(HEIKO KRUUSI)

Taavi Aas, Keskerakonna linnapeakandidaat:

1. Tõstame pensionilisa Tallinnas 100 euroni; anname igale lapsele võimaluse käia tasuta huviringis;  ehitame promenaadi, mis avab Tallinna merele.

2. Me ei lase sulgeda vabalevis olevat TallinnaTVd ega linna ja linnaosade ajalehti. Eestikeelne haridus muukeelsetes lasteaedades pole kohe saavutatav, vaid selle asemel tõstame eesti keele õpetamise taset. Kuigi valimislubadusena pole seda otseselt kõlanud, on antud mõista, et tasuta ühistransport on munitsipaalsotsialism jms, seega olgu öeldud – tasuta ühistransport peab jääma!

3. 100eurone pensionilisa on 2,8 miljonit eurot aastas, tasuta huviring üks miljon aastas, promenaad ehitatakse linna maadel suuresti välja linnahalli ja Reidi tee projektide käigus. Eelarve kasvus saab arvestada tulubaasi kasvuga ja ka riigi plaanitava tulubaasi taastamisega. Aastal 2018 on kasv ca 30 miljonit.

4. Mõõdukas prügiveotasu annab pigem positiivse tõuke sorteerimiseks ja taaskasutamiseks. Seetõttu leiame, et tasuta peaks olema taaskäideldav prügi, nagu seda on vanapaber.

5. Ei, kuid vähekindlustatutele on toetused, mida vajadusel suurendada. Kaalume ka meetmeid, mis kasutusel mujal Euroopa Liidus.

6. Kõigis haridusastmetes peab olema tasuta toit ja selle tegime ära. Alates 1. septembrist on toit munitsipaallasteaedades tasuta. Lasteaiakoha maksu täielik kaotamine pole aga mõistlik.

7. Keskerakonna väga oluline lubadus on üks huviring kõigile lastele, et noored saaksid oma vaba aega veeta konstruktiivselt ja ennast arendades.

8. Lasnamäe kanali jaoks on olemas palju tänapäevasemaid ja odavamaid lahendusi, nt bus rapid transit (nn metroobussid – toim). Esimene samm selles suunas on Gonsiori tänavale ühissõidukiraja tegemine.

9. Kesklinnas liikumiseks kasutan ühistransporti suhteliselt sagedasti ning pereliikmed kasutavad seda pidevalt.

10. Keskerakond säilitab kindlasti tasuta ühistranspordi ja me ei luba ka erastada linnatranspordi ettevõtet, sest see oleks esimene samm tasulise ühistranspordi poole.

11. Tallinna on juba ehitatud hulgaliselt jalgrattateid. Nüüd on meie eesmärk laiendada jalgrattateede võrgustikku Kesklinnas. Selleks teeme valmis Reidi tee koos promenaadiga ja peatänava, mis on eelkõige suunatud kergliiklejatele. Viime ellu liikuvuse arengukava.

12. Tallinnas on ööbusse katsetatud, aga projekt lõpetati, sest piisav huvi puudus ja kulud, sh turvalisusele, muutusid suureks. Tänapäeval on ühistranspordi osaks näiteks Uber, mis tagab mõistliku hinnaga liikumise vajadusel ka öösel.

Jaga artiklit

13 kommentaari

G
gee  /   19:30, 4. okt 2017
Las tõstab Tallinnas, tõstku teised kohalike OV kandidaadid samuti, pole sugugi vastu, vaid kiidan!
N
Noored kesikud on rahvusmeelsed ja lõpuks  /   13:57, 4. okt 2017
korruptantidest lahti saanud,seevastu mõne eriti ahne orava
(sadamas) protsess alles algab ja siin eriti hümne laulda ei maksaks.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis