142 kommentaari

E
ekre aeg on läbi.  /   09:21, 17. okt 2017
Panid endale tule ise otsa.
E
Ekre ja ekre  /   14:01, 17. okt 2017
Eesti rahva aeg on läbi saamas , pealinnas ruulivad mitteestlased ja eestlased on täielikult killustunud ja korrumpeerunud kildkondade pealikud ajavad oma ja sõprade asja, rahvast need ei hooli. Ekrel pole õigeid kõnetorusid ja neid ei kuulda või ei kuulata aga pead on otsas kõigil eks hiljem saadakse aru kuhu ebapädev ärimaailmast sõltuv valitsus riigikese tüürinud on, hetkel juba selge et eelarveliselt ollakse ebaõnnestunud ja ollakse muutunud eelmiste valitsustega ühte nägu ja lubatud riigireforme ja maksupoliitika muutusi ei tulegi, siim kallas valvab selle üle et ei tuleks ja vaid rahva maksukoormis suureneb jätkuvalt.
P
Pole kunagi  /   09:18, 17. okt 2017
toetanud keski, aga tõe huvides peab ütlema, et vinge kamp, keda kõik muud püüavad kõigi jõududega materdada ja hävitada, ometi võitsid Tallinnas ikkagi parimatena. Sama Savisaarega, keda kõik juba aastaid hävitavad, aga hääli ikka rohkem kui teistel
R
Rita  /   18:13, 16. okt 2017
Kas need on tõesti eestlased, kes EKRE-t siin ennastunustavalt materdavad? Õndsad on need, kes vaimust vaesed...? Vahel võib liig hilja olla mõistuse kojutulekuks. Riigikogu valimisteni on õnneks aega veel oma pead kasutada ka millekski muuks kui mütsi kandmiseks.
M
Mart Helmelt võeti 200 HÄÄLT MAHA!  /   22:08, 16. okt 2017
POMM plahvatas! Lugege Tartu Postimeest! TÄNA Pärnus häälte ülelugemisel selgus, et Mart HELMELE oli kirjutatud 200 HÄÄLT ROHKEM! Mart Helmelt võeti täna 200 häält MAHA! ÕUDNE EKSIMUS! KELLE süü läbi see sai võimalikuks...?
  /   08:57, 17. okt 2017
hea,et selle mehe hääled,oligi liiga palju sellistele
T
to Rita  /   02:30, 17. okt 2017
Võib - olla on mõni kaasajooksik ka, aga peamiselt on Ekre sõimajad reformi palgalised kommentaatorid.
  /   09:02, 17. okt 2017
Täna on EKRE veel tegelikult käkre - nad peavad omale eliitinimesi parteisse paluma ja igasugused kalkarid partei ridadest eemaldama. Muide hea, et pikiu näppe said - c.a. 6 poliitikuks sovivat kodanikku kogu pundi peale - jääb väheseks!
V
vaimust rikkad  /   12:23, 17. okt 2017
arvavad, et uus Hitler päästaks meid ?
U
Uunu  /   17:23, 16. okt 2017
Need, kes EKRE vastu kiunuvad ja nende kaotust üritavad näidata, elavad oma soovunelmate maailmas ega näe tervet pilti. Kui eelmistel valimistel sai EKRE 1% häältest, siis nüüd 6%. Nüüd on nad tervelt 40 omavalitsuses. Kasvatasid tulemust seega 6 korda. Eks tragöödia või leina esimeseks faasiks on ikka eitus. See ongi tavaline. Järgmine kord saab EKRE 36 % häältest. Juhhei
T
to Uunule  /   18:03, 16. okt 2017
Need on reformi palgatud kirjutajad ju.
1
18:03  /   20:33, 16. okt 2017
Kommentaarium ei ole ainult sajakonna EKRE palgalise kommija päralt iga päev.
Kaduge nurka nutma kaotuse puhul!
V
Vaadake EKRE "väga head" tulemust!  /   20:32, 16. okt 2017
Vaimuvaesed ekrelased! KÕLVART ÜKSINDA sai ROHKEM hääli kui kogu EKRE ja IRL üle terve EEsti KOKKU! No küll on ikka EKRE-l "väga hea" tulemus! Kas olete narkouimas või...?
M
Millised eestlased   /   14:06, 17. okt 2017
Need valisid kölvartit, ja millist toetust see kolonist siis evib , vaid kivihunnikus nimega lasnamäe .
