Swedbank läks oktoobri algul üle vaba tagasimaksega krediitkaartide uuele intressiarvutusele, millega ilmnenud vea tõttu võeti klientide kontodelt ekslikult raha.

Swedbanki krediitkaartide osakonna juhi Kai Voore selgitusel ilmnesid nende süsteemis vead vaba tagasimaksega krediitkaartide üleviimisel uuele intressiarvestuse süsteemile ja selle tulemusena võeti ekslikult osa klientide arvelduskontol eelneval kuul kasutatud krediidilimiit.

„Mahavõetud summa oli krediitkaardi limiidikontol olemas, seega ilma rahata kliendid ei oleks jäänud – raha oli lihtsalt teisel kontol,“ märkis Voore.

Ta lisas, et veast teavitati kõiki kliente, keda oli ligi 7000. Raha kanti tagasi mõningase viivitusega, kuna IT-probleemi ja selle ulatuse väljaselgitamine võttis oodatust rohkem aega.

Refereeritud artikli täisteksti loe edasi Kasulikust.

Jaga artiklit

19 kommentaari

B
Brunn  /   08:45, 10. okt 2017
Küüned ikka enda kasuks.
"
"Jamejala patsient  /   05:48, 10. okt 2017
kohtus. Vabandust, võtsin kannatanult mõned tuhanded, maksan tagasi kui oma digiaju korda saan."

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis