Vedas, et kokkupõrkeobjekti näol oli tegemist peenikese terasest karprauaga, mitte massiivsete terastaladega, nagu WTC puhul, või raudbetoonseinaga, nagu Pentagoni puhul... Peenike karpraud lõikas lennuki tiiba, nagu kuum nuga läbi või, ilma silmnähtavalt kõverdumata. Massiivsed talad või betoonsein aga oleks ilmselt kokku varisenud.
Ma ei näe peenikest karprauda (näit. kipsi-sõrestik) kusagil. Tegu korraliku seinapaksusega nelikanttoruga (paaris kohas on näha, et konstruktsioon on elektroodiga keevitatud). Lennuk ise tabas konstruktsiooni plastikust tiiva-otsaga, kus pealegi pole enam talasid.
No ma teisele poole pildi peal ei näe, seega võib olla küll, et karpraua asemel on nelikant-toru. Aga peenike on see sellegipoolest - toru läbimõõt on u 2 kordne lennukitiival näha olevate poldipeade läbimõõt, seega mitte üle 4 cm (pigem isegi vähem). Nii karpraudu kui ka nelikanttorusid tehakse ka palju jämedamaid mõõte. Kipsisõrestik ei ole karpraud (valuterasprofiil). Kipsisõrestik on plekitoode. Mitu mm on "korraliku seinapaksusega"?
KOMMENTAARID (8)