U
Uunule, 17:23  /   22:23, 16. okt 2017
Uunu! Sul on PALAVIK ja katus sõidab! Lõpetage see UNISTAMINE 36% häältest ära!
Lubasite saada 51% presidendi valimistel ja sama ka nüüd, aga TEGELIK TOETUS on AINULT 6,7%. Isegi IRL on teist ees 8%-ga. Järgmine kord saab EKRE 3,6 %.
I
ilma naljata  /   17:20, 16. okt 2017
Huvitab, kui vanad on kommenteerijad, keda reform on palganud.
Kirjapildi ja väljendite põhjal otsustades 10 - 14 aastased.
Lihtsalt ei ole võimalik, et täiskasvanud niimoodi kirjutavad.
1
17:20  /   20:35, 16. okt 2017
EKRE kommenteeriajad on ALLA 10-aasta vanad. Nad oskavad kirjutada ainult: valin EKRE, valin EKRE, EKRE võidab valimised, EKRE võidab valimised....jne. Aga tegelikult eesti rahvas EI VALINUD EKRE-t ja EKRE KAOTAS valimised.
K
Kardate jubedalt   /   14:10, 17. okt 2017
Et niimoodi tõmblete, veidi väärikust võiks olla aga kui olete hirmunud kolonist siis arusaadav.
O
Ok!  /   17:19, 16. okt 2017
Tubli! Ikka tuleb edasi liikuda. Väikestest edusammudest saab kunagi suur tulemus.
M
Mart Helme KAOTAS 200 HÄÄLT!  /   22:11, 16. okt 2017
Täna häälte ülelugemisel selgus, et Mart HELMELE oli Pärnus pandud EKSLIKULT 200 häält ROHKEM. Seega võeti Mart Helme valimistulemusest 200 häält MAHA!
ÕUDNE PROHMAKAS!
M
mõtlik  /   11:16, 17. okt 2017
ja Tartus oli EKRE kandidaadilt hääli vähemaks loetud... liiga vähe kokkusattumusi? kas teiste erakondade kandidaatide häälte lugemisel ei tehtud ühtegi viga? kellele läksid Mart Helmelt äravõetud hääled? mis pagana jama on ikkagi nende e häältega kui Sõõrumaa teadis kindlalt endal tuttavate, sugulaste hääli olevat? Andsin küll oma hääle kohalikule valimisliidule aga...midagi räpast toimetatakse küll valitsevate võimuparteide poolt ekre´ga j a peab olema pime, et seda mitte märgata. Demokraatia pidu?! endal ei ole imelik nii lauslabaselt valetada?
P
poliitika  /   16:46, 16. okt 2017
valimised on näidanud, et nn kroonika efekt suureneb, oodatakse kerget meelelahutust, mängulusti ja suuri lubadusi. Ekrekad on liiga tõsised, sellest ka natuke vähenenud huvi nende vastu, põhimõttekindlad inimesed valivad, kerglased kaovad tagant ära. Sotside edu tuleb ladusast mulast, mida toetab meie põhimõttelage popkultuur. Isamaalased said seekord endale ka vabakate hääled, siit nende uus edumaa ekrelaste ees. Kõige huvitavamad on muidugi raskekaallased oravad ja keskid. Millel põhineb tänaste oravate edu? Võiks vastata, et paremate parteide puudumisel, aga muidugi ka ilusatel ülikondadel, seksikatel poistel ja rumalatel tüdrukutel. Keskide poolehoidjad näitasid, et nad soovivad endiselt ühte tugevat liidrit ega pööra erilist tähelepanu liidri isikule, seos konkreetse Eestiga pole neile ka eriti oluline
V
Võit on juba silmapiiril!  /   16:20, 16. okt 2017
Seekord ekre võitis, aga järgmine kord tuleb juba täielik võit-abzoluutne!
1
16:20  /   16:32, 16. okt 2017
Seekord EKRE KAOTAS jälle! Millal hakkab ekrelastel mõistus pähe tulema, et nad ei röögiks enam kaotuse puhul mingist "võidust"...?
M
mida   /   17:20, 16. okt 2017
võitis ?
L
lugeja  /   18:17, 16. okt 2017
Valijaid. Raske aru saada?
1
17:20  /   20:37, 16. okt 2017
Kõlvart sai üksinda ROHKEM hääli kui kogu EKRE ja IRL-i erakond KOKKU.
No on ikka üks kõva "võit" küll!
N
nii  /   16:09, 16. okt 2017
Ka minu pere valis EKREt, kuigi valik oli küsimärgiga, sest inimene keda valisime - me ei tundnud. Oli teise valla inimene, võõras. Kuid süda ütles,et tuleb teda valida, et toetada EKREt. Ja otsus oli õige. Härra valiti volikokku!
1
16:09  /   16:34, 16. okt 2017
Edaspidi ära enam nii rumal ole, et valid EKRE.... Kuipalju makstakse palgalisele kommenteerijale EKRE-s...?
E
Eino Taruk  /   17:03, 16. okt 2017
Naljahammas. EKRE tegi väga piiratud rahaliste võimalustega suhteliselt rahuldava tulemuse. TMõni teine erakond, kelle oli raha kui raba, seda ka palgaliste kommentaaride tarbeks, sai ikka kõva pettumuse.
-
---  /   17:56, 16. okt 2017
meie pere valis ka ekre.miks palgaline ?
1
17:03  /   20:39, 16. okt 2017
Kas 6,7% on HEA tulemus? Vaevalt valimiskünnise PIIRI ületamine....
HÄBI võiks olla ja suu kinni hoida ekrelased....
T
To 17:56  /   21:08, 16. okt 2017
Ei valinud õnneks, paljud teised ka mitte. Ja sellest oli kasu
T
to 17. 56  /   02:37, 17. okt 2017
16. 34 kommi kirjutas reformi poolt palgatud isik.
S
siim  /   16:03, 16. okt 2017
Muidugi olid EKRE ja nende toetajate lootused suuremad ja muidugi on nad pettunud ja muidugi hõiskavad globalistid rõõmust....hetkel on seis selline,teiste vigadest õppimisvõime kahjuks inimestel puudub.Eesti saab varsti EL-ist uue portsu,mis on tunduvalt suurem,uuseestlasi ja siis tulevad ka getod ja vägiteod,alles siis hakkavad hästi elavad ,headel töökohtadel lösutavad eestlased mõtlema...ja ka miinimumpalgal vegeteerivad vaesed,kes õhtul enam ühistranspordiga sõita ei julge,saavad aru kui lihtsameelselt rumalad nad on olnud.
S
siimule, 16:03  /   16:36, 16. okt 2017
Kui näed VIIRASTUSI ja HALLUTSINATSIOONE, siis tuleb kohe arsti juurde minna, ekrelane! Sinu nägemused ei lähe kunagi täide.
K
Khm  /   18:25, 16. okt 2017
Kuidas ei lähe, kui juba siin 5 pruunlast piiras kahte tüdrukut. Aja küsimus ainult. Põhiline on see, et me ei oska naabrite vigadest õppida. Peame õppima oma vigadest...
E
ekre valija  /   15:41, 16. okt 2017
kirjutasin teise kommentaari, kus analüüsisin natuke rohkem valija käitumist, aga seda tsensor enam läbi ei lasknud, ega midagi, aga soovitan konservatiividel arukate arutluste kõrval panustada rohkem ka tsirkusele: lihtsameelsem valija armastab lihtsamaid etendusi, alaealised valijad armastavad e-valimisi, naisvalijad armastavad seksiteemasid jms
V
valimised  /   16:07, 16. okt 2017
nii on, valimistel võidavad emotsionaalsemad kandidaadid, selle taga seisab ka sotside edu, näitlejad oskavad tühja kotti magusate emotsioonidega täita ja hääled tulevad
T
to eestlased  /   17:17, 16. okt 2017
Reformi ja teiste Brüsseli kummardajatega lakkavad eestlased varsti rahvusena olemast.
Nii et varsti ei saagi eestlased rahvusena valida, kuna sellist rahvust enam ei ole, kui nii edasi läheb, nagu praegu läheb.
Kurb, väga kurb.
E
eestlased  /   16:11, 16. okt 2017
EKRE on HÄÄBUV erakond! Enamus eestlasi ei hääleta kunagi EKRE poolt!
T
to eestlased  /   16:27, 16. okt 2017
Ekre sai viis korda rohkem hääli kui eelmistel kohalikel valimistel.
V
valimised  /   16:36, 16. okt 2017
kõik erakonnad on siia-sinna natuke muutuvad, eriti esialgu, kui ollakse veel algajad, ka EKRE võib sellisel kujul hääbuda, aga EKRE põhimõtted ei hääbu enam, EKRE suurim kangelastegu on ja jääb püsima: eestlane julgeb nüüd jälle rohkem rääkida ja valija oskab oodata
S
Sisu peab ka olema  /   15:36, 16. okt 2017
Ekrele ütleks vaid niipalju, et Tühi kott ei seisa püsti.
V
valija  /   15:51, 16. okt 2017
Toompea saalis on kolmveerand kotte tühjad, kuidas nad püsti seisavad, ei oska öelda, aga istuda suudavad suurepäraselt
1
15:36  /   16:13, 16. okt 2017
See kott oli enne valimisi ÕHKU täis puhutud aga nüüd lamab TÜHJANA põrandal.
Valijad näitasid EKRE kiidukukkedele koha kätte.
M
Marta  /   17:40, 16. okt 2017
Seleta lahti, mida mõtled "kiidukukk" all? Ekre teeb siiski edusamme, sa ei saa valget mustaks rääkida. Erakonna poolt hääletanute arv suurenes kõvasti ja paljudes valdades on nüüd erakonna esindajad olemas. Ainuüksi Tallinnas on EKRE esindajaid 4 aasta taguse 1,3 protsendi asemel 6,7 .
M
Martale  /   18:15, 16. okt 2017
Reformi palgalised ei oska midagi lahti seletada.
1
17:40  /   20:41, 16. okt 2017
Põnnadi - põnnadi hüppas EKRE põis kuni PAUGUGA lõhki käis....
Paha haisu kõik kohad täis....
T
to Sisu peab ka olema ja 16. 13  /   18:14, 16. okt 2017
Palgalisel jälle ise küsin, ise vastan komm.
T
totule  /   12:31, 17. okt 2017
olen väikese pensioniga penskar, pole kunagi ühtegi parteisse kuulunud, minu jaoks on nad kõik pätid, aga kõige suuremad on ekrelased.
E
Edgar.  /   15:34, 16. okt 2017
Perekond Helmede lõpp on ligidal.
E
eestlased  /   16:14, 16. okt 2017
Maha mõisnikud Helmed! Maha eesti rahva vereimejad!
M
Mr Cool  /   15:30, 16. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
Ha-haa-haaaaa....  /   15:54, 16. okt 2017
refide eliit on s.kall as, t.rõi vas! teistel parteidel selliseid "imemehi" ei ole ja õnneks ei tule ka!
1
15:54  /   21:34, 16. okt 2017
Sinu EKRE ei jõua reffide tasemele MITTE KUNAGI!
P
pärnakas  /   15:27, 16. okt 2017
Tänu M.Helme häältele sai Pärnus volikokku 6 inimest. jah,ega tavaliselt paarikümne häälega ikka volikokku ei saada! EKRE on pagulaste kampaaniaga hääli saanud,muidu poleks midagi saanud!
T
to pärnakas  /   18:17, 16. okt 2017
Ära kirjuta lollusi.
Ekrel on põhjalik tegevusprogramm, millega sina muidugi tutvuda viitsinud ei ole.
T
To to pärnakas  /   21:11, 16. okt 2017
Tegevusprogramm
1. Kui on must näita ust
2. Tehke palju lapsi
Kõva programm ju!
1
18:17  /   21:36, 16. okt 2017
Kedagi ei huvita EKRE marksismi - leninismi programm! Sellega ei saa isegi peput pühkida...
L
lilli  /   15:24, 16. okt 2017
seekord hääletasin ka ekre poolt, reform enam ei meeldinud, keskerakonna välistan igaveseks.
L
Lillile, 15:24  /   16:18, 16. okt 2017
Ja sinu hääled läksid vett vedama, sest EKRE KAOTAS valimised! Kas nüüd saad TARGEMAKS?
E
ekre valija  /   15:22, 16. okt 2017
EKRE on siiani toetunud mõistusega valijale, panustanud arukatesse selgitustesse, edaspidi tuleks selles osas ennast kindlasti kaasaegsemale lainele lülitada, valimised on suures osas tsirkus, tähtis on klantspilt, magusad emotsioonid jms, mis valimise lihtsameelsemale valijale ahvatlevaks teeb, ja e-valimistest pääsu ei ole, kasvõi alaealised valijad, nemad ei lähe ega läinudki jaoskondadesse, nende jaoks on valimine lihtsalt väike näpuklõps klaviatuuril, mille eest täiskasvanute maailm siis neid kiidab, eilsel valimisel sai Taavi need alaealiste klõpsud kõik endale
E
Elagu Eesti!  /   15:19, 16. okt 2017
Martin Helme sai rohkem hääli kui ministrid Ligi, Reps ja Mikser.
P
pärnakad  /   16:20, 16. okt 2017
Osa ekrelaste poolt hüsteeriasse aetud vanainimesi ja harimatuid hääletas Pärnus Martin Helme poolt. HÄBI neile!
L
lugeja  /   17:42, 16. okt 2017
Häbi sulle valetamise eest! Martin Helme küll Pärnus ei kandideerinud, vaid hoopis Tallinnas.
1
17:42  /   21:40, 16. okt 2017
Pärnus kandideeris Mart Helme!
Ü
üks   /   12:34, 17. okt 2017
perekond kõik.
1
15:19  /   16:41, 16. okt 2017
Äkki VÕRDLED veel ka nendega, kes said valimistel 1....2....või 3 häält...? Siis on "saavutus" veelgi suurem ja uhkem!
T
to pärnakad  /   18:18, 16. okt 2017
Ära häbista pärnakaid. Kah pärnakas.
P
pärnakad  /   21:42, 16. okt 2017
Pärnakad on väga TUBLID! Pärnus võitis valimised REFORMIERAKOND!
P
Pärnust, 15:19  /   22:27, 16. okt 2017
Lahuta nüüd Mart Helme häältest ekslikult kirjutatut 200 häält MAHA!
E
ekre valija  /   15:14, 16. okt 2017
karta võis, et EKRE-l tuleb väiksem protsent kui küsitlused näitasid ja seda mitmel põhjusel sh ka presidendi sekkumine valimistesse, aga no pole hullu, Tallinnas ikka hea seis ja see on kõige tähtsam, pealinnas ollakse nähtav, asjad edenevad
N
nii on   /   15:02, 16. okt 2017
Taskupartei EKRE näeb nüüd reaalset pilti.Helmed kaaperdavad need mõned tuhanded hääled oma nimele,mõned sellid veidi veel ja ülejäänud on ümmargune mull.Nagu laulukeses läks põis suure pauguga lõhki ja reanimeeritud Rahvaliit vaevalt hingab ,töö tegijat sääraselt loomalt küll loota pole.Meedias mulle puhuda ju paar meest võivad aga see on ka kõik.Volikogudes istuvad nurgas nagu püksi teinud poisikesed.
Z
zen  /   15:08, 16. okt 2017
EKRE tegi 5 korda parema tulemuse kui eelmisel KOVil. Tubli töö!
T
t  /   15:53, 16. okt 2017
arvan sama.
V
vaadake valimiste tulemusi!  /   21:44, 16. okt 2017
EKRE poolt hääletas AINULT 6,7% valijaid. Isegi IRL sai 8%.
Seega 93,3% valijaid EI HÄÄLETANUD EKRE poolt ja näitasid EKRE-le keskmist sõrme....
E
Eesti eestlastele!  /   15:29, 16. okt 2017
EKRE pole loodudki mingi tänava aukude parandamiseks või mingi tillukese valla rahade kantimiseks, EKRE on riigi eestlastele tagasivõtmiseks loodud erakond. EKRE on teinud väga hea tõusu ning tuleb Riigikogu valimistel valimitse võitjaks.
E
EKRE - lõpetage oma naeruväärne möla!  /   16:25, 16. okt 2017
Lõpetage MÖLA, ekrelased! Pidite ju presidendi valimisel VÕITMA, pidite KOV-i valimised VÕITMA, aga KAOTASITE häbiväärselt mõlemad! KAOTATE ka Riigikogu valimised!
E
EKRE toetus RAHVA seas on SELGUNUD!  /   16:23, 16. okt 2017
EKRE peaks nüüd ARU saama, KUIPALJU TEGELIKULT EESTI RAHVAST toetab EKRE-t ja lõpetama oma kiidukõned kui ekrelastel üldse mõistust peas on....!
L
lugeja  /   17:45, 16. okt 2017
Kahju et sinul mõistust peas ei ole. Sinu aju on Kremli propagandakahuritest vist kahjustada saanud. Ja mis "kiidukõnedest" sonid?
T
to lugeja  /   18:23, 16. okt 2017
Reformi palgalised ei analüüsigi, mida kirjutavad. Teevad oma tööd ja saavad selle eest reformilt palka.
1
16:23  /   21:46, 16. okt 2017
EKRE-t toetas ainult 6,7% valijaid aga 93,3% EI TOETANUD EKRET!
Rõõmustage, ekrenaudid!
J
ja kuna  /   12:37, 17. okt 2017
valimas käisid ainult pooled valimisrealistest, siis jagage need protsendid veel kahega, saate tõelise toetajate arvu :).
K
kodanik  /   14:58, 16. okt 2017
Savipäts on okupant.
M
Matti  /   14:39, 16. okt 2017
K
Katti  /   15:07, 16. okt 2017
Ta võib seal nurga taga arvata mida iganes teisiti.
M
matsu  /   14:32, 16. okt 2017
Vaatasin, et ka Vakra sai rohkem hääli kui Martin Helme. Mulle küll Vakra räuskav mölapidamatus üldse ei meeldinud, aga näe ometi oli parem kui Helme. Rahvas toetas!
L
lugeja  /   17:51, 16. okt 2017
See et sai alla 800 hääle rohkem pole nüüd küll mingi näitaja. See ei tähenda mingit "paremust".
K
Karin  /   18:25, 16. okt 2017
Vakra nii ebameeldiv tegelane, ei taha tema nägugi näha.
A
alf  /   14:30, 16. okt 2017
EKRE ainukene eksimus tehti strateegias, kui Helme väitis, et Tallinnas tuleb keskerakonna võim kukutada? Pidanuks parem vaikima ja kannatlik olema ning ootama õiget aega. Aeg muutusteks ei olnud veel küps, kuigi napilt jäi puudu. Aga jõudu edaspidiseks tule andmiseks.
E
ei valinud  /   16:02, 16. okt 2017
Ekre karjub just seda mis parajasti tundub aktuaalne olevat ja millega saab tavainimeste hääli korjata. Nad oleks nõus ka vanakuradi vanaemaga diili tegema kui see kuidagi edu tooks. Kui multikulti praegu popp ei oleks siis ei räägiks sellest ka nemad. Ühesõnaga-nõme populism!
L
lugeja  /   17:53, 16. okt 2017
Asjadest tuleb õigel ajal rääkida, mitte siis kui hilja! Ja "karjuvad" kõik erakonnad sellest, mis parajasti tundub aktuaalne olevat. Ja millest siis veel peaks rääkima???
O
olge ise ka tublid  /   17:35, 16. okt 2017
Pole nõus. Alles teises artiklis Saarts kirjutas, et seekord jäi valimisaktiivsus lahjaks, kuna polnud mingit "suurt teemat" või vastasseisu. Et eelmine kord oli see tuntavam ja valijaid rohkem - sellest lähtuvalt just sellised suuremad vastandumised mobiliseerivad valijaid. Ma usun, et EKRE valijad hindavadki sirgeselgsust, julgust nimetada asju õigete nimedaga ja mitte karta teravat vastandumist kõigile kartelliparteidele, kui selleks on ka alust. Lihtsalt on paratamatus, et suurem osa eestlasi on lihtsameelsed l-a-m-b-a-d, kes lasevad end mõjutada meediast ja kartelliparteide valelikust poliitikast.
K
kui on   /   12:41, 17. okt 2017
probleem, siis tuleb see lahendada, aga mitte ekre kombel - pead maha.
P
paras eesti rahvusest sovjettidele  /   14:17, 16. okt 2017
Kekserakond on okupantide partei ja raffas ise valis okupante,nii et paras ongi kui sellist raffast aegajalt okupeetotakse naabri poolt.
E
ekre  /   12:42, 17. okt 2017
on ise ennast nimetanud röövkapitalistide esindajateks koos reformiga, kellega ainult nõus koostööd tegema. Kas arvad, et rahvas tahab mõistallis vitsa saada ja esimese öö õigust?
V
Viimsi ilmingud  /   14:12, 16. okt 2017
Miks ei saanud Bõuvi isegi oma abikaasa häält. Kas peretüli on majas ?
  /   14:05, 16. okt 2017
Tubli poiss Martin, ikkagi 2500 häält, kui rahandusministril on 61 häält.
M
matsu  /   14:18, 16. okt 2017
Simson konkureeris mardiga ja sai ka rohkem hääli :)
See mulle meeldib, las vanamees silitab oma lennuvälja...
M
Mart Helmele  /   21:49, 16. okt 2017
HÄBI, Mart Helme! Jäid isegi naiterahvale, Kadri Simsoni alla....
1
14:05  /   21:48, 16. okt 2017
Juhtus suurem lambakari Pärnus valima...
O
on jah,  /   12:43, 17. okt 2017
kui ekrele andsid hääled.
P
pulitulu...  /   14:05, 16. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kui ma  /   14:15, 16. okt 2017
neid pooldaks fanaatiliselt, nagu teie, siis annaks isegi peldiku presidendiks valimiste puhul neile hääle. Nüüd aga ei käinud umbes pooled valimisealised valimistel, seega need protsendid tuleks pooleks jagada, siis saaks tõelise toetuse :).
M
matsu  /   14:19, 16. okt 2017
Ekreiidid hakkavad jälle ennast puhevile ajama, et näida tegelikust suuremad.
:
:)  /   14:37, 16. okt 2017
EKRE tegelik toetus on ümmargune null.
R
r  /   15:55, 16. okt 2017
eksid
L
lugeja  /   17:55, 16. okt 2017
Sinu selline prääksumine on ümmargune null!
I
Indrek2  /   14:00, 16. okt 2017
Riigikogu valimistel näeme. Hea, et edgar ning sõõrik & co hävisid.
V
valijad  /   21:55, 16. okt 2017
Riigikogu valimistel EKRE ei ületa valimiskünnist isegi....
C
CV  /   13:58, 16. okt 2017
Ei maksa EKRE madalat protsenti mõnitada. Meie vallas kandideeris 2 EKRE liiget valimisliitudes ning eraldi nimekirjad olid ainult reformil, keskil ja sotsidel. Koore riisus muidugi Reformierakond. Andsin hääle ühele ekrelasele, kes saigi volikokku sisse, aga statistikas on minu EKRE eelistus nagu kaduma läinud. Tean, et vähemalt tema võitleb nt pagulaskeskuse loomise vastu. Arvan, et minusuguseid valijaid, kel polnud võimalust EKRE-t valida, oli maapiirkondades palju. (Minust endast: kesk-eriharidusega endine Isamaa valija)
1
13:58/Lihtsalt ei mõeldud  /   14:08, 16. okt 2017
erakondadele, vaid piirduti nägudega. Riigikogu valimised tulevad hoopis teistsuguste tulemustega, olen kindel.
A
ah et oled kindel  /   14:44, 16. okt 2017
mis te annate siis riigikogu valimistel tule asemel bensiini või ?
U
uku  /   13:54, 16. okt 2017
Toomla küsib, et mida teeb Olümpiakomitee president kohalikus volikogus. Vastan, et mitte midagi ei tee.
L
lugeja  /   13:50, 16. okt 2017
EKRE "unistas" ka presidendi valimistel aga sai HÄBISTAVA kaotuse! Nüüd KORDUS see juba teist korda... Aeg oleks neil mõistus pähe võtta ja lõpetada pilvedes hõljumine!
K
kodanik  /   17:58, 16. okt 2017
Kuidas siis see kaotus on kui saadakse varasemaga võrreldes 5 korda rohkem hääli!? Mine kooli ja õpi lugema ning arvutama.
E
EKRE ja IRL said KOKKU Kõlvartist VÄHEM hööli!  /   21:59, 16. okt 2017
Kui ühe hääle asemel saad viis häält, siis see ei ole küll mingi saavutus!
Kogu EKRE ja IRL pundid said KOKKU VÄHEM hääli kui Kõlvart ÜKSINDA!
HÄBIVÄÄRNE!
J
jah  /   12:47, 17. okt 2017
mina leidsin eile põrandalt 2 senti, hurraa, nii suur võit, sest nüüd olen ju rikkam 2 korda, sest üleeile ei leidnud midagi :).
M
Meie pere 69 hääled inimest läksid ekrele  /   13:49, 16. okt 2017
Ja kõik sugulased 600tüki ja mitu küla
T
tegelikult  /   14:18, 16. okt 2017
kogu rahvas hääletas nende poolt, isegi venelased ja moslemid, aga massoonid kaaperdasid hääled :).
K
Khm  /   18:04, 16. okt 2017
Sa oled pooleldi õigel teel, isegi kui soovisid iroonilisena näida... :)
.
...  /   13:41, 16. okt 2017
Austria valijad on targemad nemad valisid konservatiivid.
M
matsu  /   14:23, 16. okt 2017
Meie konservatiivid ei suuda oma endisi aegu taastada ja ekre natsid muidugi lasevad kogu konservatiivsuse margi täis. Loodetavasti IRL leiab kunagi jõudu taas tõusta.
T
to matsu  /   18:28, 16. okt 2017
Sa oled küll rahvuselt venelane, kui eestlasi natsideks kutsud.
T
Tuld EKRE  /   13:38, 16. okt 2017
see on alles algus, me võidame niikuinii.
  /   13:36, 16. okt 2017
käbinärijatel on ikka paras feil. ei aidanud ei savika tampimine, ei kolme õe ässitamine. ikka eimiskit! :)
K
Karin  /   13:29, 16. okt 2017
Mis jutt, EKRE võib rahul olla, et üldse said ? Keda või mida Toomla esindab ?
Brüsselit ?
K
Karinile, 13:29  /   13:45, 16. okt 2017
Karin! Saa juba TARGEMAKS! EKRE KAOTAS valimised! Helmede poolt täispuhutud MULL LÕHKES suure pauguga! Enamus eestlais toetab Reformierakonda, mitte aga
EKRE-t. Ärge enam hõisake, vaid nutke suure häälega!
E
eestlais  /   14:12, 16. okt 2017
sinu mull lõhkes, hoopis võitis 5x suurendamisega, kus siin Sinu tarkus on? Paras sulle, keskid tegid oooravatele ära, nuuks, nuuks!
P
pooleldi  /   14:20, 16. okt 2017
valetad, ei toeta naisteahistajaid ja eestlaste küüditajaid väljamaale, ainult pooletoobised toetavad, targad ei toeta ühtegi pätti, kuulugu ükskõik mis erakonda. Ega siis asjata kulutata tohutuid summasid ajupesule.
C
Crack  /   14:41, 16. okt 2017
Reformierakonda pooldab Taavi Martensi arvutiprogramm.
N
no jah  /   14:51, 16. okt 2017
aga miks siis ref ei võitnud, kui kõik neid toetavad
S
sellepärast,  /   12:49, 17. okt 2017
et kõik toetavad ka ekret ja teisi parteisid ende endi jutu järgi :).
N
nb  /   13:26, 16. okt 2017
Unistama peabki suurelt, et täituks osagi selelst.
EKRE suurendas kordades oma osalust omavalitsustes.
E
Ekre oli võitja  /   13:39, 16. okt 2017
viiekordne võit,ainult Hillar Kohvile jäid alla, ta sai 11 X rohkem kui eelmine kord!
1
13:26  /   13:48, 16. okt 2017
Helmed ja ekrelased näevadki iga päev luulusid ja hallutsinatsioone, et nemad võidavad ja kogu Eestimaa valib ainult neid.... Nad vajavad tõsist RAVI - ehk on võimalik veel nendest saada TERVEID inimesi...?
I
Indrek2  /   14:06, 16. okt 2017
Negrusest ei tee isegi ravi inimest.
T
Tim  /   14:15, 16. okt 2017
Ah,et sina 13:26 oled TERVE inimene.Nii,et terve inimene pooldab oma riigi islamiseerumist millele eelneb pussitamised,vägistamised,pommid ehk terrorism.See on siis TERVE inimese tunnus kes pooldab pe...ndust ja islamismi aga kas need kaks asja ikka oma vahel kokku sobivad?
M
matsu  /   14:29, 16. okt 2017
Terve inimene ja ühiskond on igasuguse vägivaldse äärmusluse vastu, kaasa arvatud ekre vastu. Kristlikud konservatiivid ja islami konservatiivid, ainult kumbki ei tea usust suurt midagi. Ühed äärmuslased mõlemad.
@
@Tim  /   15:03, 16. okt 2017
Ah, et EKRE võitleb pdede ja islamistidega. Siis läheb veel aastakümneid enne kui pdesid ja islamiste siin piisavalt on kes EKRE võidule viiks :)
R
Rita matsule  /   18:10, 16. okt 2017
Milles seisneb Ekre "vägivaldne äärmuslus"? Kas kontroll oma riigipiiri ning immigratsiooni üle on see? Kas äärmuslus on oma riigikeele ja rahva kultuuri kaitsmine? Miks nii paksult värve paned? Jäid millestki ilma? Kahtlen sinu mõistuse tervises, mitte nendes 39325 inimeses, kes Ekrele hääle andsid.
M
milles?  /   12:52, 17. okt 2017
Alles nõudsid Riigikogus nende peade mahavõymist, kes neile ei meeldi, annavad tuld ka koolide juures jne.
M
matsu  /   14:25, 16. okt 2017
1% viis korda suurendada on jah tohutu edu!