Eesti uudised

Psühhiaater: vaimselt haigeid inimesi on meie keskel rohkem, kui arvata oskame. Peame neid aitama, mitte ohtu seadma

Kristiina Tilk, 2. november 2017, 21:53

153 KOMMENTAARI

t
6. november 2017, 11:48
tuleks Viimsisse ehitada üks pilvelõhkuja Psühhiaatria
k
Kõiksuselaps/ 5. november 2017, 12:32
Jah Jürka muutma peab midagi ja see midagi on TÖÖPROFULAKTIKA.Need inimesed nim neid parasiitideks lemmik tegevus on neil istumine ja söömine magamise kõrval ja hõljumine ebareaalses seisundid ehk alateadvuse seisundis.Kui neid tööle panna siis nad panevad parateaduslikult oma haiguse töössse ja ei ole enam aega hõljuda taevas!!!
AU TÖÖLE!!!
m
Moni vaimuhaige magab iga med. oe ja arstiga dokumentide voltsimiseks. / 4. november 2017, 17:41
Pealkiri on väga vale. Vaimuhaigeid tohib aidata ainult psühhiaater, vastava hariduseta voorad inimesed ei tohi vaimuhaigetega koos elada ega nendega suhelda. Mind märkas keegi psühhopaat kusagil mulle vales kohas ja ma ei suuda siiani nenndest vene nais-sadistidest vabaneda. Keda ja kus nimetada vaimuhaigeks soltub muidugi riigist. Nt. mones riigis on valgetel inimestel lubatud inmsöömine ja organite doonorlus ja müük, vereülekanded ilu nimel, Teises riigis peetakse sellist inimtegevust vaimhaigetele omasemaks. Koleda Shreki kaastunde sündroom raha eest on monegi enesekindla riigi hävtanud. Nt. autistliku migrandist poisi migranidst tüdruksober oppis psühholoogiks, et oma ja poisi vaimuhaigust varjata samas on nad ikka vaimuhaiged, opimine ei tee tervemaks, lihtsalt on oma vaimuhaiget tegevust kergem ja odavam varjata. Nüüd müüvad nad teenuseiid juba raha eest. Edgar Allan Poe on üks märkimisväärsemaid oudusnovellide ameerika autoreid, pigem küll lugesin raamatut üheksakümnendate lopus. Kuidas voib naabrinaisele kätte maksta suur ja kole naine, kui tal on primitiiivse taustaga päritolu.
l
3. november 2017, 18:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
3. november 2017, 21:18
kui see sõnumiandja oleks saanud magada sel viimasel ööl...
Tead, pole sõnumit, n vaid ülekurnatus ning geneetiline eelsoodumus ülekurnatusele.
Õnneks saavad inimesed tänapäeval valida, kas nad artivad ja kammivad ära, või lihtsalt elavad elamisväärset elu.
Sõnumit polnud, kahjuks:( Keha on ju laenatud, aga vaimusõnum puudus. Kahju
s
Sa motled seda narkolaksu, mida kohvikus kohvi sisse abikaasa endise armukese pärisori tigutab?/ 4. november 2017, 17:43
Muide päev ei ole ilus vaid vihmane ja sombune.
l
lifeArt/ 3. november 2017, 18:05
Üliadekvaatne olukorra hinnang psühhiaatrilt, ka abivajava inimese tuvastamine pole võimatu, kui lähtuda mitte teoreetilisest väljaõppest, vaid elulisest faktist ja professionaalsest rahust!! Üliväärt inimene vääratas ja oleks õige hinnagu puhul eluu jäänud!! Sotsiaalset nalja ja poliitnarruste reflekteerimist võiks meie ühiskonnas rohkemgi olla.
o
Otu/ 3. november 2017, 17:16
Arstid ja võmmid peavad tavainimesi psüühikahäiretega inimeste eest kaitsma.
j
jupp/ 3. november 2017, 21:43
Kuidas nad saavad, kui seadus ei luba kedagi kinni võtta ja ravida, kui inimene ise ei soovi. Psüühikahäirete ravi on antud kohtuniku hoolde ja tulemused on seekord Vabaduse väljakul näha.
Kaastunne vanematele! Selle noormehe oleks koletu haigus nii või teisiti ära viinud mingi sarnase juhtumi läbi. Tänage Taevast, et kaasa ei võtnud pereliiget, politseinikku ega ka juhuslikku inimest, näiteks seda lapsekäruga ema.
p
Pane oma vana ema parem hullumajja/ 4. november 2017, 17:46
Ja mine jämejala hullumajja, sest ei tasu olla oma klassioe pele pahane, et sinu mees sinu sobrannaga magab ja rigi reisib ja vahele jääb.
k
4. november 2017, 18:12
n
nagu ravim/ 5. november 2017, 19:07
Soovitan Matt Haigi raamatut "Põhjused miks valida elu". Miks on vaja end kaitsta inimeste eest, kes vajavad ise kaitset? Raamat räägib depressioonist. Kui puudub õige arusaamine haigusest, tekitatakse vaid lõhe nende inimeste ja ülejäänute vahele. Aga sina ise võid olla järgmine deprekahaige. Praegu on iga viies selle haigusega kimpus, kusjuures just need, kes on riigimehed, kunstnikud ja kirjanikud jm loomeinimesed. Raamat mõjub nagu tõeline ravim.
n
Narkohullu/ 3. november 2017, 16:16
ei peata ükski pipragaas ega kumminui.Ta lihtsalt ei tunne MITTE MIDAGI.Ja sellise hulluga veel käsikähmlusse minna on selge enesetapp. Sest hullul on hullujõud.Sellist narkot täis hullu saabki ainult relvaga peatada.
t
TT/ 4. november 2017, 10:32
H irm on see, mis mehed araks teeb
l
lobjakas/ 3. november 2017, 15:20
Õige, eriti palju on neid sotside ridades. Liberaalid ja feministid on kõik vaimse hälbega.

K
???/ 3. november 2017, 13:30
Kas selliste väljasõelumine ning ohtlike indiviidide õigeaegne isoleerimine ning sundravile saatmine ei peaks siiski mitte psühhiaatrite endi kohustus olema?
k
koopasuu/ 3. november 2017, 21:48
Psühhiaater on viimane, kes tohib midagi teha. Tema eest otsustavad parlamendi-Pikhofi seadused, õiguskantsler, kari inimõiguste MTÜ-sid. kohtunikud ja advokaadid.
m
Mitme inimese koostöö vähendab korruptsiooni ja on oiglasem./ 4. november 2017, 17:54
Kuigi ei tea mille eest kaashaiged onn nt. sinuga koos. Saingi hiljem inimsööjate juurde üürile. Vaadake ikka veidi.
K
???/ 3. november 2017, 13:19
Kas me ei lähe liiale juba? Koolides tuleb vaguralt taluda käitumishälvetega vägivaldseid huligaane, sest et nad on ju "erivajadustega" ja vajavad seetõttu mõistmist ning hoolitsust. Ja kui käiumishälvetega, vastutusvõimetud inimesed oma maakohtade hooldekodudest ära tuuakse ja linnaruumi ümber paigutatakse, kus nad vahel teisi inimesi kimbutavad. Ka siis peame me "erivajadusele" mõtlema, neid poputama, taluma, mõistma j.n.e. Ja nüüd siis tuleb taluda ka juba nugadega ründajat või? Et las torkab, tal on ju erivajas?!
e
ei pea taluma/ 3. november 2017, 13:54
t
to ei pea/ 3. november 2017, 14:10
varem olid ka tavainimestel omad õigused. Koolidest paigutati vägivaldsed ja teistele ohtlikud lapsed erikoolidesse. Kas sinna kus oid haiged ja vaimupuudega. Huligaanid aga näiteks Sindi erikooli. Nii et normaasematel lastel oli kah õigus turvaliselt elada ning õppida.
Ja vaimselt haiged täiskasvanud paigutati vastavatesse hooldekodudesse. Need rajati ikka linnadest välja, loodusesse. kus oli neil endil parem. Ning parem ja rahulikum oli ka kaaskodanikel.
Aga praegu? Hooldekodud tuleb üle viia linnadesse ja asulatesse, kus on tiheasustus. Ära jooksvaid või märarsushoogudesse sattunuid ei tohi enam paigutada luku taha või hullusärkidesse. Samuti ei tohi kohapealne medõde teha ka enam rahustavat süsti. Selleks tuleb kohale kutsuda ekstra kiirabi (kes on tänu ohtrate narkomaanide toibutamisega niigi ülepeakaela töös) . Ja inimõiguslased nõuavad, et ohtlike patsientide hooldekodusid ei tohi enam edaspidi kõrge taraga piirata, sest see rikkuvat nende inimõigusi. Nii et las läheb, tülitab, varastab või vägivallatseb.
m
Monikord aitab oige arhitektuur ja elukoht/ 4. november 2017, 18:08
Kohtasin reanimatsioonis ilusat naist kes pärineb kusagilt aasia maakohast ja sattus elama siia linnarütmi. Ta oli segane sellest kärast ja saginast, pidas mind arstiiks. Evolutsioon ei ole samane ja moni keerulisse teistmoodi ühiskonna süsteemi sündinud voi kolinud inmenene läheb juba raadio mürast segasemaks. Ei tasu copida lma teadmata, kuidas see mojub sinu ühiskonnale ja kaaskodanikele.
v
Värviline tablett ja antropoloogia/ 4. november 2017, 18:20
Ka värvilahendus hooldekodudes ja suunatud motete hoivamine on toredad ja aitavad palju. Pigem tasub süüvida sündinud ilmakodanikuga vestlemisele, kui olete juba votnud ametivastutuse tema aitamisel oma opitu valdkonnas. Teavitades lapsi eelnevalt mida tohib ja mida mitte väheneb haigete ja abivajajate arv. Eesti peaks end toestama tegudega mitte lobaga. Rahavajajat aidatakse rahaga mitte töövajajat tööga. Nt. araabias on eetiline lihtsalt ise enda ja soprade pangaarvele raha kirjutada ja siis euroopasse saata aafrikas on nüüd samamoodi sest toitu on aafrikast odavam osta ja araabia pärisorja riigid opetasid aafrika pärisorjariike. Ja mida teeb euroopa? Niikaua, kui ootad oled ära söödud voi sured nälga. Aafriklased on reaktsioonis ja seega ka lahendustes kiiremad.
M
!!!/ 3. november 2017, 13:13
Mul on ükstakama, kas mind ründab noaga hullumeelne, joobnu, naromaan,kurjategija või ´terrorist. Ma ei taha ei ühe, teise ega kellegi läbi teise ilma sattuda. Seepärast tulebki end kaitsta, kui selleks midagi käepärast on.Kas või tuirelvaga.
s
skoor/ 3. november 2017, 13:20
t
to skoor/ 3. november 2017, 13:32
Maitse üle e vaielda. Mina eelistaksin siiskiikka ise turvaliselt seda maakamarat tallaa. Kuni kõrge vanuseni.
i
irooniliselt/ 3. november 2017, 13:28
Kuna on ka miinuseid, siis järelikult leidub meil on ka neid, kes eelistavad ise saada noahoopi rindu või kõhtu. Ega midagi, maitse üle ei vaielda. Kui see on tõsiselt mõeldud. Kuigi mulle millegipärast tundub, et need turvalise tugitooli humanistid taolisse situatsiooni sattudes vist ikka küll vagura tallekesena hoopi ootama ei jää.
k
Kus te olite, kui teid rünnati?/ 4. november 2017, 18:23
Lähed kööki ja lased abikaasa maha sest tundus narkouimas, et hakib juurvilja? Kui igal pool süüa ja juua siis on see ikkagi olle joomise probleem.
k
kes on need me?/ 3. november 2017, 11:04
Arstikvalifikatsiooniga inimesed, kodused või tänaval kõndijad? Mina püüdsin oma abikaasat autost eemal hoida kõigi vahenditega. Arst uuendas rahulikult juhiloa. Pärast mitut ajuoppi oli +65-se reaktsioon väga aeglane ja kohati läks ta ka roolis närvi. Ühe korra sõitis maanteel kraavi. Õnneks ei juhtunud miskit hullemat. Mina peitsin kodus autovõtmeid ja sain sõimata.
Inimeste hindamine on tegelikult väga subjektiivne. Peale võimekuse roolis toime tulla, olid kõik teised oskused alles. Alatasa on netis kirjutisi, kuidas vanemad inimesed on rooli taga äkki mingi ataki saanud. See on pisut lihtsam variant olukorrast, kus keegi tänaval lihtsalt segi pöörab. Arvestades seda, et inimesed tarbivad igasuguseid meelemürke, siis mina küll ei julgeks vbl kanepit (miskit muud narkotsi) pruukinud isikut tänaval takistama hakata. Elagu kõik need, kes narkootikume promovad ja arvavad, et sellest miskit hullu ei juhtu. Juhtub see, et inimestel kaob võime hinnata adekvaatselt tänaval liikujate olukorda: kas tüüp on lihtsalt haige või on ta ohtlik!
ä
Ära koba pimeduses?/ 4. november 2017, 18:25
Meilon siis kellatehaseda ja tuumafüüsikud oma asi kui surnuks soidavad.
v
vana ja tark/ 3. november 2017, 10:49
Ometi konkreetselt käitunud politseinik on süüdi, kui selline segane inimene võib ringi joosta ja teisi pussitada, õnneks mida siiski ei jõudnud juhtuda...?!
Kui sel inimesel on perekond, siis on nemad vastutavad, et nii haige ei saaks teistele ohtlikuks,mitte politsei kes peab kaitsma kaitsetuid kodanikke, mitte säästma aina hulle ja narkomaane..,aitab juba sellisets suhtumisest!
Jah, dr Ennetil on õigus, kui palju ja aina rohkem on meie ümber ebastabiilseid inimesi, kuna meditsiin on tabletidega lahke, siis paljud haiged saavad enam-vähem oma eluga hakkama ja me ei näe nii drastilisi eksesse, kui see juhtum oli, aga vaadates kasvõi ühistranspordis ringi, näeme kummaliselt käituvaid inimesi massiliselt...Nii on!
a
Atrofeerumine ei ole vaimuhaigus/ 4. november 2017, 18:29
Kui tekivad nahalihase krambid nt. vase mürgitusest siis see eii ole vaimuhaigus. Lbi keeedetud ja jahutatud rapsioli on ollejoodikutest meestel sündiinud laste ja täiskasvanud inimeste ravi.
i
inimese/ 3. november 2017, 09:20
tapmine ei ole õigustatud.sellel ei ole mingit õigustust.kui taheti teisi kaitsta,siis oleks pidanud kaitsma,mitte mahanottima nagu jahilooma.see oli kõige lihtsam väljapääs.tulistada kohe surnuks,see oli ju täpsuslask.mujalmaal tapetaks nii mustanahalisi.kahju,väga kahju,et nii see asi lõppes.politseiniku närvid ei pidanud vastu.
s
Soomest/ 3. november 2017, 13:26
Ka siis kui inimene laseb 58 inimest korraga maha või pussitab surnnuks tänavat naisi?
s
See on vene moonipollu olle reklaam Soomes./ 4. november 2017, 18:47
Vene viljapold oli jälle moone täis, siis on kui araabia mehed filmis, vehivad relvadega. Google laiskus ja toit peab olema mitmekesine.
e
Ei midagi muud.../ 3. november 2017, 08:11
...kui õppida oskuslikult kaitsma. Kaitsmine oli järsk, oskuseta, lühike ja kõige rängem.
n
No/ 3. november 2017, 08:05
kaua siis aitama peab ühiskond selliseid!? Sellel hullumeelsel oli perekond - mida nemad tegid tema heaks?? Ja nüüd tehakse relvituid inimesi kaitsnud politseinik mörtsukaks! Ausalt, väga kummaliselt käituv riik.
a
Aga/ 3. november 2017, 09:00
roolijoodikud?? Kes nende eest kaitseb pahaaimamatuid kodanikke? Miks neid kohapeal maha ei lasta? Kas nad pole piisavalt ohtlikud inimesi surnuks sõites?
r
roolijoodikutele,/ 3. november 2017, 22:19
nii kui promille puhuvad, siis kuul kulmude vahele!

k
Küsija/ 3. november 2017, 07:25
Mida kostaks Juhan Liiv, mida Marie Heiberg jm.?..Andke armu! Ärge mõistke meid hukka.
y
Yuju/ 3. november 2017, 07:19
Elu Eestis on ISISe kurjategijatega kokkumäng. Mõrvar on nüüd politseinik,mitte nugadega kojuläinud
heast meelest hüpanu. Andis jalanõud nugade vastu,et kodus leiba lõigata,kuid NKVD mõrvar lasi
maha.
m
mägger/ 3. november 2017, 07:18
inimeseloomi ei tohi maha lasta nagu oravaid.
t
tikker/ 3. november 2017, 08:42
irw mida sina oleks seal teinud tavainimesena, kui see mees 2-e noaga sinu poole tormab? Oleksid mööda posti üles kriband ...
o
oleks/ 3. november 2017, 08:55
öelnud "loomulik kadu…" ja silmad kinni pannud
j
3. november 2017, 13:30
Just, aga sa vaata ise, kui palju viimsel ajal on olnud pussitajaid küll Soomes, küll Ameerikas, Lätis, Austrijas, Pranstusmaal jne Miks seal inimesed pidi surema? Ah jaa, neid ju ei lasknud maha, nuga on täitsa lubatud sinu arvates.
t
to mägger/ 3. november 2017, 16:05
...nagu mäkrasid, tahtsid ikka öelda. Inimloom on nagu mistahes teine loomgi, muidex.
y
yll/ 3. november 2017, 07:11
aidata,aidata? see mõistlik piir on ammu ületatud ja üks osa elanikest töötab ennast haigeks et neid haigeid ja eluvõimetuid elus hoida.vaimuhaiged,invaliidid,narkomaanid,joodikud,üksikemad,kõiksugu nn "pagulased" kõikjalt maailmast,homod,transvestiidid.kusjuures neist paljudel on veel mingisugused
väljamõeldud sotsialistlikud töökohad mis vajavad samuti maksuraha.hullumaja.
M
???/ 3. november 2017, 16:13
Millisesse kategooriasse ise kuulud, et üksikemad narkarite-joodikute-vaimuhaigete punti pistad?
p
päss/ 3. november 2017, 06:24
Vaimselt haigeid on testi palju ja et nad välja ei paistaks tuleb terved maha lasta.
n
3. november 2017, 13:31
noh vaimselt haiged juba on tänaval seega kohe alustame
k
3. november 2017, 06:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
3. november 2017, 08:29
Lihtsam on töövõimereform teha ja koos sellega teha neist eriti haavatavad orjad tööandjatele, kes vastu ei pea laseb ennast maha lasta politseil.
0
06,15/ 3. november 2017, 12:40
Kõige lihtsam on takkajärgi kommenteerida.
v
video on ju olemas/ 3. november 2017, 05:48
kuidas allah akbar meil haiget ravis ja pärast anti veel jalgadega.
j
J.M.K.E - Monument/ 3. november 2017, 03:19
https://youtu.be/gZiZYGuty1Y?t=46
Kõik me kandi inimesed teadsid seda meest
tegi tööd ja võttis viina, üldse lahe vend
ainus viga mis tal oli, napakas idee
ehitada kodumetsa m|_|nni monument
.
Salaja ta laande kokku telliskive kandis
polnuks pime, näha võinuks teda igal ööl
Ühel päeval kole kuju oligi siis valmis
keset metsa ilgelt kõrgus viie aasta töö
.
Mees see ise istus tipus kuusepuude kohal
nägid teda eksursioonilt meilt ja võõramaised
saja meetri kõrguselt ta vaatas alla maha
ja siis hüppas, hüüdes ''Tere õhtust naised''
.
Autor maeti sinna-samma monumendi manu
kuid ei suuda keegi matta napakaid ideid
Nüüd meil Eestis kerkib justukui seeni peale sadu
sama laadseid monumente sadutuhandeid
Sadutuhandeid, sadutuhandeid

m
ma tulen taevas ülevalt, häis sõnumeid toon teile sealt/ 3. november 2017, 02:39
Oleksin kindlasti vaimselt haige inimene
kui ma
selle artikli lugemise eest oleksin nõus raha maksma :-)
m
Mädanik/ 3. november 2017, 07:12
Ometi ei taha sina ajakirjanikule korterit tasuta üürida.
v
võiksid/ 3. november 2017, 08:59
vähemalt mitte viriseda, kui teine töö eest raha tahab.
ja kui ma tahan tasulist artiklit lugeda, siis pean paberlehe kusagilt majapidamisest üles otsima, a arvutiversioon tundub endale kuidagi "mugavam"
d
Dr Aadu kadakas/ 3. november 2017, 02:35
Ennet ei jaga päris elust mitte midagi.. Päris elu on midagi muud, kui soovitada igal hullul puud kallistada..
k
Kuule si.. Aadu, hoia oma sugupuud, naudi elu isegi siis, kui puud kallistad./ 3. november 2017, 07:26
Kõik me oleme ja elame üksteise suhtes erinevas (mõtte)maailmas, kusjuures paljud arvavadki, et "elu on midagi muud". Kui sa tõesti elad Enneti suhtes teises, päriselus, siis räägi sõpradega enne, kui pole hilja.
s
3. november 2017, 08:34
Siiski, Ennet ei ole kkehtiva poliitilise korrektsusega suutnud sammu kaia, hullude kaitsmise ja abistamise etapp on möödas, nüüd on nad lükatud Töötukassa ametnike kätte väntsutada ja nälgima allpool toimetuleku piiri, järgmine etapp on vabatahtlik eutaneerimine.
m
Mis patrad, ootad järgmist (vabatahtik) etappi?/ 3. november 2017, 10:30
Kui Enneti kirjutisest ei saa aru, siis ongi ju kehvasti.
i
inimkonnale/ 3. november 2017, 01:30
Jeremija 17:5 Nõnda ütleb Issand:
Neetud on mees,
kes loodab inimeste peale,
kes peab liha oma käsivarreks
ja kelle süda lahkub Issandast.
6 Tema on otsekui kadakas nõmmel,
mis ei näe head tulemas;
ta asub kõrbe kivirägas,
soolasel, elamiskõlbmatul maal.
7 Aga õnnistatud on mees,
kes loodab Issanda peale,
kelle lootuseks on Issand.
8 Tema on otsekui vee äärde istutatud puu,
mis ajab oma juuri oja kaldal
ega karda, kui palavus tuleb,
vaid ta lehed on haljad;
ja põua-aastal ta ei muretse
ega lakka vilja kandmast.
k
kelle lootuseks on issand/ 3. november 2017, 09:05
ja laseb seetõttu end "kahe jalaga maa peal olijatel" siinses elus tühjaks väänata - et küll issand seal kõrgel kunagi kompenseerib?
'saad kirikuski kitli peale' meenub
m
3. november 2017, 01:05
mul on idee. kui õige paneks kõik normaaIsed kuhugi suIetud territooriumile elama ja jätaks tänavad segastele? ehk tuIeks ökonoomsem?
u
ussinahkne kauboisaabas/ 3. november 2017, 01:02
mul on idee. kui õige paneks kõik normaalsed kuhugi suletud territooriumile elama ja jätaks tänavad segasteIe? ehk tuleks ökonoomsem?
e
Ei pea rooli keerama saabas?/ 4. november 2017, 18:59
Eks osta siis oma arust segastelt. Riigipiir on ka territoorium.
r
reptiloidinahkne kauboisaabas/ 3. november 2017, 01:00
mul on idee. kui paneks õige kõik normaalsed kuhugi suletud territooriumile elama ja jätaks tänavad segastele? ehk tuleks ökonoomsem?
õ
Õige/ 3. november 2017, 00:59
Las nemad lasevad maha teisi, just täna jälle üks selline tegutses Ameerikas. Ja arge rääkige, et need ründajad, noaga😎
a
aga/ 3. november 2017, 00:58
mulle tundub, et see psühhiaater vajab ise ka ravi. Kuidas saab hullu aidata? Haiglast lastakse koju, sest riigil raha pole sellist haiglas hoida ja kodus peksab kõiki ja lubab ära tappa. On sellisega juba kogemused aastaid. Ja mitte kellelegi pole kaebama minna.
0
00:58/ 3. november 2017, 01:43
See psühhiaater on ise haige....!
k
Kilekas/ 3. november 2017, 07:04
Fakti, et riigil reformide vigade tõttu raha pole, ei tohi ükski riigiametnik töökaotuse hirmus tunnistada.
See kehtib ka ajakirjanike kohta. Seepärast need Suud puhtaks saated nii magedad ongi.
v
Vähemasti mahuvad kaadriisse/ 4. november 2017, 19:05
Kook on kallis, elekter voiks ka kallim olla ega see telepildi vahendus nüüd lihtsam ja odavam diktori jutust ei ole.
n
3. november 2017, 08:37
No saab küll politseisse pöörduda, kui hull kodus märatseb ja peksab, kui on kehavigastused tekkinud siis EMO-s lased akteerida, et saaks politseile avalduse juurde lisada. Tegu enamasti ei ole vastutusvõietute inimestega.
t
to 8:37/ 3. november 2017, 08:57
politsei ei liiguta lillegi kui tegemist hullari paberitega patsiendiga ehk süüdimatuga. Hull peksab su kasvöi vigaseks ja kogu "karistus" on max 5 päeva hullumajas ravi. Sealt saab välja rohud taskus ja jätkab samamoodi,.
ä
ära targuta, kui puudub/ 3. november 2017, 14:40
kokkupuude hullari patsiendiga. Elan hullari lähedal ja haiglast poolpiduselt väljakirjutatu kolis aeda elama. Päeval kooserdas kusagil ringi, õhtul ilmus tagasi ja hakkas akendele kolkimine hommikuni. Kutsusin igal ööl korduvalt (2 nädalat) politsei välja. Politsei tuli, kontrollis aiaasuka dokumendid ja oligi kõik. Kuna dokumendid on koras, siis nemad vastu isiku tahtmist teda mitte kuhugi ei saavat viia. Sama vastus tuli hullumaja peaarsti poole pöördumisel:patsient on äsja ravitud ja vägisi teda uuesti haiglasse panna ei saa. Õnneks läks ilm külmaks ja ta kolis mujale. Mina aga olin neist öödest surm väsinud ja tänan õnne, et tööl roolitaga tukkuma ei jäänud.
j
Ju siis on tähtsad vanemad/ 4. november 2017, 19:08
Armas luiskaja, ma olen naissoost ja ei saa sind palju aidata.
k
Karjamaa ja ikaldus/ 4. november 2017, 19:20
Haigast väljakirjutatu elukoha peab tagama sotsiaal amet. Tulnud tagasi voorsilt märkasin ka ise minuga vestelnud kirjaoskamatu päritoluta Tallinna 50 aastates sotsiaalametidaami seksapiilse läbiipaistva tüllkeidi tagant peituvate valgete aluspüksete anuvat moju, hiljem sisenes miinu endine külalollist abbikaasa. Nümfomaan on nümfomaan ja mina oma feminana sündinud isiksuse tottu jäin sotsiaalkorterist ilma ,olgu lapsed voi tänaval ja endine abikaaasa ülalpeetav . äkki saab taksoga koju oli selle naise mote. Motlesin, et hobune on kallim, kui autojuhist elukaaslane sest autojuhist abikaasale ei pea heina niitma. Vankri hind on küsitav.
v
3. november 2017, 08:41
vastu tahtmist ei tohi kedagi ravilegi saata. vbla siis alles, kui mitu inimest juba maha ta pe tud.. siis ehk hoitakse paar aastat kinni heal juhul.
n
Nii vähe kui neid on../ 4. november 2017, 19:02
Rahvas ja naised on vaimustunud, rääkiv mees. Keeleoppe asemel valiti raamatulugejast abikaasa, sündiis tütar.

k
Kuri/ 2. november 2017, 23:33
e
Ei astu/ 3. november 2017, 07:11
Reformarite teenrid on kaitse all.
a
Arvamus/ 2. november 2017, 23:32
Hoiatuseks paljudele: kui ikka vähegi veel jagad, et sul "segab" - istu oma kodus-urus,
ära trügi massidesse.
Aga kui "asi" juba nii kaugel, et suva ja otsid ning tahadki surra, siis anna tuld - pole
mõtet teisi süüdistada.
s
selle/ 3. november 2017, 07:30
loogika järgi peaks varsti siis "päris" kurjategijate laipade virnu nägema. Või nemad on endiselt kaitse all ja ainult haiged lastakse maha?
k
Kellena te töötate?/ 4. november 2017, 19:23
Koik soltub pangakaardist
e
2. november 2017, 23:20
Ennet võiks siis tänaval seista ja ise kõik vaimult haiged rajalt maha võtta, kui kõik nii lihtne on!
Aga üldiselt ei pea ta iga jumala päev seda logu kommenteerima. Juba eile jäi meelde, mis ta mõtles ja ütles. Saime aru, et madala palgaga politseinik peab olema kõrgelt maksustatud psühhiaatri ja psühholoogi tasemel, lisaks selgeltnägija ja siis veel jõuline politseinik.
s
seda enam/ 3. november 2017, 01:01
ennet võib eksida, vigu teha, l olli mö la kokku va hutada palju jaksab, a vot politsei ei tohi vigu teha, või mis vigu, politsei peab lausa enneti poolt ravimata jäetud ohtlikke patsiente nunnutama ning laskma neil ennast ja teisi maha tap pa.
e
Ennet ravib tagajärge mitte pohjust./ 4. november 2017, 19:30
Politsei on juba vaegnägijatele, kui muidu ei märka.
l
lugejad/ 3. november 2017, 01:45
Kui Õhtuleht millestki või kellestki ketrama hakkab, siis ketrab terve nädala või isegi kaks....
Ära tüütab juba!
v
Vähemasti on kangast/ 4. november 2017, 19:30
p
Piisab kui järgib seaduse ettekirjutisi ega oma omaalgatust mitte olema uskumatu Toomas./ 4. november 2017, 19:26
Puhver peab teadma mis läheb sedadustega vastuollu sest mida vanem seadus seda julmememad kuriteod on pohjustanud seaduse.
e
Eks ta ole.../ 2. november 2017, 23:11
Nagu lapsed mängiksid rahvastepalli kus elusid mitu. Tagantjärgi tarku palju ja kiitjaid kah. Küll varsti võetakse kasutusele granaadid ja miinipildujad. Aga inimene surnud kuigi tema peatamiseks oleks piisanud mõneeurosest pipragaasi balloonist. Hea sõna ja tulirelva vahel on palju relvi.
o
2. november 2017, 23:28
OLEKS ja POLEKS ongi takkajärgi tarkus sul.
m
Me ei ole jumalad/ 4. november 2017, 19:32
Kui loed siis oskad tolkida.
m
3. november 2017, 00:01
Meil juba on töövõimereform, see harvendab need read niisamagi puhtaks.
t
Töövoime reformi eieksiisteeri eksisteerib miinimum palga kokkulepe./ 4. november 2017, 19:35
Taldrik on raskem, trepp on keerulisem, laud on pikem ja korgem. Mida vähem seda kergem.
k
Kui / 3. november 2017, 15:11
sa asjadest midagi ei tea, siis ole parem vait.kas sa ka tead, et narkotsi täis hullule EI MÕJu ükski pipragaaas.Talle EI MÕJU ka kumminui.Tema tunnetus on NULL.
k
kohutav tegu/ 2. november 2017, 23:09
Tõesti ennekuulmatu lugu, kus paljasjalgne ja suveriietes haige inimene, kes juba arvutis kirjutas mingitest jälitamistest ja hirmudest ning oli nugadega tänavale tulnud, ja TA LASTI LIHTSALT MAHA...
2
23:09/ 2. november 2017, 23:14
Mis temaga siis pidi tegama....? Kas oleksite võtnud oma hoole alla...?
Kohutav krooksumine käib....
e
ehh/ 2. november 2017, 23:15
kas ikka raske aru saada, et kutil oligi üheotsapilet??
n
Nu/ 2. november 2017, 23:20
ekrelased lihtsalt pettunud, et tegu polnud nee.gri või mos.lemiga.
2
23,15/ 2. november 2017, 23:22
küll ta aru saaks, kui süveneks, aga talle tundub ohkimine hetkel palju huvitavam ja ka lihtsam, mis seal salata.
2
23:20/ 2. november 2017, 23:37
Tegu oligi ekrelasega, kes nugadega rünnates hüüdis: "Valin EKRE!" aga mitte: "Allahu akbar!"
k
Kindlasti EKRE/ 3. november 2017, 01:05
Ja tema ju oli see, kes Toompeal kevadel võtis end paljaks.
t
to Nu/ 3. november 2017, 02:26
Reformi palgaline, lõpeta.
s
Sündida milleks?/ 4. november 2017, 19:42
Mida teab sündinud laps üheotsa piletist sa ehh impetsill? Ehh peaks kirjutama suurahvuse vene keeles arvestades aju ehitust.
2
23,09/ 2. november 2017, 23:27
Arvutis kirjutas? Sa tahad öelda, et poliis peab nüüd iga inimese postitusi lugema või? Nii igaks juhuks?
Peab kohe ette teadma, et vot ilmselt see tüüp läheb homme avalikku enesetappu tegema, et vot teda me just loeme? Meil peaks siis inimesed pooleks jagama 500 000 on tavalised ullikesed ülejäänud 500 000 valvavad ja loevad ja ennetavad?
Maga välja!
l
Lugeja/ 2. november 2017, 23:43
Kommenteerija tahab vist öelda, et politsei peab juba väljakutsele reageerides peale vaadates teadma isiku nime ja seda, kas ta on midagi eriskummalist sotsiaalmeedias avaldanud.
Ohh, lõpetaks juba ükskord ära selle arvustamise ja süüdlase otsimise. Kui keskenduks sellele, et mis takistused on ees, et abi vajavad inimesed tegelikult ei satu arsti juurde juba siis, kui teised märkavad kummalist käitumist, kuid mitte isik ise.
Praegune valik on, et kuni ta ise kellelegi ohtlikuks muutub.
2
23,43/ 3. november 2017, 00:02
Kust ta selle nime võtma pidi? Paljud helistasid, et nugadega varustatud mees käib linnas ringi. Arvad, et kõik need Raekoja platsis olevad inimesed teadsid teda nimepidi? Ei teadnud keegi, kellega tegu.
Ega selliseid asju teised väga ennetada saagi, kuii inimene on kinnine, muredest ei räägi. Kui keegi ka suunab tõsiselt arstile, siis abivajaja võtab seda solvanguna. Ja kuigi ta väga hästi teab, et tal ei ole tore olla, ei luba ka mingi rumal uhkus minna, et siis oled nagu hull või midagi.
Kui üldse keegi, siis lähedased saaksid, aga mitte alati. Kuidas sa viid täiskasvanud mehe arstile? Kui oleks mingi füüsiline mure, siis annab talle selgeks teha, aga vaimse korral paraku mitte.
2
23:43/ 3. november 2017, 01:48
Mõne arvates peab tuletõrje ka 15 minutit ENNE tulekahju algust kohal olema.... See näitab kommenteerijate vaimset taset...
j
3. november 2017, 11:16
Ja sellistest kõrgetasemelistest kommenteerijatest juba puudust ei ole.
f
Fantaasia valdkonnast/ 3. november 2017, 01:02
Ja politseinikud ju oli tema Facebokis kindlasti käinud, eks ju
t
to kohutav tegu/ 3. november 2017, 11:14
ja politseinikud oleksid käigu pealt diagnoosi panema, tema arvutipostitustega tutvuma? Narkomaan, segijoonud inimene võib samamoodi käituda. Ja üleüldse, ükskõik, kes sa ka ei ole, nugadega end rünnata politseinik ei pea laskma. Haigele inimesele oleks tulnud enne tähelepanu pöörata. Ja nagu ühes teises artiklis on mainitud, on selline enesetapuviis, kui provotseerid politseinikke end tulistama, populaarne USA-s. USA jama ajas ju ka se mees. Pole üldse võimatu kui tema käitumist vaadata
k
Kui ikka inimesel raha ei ole/ 4. november 2017, 19:39
Saab ju harjutada, pohjuse leiab alati. Ikka veidi sportliku tegevust, kuigi süüdi on arst. Kui naispeppetis kepist ilma jäi siis surm ja vaesus mehele. Nagu keegi tahaks eesti elada? Minu meepest on haiglate ülalpidamiskvaliteet vähenenud ju siis on lollid ametiis.
a
Arvamus/ 2. november 2017, 23:05
Riik ei taha ju haigeid inimesi hooldekodudes ju hoida, sest see ju maksab. Kahju, et inimesed (politsei), kes peaks igaüht kaitsma, ei tule toime kriisiolukorras ja tapab! Olen pettunud selles riigis!
o
on/ 2. november 2017, 23:27
muidugi üks kuul odavam kui aastaid hoole all hoidmine...
2
23:27/ 3. november 2017, 01:49
Üks mure meie riigis vähem!
r
Rahvastik on niigi väikene/ 4. november 2017, 19:50
r
3. november 2017, 01:09
Riik ei tohi inimest vastu tema tahtmust kinni hoidma. Ja kui nii juhtuks, sina oleksid esimene riigi sõimaja a'la politseiriik jms
u
Uurija/ 2. november 2017, 22:59
Kas ei saada aru ,politsei ju kisendas pane maha Aga tema sai teistpidi aru ,et tule löö maha Ju ta pidi käsku täitma,ja jooksiski
m
Millest selline vastuolu tekkis?/ 4. november 2017, 19:55
Kuidas oli just seal kohal politsei? Jälle üks eurooplane vähem ja Joe de Luna varganäost abikaasa ja lapsed rohkem. Kuin vanglast tahad pääseda, tee rohkem neegreid. Kahjuks toodi need riided USast ja munarakukene jäi vahele. aÁAhviaju ei muutuu muutuvad kondid.
m
mulle tundub,et/ 2. november 2017, 22:54
riigikogus on neid vaimselt haigeid kõige rohkem.
p
psühhiaatrile/ 2. november 2017, 23:19
Lp. psühhiaater! Ära KOLMAS kord küll enam ennast ajalehte lase panna!
Ei taha rohkem näha ega lugeda....!
k
3. november 2017, 01:11

j
Ja jahh/ 2. november 2017, 22:49
Siin on video kuidas hiina naispolitseinik võtaks nuaga ründajalt noa paljaste kätega ära:
https://www.youtube.com/watch?v=j_s2rZR7IkQ
p
2. november 2017, 23:12
Pange youtbesse knife attack protection ja saate ja teisi näha kuidas kaitsta noaründe puhul. See on vale jutt et karatee oskustega ei ole võimalik ennast kaitsta
d
Doktor/ 2. november 2017, 22:44
Mitte valitseva eliidi korrumpeerumine ei ole esimeseks ohuks riigile vaid loomastumine.
m
Mart/ 2. november 2017, 22:57
Isegi psühhiaatrid on vaimselt haiged juba...
l
Lugesin/ 2. november 2017, 22:30
just täna,kõik armastuseta jäetud lapsed on tulevikus närvihaiged ,depresioonis halvad vanavanemad ,,nii et reeglina on süüdi EMA ja ühiskond.
i
2. november 2017, 22:42
e
eestlane/ 2. november 2017, 22:44
Eestis on ligi 100 000 vaimselt haiget inimest!
2
22:44/ 2. november 2017, 23:17
KUHU lähed, Eestimaa, selliste inimestega....?
2
22:44/ 2. november 2017, 23:38
Samasugused on ka enamus kommenteerijaid siin kommentaariumis....
v
vale puha/ 3. november 2017, 14:55
Mina jälle lugesin täna, et nõukogude võimu ajal oli lastel rõõmutu ja halb lapsepõlv. Ka president on avalikult samat arvamust avaldanud. Need, kes pole samal arvamusel on komunismi järele õhkajad. Kui aga leiad, et lapsepõlv oli siiski õnnelik tänu armastavatele vanematele, siis oled puutinlane valmis.
s
Setu/ 2. november 2017, 22:26
kunagi oli ka mingi telesari, kus ühe arsti naissoost järeltulija arvas, et on mees
k
kuidas see edasi läks siis?/ 3. november 2017, 02:51
aga tegelikult oli koer?
<
2. november 2017, 22:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
See pole veel kõik/ 2. november 2017, 22:45
Paarisuhetes kannatavad inimesed psühhopaatia all ja perekonnad lagunevad selle tagajärjel.
2
22:25/ 2. november 2017, 22:45
Paistab, et sina oled ka vaimselt raskesti haige....
p
Päike paistab sulle päeval / 2. november 2017, 23:29
k
3. november 2017, 01:12
Keda valisid need ka juhivad.
i
ID/ 2. november 2017, 22:15
Millegipärast tundub,et lgp.tohter räägib meie valitsusest...
l
lugejad/ 2. november 2017, 22:23
See psühhiaater on ISE vaimselt HAIGE inimene.... Topib ennast iga päev juba ajalehte....
p
psühhiaatrile/ 2. november 2017, 22:47
Lugupeetud psühhiaater! Kas tänased TABLETID oled ikka ära võtnud või ei....?
k
Kurjus/ 2. november 2017, 23:35
Kas valmistad neid tablette ise kui soovid inimestel mõtlemise kui ajufunktsiooni ära keelata ja tablettidega ajudetegevuse mürkkidega hävitada?
n
2. november 2017, 22:13
No aga need massi.m.õ.r.v.a.r.i.d on ka ju kõik vaimselt haiged olnud? Väga paljud vähe tervemad on seeläbi s.u.r.m.a saanud, et keegi ründajat maha ei võtnud.
s
Seda ,et..../ 2. november 2017, 22:10
Arusaamatu on miks 2 politseinikku kel mõlemal olid teleskoopnuiad ja ühel kilp ei
osanud või ei tahtnud nugadega varustatud iskut nende vahenditega maha võtta.
Selgelt oli ju näha ,et isik on vaimselt haige.
s
2. november 2017, 22:20
Selgelt oli vaid seda näha, et ta nugadega ründas.
Mees tahtis surma saada, seepärast ründaski. Nüüd teiste inimeste elud rikutud, kuna tüüp ei märkanud õigel ajal arsti juurde minna.
j
jättab-jättab, miks ei jätta/ 2. november 2017, 23:13
j
Ja nii need legendid tekkisid / 2. november 2017, 22:54
Ülivõimekatest kurikaelte neutraliseerijatest ,üks oli vist Batman. Tõenäoliselt Miša Kõlvart oleks selle ründajaga hakkama saanud , samas polegi kindlalt teada kas ründaja oli ikka valmis virutama või lihsalt sooviski surma saada.
t
to seda et/ 2. november 2017, 23:18
selgelt on sinul hiljem näha rahulikult ekraanilt.
kas see vaimuhaige olekski kunagi terveks saanud?? äkki nii ongi parem?

m
me mõistame,/ 2. november 2017, 22:09
et te muretsete oma sissetuleku pärast, aga nn. "normaalse inimese" turvalisus peaks olema ikkagi enne meeltesegadushoos tegutseva inimese heaolu.
V
***/ 2. november 2017, 22:35
Väga inetu kommentaar, ja rumal peale selle.
j
järjekordne/ 3. november 2017, 08:20
s
seni/ 4. november 2017, 00:21
kuni ise "sooja essu" peale satub
a
Aga / 2. november 2017, 22:07
Pole inimest, pole probleemi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee