Eesti uudised

Taavi Rõivase ahistamisohver ei taandu varem öeldust

Maarit Stepanov, 23. oktoober 2017, 07:51

341 KOMMENTAARI

o
Olukorra Katrin/ 4. november 2017, 19:11
Mida põrgut oli vaja abielumehe kutse peale sinna peole joosta. Kui nii kombekas, siis polnud sinna peole asja... või tibina eesmärk mingil põhjusel purunes?? Lugu just kui kättemaksuhõnguline, milleks ikka ja jälle vana sülti üles sulata..
Katake tule oma näokesega leheveerule... ehk mõnelgi tekib äratundmise rõõm ja saab teemasse värskust, See lugu ei müü enam.
n
Naine./ 24. oktoober 2017, 17:54
Olen ka naine ja ütlen ,et mitte keegi ei saa mind seltskonnas külmkapi taha tirida,kui ma ise ei taha.Inimesed on ju ümberringi.Kus see naisterahvas ise siis oli,kui teda tiriti?Tundub küll,et sellel naisel on midagi viga,Ta nagu ei saa rahu.Aina võtab ja võtab selle teema jälle üles.Mehed on mehed,olgu kasvõi reformierakonnast.Naised ongi need,kes mehi tegudele ahvatlevad ja pärast kisavad.Olen oma elu jooksul kahjuks küllalt selliseid näinud .Ma ei ole reformierakondlane ega üldse mingi kondlane.Mehed peaksid sellest seigast õppust võtma-iial ei või teada,kes tegelikult naise nahas on.
t
Tüüpiline Eesti mees!/ 24. oktoober 2017, 12:16
Rõivas on tüüpiline Eesti mees.Kui peol ilma naiseta, siis jogase peaga võõraid lantima.Kindlasti pole ta ka ainuke, kõrgel õ selline mees! Aga siin taheti otseselt ära keerata inimesele ja tehtigi ära! Kindlasti ei saa sellist käitumist võrrelda Savisaare patukoormaga aga ätt hingitseb ikka ja ka edaspidi! Ebaõige !!!!
r
Room/ 24. oktoober 2017, 11:23
Vaatamata sellele, et ajakirjandus sellele loole pidevalt hagu juurde annab, kipub asi maha jahtuma. Võib-olla tõepoolest aitaks! Rõivas on oma süüd selles loos tunnistanud ja võtnud (Eesti jaoks siiski haruldase) poliitilise vastutuse. Läheks nüüd eluga edasi ja jätaks selle teema nämmutamise. Uusi asjaolusid siit paistab ei tule ja seetõttu pole selle teema edasisel mälumisel mingit mõtet.
e
et siis/ 24. oktoober 2017, 01:36
ei taandu sellest, et tantsis Taaviga liiga lähestikku ja tundis ennast sellepärast ebamugavalt?
Muud ta polegi ju rääkinud.
v
Vaim/ 24. oktoober 2017, 02:51
Kas siis see ahistatu ja teda küsitlenud mikrofoniga naisterahvas seal Tartu Toomemäel olid vaimud? Ja veel, mina selle mehe naisena peale paarikuust pulmapidu poleks küll sinna Kolmeraudsesse kätt põlvele panema läinud. Kas veel vähe oli sellest , mida oma naisele ja lastele tegi (olles siis nii segi joonud või tantsis liiga lähestikku) ja siis veel tihkab kutsuda naise sellesse saatesse? Võibolla olen ma liiga vanamoeline, kuid see kõik käis siiski liiga kähku.
k
24. oktoober 2017, 12:18
käiski kähku käe põlvele panek ja toetus, tegelikke tagajärgi ei tea asjaosalised ise ka. Naised vähe pikema vinnaga, algul šokis panebki käe põlvele, mõni kuu hiljem paneks panniga, mõni aasta hiljem lahutab, kuna ei suuda selle alandusega leppida-harjuda. Aga täna ta seda kõike veel ei tea. Arvab, et abielu annab kokkulappida.
o
on ikka/ 24. oktoober 2017, 13:15
rääkis ka nurkasurumisest ja kleidi ülesrebimisest ja käte toppimisest kleidi alla.Mina teen ettepaneku, et presidendi ballil võiks olla naiste riietuseks overall, ehk siis eesti keeli pükstükk.Kuna püksid ja pluus on seal ühes tükis, ei õnnestu poliitikutel, kes ei tulnud ballile oma naisega, teistele naistele kätt ei püksi ega saba alla toppida.Igal peol ,kus on ka poliitikuid, kandku naised pükstükke.
l
lõpetage/ 23. oktoober 2017, 22:39
see krdi jura ükskord ära--kas nii või teisiti, tüütanud kõrini, ei taha lehte enam lugeda!
j
just/ 24. oktoober 2017, 00:23
jura v mitte a lihtsalt tahaks teada, millisest momendist see kahepoolselt meeldiv tegevus äkki ahistamiseks muutus, kui peale ei`d lahku mindi? Kui tants oli liialt erootiline, milleks siis oli veel vaja minna külmkapi taha musitama minna jms
m
Ma jätaksin pigem Rõivaste lähedased ja tuntud inimest eraelud rahule!/ 23. oktoober 2017, 20:22
Aga kellel siis meist ei ole raskeid aegu.Kõigil on,on olnud nii enne kui ka pärast meie sündi siinses elus.
r
ristpeeter/ 23. oktoober 2017, 19:30
Loen siit neid perverti kiitvaid kommentaare ja sellega seoses meenub tseen ,,wiimsest reliikwiast,,
Agnese paljakstõmbamine ja ilatsevad näod,kes siiagi kogunenud.
n
23. oktoober 2017, 21:11
No kuule.Räägi sina meile.Miial sa viimati oma tegude eest kõigi eest vabandasid? Ja andestasid.Vaata et sa midagi sellist ei põhjusta.

p
paugu jürka/ 23. oktoober 2017, 18:54
sellist lolli hülgemöla mida see tädi lolli järjekindlusega ajakirjandusse tilgutab ei usu enam keegi.selle ahistamise jutuga võiks daam pöörduda dr.mehilase individuaalsele teraapia seansile.kindlasti saab ta hing rahu ja sexuaalsed fantaasiad rahuldatud.
n
naine 50+/ 23. oktoober 2017, 18:23
Ei usu ma seda lugu mitte. On küll ajaloost võtta näiteid, kus vihane ja eemaletõugatud naine üritab kõikide vahenditega hävitada naist solvanud meest. Kas siin on ka tegu sellise klassikalise võttega? Ja vastamata küsimusi on palju. Ma püüan mõista selle naise motiive, ja ainuke, mis mulle silme ette kerkib, on kättemaks. Isiklik kättemaks. Millalgi veel on nende kahe inimese teed ristunud ...
n
noh / 23. oktoober 2017, 22:41
see igale arusaajale inimesele selge et isiklik kättemaks.
n
Nojah/ 23. oktoober 2017, 16:35
Et siis ikkagi ohvri " töötlemine " käib?! Et siis avaldatakse survet, et ahistatu oma ütlustest taganeks?! Reformierakonna suhtekorraldajad, pressiesindajad ja mainekujundavad saadavad jätkuvalt meediasse teiste peoliste tsenseeritud ja suunatud ütlusi. Kas politsei selles seaduserikkumisi ei näe?!
k
kas ikka käib. / 23. oktoober 2017, 18:15
Tundub pigem, et ajakirjanikud püüavad viimast pigistada, kerge palk ju.
v
Valimised on ju läbi .../ 23. oktoober 2017, 16:08
Mis see ajakirjandus enam tõmleb - tegite valimiste puhul, mis suutsite, aga ega enamat sealt vist ei tule?
Kas loodate, Et Taavi annab asja kohtusse, nagu omal ajal Vilja Savisaar ja saate veel aastakese teemat ja tuhandeid klikke?
Kogu teema põhineb ühe naise jutul. Pole ühtegi tõendit - mitte midagi ju tegelikult peale jutu pole. Kes tahab - usub - nagu kirikuski.
Jutt võimuga liialdamisest jms. on parim tõestus, et lugu on näpust imetud - Taavi Rõivasel ei ole ega ole olnud (tavainimese suhtes) mitte mingit võimu!
m
mutt/ 23. oktoober 2017, 16:38
see mees on liiderlik ja sa ära kaitse teda midagi. miks rõivas siis kohtusse ei kaeba, kui lugu näpust imetud on. MIKS!
k
Küsimus?/ 23. oktoober 2017, 16:52
Miks see teie poolt mainitud meesterahvas laimamise pärast kohtusse ei pöördu, kui lugu on väljamõeldis. Miks?
i
irw/ 23. oktoober 2017, 16:05
Kuidas tasulised kommivad ja kogu ahistaja suguvõsa takkaotsa!
a
Arumaeisaa/ 23. oktoober 2017, 15:57
Kui kohe ei olnud nn Katrinil midagi öelda ega mingeid pretentsioone, siis mida hiljem kaagutada? Kohe ei julge kellelegi midagi öelda? Nüüd korduvalt ajakirjanduse läbi süüdistusi loopida on küll julgust. Rõivasel ju ka keeruline tõestada, et ei ole kaamel
m
Missealarusaada?/ 24. oktoober 2017, 03:16
Kes teab, kuna see kaebus siia jõudis, meie ehk saime sellest alles peale valimisi kuulda.
n
No tõesti/ 23. oktoober 2017, 15:50
Kohe ei oska midagi öelda ega kuidagi ennast kaitsta aga hiljem ajakirjanduses üle eesti kisada suudab küll. See ei ole ju ok?
k
Kristiina / 23. oktoober 2017, 15:44
Seni kui ta on anonüümne seni ma ei usu teda.
k
karla/ 23. oktoober 2017, 15:53
n
noh/ 23. oktoober 2017, 15:56
e
ei ole enam ananüümne,vaadake varasemaid komme,/ 23. oktoober 2017, 16:10
a
anamüünme/ 23. oktoober 2017, 16:17
n
Niisiis/ 23. oktoober 2017, 16:16
Enam pole ju anonüümne. Nimi on mitmes kommentaariumis välja toodud. Nüüd saab ju igaüks ise otsustada millise inimesega on tegu. Targad on ju öelnud, et ära tee teisele seda mida sa ei taha, et sulle tehakse. Kui see mimm oli Taavile ette söödetud ja ta nõus oli Taavit mustama, siis saab ta kunagi ka oma karistuse
o
oeh/ 23. oktoober 2017, 16:24
kõik on seda juba kuulnud, mine vahepeal puhkama.
l
Lugeja/ 23. oktoober 2017, 18:18
Ta pole mingi anonüümne,ta nimi on ammu kõikidele teada,ise aga püüab kiivalt varjata! Lugesin ka seda tasulist artiklit,lootsin ka mingit selgust saada.Sain teada,et ta ei kuulunudki delegatsiooni koosseisu,vaid ta oli sinna kellegi poolt kutsutud e.kontvõõras! Tema ainuke sõnum oli see,et ta soovib kõiki ahistatuid kaitsta jne. plaa blaa plaa!!! Kõige kummalisem tundus see,et peale "võigast" ahistamist läks ta pidu edasi panema,kohe nii hästi tundis ennast. Kokkuvõttes võin öelda,et sääsest tehti elevant ja kellegi arvates pidi ohver õhtul ennast magama nutma. Jääge kaineks ja lõpetage see nutulaul ja oletajad mingu kodus külmkapi taha häbenema. Ma ei ole poliitik ega perek.Rõivase tuttav vaid lihtsalt LUGEJA !
o
ooo üllas lugeja/ 23. oktoober 2017, 18:46
mitmekümnendat kiidukõnet poisile sa kirjutad.
v
Vot!/ 24. oktoober 2017, 12:18
Savisaare tegevus tuleb enne lõpetada ja siis alles Rõivas!
m
Mida teeksid sina, Kristiina?/ 24. oktoober 2017, 03:26
Kui see kõik on lihtsalt üks väga vale jutt, siis olgu see inimene nii anonüümne kui on, kuid sellise jutu pärast ei astu keegi oma healt töökohalt tagasi nii vabatahtlikult, vaid pöördub lihtsalt kohtusse, kuigi see nõuab muidugi jälle rahalisi väljaminekuid.

n
Nonii/ 23. oktoober 2017, 15:27
Leonhard-Illar Alla
23.10.2017 11:24
Mõnele on see lubatud ja OK? Kus on võrdõiguslikkuse volinik?? Kas Taavil oli õigus esialgu võõra naise kleidi alt kobada, oli see tubli tegu?? Kas Kõrgemäe puhul oli normaalne, et ta saatis tüdrukuid raha eest vanameeste kõhu alla jalgu hargitama?? Tundub, et kaunis normaalne võrdõigusvoliniku arvates!!!
j
Jüri./ 23. oktoober 2017, 15:24
Nüüd on kindel, et kooseluseaduse pooldajate kambas on olemas vähemalt üks Mees. Aitäh Taavi.
n
Naine/ 23. oktoober 2017, 15:21
Avaldan austust julgele naisele, et julges rääkida ega allu ka survele!
Olen ise ka olnud sarnases olukorras ja kahjuks ei olnud nii tugev. Lasin end vaigistada ja allusin survele.
Aga Rõivas ja teised sarnased tegelased, kes arvavad, et oma positsiooni ja/või rahaga on kõik naised surgitavad... See peab ükskord lõppema!!! Ja aitab lõpetada kui naised end väärtustavad ja vastu hakkavad ja räägivad!
Tehke silmad lahti, inimesed!
a
arvaja naisele/ 23. oktoober 2017, 18:27
Jah,silmad tuleb lahti hoida,aga teiseks on ka nii,ei mitte pimesi uskuda.Jääb mulje,et Eestis on 90% naistest ahistatud. See sõna on väga laia kõlapinna saanud. Olid ajad,et kui keegi sind vägisi suudles,sai kõrvakiilu ja küsisid,kas oled lolliks läinud,aga tänapäeval on see AHISTAMINE. Ja iga teine eestlase soovitus on,et kohtusse,kohtusse tuleb minna.Head teed minna!
r
riigikogu/ 23. oktoober 2017, 15:18
pole kaabakate kogu... või siis ongi selliseks muutumas! Hoia toolist kinni, rõivas, rosimannus, ja need,kes ilvese tohutuid kulutusi soosisid, varjasid, nt nestor.
s
suguvõsa viga/ 23. oktoober 2017, 15:01
Kui tegemist on tõesti K.M-ga , siis geni.com vaadates ei ole ta ainus sellest perest ,kellel meeldib ajakirjandusega suhelda ja keelt teritada. Sealt loeb veel nii ühte koma teist välja terve ta pere kohta.
k
kas king hakkas pigistama ?/ 23. oktoober 2017, 15:34
r
Riigikodanik/ 23. oktoober 2017, 15:35
Jah allpool keegi Albert hõikas välja ,et neiu kes Taaviga külmkapide vahel oli : KADI METSMAA. Kummaline vaid ,et ta oli ju ka ametlikult selle delegatsiooni liikmeks Malaisias. Kuidas ta siis sinna peole mujalt kutsuti /sain ni artiklist aru / kui ta ise päevad läbi koos seltskonnaga seal askeldas ning pidutses. ja miks ta siis kohe politseid ei kutsunud või järgmisel päeval politseisse Taavi kohta avaldust ei teinud. Vaid tuli koju ja siis tuttavast ajakirjaniku abil nädalate pärast artikli enne valimisi kirjutas. Nagu teise ja enda piinamiseks ,et see asi ikka neil mõlemil ajus edasi keerleks ja haiget teeks. Kummaline
r
riigikodanikule/ 23. oktoober 2017, 18:32
ta ei kuulunud delegatsiooni,vaid keegi kutsus ta sinna ja tema elukoht pole Eestis.
t
to suguvõsa viga/ 23. oktoober 2017, 16:02
Mis see siia puutub, kas Taavi käitumise nuhtleme ka tema järeltulevasele põlvele, on ikka loogika!
p
pesunaine/ 23. oktoober 2017, 14:49
Seda rõivast enam puhtaks ei pese isegi keemilises puhastuses mitte!
ä
äkki/ 23. oktoober 2017, 16:16
p
pesunaisele nõuanne.../ 23. oktoober 2017, 18:34
jää oma liistude juurde,küüri ja pese musta pesu edasi!
r
Rita/ 23. oktoober 2017, 14:48
Huvitav palju see tibi Rõivase mustamise eest teenis.See ju siililegi selge et siin tahetakse lihtsalt meest mustata
o
oikuikole/ 23. oktoober 2017, 15:19
r
Ritale/ 23. oktoober 2017, 16:10
l
Loogika/ 23. oktoober 2017, 14:45
"...selgitas näiteks basseini tõugatud naine, et temal pole peoseltskonnale kaebusi, sest ta toimetati koju ja koos temaga vette sattunud mobiiltelefon kompenseeriti".
"...aga ma tahaks väga selgelt seda öelda, et need naisterahvad, kes seal peol olid, nemad kindlasti,
mina kaasa arvatud, ma olin seal peaaegu lõpuni, ma ei tundnud kuidagi, et keegi oleks minuga valesti käitunud või mingisugusel moel seksuaalselt mingisugust ahistust toime pannud..."
Samasse seltskonda kuulus ka vettetõugatud naine. Järeldus: vettetõukamine pole isegi mitte "valesti käitumine", rääkimata mingisugusest ahistamisest. Läbimärjalt koju... Üllas, kui seejuures riknenud mobla kinni makstakse.
o
omg/ 23. oktoober 2017, 15:09
On ju selgelt öeldud, et keegi ei tõuganud kedagi tahtlikult velle. See juhtus ju kogemata. Kuidas te aru millegist ei saa. Mida tegi üldse selles seltskonnas see nn katrin? See ju paljudele selge, et taheti Rõivast mustata. Kui see katrin on õige siis tulgu ja seletagu enda nime all. Saaks endale ehk poolehoidjaid juurde. Ilmselt mängib tutvus väljaannetes ka oma rolli. Mina igatahes enam ühtegi lehte ei telli. Ajalehed teevad ju järjekindlalt ühe inimese eraelu põrguks. Juhtus mis juhtus ja seda on kajastatud piisavalt palju. Aga ühes olen ma kindel, et Taavi Rõivasest te kuulete veel, sest ta on arukas poliitik ja mingi katrini väljamõeldis ei muuda siin midagi.
s
sul on õigus, luisa. / 23. oktoober 2017, 15:22
õigus, kka tark ja viks ja TRUU! abikaasa.
o
Oh...../ 23. oktoober 2017, 16:15
...seda püha lihtsameelsust, Omg! Kui poleks süüdi, ei astuks tööpostilt tagasi ega jätaks laimu eest kohtusse kaebamata. Sellise positsiooniga inimene ei lubaks enda kohta laimu avalikult levitada.
v
Vastus kirjutajale" sul on õigus Luisa"........./ 23. oktoober 2017, 18:44
Kirjutajaks ei olnud Luisa ja Luisa oma tegemiste juures neid arvamusi ei loegi.olen selles kindel. Väga hästi ja õigesti kirjutas "omg". Kuidas üldse kutsus keegi selle daami sinna,sest delegatsiooni ta ei kuulunud. Ka mina olen peomöllus basseini kukkunud,kui keegi lihtsalt komistas mulle otsa.Imelik küll,nalja oli kui palju,keegi ei tulnud selle peale,et mind ahistati ja kohe kohtusse. Peol juhtub nii mõndagi,aga need kritiseerijad istuvad kindlasti kodus ja kiruvad teisi.
e
eks / 24. oktoober 2017, 13:20
Taavi ise kutsus, ju viskas silma peale kui naine sõitis saarele puhkama.Abielumees tahtis natuke lõõgastuda ja kujutas ette et on igale naisele vastuvõetav - ei tasu endast liiga palju arvata, see maksab kurjalt kätte.
v
võibolla/ 23. oktoober 2017, 15:20
koledaid ei tahetud aga ega kõik sealonud kaabakad pole.
a
aga/ 23. oktoober 2017, 15:21
oma arvamust avaldada ei tohi...

m
mnjah/ 23. oktoober 2017, 14:45
no ei tule bonnieripreemiat, ei tule! Isegi vägisi pressimisega ei jõua sinnani. Mida me oleme teada saanud? Et mitu nädalat tagasi oli üks seltskond kaugel Malaisias baaris pidu panemas ja purjus. Täiskasvanud inimesed. Anonüümne süüdistaja, kes oli ka ise joobes, süüdistab üht poliitikut ebasündsas käitumises. Avalik koht, vaid teisel pool külmkappi teised eestlased, keda oleks saanud appi hõigata, kui vastu vahtimist või põlvega äsada ei suutnud. Anonüümne naine pidavat olema kolmekümnendates, seega ei ole tegu verinoore naiivikuga. Süüdistatava naine sai talvel 30 aastaseks ja mees ise sügisel 38, avalikest internetiavarustest leitav teave. Nii et see õnnetuke on tõenäoliselt mehe abikaasast veidi vanemgi. Kuna ilmselt oldi parasjagu purjus (millestki, miskipärast ka mäluga asi niru sellest), ei ole leitud ka tõendavaid lindistusi, siis jääb sõna sõna vastu. Ma üldiselt ei kipu purjus inimeste jutte uskuma. Hiina vanasõna järgi: räägid üks kord - ma usun, räägid teist korda - ma hakkan kahtlema, räägid kolmendat korda - sa valetad. Sedasama juttu on nüüd kedratud küll, ka usinalt kommenteeritud, kommentaare modereeritud ja lõpuks need ära koristatud. Miks ikka siin jätkatakse? Kui on milleski süüdistada, siis pöördutakse politsei ja kohtuasutuste poole. See siin ei ole mingi uuriv ajakirjandus...
õ
Õige kokkuvõte/ 24. oktoober 2017, 09:17
to: mnjah, tõepoolest hästi ja lühiodalt kokku võetud meedias ilmunu põhjal. Praegu ajalehed lihtsalt teenivad klikkide pealt. Aeg oleks see teema lukku panna. Tõde on kusagil vahepeal.
m
Mis siin tõmmeda/ 23. oktoober 2017, 14:44
Need rollobakad on nagunii kõlbmatu poliittoodang.
n
Nii/ 23. oktoober 2017, 14:42
Mõni teine saaks ahistamise pärast karistada, aga mitte Reformi tagatoa tegelased. Seal on nad kaitstud.
n
Nii jah/ 23. oktoober 2017, 16:18
"Põllemeeste" ringkaitse.
k
kuidagi kahtlane/ 23. oktoober 2017, 14:39
natuke imelik on kogu see lugu. mingid eesltased ärikad ja poliitikud, peavad pidu. seal on ka mingi suvaline mimm, miks ta seal peol oli? kes ta on? kes ta sinna kutsus? jne. mind huvitab hoopis see. siis hakkame edasi rääkima, mis temaga tehti. võib olla oligi eskorttüdruk. võib olla oli kinnimakstud, et vea taavi sisse? midagi on selles loos kahtlast.
o
on taavi/ 23. oktoober 2017, 15:24
l
lugege artiklit ka/ 24. oktoober 2017, 13:22
enne kommenteerimist.Tegu oli malaisias elava kunsti alal tegutseva eestlannaga, kes kutsusti delegatsiooni poolt nendega liituma kui eestlane.Ei tule ju tavalisele inimesele pähe, et kui eestlased sind võõral maal enda hulka kutsuvad, siis eesmärgiks ei ole suhtlemine ega kohaliku elu kohta huvi tundmine, vaid käperdamine ja püksipugemine.
o
obene/ 23. oktoober 2017, 14:34
Ma ei kahtle absoluutselt selles, mida ahistatu väidab. Ma soovin talle väga palju jõudu, et sellest kohutavast loost välja tulla ilma oma elu rikkumata. Mulle on siiski arusaamatu, kas siin kirjutavad Rõivast toetavaid ja ahistatut alandavaid kommentaare REF-i toetajad või ongi meie inimesed nii lollid, et ei saa aru, mis toimus. Aga jah, selge on see, et kõigile ei olegi seda asjadest arusaamise võimet antud, tühiku mõistuses täidab lollus ja ebaeetilisus. Julge naine, pea vastu!
a
ats/ 23. oktoober 2017, 14:26
hm...kui see kõik vastas tõele... milles ma vabandage ei näe eriti põhjust kahelda, siis selle inimese koht ei ole poliitikas...vähemalt ajutiselt
w
Www/ 23. oktoober 2017, 14:19
Ei tea kas nüd saadetakse ahistaja haardesse sattunud naisele koju kapo või hakatakse valestsenaariume sepistama.
u
uskumatu/ 23. oktoober 2017, 14:22
no on see polt aga üks sugumürsk. Kes aga juhtub ette jääma , see peab ka maitsta saama.
n
23. oktoober 2017, 14:24
No on see vend ikka üks sugu mürsk. Kes aga juhtub ette jääma see peab ka jonksu tunda saama.
v
23. oktoober 2017, 14:40
vat mürsust ei tea midagi, lihtsalt kasvatamatu pigem.
s
see on see/ 24. oktoober 2017, 13:24
peapööritus edusammudest, mis sunnib arvama, et ka kõik naised on "suurpoliitiku" ees selili maas.
l
Lii/ 23. oktoober 2017, 14:16
Seal Reformi tagatoas pesitsejatel on peaaegu kõigil mingid hälbed.

n
./ 23. oktoober 2017, 14:05
no üks saamatajäänud vaarretäis paneb ühe EMASE nüüd nii hüppama ja vinguma on tõesti uudis!!!! Ega sel KALTSUL nüüd küll mingi höbeasi pole mida nii hullusti leinata vaja oleks-
m
Mari/ 23. oktoober 2017, 14:03
Kui mind oleks keegi tantsu ajal käperdama hakanud, siis ma oleks lihtsalt ära läinud. Miks sa nüüd vingud?
k
käperdati/ 23. oktoober 2017, 14:16
n
23. oktoober 2017, 14:26
no kes sind ja sinu võimekust kiita jõuaks. Võimu ja vaimu suhted on oluliselt keerulisemad kui sinusugune lihtne hingeke mõista suudaks.
r
Radist/ 23. oktoober 2017, 15:17
Kes vingub? Keegi peale sinu ei vingu. Oleks-oleks-oleks? Mari ja +20, kas tahaksite, et ma käperdaksin teid kõiki? Ju vist tahate.Ära siis vinguge.
k
kahju/ 23. oktoober 2017, 17:40
püsikommentaator on alla käinud ja labaseks muutunud. samuti ülehindab ta oma õigekeele tundmist. kokku- ja lahkukirjutamine pole nii lihtne. on 2 iseasja, kas tegemist on nimi- või tegusõnaga.
m
Marile/ 24. oktoober 2017, 13:25
ja kui ei oleks lastud ära minna, vaid teiste silma alt kõrvale lükatud ja nurgas pükse rebitud?Siis oleksid politseile helistanud samal ajal?
o
oi, Taavike/ 23. oktoober 2017, 13:50
sa jätsud töö pooleli. seal külmiku taga tõmmanud sellel Katrinil püksid ka maha, kui juba kltit üleval olineid üldse jalas olid ja teinud kähkukas ära. Rahuldamata jäänud naise kättemaks on hirmus ja see jälitab sind veel kaüa.
k
kas/ 23. oktoober 2017, 14:25
sa räägid endast või?
a
ain/ 23. oktoober 2017, 13:48
oleks olnud kellegi lihtsama mehega,oleks see ammu juba saanud vägistamiskatse süüdistuse ja istuks vangis!!
k
23. oktoober 2017, 16:12
kui oleks olnud Karla Kapa Kohilast ei kajastataks seda ajakirjanduses. Ammugi ei oleks preilna sellisesse olukorda sattunud, sest küllap Karlale oleks antud korv juba tantsulepalumisel ja otsekohe löögi kuhu vaja.
1
23. oktoober 2017, 13:37
13.03 õige jutt, küllap nii oligi
d
D/ 23. oktoober 2017, 13:35
Sellel eidel on üks firma kuidas mehi külmkapi taha tõmmata.
p
Palun lõpetada/ 23. oktoober 2017, 13:16
Nii kaua kuni keegi ei räägi kogu lugu, mis juhtus, vaid esitatakse nagu kuuldemängu, et iga laupäev veidi rohkem, pole mõttet kedagi tampida. Ja see, et selle naise lugu iga kord muutub ning, et "teised peol olnud naised ei jaga tema väärtusi" ei jätta nö ohvrist eriti head muljet
k
23. oktoober 2017, 13:46
Keegi teine ei väärtustagi sinu keha puutumatust, juhtugu mis tahes. seda enam tuleb teha avaldus politseisse.
p
psühholoog/ 23. oktoober 2017, 13:05
Ahistamis ja vägistamiskirg on vägistatule omane...olgem siis tolerantsed ja mõistvad.

e
ekrelane/ 23. oktoober 2017, 13:04
Vahepeal kustutati kõik Rõivase ahistamise kommentaariumid ära
oi, kui tore, et nüüd jälle Taavit saame sõimata,
nagu nüüd meie arvututest sõimukommentaaridest näete,
on meil jälle külluses tööd, leiba ja rublasid.
Aitäh, Õhtuleht!
n
nii on lood/ 23. oktoober 2017, 13:36
kui see sinu Taavi ei vassiks oleks teema ammu lõppenuks loetud.
n
nii pole lood/ 23. oktoober 2017, 15:25
Kuidas sa tead et Taavi vassib. Ehk vassib hoopis see katrini nimeline mimm.
k
23. oktoober 2017, 13:03
kõik on selle taga. et katrin jäi rahuldamata.ja nüüd ei anna taavile andeks. nii lihtne see ongi.
j
Julie/ 23. oktoober 2017, 13:44
Mis siin Metsamaaga pistmist , Laimu eest on ka paragraffid olemas
k
Kadi Metsamaa oli delegatsiooni nimekirjas/ 23. oktoober 2017, 14:32
"Katrin" ei olnud!
*
Lõpeta ära suvalise nime toppimine!
r
Riigikodanik/ 23. oktoober 2017, 14:50
Nii et siis Taavit ahistajaks tembeldav neiu on KADI METSMAA. Mõtlesin et kaua see saladuseks jääb ja ei pidanud kaua ootama. Ajakirjanikud kaitsevad ikka "tugevalt" oma allikaid.
t
ta pole/ 23. oktoober 2017, 15:43
enam mingi neiu. öeldakse, et valel on lühikesed jalad ja ei läinudki kaua aega kui tegelik nimi päevavalgele tuli. Eks igaüks teeb nüüd vastavad järeldused. Küll see ka päevavalgele tuleb kes selle mimmi Rõivasele ette söötis.
e
Ei ole mingi METSAMAA!/ 23. oktoober 2017, 16:14
Pühade vägi - keegi on kõlaka len du kaskanud ja nüüd muudkui maigutatakse järgi!
Ammu on teada, et "Katrin" polnud Eesti delegatsiooni nimekirjas, küll aga oli välhjapakutav "Kagi Metsmaa".
Seega "Katrini" nime ärge otsige nende hulgast, kes Eestist delegatsiooniga läksid, tema ilmselt elab seal.
t
Täkk/ 23. oktoober 2017, 12:59
Kiimas ja ei oska naisi kiima ajada?
t
23. oktoober 2017, 14:43
Täkud üritagu märaga, naised jätku rahule.
n
Naine/ 23. oktoober 2017, 12:54
Ehk peaks selle teema juba lõpetama, me teeme haiget Taavi abikaasale ja lastele.
s
sinu lapsele/ 23. oktoober 2017, 13:07
keegi nii teeks,siis mõtleksid samamoodi?
m
23. oktoober 2017, 13:10
mitte meie ei tee Taavi perele haiget, vaid tema just ise tegi seda. Kui tegi, siis ka tunnistagu ja vabandagu avalikkuse ees ja otse selle naise ees. Mingeid õigustusi ei ole tema teo osas. Ei maksa nii õhku täis minna, et teeb mida iganes. See, et ta oli Eesti peaminister, ei anna talle õigust teisi inimesi alandada ja labaselt käituda. Katrinil on täielik õigus mitte loobuda sellest süüdistusest ja mingu lõpuni. Las see tatikas saab ükskord ka oma palga kätte sellise ülbitsemise eest.
l
23. oktoober 2017, 13:19
Las saab mille eest? Et temaga oli ebameeldiv tantsida, aga ära ka ei tahtnud minna? Selle eest, et keegi kukkus basseini ning ei tunne ennast ahistatuna, mis on ka Katrinit alandav?
l
23. oktoober 2017, 13:19
Las saab mille eest? Et temaga oli ebameeldiv tantsida, aga ära ka ei tahtnud minna? Selle eest, et keegi kukkus basseini ning ei tunne ennast ahistatuna, mis on ka Katrinit alandav?
v
või mille eest/ 23. oktoober 2017, 13:44
labase käitumise eest ja ehk edaspidi tuleb nüüd enne võõraid naisi käperdama minnes oma naine ja lapsed kah meelde. mis te siin kaitsete kogu aeg seda argpüksist näperdajat.
k
Kas/ 23. oktoober 2017, 19:06
poleks nn. Katrinil õigem kohtusse kaevata Eestis, mitte kuulutada tõde ajaleheveergudel. Rõivas tunnistas, vabandas ja väidetavalt mõlemad olevat kokku leppinud, et sellega asi piirdub. Kuid jauramine käib millegipärast edasi. Minu mees ka ahistab mind. Pidevalt kisub minu ees ennast riidest lahti kuigi ma palun, et mine mujale.
o
oigem oleks, et/ 23. oktoober 2017, 14:48
Taavi tegi haiget abikaasale ja lastele
a
anonüümne räuskaja, mis muud/ 23. oktoober 2017, 12:51
Iga artikliga läheb selle naise väljamõeldised aina hullemaks ja hullemaks.
Järgmises " seriaalis" ta teatab, et teda vägistati... siis ülejärgmises - saab veel sellest #vahekorrast lapse...jne.
Kui see nii oligi, kas siis l.tsikesel oli suu äkki ka veel rõivase poolt kinni teibitud, et ei saanud kisa tõsta?
Takkajärgi võib igaüks igasuguseid süüdistusi lendu lasta.
Kuna rõivas teda voodisse ei tirinud, siis nüüd teeb lärmi kohe kümne eest!
Väga alatu nõiajaht!
a
Albert/ 23. oktoober 2017, 13:01
k
??/ 23. oktoober 2017, 13:14
kas anonüümne räuskaja või
väljapressija
või enne valimisi kellegi poolt
kinnimakstud õngetõmbaja?
Ja kui Taavi klaasikesse raputati veel ka paras ports viagrat,
siis läheb ju iga mees täkku täis.
L
.../ 23. oktoober 2017, 12:17
Laupäeval ilmunud artiklis sõnas ahistamise ohvriks langenud Katrin, et peol viibinud naised olid alguses tema vastu toetavad ja mõistvad, kuid ei jaga tema väärtushinnanguid ja põhimõtteid inimese rollist kodumaa esindajana. - Novot, teised peol viibinud naised ka ahistasid ju Katrinit :) ... ei jaganud tema väärtushinnanguid... Katrin, teinekord mõtle kõigepealt oma peas selgeks, kuhumaani oled nõus peo käigus välja minema ning väljenda end selgemalt... Mitte ei pea tuluke su peas kuu aega hiljem põlema süttima.
j
Juulius/ 23. oktoober 2017, 12:34
Muidugi, alguses oldi mõistvad ja kaastundlikud. Naised ju. Kuid ,nagu hiljem ju välja tuli ,nende teiste naiste tööandja andis ju selged suunitlused , mida rääkida ja mida öelda. Helifail on olemas, millel tööandja eesütlemisel ütlevad naised seda, mida kästud.
t
23. oktoober 2017, 13:13
teised naised on kadedad, et Taavikene neid ei valinud. Vi...tu viha pidi olema naistel kõige suurem viha. Eks need teised naised tahavad oma ametikohtadel edasi töötada, seetõttu ei julgegi muud rääkida.
m
mõtle pea selgeks/ 23. oktoober 2017, 12:36
ja saa aru , see mis on lubatud Jupiterile ei ole lubatud härjale.Pea suu kinni või lase lõdvaks ja naudi tehtavat.
j
Jaanek28/ 23. oktoober 2017, 12:11
Mina arvan, et sel eidel on töhelepanu vajadus ja patoloogiline valetaja. Naised paraku on sellised. Mõtlevad liiga palju.
m
Miks?/ 23. oktoober 2017, 11:57
Miks ei avalikustata nime ja nägu.Kui inimene tahab kuulsaks saada,siis miks juba mitu nädalat ikka "Katrin"?
n
nimi/ 23. oktoober 2017, 12:44
a
Albert/ 23. oktoober 2017, 13:01

m
moraalinivoo/ 23. oktoober 2017, 11:46
Teine osaleja: "Ma ei tundnud kuidagi, et keegi oleks minuga valesti käitunud või mingisugusel moel seksuaalselt mingisugust ahistust toime pannud."
Eks igaüks tunneb, nagu tema on harjunud:mis ühele ahistav, see teisele mitte.
e
ega jah/ 23. oktoober 2017, 12:03
kui sind ennast just ei ahistata, siis ongi raske teise valu tunda. osad ei tunnegi.
v
Vastavalt/ 23. oktoober 2017, 12:59
o
obene/ 23. oktoober 2017, 13:47
No need "tüdrukud" olid ju eskorttüdrukud! Nemad on muidugi raha eest rahul...
h
Huvitav/ 24. oktoober 2017, 04:05
Kas Taavi oli ainuke mees selle tüdrukute karjaga? Kas ühtegi meest seal rohkem ei olnud? Huvitav oleks teada, mida ka need mehed räägivad. Või olid nemad puu otsas, kui see kõik toimus.
e
et te ka.../ 23. oktoober 2017, 11:43
Et te ka ei väsi ühe asja korrutamisest. Ja Teie, kes Te olete ahistatu, miks sellest seltskonnast Teile keegi appi ei tulnud? Miks Te lasite asjal juhtuda? Miks te ei karjunud, miks te abi ei kutsunud? Oli Teie suu teibiga kinni ?
a
anna abi/ 23. oktoober 2017, 11:54
kas sa ei oska lugeda või, ta ju ei lasknudki asjal edasi juhtuda. ega see ei tee taavi käperdamiskatset olematuks.
S
...../ 23. oktoober 2017, 12:18
Siis oleks pidanud see lilleke ära minema peolt kui nägi,et teda kuskile tõmmati kõrvale,mitte ootama,mis edasi juhtub.Ka see ajalehe artikkel oli pikk ja mittemidagi ütlev.Liiga palju loba.Tehti kõvasti reklaami,et inimesed ostaksid seda lehte.Hind oli ikkagi 1.60 lehe kohta.Muidu ju ei osteta seda lehte.
ä
ära jahvata/ 23. oktoober 2017, 12:39
Miks ta oleks pidanud ühe taavi pärast peolt lahkuma ?
Nii aga on juhtunud kahjuks vähemalt 100 000 eestlasega , kes pole Eestis väärilist tööd leidnud ja on pidanudki tööpuuduse eest siitmailt lahkuma.
k
Kas/ 23. oktoober 2017, 12:41
Taavi ikka käperdas. See tädike KATRIN, keda polgi olemas, ainult vassib ja ussitab.
j
Juss/ 23. oktoober 2017, 15:54
Oleks paugu kirja saanud,oleks köik ok.Aga ärapölgamine väga alandav. Ega muud kui kätte maksta.
m
miks miks?/ 23. oktoober 2017, 11:55
Ei läind appi, sest Ei juletud. Mees ju kõrge positsiooniga.
Vahele minejad ja appitõttajaid napib isegi keset päeva ühiskondlikus kohas. Inimesed kardavad naeruväärseks jääda või siis oma tulevikku rikkuda. Nii lihtne see ongi.
Tead seda ise ka. Lihtsalt jutuks ja manipuleerimiseks hea, nagu iga ahistamisjuhtumi puhul.
k
kui rumaI sa oled :(/ 23. oktoober 2017, 12:18
kuidas sa aru ei saa, seltskond oli nädala jagu juba koos tööd teinud, korraldati lõpupidu. no pidu hakkas ju normaalselt, istuti, söödi-joodi jne. aga siis jäi mõni mees vinti ja oma kuna naine sõitis ära, otsustas flirtida. kõrgel positsioonil mees palub su seltskonnas tantsima, no miks ei peaks minema? lähedki ja siis mees kukub kabistama. üritad viisakalt märku anda, et ära tee, pea hoogu. aga mees saab hoogu juurde ja juhib su tantsuga seina äärde ja lükkab siis teiste silma alt ära. no ütled juba ikka väga tõsiselt, et kuule, nüüd aitab, lähme nüüd lauda tagasi ja jätkame pidu lauas. aga mehel on meri põlvini, võim on pähe löönud ja ei lepi eitava vastusega. püks ka ju punnitab. naine aga ütleb mõne krõbedama sõna ja lükkab eemale. see ajab ülbel mehel harja punaseks ja võtab ja viskab naise julmalt basseini. koos riiete ja telefoniga.
enamus nägi seda, aga keegi ei soovi välja astuda kõrge ametiisiku vastu, mis võib maksta töökoha ja sissetuleku ja koha toiduahelas. naine tuuakse ohvriks.
hiljem, kui mees saab teada, et ajakirjandusse on imbunud, üritab ta naisele kohta kätte näidata ja vaikima sundida. oma naisele muidugi ei räägi, et soovis teisega nahistada, pärast valetab, et rääkis esimesel võimalusel. aga naine olevat siiski lehest lugenud, ei olnud julgust rääkida, lootis, et ehk ei tule välja. mainekujundajad hakkasid palehigis tööle, igasugu nn arvamusliidrid, kes ise avalikult oma kohtulikult karistatud narkoärikast meest petnud, kukkusid labaselt materdama ohvrit ja meest puhtaks pesema, aga ohver ei loobu oma ütlustest. mees läheb temaga kohtuma, maksab telefoni kinni ja üritab saada ohvri vaikima. mees vingerdab telesaadetes ja vassib, mis jaksab, asjast ei räägi, vaid muudkui korrutab, et KUI keegi sai haiget, nagu ei teaks, et keegi ju sai. tema abikaasa hoiab kätt põlvel, nagu PR-meeskond käskis. mees astub tagasi oma ametist, sest paljud nõuavad.
mis sulle arusaamatuks jääb?
n
23. oktoober 2017, 12:53
No kui sina nii täpselt tead, kuidas kõik juhtus, siis valetab nn ohver. siitsamast kirjatükist saab lugeda, et teda juhiti külmkapi taha suudeldi, siis hakati kleiti üles sikutama aga ta rabeles end vabaks ja läks tagasi seltskonda, mingist basseini lükkamisest ja joogi pähevalamisest ei ütle ta sõnagi. Sest need, kellega nii tehti, olid hoopis kaks teist naisterahvast. Su jutt on üks pläralraleenulik jutt. Ise paned loo kokku ja arvadki, et see just ongi tõde.
k
kodanik/ 23. oktoober 2017, 11:37
m
miks ma ei imesta..../ 23. oktoober 2017, 13:41
Miks jama , mees võib ju EL nõuetele veel kinni minna . Asi on nii avalik juba.
m
maamees / 23. oktoober 2017, 11:36
Järjejutu uus osa saabus- Ma ei saa ikka aru,miks politsei poole ei pöördunud see naine.Ma ei teadnudki,et ajakirjandus pakub kaitset ja lahendab olukorra.
r
reku/ 23. oktoober 2017, 12:15
Miks politseisse pöördumine on naiivsus, aga ajakirjandusse mitte? Naine lihtsalt pressib midagi välja.
n
No/ 23. oktoober 2017, 12:45
ja süütul Taavil on ka laimamise ning väljapressimise eest võimalik politseisse pöörduda. Või ei ole ta nii süütu ühtigi.
m
millega ??/ 23. oktoober 2017, 13:46
neiu ise tunnistas artiklis et videomaterjali pole. Järelikult on sõna sõna vastu..Ma ei õigusta kumbagi poolt aga nats imelik on, et naisterahvas ise hakkas rääkima , et teab mehe naist, tantsid, läks kaasa . mehega,kes tõstis kleidisaba üles ja katsus. Pannud vastu kõrvu ja tulnud tulema või põlvega munadesse, Nii abitu ei maksa ikka olla.
Hakkab tunduma kogu lugu imelik, mulle meenub lugu kuidas Triin Tulev meedias karjus oma elukaaslase kohta, et peksab teda jne. andis välja raamatu ja siis tuli kohtus välja , et valetas.
Leian, et kui mind oleks keegi ahitanud siis see asi oleks saanud lõpu sellel peol mitte meedia.
r
Radist/ 23. oktoober 2017, 11:34
Ei taandu... Aga miks peaks taanduma? Kas äraostmise või hirmutamise mõjul?
.
Ajakirjanikule väike vahemärkus: „varemöeldu“ kirjutatakse kokku. Muidu võib aru saada, justkui varem ei öelda, hiljem aga küll. Nagu antud artikli vildakas pealkirjas.
h
hulluarst/ 23. oktoober 2017, 11:33
Miks lastakse anonüümselt leheveergudel lärmata
h
hulluarstile/ 23. oktoober 2017, 12:21
kas teie haiglas kujutavad patsiendid ette, et on arstid? pole sa mingi arst, tavaline harju keskmine huII oled. ja pole ohver anonüümne, artikli autorid teavad, kes on, mina näiteks tean ka ja ei kahtle tema sõnades. lärmamisest on ka asi kaugel, lärmad vaid sina siin.
m
Made/ 23. oktoober 2017, 12:49
Teie 12,21 ärge laimake teisi -kes teisele ütleb see ise on. Keda Te kaitsete, anonüümset jänest kes loobib soppa. Tundub et olete samasugune. Kas olite juures et ei kahtle nn.Katrini sõnades.
i
23. oktoober 2017, 12:54
a
Abielunaine/ 23. oktoober 2017, 11:27
Miks vastabiellunud ja kahe väikese lapse isa käperdab võõrast naist? Millest tal kodus puudus oli?
m
Mina küsin miks?/ 23. oktoober 2017, 11:59
Ja mõni paneb lihtsalt miinuse? Põhjendage palun
h
heh/ 23. oktoober 2017, 12:00
Niikaua kui süüdistaja on anonüümne, siis mul on tugevaid kahtlusi, kuipalju keegi kedagi käperdas. Ma kahtlustan, et asi on pigem üles puhutud, sest tegemist on tuntud poliitikuga ja kui sama asja oleks teinud suvaline Eesti mees, siis ainus, keda ta tegu huvitaks, oleks ta enda abikaasa. Kuidagi ei suuda uskuda, et peoseltskonnas suudetakse üht naist niimoodi ahistada, kes ise selleks mitte midagi ei teinud. Olen ka naine, aga millegi pärast pole mind kunagi ükski mees ahistanud? Äkki ma ei anna põhjust ka?
s
sest/ 23. oktoober 2017, 12:23
ta oma arrogantsuses on harjunud kõike saama. ennegi käperdanud ööklubides, aga naised pole julgenud häält teha avalikult. ega ma ei imesta ka, mingid labased häbiväärsed narko-timmerid tulevad ju ja tambivad ohvri maatasa.
s
sest oli purjus (maani täis)/ 23. oktoober 2017, 12:31
... peaks joomise lõpetama
j
Ja / 23. oktoober 2017, 12:51
kust sa tead et Sinu mees ingel on .Mis ta teeb praegu?
o
Oh taevas, ei teagi ju/ 23. oktoober 2017, 13:55
Sellepärast küsisingi, et MEHED MIKS TE NII TEETE?
v
Võibolla,et/ 24. oktoober 2017, 04:13
oligi millestki puudus. Laps ka nii väike veel.
s
SMURF/ 23. oktoober 2017, 11:25
Oleks kohatu arvata ,et ekspeaministrist vastsele abielumehele ei ole võõraste naiste suudlemine ja käe seeliku alla torkamine lubatud. Loomulikult on- lotovõitja võib!

k
Kus/ 23. oktoober 2017, 11:16
Kus on võrdõiguslikkuse volinik?? Kas Taavil oli õigus esialgu võõra naise kleidi alt kobada, oli see tubli tegu?? Kas Kõrgemäe puhul oli normaalne, et ta saatis tüdrukuid raha eest vanameeste kõhu alla jalgu hargitama?? Tundub, et kaunis normaalne võrdõigusvoliniku arvates!!!
k
kussile/ 23. oktoober 2017, 11:40
Kas sa ise nägid oma silmadega,et Taavi käsi oli kleidi all.
a
Aga kas/ 23. oktoober 2017, 12:23
sa ise nägid, et ei olnud või.
t
to kussile/ 23. oktoober 2017, 12:24
kas sa ise lugesid nii välja, et ta ise nägi? aga see, kelle kleidi alla aeti, ise tundis jah. on sul veel sama rumaIaid küsimusi?
j
23. oktoober 2017, 12:55
Ja sul sama rumalaid vastuseid?
u
uskumatu/ 23. oktoober 2017, 15:32
Ei näinud ka seda, kuidas Hamilton võitis eile USA GP või hommikul lendas Tallinna lennuväljalt esimene Nordica lend. See tähendab, et neid sündmusi ei olnud?
Taavi käitumisest loen välja, et pigem Malaisias asjad siiski toimusid. Ei usu küll, et tantsimas käimise pealt keegi astub tagasi parlamendi asespiikri kohalt ja käib TV saates vabandamas. Tantsud tähtedega sari oleks sellisel juhul tõeline suhtepõrmustaja Eestis.
Ning vähemalt sama taunimisväärne kui see seiklus seal baaris oli selle lahendamine tööandja kaudu ohvri mõjutamine. Kui "tantsu eest" võlgnes sm Rõivas vabandused abikaasale ja tagasiastumise asespiikri kohalt, siis mõjuvõimu väärkasutamise eest võlgneb see sell tagasiastumise parlamendiliikme kohalt. Võlgneb seda Eesti rahvale.
a
Arvamus/ 23. oktoober 2017, 11:15
Miks kirjutatakse, et ahistamise ohver tuli uuesti avalikkuse ette. Ta pole ju tulnudki. Mingi ajakirjanik ainult kirjutab. Tahaks väga teada, kui kaugel olid külmikud tantsupõrandast. Ma küll ei usu, et Taavi kedagi vägisi kusagile kööki või külmkambrisse vedas. "Ohver" läks ise kaasa ja nüüd ajakirjanikust
sõbranna abil pressib raha välja.
j
jeerum, kui rumaI sa oled!/ 23. oktoober 2017, 12:27
ega see tantsusaal polnud, tavaline baar, kus natuke ruumi ka tantsuks heal juhul. ja külmik, kust saab jooke võtta, enamasti selline klaasuksega, ongi ju saalis, baarileti lähedal enamasti? kui raske võib olla mõista? lihtsalt otsid, millega ohvrit süüdistada saaks ja ahistaja tegu pehmendada? miks? ja ise tahaksid olla avalikkuse ees, kui sinusugused mõnitavad ja süüdistavad? oeh. vastik lugeda.
h
23. oktoober 2017, 12:57
Hea ikka, et sinusuguseid tarku ka meie, rumalate, seas on.
u
uskumatu/ 23. oktoober 2017, 15:33
Millist raha? Kui suuri summasid? Ja miks väljapressimise ohver politseisse ei lähe?
a
Anu/ 23. oktoober 2017, 11:14
Pange see Katrin kaanetüdrukuks saaks rahvas ka teada kellega tegu. ÄRA MINE METSA KUI HUNTI KARDAD!
a
anule/ 23. oktoober 2017, 12:30
ise oled naine, häbene ennast. inimene on edukas ettevõtja, kes oli tegemas koostööd selle eas-i grupiga malaisias, kus ta elab. kutsuti kaasa lõpupeole, aga juhtus ahistamine, mis lõppes sellega, et naine visati basseini. milles ta süüdi on? sa ise ei lähe kunagi ühelegi peole, kuhu kutse saad? on ta nüüd süüdi, et läks? kust ta pidi ette arvama, et intelligentsete inimeste seltskond, kuhu omast meelest läks, loomastub? ise tahaksid nüüd olla see, keda igaüks mõnitab seetõttu, et langes purjus jõmmi ohvriks?
hale oled.
m
23. oktoober 2017, 12:57
Mitmes kommentaar see juba on?
l
LE-LE/ 23. oktoober 2017, 14:15
See "edukas ettevõtja" on mingi vabakutseline kunstnik, kes teeb mingit "tööd" Malaisias. Mis tal sinna peole asja oli, ei oska küll arvata.
t
Toetan naist/ 23. oktoober 2017, 14:53
Ausalt öeldes jääb täiesti segaks, mis siis ikka juhtus . Kas basseini lükati sama ahistatud naisterahvas või keegi teine ? On äärmiselt kahetsusväärne, et sellist "Eesti Nokiat" (labast käitumist ) eksporditakse EASi kaasabil mujale maailma. Nagu siit kommentaaridest lugeda võib, on ahistatu samuti ettevõtja. Uskumatu, et mingi seltskonna jaoks taandub naine automaatselt ajudeta olevuseks, keda võib kohelda kui mistahes eset. Tuleb tahtmine tõugata -tõukan, tuleb tahtmine tõmmata-tõmban... Paljud on osatanud , et miks ahistatu ei reageerinud häälekalt vm. Ausalt öeldes on raske end tema nahas ette kujutada. Kuid püüdkem siiski. Olles (mitme ?) ettevõtte juht ja korralik inimene ning viibides kutsega ärisuhteid propageerival/kujundaval üritusel, ei oska ju oodata, et endine peaminister võiks selliselt piiri ületada. Ehk oli isegi märke, kuid need polnud vahest piisavad, et lausa krabamist hakata kahtlustama . Seda, et üritusel tantsitakse ja häid tehinguid klaasikesega tähistatakse ei anna veel põhjust paaniliselt ahistamist karta. Kuid tuleb välja, et "parem karta kui kahetseda" kehtib ka siin. Võtabki keeletuks, kui kogu rahva silme all hakkab sellise kaliibri mees naisettevõtjale lihtsalt külge ronima. Endal silmad häbi täis, kuid seda teise inimese labasuse tõttu. Ja mis siis seal teha oleks saanud ? Karjuda hüsteeeiliselt:"appi, peaminister kabistab !"????? Olles aga naine, tead väga hästi, et süüdlaseks jääd ikka ise. Ja kuidas mõjuks otsekohene ausus tema ettevõtte edasisele käekäigule...., seda võib vaid oletada. Niisiis , naisterahval ei jäägi muud üle kui madalat profiili hoida ja oma isik peidus hoida. Edu naisterahvale !
t
täielik bluff/ 23. oktoober 2017, 15:11
mingit koostööd ta ei teinud ja ettevõtja ta Malaisias pole. peole kutsus teda keegi grupi liige. veidral kombel ei veetnud ta peol aega aga kutsujaga vaid sättis ennast Rõivase külje alla.
ü
Üks papagoi on pandud siin kommima/ 23. oktoober 2017, 15:45
Edukas ärinaine,neli firmat... Tegeles litsindusega vöi? Et politseisse ei julgenud minna.Vastik.
METSAVEND / 23. oktoober 2017, 11:12
Olgu milline probleem tahes seoses refide ja nende lakeidega ja asutakse kaitsele ,et päästa olematud mainet . Antud juhtum on järjekordne näide ,et demoktaatlikus riigis on jätkuvalt diktatuur ning refid ja nende lakeid on jätkuvalt väljaspool seadust .Tuleb meelde seoses Räbala Taaviga intsident kus herr pääminister suhtles kohtunikuga vabalt teema .et milline karistus määrata .Kogu refide sönum on jätkuvalt ,et makske maksud ,antke see pisku mis jääbki kätte samuti neile ja olge vait . Tegelikuses läbi pölenud poliitikul on aeg vait olla ja tunnistada oma tehtud tegusid .
l
Lihtne/ 23. oktoober 2017, 12:24
j
just/ 23. oktoober 2017, 12:31
ja kui keegi kirjutas netis, et taavi tuleks ära ta pp a, siis taavi nii kartis, et mees pandi reaalselt vangi. ise aga käib ja ahistab naisi.
k
Kullisilm / 23. oktoober 2017, 11:11
Ei tea, mis seal Malaisias toimus. Kus suitsu , seal tuld. Kui kõik olnuks laitmatu , poleks endine peaminister siiski avalikult vabandanud (loe: nämmutanud) ja seejärel tooli vabastanud. Vastasel juhul andnuks ta asja pigem kohtusse. Niisiis , tavakodanikuna ma siiski usun, et lodevus vohas kaugel maal rahva raha eest. Äärmiselt inetuks teeb asja siiski tõik, et toimunu heidab halba varju kogu Eestile. Eesti ja eestlaste maine sai kahjustada, sest nii kõrgetasemelise delegtsiooni käitumine oli lihtsalt madal ja labane(lugu jõudis ka välismeediasse). Et ahistatu ei juge end avalikustada, siis sellest võib aru saada küll. Eesti on nii väike, "hakid" pistaks ta elusalt nahka . Tal tuleb ju edasi elada, töötada .
k
kui/ 23. oktoober 2017, 11:21
vabandas ja vabastas tooli siis tähendab et vähemalt tunnistas tehtut mitte nagu kasikupealik kes siismaani vesiste silmadega ütleb et pole midgi teinud ja tem eest pole maksnud ei erakond ega rahva kuigi asi ilmselgelt vastupidine
n
nii ja naa/ 23. oktoober 2017, 12:34
ei tunnistanud ju tegelikult, kas sa ei kuulnud? sunniti tagasi astuma kohalt ju. ise korrutas muudkui, et no kui keegi tundis end halvasti minu pärast, et no KUI ja KUI. ei tunnistanud aga midagi. ainult, et oli tantsu ajal liiga lähedal. selge ju, et lähedal tantsimises küll ainult asi ei olnud.
k
kullisilmale/ 23. oktoober 2017, 12:32
ometigi siin keegi, kes reaalselt ka asjadest aru saab. enamus süüdistab naist, õudne, mis maailmas me elame.
m
23. oktoober 2017, 12:59
a
Alar1/ 23. oktoober 2017, 11:09
Kõik väited on absurdsed ja lapsikud. "Jäämäe veepealne osa", "Keegi olevat lindistanud" keegi olevat näinud" jne. Kuni pole ühtegi vettpidavat tõendit, ei usu ma enam ühtegi juttu ja meedia võiks asja objektiivsete tõendite puudumise tõttu ära lõpetada! Ma ei tea, miks Taavi pole asja kohtusse andnud. Ilmselt ähvardatakse teda millegi veel hullemaga. Meedia oleks selleks võimeline küll! Minu jaoks on vaid sõna sõna vastu ja kõik on meedia poolt ülespuhutud skandaal.
t
tõesti?/ 23. oktoober 2017, 12:35
ja millega siis ähvardada? ähvardada saab millegi hullemaga selgelt ju vaid siis, kui oledki teinud midagi veel hullemat? aga no selleni sinu aju ei küündi.
v
Vahva naine!/ 23. oktoober 2017, 11:01
Vaatamata kõigile ähvardustele suudab endas kindlaks jääda. Oleks palju selliseid siis poleks meie alatuil, ülbeil, ennasttäis poliitikuil nii kerge staatuselt alamail seisjaid ahistada ja mõnitada.
v
Vahvale/ 23. oktoober 2017, 11:20
Kui sind juhuslikult, "möödaminnes" ära vägistatakse, siis ära sa jumala eest politseisse pöördu, küll Õhtuleht, Postimees või Päevaleht su probleemi lahendab, onju
k
23. oktoober 2017, 11:45
Kas vägistati+ "Ohver" ise küll nii ei öelnud.
t
to vahvale/ 23. oktoober 2017, 12:38
ja sina oma naiivsuses arvad, et politsei midagi teeks, kui konkreetset vägistamist ei olnud? isegi vägistamise puhul ei tehta tihti midagi peale ohvri süüdistamise.
p
pole see naine midagi staatuselt alam/ 23. oktoober 2017, 12:36
ta on kõva tegija, ärinaine, kellel mitu firmat. tegus ja tubli, ilus ka. oleks pidanud taavile jalaga sinnasamusesse andma hoopis.
m
23. oktoober 2017, 13:00
Mitmes kiidulaul läheb? Või oled papagoi?
i
Imelik/ 23. oktoober 2017, 10:59
See lugu tundub vägagi imelik. Esiteks- see oli rahvarohke koht. Mina poleks iialgi lasknud ennast kusagile külmikute vahele tassida, rääkimata muust... See on sulaselge jama. Nõustun, et Taavi oli purjus ja ta lihtsalt ei anna enda tegudele aru. Mis siin imestada, mõni inimene hakkab purjus peaga nutma, teine kaklema, kolmas ennast haletsema, neljas naisi kabistama jne... Leian, et seltskond, kes Taaviga kaasas oli, oleks pidanud tal kratist kinni võtma ja korrale kutsuma... Tunnen ühte naisterahvast, kes purjus peaga ahistab mehi..., just nii, et püksid maha ja asja kallale...Nüüd muidugi hea pasundada. Ahistamisega ei ole siin mitte midagi tegemist! Tibi on raudselt väljapressija!!!
m
Mälu auk/ 23. oktoober 2017, 11:03
Lasid end tassida küll ja korduvalt.
s
soovin/ 23. oktoober 2017, 11:05
sulle, alatu inimene, ahiśtamist ja pärast veel, et teised sind ennast selle eest süüdistaksid.

e
eeh/ 23. oktoober 2017, 10:54
kas see jama ykskord löpeb? Vastik, vastik.
a
ar/ 23. oktoober 2017, 10:48
selle naise katuse all pole vist kõik korras!!!
v
V/ 23. oktoober 2017, 13:49
Kas selle pärast, et kätte ei andnud?
s
seniks kuni naine pole politseisse pöördunud/ 23. oktoober 2017, 10:37
annabki TAAS jaTAAS intervjuusid, aga mitte politseile vaid ajakirjanikule, täielik ajuvabadus . Andke andeks, aga ma hakkan selle naise mõistuses juba kahtlema.
m
meeri/ 23. oktoober 2017, 10:42
Ja miks ei või nn ohver oma isikut avalikustada, ilmselt on mida häbeneda...
a
aga/ 23. oktoober 2017, 11:08
just selliste pärast, kes kuriteo ohvrit süüdistavad ja parastavad. paljudel inimestel on see orjameelsus nii sees, et teeb see nn kuulsus mis tahes, ikka kiidetakse talle takka ja süüdistatakse ohvrit.
k
kuid/ 23. oktoober 2017, 12:02
Kust sa tead, et üldse mingi kuritegu oli? Ma võin ka anonüümselt ükskõik mida väita!
d
Daavi/ 23. oktoober 2017, 14:17
Tädi nimi on Kadi Metsmaa. There I said it! Lihtne guugeldamine toob selle kenasti välja.
s
signaalprotsessor/ 23. oktoober 2017, 10:32
MÕELGE:
raadiosaatjast saadetud signaale saab vastu võtta ainult siis
kui raadiovastuvõtja on SISSE LÜLITATUD.
Kui krapp on välja lülitatud, siis võib raadiomastist välja saata
signaale palju tahes, aga krapist ei tule piuksugi välja.
MORAAL:
signaalide töötlemiseks ja neile reageerimiseks peab olema
vastuvõtja sisse lülitatud ja häälestatud vastavale lainealale
et neid vastavaid signaale vastu võtta
k
kle signaaliinsener/ 23. oktoober 2017, 11:09
ilmselt kui kellegi autole tagant otsa sõidad, väidad ka, et eesolev auto ise tahtis.
l
Liisu/ 23. oktoober 2017, 10:28
No nüüd peaks Õhtuleht küll lausa "sillas" olema - terve nädal ja pealegi, aina ikka üks ja seesama jutt.Me keegi polnud ju kohal ja ei näinud oma silmaga, mis tegelikult toimus.Kes keda ahistas ja kas üldse ahistas. Tundub küll, et Õhtulehel ei lähe vist kuigi hästi, miks muidu artikleid, mida pisut enam kommenteeritakse(klikid ju!) lastakse ikka uuesti ja uuesti. Mõni "uudis" laekub UUDISENA ikka ja jälle ühesugusena, ainult kuupäev vahetunud.Täpselt selline on ka see Rõivase juhtum. Ei tea, mis on siin maamunal juhtunud, et aina ahistatakse naisi, küll seksuaalselt ja mida kõike veel! Et tegelikult oleme me, naised, ju nii vagurad ja süütud
s
sealt juba eemaldati paras ports kommentaare/ 23. oktoober 2017, 10:36
http://www.ohtuleht.ee/835480/ohtulehe-video-katse-kas-sugislehtede-vastu-tasub-lahingusse-minna-leh...
Geidi Raud, Katharina Toomemets, Mariann Prooses, 23. oktoober 2017, 07:41
.
http://www.ohtuleht.ee/835479/sugisene-probleem-mida-hakata-peale-tulikate-puulehtedega
Mariann Prooses, 23. oktoober 2017, 07:44
.
http://www.ohtuleht.ee/835500/anna-teada-milline-vahend-on-lehekoristuseks-parim
Õhtuleht.ee, 23. oktoober 2017, 09:35
Millist lehekoristusvahendit sina kõige rohkem hindad ja mis on selle eelised? Anna sellest teada online@ohtuleht.ee.
k
kas/ 23. oktoober 2017, 10:23
aga L ei julgegi politseisse minna ... vaja raha teenida ja sellepärast ka ajakirjanik u juurde.
Tegelikult oli ajakirjaniku kohus pöörduda kohe politseisse.. tegu siis varjamisega ja omakasukspööramisega kerge raha teenimisel või --ajakirjanik?!
p
Palju,/ 23. oktoober 2017, 10:38
maksti tibile ja ajakirjanikule?Tehke valedetektor,üks pidi Eestis olema ja politsei käes.
Selle naise andmed ja foto tuleb avalikustada.
t
to kas/ 23. oktoober 2017, 11:12
sinusugusele vist mõistusesse ei mahu, et see ohver võiks ise olla tegija ettevõtja, mitme ettevõtte omanik jne. aga näe, on. seega kõrvuni võlgades olevalt tühisuselt ei ole tal küll midagi saada. ära enda järgi võta, sina muidugi kaevaksid kulda, mõnel teisel naisel on aga ajud.
n
naine/ 23. oktoober 2017, 10:14
Äkki siiski mõni tark oskab öelda, et miks ahistatu politsei asemel pöördus meediasse.
h
häbi sul olgu!/ 23. oktoober 2017, 11:18
see naine (mina tean, kes ta on) on ettevõtluse asjatundja, mitte mingi niisama kaasas jõlkunud tibin. endal on tal mitu ettevõtet. oleks sul poolgi tema ajust. oh jah.
K
.../ 23. oktoober 2017, 11:42
Kui ta nii haritud on siis miks ta nii häbelik on.Ajakirjanikule julges rääkida,aga avalikkuse ette ei julge tulla.Kui ta nii ontlik on,mida ronida sellisele peole ja pärast pasundada .Istu rahulikult 4 seina vahel ja midagi ei juhtu.
a
ajud, kus?/ 23. oktoober 2017, 12:04
No ei tundu väga palju ajusid olevat ju kui kõigepealt läheb mehega vabatahtlikult külmiku taha ja pärast tuleb Õhtulehte kurtma, et mees pani käe seeliku alla! Või kuidas see külmiku taha minek käis? Taavi püssiga tuli ja ütles, et hakka astuma?!?
L
.../ 23. oktoober 2017, 12:31
Laura Kõrgemäel on ka ettevõte
k
kui mitmes kord/ 23. oktoober 2017, 15:21
on trumbina välja toodud, et naisel on mitu ettevõtet. tänapäeval ei ole see mingi argument, ettevõtete asutamine on ülilihtne ja odav. vaatamata 3-le teevõttele töötab nn.ahistatu siiski töövõtjana. peole ei sattunud ta mitte ettevõtjana ja delegatsiooni liikmena. näib, et kasutas ära tutvusi ja laekus sinna kellegi kaaslasena.
v
V/ 23. oktoober 2017, 10:46
Tarkusi tuleb otsida iseenda seest, tundub imelik,aga suure tahmise ja eneseusu korral on see inimlik võime. Politsei peaks meie planeedil täitma kõrgema ideaali ülesandeid. Kui usk kaob,,siis inimene hakkab oma ellujäämise nimel võitlema. Tahe elada on kõigil ja ka õigus. Kuidas oleks võmalik Saksa peaministrit kaevata kohtuse läbi võimuorganite. See on võimatu. Nagu sõjaväes, sa ei tohtininud polgukomandori jutue minna , selle eest ootas suur karistus.(süsteemide kindel juhtimisviis) Aga vastasin , et põõrdudin eraviisiliselt ja sellega jutt lõppes . Inimene leidis lahenduse, kes kuulab ta ära ja aitab. Kaua saab kõik selline juhtuda, kuhu me edasi areneme? Muidugi peaks inimene olema suuteline leppima ja eluga edasi minna, aga oma tahte saavutamiseks oma positsooni või jõu kasutamine kahjuks ei sobi kokku mingite seadustega . Inimele on antud arenemisvõimeline aju, meeletu potensiaaliga mida me kahjuks kasutada ei oska ja ei taha. Jumal pidi kõigile andestama, see vist annab eelise neiel, kes seda kuritarvitavad. Headuse pple kalduval inimesel ei tule pähegi teisele teha seda, mida enesele ei soovi. Kui tekitada eneses küsimus, tuleb sellele ka vastus ja inimene leiab ka ise rahulkikuks jäädes vastuse. Mitte võtta kõike negatiivselt, vaadata asja ,mis on selle loo mõte ja kas see meid viib arengus edasi . Ise valisime need inimesed ennast valitsema, andes ära edasise otsstusvõime. Või peale valimisi hakkab midagi muutuma? Alati loodame ju parimat. Tark on see, kes ei hakka vaidlema ja suudab edasi areneda.
a
aga/ 23. oktoober 2017, 11:14
sinu meelest oleks inimesel, kes töötab malaisias ja omab mitut ettevõtet, tark hakata käima kohtus? või seisneb su mõte selles, et rahvas ei tohiks teada saada, milline on üks täissöönud ja võimust ülbeks läinud poliitik, kes arvab, et talle on kõik lubatud? väga suurt mõtlemisvõimet sa ilmselgelt ei oma, kahju.
e
23. oktoober 2017, 11:54
Et siis naine, "kes töötab malaisias ja omab mitut ettevõtet", välistab selle, et enda kaitseks kohtu poole pöörduda? Õige huvitav lähenemine. Sinu mõtlemisvõime on eriti "suur" ja kommentaar segane.
t
to 11.54/ 23. oktoober 2017, 12:42
kui tekst jääb sulle segaseks, pole see küll kirjutaja, vaid ikka sinu viga. tekst on täiesti selge ja arusaadav.
m
Mann/ 23. oktoober 2017, 15:35
Ju tal need neli ettevötet mustAlt,selleks kartiski politseisse pöörduda. Hakkavad uurima. 30aastane ja ei suuda end ise kaitsta? Jamajutt.
k
Keda / 23. oktoober 2017, 12:04
väidetavalt taavike ahistas on ju teada. See ei ole mingi saladus.
n
n61/ 23. oktoober 2017, 10:07
Need noored tipskinid tahavad kuulsut ja raha, pole ilus välja pressida ehk välja ajada enda kasuks nii üht kui teist. Juttu palju aga nimesid ega nägusid ei näidata. Juba see on kahtlane.Väljamõeldis on hapuks läinud.
n
no kui oleks hapuks läinud/ 23. oktoober 2017, 10:48
siis poleks Taavi tagasi astunud, loogika n61-l lonkab või on tegu nn naise loogikaga? Kas ei vaadanud, kuidas Taavi põikles otsesest vastusest kõrvale. Imelik, et naised on pahatahtlikud teise naise vastu.
n
naise loogika/ 23. oktoober 2017, 11:04
Lonkava loogikaga pole siin midagi pistmist,asi lihtne naisega käitutakse täpselt nii nagu naine endaga käituda laseb.Selle asemel ,et oma suhtumist asjasse kohe selgitada jookseb tips meediasse mitte politseisse või minugi poolest andnud korralik kõrvakiil ja olekski mees korrale kutsutud.Nägu ei julge näidata ,nime ei avalikusta,aga Rõivase pere täis sirtsutada, on küll kõva mutt.Minu meelest väga alatu võte.
j
just/ 23. oktoober 2017, 11:22
häbiväärne, kuidas ohvrist saab süüdlane ajudeta kanade arvamustes :(
j
just - mida modereerite?/ 23. oktoober 2017, 11:23
rõv.e, kuidas ohv.rist saab süüdlane aju.deta kad.etate kan.ade jutu pärast.
n
23. oktoober 2017, 11:56
No jumal kui kärsitu, ei jõua oma kommentaari ilmumistki ära oodata, juba pasundab see "ajudega kana"
t
Täiesti nõus/ 23. oktoober 2017, 12:27
Üks kõva ärinaine ei saa nüüd hakkama purjus mehega, pealegi veel suures seltskonnas. Kui lugu õige, siis tuleb avalikkuse ette tulla oma näoga ja esitada kõik faktid - hullemaks see lugu enam minna ei saa, ainult nõmedamaks.
f
fuhh/ 23. oktoober 2017, 11:21
rõve frigiidne vana naine oled, ilmslet kade noorte suguõdede peale. see naine on kordi rikkam kui võlgades siplev taavi. ta on väga edukas ettevõtja, tal on endal mitu ettevõtet ja oli seal kohtumisel töö asjus.
E
...../ 23. oktoober 2017, 11:48
Edukas ettevõtja ja käib läbutamas koos abielumeestega.Ja laseb ennast vedada külmkappide vahele.NAERUKOHT.
n
23. oktoober 2017, 11:57
No lõpeta juba, saime aru, ei pea nii palju neid ühesuguse sisuga kommentaare kirjutama.
t
to ..../ 23. oktoober 2017, 12:50
mis läbustamas? kas sulle ühendub pidu läbuga? no see on sinu tase. tegelikkuses oli ärikohumistele järgnenud pidu, kuhu osalejad kutsuti, see ärinaine samuti, seega on inetu öelda, et ronis kohale. ja mis abielumeestesse puutub, siis ma küll ärikohtumistel teiste abieluseisusi ei uuri. pealegi on naine öelnud, et teadis luisat enne, ju ei osanud ka luisa mehest midagi kahtlustada. ja võta teatavaks, et baarides on klaasuksega külmkapid lausa baarileti kõrval, pole vaja otsima minna taharuumidesse.
ja nüüd naera edasi. enda ja oma rumaluse üle.
ü
23. oktoober 2017, 13:08
Üks hüsteeritseb siin ja on juba vähemalt kümmekond kommentaari kirjutanud, kuidas "ohver" on edukas ärinaine ja omab mitut firmat. Teisi sõimab kanaajudeks ja kadedateks suguõdedeks.
p
papagoi/ 23. oktoober 2017, 15:34
jutt edukast ettevõtjaks olemisest vajaks tõendamist. milline on tema ettevõtete käive ja kasum? millega ta tegeleb? tööjõu vahendamisega? aasiasse?

l
lihtsalt naine/ 23. oktoober 2017, 10:03
Armsad inimese, lõpetage juba halamine, klatsimine. Iga naine saab ennast kaitsta kui tahab. Ju siis kannatanud tundis sellest ikka rõõmu ka. Halastage teid ümbritsevate inimeste peale. Elus on palju tähtsamat- puuetega kaitsetud inimesed, kaitsetud lapsed jne. elagem sõbralikult ja üksteist austades, aidates. Päikselist sügist kõigile!
i
irw/ 23. oktoober 2017, 11:26
sinusugune silmakirjalik on tõesti sõbralik ja austav. tegelikkuses oled alatu süüdistaja, kuna ise oma inetuses tunneksid mõnu, kui mingi purjus ülbe jõmm käed masinasse ajab, siis arvad, et ju teised ka tunnevad. ilmselt süüdistad ka naisi, kes on langenud vägistamise ohvriks. karma leiab su üles.
m
maakas/ 23. oktoober 2017, 09:53
Taavi oli peol , kus olid Laura tüdrukud palgatud ärimeeste saatjateks ja ühe neist sebiski Taavi tegelikult lõpuks koguni enda tuppa ning teda seal vägisi võttes ( loo karmim versioon) ?
n
näha jah, et maakas/ 23. oktoober 2017, 11:28
arukusega pole õnnistatud. kuna tean naist, kes ohvriks langes, siis võin öelda, et sinu kirjutatu on tegelikust tõest ikka väga kaugel. see naine on tuntud ärinaine, 4 firma omanik ja oli seal siiski tööasjus. seetõttu kutsuti ka peole. mitte ei roninud ise.
K
...../ 23. oktoober 2017, 11:52
Kui ta kardab mehi siis pole mõtet peole minna.Juhtigu oma ettevõtteid.Mida tal karta on,et ta ei tule oma näoga välja.Ju vist ei ole ta ise ka kuigi puhas.EESTI RAHVAS OOTAB ,ET TA TULEKS OMA NÄOGA VÄLJA.MEIL POLE SUUVOODREID VAJA.
k
kuule näha jah, et maakas/ 23. oktoober 2017, 12:00
Oled sa l o l l või mängid? Nagu papagoi meil siin korrutab ja korrutab.
t
to ...../ 23. oktoober 2017, 12:52
ise tahaksid, et kaarnakari su surnuks nokiks, kuna sattusid ahistaja küüsi? sinusugused ju mõnitavad ohvrit.
u
Ugglar/ 23. oktoober 2017, 09:50
Haige mimm. Räägi, kui tahad ikka oled loll mimm. Juhu olid nii imelikult riides, et pidi käperdama. Nii haige ei saa olla, et ajad lolli suust välja. Keegi ei käse juua ennast täis, et siis tunned, et keegi ahistab sind. Nii tore on nüüd kuulus olla. Appi, mind käperdas Rõivas, mis sa saavutad sellega? See näitab, kui nõme eit sa oled!
t
to ugglar/ 23. oktoober 2017, 12:53
kuskil artiklis on kirjas olnud, et oli seljas musta värvi põlved kattev kleit. mis riietust veel soovitad, et kiimas poliitik, kes äsja abiellunud, ei ründaks?
a
arvamus/ 23. oktoober 2017, 09:48
See naine oleks võinud ka vähem alkoholi tarbida ,oleks Taavi teguviis kohe pärast visiiti meenunud , mitte kuu aega hiljem. Eesti Päevalehte ei tasu tellida. Püüab oma ajalehe numbreid sellise madala skandaaliga suurendada.
m
mõistev/ 23. oktoober 2017, 09:54
et siis Taavi nagu survestab, aga daam ei taandu.
Räägitakse meil ju, et õige hõlma ei hakka keegi, aga näib, et ka see vanasõna on vananenud. Puhuma on hakanud uued, liberaalse anarhia tuuled.
t
to arvamus/ 23. oktoober 2017, 11:30
loomulikult arvad ju sina, et naine sõitis kohe järgmisel päeval eestisse? see sulle pähe ei mahu, et inimene töötab seal ja miteme ettevõtte omanikuna on tal mitmeid kohustusi. tuli eestisse ja tegeles asjaga, mis sind häirib?
m
23. oktoober 2017, 12:01
Mis sul viga on, haige oled või?
t
to arvamus/ 23. oktoober 2017, 12:54
pärast visiiti? naine elab ja töötab malaisias, arvad, et tuli kohe koos selle grupiga tallinnasse? on ikka napakaid meie seas, ausalt, häbene ennast.
k
ka naine / 23. oktoober 2017, 09:44
Mitte ei saa aru kohe , kui mees tantsib mulle ebamugavalt lähedal ja see mulle ei meeldi saan ma ju alati peolt koju minna . Kardan et siin on tegemist mingi kinni makstud linnuga kes pidigi korraldama selle skandaali .
k
kahju sinust/ 23. oktoober 2017, 09:57
aga ära võta seda nii sügavalt südamesse. Paljudele ei olegi antud selle ilma elust aru saada ja see vähendab antud juhul ka sinu maailmamure koormat . Öeldi ju vanastigi, et õndsad on need kes vaimust vaesed.
v
v/ 23. oktoober 2017, 10:15
Kui otsida tõde, miks inimene valetab ,siis kahjuks on meie sees jõud, mis sunnivad meid vahepeal käituma vastu oma tahtmist. Kes nimetab seda egoks, kes reptiiliajuks jne. Kui palju lasete te ise ennast juhtida ja suudate oma aju vabastada negatiivsetest programmidest, seda rohkem saabub teil tahe elada oma põhimõtete järgi. Kui teil on hirmud, siis joondute nende järgi ja teie elus ei miitu midagi. Keegi ei aita teid, kui te ei saa aru et tuleb võidelda välja vabadus. Siis hakkavad muutuma ka inimesed teie ümber ja teie ellu tulevad kõrgemate elluvaadetega inimesed.
j
jajajh/ 23. oktoober 2017, 11:32
muidugi, kui ülbe poliitik sigatseb, siis ronigu peole kutsutud naine aga kiiresti ära oma urgu peitu, peaasi, et las bossid lõbutsevad? kust inimesel selline ebameeldiv alandlikkus küll tuleb. jõmmist taavi hoopis viskas naise ju basseini, kuhu naisel minna oligi?
K
.../ 23. oktoober 2017, 11:57
Kui sa lugeda oskad siis basseini viskaja oli teine mees ja visatav oli teine tibi,kellele kompenseeriti telefon.Seal lahenes asi kohe.Tibi viidi kohe hotelli.
K
"Palun", lõpetage värske abielumehe laimamine./ 23. oktoober 2017, 09:42
Kui Luise kogu tõe teada saab, on taas üks monoliitne perekond lõhutud ja siis on ümbruskond räbalaid täis. Külmite taha "peitupugenu" on lõpuks peasüüdlane, olgem kindlad.
m
Minni/ 23. oktoober 2017, 10:11
Mina Luisa asemel annaksin Taavikesele jalaga tagumikku ja mitte sellepürast, et ta võõraid naisi kabistas
m
Minni/ 23. oktoober 2017, 10:13
vaid sellepärast, et ta on argpüks ja valevorst. Hale vennike lihtsalt.
m
Mutt/ 23. oktoober 2017, 11:09
Sellepärast sa polegi Taavi abikaasa. Ja igal ühel on õigus elada kellega ta tahab ja sobib.
Aga lugupeetud ajakirjanikud. Te pole kohtunikud. Ja nüüd siis nagu hagijad teema kallal. Aitab juba selle loo uuesti ja uuesti kordamisest.
Ja kena ohver, mis sa annad neid intervjuusid, ise lubasid, et ei anna. Kui asi tõene anna asi kohtusse ja ära surgi. Saa üle ja mine eluga edasi. Pole asjad nii hullud midagi, et niiviisi iseennast haletseda. Saa üle, peaksid teadma ju ise pärist täpselt, kuidas asi oli. Kus Su käed ja küüned olid siis?
m
maamiis Ants/ 23. oktoober 2017, 09:42
Katrin või kes Te olete, igatahes täielikult kinni makstud teema, et ajakirjandus saaks millest juttu teha, häbi peaks olema laimu levitada. Esine avalikult ja kohtuge näiteks televisioonis, sõna -sõna vastu.
k
kule maamiis/ 23. oktoober 2017, 10:01
kas ollit esi man kui undruku alla taheti kaeda?
a
antsule/ 23. oktoober 2017, 11:34
sulle sobib lehmade ja sigade talitamine talitamine rohkem, kui inimeste üle arutamine. see on sinu võimetele vastav. või mis sinu meelest seal televisioonis siis juhtuks, kui sõna on sõna vastu? sinusugune saaks veel rohkem mõnitada naist, kes ju ilmtingimata on süüdi, kui end loomaks joonud ülbik kabistama kukub.
s
23. oktoober 2017, 11:35
sulle sobib leh.made ja siqade talitamine rohkem, kui inimeste üle arutamine. see on sinu võimetele vastav. või mis sinu meelest seal televisioonis siis juhtuks, kui sõna on sõna vastu? sinusugune saaks veel rohkem mõ.nitada naist, kes ju ilmtingimata on süüdi, kui end loomaks joonud üIbik kab.istama kukub.
m
23. oktoober 2017, 13:11
Maamees väljendab end tunduvalt viisakamalt kui sina, "kõrgklass".
m
mina/ 23. oktoober 2017, 09:41
ei peagi mingeid signaale andma,ta st.rõigas ju suur ja võimas tal palju võimu

v
votnii taavikene/ 23. oktoober 2017, 09:41
järgmine kord tunnista tehtud puhtsüdamlikult üles ja ära vassi. nõõd saad oma vassimise vilju kevadeni maitsta. parem õudne lõpp, kui lõputa õudus.
n
naine siit/ 23. oktoober 2017, 10:08
Rahune välja mõeldud asjaga on tegu.
t
teadja/ 23. oktoober 2017, 09:33
Votame loo kokku niimoodi. Taavi ilmselt käperdas ja suudles naist peol , kuid naine tuli sellega kaasa. Peale lopetamist küsis naine Taavilt raha. Taavi keeldus raha andmisest ja asi tuligi avalikuks.
m
Maialiisa/ 23. oktoober 2017, 10:30
Just.. ja kuna nüüd kättemaks ei õnnestunud ja teise naine endiselt mehe kõrval seisab, siis muud ei saa kui ainult venitada teemat pikemaks.... mõtetu tädi. Oleks tahtnud Taavile korralikult kohta kätte näidata, oleks KOHE politseisse läinud ja kodanik ekspeaminister oleks veetnud öö trellide taga - skandaal oleks olnud sama. et seda ei tehtud - ilmselgelt loodeti raha saada või mõjutada valimistulemust..
k
kas pole lugenud/ 23. oktoober 2017, 10:54
et naist mõjutati, et ta asja ei avalikustaks, vähemasti e-valimiste lõpuni. Ei usu, et just naised siin naist süüdistavad, kas see tähendab, et Eestis võibki naisi ahistada ja midagi ei muutu. Tegelikult peab ikka eriliselt matslik vend olema, et seelikusaba hakata rebima. Vastik!
u
uskumatu/ 23. oktoober 2017, 16:48
Huvitav, et raha küsimise teema on üles võtnud ainult partei noortekoondis, kes siin sadade kaupa erinevate naiste nimede all kiunub, et lõpetage ära, tüütab juba, miks ta ei läinud politseisse, miks ta räägib ajakirjanikuga jne. Rahast pole rääkinud ei ohver, ei sm Rõivas. Arvan, et suurem kuritegu kui see käperdamine ja ahistamine seal baaris, oli sm Rõivase loo klaarimise variant. Läbi tööandja tibi paika panemine ning ise "kokkuleppe tegemine"...
a
ab/ 23. oktoober 2017, 09:30
Muud kirjutada pole enam ve? Või leheneegrid ära pööranus?
l
Lõpeta ära juba / 23. oktoober 2017, 09:22
Ja mine oma eluga edasi. Ise aru ei saa, et see on juba farsiks muutunud?
n
naine/ 23. oktoober 2017, 09:20
Ahistatud naine peaks politseisse avalduse kirjutama koos põhjaliku detailse seletusega sündmusest. Kui sellest tuleb kohtusaaga siis on vähemalt edaspidi ahistatud naistel edaspidi julgust ja pealehakkamist oma au eest seista. Praegu tundub, et ametkondades töötavatel meestel on kõik õigusaed oma kätele ja ihadele voli anda.
m
Mäletan rivistust vene sõjaväes 60-datel aastatel,kui/ 23. oktoober 2017, 09:12
leitnandil,kes purjuspeaga naisterahvast linnas peol oli käperdanud ja ahistanud,
pagunid õlgadelt maha tõmmati ja tribunali saadeti.Meie "hakkaja" aga istub veel
uhkelt Riigikogus ja tundub,et õigust jääb veel ülegi!
k
kogu see 00ravate 0ravate kamp on ringkaitsele asunud,/ 23. oktoober 2017, 09:31
aga mis viga, prokurörid ja kohtunikud ju omad,karta pole midagi.Selliste asjade eest on ju isegi euroopas päid lennanud ja palju kaalukamatel tegelastel kui meite oma,see maailmapanga presidendi kandidaat tuleb meelde,mis ta nimi nüüd oligi...
m
Maali/ 23. oktoober 2017, 11:05
Kui Taavikene nii süütu on miks ta siis asja kohtusse ei anna st.kus suitsu seal tuld .Ära joo kui juua ei oska .On ju naisi ennegi ilusaks joodud.
p
papp/ 23. oktoober 2017, 09:05
sa kullake ei saagi taanduda,tulemuslik töö tehtud ja papp taskus!
a
Asi.../ 23. oktoober 2017, 09:04
....polegi niivõrd ahistamises,vaid taavi jätkuvalt ülbes käitumises ja suhtumises tavainimestesse.Kuidas saab selline seista Eesti riigi ja rahva huvide eest?
l
lipnik Trankmann../ 23. oktoober 2017, 09:11
saab küll, sest küsi, kas tal on
riigisaladuse luba ehk juurdepäas riigisaladustele?
x
xxxx/ 23. oktoober 2017, 09:14
Teised peaole kutsutud naised olid eskorttüdrukud.Sellised tõesti ei pahanda kui nad vette tõugatakse ja pärast heldelt kinni makstakse.EAs ju rikas asutus.
t
tegelikult/ 23. oktoober 2017, 10:10
Ole siis tähtis, mitte tavainimene. Milline selline, vähem vaja juua, siis väljendid ka selgemad.
.
"Selline"... / 23. oktoober 2017, 10:27
..tähendab sinu ja taavi suguseid ennasttäis asjapulkasi,kes arvavad et neil alati õigus ja
pesevad musta valgeks.Mine kasuta seda oskust parem ne e grite peal.

h
Hm/ 23. oktoober 2017, 09:00
Eks pordelli Laural on ju nüüd advokaadi palkamiseks raha vaja. See lehtsaba pidi ju Malaisias töö olema, aga eelmises artiklis oli ta väidetavalt juba Tartus. Siit lihtne järeldus, et pordellist saadetigi õigeks ajaks peole ja muud tööd seal ei pidanudki olema. Aga selle peale blondiinid ei tulnuud, et Taavil on võlad, mitte raha.
t
to hm/ 23. oktoober 2017, 13:01
võta teatavaks, et see ärinaine on 4 firma omanik ja osaliselt töötab ka malaisias. ja sugugi mitte alal, mida sina vaid näha oskad ehk intiimteenuste alal. delegatsiooniga liitus äriasjus. taavisugune võlgades jõmm pole talle küll vääriline vastane ja kindlasti mitte see, kellelt midagi saada oleks. taavi vastumeelselt maksis selle telefonigi kinni, mis hukka sai, kui taavi sellesama naise basseini viskas, kui see ei lubanud end käperdada. fakte sa ei tea, aga arvama oled kõva. õigekirja sa ka ei oska :(
t
toto hm/ 23. oktoober 2017, 14:29
Endal ka faktidega raskusi? Või lugemisoskusega? Basseinis käis ära siiski teine naine.
e
Erinevad naised olid/ 23. oktoober 2017, 15:21
Külmkapp,bassein,jooki kaela valati. 3 erinevat naist. Möttetu jura.
k
küsija/ 24. oktoober 2017, 12:49
palun anna siis meile ka teada,milliseid firmasid ta omab,kogu aeg käib ketramine,et 4 firmat,4 firmat,loetle üles,teadjamees või -naine?
k
Kas Kadi Metsmaa on 300 eurot kätte saanud.???/ 23. oktoober 2017, 08:57
Ega ajakirjanduse lubadusi maksa uskuda.
v
Vangimaja ootab/ 23. oktoober 2017, 08:54
Seksuaalatakid ja muud rynnakud on kriminaalsed.
t
Taavi päralt on tulevik./ 23. oktoober 2017, 09:00
Selge,et ka järgmised valimised mees võidab.Juura Velosiped on tema kõrval hunnik õnnetust. Tema vastu orgunnitud laimukampaania on kokkuvõtteks härra Rõivasele kasuks.
m
maga kaineks/ 23. oktoober 2017, 09:33
k
kes tegi/ 23. oktoober 2017, 10:58
ise tegi, mis siin teisi süüdistada ja kui oleks õige mees, siis oleks ka riigikogust taandunud, igatahes see mees ei tea, mis või kes on härrasmees e džentelmen.
p
pole vaja/ 23. oktoober 2017, 13:02
orgunnida midagi, kui mees ise labane kõn.ts on.
x
xxxx/ 23. oktoober 2017, 09:16
Vahest on hoopis nii et perverdid valivad sinisokki.
t
to vangimaja ootab/ 23. oktoober 2017, 10:34
kus see seksuaalakt sul oli kui "kannatanu" ise ütleb, et kõigepealt suudles (mis olevat kannatanule meeldinud), siis hakkas käperdama ja kleiti üles rebima aga ta rebis end lahti ja läks seltskonda tagasi. Need puhtalt ta enda sõnad. Kui tagasi seltskonda läks, miks siis kohe ei avalikustanud, et ahistati, nii pikalt võttis arusaamine aega?
r
Riigikogust peaks taanduma/ 23. oktoober 2017, 08:46
Abielunaine komandeeringusse sõitvale mehele, et ära siis „rõivast tee“. Vt ka külmkapp, mädarõigas, rõivastama, rõivastuma, rõvestuma, näppima, dressima.
n
naine/ 23. oktoober 2017, 08:45
Arvan isiklikult, et kogu jama on väljamõeldis. Kui mõnd naisterahvast ahistatkse, peab ta pöörduma politseisse. Antud naine aga politseile avaldust ei tee, vaid pasundab meedias. Miks? Arvan et asi väljapressimises.
t
TjT/ 23. oktoober 2017, 08:58
Loomulikult väljamõeldis! Asi tegelikult nii, et hoopis see naine lükkas peol Taavikese külmkappide vahele, kukkus teda suudlema ja pükse maha tirima (kui vaja, leiame tunnistajad). Taavi värske ja ontliku abielumehena seda ei tahtnud, aga silmas pidades oma kõrget positsiooni ja alatist valmisolekut oma võimalikele valijatele vastu tulla ning saabuvaid valimisi, andis vastumeelselt alla.
i
IrwIrwIrw/ 23. oktoober 2017, 13:24
k
Kalm/ 23. oktoober 2017, 08:58
Samas ka Rõivas nagu ei julgeks midagi " ette võtta " ... Pärast veel muule võlale kohtukulud kaelas ?
h
Hm/ 23. oktoober 2017, 09:04
Taavi oli tõenäoliselt nii kännis, et ei mäleta mis tegelikult toimus. Sellepärast ongi vaikne.
x
xxxx/ 23. oktoober 2017, 09:18
Kui naine oleks palmisaare politseisse pöördunud kas siis Rõivas oleks uurimise ajaks pokri pistetud?
t
23. oktoober 2017, 09:37
Ta oleks saanud teha avalduse vaid Malaisia politseile ja seal koheldakse naisi teisiti kui Euroopas.
p
paraku/ 23. oktoober 2017, 09:50
Seal koheldakse hoopis ahistajaid teisiti kui Euroopas. Taavi Rõivas oleks seal 100 kepihoopi saanud. Kusjuures, see oleks luuserist ülbikule tõeliselt kasulik olnud.
s
seal/ 23. oktoober 2017, 13:04
loobitakse naine selle eest kividega surnuks, et mees ahistas. tundub, et meil jätkub samasuguse mõttelaadiga inimesi, ka naisi minu üllatuseks. seega on meil kergem islam omaks võtta, varsti on ta niikuinii kohal. taavid toovad.
s
seal - no milline sõna jälle ei sobinud? mida modereerida?/ 23. oktoober 2017, 13:05
loo.bitakse naine selle eest kividega sur.nuks, et mees ah.istas. tundub, et meil jätkub samasuguse mõttelaadiga inimesi, ka naisi minu üllatuseks. seega on meil kergem isl.am omaks võtta, varsti on ta niikuinii kohal. taavid toovad.
u
uskumatu/ 23. oktoober 2017, 16:56
Loomulikult. Ning sis Taavi "vabandas" ohvri ees. Ning siis Luisa ja oma laste ees. Selle väljamõeldise pärast? Ning võttis ühendust tütarlapse tööandjaga, et see tolle paigale paneks, ikka väljamõeldise pärast. Ning siin kõik muretsevad, kuidas noor pere kestab seda, kui pereisa tantsule läheb. Tantsud tähtedega järgmise hooaja koosseisu valikul (kui seda veel tehtaks) ei tohiks mingil juhul sm Rõivasele helistada, siis võiks päris pööraseks minna!
m
23. oktoober 2017, 08:45
Miks pole ohver võtnud ühendust, vaid ajab endiselt oma asja meedias?
m
Miks ja miks?/ 23. oktoober 2017, 09:00
Kui kära taevani tõusmas, siis peaks seda ka õiguskaitse niigi kuulma, ehk kontrollima. Ja ega see naine juhuslikult ise lehte kirjutama trügi!?
a
23. oktoober 2017, 09:12
Aga seda ta ju just tegigi. Ja kui ollakse nii julge, siis peaks vähemalt kogu loo lõpuni ära rääkima, mitte tilgutama killu haaval.
t
TT/ 23. oktoober 2017, 10:05
k
23. oktoober 2017, 09:08
Kumb neist on ohver? Tundub, et mõlemad!
s
23. oktoober 2017, 09:11
See virtuaalne mull ei toonud midagi sisse, ükski ajakirjandusväljaanne selle eest pappi ei köhi.
n
no nii rumal ikka ka/ 23. oktoober 2017, 09:35
olla ei saa kui sellise asjaga esile tuled.Metsas elad või?
k
Kristi/ 23. oktoober 2017, 10:37
Eks ohver on kusagile kõrvaldatud,et ei saaks enam ütlusi anda ja Tavikese vastu seista,Taavi tahab olla õiglane mees kuid varasematest aegadest teada et on üks seelikukütt,ta küll tempe teinud asetates end tähtsale kohale,ta kõrge ametnik võib teha mis heaks arvab,tava inimene on tema jaoks praht(ei keegi)
k
kui/ 23. oktoober 2017, 08:41
kaua saab yhte jama kaagutada? Ei poolda mingit ahistamist aga on imelik et naisterahvas undab mööda meediat aga ei ole politseisse avaldust teinud. Suure hi´ngevaluga naine ei oota 2 nädalat , vaid oleks kutsunud seal samas kohaliku turvamehe /politsei. Midagi on selles loos mäda! Aga Röivas peaks ka riigikogu kohalt tagasi astuma. Mees , kes ei suuda oma käsi kontrollida, selle koht ei saa olla riigikogus. Aumeeste mäng!
r
ra/ 23. oktoober 2017, 08:56
Võõrastes kajutites rändaja Jaak Madisson ka siis?
t
to : ra/ 23. oktoober 2017, 10:33
Madisson ei istunud Toompeal kui väidetavalt mööda kajuteid kondas. Ja muide, kui Madissoni casel oleks töepöhi all olnud siis see mees oleks olnud peale esimest kajutis käimist hommikul kl 8.05 kaldal kott syles ja nautinud vallandatu staatust. Laevas on elu ja reeglid karmimad.
k
23. oktoober 2017, 09:39
Kohalik politsei oleks tõenäoliselt ahistamist jätkanud, mitte aidanud.
t
to kui/ 23. oktoober 2017, 13:07
kas sa ikka undad ja aru ei saa, et välismaal juhtunu kohta ei saagi teha eesti politseis avaldust. malaisia aga on islamimaa, seal pole mõtet teha ja aasta aega kohtus käia, juba uuris ju seal, et kuidas avaldust teha. miks see sulle pähe ei mahu?
v
Valija/ 23. oktoober 2017, 08:40
Minu ennustus täitus. Tänu Taavi tegevuse õigustuste laviinile ja ahistatu mõnitamisele avaldaski EP sellest vahejuhtumuist uue kirjutise. Loodan , et kõik need teod tuuakse õiglaselt avalikkuse ette ja Taavi koos oma kaaskonnaga lõpetab ükskord selle vassimise. Tuleb olla aus nii ahistatu ,enda ja kodanike ees. Alles siis on asi lõpetatud ja rahu saavutatud.

k
Kõik / 23. oktoober 2017, 08:40
(nii mehed kui naised) võiksid nende suhtes tehtud ahistamislood avalikkuse ette tuua ja ühtlasi esitada, mida need neile andsid.
l
23. oktoober 2017, 09:09
lähenemiskatse ei ole samastatav ahistamisega. Kui ikka keemiat ei ole, on kõik kohe naiste meelest ahistamine. Sinusuguste koht on hullumajas, aja seal oma teooriat.
t
to / 09:09, / 23. oktoober 2017, 09:40
no on ikka küll kui käpad käiku lasi,ära aja rumalat juttu.Kui kinni ei panda,siis mäelt tuleks kohe kindlast pika liuga alla potsatada.
Aga pole ju neil seal mingit moraali,millestki muust rääkimata.
a
ahah siis/ 23. oktoober 2017, 13:09
viskas naise koos riietega ja telefoniga basseini, aga ahistamine ei ole? on lähenemiskatse ilma keemiata? ahah siis, polegi midagi öelda nii rumaIa jutu peale tõesti.
k
Kalm/ 23. oktoober 2017, 08:30
... ja peale suvist väsitavat sõjaõppust oli parim lõõgastus õhtuti väike tants Pallinguga
k
Kaua/ 23. oktoober 2017, 08:20
seda lugu veel käiatakse? Kohati tundub, hullemat kuritegu pole võimalik sooritada, tegelikult paja ja katla lugu - ei ole üks saatan ja teine pole ingel.
o
olgem täpsed/ 23. oktoober 2017, 08:06
Seksuaalrünnak on vägistamiskatse,mitte ahistamine.
t
täpselt nii/ 23. oktoober 2017, 08:23
Kui iga flirt on vägistamiskatse, siis istuksid kõik mehed vanglas.
p
pole sõnu/ 23. oktoober 2017, 09:47
kui targad advokaadid kommaris on.David ju seletas algul isegi,et see oli lihtsalt liiga lähedal tantsimine.
Mis toimub meie vabariigis,kõik pikanäpumehed,lillad ja muidu aferistid künkal.
Tulge mõistusele,kaua võib.
j
jah/ 23. oktoober 2017, 09:49
MIs flirti on vaja kahe abielus kahe lapse isal?
j
jah?/ 23. oktoober 2017, 13:09
iga flirt lõppeb nii, et mees viskab ei öelnud naise basseini peol? aa, okei siis.
m
mees/ 23. oktoober 2017, 09:01
Kle sa ei jõua advokaaditasusid niipalju ära maksta, kui palju naised mehi ahistavad. Naistel on üks suur probleem: kui võtta kõik juhtumid videosse ja pärast küsida, mis juhtus, siis on lahknevus nagu öö ja päev. Tahad proovida?
i
irw/ 23. oktoober 2017, 08:03
milleks kommenteerimisvõimalus, pange juba kohe auk kinni.
Vihjeks: eelmise kahe rõivase teemalise artikli juures kadus 300+330 kommentaari.
k
komsomolskaya pravda/ 23. oktoober 2017, 08:10
niion,,huvitav kelle korraldusel tuhanded kommentaarid kaotatakse?
k
Kaks kanget/ 23. oktoober 2017, 08:00
Egas rõigaski ei taandu riigikogust.
m
Mis / 23. oktoober 2017, 08:24
taandumisest on jutt !? Mehe koht on kohtukulli silma all aga mite riigikogus.
a
Aga/ 23. oktoober 2017, 09:08
selles loos siin kõik ikka päris kuld kah ei ole. Mis signaale andis see naisterahvas, et Rõivas teda katsuma hakkas?? Rahvale on antud ainult suurt hädakisa ahistamisest, aga kogu selle loo algus on kuidagi maha vaikitud.
j
jah/ 23. oktoober 2017, 09:48
Minu teada on Rõivas abielus 2 lapse isa. Isegi kui naine annab mingisuguseid "signaale" siis võiks riigikogu aseesimehel nii palju enesekontrolli olla, et ei lähe võõrast naist käperdama. Aga mis siis kui see oleks olnud FSB agent? Lisame siia juurde Rõivase suured võlad siis on ta Venemaa eriteenistuste poolt väga kergelt manipuleeritav.
k
käperdis/ 23. oktoober 2017, 09:51
Arvan, et purjus rõivale piisas sellest, et naine kandis kleiti. Mis signaale seal rohkem vaja?
m
mõtted/ 23. oktoober 2017, 10:13
Ärge ajage pada, palju teil endil võlgasid on?! Nagu soust kõik ühes pajas.
j
jah/ 23. oktoober 2017, 10:35
Mis meie võlad siia puutuvad? Meie ei esinda riiki ja meil ei ole pääsu riigisaladustele. Selline võlgades käperdaja on Kremlile väga kerge saak ning meie julgeolekule tõsiseks ohuks.
ä
23. oktoober 2017, 12:06

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee