Eesti uudised

Valdo Randpere: miks pidi auto Jüri Ratasega üldse vilkurite saatel mürsuna linna mööda lendama?

Õhtuleht.ee, 27. oktoober 2017 09:20

228 KOMMENTAARI

r
rahava raha on vaja/ 29. oktoober 2017 10:51
kiiresti kantida igale poole, aega ei ole
Ise te valisite ta
t
Teine lugeja/ 28. oktoober 2017 18:47
Huvitav oleks teada, et kas sõit erakonna koosolekule oli riigijuhi riiklikult tähtis tööülesanne. Kas erakonna juhile on ettenähtud ametiautu koos juhiga? Keskerakonnal pidi olema hiljuti veel suuri rahalisi raskusi ja isegi Savisaart ei taheta enam toetada. Oi. oi!
m
maamiis/ 28. oktoober 2017 15:46
puhas kokkumäng,tal pappi küll
t
Teeline/ 27. oktoober 2017 21:24
" Küsimus on, kas meie peaminister seisab väljaspool Eestis õigusruumi või kehtivad ka tema suhtes mõned seadused?"
Ja seda küsib riigikogulane, kes ise vilistab seadustele. Vihje: topeltkodakondsus, mis on eestis seadusega keelatud.
Ajakirjandus vaikib, aga raadios teatati, kuidas Austraalias lendasid parlamendist neli liiget, kellel oli topeltkodakondsus. Aga see oli Austraalias, meie elame Eestis.
a
Andrus/ 28. oktoober 2017 10:30
Vaesel Rattal veeresid rattad alt ära ja kogemata ajud ka kadusid ära koos ratastega,elus juhtub mõndagi mis tähelepanu ei vääri,vilkur vilkus klõps käis ara ja kõik kadunud.
i
Inimene/ 27. oktoober 2017 20:13
Saateauto oleks pidanud sellise ohuga arvestama ning selle paugu ise vastu v6tma.
v
vana kommunist/ 27. oktoober 2017 19:23
Mis te siin karjute - Ratas ja Ratas
Ratas on alati puhas poiss!.
Ratas on tubli paks poiss, kes sai nii kavalalt ja osavalt võimule, et koer ka ei haukunud.
Eesti rahvas pole ju ei teda peaministriks valinud ega ka mitte keskerakonda Eestit valitsema valinud.
Aga näe, salajane koostöö reeturitega tasus ikka kohe küllaga ära…
Juri oma timur-meeskonnaga astub julgelt ja vapralt ja pika sammuga Moskva poole.
Sellepärast Juri, erinevalt lätlastest, kes lõpetasid igaveseks sarnase kremli partei koostöölepingu, hoiab suure hoole ja armastusega meie kalli Putini partei koostöölepingut igaks juhuks vaka all, et siis ükskord see
ka ometigi, kui vaja, nagu Krimmiski, käiku panna.
Mulle kui vanale kommunistile sellised paksud ja edukad poisid meeldivad kohe väga.
v
Viiu-viiu/ 27. oktoober 2017 18:21
Miks pidi Ratas vilkuritega sõitma sest teised tegid ka
t
Tiit/ 28. oktoober 2017 05:21
Ratas oleks pidanud helikopteriga lendama nagu tegi Roiva Taavi.

j
Jemeljan Pugatšov/ 27. oktoober 2017 17:03
lasnamägilt . kas see on see mehe kes lupas lanamägile puusid panna ja nüüd pani hoopis ise mürsku
i
ilmselt/ 27. oktoober 2017 16:25
ei tunne dziibijuht liikluseeskirju v oli laksu alla, muidu ei sõidaks punasega peateele. Mõni jalgrattur v motikajuht oleks surmalaksu saanud...Valdo vingumine on omaette teema ja ilmselt aastad teevad oma...
n
Nõus/ 27. oktoober 2017 16:41
Aru ma ei saa - mersu lendab peateele hetkel, mil peateel on tema ees auto ja te jahute siin Ratase autost. Kes seal mersu roolis oli, et nii ajuvabad artiklid ilmuvad?
l
Laksu all oled sina,/ 27. oktoober 2017 18:09
muidu teaksid, et mersujuhile polegi seal foori, on vaid märk anna teed, mida ta tôsi küll eiras. Samas pole vaja ministrile kah kihutada.
j
Ja sina oled selle ütleja,/ 28. oktoober 2017 17:54
kas peaministril oli kiire või ei. Ega alati pea tulekahju olema või mõni narkar kuskil pikali olema, et sinna kihutatakse appi.
t
To 17:54/ 28. oktoober 2017 23:01
No ja siis? Meil kõigil on kiire. Ja kuna meil, väidetavalt ,võrdõiguslik ühiskond, hakkame siis kõik siniste vilkuritega kimama ja avariiohtlike olukordi liikluses provotseerima? On nii, sa vana l0llpea?
s
See inimene/ 28. oktoober 2017 17:45
vingub ju alati. Mingu parem Taisse või kuhugi mujale veidi oma närve rahustama. Mis üldse on see tema asi, kas oli kiire kuhugi jõudmisega, kas sõideti vilkurite või sireeni saatel ? No nii vastik on alati tema vaidlemisi ja öigustusi kuulata, just nagu ise oleks ainuke inimene ilmas, kes ühtegi eksisammu elus pole teinud. Mulle täiesti hakkab meeldima see hr. Ligi ütelus, et mis sa kaagutad (ise veel tahab olla meesterahvas). Vaadaku parem oma erakonna kaaslasi ja lasku inimestel tööd teha.
r
randpere/ 27. oktoober 2017 15:55
ise sõitis ka kunagi mööda vanalinna tänavaid oma suure ameerika sedaaniga,nii,et küljed kriipisid vastu vanalinna müüri oled juba unustanud,või,krdi päss ?
m
muti / 27. oktoober 2017 15:10
Eks Juri peaks ka kasutama helikopterit nii ju tegi hr.Roivas ja Randperet see ei häirinud
õ
õnneks ei lennanud/ 27. oktoober 2017 15:26
e
ei lennanud jah/ 27. oktoober 2017 15:37
laskus veelgi madalamale ...nii et keegi tundis ennast ahistatult
K
....madalalt?/ 28. oktoober 2017 17:58
Kas taavikene oleks pidanud siis madalalt lendama? Siis oleks ju viinud terve linna kõrghooned paigast ära. Tema läheb hoopis mujale "lendama".
i
Imestan/ 27. oktoober 2017 14:42
...et video (ilmselt turvameeste sõidukist) avalikustati. Isegi kõik tehnilised numbrid näha.
Glasnost annab lootust!
k
Kas see / 28. oktoober 2017 18:02
teeb sind õnnelikuks? Panid ikka kõik numbrid kirja?
f
filmilindilt saab arvutada/ 27. oktoober 2017 14:15
mürsu tegeliku kiiruse, mõõtes ära looduses vahemaad. Siis kui kollasega ristmikul kokku saadi, oli juba kiirust korralikult maha pidurdatud. Jah 58 km võis olla kokkupõrke hetkel. Võimurid on harjunud kõigele kõrges kaares ülalt kraesse laskma. Küsimus ei olnudki selles, kas neil oli kiire või mitte.
t
Teoreetik/ 27. oktoober 2017 14:19
See arvutus nõuaks eksperte aga kas sa arvad, et politseisüsteemi on veel mõni selline jäänud?
k
kõikidesse autodesse pardakaamerad!/ 27. oktoober 2017 14:40
siis hakkab Y tubes nägema uskumatuid lugusid ka eestimaalt!
h
huvitav/ 27. oktoober 2017 15:31
aga lennartit miskipärast inimesed austavad, kuigi tema oli ikka eriliselt nagla sundima oma autojuhti kihutama 150-ga mööda kitsast ja käänulist rohuneeme teed oma valdustesse, mis ta "kuidagimoodi ärastas" ja kus ta seadusevastaselt ja kodanike õigustele sülitades oli sulgenud rannaääre ka jalgsi kõndijatele.
a
Andestatud/ 27. oktoober 2017 15:53
Meri oli tegija ja hoolis viimasena oma rahvast.
h
Huvitav/ 28. oktoober 2017 16:36
millega sa Lennarti kiirust mõõtsid?
k
k/ 28. oktoober 2017 12:00
Videos läbiti kokkupõrkeni 120 meetrit (bussipeatusest ristmikuni Google Mapsi järgi) 7 kuni 8 sekundi jooksul, mis teeb kiiruseks 56 kuni 62 km/h. Täiesti tavaline linnakiirus ja juhi poolt täiesti tavaline käitumine fooris tule muutumisel.
Ainus ebatavaline asi on see, et kõrvalteelt sõidetakse maja nurga tagant täiesti pimesi hooga peateele välja. Maasturijuht ei teinud videos vähimatki katset vaadata, ega paremalt kedagi ei tule.
t
tiiu/ 27. oktoober 2017 14:05
Mis ajast kedagi peaks huvitama,mida Randpere arvab.
k
Kindlalt edasi/ 27. oktoober 2017 14:08
Sinu arvamus ei huvita kedagi.
r
Ref loosung/ 27. oktoober 2017 14:20
Kindlalt edasi kärpimiste suunal!
p
punavalitsus/ 27. oktoober 2017 14:30
Parem kärpida, kui reservide kulutamisega riik põhja lasta.
k
Kelle jaoks/ 28. oktoober 2017 18:17
neid reserve peab koguma? Ainult reservi ja paari aasta pärast ehk pole neid reserve enam olemas. Ja ei usu siiski seda, et nüüd kulutatakse neid eelmiste kogutud reserve. Me ju rikas riik, küll jääb veel sinna reservi ka.
s
seekord/ 27. oktoober 2017 15:32
olen temaga nõus ja seetõttu huvitabki. lihtne, mis?
k
Kaksikud/ 27. oktoober 2017 13:54
Vakra ja Randpere - nagu kaks tilka oh-oh-hood.
k
Kaksikud/ 27. oktoober 2017 14:09
Savisaar ja Ratas - nagu kaks tilka oh-oh-hood.
v
v-hea/ 27. oktoober 2017 14:21
Keegi peab ka tavakodanike eest hoolitsema.

h
hr.Nõu/ 27. oktoober 2017 13:54
Jürka, lase teinekord mõni odavam pann ette teed puhastama, siis hea tagant hooga tulla. Vähem sekeldusi ja maksumaksjale ka odavam.
s
sossu/ 27. oktoober 2017 13:47
pole vahet mida tegi audi-juht(sõitis liiga aeglaselt või ületas kiirust või hoopiski lendas madalalt)...tal õnnestus isegi kõrvale põigelda(reageeris kiirelt)...aga kui kõrvalt teel peateele sõitva auto juht ei veendu hetkekski mis peateel toimu (on ju anna teed märk...kas tal ka foor on seda paraku ei näe...aga kui oli siis tal põles alles kollane kui pea teele tormas
v
Võrdne seis/ 27. oktoober 2017 14:10
m
mõlemale / 27. oktoober 2017 15:33
kollane ei saa olla samal ajal, muide.
t
27. oktoober 2017 14:11
temal ikka põles punane veel...
a
ah?/ 27. oktoober 2017 15:33
t
To ah/ 27. oktoober 2017 16:45
Tema= dziibil. Punane + anna teed märk. Videos tagurdab peale avariid tagasi= mina-pole-midagi-teinud. Milline oravate roolis oli, et ilmselget süüdlast nii kaitstakse.?
x
XXX/ 27. oktoober 2017 13:44
Randpere üks mõtetuim mees Eesti poliitikas.On ärakargaja ja nüüd Eesti maksumaksja
üleval pidada.
x
XXX-le/ 27. oktoober 2017 14:12
Sul ei olnud julgust ega mõistust isegi ära kar.ata.
s
sul oli või?/ 27. oktoober 2017 14:54
v
Vabandust, (mida oli veelkord modereerida, mis sõna ei sobi siis?)/ 27. oktoober 2017 15:38
ah et siis juIgus ja mõistus on need, mida on vaja, et ära ka.rata ja jätta oma laps maha aastateks? ahsoo, vaat siis, niipalju mul tõesti ei ole ei julgust, ega mõistust :D
aga nojah, peaasi, et saab välismaale sealse maksumaksja raha välja pumpama valejutuga, et elu on nõukogude eestis ohus. häbi ronqaisa koos samasuguse ronqaemaga.
a
ah soos/ 27. oktoober 2017 15:38
või siis sõna ka.rata ei tohi kirjutada? sest k a r a on päh sõna ja siis teise tähendusega verb on ka kohe päh? tase!
t
to XXX-le/ 27. oktoober 2017 14:51
Nagu kuulda ja lugeda, siis ta ei karanud ju ise ära, saadeti Rootsi eestlaste tagant nuhkima.
j
Ja sellised/ 28. oktoober 2017 18:32
on ju nüüd kõvad tegijad. Õige ja julge mees ei pane ikka plehku, kui südametunnistus puhas. Ja miks oli üldse tarvis tagasi ronida, ainult tolmu üles keerutama?
a
Andree/ 27. oktoober 2017 13:41
Komsomoli aktivist Valdo randpere on küsimuse valele aadressile saatnid ajalehe kaudu. Auto juhtimisega tegeleb spetsialist autojuht, Randpere vöib temaga rääkida ja küsida kui millestki aru ei saa.
Peaminister Ratas teeb oma tööd ja juhib Eesti Vabariigi valitsust.
k
kodanik/ 27. oktoober 2017 13:54
E
A/ 27. oktoober 2017 14:19
Eesti pole Vabariik alates 1. 05 2004!
p
pole nõus/ 27. oktoober 2017 15:39
juhtimiseks küll ei nimetaks, mu meelest ainult keerutab ja vassib.
j
jaa/ 27. oktoober 2017 13:38
Sõitis vilkuritega, et jõuda, kuid lõpuks jäi ikka veel rohkem hiljaks, kui oleks sõitnud rahulikult ja ilma vilkuriteta! Rahu ajal pole õigustatud selline kihutamine. Saan aru kui on sõda või mõni katastroof.
j
just,just või siis kiire/ 27. oktoober 2017 13:51
Vao majanurga põlengule.
t
to just, just..../ 27. oktoober 2017 15:41
no see ongi sõjaolukord, ras.sistid ju ründasid rahulikke neeqruseid :D
k
27. oktoober 2017 13:21
Ka minul tekkis küsimus,kuhu ta siis ikkagi kihutas ja miks auto sõitis pidevalt kahe sõidurea keskel mitte oma reas ja miks sõideti valgusfoori eirates?
k
kriminaalne keskerakond/ 27. oktoober 2017 13:55
Sõitis ju partei koosolekule.
e
ei seedi rändper.et silmaotsaski, / 27. oktoober 2017 13:15
aga seekord olen temaga nõus. miks siis ikkagi peab? ülbusest?
ü
Ülbusest asi kaugel/ 28. oktoober 2017 18:43
Ja selle rännupere jutt või ... ( kunagi üteldi sellise jutu peale nii, mida ei tohi ju jälle siin kirja panna, sest äkki rumal sõna ), niisiis, seda tema juttu ei tasu küll tähele panna, kui kuulajal vähegi oidu on.
k
Keskud kooris / 27. oktoober 2017 13:13
Teised ikka kaa, teised kaa...

k
Kilekott3/ 27. oktoober 2017 13:13
Ma ei saa jälle aru, miks peab linnas nelikveoga maasturiga liikuma?
Randpere mõelgu aga parem, kuidas reformidest laastatud riigile võõrpankadest kadunud miljardid tagasi saada.
k
kriminaalse keskerakonna diktatuur/ 27. oktoober 2017 13:29
Nelikveoline on Tallinnas vajalik. Tallinna tänavad on puhastamata. Meie tänavale pole sahk veel siiamaani jõudnud.
o
Operatiiv/ 27. oktoober 2017 13:45
Keegi kirjutas, et ühes Kesk-Euroopa riigi pealinnas tuli samasugune lumi maha. Paari tunniga oli kogu linn puhas, sest ressurss selle puhastamiseks oli nii võimas.
Eestis kaovad aga vahendid ei tea kuhu?
e
ega ei usu küll, jutuks hea muidugi/ 27. oktoober 2017 15:43
soomes kui lund tuleb, on ikka raske liigelda.
k
kaardilugeja/ 27. oktoober 2017 16:36
soomes lükati asulavahe alles praegu, kella nelja paiku puhtaks. pole kaugel helsingist. hommikul tööle minnes oli teel selline lumi, et autod liikusid vaevu 40-50 km/h.
k
Kooperatiiv/ 27. oktoober 2017 19:02
Olid jõud! Ressurss ka, taevased nimelt, lumi sulas lihtsalt ära.
m
Mis sa siin kriibid oma kommentaare, / 28. oktoober 2017 18:48
mine puhasta parem oma uksealust. Tee midagi kasulikku ja ära süüdista siin keskerakonda, kes pole sugugi rohkem kriminaalne, kui ei tea kes.
k
Kuidas kaovad?/ 28. oktoober 2017 18:59
Mis nende masinatega teha? Kui tead, kuidas kaovad, siis lao välja. Eilses lehes olid ju lausa pildid üleval, kus Nõmmel nende "losside" ees oli ka kõik koristamata. Alalõpmata, kui muud enam pole kirjutada, siis on kohe varrukast võtta linna teed ja lasteaiad. Ega ju iga mersu ees ei saa lumekoristaja sõita. Ärge otsige iga väikese häda pärast suurt süüdlast.
l
Loogika/ 28. oktoober 2017 23:06
Keskkriminaalerakond on parem kui reform, ütled sa. Samamoodi oli Permi grupeering Kemerovo omast parem.
s
Sull/ 29. oktoober 2017 09:04
Kesikud lubasid enne valimisi linnatänavad korras hoida.... LUBADUS...
t
to kilkotimees nr 3/ 27. oktoober 2017 15:43
kuidas sul selle arusaamisega muidu on? et kui inimene elab metsas ja käib harva linnas, siis olgu tal kaks autot, metsaääres siis ootamas selline, millega linna tulla ja kui koju vaja minna, siis vahetab jälle autot, et sinusugune ei tunneks end häirituna?
ä
Äraseletatu/ 27. oktoober 2017 22:39
Kui palju neid metsaselavaid maasturiomanikke on? Enamus on pintsaklipslased ja beibed, kes sõidavad ühest linnakvartalist teise.
l
Liisklusseadustik/ 27. oktoober 2017 13:04
Peatee jääb peateeks, poe vahet, vilkuritega või pilkuritega. Ainult eesti korrumpeerunud kohus ja ahned kaitsjad suudavad olemasolevaid seadusi väänata isegi seal, kus midagi väänata pole
l
27. oktoober 2017 13:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
maakas/ 27. oktoober 2017 13:07
Võta SMS laenu ja osta omale Mersu! Siis saad aru!
m
Maakas, ära röögi./ 27. oktoober 2017 13:09
s
Sm. Randpere/ 27. oktoober 2017 12:59
otsib jälle hetkelist tähelepanu! Ehk keegi ei mäletagi tema olemasolu? Pole muret, seltsimees on endale surmani vee peale tõmmanud juba ammu.
h
hulgus/ 27. oktoober 2017 12:58
millal saab randpere karistuse tapmisähvarduse ja tapmisele õhutamise eest?
m
maali/ 27. oktoober 2017 12:46
Valdo saa peaministriks, siis saad teada !
m
malle/ 27. oktoober 2017 12:42
Ma ei saa aru milleks peab Randpere kogu aeg ennast vahele segama igale poole ta peaks hoopiski vait olema . Kahju et see pidi just Hr. Ratase autoga juhtuma Jumal hoiab häid inimesi ,et temaga midagi ei juhtunud.Jah paistis küll nii, tahaks teada mis selle juhiga nüüd tehakse või pääseb ka ainult hoiatusega.
s
Sull/ 29. oktoober 2017 09:05
Jumal hoiab häid inimesi-peaministrit mitte....
t
tore/ 27. oktoober 2017 12:35
Maasturijuhil telefoniga toimingud pooleli, raske näha teed
k
Keskealine naine/ 27. oktoober 2017 12:57
Eestlaste vih - kaja pole küll mingi ütleja.

h
Hinnosaa,Maire./ 27. oktoober 2017 12:34
Huvitav oleks teada kas Eesti peaministri Jüri Ratase elu on ohus kas keegi ähvardab teda.Jääb küll selline mulje just kui toimub taga ajamine.Seda on näha,et see otsa sõitmine toimus tahtlikult.
s
sina,aunaste maire tutvu LE sätetaga,/ 27. oktoober 2017 13:23
Eesti Vabariigi liiklusseadus ütleb, et ristmikule tohib sõita ainult rohelise tulega (ka vilkuva rohelise tulega). Antud arutluskäigus tuleks seega meie mõistes kollaseks pidada just vilkuvat rohelist. Samuti on alati lubatud manöövri lõpetamine, kui juht on juba ristmikule sõitnud. Kõige olulisem on siiski heita pilk tahavaatepeeglisse, et kindlaks teha, ega äkkpidurdusel keegi tagant sisse ei sõida. Kui tagumine auto ei hoia piisavat pikivahet, tuleb ristmik siiski ületada - toim.
s
Sull/ 29. oktoober 2017 09:08
LE paneb paika ka vilkuritega masinate sõidukorra-on õigus teatud juhtudel eirata eeskirju,kui AINULT TAGADES LIIKLUSOHUTUSE....!!
m
maakas/ 27. oktoober 2017 12:31
Ei saa aru, miks enne kümmet õhtul pidi kimama??? Ise asi, kui õhta kell hakkab kümme saama, siis loomulikult poodi minekuga on kiire....
o
Oja Peeter oli palju ettevaatlikum./ 27. oktoober 2017 12:42
Seaduse ees on kõik võrdsed.
s
S-kuulekas/ 27. oktoober 2017 13:22
Pets täitis 30. septembril eeskujulikult seadust: oktoobris ei joo!
t
tore/ 27. oktoober 2017 12:31
maasturijuht räägib telefoniga ,äkki ?
j
Jube / 27. oktoober 2017 12:23
Sõidad perega rahulikult linnapeal ja mingid suured tursad trügivad su puruks !
t
TAVA SOHVER MAALT JA METSAST/ 27. oktoober 2017 11:44
...KODANIK RANDPEREL ON ASJAST ARUSAAMINE NII SASSIS KUI VILLA KADRI LÕNGAD...
SOHVER JUHIB AUTOT JA NB! peaministr valitsust ja riiki- igal ühel oma amet..., , kodanikust appihüüdjale enne loo kribimist võiks ikka villa kadrile minna appi ja leida üles õige lõngaots- millega ulmejuttu puhuda...
ä
Ära röögi mats/ 27. oktoober 2017 12:10
e
Ega ei pidanudki/ 27. oktoober 2017 11:43
Aga "paksud" ju nii teevad kõikide valitsuste ajal ja Jüri tahtis ka proovida,enne kui RK opositsioonis maandub.
l
Lugesin komm.-d lõpuni/ 27. oktoober 2017 11:33
Kas Valdo "pani ära" ?EI ,talle "pannakse ära" !
f
Fataalne parteibyroo/ 27. oktoober 2017 11:32
uulujuttude kohaseltveeres ratas Milleri poole !

s
27. oktoober 2017 11:31
see mersujuht suht johmakas või täis
m
Mine nüüd egas ta nii purjus ka polnud, ise jõudis rooligi ronida./ 27. oktoober 2017 11:57
P-minister tahab ka rahva tähelepanu saada - vaadake, Jürka sõidab värviliste tuledega. K-palliliidu presidendina oli see võimatu, nüüd tohib kiiremini kui kiiraabi?
n
Noojahh.../ 27. oktoober 2017 11:31
Pmt võib selle Rändrotiga nõustuda, aga kuna tema laseks veel kiiremini kimada ja ehk nõuaks ka, et rahvas teeääres kummardaks, kui teda mööda veetakse- siis saab seda sõnavõttu võtta vaid poliitilise kiusuna.
Aga kihutada pole tõesti vaja.
y
yll/ 27. oktoober 2017 11:43
see oli 100% erasõit .peaministri autoga linnavolikogu asju arutama? aga noh ,eesti ja õigusriik?naerukoht!
p
puukerakond nüüd ka riigikassa kallal/ 27. oktoober 2017 12:12
Riigitüüri juures saab kriminaalne keskerakond ka riigikassat varastada nagu see toimub Tallinnas .
2
27. oktoober 2017 11:30
20 aastat juhib eestit sama käputäis tolasid, rahvas midagi ei tee, eestit kõige paremini lüpsta saab, rahvas aint internetis julgeb sõna võtta
k
kuule arvustaja/ 27. oktoober 2017 11:26
Jüri jüriks, aga see mersumaastur ju ei vaata kuhu ta sõidab ega pidurdanud üldse? Selgelt videost näha !
t
to kuule arvustaja 11:26/ 27. oktoober 2017 11:53
miks sinu arvates mersumaastur pidurdama pidi?
Temal ju pole "stop"märki ees ja kollast foorituld ka mitte.
Kollane foorituli tähendab,et mersumaasturil kohe roheline ja lapatsit!
t
tore/ 27. oktoober 2017 12:15
anna teed märk nagu oleks.
v
Vist/ 27. oktoober 2017 13:04
üks mersumees siin kiunub! Ei tule sellele mürsule kohe mingit rohelist. Vahepeal põleb kõigis suundades punane ja alles siis tuleb mersu roheline.
m
Mitteautojuht/ 28. oktoober 2017 19:30
Jah, tõesti ei ole autojuhtimisega tegelenud, kuid ometi tean, et kui toimub selline teisele autole nn.sissesõit, siis peaks selline auto peale sellist külgesõitu jääma ikka sinna seisma, kus see avarii toimus. See auto aga tagurdas rahulikult tagasi ja nii palju, kui videolt näha oli, ei tulnud sellest autost ka kedagi välja. Kas nii pidigi olema, töö tehtud ja kõik korras?
r
R-Hooldus/ 27. oktoober 2017 11:21
Ju on meie peaminister tegus mees, reformitrollid on nüüd kõrvaltvaatajad ja see on neile üsna valus.
s
S.Ratas/ 27. oktoober 2017 12:13
p
Pets/ 27. oktoober 2017 11:13
Naljakas on see ilkumine nüüd Ratase kallal. Kas Valdo tahab käsi südamel vanduda, et reformi ministrid ei teinud suures plaanis sama? Või nemad sõitsid vilkuritega ainult ja alati kiireloomulistes küsimustes? Valdo, see kahepalgelisus häirib tohutult rohkem kui see, et kas Ratasel oli põhjust vilkuritega sõita või ei. Liiklusõnnetuse seisukohalt polnud see ka siiski oluline küsimus - vaatamata mida sa väidad.
r
ratas./ 27. oktoober 2017 11:12
Meie teame uusi lahendusi ja HOOLIME.
r
27. oktoober 2017 11:07
Ratas on ju kõigile teadaolevalt Savisaare parim õpilane.
Nii võttis ta ka oma vaimse isa nõukaaja elu-olu omale eeskujuks.
Kui endine Toompea kommunist Savisaar istus riigi musta Volgasse, siis kihutas ta autojuht mitte mürsuna, vaid raketina läbi Tallinna ja
seejuures pidid kõik Savisaarele, Rüütlile jt kommunistidele riigialamad nendele vuhisevatele Volgadele alandlikult teed andma.
Venelastest jalakäijad seisid mütsid näpus, lehvitasid ja karjusid uraa! uraah!
Seda kõike jäljendaski Ratas, ainult et ta ei arvestanud, et nüüd on ikka teised ajad ja vabadel eestlastel teised mõtted.
Nii kaua kui meil on veel VABA Eesti Vabariik, mida venemeelne keskerakond pole veel suutnud Venemaa alluvusse viia, niikaua ei karju keegi, müts näpus Ratasele uraaa...vaid selleasemel saab hoopis maksahaagi…autole.
o
Oi-oi!/ 27. oktoober 2017 11:11
On ka väiksemad ministrid vilkurite saatel eeskirju eiranud, keegi vist pidi mälu järgi vanaema juurde lõunale jõudma vms. Ja ei olnud üldse PEAminister...
m
murelik/ 27. oktoober 2017 11:32
Võib-olla peaks Eesti NSV taastama.
k
Kui saaks, siis miks mitte/ 27. oktoober 2017 11:52
Igatahes oli elu õiglasem siis.
v
vana kommunist/ 27. oktoober 2017 12:15
Vanglas on kõik võrdsed.
k
Kuule/ 27. oktoober 2017 13:06
ära enam peale võta. See jutt on juba ülimalt rumal, mis sealt pudrumulgust välja käib! Õiglasem???!!!
k
Kuidas võib/ 28. oktoober 2017 19:59
ja kuidas lastakse sellise tekstiga kommentaar siin läbi? Kas see pole siis mingi kihutustöö?Ise kirjutan vahel siin paar "paremat sõna", siis saadetakse kohe modereerimisele, nagu oleksin suur kurjategija. Huvitav, kelle õpilane see ( / 11:07 ) ise on? Või on õpetaja ise? Jälk on lugeda selliseid kommentaare. Usun, et see kommenteerija on vist ise mingi mütsi näpu vahel hoidja kunagi olnud.

h
Härra Pevkurile Randpere asjus/ 27. oktoober 2017 10:56
Olen seisukohal, et loomade omanik peab välistama loomade ärajooksmise või kui see on juba juhtunud, korraldama lahtipääsenud loomade kohese kinnipüüdmise.
s
sama kamp ju/ 27. oktoober 2017 11:42
mida sa räägid,kõik nagu emised rukkis.
Randpere peaks juba tükk aega meretaga kõndima,mitme riigi kodakondsusega tegelase ei saa meie riigiasju ajada.Kutsuge Venemaalt ka veel väliseestlasi riigikokku,siis saab täieliku kompoti.
Karl Vaino tuleb meelde...
m
möönan,/ 27. oktoober 2017 10:56
et Valdo ja Jüri tervisliku seisundi kohta mul andmed puuduvad. Lugedes seda kommentaariumi, tundub, et nii mõnedki kirjutajad võiksid pöörduda arstitädi poole.
a
A mis oleks/ 27. oktoober 2017 14:11
Kui sinna koos lähme möönama?
u
Ultima Thule, Ösel / Øsel / Eysýsla / Saaremaa./ 27. oktoober 2017 10:55
k
Kuule Rein/ 27. oktoober 2017 11:41
Poistenappus võttis mõistuse?
k
kalev/ 27. oktoober 2017 10:45
politseid tuleks karistada ikka räigelt sellise tegevuse eest. potentsiaalsed mõrvarid. Tartus süideti ylekäigurajal juba üks niimoodi surnuks, sireeni polnud vilkurid töötasid, kiirus 100+ km/h. Laibakari peab taga olema....Aitb juba!!!!. Enne, kui keegi jälle surma saab, aga politsei pole kunagi süüdi.
r
reku/ 27. oktoober 2017 10:44
Äge on ju mööda linna kihutada. Kõik annavad teed ja vaatavad sind.
t
to 10. 43/ 27. oktoober 2017 13:00
Kas reformi palgaline mitte midagi muud välja mõelda ei osanud ?
n
nii see ilmselt/ 28. oktoober 2017 15:07
oligi. Ego nõudis välja paistmist. Mis häda on kusagile parteikoosolekule vilkurit kasutades kimada? Aga uhke tunne ju, kui kõik vaatavad. Mina sõidan. Mersu kutt vbl kuulas tümpsu ja sireen ei kostnudki läbi musa.
t
27. oktoober 2017 10:43
Täna on helmevabriku alaharidusega ekrekesikud käsu korras Randperet sõimama kupatatud.
a
aga j0bumat tegelast ju pole./ 27. oktoober 2017 11:04
ets on isegi kordi etem.
t
to 10:43,SINA,hariduseta õnnetu mine ekre ka juurde,/ 27. oktoober 2017 11:45
veel parem Helme juurde ja ütle otse välja:"mulle meeldib kui migrandid tulevad,meeldib neid oma sissetulekutega ülal pidada.Mulle meeldib korruptsioon,meeldib maksutõus jne."
Mine selgita,siin artiklis on juttu peaministrist,mida ükski EKRE liige pole.
Kui julgust pole minna ja välja öelda,ära kiunu siin.
a
Appi/ 27. oktoober 2017 12:36
mis jutt! Ega siin ei saagi rääkida midagi, mis soovid. Miski ei vasta siin reeglistikule. Kõik on nii seatud, et Sa ühtegi paha sõna ei saa öelda teatud inimeste kohta.
h
Heldur72/ 27. oktoober 2017 10:41
Väikese riigi peaminister võiks olla sportlik inimene. Ta võiks osata oma aega paremini planeerida, et jõuaks õigeaegselt kohale, et ei peaks punasest tulest läbi sõitma. Ta võiks aru saada, et keegi peab selle auto kinni maksma. Ta võiks vähem meenutada mingi ida-vabariigi ülbikust juhti. Imelik, et need asjad veel on nii nagu nad on, ikka ja jälle saavad mingid paavianid valituks.
m
matsu/ 27. oktoober 2017 10:47
Kõik liikluskahjud maksab kinni kindlustus, kui see tehtud on ja kahtlemata on sellel autol kaskokindlustus. Sel juhul ei olene see isegi süüdlasest.
k
Kõik liikluskahjud maksab kinni kindlustus/ 27. oktoober 2017 10:53
Selle tõttu tõusevad jälle kindlustustariifid.
t
to 10:53 kindlustusmaksed tõusevad ja lõpptulemus-/ 27. oktoober 2017 11:13
ikka maksumaksja!Etsi kohtukulud,palk,ex presidendi kulutused,korruptsioonijuhtumid-ikka MAKSUMAKSJA.
k
keskerakond/ 27. oktoober 2017 11:34
Teised lubavad,Meie teeme.
s
siis peaks maasturijuht kõik kinni taguma/ 27. oktoober 2017 11:52
ja lubadest ka ilma jääma.Saan nii aru,et alles punase fooritule süttimisega Narva maanteel hakkama põlema kollane maasturile,edasi juba roheline.
Randpere ajab ila,asi pole antud juhul üldse vilkuritega kimamises,vaid räiges LE rikkumises maasturijuhi poolt.
t
TO to 10:53 kindlustusmaksed tõusevad ja lõpptulemus-/ 27. oktoober 2017 11:57
oravake,jäta nüüd.See Eesti Kuningas kes punasega, oma tillipikendusega,keelava fooritule ajal ristmikule kimas,peaks pikemaks ajaks juhiloata jääma.
Ootame.
j
Jorma/ 27. oktoober 2017 10:56
Sa ikka väga eluvõõras inimene. Mul poeg ja minija ei ole mingid peaministrid, aga aega napib ikka. Taavi Rõivas oleks võinud ju Euroopasse ka rongiga sõita, miks pidi selleks eralennukit kasutama.
h
Heldur72 to Jorma/ 27. oktoober 2017 12:03
Jorma, see on tegelikult kurb ja raudset kannatust sulle. Järelikult võiksid sul poeg ja minija vähem aega Facebookis istuda ja mingi muu sodiga tegeleda ning rohkem aega oma perele leida. Kõik on puhtalt planeerimise küsimus.
Ma muidugi ei näe väga seost "punase tulega üle ristmiku sõitmises" ja sinu laste ajaplaneerimise vahel. Aga eks ta ole, "linn on minu" suhtumisega võib see ehk kõik normaalne tunduda.
õ
õigekirjanik/ 27. oktoober 2017 13:08
Minija võib tõlkida minejaks. Ega Su poja naine ometi plaani pojast lahkumist?
Kui mitte, siis on ta Sulle ikka minia, mitte minija.
h
heh/ 27. oktoober 2017 12:23
Minu arust tänu kesikutele on Tallinnas tasuta ühistransport. Peaminister võiks eeskuju näidata ja auto asemel seda kasutada!
v
Vanale kommunistile/ 27. oktoober 2017 10:39
...mürsuna lendama ? Ühele teisele peaminister - sugumürsule meeldisid küll jah päris lennukid ...
s
S.Ratas/ 27. oktoober 2017 10:54
Lennuk ongi lendamiseks ette nähtud, mitte auto.
k
Kuidas keegi lennata soovib/ 28. oktoober 2017 20:20
Mõni sõidab isegi kuhugi omasuguste pulma ka lennukiga. Nii kiire selle asjaga. Ja kui praegu sõideti vilkurite ja üldse saatja autoga, ju siis , et mitte hilineda , oligi õige nii sõita. Ega ta ju oma prouat turule ei viinud.

b
27. oktoober 2017 10:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kodanik/ 27. oktoober 2017 10:55
Miks sa peaministrit niimoodi sõimad?
t
TIIY/ 27. oktoober 2017 10:29
KAS PUUDEGA VÄHEMUSE ESINTAJA´´KÕRTSI MOOSEKANT jälle teeb meedias ILMA???
k
kesik/ 27. oktoober 2017 10:34
i
imestan samuti/ 27. oktoober 2017 11:06
kuidas sellised kobarpered siginevad.
M
.../ 27. oktoober 2017 10:24
Minu arust president sõidab iga päev kodu-töö vahet vilkuritega, ma ka ei saa aru miks. Ma saan aru, et mõnikord võib kiire olla ja siis pannakse alarmid tööle, aga et igapäevane koju-tööle sõit käib vilkuritega näitab selgelt seda, et peetakse ennast teistest paremaks!
t
to:...// 27. oktoober 2017 10:43
Buratino ei paistagi välja muud moodi , kui vilkuritega.
a
ar/ 27. oktoober 2017 10:23
märk oli STOP ja 100% juht süüdi ,seega märk oli ju kiirus suur vene ajal oleks 6kuuks jäänud jalameheks ,kahju et seda praegu ei teha!!!
6
6 kuuks jalameheks./ 27. oktoober 2017 10:36
Peaministri auto sõitis kollase tulega ristmikule.
k
kas tal vilkus siis kollane tuli/ 27. oktoober 2017 11:08
v
veel kord,mitteautojuhtidele/ 27. oktoober 2017 12:08
vilkurist pole mõtet üldse rääkida,ka sellel Randperel mitte.Kui Narva mnt. ja mitte ainult seal,hakkab põlema punane,siis kõrvalteel hakkab põlema samal ajal KOLLANE,alles peale seda lubav. Seega maastur kimas ristmikule PUNASE fooritulega.
k
Küsimuste esitamine ja oskus olulisemaid küsimusi küsitavatest küsida eeldab oskust arutleda ja prioriteete seada/ 27. oktoober 2017 10:17
Edasist videot ei ole avaldatud, aga paljudele jääb ju mulje nagu pihtasaanud auto jäi seisma ega liikunud enam edasi sündmuskohalt eemale.
Kas see on parim protseduur turvalisuse seisukohast, on küsimus mida küsida.
Rahvale peaks seda seletama, et rahvas ei arvaks et eskort ja JuPo on kohtlased.
.
P.S. Randpere ei ole kirkaim kriit karbis, ta küsimus ei ole esitatud huvist, vaid ärapanemissoovist. Kui Randpere oleks soovinud olla asine, oleks ta eelkõige küsinud selle turvalisuse küsimuse:
After POI vehicle being crashed into by another car in attempt to roadblock it, is it the safest to stay immovable and static target just for to pray that no terrorist with RPG won't engage thenafter like in american Hollywood movies? Go figure!
.
Ning mis puudutab parlamendisaadikute jt facebooki ja twitterilembust, siis..
Üldse igasugune facebooki ja twitteri kaudu säutsumine riigivõimu tasandil on lühinäglik suveräänsuse loovutamine, sest sõnumite-postituste sisu üle on kontroll välisfirmadel, kes piisava motivatsiooni korral saavad teadete sisu muuta, kustutada ja luua seeläbi arusaamatusi konflikte võimuisikute ja riikide vahel.
r
Randpere pikalt/ 27. oktoober 2017 10:17
Delfis, õhtulehes randpere jura. Mannettu isik oma pläraga
"
27. oktoober 2017 10:36
"mannettu"ja plärav ratta-kesik,
marss kooli!
k
kalev/ 27. oktoober 2017 10:48
selline inimene ajab tõesti oksele
g
Gavriila Zjeps/ 27. oktoober 2017 10:17
See on selge tapjaoravate atentaat meie kallile juhile !
l
Lasnamägi/ 27. oktoober 2017 10:38
Suur juht, ela 1000 aastat veel.
t
tõesti loodan,/ 27. oktoober 2017 12:12

p
pardakaamera näitab/ 27. oktoober 2017 10:11
audi suund on ttü asemel viru ringi suunas.
k
Kesik!/ 27. oktoober 2017 10:06
Selge! Arvame, et V.Putini Ühtse Venemaa meie kohalikul rakukesel on alati kiire!
a
Agressori lepingupartner ja Ratase külmik/ 27. oktoober 2017 10:39
Jõuaks juba kiiremini armsa putini rüppe.
a
aga mis vahet,tavainimesele ju kama,/ 27. oktoober 2017 12:15
Elage ise ja laske ka teistel inimväärikalt elada,ajupestutel on muidugi teised probleemid.
f
Frieda/ 28. oktoober 2017 20:36
Oota nüüd! Mis külmiku juttu sa ajad? Kas mõtled,et sellepärast kiirustas, et keegi kapi taga ootas?
x
XXX/ 27. oktoober 2017 10:03
Mida te vimgute, kas auto juht ei näinud ja isegi ei arvesatnud, et oli STOP märk ja pime nurk, teisel autol kes sisse sõitis oli peatee, nii ei siin ei ole midagi mögiseda, kas keegi on Ref. või keegi on K.
Siin on tegu autojuhi süüga.
v
Vana/ 27. oktoober 2017 10:00
Videolt on ju selgesti näha, et maasturijuht eiras "anna teed" märki. Tavaliselt sellel ristmikul pistetakse nina välja, jäädakse seisma ja siis pööratakse. Maasturijuhi tervislikku seisundit tuleks põhjalikumalt uurida - kas on nägemisega midagi või vererõhk kõrge jms.
x
XXX/ 27. oktoober 2017 10:06
Väga õige jutt Vana!
Kiitus sulle.
t
tal/ 27. oktoober 2017 10:09
on ego rõhk vaja kontrolli alla saada
f
fdsfsg/ 27. oktoober 2017 10:29
Sellel ristmikul on ju foor mõlemas suunas....
k
kl/ 27. oktoober 2017 12:02
o
on on / 27. oktoober 2017 12:19
aga maasturile põles punane kui ristmikule lendas.Kui Narva maanteel põleb kollane,siis kõrvalteel veel punane.Minge vaadake kui ei usu.
m
Miks pidi Malaisias../ 27. oktoober 2017 09:56
Naisterahvas basseini lendama ja Taavi kedagi käperdama?
t
Taavi Rõigas/ 27. oktoober 2017 10:38
Miks Valdu ei kirjuta ühtegi juttu oma Facebooki Rõigase käperamisest, miks ta seda hukka ei mõista. Minu meelest oli Rõigase tegu tunduvalt hullem, aga selle kiidab Valdu heaks !!! Kas Refi poliitikute arvates on normaalne, et endine peaminister käperdab võõraid naisi, kui endal on naine kodus. Ootaks Valdu hukkamõistu ka sellele teole, kuid seda kahjuks vist ei tule !
a
aga mida sa 00ravatelt/ 27. oktoober 2017 11:10
n
no/ 27. oktoober 2017 09:54
....kas Valdo peale vingumise ka midagi muud oskab?
v
vingujale/ 27. oktoober 2017 10:42
Erinevalt sinust on ta suure välisfirma siinset haru pikalt juhtinud ja nüüd mitmendat koosseisu Riigikogus.
n
need p00let00bised (poluvernikud-poolkodakondsed)/ 27. oktoober 2017 11:15
tuleks talveilmaga mäest alla lasta ja veel palja tagumikuga.
Kuidas saab riigikogulasel olla mitu kodakondsust aga naabrimees Vasjal mitte.Kuidas?
p
pooljuht/ 27. oktoober 2017 11:56
pigem kanepise käia tegemisi pekki keeranud ja välisfirma harust kinga saanud tossike
n
No nüüd avastasid Ameerika, / 28. oktoober 2017 20:55
millest siin pajatada. Juhi siis oma välisfirmat ja lase meie töötavatel inimestel elada. Mine võta oma firmas sõna. Mis sa trügid igale poole.
j
27. oktoober 2017 09:54
juhtum näitas et ministrid ei tohi end unustada-
m
miin-ister/ 27. oktoober 2017 10:13
istus taga ilmselt ja miin-isteri autojuht lõpetas kollasega ristmiku ületamise, punaseks läks talle foor alles peale pauku.
siin on kivi liiklusmürsikust maasturibaatja kapsaaeda
m
miin-ister/ 27. oktoober 2017 10:27
samas ILMSELT maasturi-baatja orienteerus vastasvööndis ülekäiguraja ees seisma jäänud teiste sõidukite järgi
k
kas/ 28. oktoober 2017 15:18
vilkuritega sõites ei ole mitte õigus ka punase tulega ristmikku ületada? Mu meelest on, sest kiirabi paneb vilkurid ja sireeni sisse ja sõidab.
Seega mersuvend rikkus LE-d, aga PM ei rikkunud. Kas ja kuidas sätestatakse vilkuri kasutamise õigust ma kahjuks ei tea.
n
No,mida?/ 27. oktoober 2017 09:53
Kes sa Randpere oled,et osatad,lihtsalt keegi

k
konsa/ 27. oktoober 2017 09:51
Valdo Randpere: miks pidi auto Jüri Ratasega üldse vilkurite saatel mürsuna linna mööda lendama?
.-.-.-.-
selle asja nimi on VÕIM LÕI PÄHE, vilgub ei vilgu, vilgub ei vilgu, vilgub ei vilgu
k
kiiks/ 27. oktoober 2017 09:46
V.R andpere on natukene nupust nikastanud ,see juhtus ülemere purjetamisel
k
kiiksuga mine haiglasse/ 27. oktoober 2017 10:12
Hakkame sõnumitoojat materdama, mitte Ratase ülbust ja võimu pähehakkamist.
j
Jorma/ 27. oktoober 2017 10:29
See sinu auväärt sõnumitooja oli siis ju valt ,kui kihutajaks oli tema erakonna kaaslane Tammkivi.
r
27. oktoober 2017 09:44
Randpere, mees kes täidab seadust. Kuidas on lood kodakondsusega
s
seitsmenda päeva adventist/ 27. oktoober 2017 09:42
Randpere ja seadused? Rahvas ei tohiks nii kergelt unustada kuidas v.randpere ja i.tarand soovisid surma neile kes on muslimpagulaste riiki toomise vastu ehk siis sooviti surma kogu põlisrahvale,selline ongi muideks massoonide tõeline pale.
u
usuhullule/ 27. oktoober 2017 10:07
Sinusugused ekrenaudid on vihaõhutajad.
s
sina valts või?/ 27. oktoober 2017 12:25
a
Andrus/ 27. oktoober 2017 09:40
vaata randpere, tegemist on peaministriga. sina kui vana kgb ohvitser, varganägu ja pätt seleks õnneks kunagi ei saa. niie tkobi oma rahva rahade eest ostetud tai suvilasse ja hoia mulk kinni, enne kui sind keegi maha ei löö
m
Mina/ 27. oktoober 2017 09:40
Valdo,mida sa kogu aeg irised,mine oma Rootsi tagasi kui siin nii halb on.Siis kui eestis hakati tegutsema, olid sina redus,nagu mõni reetur.
v
vaat kes räägib/ 27. oktoober 2017 09:49
räägi kuidas rõivas kihutas kui ta oli p-minister.
e
ets/ 27. oktoober 2017 09:54
vähe sellest, ta lendas ju ka päris tihti, aga mitte regulaarlendudega. huvitav mis valdo, sellest arvab?
r
rõivas/ 27. oktoober 2017 09:54
k
Kalm/ 27. oktoober 2017 10:01
Rahvas räägib , et Valdo peremehed Moskvast ei lubanud " töö lähetust " välis - eestlaste ringkondadesse pooleli jätta .
k
27. oktoober 2017 13:56
Kas riigikogulane ei tunne seadust? Jeep tulikõrvalteelt, kus on anna teed märk ning ei ole ka foori. See, et ta põrkas kokku juhuslikult peaministri alarmsõidukiga on juhus.
Sama hästi oleks võinud see olla tavaauto või sündmuskohale kiirustav politsei. Peaministri autojuht suutis ühesõidurea jagu kõrvalepõike teha ja ikka see jeep-i juht ei suutnud märgata. Videost on ka näha seda, et ta tuli ju hooga kõrvalteelt ning mina isiklikult oleks peatunud anna teed märgi juures ja siis edasi sõitnud.
Teiselt poolt võiks selgitada, mis olukorras peaministri auto sõidab alarmiga ja millal mitte.
n
need autod on mõttetult kihutades üliohtlikud/ 27. oktoober 2017 09:36
ohustavad rahvast ja nende see istujad keeravad rahvale käkke ja suunavad rahva raha vasakule.
l
l i b l e/ 27. oktoober 2017 11:27
kuidas te saate ikka nii rumalad olla,see kõik toimib protokolli järgi,enamus peaministreid sõidavad politsei saatel.Samas meil on peaminister palju enam riigimees kui isehakanud või paikapandud presidendid.
Kui asi toimiks teie tahtmist mööda,oleks euroopas enamus riigimeestest juba maha äärmuslaste poolt kõmmutatud.
Aga need karvased käbinärijad...,mis ta nimi nüüd oligi,peavad ju end kellegi peal välja magama.Seda kas või külmkapi taga.
k
kamikadzed/ 27. oktoober 2017 09:36
sõidan pea iga päev sealt kus dziip tuli ja võin kindlalt öelda, et dziibil oli juba punane ees ja tegelikult pole yldse mitte kunagi julgend seal ilma peatumata ristmikulesõita. see dziibivend oli ikka eriline kamikadze. lühidalt - loll. mitu häält Randpere selle sõnavõtu eest saada tahab?

m
Mida mida?/ 27. oktoober 2017 09:34
Mürsuna lendas hoopis maasturijuht, kes kõrvalteelt peateele välja sõitis ja seal liikuvat operatiivsõidukit rammis. Ehk oleks tulnud seda käsitleda hoopis terrorismiaktina, sest mees teadis mida teeb! Mida veel õigustada!
t
to mida/ 27. oktoober 2017 09:57
Ärge rohkem peale võtke.
t
ta võib ju mitte peale võtta/ 27. oktoober 2017 11:29
aga te jätke ka unistamised,r0tipojad.
k
Kersti/ 27. oktoober 2017 09:32
Valdo, mis see sinu asi on? Ainult vinguda oskad teiste kallal! Vaata enda vigu!!!
t
täpselt nii/ 27. oktoober 2017 09:50
valdo ongi vinguviiul ja hädine kullakaevaja.
m
miks sul käpad värisevad,kodanik?/ 27. oktoober 2017 12:30
3
3 korda/ 27. oktoober 2017 13:56
k
Kriminaalne keskerakond/ 27. oktoober 2017 09:26
j
justjust/ 27. oktoober 2017 09:53
mulle meeldivad pentused-mannused, miihalid igasugused urmased ja saared, protezeenestorid , sarapuud. Eriti kevadel.
R
.../ 27. oktoober 2017 10:06
Rainer Vakra on nagu kiimane kass,kes Keskerakonna kintsu kraabib.
u
Unn/ 27. oktoober 2017 09:25
Miks Taavi eralennukit kasutas?
n
Nagu alati/ 27. oktoober 2017 09:27
t
Taavi,Taavi/ 27. oktoober 2017 11:31
see kartis,et maastur võib rammida.
i
Ikka selleks/ 27. oktoober 2017 13:33
stjuuardessid, stjuuardessid:)
t
to (m)Unn/ 27. oktoober 2017 17:11
mis see sinu asi on, kaltsakast putinoid?