Eesti uudised

Ühe kai puudumine sadamas ajas sassi hiidlaste plaanid mandrile sõita

Mariann Prooses, 30. oktoober 2017 23:40

12 KOMMENTAARI

k
KAS/ 31. oktoober 2017 08:48
selle (garantii)remondi ajal oleks ehk võimalik praam kohandada vastavaks meie tingimustele, et ta saaks ka meie sadamas silduda? Või keelab EL ka selle?!
e
EL ei keela midagi ehitada, see on valetamine/ 31. oktoober 2017 09:39
Laevu tellides jäeti lihtsalt kulusid esitades välja infrastruktuuri uutele laevadele kohandamise kulud. Nii lihtne see ongi. Varjati, otse öeldes.
Loodeti, et kuni 2019 midagi ei juhtu ja saab pooliku lahendusega hakkama. Tuhin uued laevad kiirustades tellida oli nii suur, et ei saanud kas siis kulud õigesti kalkuleerida ja esitada (siiis poleks laevade ost ju enam atraktiivne ja tasuv paistnud) või oodata kuni saabub tähtaeg mil ei pea enam eelmiste rampide toetusi tagasi maksma, st 2019 aastani.
Lihtsalt väga palju vassimist, aga me kindlasti kuuleme vaid õigustusi ja müstilist EL süüdistamist; ei maksa lootagi, et keegi vastutuse võtaks.
p
pensionär/ 31. oktoober 2017 08:43
Eesti rahvas vajab silda mandri ja Saaremaa vahele.Mõelge riigihärrad!!!~!Sild lahendaks probleemid ära.
a
Ando/ 31. oktoober 2017 08:38
Rohukülas tuleb ehitada uus ramp praeguse kõrvale teisele poole kaid. Heltermaal üks vana ramp asendada uuega. Kõik mis eurorahadega siiani ehitatud jääks ilusti käiku edasi. Mulli ajamine käib et ei saa, saaks küll, aga ei taheta.
a
ab/ 31. oktoober 2017 07:54
Hea, et seal EL lepingus ei olnud kirjas, kaua kannatama peab!...kõhutuult ikka!
ä
ätt./ 31. oktoober 2017 07:28
Mitmel pool maailmas on kasutusel parvlaevad millel mahasõidu ramp on laeva küljes ja saab silduda hariliku kai juures.Kas meil suures tuhinas pole mitte kogu üritus liiga keeruliseks aetud,igale praamile oma peale ja mahasõit.
l
Lisakaal laevale/ 31. oktoober 2017 09:32
Lisakaal vähendaks kasulikku kandevõimet. Seal ju ka väga madal.
a
AK -s/ 31. oktoober 2017 06:45
ütles boss ju selgesti välja, et kuna Eesti elab ainult eurorahade toel siis kehtivad ka rahajagajate reeglid. Meil endil puudub täielik sõnaõigus. Kuna kaid on ehitatud eurorahadega siis enne 2019 aastat ei tohi midagi muuta või muidu tuleb riigil see raha tagasi maksta. Nii, et kaks aastat ei toimu mitte midagi ja see oli Palole ja kõigile teistele asjapulkadele ammu teada. Rahvale poleks sellest räägitud kui poleks sellist tobedat olukorda juhtunud. Nii, et sure või maha praami peal aga kai äärde laev ei saa kui teine ees.
s
saarlane/ 31. oktoober 2017 08:06
Kahjuks pole vaid jama eurorahades,vaid meie valitsuse saamatuses.Need laristavad raha ja topivad rahad vaid taskusse ja muuks raha ei jagu.Kirjutavad,et alkohol on kahjulik,kuid jama see,et joomine ei jää ju vähemaks,vaid ostetakse naabritelt ja raha jääb siia saamata.Sellisel moel meil raha ei saagi kunagi olema,kui vaid töstetakse makse ja töstavad vaid oma palkasid,ka riigikogu.Seal kisajaid kui palju,eriti pere,aga kui palga kallale minnakse,siis neil köigil suu vett täis.Uuel aastal hakkame jälle makse maksma,mis alles töusma hakkavad,kuid ei osata raha kokku hoida,kui sportlane jagab raha.Nad ei kujuta ettegi,kuidas saare inimesed peavad kaupa vedama ja liikuma.Täiesti möttetu valitsus meil
k
Kuuuurija/ 31. oktoober 2017 01:02
No on ikka romud tellitud! Pidevalt remonditakse neid! Loodetavasti ikka garantiiremont?
u
Uskumatu, see ei ole võimalik, et ei teatud probleemist/ 31. oktoober 2017 00:31
Kas see tuli üllatusena, et võib ramp katki minna, midagi rampi ees juhtuda mis kai äärde sõitmise võimatuks muudab, laev rikki minna mis ei lase rampi kasutada jne? Üllatus? Tegelt ka või plaanitigi nii, et varjame seda, et laevade vahetamine eeldab ka maapealse lahenduse muutmist, muidu oleks laevade vahetamine algusest peale kallimana paistnud, sest kõigis neljas sadamas oleks tulnud lõpuni tööd teha. Palju neid Palo asju veel välja tuleb?
õ
õndsad on need, kes on vaimust vaesed/ 31. oktoober 2017 02:37
retsitatiivis:
PALOgem nüid keik härdaste, et ka homme töötaaass.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee