi ära hulgu.Mina näiteks käin seal tööl.
m
8. november 2017, 00:16
l
L/ 8. november 2017, 00:18
Nüüd küll vabandus, irw, tööd jätkub ka Eestis
h
8. november 2017, 00:57
hullari elaanike käest ei küsita.
t
Tubli, kui ei küsi/ 8. november 2017, 01:06
Nende käest raha küsida on patt
m
Mädanik/ 8. november 2017, 02:16
Eeesti kinnisvara hinnad on liiga kõrged et siia tulla,las jääb parem võõrastele selle raha eest.
e
Eeesti?/ 8. november 2017, 03:41
u
Urrr/ 7. november 2017, 23:40
Vähemalt on tublid, et õpivad meie keelt. Proovivad siin hakkama saada mitte ei nuta, et paha ja paha...
k
Kuule naiivik/ 8. november 2017, 01:01
ära sae oksa millel istud. Need inimesed saavad varsti hakkama sinu laste vägistamise ja muude kogu maailmas tuntud vägitegudega.
v
8. november 2017, 01:22
väga tahaks naha, kuidas see naine sinu lapsi vägistab
v
8. november 2017, 07:38
a
aadu/ 7. november 2017, 23:37
n
Njh/ 8. november 2017, 00:06
Ma ennemini saadaks sind nende asemel minema.
p
8. november 2017, 00:54
Parasiidid kommenteerivad
e
Ehh/ 8. november 2017, 05:14
Tulid, et jääda, ega muidu hädaga keelt ei õpiks.
l
lahkuvad siis/ 8. november 2017, 08:41
kui kõik eestlased samuti lahkuvad võõrriigist. vat siis unda. ise tahate paremat elu, aga kui teine ka saab, lähete lolliks. Tüüpiline vastik eestlane.
t
Tüüpiline vastik eestlane To lahkuvad siis 8,41/ 8. november 2017, 11:54
Oled sallija?
Sõnade järgi võiks arvata.
m
mõtle nüüd järele/ 8. november 2017, 13:48
kumb on siis õigem olla, kas salliv või sallimatu?
t
To 11:54/ 8. november 2017, 22:48
Ainuke vastuargument on "oled sallija"? Kommenteerija tõestas oma pointi eriti hästi, nii hästi, et vastuseks sai ainult "oled sallija". Haha
n
näed siis/ 7. november 2017, 23:32
n
Njh/ 8. november 2017, 00:06
Poiss tundus jah selline muhe kutt olevat. :D
j
Jah/ 8. november 2017, 01:02
niisugusena pääseb ta pommivööga sulle hästi lähedale.
t
to Jah/ 8. november 2017, 01:24
aga sa jookse kohale ja neutraliseeri teda nagu seda tegi tubli kristlane Devin Patrick Kelley Texasest
t
ta oli/ 8. november 2017, 08:18
siiski ateist, aga tegelt peast soe ka.
j
jahile/ 8. november 2017, 08:42
sa oled vihakõne ässitaja, sind tuleks jälgida

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee