Maailm

FOTOD | airBalticu lennuk sattus kokkupõrkesse ja kaotas tiiva (8)

LISA KOMMENTAAR

lenduri ema 7. november 2017 17:48
sellistele lennukitele pole isegi tiibu vaja lähilendudel
oh suured sõnad 7. november 2017 13:54
kokkupõrkesse sattuma, tiiva kaotama... haige.
kaotas tiiva 7. november 2017 12:36
tiib senimaani leidmata, ohutuse huvides ei lenda ühe tiivaga
7. november 2017 17:46
need ju lauristini kooliga ajakirjanikud
Kuuuurija 7. november 2017 12:26
Vedas, et kokkupõrkeobjekti näol oli tegemist peenikese terasest karprauaga, mitte massiivsete terastaladega, nagu WTC puhul, või raudbetoonseinaga, nagu Pentagoni puhul...
Peenike karpraud lõikas lennuki tiiba, nagu kuum nuga läbi või, ilma silmnähtavalt kõverdumata. Massiivsed talad või betoonsein aga oleks ilmselt kokku varisenud.
T.Rex 7. november 2017 13:04
Ma ei näe peenikest karprauda (näit. kipsi-sõrestik) kusagil. Tegu korraliku seinapaksusega nelikanttoruga (paaris kohas on näha, et konstruktsioon on elektroodiga keevitatud). Lennuk ise tabas konstruktsiooni plastikust tiiva-otsaga, kus pealegi pole enam talasid.
Kuuuurija 8. november 2017 17:51
No ma teisele poole pildi peal ei näe, seega võib olla küll, et karpraua asemel on nelikant-toru. Aga peenike on see sellegipoolest - toru läbimõõt on u 2 kordne lennukitiival näha olevate poldipeade läbimõõt, seega mitte üle 4 cm (pigem isegi vähem). Nii karpraudu kui ka nelikanttorusid tehakse ka palju jämedamaid mõõte.
Kipsisõrestik ei ole karpraud (valuterasprofiil). Kipsisõrestik on plekitoode.
Mitu mm on "korraliku seinapaksusega"?
tohohh 7. november 2017 11:47
Kas täitsa juhuslikult kohe sattus sellesse kokkupõrkesse?
Aga kes olid selle kokkupõrke osalised, kuhu too õnnetu lennuk juhuslikult hiljem sattus?