Eesti uudised

Miks ei andnud politseinikud kuulihaavaga noamehele esmaabi?

Geidi Raud, 1. november 2017, 22:09

300 KOMMENTAARI

t
tule taevas appi/ 8. november 2017, 10:25
..Kuulihaavaga inimest ei ole otstarbekas hakata ilma spetsiaalse varustuseta sündmuskohal ravima,“ ütleb Põhja prefekt Kristian Jaani..
Hea Kristian, kogu respekti juures Sinu suhtes - enne kui kuulihaav tekitatakse, tuleb natukene mõelda. Ja kiirabi kohe kohale kutsuda. Mitte 5 min hiljem. Ning antud loo oleks saanud lahendada professionaalselt, ilma inimohvriteta. Mõelge oma ametkonna siseselt läbi juhend ilmselge psüühikahäirega inimese "käsitlemiseks". Te ei saa neid kõiki ju maha lasta! Kas teie süsteemis mõni psühholoog on veel tööl? Läbirääkija?
r
ruudi / 4. november 2017, 19:10
Mis ajast nugadel varred on Politseinikud tegid seda mida nad tegema pidid ja lõpetage mula ajamine
a
ak/ 3. november 2017, 20:34
Eesti politsei oskabki suhelda ainult jõupositsioonilt. Normaalne suhtlusviis ja tegutsemine on nende puhul välistatud.
a
ainus asi imelik/ 3. november 2017, 13:20
miks tulistati rindkeresse, sellest aru ei saa...kas ka juhendis, et peab kohe rindkeresse ja soovitatavalt surnuks? Piisanuks ju õlast, jalast...Täiesti mõistetamatu. Või ei oska lasta?
x
xxxx/ 3. november 2017, 20:21
Õlga riivanud kuul võinuks tabada mõnda eemal asuvat süütut inimest.Meenutage Veronika Dari juhtumit.
k
K. Jaani/ 2. november 2017, 23:40
sõnum oli siis see, et meedikud ei tea midagi, see-eest ilmeksimatu politsei teab absoluutselt igas olukorras, kuidas käituda. Nemad ei eksi kunagi.
n
njah/ 2. november 2017, 22:50
Kuidagi liiga palju hakkab politsei ennast õigustama. Seda isegi ilma põhjuseta. Ju on vaja ... ega ilmselget õieti ei käitutud.
r
RAW/ 2. november 2017, 22:29
Järelikult nad ei tea,mis asi see esmaabi on.
k
Kurb.../ 2. november 2017, 21:58
...lugu ja vastuoluline, seepärast kütab see kirgi lakke. Elus ei ole võimalik kõike must-valgeks lahterdada ja mida see meile annakski? Vaid kahtlase väärtusega isiklikku rahulolu. Parem tasub spetsialistidel ja ka igaühel meist sellest midagi õppida, et edaspidi sellistel juhtudel turvalisemalt läheks. Kaastunne kõigile, kes asjaga seotud - ei ole just kerge olukord!

v
vahest ikkagi/ 2. november 2017, 21:08
k
kinnas/ 2. november 2017, 19:26
„Kuulihaavaga inimest ei ole otstarbekas hakata ilma spetsiaalse varustuseta sündmuskohal ravima ...
pollaril oli vist latexi allergia.
ä
ä/ 2. november 2017, 18:48
Politseinik tundis ennast "matšo" -na" või lasi püksid täis või oli üle õppinud või täitis ametijuhendit. Hull jooksis 20- 30 m . Rünnak ei olnud ootasmatu. Ma olen häiritud sellest, et politseinik ei reageerinud adekvaatselt. Kus on teised videod? Seal peaks olema väga palju videosid!
k
Kilbimees/ 2. november 2017, 18:08
Kilbiga oleks ka venna lihtsalt rajalt maha võtnud.
r
realist/ 2. november 2017, 15:31
Compliments lollid kommentaatorid, järgmine kord kui mõni musthabe keset tänavat inimesi pussitab ootab politsei saba jalge vahel sest ega ei tohi ju ometi inimest tappa... Näitad politseinikule nuga, saad kuuli, see on rusikareegel
k
Kas mörtsukad on juba trellite taha visatud/ 2. november 2017, 13:55
i
irw/ 2. november 2017, 23:42
Nemad ei ole mõrtsukad vaid kõrvalekaldumatult määrustikku järginud korrakaitsjad.
a
ai ai/ 2. november 2017, 12:30
politseisse teavitati kahe noaga vehkivat mehest-MITTE MÕRTSUKAST-AHISTAJAST
REAGEERING ALLA IGASUGUST VASTAVUST OLUKORRALE
NELI KANGET POLITSAID LEIDSID ET EI SAA TEMAST j-a-g-u ´´tapsid TA ÄRA???
m
Muigega/ 2. november 2017, 12:14
"Tänu" sellistele politseinikele meile ei julgegi ükski arst, insener ja professor siia tulla. Neil võib ka juba rahvuslike traditsioonide tõttu mõni saabel vöö vahel olla. Kui sellist rahvariietes kõrgelt haritud spetsialisti peaks Eesti politseinik nägema, siis on ju kõõga kohe.

a
assa/ 2. november 2017, 11:55
aga Venemaal kaabak ei saanud kuuli ja suskas surnuks lektori..
https://lenta.ru/news/2017/11/01/selfie/
j
Jätke juba politsei rahule/ 2. november 2017, 11:32
kirjutage muud ka,küll on palju tarku siin arvustamas,mingu politseikooli ja hakaku siis eesrindlikeks politseinikeks ja esmaabiandjateks. Ikka narkari poolt,seni,kuni endal nuga neerus
p
paparatso/ 2. november 2017, 15:54
r
Ronja/ 2. november 2017, 11:31
See mis politsei tegi on kuritegu. Mida siin õigustada on .
j
../ 3. november 2017, 09:41
ja nugadega paljasjalgne mees on lihtsalt keskmine ohutu eestlane, kes on oma nugadest lihtsalt nii sisse võetud, et ei taha nendest loobuda ka korduvate hoiatuste peale? ja siis lihtsalt harrastab tervisejooksu politsei suunas, sest eestlane on spordiinimene. aga juhuslikult ikkagi koos nugadega? :D
t
tom/ 2. november 2017, 11:29
Naeruväärne Eesti politsei ei suuda mingit lihtlabast noakangelast relvituks teha.Ainult kuul kerre sellega nende kvaiifikatsioon lõpeb.Selliste inimeste kätte oma elu ja turvalisust anda ei usaldaks.Peab ise hakkama saama mitte politseid usaldama kes ei vääri oma nime.
j
2. november 2017, 12:59
Jumal on rääkinud. Aamen!
k
Kõrini/ 2. november 2017, 14:50
Kas sa oled sellises olukorras olnud, et oskad siin rääkida mis oleks õige olnud ja mis vale?
Kui sulle jookseb nugadega meesterahvas otse sinu poole kas siis läheksid talle vastu ja avaksid käed, et tule nüüd ja pussita mind.
Politsei ei ole milleski süüdi. Ohuolukord oli ning politsei tegi minu arvates väga õige otsuse. Ja see jalga tulistamise jutt on jama, inimesed vaadake vähem filme!!
Hea on rääkida, mis võiks ja mis oli vale ja miks nii ei tehtud jne. Kui olla ise selles olukorras, pakun oleks iga normaalne inimene ära jooksnud eest.
Vaja lihtsalt iba juttu suust välja ajada ja siisi politsenike süüdistada. Vaadake nagu teise inimese mätta otsast!!!
x
xxxx/ 3. november 2017, 20:22
Aga mine politseinikuks ja hakka pätte paljaste kätega kahjutuks tegema.
3
3277 tapja/ 2. november 2017, 11:22
politsei varitseb R Kioski taga ja tulistab inimesele selga
p
polla/ 2. november 2017, 11:15
Josif oleks meie politseid kiitnud.
k
Klaabu/ 2. november 2017, 11:02
Muidugi tuleb politsei rahule jätta! Nõus Leenuga! Mul hoopis selline küsimus!!! Miks sellised tüübid vabalt jalutavad ringi?? Miks nad pole pandud kinnistesse raviasutustesse???Kus oli isand Ennet enne,?
t
tom/ 2. november 2017, 11:36
Sellepärast et pole vastavaid seadusi.Teiseks pole kes neid seadusi teeks ja vastu võtaks.Kolmandaks on see eu koos brüsseli ja meie kamarilga üks suur hullumaja.Kus tervel mõistusel pole kohta.
k
kas/ 2. november 2017, 12:10
Ennet peab käima haigeid otsimas, haiged ikka otsivad arsti!
p
pakun,/ 2. november 2017, 12:15
et Ennet ei ela selle pinna peal, kus hukkunud mees elas.
Suure tõenäosusega pole nad isegi kohtunud.
k
2. november 2017, 13:01
l
leenu/ 2. november 2017, 10:53
Palun jätke see politsei rahule. Koguaeg on häda kui teeb midagi või ei tee. See inimene oli haige ja kui paljud oleksid võinud tema pärast saada haiget. See töö on väga raske ja kes vingub ,siis minge ise sinna tööle.
j
jah/ 2. november 2017, 11:24
Hirmul inimene ei saa ka seal töötada, aga ometi ronivad sinna tööle ja haiged vajavad abi, mitte mahalaskmist!
p
paparatso/ 2. november 2017, 15:58
ära mölise,meie politsei.pätikari,on kogemusi.mina sinna tööle ei lähe,mul oleks häbi.
õ
õige/ 2. november 2017, 16:31
jätkePIIRIVALVE& politsei oskond RAHULE???

h
Haiget inimest tuleks aidata/ 2. november 2017, 10:35
Mind on suhkruhaige inimene ähvardanud kööginoaga vagaseks teha ja muidu rünnanud ise üleni higine,hullunud näoga ning matsu üldse ei taba.Ma olen talle midagi magusat andnud(tavaliselt lusikaga mett) kui tal madalaga hood peale käivad,aga mitte kaikaga vastu pead andnud.
r
Re1n/ 2. november 2017, 11:02
Aga kuhu sa oma meelusikaga seekord jäid?
s
Siis/ 2. november 2017, 11:27
on sul vedanud. Hullunud pilguga inimese juurde meelusikaga minna on ka ikka paras totrus. Pühib su koos lusikaga teelt. Ning ähvardusel ja ähvardusel on ka vahe
n
nali naljaks/ 2. november 2017, 11:42
äkki oli pika varrega lusikas
o
omar/ 2. november 2017, 11:32
4 turvakaitsete ja kiivritega politseinikku ei suutnud paljasjalgset haiget meest,olgu või nugadega, kinni võtta ja lasevad mehe hoopis maha!!O,my gad!Paar meest selja taha,köis ümber või ükskõik kuida ja abitu mees oleks käes.Aga mina pole õpetaja kui neile politseikoolis seda ei tehtud.Igatahes mahalastud mehest on kahju,ravile ja kindlasti oleka temast Eesti riigile kasu olnud.Kaastunne omastele!
p
3. november 2017, 19:11
Politsei tava varustusse ei kuulu snickers, midagi peaks muutma.
k
Kuule Rein/ 2. november 2017, 10:58
See, et esined mingi Röneelaforee nime all, ei muuda olematuks fakti, et oled endine Elu Sõna sekti poistemaias pastor Mets.
v
Võserik/ 2. november 2017, 10:06
Kas see pläägutamine ja ühe hullu kaitsmine ära ka lõpeb?
s
sohver/ 2. november 2017, 10:06
Politsei käitus õigesti. alles see oli kui üks hull tappis Viljandis koridoris inimese. teine mägedes vägistas ja tappis tüdruku. Mis te tahate, et neid kummardatakse ja taga nutetaks. Politsei ei jõua kahjuks oma püstolitega kõikjale. Karistamatuse tunne on suur alates ülevalt alla.
t
to sohver/ 2. november 2017, 23:47
Jumal tänatud, et politsei kõikjale oma püstolitega ei jõua. Kes neid laipu jõuaks kokku lugeda.
p
PISTKE MÖRTSUKAD JUBA TRELLIDE TGAHA/ 2. november 2017, 10:05
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
k
kirjuta siis/ 2. november 2017, 10:46
t
Triin/ 2. november 2017, 09:51
Mis nüüd enam-inimene tapeti ära! Mõelge politsei edasi, kuidas oleks siiski saanud inimene kinni võtta ilma teda tapmata, tema ei tapnud ju kedagi, ta oli haige noormees,kes vajas psühhiaatri abi, mitte tapmist!!!
e
2. november 2017, 09:58
S
./ 2. november 2017, 11:18
Sinu võib vist ka linnapeal selle järgi ära tunda, et jooksed paljajalu ringi ja otsaette on kirjutatud "loll".
j
Järjekordne MIKS./ 2. november 2017, 11:08
Miks meil pole tänavanurkadel psühhiaatreid valves?
m
MIKS???/ 2. november 2017, 09:48
jalga nt ei tulistanud,miks pidi ullikese maha tapma,aga mis sest miilitsast ikka tahta,esmaabigi ei oska anda
m
2. november 2017, 10:27
Miks, miks, miks...Miks sa nii rumal oled?
j
Just/ 2. november 2017, 10:56
Paljasjalgne arvutiprogrammeerija näis nii hirmuhäratav välja lihtsalt. Isegi verest tühjaks voolamas inimest ei julgetud puutuda. Ja lisaks tundus juhtidele, et isegi seljataga oleva aegluugis liikuva püstolikangelase tahtis ta ära mõrvata. Üldiselt sai politsei maine nii või teisti tugeva hoobi.
k
2. november 2017, 13:05
Kui su rumal pea ei võimalda asjadest arugi saada, no mida sa ometi kommenteerid?
t
Taat/ 2. november 2017, 09:44
Ainuõige lahendus! Kui on oht inimeste eludele,siis tuleb ka kiirelt tegutseda!
t
TT/ 2. november 2017, 09:53
10min on päris kiire jah
t
Tegutsejale/ 2. november 2017, 10:30
Tuleb jah kiirelt tegutseda. Küsimus on, kuidas? Ja veel kiiremini tuleks mõelda.
m
Mis oht?/ 2. november 2017, 10:49
Mingit ohtu ju polnud tegelikult. Ainukene reaalne oht lähtus politseinike lastud kuulidest.
k
Kas siis sama laul/ 2. november 2017, 10:56
kui homme ise kuuli kõhtu saad? Muuseas, kas 1995. aasta lugu keegi mäletab, kui mingi haarangu ajal juhuslikult autos istuv naine hakkas kindalaekast kammi vms võtma ja "väsinud" politseinik oli kindel, et kohe kougib relva välja ning kihutaski tüdrukule kuuli pähe... Õigustajaid oli koguni siis murdu, mis veel segasemaist lugudest rääkida.
t
TT/ 2. november 2017, 12:57
1.5 aastane tütretirts oli süles vee
p
paparatso/ 2. november 2017, 16:03
olen ka taat.mitte sedasi,kohe maha lasta,jobud,kas neile ei õpetata enesekaitset,kohe põmm ja maha.

l
linnamees/ 2. november 2017, 09:41
Millest siin sellised kommentaarid, ei saa aru! Politsei teeb meil seda, milleks ta on loodud - kaitseb korda. Kui relvis inimene keeldub relvi maha panemast siis tuleb selline kahjutuks teha enne, kui ta jõuab relvi kasutada. Lihtne, millest siin aru ei saada? Seekord sai politsei kurjategija enne maha võetud, kui see jõudis relva kellegi peal kasutada. Politsei käitus väga õigesti ja tuleb kiita selle eest! Kindlasti ei tohi oodata, kas kurjategija ikka pussitab kedagi või mitte.
i
irw/ 2. november 2017, 10:58
Politsei suutis hulk aega vanalinnas jalutanud inimese viia hetkega seisundini, kus ta ründama asus. Ja 10 min kulub kohalejõudmiseks! Igatahes politseile see au ei tee.
p
polla linnamehest naiivitarile / 2. november 2017, 11:36
Psüühiliselt haigele inimesele oleks võinud üksköik mida öelda, aru ta poleks saanud. Ullike reageeris politseiniku ründavale hääletoonile ja sisuliselt asus ründega ennast kaitsma.
t
tom/ 2. november 2017, 11:47
Kööginugadega pajasjalgne haige inimene on hirmutav terrorist kellest ei saa terve armee politseinikke jagu.Ega mõistus pole ikka oma teha ja loogikat pole ollagi.Mis siis kui rohelised mehikesed tulevad.Siis stt kohe püksid.Ainult haigete inimeste peale käib veel jõud üle.
a
AIR/ 2. november 2017, 12:54
Kui kurjategija oleks pussitanud...siis oleks jälle politsei süüdi....aga mitte lähedased, kes oleksid pidanud märkama, et inimesega on midagi viltu ja oleksid ta arsti juurde viinud
s
siis/ 2. november 2017, 13:28
oleks siin arutatud hoopis teist juhtumit ja arutelud läheks meditsiini valdkonda.
t
to linnamees/ 2. november 2017, 23:49
No sinu maailm on küll ikka väga must-valge ja lihtsakoeline.
i
ikka halvasti/ 2. november 2017, 09:35
oleme ausad
1.politsei sekkub, on halb, et sekkus. mis nad ronivad igale poole.
2. politsei ei sekku, jälle halb, midagi nad ei tee, kui neid vaja on.
alati on kaks arvamust.
aga mina olen selle poolt, et tuleb reageerida, kui ikka sind kahe noaga rünnatakse, miks ma peaks niisama passima. hoiatuslasud tehti ka, ei mõjunud. tuleb taltsutada muud moodi.
kuna haigekassal raha ei ole, sest kõige tähtsam peab pea 8 tonni palka saama, siis tuleb ravikuludelt kokku hoida. ning sellepärast ongi sellised vabaduses, kes tegelikutl peaks raviasutuses olema.
x
xMees/ 2. november 2017, 09:29
Üheksakümnendatel aastatel käis Akadeemia tee kandis kaua aega vabalt ringi mees, kel oli mingi omavalmistatud kiiver peas ja pikk raudora käes. Veidi õõvastav oli vaadata küll, aga midagi ei juhtunud. Ilmselge, et ta oli haige ja raudora oli tal enesekaitseks - tõenäoliselt paranoia, et tahetakse tappa.
Käesoleval juhul, arvestades, et isik kõndis 2 kööginoaga relvastatult rahva seas kedagi tülitamata, võib järeldada, et need noad olid tal kaasa võetud enesekaitseks. Seistes lõpuks politseiniku püstolitoru ees, muutus idee fixe veelgi tõepärasemaks. Siis ta kaitseski ennast, sööstes nugadega varustatult politseiniku poole, misjärel sai kinnisidee lausa reaalsuseks. Mitte mingil juhul ei oleks tohtinud haiget inimest tavakurjategijana käsitleda! Mitme erariides operatiivtöötaja vaikne lähenemine ja vestlusega tähelepanu kõrvalejuhtimine oleks lahendanud olukorra veretult. Aga seda on politseilt muidugi liiga palju tahta.
k
Kui/ 2. november 2017, 11:54
haige inimene liigub relvastatult ringi, siis isegi esialgu ju jälgiti teda. Aga iial ei tea, kuna ta oma ründe ära teeb. Kui tundis ohtu, siis oleks pidanud oma nugadega kodus istuma, mitte jalutama tulema. Ning kui siis vaikselt läheneda, siis sama vaikselt suskab ära ka. Ärgem püüdke ideaale seada. Lahendus oli selline - kurb, aga oli.
x
xMees/ 2. november 2017, 13:01
Jah, operatiivselt sekkuma pidi kindlasti - ta oleks võinud näiteks ka arvata, et teda tapma saadetud palgamõrtsukas on end lapsevankriga möödajalutavaks emaks maskeerinud ja vastavalt tegutseda. Pole kahtlust, et ta oli ohtlik ja tuli rajalt maha võtta nii kiiresti kui vähegi võimalik. Kodus istuda, noad peos, oleks olnud tema jaoks veelgi hullem - elukoht oli ju arvatavatele tapjatele teada. Sellepärast ta välja põgeneski. Ainult sellega ei saa kahjuks kuidagi nõustuda, et väljaõppinud erariides politseinikud ei oleks saanud talle nagu muuseas läheneda, suhtlust alustada, tähelepanu kõrvale juhtida ning teda relvitustada ja ravile saata. Politsei ja häirekeskuse möödapanek seisnes selles, et ilmselgelt haiget inimest (jälgiti ju teda kaameratest päris kaua) käsitleti kui tavakurjategijat. Sellest võiks lihtsalt pisut õppida...
a
Aususest jääb puudu/ 2. november 2017, 09:24
Vaadake videosalvestust, noaga mees jooksis suunas, kus olid politseinikud. Juba poolel teel on ta küürus ja otsesest ründamisest nagu ei ole õige rääkida. Kui ei oleks seda videokatkendit avalikustatud, oleks politsei jutt hoopis teistsugune. Ka on laskude vahe niivõrd väike, et jooksev inimene ei ole võimeline nii kiiresti reageerima. Kellegi ründamist ju noaga jooksnud inimese poolt ei toimunud ja tõenäoliselt ei oleks ka hiljem toimunud. Austus politsei vastu saab olla ainult siis kui suudetakse olla ausad, tunnistada vigu ja väljendada ennast toimud olukorras enesekriitilisemalt. Vähemalt tunnistada, et see valitud viis ei olnud ainuõige ja nii peabki alati juhtuma.
j
Jep!/ 2. november 2017, 09:33
Hakkas silma. Muuseas: visanud siis tulistamise asemel terasvõrk (või kapron vms) peale, kohe kahjutu ja ei ühtki surnut!
j
2. november 2017, 10:32
Jumal, millised kadumaläinud talendid siin õpetamas, oleks, peaks, võiks... Paljaste kätega lausa teeKS ründaja kahjutuks
m
Mis toimub???/ 2. november 2017, 09:23
Et siis enne tapame ja siis üritame ellu äratada. Politseiniku sees võiks ikka inimene olla aga mitte seadusest tulenev võim. Mujal maailmas visatakse sellistele hullunud inimestele võrk peale, sest tulirelva sellel paljasjalgsel noorel inimesel ei olnud. Kas te kõik arvate, et ühel hetkel ei võiks teiega sama juhtuda, et mõistus peast läheb? Küsima peaks hoopis seda, miks ei võetud kasutusele meetmeid, et ebastabiilne inimene rahulikult rajalt maha võtta ja ravile saata. Aga eks varemgi on selliseid juhtumeid olnud, et haige inimene visatakse julmalt platele, alles hiljem selgub, et mees ei olegi joodik vaid südamehaige. See on nii hirmus juhtum, et ausalt öeldes ei julgegi enam tänaval käia. P.S. kas nägite, et politseinik togis maaslamajat veel jalaga. Uskumatu!
m
2. november 2017, 09:23
miks ei andnud? aga kas sellest oleks abi olnud?
k
Kalmistuvaim!/ 2. november 2017, 09:15
See oli halb, haigele,tänapäeval!
k
Kaastunne omastele!/ 2. november 2017, 09:04
Politsei tappis Tartu Ülikooli vilistlase, hijem Inglismaal Yorki ülikoolis saanud 2 aastase öppimise järel magistrikraadi, hinnatud EV ITspetsialisti ja väikese lapse isa ja löpuks väga haige noore inimese. Küsimusi tekitab asjaolu, kuidas sai nii haige inimene löpetada alles möni aasta tagasi Inglismaal oma erialased öpingud , kas ta siis haige ei olnud? Inglismaal elas ta ju rahulikult, nüüd tuli kodumaale surema ja tapjaks osutus teisest rahvusest kodanik, keda kiidetakse ja tänatakse eesti rahva kaitsmise eest!
h
huvitav / 2. november 2017, 09:10
Mis laulu te nüüd laulaksite kui hullu inimese tähelepanu oleks köitnud läheduses kaksikute lapsekäruga liikunud naine? Ta ju tegutses eeskujude järgi, mujal Euroopas ju tapetakse inimesi nugadega ja ka politseid rünnatakse nugadega.
j
juhhan/ 2. november 2017, 09:17
Kui poleks politsei sekkunud,mine tea palju inimesi oleks teise ilma sattunud,
k
kui palju oleks saatnud?/ 2. november 2017, 09:27
kas siis mõne juba saatiski ...
v
video nägija/ 2. november 2017, 09:27
ei puutunud ta ühtegi inimest ega pööranud neile tähelepanu.Politsei kõrihäälega hüüete peale alguses ei reageerinud,kuid siis muutis meelt! Jah,kellel võim sel õigus!!!
v
väga omane/ 2. november 2017, 09:32
arvame, oletame, mõtleme. Kuid tegelikkus? Me ju ei tea, me ainult oletame ja arvame. Kahju noorest inimesest. Nii lihtne siis ongi tappa!
t
TT/ 2. november 2017, 09:48
Kui oleks tahtnud ja oleks reaalselt ohtlik olnud, oleks 10min jooksul teinud vanalinnas korraliku lihunikutöö. Aga räägime faktidest - ei tahtnud ju ja ei teinud ka
p
paparatso/ 2. november 2017, 16:12
sina kindlasti,vaatad pealt kuidas ristiinemene maha lastakse
s
2. november 2017, 09:26
see kõik on väga tore. need saavutused ja pere jne. aga... kahjuks ei ole politsei süüdi. inimene on ebastabiilne, seda peaks lähedased märkama. seda peaks lapse ema nägema, et tema lapse isaga ei ole kõik korras. ma mõtlesin, et mingi erak oli, et keegi ei näinud ega teadnud. aga tuleb välja, et hoolimatud kaaskodanikud. väga kahju, et ta õigel ajal lähedaste toetust ja abi ei saanud. avaldame neile lähedastele kaatunnet ja loodame, et nad edaspidi märkavad abivajajaid ja oskavad ka aidata.
hetkel on puhas õnn see, et süütud inimesed viga ei saanud.
ütlen ausalt, mina ei oska ennast küll kaitsta, kui mind tänaval kahe noaga rünnatakse. ma ei oska mitte midagi teha. ja arvan, et ükski kaaskodanik ka ei oskaks mind aidata.
j
jah-jah/ 2. november 2017, 11:08
Politsei ei ole süüdi. Nalja nabani. Kui tõeline noakangelane tuleb, saab ta 10 min linnas veristada, enne kui politsei kohale jõuab. Nojah, kui veri juba taga, vast siis liigutatakse kiiremini. Praegu tundub nii, et olukord muutus tõeliselt ohtlikuks siis, kui politsei nö spetsialistid kohale jõudsid. Kesklinnas tulistatakse ja tapetrakse. Saate aru, mis signaali see välismaailmale (ja turistidele) annab.
m
2. november 2017, 11:08
Mina oskan, aga see pole laia ringi jutt.
m
mida/ 4. november 2017, 23:44
asja keeras ohtlikuks just politsei äärmiselt ebaprofessionaalne tegevus, mis viis ka fataalsete tagajärgedeni. Ning see politseinik, kes maaslamajat jalaga lõi (!) peaks küll kohtu ees vastust andma. Rääkimata selja tagant rindkeresse tulistajast. Kus nüüd on see kuulus sisekontroll? Prokurör?
k
Kus selle ,,kena ja hea ,, inimese omaksed varem olid ??/ 2. november 2017, 09:40
kui ikka inimene nii tasakaalutu oli , miks ei otsitud abi dr Enneti haiglast ,ega ,,haigus ,, iseenesest üle eiiii lähe ju ,siin ikkagi kivi pere kapsaaeda kõige enne ,seal oleksid kõik võinud ohus olla ,aga nagu klassikud ütlevad ,et hää et niigi läits ... :(
n
2. november 2017, 10:00
Need tiitlid ei oigusta nugadega ryndamist ja mingi haige ta ka polnud! Kas politsei pidi ootama, millal tegelinski kellelegi noad rindu torkab?
t
tahaks teada/ 2. november 2017, 12:13
mis rahvusest tapja siis on.

o
ohhjahh/ 2. november 2017, 09:01
Eesti poltsei üritab aina rohkem Usa pollarite moodi olla, aga seal kandis on natuke teine olukord, seal võib ka igal teisel 15 aastasel nolgil relv olla, meil sellist asja ei ole ja võiks rahulikumalt võtta. Õppida võiks hoopis Inglaste, Norrakate ja Rootslaste pealt, kus lahendatakse selliseid olukordi ilma ohvriteta.
r
rainz/ 2. november 2017, 09:26
Jah,õppige rootslaste ja soomlaste pealt! Nende politseinikud on viimasel ajal palju viga ja surmagi saanud-rääkimatta sellest et vidosid palju kus nad on lausa maailmameistrie tasemel kurjategijate ja immi,granttide eest ära jooksnud! Kah meil on politseinikud palju peksa saanud-mis signaali see ühiskonnale annab? Et politseid võib igal ajal üle lasta? Mina kiidan nende tegevust kuna ei taha et mingi hull minu pereliikmetel või tuttavatel otsustab nuga anda!
r
r/ 2. november 2017, 09:31
Ja mis roosi või soome pollaritesse puutub siis nemad harrastavad sissetulnute ja kriminaalide eest ärajooksmist! Mis signaali see korrakaitsjatest ühiskonnale annab...
t
tont/ 2. november 2017, 15:35
just-ei saanud ühest eesti seenemüüjastki kambaga jagu.
e
eturikene/ 2. november 2017, 08:52
Politseist hakkab asja saama!
K
!!!/ 2. november 2017, 08:49
Kui on kuulihaav rinnus, siis sa ei tee ei kustlikku hingamist ega südamemassaaži. Sest see võib olukorda hoopiski halvendada,
Ilmselt saab vaid pöörata asendisse, kus on kergem hingata, näiteks selili. Ning püüda verejooksu sulgeda.
j
jee/ 2. november 2017, 09:18
ja seda lihtsat asja ment ei teinud!
k
Kui / 2. november 2017, 12:00
sa täpselt ei tea seisukorda, on parem mitte minna oma aruga aitama, vaid oodata kiirabi ära. Kui oled vastava kogemuse või haridusega, siis - palun väga. Südamemassaaaži oskavad tänapäeval paljud lihtkodanikudki, aga antud juhul oleks see noormees siis juba pea kohe teises ilmas. Ei usu mina, et politseinikki teda kohe lausa tappa tahtis, lihtsalt peatada rünne.
t
TT/ 2. november 2017, 09:24
Teadvusetut inimest ei tohi kunagi selili pöörata, vaid külili.
j
jah/ 2. november 2017, 11:10
Ja kus on andmed, et ta algul teadvuseta oli? Politseil pole ka arvatavasti õrna aimugi sellest. Võibolla oligi teadvusel ja sellepärast ei juletud puutuda.
e
Ei tea/ 2. november 2017, 08:47
Ehk oli see mees psüühiliselt haige ja oleks pidanud olema vastavas raviasutuses. Varem olid ju mõned eluaegsed viibiad vastavas asutuses. Ma arvan, et nüüd kõnnivad nii mõnedki selliste hälvetega inimesed ringi, aga tapmist ei õigusta miski.
n
Nii/ 2. november 2017, 08:43
Kiire tegutsemine oleks olnud, kui tal oleks noad käest ära võetud. Tapmine pole kiire tegutsemine vaid argus ja oma naha päästmine.
u
Uskumatu/ 2. november 2017, 08:56
Aga miks sa ei läinud ja võtnud siis? Tundud, et tead ju täpselt, kuidas käituda.
Kus viga näed laita, seal mine ja aita.
j
2. november 2017, 09:35
ja sina uskumatu nägid lahendust ainult tapmises.
p
paparatso/ 2. november 2017, 16:39
kahju et ei old seal,olen juba vanamais,on kogemusi,usun poleks hätta jäänd,kunagi olin,ess tööl,õpetasin noori ,oma lõbuks,keegi pole siiani hätta jäänd,vot nii.
n
No kahju ,et sind seal lähedal siis ei olnud ,/ 2. november 2017, 09:42
kes oleks noad palunud sinu kätte anda hoopis .
e
2. november 2017, 10:03
Eks proovi end yleskytnud agressiivselt jobult nuge end ise vigastamata katte saada! Eks proovi sinu poole tormavat relvastatut hullu veel jalga sihtida!
e
Eino Taruk/ 2. november 2017, 08:42
Vedas meil, et hukkunud polnud neeger ja meil pole _black lives matter_ taolist liikumist. Aga isegi ilma selleta sojub meie vasakliberaalse meedia lipulaev nagu USA analoogsed eeskujud ...
k
Krt kommentaatorid olete siin kõvad mehed!!!/ 2. november 2017, 08:29
h
2. november 2017, 08:54
Hinga paar korda sügavalt sisse ja proovi oma sõnadesse mõte panna.
e
ei julgeks/ 2. november 2017, 08:56
aga sellisteks juhtudeks on vastava ettevalmistuse saanud inimesed, ehk politseinikud.
p
2. november 2017, 10:04
Politseinik on ka AINULT inimene piiratud voimetega!!
p
paparatso/ 2. november 2017, 16:42
nad oskavad tulistada,kui õige värk,püksid täis
m
mina/ 2. november 2017, 08:18
Au ja kiitus politseile kiire tegutsemise eest ohu kõrvaldamisel. Targutajaid leidub ikka, et miks ikka nii ja mitte naa. Las targutavad, kui see neile rahuldust pakub.
o
oht/ 2. november 2017, 09:03
Teadlikud kurjategijad, kes on mõistuse juures, need on ohtlikud!
j
2. november 2017, 09:26
jube, et ohu kõrvaldamiseks peab sinu meelest inimese tapma
t
2. november 2017, 10:08
Tapmine polnud kavandatud, kahjuks juhtus nii.
ü
2. november 2017, 10:44
Üldjuhul ei tapetagi aga on olukordi, kus see ainuke lahendus.

p
Prr/ 2. november 2017, 08:01
v
võib olla, et aitabki/ 2. november 2017, 08:22
Aga inimeludesse suhtumine on devalveerunud lausa olematuks. Kui ei austata teise elu , siis ei austata enam ka iseennast. Elu samas on ainulaadne ja kordumatu.
J
!/ 2. november 2017, 08:52
Ja eriti hinnas on noakanglaste elu, mida tuleb eriliselt hoida? Pigem jub´ba ise igavikku minna? Tänan!
v
võta heaks/ 2. november 2017, 09:00
elu aga , seda enam inimelu ei ole kunagi must-valge vaid pigem paljude erinevate tahkude ja varjunditega.Elu ja surm on küll tandem aja tänu sellele nii lõpmatult erinevad.
j
jah, kui ei austa teise elusid, siis ei austa ka enda oma/ 2. november 2017, 09:28
selles on sul õigus. ja sellega see kannatanu ju silma paistiski. ei austanud enam enda elu, ammugi siis teiste omasid.
t
to võta heaks/ 2. november 2017, 10:46
Aga miks sa antud juhtumi must-valgeks püüad teha?
v
2. november 2017, 07:54
Võibolla näitavad reageeringud ja vastukaja, kui palju liigub meie hulgas Rihosid ja teisi omapärase mõttemaailmaga ning mitte just kõige pädevama või adekvaatsema maailmapildiga inimesi. Video erinevate tõlgenduste hulk näitab suhteliselt skisoidset avalikku arvamust.
l
lugupeetud Rihole/ 2. november 2017, 07:51
Surnule või fataalsete vigastustega isikule pole esmaabi andmisest suuremat tolku. Isegi kirurgimeeskonna täisvarustuses kohal viibimine ei pruugi olla mõttekas. Huvitav, et keegi pole veel küsinud, miks eesti hümni peale tabavat lasku ei mängitud.
h
hm/ 2. november 2017, 07:38
jätke politsei rahule.Nüüd hakkab igaüks ,kes midagi seal nägi,kommenreetrima ja kritiseerima.Ja meedia mängib kaasa.Tõesti,aitab juba.
e
eks/ 2. november 2017, 07:37
nad viibisid lähedal ja said aru, et on aeg hakata jumalateenistuse peale mõtlema ning isegi moblaga filminud poisid, kes viibisid kaugel, ütlesid, et on täitsa valge ja kutu.
t
tiit/ 2. november 2017, 07:34
mis nämmutamine see käib. vaadates telekast saateid kuidas politsei käitub pättidega siidkinnastes, seda on paha vaadata. politsei peab pättidele kinnipidamisel nii tegema, et teinekord enam ei taha vahele jääda.
j
just nimelt/ 2. november 2017, 07:40
silmnähtavate turskete "kappide" ja suurkaabakatega nad ei julge ei relva haarata ega piiksatadagi aga abitute inimeste peal oma võimu ja viha väljavalamine peaks selle kaasusega LÕPPEMA! Esmaabi surijale ei antud ja selle ei saa vastu vaielda ka hr. Jaani. just temapoolsed avalikud lahmimised ja õigustamised selle loo eriliselt õõvastavaks teevadki. See mees peaks küll tagasi astuma.
t
to just nimelt/ 2. november 2017, 08:08
lugeda oleksid võinud, miks esmaabi ei antud, mitte siin targutada. Sina ja teised sinusugused siin olete muidugi kõige targemad
t
to just nimelt/ 2. november 2017, 10:49
kuidas on nugadega ründaja abitu inimene, selgita? tead sa ikka sõna tähendust
s
Sedasi/ 2. november 2017, 07:32
Politseinikele on õpetatud igasuguseid enesekaitse meetodeid, aga inimese tapmine on liiast.
S
???/ 2. november 2017, 08:51
Sina eelistaksid pigem ise surra kui ründajat tappa?
p
paparatso/ 2. november 2017, 16:46
ära aja jura,ainult tuttate lellepojad on seal töö,kes ei viidsi õppida ega tööd teha
a
Ah soo/ 2. november 2017, 07:29
Politseinik tappis inimese. Kurb. Kas siis ei saanud muud muudi inimest taltsutada.
v
vada ei saanudki/ 2. november 2017, 07:36
ega siis korravalvur saa iga rahulolematu narkari pärast oma elu hakkata ohtu seadma ! Kui klemm korraldustast aru ei saa , siis tulebki ekstreemsemalt käituda.
t
2. november 2017, 10:09
Tehti ju hoiatuslasud, mille peale ei reageeritud!
t
Tauber/ 2. november 2017, 07:38
Tagantjärgi tark olles võib õelda ,et oleks saanud küll.Oleks teadnud paar tundi ,ette ,et keegi hakkab nugadega mööda linna ringi jooksma siis oleks saanud mõne supermehe kohale tuua,kes oleks paljaste kätega kahe noa vastu läinud ning ühe liigutusega mehe kahjutuks teinud.Samuti oleks tagantjärgi tark olles palju muid asju teisiti teha saanud.Paraku toimus juhtum reaalajas ,mitte filmis....
h
haamriga toompeale/ 2. november 2017, 07:55
Politseile vist helistati ikka tüki aega varem selle mehe liikumise ja nugade kohta. Arvestades meie paljude inimeste majanduslikku olukorda , depressiooni jms, ei ole imestada, et samasugused sündmused jätkuvad.
m
2. november 2017, 08:09
o
on/ 2. november 2017, 09:05
Arvan et tegu on ikka antud politseinike ebaprofessionaalsuse ja ilmselge võimuliialdusega. Tappa teenistusrelvaga justkui süüdimatutena Eesti pealinna peaväljakul keset valget päeva kiriku kõrval ilmsaelt suures meeltesegaduses inimene . Kihutada lihtsalt kuul kerre ja jääda ohvri juures lihtsalt passima? Paraku on politseimundrites rohkesti ise komplekides kannatavaid ja väga jõhkra loomusega inimesi. Jube antud tapmisloo puhul veel, et platsil käpardlikult tegutsenud patrullpolitseinike ülemused viskusid ringkaitsele. Talliina prefejt Jaani peaks kindlasti ameti maha panema. (Olen pealt näinud kuidas tasakaalutu närvisüsteemiga politseinik on invaliidist kodutut jalaga tagunud ja maha lasta ähvardanud ). Politseis ei tohi töötada julmad ,valetavad ja manipuleeritavad inimesed.
t
to on/ 3. november 2017, 20:44
Aga täpselt sellised seal just töötavadki.
k
kas sellel kannatanudl lähedasi polnud/ 2. november 2017, 09:30
kui inimene juba sellises hullunud seisus on, et tänaval paljajalu nugadega vehkimas on. siis kodused - lähedased oleks pidanud seda ikka märkama.

m
M€€dik/ 2. november 2017, 07:26
Sai teha kahte asja: 1. Tagada, et kannatanu saab hingata 2. katta soojalt (eeldusel, et on millega katta). Kui on olemas esmaabi side, siis saab selle haava peale panna. Kogu esmaabi selles olukorras. Kolmandaks muidugi rahu tagamine kannatanule.
m
mis kannatanu ?/ 2. november 2017, 07:37
see oli ju ohtlik subjekt.
t
TT: mis kannatanu ?/ 2. november 2017, 09:30
Kui kuulihaavaga teadvusetu, siis pole enam ohtlik subjekt, vaid just nimelt kannatanu. Kas oleks pidanud sinu loogika järgi jalgade ja kumminuiage veel moned toud andma ja siis valuvõtteid väänama?
a
aga togiti hoopis jalaga/ 2. november 2017, 07:41
n
2. november 2017, 10:53
No vot, just misiganes nagu sa ütled, sest mis täpselt tehti, seda sa ei tea aga räägid
t
TT/ 2. november 2017, 13:01
Vaata videot, siis tead ka rääkida
r
Rind€meedik/ 2. november 2017, 07:22
Antud olukorras see patrull (nende vahenditega, mis neil oli) sai teha kahte asja: 1. Tagada, et kannatanu saab hingata. 2. soojalt kinni katta. (seda eeldusel, et on millega katta) Kui on olemas esmaabi sideme pakk, siis saab selle ka panna haava peale, aga see ei taga kannatanu ellujäämist.
p
prooton/ 2. november 2017, 08:24
mis kasu on sidemest augule peale pannes kui seest on kõik katki? Ega inimene pole mingi tünn kus vesi sees loksub. Et panen punni augule ette ja veri jääb sisse siis on esmaabi antud?
t
Ttt/ 2. november 2017, 07:05
Et nüüd hakkame politseid süüdistama
k
kes sulle seda ütles/ 2. november 2017, 07:39
käituti õiguspäraselt ja loodame , et seda tehakse ka teiste analoogsete juhtumite puhul. Vaid nii saab ükskord kord majja !
h
hmm/ 2. november 2017, 08:01
Politsei kohustus on ka vaimset haige inimese sundravile viimine - Inglismaa politsei taktikas ei kasutata tulirelva noa rünnaku peatamiseks. Me liigume rohkem USA politsei poole, kus politsei kasutab tulirelva.
k
Kyll/ 2. november 2017, 08:22
briti bobbyd kah kõmmutama hakkavad, sest senine respekt, mis võimaldas neil ainult kumminuiaga hakkama saada, on kadunud, kuna igasugu nugadega vehkivaid ja iselõhkevaid neeguseid on YK-s arurrumal hulgal. Ja arvata on, et omaaegne respekt saavutati selle abil, et politseinike ryndajad tõmmati avalikult võlla või nii, et kõik aru saaks, mis juhtub, kui politseinikele viga teha.
t
to hmm/ 2. november 2017, 10:55
ja politsei peab ründajale diagnoosi ka panema loetud minutite jooksul., jah?
t
to kes sulle.../ 3. november 2017, 20:46
jah, ordnung muss sein! Heil Hitler!
j
2. november 2017, 10:10
Jargmise insidendi lahendavad siinsed kommentaatorid!
n
No,/ 2. november 2017, 06:49
mida siin heietada?Noakangelane on surnud,nagu oligi ilmselt tema soov ja asi peaks sellega olema lõppenud.Mis siin veel heietada,mida oleks pidanud,või ei oleks.Politsei käitus õigesti ja asi mutt.Kui sinu poole jookseb kahe noaga relvastatud hullumeelne,siis eriti mõtlemisaega ei ole.Tuleb loomulikult kuul kerre kihutada.Ja mõistagi on kõige targemad just sellised(Nooremapoolsed naised),kes ei tea relvadest absoluutselt midagi,küll aga on hästi tolerantsed ja hoolivad.Mis esmaabi?Ma lasen metsas kitse maha ja seejärel hakkan talle esmaabi andma?Minu jaoks on see teema end ammendanud!
h
Huvitav. / 2. november 2017, 06:49
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
s
siis ei oleks politseinik julgenud relva välja võttagi/ 2. november 2017, 07:42
eestlane on just oma rahvuse vastu õel ja halastamatu
t
2. november 2017, 10:56
Tõesti on, isegi oma riigi politsei vastu
ü
üks küsimus / 2. november 2017, 06:26
rahunes maha - kasutas relva ja õieti tegi. nüüd tõmmatakse kiun üles, et miks esmaabi ei antud... ei tea kas sõjas peaks ka nii olema, et enne lased vaenlast ja siis jooksed esmaabi andma?
õ
2. november 2017, 07:22
õpi eesti keel selgeks. õieti tähendab midagi muud. võrdled seda juhtumit tõesti sõjaga? sõjas on enamasti selge, kes on vaenlane. mulle küll kuskilt ei tundu, et see, keda lasti, oli kuidagi mingi vaenlane. vaata, palju ta õppinud on ja kui palju ta vend saavutanud on. ta ilmselt ei adunud olukorda. ta ei olnud ju enam kuidagi ohtlik? pealegi oli mitu politseinikku ümber. siis, kui tõesti abi vaja on, siis politsei ei aita... ja tean, millest räägin.
t
to:07.22/ 2. november 2017, 07:45
kes mind relvaga ründab, ei ole mu vaenlane??? jah, sõber on. palju õppinud ja vend palju saavutanud??? mis see siia puutub? ära enam peale võta. NB. õpi eesti keel selgeks... anna andeks kui võid, et eksisin. olen igavesti süüdi. miks sa lauset suure tähega ei alusta oioioi.
t
to07:22/ 2. november 2017, 08:19
targutad õigekirja üle aga muus asjas oled rumal kui hirmus." Palju õppinud ja kes vend on" Anna abi, selleks peab eriline anne olema, et sellist asja kirjutada mingiks õigustuseks.
m
MÖÖÖRTSUKAD MÖÖÖRTSUKAD MÖÖÖRTSUKAD/ 2. november 2017, 05:58
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
s
2. november 2017, 08:21
sinust ka päris kahju, hilisõhtul lõpetasid röökimise ja juba varavalges jälle platsis.
a
Arne/ 2. november 2017, 04:40
Rihole koos sõbraga!
Politsei käitus nagu käitus, punkt. Selge, et alternatiiv jäeti kasutamata, minna juurde ja küsida kas kõik on korras, vajad abi ja siis kinni pidada, oldi ju kahekesi. Muidugi enne kärkivaid-paukuvaid korraldusi, tulistada jõuab alati. Ei hakka pikemalt selgitama võimalikust politsei vigasaamisest, enne tööle asumist tuleb sellest võimalusest sisemiselt teadvustada ja ka selleks valmis olla. Samas on äärmiselt kahju, et sellel marsruudil ei leidunud kaht kindlameelset meest kes oleks astunud ligi ja otsustavalt ta kinni pidanud. Selleks kaks näidet: 1. Stockholm, kaubamaja kus pussitati surnuks minister, rahvas vaatas ringis pealt, keegi ei sekkunud ja kääbikust mõrvar jalutas esialgu minema. 2. juhtum Tallinn, surnuaed (nimes ei ole kindel) kus 83 aastane mees läks appi 75 aastasele naisterahvale kellelt üritati röövida kotti, kahjuks mees hukkus, hukkus 'tõekspidamispõhiselt' ja väärikalt - sündmused leidsid aset kümmekond + aastat tagasi. Mõtleme tõsiselt kuhu me liigume ja kas pressil tasub igal sammul inimesi hirmutada julgustamise asemel.
t
to eestlase leib/ 2. november 2017, 04:53
Palgaline, ära hakka pihta.
Tulistaja EI olnud eestlane.
n
Näiteid tuues.../ 2. november 2017, 09:43
toote siin näiteid kus abistajad said kannatada.Võiksin ka tuua sadakond näidet,kus kurjategija peeti kinni ja keegi ei saanud viga.Rohkem uudiseid laiast maailmast lugeda!

t
Tauno/ 2. november 2017, 01:54
Äkki läheks nüüd eluga edasi ja ei nämmutaks seda teemat nii palju. Jääb mulje, et osa inimesi ikka veel otsib õigustusi ja osa ikka veel kahtlevad, kas käituti õigesti. Ebakindlus mõlemal poolel.
t
Tallinnast/ 2. november 2017, 03:42
LÕPETAGE juba ära see politsei kallal närimine, jobud! KIITUS politseile!
k
2. november 2017, 08:23
keegi ei vaja ega küsigi sinu kiitust, poolemeelne.
m
2. november 2017, 01:36
Mida asja te nämmutate? Noaga ründajale ja üldse ründajale külmalt kuul pähe vöi rindu ja ongi ok.Saab järgmine ründaja samamoodi ja ka ülejärgmine.See,kes nüüd kuuli sai,ei ründa enam kedagi ja i megu m unni.Politsei peab end maksma panema.Vötke USAst malli.
e
eesti mees/ 2. november 2017, 03:41
See juhtum olgu teadmiseks kõikidele pättidele, et kui nad RÜNDAVAD POLITSEID, siis lõpeb see neile SAMUTI!
e
et siis politseinik võib karistamatult lihtsalt tappa/ 2. november 2017, 07:47
just seda ei tohi arukas ja hästi välja koolitatud politseinik iial teha. Ilmselt ikka ei tahetudki teada, mis põhjustas noore ja väga hea haridusega inimese protesti just politseiasutuse vastu. Küllap teadis ppa IT valdkonnast midagi, mida sooviti iga hinna eest maha vaikida ja selle see mõrtsukate seltskond ilmselt ka saavutas.
j
2. november 2017, 16:03
a
arvaja/ 2. november 2017, 09:45
tundub et sinu eest tuleb lähemal ajal eemale hoida,esimesed tundemärgid juba ilmnevad....
n
naljanina/ 2. november 2017, 11:17
Tõeline ründaja ei ründa ju nii. Antud juhul oli tegu hullumeelsega.
s
Sub/ 2. november 2017, 00:35
Tunnen kaasa lähedasele. Ehk oleks selle teisiti lahendatud saanun. Ainult minu arvamus, ehk vajanuks abi....muud moodi
N
!!!/ 2. november 2017, 00:47
Need lähedased oleksid pidanud noormehe haigusest õigeaegselt teatama. Vahest oleks õigeaegne ravi selle kõige halvema ära hoidnud. Asi poleks nii kaugele üldse läinudki.
m
Moderaator korjas ära. / 2. november 2017, 00:47
Huvitav, miks korjati äraarvamus, et õigeaegse ravi korral poleks midagi juhtunudki.
õ
õige märkus,/ 2. november 2017, 03:15
sest nagu kuskilt lugeda sai, oli see mees varem ka end linnas paljaks võtnud ja sarkasm on selles, et tervelt kümme minutit jälgis politsei kaameratega mehe teekonda, selle asemel et operatiivselt seljatagant läheneda ja noad ära võtta. Juhm operatiivjuht kes korraldusi andis, nüüd siis tugev ringkaitse.
Tõesti, lõpetage Õhtuleht selle teema peal liugulaskmine, austage leinast murtud lapsevanemaid ja laske neil poeg maha matta ilma kommentaaride ja klikkide tenimiseta. Mingi austus peab ka olema.
p
Politseinikud/ 2. november 2017, 00:32
... sest politseinikud on terrorirühmituse "EV" teenistuses ja ametisse võetud vaid lihtiinimeste hävitamiseks !
m
Mees kõndis mööda väljakut/ 2. november 2017, 01:16
Mitte kellestki välja tegemata Ja politseinikke märgates tormas kohe nende poole noad pihus ja paljasääri. Kuuldavasti polnud mehel politseiga varem mingeid sekeldusi olnud. Kas mees ikka oli hull või sooviski teadlikult siitilmast lahkuda kaalutletult ja politsei vastutegevust arvestavalt. Võibolla on parem kui asi jääbki saladuseks ja süüdlaseid selles loos polegi.
t
to Mees kõndis.../ 2. november 2017, 07:42
Mis on siin saladuslikku? Polisei poolt mõrvatud mees kannatas ju jälitusmaania all.
Tõenäoliselt läks seisund nii hulluks, et ta otsustas, et vajab ise kaitset. Kui kodus pole relva, on ju ikka esimene mõte ohu korral nuga. Ja näedsa, lähebki vaja, sest Vabaduse platsil ootavad teda ees relvastatud mehed. Mida teeb äärmuslikus afektiseisundis inimene? Loomulikult ründab, sest talle tundub see enesekaitsena.
Tegelikult oleks Politsei pidanud kohale kutsuma läbirääkija, mitte tulistama.
l
loogilisem/ 2. november 2017, 07:49
või oli avastanud midagi ppa it süsteemides, mida avalikkustada ei tohi
n
Nüüd on mehe maine päästetud/ 2. november 2017, 09:26
Maania kui vääramatu jõud mis viis teda rünnakule platsi nurgas seisvate politseinike suunas. Sobiv lahend temale endale ja tema perele pluss arvutitäis vandenõuteooriaid kõigele tõestuseks ja kõigile vaatamiseks jäetud arvutis. Paljasääri, või kantakse tänapäeval kodudes põlvpükse?
h
Hullumeelsusega annab kõvasti manipuleerida/ 2. november 2017, 09:41
Naabrite pojal oli kord jama. Nimelt riisunud tema nõukaajal riigivara ja ähvardanud teda siis kinniminek. No tehtud siis vähe eeltööd ja tutvuste kaudu sebimisi, millele järgnevalt määriti käsivartele seaverd ja tõmmatud kaltsu ümber. Seejärel läks sõit kiirabisse kus diagnoositi veenide lõikumist ja seepeale tunnistati mees vaimuinvaliidiks psühhiaatrite poolt, seega tõdeti et teda tavavanglasse panna ei saa. Nii läkski ja pealekauba hakkas mees saama ka invaliidsuspensionit.
k
küss/ 2. november 2017, 00:20
Miks seeneline tapmist hukka ei mõista ?
m
Maša/ 2. november 2017, 00:06
Miks ta abi ei saanud enne nugadega vehkimist?
h
heh/ 2. november 2017, 00:55
sellepärast, et ei küsinud abi ja enne kuritegu oli ju kõik korras, nii õelda :)
p
Palun lõpetage, Õhtuleht!/ 1. november 2017, 23:59
See, mis toimus eile vabaduse väljakul, oli kohutav tragöödia. See, mis toimub suuremate lehtede
veebikülgedel, on ajakirjanike poolt täiesti vastutustundetu. Klikkide janus otsitakse üles inimesed, kes on nõus arvamusi jagama, et lugu ikka edasi kedrata. Aga sellel mehel oli ju perekond ja lähedased, kelle tunnetest ei hooli keegi. Eesti ajakirjanduses on ikka väga tugev eetika kriis.
Südametunnistus võiks siiski öelda, kust läheb piir .
N
!!!/ 2. november 2017, 00:49
Need õrnade tunnetega omaksed oleksid pidanud selle eest hoolt kandma, et haige noormees oleks õigel ajal vajalikku ravi saanud.
t
to!!!/ 2. november 2017, 07:50
Häbi sul olgu! Elul on selline reegel, et mida ei oska, tuleb ära õppida. Sinul on õppimata empaatiavõime. Palveta parem, et õppetükk tuleks leebe, mitte ära halvusta sügavas leinas inimesi,
h
hmm/ 2. november 2017, 08:06
Haige inimese viibki sundravile EV Politsei - kellegil teisel ei ole õigust seda teha.
t
to 07:50/ 2. november 2017, 08:29
Mis selles kommentaaris, kus öeldakse, et haige noormees oleks pidanud õigel ajal õiget ravi saama, häbiväärset on. Mis empaatiavõimet sa siia topid.
t
to hmm/ 2. november 2017, 11:02
siis transpordib ta haige tõesti sinna kui kohus on kellegi sundravile määranud. Või arvad, et politsei otsustab, keda sundravile saata?
j
just perekonna pärast/ 2. november 2017, 07:51
peab teema teist poolt ka käsitlema, mitte politseinike poolset tapatalgut õigustama nagu tehti seda esimesel päeval
p
poltsei/ 2. november 2017, 10:35
oli siin oluliselt rohkem haige kui kodanik paljasjalgne. täiesti lubamatu üle reageerimine. ei mingit kaintet mõistust polla poolt ega adekvaatset tegutsemist. eesti politsei on tavakodanikule tõeline ohu allikas, hullem kui retsid, sest pollal on SEADUSLIK õigus sind maha lasta, kui talle tundub su käitumine "ohtlik".
a
asperger/ 1. november 2017, 23:45
Liberastpehmodest antifa liikmed, kes vihkavad seadust ja korda, on kõige suurem sisejulgeolekuoht Eestile.
p
Pehmod / 2. november 2017, 00:29
olid need politzaid, kes ei julgenud mitmekesi ühte haiget inimest kinnivõtta ja kõmmutasid huupi “vabaduse” väljakul.
a
asperger/ 2. november 2017, 00:41
Sul tuleb tüüp noaga peale, ei ole aega meditsiiniliseks diagnoosiks ega juurdluseks, et selgitada välja, kas on pätt, terrorist või hull. Preventiivselt tuleb tuld anda, see on kõige kiirem ja kindlam lahendus. Diagnoosida/uurida saab pärast hiljem.
a
2. november 2017, 01:55
asperger sa oled verejanuline psühho-paat!
j
2. november 2017, 08:31
Ja sina lihtsalt rumal targutaja.
h
Haha/ 2. november 2017, 00:56
öösel ilmuvad ikka erilised meditsiinilise diagnoosiga nühkarid välja.
o
o,0/ 2. november 2017, 01:05
kui teati, et nugatega vennike jalutab linnas ringi, miks siis täisvarustuses eriüksus talle peale ei lennanud ja vennikest maha ei jooksnud, see ju neil õpitud asi ja treenitu vennad, aga läks nagu alati eestis, võiks sellepeale öelda.
politsei võiks kommenteerida, miks lasti sellist kuridegu lahendama suvalised politseinikud?
k
Kuuuurija/ 2. november 2017, 01:18
Eriüksus on treenitud Lihulas punase kraana toel maailmasõja veterane peksma.
a
as seen on so many american videos where the partner cop is a woman/ 2. november 2017, 02:21
Vaata et sa kunagi ei ütle et patrullpolitseiniku paariline on naine ja ta ei suuda ju enda paarilist võitlusolukorras aidata, sest ta on naine...
n
naine/ 2. november 2017, 01:35
Seadust ja korda? tead sa, kui paljud endised minipätid politseiks on läinud õppima? kõige labasem näide... trahvivad alaealisi suitsetajaid ja joojaid, noori kiirendajaid, ise kõike sama teinud omal ajal. omal ajal on kuulutud kuhugi noortekampadesse, kus on suheldud selliste pättidega, et.., kes istuvad nüüd tapmiste eest. üks neiu, kes juba küll politseinik, olla sõitnud kaasreisjana kirvega tapetud mehe mõrvarite poolt varastatud autos. Kuigi ta ilmselt ei teadnud, et auto kuulus äsja tapetule. Kas siis see ei näitagi midagi, kellega sa suhtled! lisaks on paljud politseinikud kunagi klassi suurimad kiusajad olnud. need, kes tõesti oma iseloomult, treenituselt ja korralikkuse poolest politseinikuks sobiksid, ei lähe selleks õppima. See on muidugi kurb. Õnneks pole Eesti politsei korrumpeerunud nagu paljudes muudes riikidesx
s
2. november 2017, 08:34
Siis on ju hea kui on õppimisvõimelised ja muutunud

h
Haigla juhtkondadele/ 1. november 2017, 23:44
Kutsuge Mare Liiger Eestisse tagasi ja pakkuge talle tööd. Oma ala tõeline professionaal ja kiirabiarst, kes koondati ja Soome pagendusse saadeti. Eesti vajab selliseid tarku kiirabiarste.
t
2. november 2017, 05:58
Tööpakkumine Tartust
https : //tartu.kiirabi.ee/est/ettevottest/toopakkumised/?
Tööpakkumine Tallinnast
http : //www.tems.ee/career/
Lisaks otsivad paljud haiglad arste EMOsse.
Inimene läks Soome parema palga peale. Inimese vaba valik.
e
ei ole vaba valik/ 2. november 2017, 10:37
inimene ie lähe parema palga peale, vaid siin ei maksta normaalset palka. inimesel ei jää muud üle kui ära minna. see on poliitikute viga, nad teadlikult peletavad inimesi Eestist ära. teevad kõik selleks, et ajud ära voolaks.
e
ei ole vaba valik./ 2. november 2017, 10:48
miitte, et seal on parem palk, vaid eestis ei maksta õiglast palka tehtud töö eest. poliitikud korraldavad selle, et eesti ajudest tühjaks jookseks. vasalli kohus on likvideerida rahvusriigid, kõik rahvad segi keerata ja saavutada hall kuulekas mass.
n
nii see selles riigis on/ 2. november 2017, 12:16
et arst,kes päästab elusid,saab kordades vähem palka kui meie uus HAIGEKASSA JUHT.Millest me siin üldse räägime !
a
asperger/ 1. november 2017, 23:44
Milleks päästa seda, kes ise valis surmamineku? Mõttetu aja ja ressursi raiskamine.
k
Kuule/ 2. november 2017, 00:32
a
asperger/ 2. november 2017, 00:38
k
Kordan/ 2. november 2017, 00:46
veelkorra, nühkar oled.
g
Geidile/ 1. november 2017, 23:42
Geidi. Ausalt, kui järgmine kord sinu (võimalikku) last surnuks pussitatakse, siis ma väga loodan, et see pussitaja, kui teda tulistatakse, elustatakse elule ja ta saab oma normaalset ja õnnelikku elu jätkata.
v
valik/ 2. november 2017, 07:55
juhuks kui see laps on ise valinud elukutse, millega kaasnevad just sellised riskid kus ka tema nahake hoitud ei saa kui teeb kõikvõimaliku, et pätt elusana kinni võtta. See peaks olema kõikide kurjategijatega nii, et saaks nende üle ka kohut pidada ka näiteks seda uurida, mis avastuse ta politsei it sektoris teha oli jõudnud, et tema protest just mundrimeeste vastu nii suur oli.
g
Geidile vastajale/ 2. november 2017, 09:55
mis pussitamisest sa pasundad? Kui ta oleks olnud pussitaja,siis see võimalud oli tal südalinnas kõndimise ajal,aga tema ei pööranud sinutaolistele isegi tähelepanu. Oleks oleks,ÖLEKS on paha poiss!!!
j
Jah/ 2. november 2017, 11:20
Järgmine kord vast politsei jõuab kiiremini kui 10 minutit enne rünnaku algust sinu last päästma ja tast on siis kindlasti palju abi.
m
maakas/ 1. november 2017, 23:38
Mis esmaabi??? Politse ülesanne on igasugu nugadega vehkivad rajalt maha võtta. Kiitust Politseile! Esmaabi annavad parameedikud!
m
maakas/ 2. november 2017, 00:24
m
maakale/ 2. november 2017, 09:57
jah õigus,rajalt maha võtta,seda nad tegid ka siis kui noore poisi(mitte päti) ülekäigu rajal "maha võtsid".
t
tegelikkus/ 1. november 2017, 23:33
... arvatavasti oli see ettekavatsetud... tulistati rindkeresse, mitte jalga ega kätte... et võimalikult kiiresti vabaneda esmaabi mitteandes...
i
internet meme : if he dies, he dies/ 1. november 2017, 23:18
r
Room/ 1. november 2017, 23:15
Küsimus 112le, miks ei saadetud peale politsei kahe noaga varustatud sellile vastu ka kiirabi?! Lolilegi on selge, et see sell oleks võinud keda iganes pussitada! Kiirabi kutsuti alles siis, kui noormees oli maha lastud!!! Häirekeskuse täielik prohmakas!
k
kuidas ei andnud/ 1. november 2017, 23:11
videos on selgelt näha,et jalgadega tagudes tegid surmavalt haavatule kunstliku hingamist.
s
sid/ 1. november 2017, 23:16
Oled sa valmis ka oma sõnade eest vastutama?
t
teine vastutaja/ 2. november 2017, 10:00
jah olen ka nõus nende sõnade eest vastutama.Samuti nägin politseinikku jalaga mahalastut torkimas! Kas sellest piisab ja kui ei,vaata videost!
i
Ivan Drago/ 1. november 2017, 23:23

k
Keskealine naine/ 1. november 2017, 23:10
See on tõsiselt ennekuulmatu, et politsei haavatud noormehele esmaabi ei andnud.
Kalgid ja südametud sattusid seekord patrullima.
s
sass/ 1. november 2017, 23:15
See lugu on sinusuguste jaoks, kas pol pidanuks läbilastud südamele punni ette pistma või lekkiva südamega südamemassaazhi tegema?
k
Keskealine naine to asperger/ 2. november 2017, 00:16
Araablased ja aafriklased tuleb kõik tagasi saata oma kodumaale, Euroopasse nad ei sobi.
Siin oli tegu vaimselt haigega, kes vajas arstiabi.
a
asperger/ 1. november 2017, 23:41
Selliste lollide keskealiste naiste süül terroristid mujal Euroopas saavadki nii vabalt märatseda.
k
Keskealine naine to asperger/ 2. november 2017, 00:18
Sa paned vaimuhaige ja Euroopa terroristide vahele võrdusmärgi ?
a
asperger/ 2. november 2017, 00:36
No kui noaga vehib, siis on sekundite küsimus ehk vahet pole. Psühhiaatriaks oli piisavalt aega enne seda sündmust.
t
to 00.20/ 2. november 2017, 01:48
Ei teadnud nad midagi, mida teevad.
j
2. november 2017, 08:40
Jah muidugi, kes peale sinu ikka midagi teab. ÕL valvekommentaatorid alati kõige targemad olnud, ükskõik, mis valdkonnas.
s
2. november 2017, 00:20
siis, keskealine aine, loe, mida kiirabiarst selle kohta ütleb, Sellist kuulihaavaga inimest ei tohigi liigutada, eriti kui kiirabi linnas jõuab mõne minutiga, Küllap politseinikud teavad, mida teevad, sinul ei maksa siin ahhetada ega targutada.
S
!!!/ 1. november 2017, 23:04
Seega taandub küsimus sellele,et miks kiirabi varemkohale ei jõudnud. Kes seda teab, vahest oli parajasti mõnda end üle doseerinud narkomaani toibutamas.
j
2. november 2017, 00:20
ja jäi teise juurde hiljaks
p
Politseinikud/ 1. november 2017, 23:00
olid suurem oht inimeste, kui nad huupi kesklinnas tulistasid, aga mitte see ullike, kes kedagi ei puutunud ja oleks mingi ajapärast koju koperdanud.
j
2. november 2017, 08:53
ja sina kohe tead, et oleks koju koperdanud? Seda sa muidugi ei tea, et sellises ebastabiilses seisus inimese käitumine ettearvamatu on? Äkki OLEKS hoopis mingil hetkel ootamatult nugadega inimeste seas vehkima hakanud? Siis sa muidugi jälle kirjutaksid, et politsei ei teinud midagi.
ä
Äkki/ 2. november 2017, 10:39
tuleb püksi lontu, aga nüüd teame, et tapeti inimene, kes ei teinud kellelegi viga ja keda oleks pidanud päästma.
a
Arvamus/ 2. november 2017, 10:49
jälle kremli trollid möllavad, kahjuks
s
sooviks teada/ 1. november 2017, 22:55
mis keeles see artikkel on, näiteks sellised laused: sest vastavalt soovitule võib see hoopis kannatanule kahju teha. Tallinnas jõuab kiirabi sündmuskohtadele mõne minutitega,
s
see on / 1. november 2017, 22:57
uus-euroopa tõlke keel, küsige seenelise käest, tema teab ja tõlgib.
e
ettepanek/ 1. november 2017, 22:54
Võtame politseile ihukaitsjad, pole midagi teha, tulebki ettepanek teha riigikogule, et politsei vajab väljaõpetatud ihukaitsjaid!
a
aitab juba/ 1. november 2017, 22:50
Politseinikud tegutsesid õigesti, et hullu elimineerisid, niigi lasti hull liig lähedale, ammu enne oleks võinud tegutseda. Oleks teid või teie lapsi rünnatud, mida siis ütleksite.
a
aitab jah/ 1. november 2017, 23:08
sinu lolli jutule, mine ravile!
j
jah/ 1. november 2017, 23:24
Kui läbi ajaloo peaks kõik hullud maha laskma, siis oleks see arv ikka päris suur ja igapäevaselt saadakse hakkama märatsevate hulludega, see ainult jalutas ja siis sörkis politsei suunas, mitte inimeste.
h
hullud on antud juhul politseinikud/ 2. november 2017, 10:51
kui ei suuda olukorda reaalselt hinnata ja hirmu ajel asju ette kujutavad, justkui neil oleks olnud mingitki reaalset ohtu paljasajlgse inimese poolt, kes nende suunas jookseb.
k
2. november 2017, 11:03
kle Lädra, maxima juba avatud, vutt vutt õlle järgi!
N
???/ 1. november 2017, 22:47
Noad käest ära, kuulihaav rinnus, ja ikka oli politseinike elule ohtlik? Tule taevas appi!
j
jah/ 1. november 2017, 22:52
Võtame politseile ihukaitsjad, pole midagi teha, tulebki ettepanek teha riigikogule, et politsei vajab väljaõpetatud ihukaitsjaid!
p
politsei/ 1. november 2017, 22:55
tegi püksid täis ja lõi kartma, nad ei oska sellistes olukordades käituda, siis tegelesidki asendustegevustega.
a
Aga/ 1. november 2017, 23:04
mida ise teeksid kui sul ainus enesekaitsevahend on tulirelv, mina kõhklematult toimiks samamoodi kui politseinikud ja see on kusjuures seaduses lubatud, ründaja peatamine tulirelvaga!
k
Kas tulirelvast/ 1. november 2017, 23:37
ja erikoolitusest on, siis vähe või pidid veel vibu ja nooled olema.
a
ainuke reaalne vajalik / 2. november 2017, 10:39
enesekaitsevahend on normaalne mõistus, mida neil polladel polnud. tervet psuüühikat ja selget meelt.
a
ainuke/ 2. november 2017, 10:40
reaalne vtõhus enesekaitsevahend on normaalne psüühhika, selge pea ja korras närvid. mida meie polladel sela polnud paraku.
e
enesekaitsevahend/ 2. november 2017, 10:40
nr.1 on selge pea ja korras närvid. mida meie polladel polnud aga üldse mitte.
l
linnamees/ 1. november 2017, 22:44
Siin kogunevad mingid haiged või?
Kui teile endale tuleks mõni hull nugadega kodus kallale ja suudaksite ta neutraliseerida, siis vaevalt te kohe talle esmaabi hakkaks andma. Kui hingab, siis on hästi, kui ei siis pole ka viga. Artiklis on kenasti kirjas tänapäeva põhimõte - abi andmine peab olema abistajale ohutu. Seepärast ei tehta enam suust suhu hingamist. Eneseohverdused on esmaabi puhul möödanik. Harjuge ära.
k
Kuule/ 1. november 2017, 22:54
haige oled sina, see košmaar toimus linna peaväljakul, keset päeva, ümber olid erikoolitusega inimesed kelle töökohustuste hulka kuulub ka esmaabi andmine, aga et need inimesed olid ebakompetentsed oli näha kuidas nad selle olukorra lahendasid.
K
./ 1. november 2017, 23:07
Kuule,võta omale rohkem pagulasi ja nee.gre.id koju ,sinu väärastunud mõtlemine meeldiks neile väga.
k
kasbek/ 1. november 2017, 23:12
rameedik kes sellistes olukordades tegutseb. vean kihla et suurem osa kiirabiarste või parameedikuid pole kuulihaavaga vigastatut näinudki. politsei käitus õigest kui kasutas relva ja kõrvviga ei saanud. iga üks tehku oma tööd ja tehku seda hästi. antud juhul oli politsei käitumine igati õigustatud ja seaduslik. isegi kui oleks kasutatud seda taserit oleks võinud asi olla hullem. taseriga neutraliseeritakse relvitut aga mitte seda kellel kaks siis kui oleks kukkunud nugade otsa ja siis oleks kisa veel suurem. alustaks ikka sellest et politsei korraldusi tuleb täita. kui midagi ei meeldi siis on aega kaevata kohtusse ja nii edasi. loodan et politsei käitud edaspidigi konkreetelt.
k
Kuule kasbek/ 1. november 2017, 23:29
mine koju mägedesse ja ära aja iba, parem laseme inimese maha, et ta nugade otsa ei kukuks ja pärast kisa ei oleks, paistab, et sa kasbek oled kasbeki mäeotsast allakukkunud.

n
Nad olid/ 1. november 2017, 22:43
k
kolla/ 1. november 2017, 22:38
Sellepärast siis lastigi maha,et oli kahtlus-võib endale viga teha?
l
lasti maha/ 1. november 2017, 22:59
oskamatuse ja saamatuse pärast. Meediapesu aga püüab seda õigustada. Riigiametil on ringkaitse, nagu ikka. Kas vene aega ei mäleta, siis oli ju sama moodi.
a
ain/ 1. november 2017, 22:33
Patsient on pildil parimas voimalikus asendis, et elada kiirabi saabumiseni.
k
Kuule ain/ 1. november 2017, 22:45
kus sina patsient oled, aga ära ütle, ma juba tean.
t
to kuule ain/ 1. november 2017, 22:59
minu arvan, et enne oled sina ise seal patsient, kus tapetu oleks pidanud olema, kuid kahjuks ei olnud, kui loogilise mõtlemisega ain.
k
Kuulge/ 1. november 2017, 23:05
lambad ta oli ohver, aga mitte patsient, teie olete pataloogiaga patsiendid.
a
asperger/ 2. november 2017, 00:47
Kui oli ohver, siis ainult iseenese ohver. Aga tema ohvreid oli palju rohkem. Koolilapsed, tööinimesed - täiesti süütud kõrvalseisjad, kes pidid niivõrd traumeeriva kogemuse läbi elama, kui seda on noamehega samale tänavale sattumine - lihtsalt juhuse läbi. Aga ka too politseinik, kes oli sunnitud tulistama...
k
Kõige rohkem/ 2. november 2017, 01:18
traumeerisid täiesti süütuid kõrvalseisjaid saamatud politseinikud, kes midagi mõistlikumat ei osanud väljamõelda kui avada turmtuli linna peaväljakul, seades ohtu koolilapsi, tööinimesi ja puhkehetkel kolleege.Jah, aga see on õige kui oled nühkar, siis ainult iseenese nühkar.
t
Tauno/ 2. november 2017, 02:02
Kas teil oleks kergem olnud, kui noormes oleks jooksnud kihutava rongi alla?
Politseiametnikku võib vabalt võrrelda masinaga. Teda juhivad seadus ja väljatreenitud meetodid. Loomulikult ka tingrefleksid. Keegi ei ole võimeline sekundite jooksul oma ajus läbi viima filosoofilist mõtisklust, et mida on nüüd kõige mõttekam teha. Noormees tegi seda, mida tema sisetunne käskis teha ja politseiametnik seda, mida tema pidi tegema. Kõik. Joon all.
k
Kuule tauno/ 2. november 2017, 10:32
sina lontrus tõmba endale joon alla, politsenik ei pea olema mingi masin, aga peab olema mõtlev inimene ja reageerima adekvaatselt, seda probleemi oleks võinud lahedada ilma tapmiseta.
h
Haha/ 1. november 2017, 23:10
veel üks patsient targutab, ohver oli see õnnetu aga mitte...
a
Ali Vadi/ 1. november 2017, 22:15
Mustanahalist poleks tulistatud !!??
h
Hmm/ 1. november 2017, 22:44
No kes ikka tahaks, et teda rassistiks sõimatakse.
m
mina olen / 1. november 2017, 22:50
uhke rassisist ja võin ka olla fahsist nagu lapsepõlves sõimati. Naeran näkku salliv-sildistajale ja näitan ust mustale.
m
mis see rassitiks süüdistamine võtab süüdistataval tüki külest ära või? / 1. november 2017, 22:54
Mulle teeb see sildistamine juba nalja, muud nad ei oska kui rassist ja rassist, nii vaimuvaesed on sotsid oma sallivuse juraga.
e
ekrelene = ra33ist?/ 1. november 2017, 23:04
no mina tahan, mis siis? ssest mul täitsa suva, mida mingi vasakliberaal must arvab või ütleb, normaalne inimene ei pea rahvuslast ra33istiks. mööda euroopat väqivaIIatsevaid phabulaid ma jäIestan, aga samas näiteks kuigi politseinik, kes lasi, oli mustanahaline, tema mõistan õigeks, õigesti tegi oma elu kaitseks. olen siis ra33ist või ei ole ikkagi? omast meelest mõistan hukka käitumise, kahjuks enamasti madalama iq-ga mustadel on ka käitumine madalam.
j
JA/ 2. november 2017, 11:35
kusjuures politsei ei tulisanud RINDkerre, vaid SELGA!
arad vennikesed...
btw-
kas panite tähele kuda suured ninad juba kohe peale sündmust politseid õigustama ja teo seaduslikkusest pasundama hakkasid???
peale IGA inimese surmaga lõppenud juhtumit toimub KÕIGEPEALT JUURDLUS, mille käigus siis otsutatakse kas tegu oli seaduslik või mitte! nüüd aga puhus politsei KOHE ilma juurdluseta ja uuringuteta, et kõik oli õige?!
krt, nagu putinstan juba...

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee