Eesti uudised

Milline oli päriselt Vabaduse väljaku tulistamise stsenaarium?

Geidi Raud, 2. november 2017 09:58

203 KOMMENTAARI

1
12/ 3. november 2017 19:16
Eestlased ühed huvitavad vennikesed. Kahe noaga kesklinnas kõndiv mees lastakse maha, "oioi, nii ei tohi, oleks pidanud silitama paitama". Paar pagulast tuleb eestisse - "ei taha neid verdijaid siia, vaata mis mujal toimub".
n
No / 3. november 2017 19:01
miljoon kommi, mida hädaldate ?
Politsei poole norm inime ei jookse külmrelvadega ja jutul lõpp.
Kui jooksis siis tuli see, mis tulema pidi ja jutul lõpp.
Hädaldage edasi heaolu t,ohmanid.
x
xxxx/ 3. november 2017 19:07
Illar Kohvi nimeline seltsimees teab täpselt et toime pandi külmavereline mõrv.
ü
Üleöö hulluks/ 3. november 2017 19:20
Ja ja joonelt politseid ahistama, hüva nutimaailm annab vihjed ette kuidas sallivalt kõrvad pea alla panna. Oli aegu kus mõtlesin rongi alla hüppamist kasutada aga ikkagi tundus vastik ja ebaõiglase pärandi jätmisena ja elu läks edasi.
m
Monika/ 3. november 2017 18:25
Kõik täpselt nii nagu pidi olema, politsei tegi väga õieti.
m
Monikale/ 9. november 2017 09:30
medal Sulle rinda kohtuniku mängimise eest!!!
e
ei maksa/ 3. november 2017 08:43
süüdistada tulistanud politseinikku! Kui keegi vaatas AK-d, siis ta pidi kuulma/nägema, et kõrge politseiametnik teatas külma rahuga - me õpetame politseinikke tulistama rindkeresse!!! Kui politseile teatasid mitmed inimesed (Raekoja platsilt juba), et seal on mees, kel nuga käes - siis miks kulus politseil auto (2 polisteinikuga) saatmiseks Vabaduse platsile 10 minutit? Südalinnas? See oleks pidanud ometi olema välkkiire reageering! Jah, siis hakkas neid autosid küll tulema viu-ja-vops. Pealtnägija kaamerapildilt on selgelt näha, et 2 politseinikku kahevahel lohistavad maaslamajat. Kas ei peaks politsei esmane tegevus sellises olukorras olema püüda haavatut elus hoida - et saada infot?
Turu noamõrtsukat ei lastud kohapeal maha! Siin keegi (10.27) väidab, et mees jooskis "nõrgukese ohvri poole ja see oli pabinas". Pabinas kindlasti, seda oli näha pärast"! tulistamist!
See "stsenaarium - kui kasutada ajakirjaniku väljendit - tahab põhjalikku analüüsi ja remonti!!!
t
To ei maksa/ 5. november 2017 10:23
Mis siin imelikku on, et politsei tuli 10 minuti pärast. Kas politsei peab siis nurga taga olema, et sekundiga kohale jõuda. Kuidas politsei oleks pidanud teadma, et seal nugadega vehkimiseks läheb? Selline intsident võib tekkida kus iganes, ega politsei ei saa igal pool ootel olla.
s
Segadus laskudega/ 6. november 2017 10:43
Kõrgepalgaline politseijuht väidab, et esimesed kolm lasku tulistati ühest ja viimane teisest püstolist. Helide alusel olid keskmised lasud nii kõrvutised, et nii kiiresti neid samast relvast ei saa tulistada!?
t
to: Geidi Raud/ 3. november 2017 08:31
Te ikka teate, mida tähendab sõna "stsenaarium"? Nii et etendus oli Teie teada ette valmistatud?
i
imelik/ 2. november 2017 23:26
ja hirmutav on näha kõrgeltharitud inimest, kelle aju on informatsioonist segaseks läinud, kell 11 veel elusana, aga tunni aja pärast on ta juba laip Vabaduse väljakul - elu on õrn ja karm ning selle kaitsjad peaksid sellega arvestama.
e
Elu karm, kuid õrn - meie politsei kaitseb meid./ 3. november 2017 07:56
Mees jalutas tänavatel (leiva)nugadega, isegi vestles kaaskodnikuga, möödujad vaid imestasid, keegi helistas politseisse ja korravalvurid hakkasid hullupööra aktiivselt meest käsutama, viimane allus peaaegu koheselt ja jooksis (mitte just kiiresti, videost nähtuna) kamandaja suunas, kuigi seal oli ka teisi vormimehi, nugasid andma. Seegi versioon on uskumatuna näiv, aga mees allus-kuulas-nägi ekstreemses olukorras vaid käske jagavat politseinikku. Kas ta on olnud oma lühikeses elus kunagi vägivaldne, kuuldavasti ründas küll sõnadega, kuid kas seegi on tõsi kallid (tema)sõbrad!? Mees sai kuuli selga, Kristus kandis risti seljas - mõlematel oli aastaid 33. J.Ennet: ""Midagi läks väga valesti", umbes nii.
h
Huvitav / 2. november 2017 20:50
Kui palju sellel sitkotil staaži oli kes tulistas, arvan, et suht vähe, väga titelik tegu politsei poolt, loodan et jumal karistab teda!
s
ss/ 2. november 2017 19:19
mis on selle tapjapollari nimi
8
88/ 2. november 2017 19:28
aga mis sa teed selle nimega?
n
nipitiri/ 3. november 2017 10:06
Aga miks varjata, kui ta nii õigesti käitus?
k
kle nipitiri / 4. november 2017 10:15
mis teed selle nimega ??? Sina siin praegu ka enda õige nime alt ei kommi
k
kyssa/ 2. november 2017 20:02
tapjapolitsei ei saa ju rinda tulistada.,..ta sai ju selga tulistada....voi eksin ma....

t
Tegelikult oleks.../ 2. november 2017 19:13
Kaks politseinikku üks varustatud kilbiga ja mõlematel ka teleskoopnuiad.
Tegelikult oleks saanud need 2 politseinikku ka kilbi ja teleskoopnuiade abil
isiku kahjutuks teha.Seda enam ,et oli ka politseinikele näha ,et tegemist on ilmselgelt vaimselt haige inimesega. inimese elu oleks olnud võimalik säästa1
v
vaatame videot/ 2. november 2017 17:49
https://www.youtube.com/watch?v=JektdeKalok
Ja nüüd otstage ise kas selga tulistamine oli vajalik.
f
fatal knife strikr/ 2. november 2017 18:21
ü
üllatab/ 2. november 2017 19:38
kõnnak ja hoiak (va.politsei poole jooksma hakkamine, ja et paljajalu) nii asjalik... ei tundu nagu sugugi "kusagil ära". Ei tundu ka depressioonis, pigem isegi nagu motiveeritud. Ei saa ka aru, miks tema olukorras (võimalused ja aju rohkem kui teistelgi) peaks tahtma teha enesetappu?? Mis aine või mõju küll sai tuua sellise tagajärje, sellises situatsioonis, sellise inimese puhul- minu jaoks müstika ja täiesti arusaamatuks muutunud see intsident.
k
kyssa/ 2. november 2017 20:03
aga sai ju pihta....suur adrenaliin....
a
aga/ 2. november 2017 21:23
kui oleks eesmärk olnud "asjalik lõpp endale peale teha politsei käe läbi" .. miks ta kohe politsei poole ei liikunud... alles pärast seda tekkis tal politsei fookus, kui politsei talle käsklusi hõikama hakkas? Kui oleks olnud plaan teha lõpp vabaduse platsil politsei käe läbi... siis see eeldus ei lähe kokku tema eelneva olekuga tänaval, ka vabaduse platsil ta algselt justkui plaanis edasi liikuda..?
n
No / 3. november 2017 18:56
keegi näeb sellest tõmblevast videost midagi ?
k
Küsimus/ 2. november 2017 17:22
Kuidas sai pidada paarkümmend minutit püksata mööda Tallinna rahvarohket tänavat patseerinud ullikest Ründajaks?!
P
!/ 2. november 2017 19:14
Püksid olid jalas ikka! Ja ta ju ründaski! Lausa kahe noaga.
a
anita/ 2. november 2017 16:45
politsei tegi õigesti.miudu pätid mõtlevad et nemad on maailma valitsejad,kõik peavad neile alluma.praegu tundub et on päti vabariik,mitte korralikke inimeste kodud ja õiglus riik.
p
praegune/ 2. november 2017 16:56
juhtum ei selgitanud midagi, kuna maha ei lastud pätt vaid korralik kodanik.
o
2. november 2017 18:23
Oleks Lädral tutt, oleks ta tädi.
r
rannamiis/ 3. november 2017 10:04
Korralikud kodanikud ei jaluta kesklinnas, noad püsti pihus
t
to rannamiis/ 3. november 2017 14:08
Kas su peakolu võtab seda kinni, et korralik kodanik oli haige!
ü
ükskõik mida üritatakse seletad/ 2. november 2017 16:42
on see puhtalt politsei tööõnnetus. ettevalmistus on null.
Nuiad, pipragaas, kilbid ja muu selline, kus vahendid olid? Pipragaas võtab piisavalt kaugelt aga ei hoolitud, politsei hakkas kartma ja tegutses mõtlematult üle reageerides.
l
lugeja/ 2. november 2017 19:19
No pipragaasi ilmselt noaga ründamisel ei kasutata, see ei ellimineeri ründajat momentselt. Tähtis on ka tuule suund, see gaas võib ka laskjale endale näkku tulla.
k
Konnatiigi ringkaitse/ 2. november 2017 16:10
Masendav! Inimelu ei maksa meil enam vist midagi. Miks president ehk Brüsseli eksametnik nüüd oma suu kinni hoiab? Jälk oli kuulata Taavi Aasa kiidulaulu politsei suunas.
m
Morlok/ 2. november 2017 16:04
Politseiskaja rapota huinjaaa....
t
Toivo/ 2. november 2017 15:57
Kui sul on surmahirm, siis sa ei vali kuhu sihtida. Politseinik on ka inimene, mitte rauast robot.
j
Jõudude vahekord/ 2. november 2017 16:20
See noormees jalutas väga kaua ringi ja ühtegi inimest ta ei rünnanud! Vaid politseibande ajas ta lõksu ja viis selle sellise lõpuni. Kui need 4 püolitseinikku oleks varakult kaitsekilbid võtnud, ei oleks nugadega kedagi ka vigastada saanud! Aga meie politsei armastab vaid taparelvast tulistada.
o
okei/ 2. november 2017 16:39
aga mõtle nüüd niimoodi. kui oleks pika habemega tõmmum mees nugadega lihtsalt ringi käinud...
k
Kas Igor Mang-või?/ 2. november 2017 17:22
Must habe ja palvehelmed käes, täitsa ohtlik, sest ennustab tulevikku. Kui juba mõtled (16.39), siis on isegi hästi.
o
oleks/ 2. november 2017 17:40
r
Rita/ 2. november 2017 19:25
Politsei seda ei teadnud sel hetkel,kas ta on kedagi rünnanud. Ja politsei ei saa käsi põsakil rahvarohkes kohas lihtsalt jälgida, mida nugadega relvastatud inimene kavatseb teha. Kaitsekilp ei ole imevahend,et kaitseb noalöökide eest. Noad on ju vaja ründajalt ka kätte saada ja poliseinikud ei pea selle juures oma eludega riskima. Kahju on et haige inimene surma sai, aga politseil polnud antud olukorras muud valikut. Niigi lasti 3 hoiatuslasku, aga ründajat ei peatanud ju need. Nii et mõtle, enne kui poliseinikke süüdistama asud.
t
TT/ 2. november 2017 21:24
Kuidas ei teadnud??? Onlaine kaamerates oli ta koguaeg pildil ja patrullidele kanti liikumisteekond ette
l
lugeja/ 2. november 2017 23:04
See et polnud veel kedagi rünnanud, ei tähenda automaatselt, et ta on ohutu. Nugadega ringikõndiv inimene on siiski OHTLIK. Sellest tuleb lähtuda. Ja lõpuks ta ründaski.
t
TT/ 3. november 2017 16:54

<
2. november 2017 15:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6
6ft under/ 2. november 2017 15:57
süüdimatu mõrtsukas sai teenitud palga.
m
Mina küsin???/ 2. november 2017 15:55
Miks hullud ei ole hullumajas ja jooksevad linnas ringi. Viga on hoopis meditsiinisüsteemis.
r
Rita/ 2. november 2017 19:27
Viga on ükskõiksetes lähedastes, kes ei püüdnudki hukkunud noormeest ÕIGEL AJAL aidata. Kõigil omad tähtsad tegemised. Nüüd on haua juures ehk aega mõelda...
x
xxxx/ 3. november 2017 19:19
Viga on selles et hullu ei saa tema tahte vastaselt hullarisse saata.
s
Setkomjot/ 2. november 2017 15:49
s
2. november 2017 18:19
Selleks hetkeks, kui toimus rünnak, oli mehe selja taga kaks politsei masinat jõudnud. Üks valge vw transporter, kellelt mingi ajukirjanik hetked peale laske infot nõudis ja politsei värvides škoda. Paraku ei olnud neil võimalik väga ootamatu rünnaku puhul, mis kestis vähem kui kaks sekundit, reageerida. Vw oleks maksimaalselt saanud blokeerida mehe tee platsile tagasi, aga mitte ümber pöörata suunaga mehe poole. Škoda jõudis kohale vahetult peale laske. Mina sõitsin sündmuskohast mööda umbes viis minutit hiljem, selleks hetkeks oli kiirabi kohal.Olukord tundus nagu filmivõtetena.
v
võrk/ 2. november 2017 22:11
anti kätte ühele gladiaatoreist juba vanas Roomas, aga vahepeal on see efektiivne vahend kahjuks ununenud - võtke edaspidi kaasa ka kodutülide lahendamisel.
k
kodutüli/ 3. november 2017 10:07
lahendamisel saab ka kardinaid kasutada, aga siis võib perenaise käest peksa saada.
h
HS./ 2. november 2017 15:38
Vene ajal oli Pärnus järgmine seik. Laev oli pärast pikka merereisi sadamasse jõudnud ia nagu kombeks tol ajal oli pidutseti pärast reisi. Üks meremees, kes oli liiga palju vägijooki pruukinud otsustas linna peale piraati mängima minna. Välimus oli tal muljetavaldav oma pikkade mustade juuste ja suure musta habemega, vööle, mis oli tavalisest vööst mitu korda laiem kinnitas ta hästi piraka pussi ja teekond võis alata. Kümme minutit ta siiski jõudis marssida kuni Kalevi tänavani, siis olid kohal miilitsad ja pidu oligi läbi aga ta siiski pääses eluga ainult vöö ja puss võeti ära.
J
./ 2. november 2017 18:19
Järelikult oli miilitsa ettevalmistus parem ja praegune reziim peab midagi ette võtma korrakaitsjatega.
l
lugeja/ 2. november 2017 19:32
No see mees ei rünnanud ju kedagi ning ilmselt andis kohe pussi ära. Ära võrdle võrreldamatuid olukordi!
a
arvaja/ 2. november 2017 14:29
Olen täitsa nõus, et kui rünnatakse, tuleb reageerida. Aga ma ei saa aru, miks siis kohe rindkeresse tulistati. Õigem oleks ju olnud jalga tulistada, ka see oleks ründaja peatanud. Nüüd on inimene surnud ja politsei tegevusest jääb küsitav mulje.
p
politsei/ 2. november 2017 14:46
eeldab oma määrustikke tehes, et ka kurjategijal on kuulivest seljas!
t
to arvaja/ 2. november 2017 14:46
küll võib inimene rumaI olla. kui oleks olnud võimalus teistmoodi teha, oleks tehtud, tegele oma asjadega, las arukamad teevad seda tööd, milleks sina võimeline ei ole.
j
jaan/ 2. november 2017 14:55
olen nõus, ajakirjanikud lõpetage ära juba need arutelud, see oli kindlasti selles hetkes ainuõige otsus
j
Jules Maigret/ 2. november 2017 15:24
küsmus ongi kuidas selle hetkeni jõuti ja kas see mis vahetult enne seda hetke tehti oli kõik laitmatu. Hetkel see nii ei näi. Loodetavasti uurimisraportis mööndakse, et esines vajakajäämisi kommunikatsioonis ning tegevuse koordineerimises ja juhtum saab Sisekaitseakadeemias õppematerjali raudvaraks.
e
ei no nüüd/ 2. november 2017 19:56
takkajärgi võime siin sekundi haaval plaani maha panna, iga üks oma maitse järgi.
Aga fakt on see, et praegu, kus iga jumala päev rünnatakse ühel või teisel moel inimesi avalikult, on õigem see üks maha tõmmata, kui oodata, et äkki võtab veel mõned endaga kaasa.
Ja fakt on see, et see mees tahtis surra. See oli enesetapp teise inimese käe läbi. Mida rohkem tulistati, seda suurema kiiruse ta sisse võttis. Tundub, et talle oli see kergenduseks. Ei kujutagi ette, kui hullus seisus pidi ta viimasel ajal olema. Nagu p.õ.r.g.u.s vist?
Kui oleks varem arstile saanud, äkki oleks kasu olnud? Või siis mitte?
EI TEA
a
arvajale/ 2. november 2017 15:22
Ma usun, et siinkohal ei olnud politseiniku soov teda rindkeresse tulistada. Reageerida tuli kiirelt ja sellises olukorras pole aega sul jooksva inimese jalgu sihtida. Arvamises pole midagi valet, arva edasi. Aga ära kirjuta sellist lollust kõigile lugeda.
u
Usamees/ 2. november 2017 15:31
Kulla inime vaadake vähem filme,see on pea võimatu lähedalt jooksvale inimesele jalga tulistada. Selleks peaks olema mingi supersõdur mitte police
õ
2. november 2017 16:26
ÕL valvekommentaatoritel on, neil käivad kõik asjad teistpidi
r
RoTT/ 2. november 2017 15:43
Loll oled või, Isegi murtud jalaluuga joolsevad hullud e. tegelikult närvid takistavad ära valusignaali liikumise suure valu korral , aga seda ka vaid minutiks kuni viieks ja siis alles hakkab hull valu tunda andma e. kehakeemia ja adrenaliin teevad oma töö. Hullunud inimesel lase kasvõi jalg otsast ja ikka hüppab kallale või kasvõi roomates.
t
TT/ 2. november 2017 21:30
r
Rotti-le/ 9. november 2017 09:59
kas on endal sellega kogemusi,et kohe nii südamest jutustada?
r
rannamiis/ 3. november 2017 10:16
Oleks, oleks, oleks...tagantjärgi nüüd oi kui palju teadjaid ja tarku!
m
Ma/ 2. november 2017 14:24
ei tea, mis tunne oli kaksikute emal seda meest nähes.
m
mis tunne?/ 9. november 2017 10:01
vaata videot,siis saad teada.Mina nägin,et vaatas korra ja jalutas rahulikult lastega edasi.
s
2. november 2017 14:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mustanahaline on lihtsalt äkilisem ja lühema jutuga, eestlane paugutab 3 tühja ega tee otsustavat lasku/ 2. november 2017 14:46
https://etv.err.ee/v/c3545a54-9be7-460c-bec3-d3a1bf922848
Aktuaalne kaamera. Ilm
31.10.2017 21:00
{Margus Saar (@4:49)}
Kui palju võis olla rünnaku käivitavaks asjaoluks see, et eee politseinik keda ta enda ees nägi oli mustanahaline?
{Elmar Vaher (@4:56)}
Kindlasti ei olnud see käivitavaks eee eee infoks eee, sest et politseinikud töötasid paaris. On vähe tõenäoline et eee et ründaja ka nägi teist politseinikku. Aga! Uurimine käib, saame selgust, anname kindlasti ka teada.
__
Kas suudate läbi hammustada sellest loogikast mis peitub küsimuses ja sellele vastuses?
Margus Saare küsimuses esineb väide, et isik nägi enda ees mustanahalist politsenikku.
Elmar Vaheri vastus sisaldab arvamust, et vaevalt et ründaja nägi teist politseinikku.
Miks hr Vaher vastab nii? Mis puutub siia teine politseinik keda eeldatavasti ründaja ei näinud?
Hr Vaher'i vastusest väitelisele küsimusele saab järeldada väite, et hr Vaher usub et just see teine politseinik keda ründaja eeldatavasti ei näinud on mustanahaline politseinik.
.
Kombineerides seda hilisema informatsiooniga ( http://ohtuleht.ee/837545/),
et politseiametnik kelle poole väidetavalt olevat sööstetud ei teinud lasku,
vaid seda tegi tema paarimees, siis dr Watson mida ütleb teile deduktsioonimeetod?
s
see/ 2. november 2017 15:27
m
2. november 2017 15:58
Ma olen mõlemad videod läbi vaadanud ja politseinikud olid täitsa valgenahalised.
t
to 14:46/ 2. november 2017 16:28
k
kui mõlemad olid valged siis esita uus küsimus/ 2. november 2017 19:06
Kui nii, siis miks Vaher ei vasta Margus Saare küsimise peale, et Margus Saare poolt küsitavat olukorda ei saanud olla, sest sellist isikut ei ole olnud sel hetkel seal ja seega ei ole Margus Saare küsimus mitte mingl viisil põhjendatud?
Mida Vaher vastas on see, et ründaja ei saanud eeldatavasti teisi politseinikke näha. Ta ei eita ega jaata kas küsitav isik seal oli või ei olnud.
Ta vastab kavalalt ja möödajuhtivalt.
See ju ei ole vastus Margus Saare esitatud küsimusele.
m
mina/ 2. november 2017 22:17
ka ei ole kuulnud, et Dave Benton oleks politseisse tööle asunud.
a
aga/ 9. november 2017 14:30
vaata, palun hoolikamalt. Ja vaata ka fotogalerii läbi, kui see veel alles on. Siis peaksid pildi kokku saama küll:)
t
taktika polnud õige/ 2. november 2017 14:11
oli ju selge, et mehel peas kõik korras pole. Sel juhul hakatakse teisest otsast, ei hakata agressiivselt karjuma ta peale. loomulikult mees keerab veel rohkem ära.
k
kuidas/ 2. november 2017 14:15
4 suurt meest ei saanud kõhetut paljasjalgset maha joosta? Miks?
l
lugeja/ 2. november 2017 19:40
No lapsearuga võib ainult sellist juttu suust välja ajada. Sina jookseksid kahe noaga vehkivat inimest lihtsalt "maha"?
Ja rahvarohkes kohas pidi kiiresti tegutsema, ei saanud jääda vaatama, ootama... Tagantjärgi nüüd tarku palju.
l
lugejale/ 9. november 2017 10:23
m
mees/ 2. november 2017 14:17
1 nuga maas oli selline lapik ja tõmbi otsaga leivanuga, sellega annabki ainult leiba saagida,
t
trifiid/ 2. november 2017 15:09
No ja mida selle kõhetu mahajoostud mehega edasi peale hakata? Ütled, et nii ei tehta ja mine pealegi koju ära kotletti sööma? Homme etendab jälle turuplatsil mingit kostüümidraamat? Ajakirjandus teatas ju kohe, et tüübil kohises pööning juba pikemat aega ja sõbradki olid hakanud teda vältima.
Neid narkareid pole mingit mõtet poputada. Ükskord taidles umbes samasugune tüüp Tallinnas Peterburi mnt Statoilis keset platsi. Mul polnud küll kahju teda auto kängururaua nurgaga pöösastesse saata. Vaatasin, et mis ta seal edasi toimetab - tundus, et murdis jalaluu või sai vähemalt korraliku nätaka. Ei ma ei hakanud küll talle esmaabi andma või kuhugi helistama. Võtsin ühe kohvi ja sõitsin edasi. Rohkem pole kuulda olnud.
Enne tobi keeramist peaks igaüks mõtlema, et suvaline politseinik või linnakodanik võib ta teise ilma koputada ja kavata pole pärast enam kellelegi.
s
2. november 2017 20:03
sellenimi on tapmiskatse! 10 aastat sulle oleks paras
t
to taktika polnud õige/ 2. november 2017 15:15
nüüd tuli selgeltnägija välja. Selge on see, et mees ründas politseid.
Tubli töö polisei! Üks psühh vähem ja julgem olla kohe.

k
küsija/ 2. november 2017 13:57
Miks see Meelis Kaldalu polnud? Saaks kommid rökast vabaks.
k
Küsimus/ 2. november 2017 13:55
MIks see politseinik käsklusi andma hakkas,enne Kui ta paarimeesoma kilbiga tagasi polnud?
h
Hercule Poirot/ 2. november 2017 15:00
exactement mon ami, exactement!
Bravo kapten Hastings selle küsimuse küsimise oskuse eest, ehkki te ei ole alati kõige teravam!
Jääme siis ootama eesti "peainspektor Jappide" (keda Agatha Christie kujutab sageli juhmi ja saamatuna) uusi õigustusi kuidas kõik õigesti tehti..
k
Küsimus/ 3. november 2017 00:41
Politsei oli väga käpardlik! Aga Noh,seda käpardlikkust kasutas ta ka Ära.
m
miks/ 2. november 2017 13:46
politsei selgitused antud juhtumi puhul pidevalt muutuvad.Nagu Taani leiutajal.
t
tootearendus/ 2. november 2017 15:29
seda nimetatakse innovatsiooniks.
K
./ 2. november 2017 20:07
x
xMees/ 2. november 2017 13:35
Väga kahju, et politsei kohe põhimõtteliselt ei taha käesolevast juhtumist midagi õppida!
"Politseinik kordas mitu korda käsklust, kuid mees neid ei täitnud. Nugadega mees sööstis teda relvaga sihtinud korrakaitsja suunas ja asus teda ründama..."
Jah, kannatades ideefiksi all, et teda tahetakse tappa, ei täitnud ta neid käsklusi sellepärast, et see oleks tähendanud ainsatest enesekaitserelvadest loobumist. Ka rünne oli enesekaitseks, kuivõrd püstolitoru ees seistes sai ta veelgi enam kinnitust oma luulule.
Õppida oleks seda, et ilmselgete vaimuhaiguse tunnustega isikut ei tohi käsitleda vaimselt terve kurjategijana.
x
x-le/ 2. november 2017 13:59
Kas "ilmselt" vaimuhaige isiku politseinikule rindu löödud nuga vigastab vähem?
x
xMees/ 2. november 2017 14:25
Ei vigasta vähem. Õppida olekski just seda, et kuidas tegutseda nii, et vaimselt haige inimene ei ründaks! Kui ta siiski seda teeb, peaks professionaalsetel politseinikel ründe peatamiseks jätkuma ka teisi meetodeid peale mahalaskmise.
m
mis/ 2. november 2017 14:38
poltiseinik see selline on, õigemini kolm politseinukki, kellele saaks üks paljasjalgne kööginugadega midagit teha? need peaks olema halvatud politsienikud, kes end liigutada ei suuda,.
o
oeh/ 2. november 2017 14:50
Ja kui järgmine ilmselt vaimuhaige omab ka isetehtud pommi ja selle kuskile rahva sekka viskab, enne kui politsei oma pehmete läbirääkimistega lõpule jõuab, siis on sinu arvates kõik ok või?
Kui isik jookseb noaga vehikdes politseinike/teiste inimeste poole, siis on loogiline, et ta tuleb võimalikult kiiresti kahjutuks teha, mitte oodata, et äkki ta ei löögi nuga kellelegi rindu!
Minul on igal juhul hea tunne, et Eesti politseinik oskab vajaduse korral otsustavalt tegutseda, mitte ei jää kartma ja ootama, enne kui kedagi vigastatakse. Samuti on hea näha, et ka politseiniku ülemused on sama meelt. Mingid lumehelbekestest kommenteerijad võiks vaadata, kuhu Euroopa oma pehmopoliitikaga jõudnud on!
m
mai/ 2. november 2017 14:59
mine ise politseisse tööle, selline õpetaja
1
16.04/ 2. november 2017 16:19
to oeh
Pisut segi lähevad sul põhjus ja tagajärg antud loos.
Tagajärg, et politsei tulistas oli juba vältimatu ja ilmselt vajalik.
Aga põhjus, miks laskma pidi seisnes politsei poolt totaalselt valesti valitud taktikast.
1. Patrullil oli teada, et nugadega mees kõnnib linnas. Oli teada, et pole kedagi rünnanud ja oli teada, et slline kõndimine on toimunud juba 15 minutit.
Lahendus a) politsei oleks võinud minna mehega rääkima. Röökimine pole rääkimine. Ja meest koheldi kui eriti hullu terroristi, kuigi varasem info sellele ei viidanud.
2. Kui juba käskluste andmiseks läks, siis:
a) politsei nr 1 ei veendunud selles, kus on politsei nr2 ja asus üksi käsklusi jagama. Politsei nr2 oli väidetavalt autost kilpi toomas.
Lahendus a) oodata ära kui paarimehed on positsioonidel ja alles siis tegutseda
Lahendus b) politsei peab veenduma enese ohutuses a'la jätma auto enda ja kahtlustatava vahele
Lahendus c) ootama ära abijõud ning tegutsema suurema hulgaga.
Aga oletame ka korraks, et tegemist oligi terroristiga, siis kuidas küsida surnult mehelt võimalike kaasosaliste ja töö tellija kohta?
a
2. november 2017 16:31
Aamen! järgmine tark on rääkinud.
r
Rita xMees-le/ 2. november 2017 19:49
Ja mis see oleks olnud? Riskinud käsitsivõitluses nugadega relvastatud isiku vastu? Ja millest oli siis näha, et mees oli "ilmselgete vaimuhaiguse tunnustega"? Tagantjärgi tarku ikka palju. Seda sai üldsus teada hiljem. Isegi lähedased ei olnud seda vaimuhaigust märganud!
r
Rita/ 2. november 2017 19:51
Kulla tark! Politsei ei saanud oodata mingeid suuri abijõude, sest ümberringi liikusid inimesed kelle elu oli ohus. See oli kesklinn. On see sulle teadmata?
t
Tark/ 2. november 2017 20:27
Kulla, Rita! Oht oli sama teoreetiline, kui id kaardi muukimine st millalgi oleks võinud see tõepoolest tekkida, kuid eelneva st olemasolnud info põhjal seda öelda ei saa.
Seetõttu tulekski kesklinnas asjad oluliselt paremini korraldada, mitte tahta oletatavat pahalast üksinda kantseldama hakata nagu antud juhtumil näha võis. Ka ei olnud selleks karjumise hetkeks ohtu ümbritsevatele inimestele va moment mil politsei lasi lendu kuulid avaliku ruumi suunas.
P.S. relvaseaduse mõttes talitas politsei iseenda nõudmistele vastupidiselt. Lisaks võis politseijuhi jutust aru saada, et edaspidi tohib ka era- relvaomanik noaga ründaja tulirelva abil kahjutuks teha.
r
Rita to Tark/ 2. november 2017 20:49
Seda ei teadnud keegi, kas oht oli teoreetiline või mitte. Seda vaid sina arvad. Politsei EI SAA jääda tegevusetult ootama ja vaatama, kas oht on teoreetiline või tegelik. Tänaval nugadega kõndiv inimene ON oht, sest normaalne või halbade kavatsusteta isik nii ei tee. Ja mis "OLEMASOLNUD" infost sa sonid? Miski ei saanud küll tõestada, et ohtu pole. Ja kust võtad sa teadmise, et "selleks hetkeks" ohtu ei olnud? Väga naiivne mõtlemine. Sa arendad lihtsalt soovmõtlemist siin, aga lähtuda tuleb hetkeolukorrast. Ja olukord ei andnud oodata, vaadata. Ümberringi kõndisid inimesed ja politsei tegutses ainuvõimalikult. Sina oleks kindlalt tundnud ennast selle nugadega isiku lähikonnas? Kui seal oleks olnud sinu lähedane, lapsed?
x
x-ile/ 9. november 2017 10:27
jah,kui seista käed kõrval ja rind ees,siis küll.Aga mul on kahtluseussike,et kas see nuga ikka oleks seda tugevast riidest vormi läbi susanud!
t
to Ritale/ 9. november 2017 10:31
tuleb välja,et ainult Raeplatsil liikujate elu oli ohus,sest kesklinnas ta jalutas rahulikult rahvamassidest mööda.
j
jaan/ 2. november 2017 14:58
kust sa selline tark välja tulid, kui oleks kedagi pussitatud, oleks sul jälle häda, miks politsei ei reageerinud õigeaegselt
t
2. november 2017 13:35
Tglt oli ka kolmas tulistaja, aga käib agar jälgede peitmine.
s
2. november 2017 16:32
Siin on vist natuke napakate kokkutulek.
b
Bam Luderi needus / 2. november 2017 13:32
Ilmselgelt iluminooride ja roheliste salakava, et linnavalitsusse saada.
u
uus/ 2. november 2017 13:18
anatoomiaõpik ja rindkere on kuulutatud politsei poolt ohutuks tsooniks! Peas on luu ja ajuollus ning paljud on jalutanud ringi odaots või nael kolju küljes kinni ning ei mingit valu! Jalad on tegelikult kaks suurt reiearterit.
r
2. november 2017 18:01
Reie arter jookseb mööda reie sisekülge. Kui inimene jookseb, pole võimalik tabada muud kudet liiga täpselt. Fataalseks võivad osutuda ka lasketabamusest saadud šokk, kõhuõõne tabamus elutähtsa organi pihta, kõhukelme läbistanud kuulitabamus koos sisemise verejooksuga, tabamus kopsu, seljaajju või südamesse, sealhulgas südame veresoonkonda, ülakeha alarõhu kaotus pikema aja jooksul kui minut.
b
B/ 2. november 2017 13:00
Uskumatu, et nii paljude arust on tànaval nugadega kôndiv mees normaalne nàhtus..? Politsei tegi ôigesti, et ta maha kômmutas. Mulle kûll ei meeldiks kui mingi psûhh mind vôi minu lapsi rûndaks, sest enamus kommentaatoreid siin pigem filmiks intsidenti oma peene nutitelefoniga, ega môtlekski appi tulla.
m
misasja sa B emotsioneerid kui inimesed jälgivad riigivõimu poolt antud soovitusi mitte sekkuda/ 2. november 2017 13:07
Loomulikult ei tule appi, ses Politseiamet on ise kommunikeerinud et ärge sekkuge vaid helisatge politseisse ja kui võimalik siis fikseerige-salvestage vahejuhtum või kuritegu tõendusmaterjaliks kasutataval kujul - milleks ongi mobiiltelefoniga filmimine.

b
B/ 2. november 2017 13:00
Uskumatu, et nii paljude arust on tànaval nugadega kôndiv mees normaalne nàhtus..? Politsei tegi ôigesti, et ta maha kômmutas. Mulle kûll ei meeldiks kui mingi psûhh mind vôi minu lapsi rûndaks, sest enamus kommentaatoreid siin pigem filmiks intsidenti oma peene nutitelefoniga, ega môtlekski appi tulla.
b
B/ 2. november 2017 13:00
Uskumatu, et nii paljude arust on tànaval nugadega kôndiv mees normaalne nàhtus..? Politsei tegi ôigesti, et ta maha kômmutas. Mulle kûll ei meeldiks kui mingi psûhh mind vôi minu lapsi rûndaks, sest enamus kommentaatoreid siin pigem filmiks intsidenti oma peene nutitelefoniga, ega môtlekski appi tulla.
n
nii on kahjuks/ 2. november 2017 14:51
lumehelbekesed möllavad siin ja nõuavad pätile inimõigusi. sama hakkavad tegema, kui allahu akbarid siin nugadega riingi jooksevad. ise loodan, et politsei laseb ALATI ja KOHE maha inimese, kes võtab omale õiguse politsei poole nugadega joosta. rünnak politsei vastu on rünnak riigi ja tema rahva vastu, kui külvad tuult, lõikad tormi. kahju pole grammigi sellest narkari moodi pätist.
j
just nii ongi - läks modedele/ 2. november 2017 14:55
lumehelbekesed hädaldamas ja õigustamas väqivaldset pä.tti. sama teevad nad ka siis, kui aIIahu akb,arid siin nuqadega kõr.isid läbi kukuvad lõik.ama nagu igal pool mujal maailmas juba teevad. ikka nende inimõigused on uIIikestele tähtsad, mitte seaduskuuleka inimese õigused mitte sattuda ohtu tänaval.
kahju pole nar.kari moodi pä.tist grammigi, soovin, et igaüks, kes ründab politseid ehk riiki ehk kõiki riigi kodanikke seeläbi, saaks ALATl ja KOHE maha lastud. kui ikka ründad politseid noaga ehk külvad tuult, siis lõikad tormi. nii peabki olema.
l
2. november 2017 16:34
Lumehelbekeste võimete lagi ongi hädaldamine
b
B/ 2. november 2017 13:00
Uskumatu, et nii paljude arust on tànaval nugadega kôndiv mees normaalne nàhtus..? Politsei tegi ôigesti, et ta maha kômmutas. Mulle kûll ei meeldiks kui mingi psûhh mind vôi minu lapsi rûndaks, sest enamus kommentaatoreid siin pigem filmiks intsidenti oma peene nutitelefoniga, ega môtlekski appi tulla.
m
2. november 2017 17:53
Mina tuleks. Lastel pöörad pead ära, see rohkem täiskasvanute action.
b
B/ 2. november 2017 13:00
Uskumatu, et nii paljude arust on tànaval nugadega kôndiv mees normaalne nàhtus..? Politsei tegi ôigesti, et ta maha kômmutas. Mulle kûll ei meeldiks kui mingi psûhh mind vôi minu lapsi rûndaks, sest enamus kommentaatoreid siin pigem filmiks intsidenti oma peene nutitelefoniga, ega môtlekski appi tulla.
k
kultuur ja väljaõpe/ 2. november 2017 12:53
https://en.wikipedia.org/wiki/Sasumata#/media/File:Japanese_non-lethal_police_weapon.jpg
https://liveleak.com/view?i=641_1456164569
The Riot Fork: A Versatile and Effective Non-Lethal Weapon
It is an excellent weapon to use against criminal suspects who are unarmed or have an edged or blunt weapon (such as a meat cleaver, knife, baseball bat, or metal pipe).
.
Thai police officer talks down knife-wielding assailant and then EMBRACES him
Hero cop Anirut Malee talked reasonably to the clearly stressed man
He quickly convinced him to hand over his knife and gave the man a giant hug
The incident ocurred in Huay Kwang police station in Bangkok, Thailand
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4618578/Thai-police-talks-knife-wielding-man-HUGS-him.html
https://www.youtube.com/watch?v=qv-OSyQkPXM
k
kultuur ja väljaõpe/ 2. november 2017 12:54
Chinese Police Use a Net to Capture Mentally Ill Woman
Chinese police used a net and a 2-pronged weapon called a "riot fork" to safely apprehend a mentally ill woman.
https://liveleak.com/view?i=97f_1452812631
.
Knife-Wielding Man Intimidates Chinese Police, Internet Cheers Him On
https://youtube.com/watch?v=xE39HCaz4qw
.
Knife-wielding woman attempting to commit suicide was saved by off-duty police officer
https://youtube.com/watch?v=MNrGLE5L0yE
.
Female Chinese SWAT team officer disarming knife-wielding man goes viral
https://youtube.com/watch?v=j_s2rZR7IkQ
k
kultuur ja väljaõpe/ 2. november 2017 12:55
Watch: Chinese police subdue sword-wielding man
https://youtube.com/watch?v=7V_zcnpsLDM
.
Police expertly subdue man wielding large knife in China
https://youtube.com/watch?v=iUdV-ywj8Sw
.
Chinese Police Use Riot Forks to Stop Mentally Ill Man Armed with a Knife
https://liveleak.com/view?i=c87_1456878941
.
Police takes down man with knife in street
https://liveleak.com/view?i=579_1389158147
k
kultuur ja väljaõpe/ 2. november 2017 12:55
Chinese police thwart knife-wielding Uyghur terrorist with bare hands
https://youtube.com/embed/5_3iuR0ObFs
.
Spicy jelly vendor with knife taken down by police with sticks and forks
He didn't have chance to hack customers who had argument with him.
https://liveleak.com/view?i=e58_1437739093
.
Police uses big fork to take down lunatic with knife who injures people in street
https://liveleak.com/view?i=d3d_1389243834
.
Japanese School Evacuation Drill and Countermeasures Against an Attacker
https://liveleak.com/view?i=7df_1453508294
.
Japanese Net Launcher Gun and Liquid Launcher Demonstrations
https://liveleak.com/view?i=9b0_1453425576
h
2. november 2017 17:49
n
no krt!/ 2. november 2017 12:51
...sooritas pärast paarimehe hoiatuslaske ühe lasu mehe RINDkeresse...
jätkuvalt püütakse rahvast mõjutada selle RINDkere rõhutamisega!
otsekui oleks olnud oht tulistajale endale ja "ründaja" liikunud tema poole...
tegelikult tulistas pollar juba seisma jäänud meest SELGA!!!
j
jaan/ 2. november 2017 15:02
sina tead täpsel, kas sa targutaja seda ka tead kui palju politseinikke on surma saanud
a
alatu propagandist esitamas vastuküsimust:/ 2. november 2017 15:51
vähem kui liiklusõnnetustes inimesi aastas?
t
to no krt/ 2. november 2017 16:39
kas te, spetsialistid, tõesti olite kõik ninapidi juures, et nii täpselt teate, milline olukord oli? Jumal kus seletavad, üks targem kui teine.
k
kyssa/ 2. november 2017 20:14
selge see,et politsei tappis inimese....
t
to to no krt/ 3. november 2017 12:23
kuule tobukene,
pane kokku politsei seletused ja video sellest tapmisest!
siis ei lälla sa "spetsialismi" teemadel!
h
Hetk/ 2. november 2017 12:50
Kas ikka ründas? Ta ei rünnanud kedagi, vahemaa oli liiga pikk ründamiseks. Lihtsalt politseinikud püüavad oma ebaõiget tegevust peita valede taha. Mõrvar jääb mõrvariks, kuid kes ütleb, et saatus talle seda ei tasu? Kindlasti tasub. Jumal on aeglane aga õiglane.
n
No/ 2. november 2017 13:02
Arusaadav, muidugi oleks pidanud enne ootama kuni hull ikka kedagi rûndab, eksole.
E
Нерассказанная история/ 2. november 2017 13:43
Ennem kui reaalset rünnakut ei ole toimunud on see rünnak sinu peas nagu paranoia.
Sellest sa saad ise aru siis kui sind või sinu lähedasi on keegi ähvardanud ja sa pöördud politseisse ja politsei ütleb et nemad EI SAA enne midagi teha kui sind on reaalselt läbi pekstud või sul on nuga ihus ära käinud.
Mine politseisse ja tee avaldus et keegi jooksis sinu poole nuga käes..
Vaata mis saab. Äkki õpid ise elu ja eesti seadusi.
See mis sina teed siin on emotsioneerimine ja sellel on reaalse eluga vähe ühist.
Kui sinul on ähvaramis(t)ega probleem, siis politsei sind üldjuhul ei aita.
Ja ähvardajad teavad seda ja naudivad oma võimu.
Samas kui politsei tundis ennast ähvardatuna (kuigi võrreldes tavakodanikuga on sellel orgainsatsioonil olemas erivahendid, relvad ja abijõud), siis politsei kasutas surmavat jõudu kuigi politsei arsenalis ja taktikas on olemas ka muud vahendid.
.
Selline käitumine on käpardlik selle tõttu, et kui tegemist oleks terrorismiaktiga, siis on eriti oluline kätte saada teo toimepanija võimalikult elusalt, et ta uurijate kätte anda.
See on aspekt millele tähelepanu pöörata. Sellele tuleb osata tähelepanu pöörata, aga sul ei lasta sellele koordineeritud ja orkestreeriud avalike suhete tõttu tähelepanu pöörata. Ei ole vist keegi nii naiivne, et sooviks vabatahtlikult organisatsioonist väita - et mis parata parima sisetunde ajel valiti vale taktika, koordineerimine oli puudujääkidega, valitud eksklik taktika situatsiooni konserveerimise asemel hoopis eksaleeris olukorra ja lõppes tulirelva kasutamisega.
Samas ärge saage valesti aru - mul on hea meel et politseinik elle suunas sööst toimus on ilma füüsiliste vigastusteta.
n
nõus!/ 2. november 2017 13:55
n
nii ja naa/ 2. november 2017 14:58
kui on sõna sõna vastu, mida siis ootad politseilt? aga kui sul on olemas video, et keegi sind nugadega rünnata reaalselt ähvardas, siis arvad, et midagi ei tehta? ära aja möga suust välja, demagoog.
n
nii ja naa/ 2. november 2017 14:58
kui on sõna sõna vastu, mida siis ootad politseilt? aga kui sul on olemas video, et keegi sind nugadega rünnata reaalselt ähvardas, siis arvad, et midagi ei tehta? ära aja möga suust välja, tühine demagoog.
t
to hetk/ 2. november 2017 14:56
oligi õiglane, pätt sai oma karistuse. tore.
t
to Hetk/ 2. november 2017 16:41
mida tähendab siis sinu meelest rünnak, kui see ei olnud? Ei rünnanud kedagi. VÄhemalt pooled kommenteerijad peaksid ka teatud asutusest abi otsima
r
Rita to Hetk/ 2. november 2017 20:00
Tundub, et siin kommentaariumis on üksjagu hulle koos. Ehk lased ennast ka arstil üle vaadata?
e
eesti mees on tantsulõvi.../ 2. november 2017 12:49
aga rahvas arvab:::politsei kasutas salarelva mis pritsis tuld ja tõrva ning vaheldusex kuule.

t
trifiid/ 2. november 2017 12:48
Ära koksati end (eeldatavalt kanepist ) segisuitsetanud IT-mees. See tõsiasi ajab ärevile mõned ringkonnad, kes nüüd politsei tegevuses viga hakkavad otsima.
Eelkõige tuleks siinjuures hinnata asja preventiivset külge - narkarid peavad selgematel hetkedel aduma, et vajadusel nad hävitatakse. Taolise lõpplahenduse ärahoidmine on lähedaste võimuses. Ka konkreetse vennikese lähikonnas raha oli ja vend oleks võinud ta mõneks ajaks Wismarisse sisse kirjutada.
Hilisem hala sotsiaalmeedias ning politsei halvustamine on mõttetu. Kontrolllasku kuklasse ju ei tehtud Seega kõik on õige ning olge tulemusega rahul.
k
Kanep on välistatud/ 2. november 2017 13:04
Kanep ei ole taim, millest segi pöörab, siis oleks mees kusagil maas istunud ja itsitanud, mitte nugadega vehkinud.
Teatavatele ringkondadele on küll kanepi demoniseerimine hädavajalik.
Kui mees oli midagi tarvitanud, siis kindlasti keemiat, sest vaid keemia paneb selliselt tegutsema.
j
jaan/ 2. november 2017 15:04
t
tõdemus/ 2. november 2017 17:08
AH oleks sinu üle uhke!
t
Tõde & Õigus/ 3. november 2017 01:20
AH?
Anton Hansen või? Tammsaaret mõtled või?
j
Janeli/ 2. november 2017 12:39
Kurb küll, kuid tundub, et lõviosa siinsetest kommentaatoritest on ka ise kriminaalse taustaga.
No süüvige neisse sõnavõttudesse ...
Täiesti ajuvabad.
t
täan politseid selle käitumise eest/ 2. november 2017 15:00
politsei peaks tähelepanu pöörama, et kes siin pätti õigustavad. need on ise potentsiaalsed politseile vastu hakkajad ja pärast oigavad, kui karistada saavad. isiklikult ei karda kunagi, et politsei mind laskma hakkaks, sest ma ei anna põhjust, kas pole lihtne?
k
Kas/ 2. november 2017 17:17
sa oled nii rumal nagu näitad? Tegu ei olnud pätiga vaid haige inimesega!
l
lugeja/ 2. november 2017 20:05
See sai tagantjärgi teatavaks, eks ole!
t
2. november 2017 12:36
Tundus, nagu tüüp olekski tahtnud surra. Ta ju jäi mõtlema, mis edasi...siis ründas politseid, et surma saada. Väga meeleheitlik tüüp.
g
ggg/ 2. november 2017 18:00
samuti vtsin, et ta jäi enne tunnelisse minekut justkui seisma...mulle jäi mulje, et ta miskipärast pärast lühikest kiiret kaalumist jõudis justkui tulemuseni, et tal pole mõtet tunnelisse minna.. (oli seal ehk keegi samuti juba vastas?)..
r
rax/ 2. november 2017 12:30
Politseinike ja nende juhtide vaimne piiratus on murettekitav. Noale järgneb vältimatult tulirelv-seda mantrat korrutati uhkusega jupp aega. Siis taibati vabandada tapetu lähedaste ees. Järgnevalt pudistati, et politsei ei taha kedagi tappa. Aga inimest enam tagasi ei too.
o
oonia militsei ringkaitse/ 2. november 2017 12:52
kas panite tähele kuda suured ninad juba kohe peale sündmust politseid õigustama ja teo seaduslikkusest pasundama hakkasid???
peale IGA inimese surmaga lõppenud juhtumit toimub KÕIGEPEALT JUURDLUS, mille käigus siis otsutatakse kas tegu oli seaduslik või mitte! nüüd aga puhus politsei KOHE ilma juurdluseta ja uuringuteta, et kõik oli õige?!
krt, nagu putinstan juba...
h
hmm/ 2. november 2017 13:10
Aga oligi seaduslik. Punkt!
m
2. november 2017 12:53
Mida sa ise siin pudistad? Või tema määrab politsei vaimset seisundit, hähh.
a
arvaja/ 2. november 2017 12:10
selle nugadega mehe vend peaks asja tõsiselt võtma ja organiseerima korraliku juurdluse, kaasa arvatud pealtnägijate filmid ja seletused. Meie politsei püüab loomulikult ennast puhtaks pesta. Mida oleks üks noaga mees suutnud kilbiga kaitstud politseinikule teha? Neid oli seal ju kolm peale selle, kes tulistas selga. Alguses öeldi ju, et kiirabi oli ka igaks juhuks kohal. Kuhu ta siis kadus, kui lasud toimusid. Mis see peaks tähendama?.
n
No/ 2. november 2017 12:51
Kôik klaviatuurisôdalased vôiksid minna Rootsi, Soome vôi Saksamaale, seal saate praktiseerida oma armastuse ja sallimisega noarûnnaku vastu vôitlemist. Vôi tegelikult, arvatavast ei vôta kaua aega kui ka meie tànavatel on selline vôimalus olemas. Jookske neid siis pûsti vôi pikali, nagu parajasti meeldib. Politsei tegi ôigesti, et sellise hullu maha lasi.
s
saksa polla/ 2. november 2017 14:33
võtab sellise maha paljakäsi tammepuust kaikaga. neil on kumminuiad keelatud, on varustatud tastavate keppidega. olen ise oma silmaga näinud, kuidas asi käib. töö kiire ja korralik.
j
2. november 2017 12:54
Ja sind kutsub ka tunnistajaks, sest sina tead ju täpselt, kuidas kõik juhtus.
t
tiia/ 2. november 2017 13:04
Selle nugadega vehkinud mehe vend on ise kõige suurem süüdlane, sest ei märganud pika aja jooksul venna käitumist , ei saatnud teda ravile.
l
lugeja/ 2. november 2017 20:09
Ja sellel hukkunud mehel oli ka elukaaslane. Ehk olid ka vanemad ikka olemas? Ei olnud aega märgata....
h
hmm/ 2. november 2017 13:12
Mis puhtakspesemisest sa räägid? Justnagu oleks politsei nugadega tänaval ringi jalutanud...
a
2. november 2017 12:05
Ainuõige käitumine politsei poolt.
t
täiesti väär politsei poolt. / 2. november 2017 14:30
nad ei tea ise ka, mida teevad. hirm halvas kaine mõtelmise.
m
maali/ 2. november 2017 15:05
narkar, ole valvel, saad mida oled ära teeninud
s
2. november 2017 16:46
Sina ei tea, mida sa räägid. Mõistus halvatud.
d
daun/ 2. november 2017 11:59
Kuhu maanduvad kuulid mis õhku tulistati.
n
nu..daun/ 2. november 2017 12:50
m
muinasjutt kuningapojast/ 2. november 2017 12:59
Ja kui nad alla ei ole kukkunud siis on nad seal üleval veel tänapäevalgi.
l
loogiliselt/ 2. november 2017 13:12
Siis kajakas võib sind tabada kuuliga.
e
edev harakas/ 2. november 2017 15:38
harakas püüdis läikiva metallaist kuuli kinni ja viis selle enda lastele pessa mängimiseks
d
daun/ 3. november 2017 10:12
tina on mürgine , pole hea lastele
o
oh-oh/ 2. november 2017 11:43
Stsenaarium , mitu klassi see kirjutaja lõpetanud on.

n
naised saunas/ 2. november 2017 11:41
rääkisid!Tegu tehtud!Noagavehkija olgu õnnelik pilvepiiril ja kõik ülejäänud õnnelikud,et ise nuga neeru ei saanud!
v
väga huvitav jah ?/ 2. november 2017 11:38
k
Kaido/ 2. november 2017 11:19
See ment puhutakse nii puhtaks,tüüpiline mentide poolt ,ja oma saamatust ei tunnista.haige värk
s
Sa, Kaido,/ 2. november 2017 12:58
tee ennem endale selgeks, mida tähendab ment.
k
2. november 2017 16:48
Kaido räägib nii, sest tahab ju ka "mees" olla. Vanasti kuulus see sõna vangide leksikoni
a
Andu./ 2. november 2017 11:12
Tõeline versioon? No ikka selline, mis võimumeestele sobib.
j
just/ 2. november 2017 11:27
Politsei mõttegeeniused konstrueerivad sobilikku versiooni. Selle asemel, et mõelda, kuidas ühiskonda ja ka ullikest iseenda eest kaitsta.
k
2. november 2017 12:56
Kuidas sind, ullikest, siis kaitsta?
m
Matsalka/ 2. november 2017 18:18
See oli ehtne haige inimese m6rvamine.Politseinikud oleks pidanud siiski 6ige lahenduse leidma , mitte "kangelasena" rinda laskma ja p6rast abi andmatta , veel tuuseldanud sureva inimese taskutes. Vaadake nyyd surnud noormehe n6gu ja m6elge.....teda oleks saanud veel p66sta ja terveks ravida. Me el6me hullumeelses maailmas ja kes selles syydi on ?!?
l
lugeja/ 2. november 2017 20:14
Ja sinu arust oleks pidanud politseinikud ootama kuni nugadega kõndiv mees kellegi mõrvab? Surnud noormehe lähedased peavad mõtlema, miks nad enda lähedase häda (haigust) ei näinud... Ja politseinik ei "tuuselda" taskutes, ta peab kindlaks tegema, kas ründajal rohkem mingeid relvi ei ole. Asjast ei tea sa midagi, aga oled kõva kirema.
i
inxu/ 2. november 2017 10:32
Jääbki arusaamatuks,miks see kilbiga politseinik seda mehikest maha ei jooksnud vaid hoopis relva järgi haaras???
i
#####/ 2. november 2017 12:53
ilmselt pole vee teatud seltskonnani jõudnud,et politsevastane rünne külmrelvaga lõpeb politsei poollt VAJADUSEL tulirelva kasutamisega!!!!
r
ründe/ 2. november 2017 14:31
põhjustas politsei väär käitumine.
k
Kuusk/ 2. november 2017 16:33
Politsei rääkis valju häälega, et noamehe tähelepanu endale juhtida. Sellega tõmbasid nad ta tähelepanu endale, et juhul kui mees ründab, siis ta ründab politseinikku, kes saab ja oskab ennast kaitsta (antud juhul kahjuks meest tappes). Alternatiiv oleks olnud, et näiteks lapsevankriga ema oleks küsinud mehelt, et kas kõik on korras ja mees oleks seejärel naisel ilmselt kõri läbi tõmmanud. Pidage meeles, et mees ründas siis kui politseinikud teda kõnetasid!
t
2. november 2017 16:51
Taga targemaks, nüüd on politseiniku käsklus"pane noad maha" juba väär käitumine. No on ikka helbeajud meil siin.
s
sotsiaaldemokraat/ 3. november 2017 01:24
Politsei olekski pidanud maskeeruma lapsevankriga emaks. Siis oleks politsei talle kergesti ligi saanud.
k
2. november 2017 12:57
Kes selles süüdi, et sa aru ei saa.
k
Kuusk/ 2. november 2017 16:26
Niipalju kui mina sellest aru olen saanud, siis teine politseinik lihtsalt ei jõudnud rohkemat. Võttis kilbi autost välja ja siis noamees juba jooksis ta paarimehe poole, mistõttu oli kilp juba kasutu. Muidugi kiputakse siin kommentaariumis politseid sõimates unustama, et kilp tõenäoliselt polnud pagasnikust kohe kättesaadav, sest öelge kui palju on politseil aastas kilpi nõudvaid olukordi? Praktiliselt null, mistõttu on kilbid jms. autodes igaks juhuks ilmselt olemas aga kuhugi ära pandud.
t
to kuusk/ 2. november 2017 16:53
politseid õpetatakse tegutsema meeskonnana st kui selgub et olukord nõuab kilpi, siis paarimees ootab kuniks saab tegutsema asuda, mitte ei tõtta üksinda kangelast mängima....
l
lugeja/ 2. november 2017 20:18
Ja oleks pidanud laskma nugadega mehel ükskõik keda rünnata samal ajal? Anna olla! Selle kommentaariumi põhjal ilmneb kui vähestel on loogilist mõtlemist.
r
Riskis ametivenna eluga?/ 2. november 2017 10:27
Kujutage ette olukorda kus nugadega mees jookseb eeldatava nõrgukese" ohvri suunas ja keegi tulistab selja tagant samas suunas. Kurat, ta oleks pabinas, nagu nad seal olidki, võinud hoopis ametivenda tabada või kuuli kaugusse saata ja kes siis pihta võinuks saada. Inimene alustas, aga saatusel oli sedapuhku teine plaan, kuigi samuti karm.
o
2. november 2017 16:52
Oleks tädil t.ll, oleks onu.
e
Ei oleks onu, on ka tilliga tädisid./ 2. november 2017 17:28
Ja sina oma tiluliluga ära meestega sauna mine.
m
2. november 2017 20:11
Ma ei käigi meestesaunas, pole kunagi käinud.
s
söör fon krat/ 3. november 2017 17:11

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee