Eesti uudised

Mida tähendab jõustunud Uberi seadus klientidele?

Kristjan Väli, 3. november 2017 16:29

6 KOMMENTAARI

t
Taxify reisija/ 5. november 2017 06:38
Taksoteeninduse kvaliteet on alla igasugust arvestust . Uber ja Taxify on seda kõvasti parandanud. Autod ja juhid puhtad. Juhid ei suitseta autos ega latra telefoniga. Muusika ei üürga sõitjale kuklasse. Auto ei hiline. Juht tõuseb autost pagasit tõstma. Kui Taxifi ja Uber teenust vähendavad , siis selle arvelt langeb jah kvaliteetpakkumiste arv, mitte teenuse kvaliteet . Traditsioonilise taksoteeninduse kvaliteet on alla arvestust. Vaesed sõidavad Uberiga ? Arukas inimene valib sõidujagaja, mitte ei maksa mitte millegi eest Tulika põhjatusse taskusse.
k
kvaliteet/ 4. november 2017 14:17
langeb, ei saa sellest aru, miks peaks? Konkurents on ühest küljest hea ehk siis tarbijale, teisest küljest halb, teenuse osutajatele.
u
Uber Alles/ 4. november 2017 13:55
Ainult vaesed sõidavad Uberiga, normaalsed inimesed kasutavad Tulika taksot Tulika takso tellimine telefonil 1200.
y
yyy/ 4. november 2017 08:06
Seadusemehed leidsid lahenduse, küsivad raha ja jagavad load kõigile. Töö tehtud, linnuke kirjas. Ainus kes kaotab on taas tõõinimene kes nüüd obrukit peab maksma hakkama, et olla näiliselt ametlik.
k
k/ 3. november 2017 18:43
Tea kas see värk umbkeelsetele vene piraatidele ka mõju avaldab?
x
xxx/ 3. november 2017 18:01
as see poolak ikka targutab veel...juba 30 aastat ....!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee