51 kommentaari

1
100kg  /   23:17, 4. okt 2017
Tundub ühe suure selli (ikkagi 100kg) enesele vabandusena, et sattus olukorda kus ei pandud tähele et ta 100kg on. Sest mingi joodik oli 110kg. Hirmul on suured, vahest vägagi suures silmad ja et säilitada endas, siiski see saja kilose matšo tunne. Hommikul rõõmsalt peeglissesaaks vaadata on kirjutatud lugu miskist sõjakoerast. Lisatud sõim võimuesindajate pihta. Ja muidugi 2 "teravat" ja erakordset juhtumit esimene seitsmendas!!! klassis (kes krt mäletab selgelt mis tal seitsmendas klassis toimus ?) ja teine nõmme pubis (kellel pole kunagi keegi õlga vastu läinud ?) Äärmiselt veider sell. Loodame, et sai nüüd hingelt ära räägitud ja matšo on säilib. Ikkagi 100kg
F
funktsionaalne lugemine  /   12:56, 5. okt 2017
Mis juhtus? Ei hammustanud teksti sisust läbi? Jutu point ei ole selles, palju loo autor kaalub või mis enesehinnang tal on. Jutu point oli see, et tänane narkopoliitika võimendab narkomaania, kui niigi laastava nähtuse, poolt tekitatud kahju. Või su meelest on kõik ideaalses korras? Inimesel ei ole õigust karta enda ja tema lähedaste elu pärast? Kõik mis sa oskad sellest loost esile tõsta, on üksikud loo autorit ja tausta illustreerivad lõigud, ning otsustad selle põhjal teda rünnata. Aga saa aru, et kõik ei ole 100-kilosed ja isegi kui oleks, ei ole normaalne jätta nii tõsiseid sotsiaalseid probleeme ja nende tagajärgi tavainimesele kuskil bussipeatuse taga lahendada. Või on su arust meeldiv võhivõõra stimuleeritud pimeda raevuga rinda pista? Su arust on pigem oluline arutelu punkt see, kas keegi on matšo või mitte? Pinnapealsemat lugemisoskust ja ellusuhtumist annab otsida.
A
ajaraisk  /   10:22, 4. okt 2017
Viis lehekülge teksti mingisugustest koertest, jaapani sõdalastest ja nõmme pubist... No kas tõesti kuidagi teistmoodi ei saa, vaid peab asja venitama piinlikult pikaks, sest muidu ei ole lugejale huvitav?
M
mnjah  /   21:24, 4. okt 2017
mul on ka röövimine olnud kui hoiatamata toimub otsustav rünne siis aitab ainult vinnastatud relv läbi tasku tulistada muud ei jõua relvaluba mul pole taotlemise tingimused ajavad isu ära kandke gaasi
N
Narkarid  /   09:02, 4. okt 2017
on loetud. Nad on meil nagu pühad lehmad Indias.
Q
Q  /   21:29, 3. okt 2017
Kui kukkus, anna jalaga kõrri.kaob hapnik ja ta on ohutu.ja kõnni vaikselt vilistades minema,narkarid ei ole loetud
D
ddsds  /   21:28, 3. okt 2017
tundub et pets ka päris kaine pole sellist juttu kirjutades.
V
vot jah  /   21:20, 3. okt 2017
Probleem ongi selles, et kogu selle narkoraha taga on bezruublikute business ehk siis räägitakse juba aastaid Ken-Barbie bisnesist. Ega Reinsalu Ummi ka ilma pole jäetud...
  /   16:41, 3. okt 2017
Kui professor kirjutab sellist joga (poole peal väsisin sellest paranoilis-skisofreenilisest sõnalasust äraja loobusin), siis millised on üliõpilased?
!
!!!  /   16:06, 3. okt 2017
Nendega, kes end ise arutu kiskja tasemele alandavad (tegelikult oleks õigem öelda, pigem pimesi ründava marutaudis looma, sest normaalne kiskja ründab arukalt ning põhjusega) ja INIMESTELE surmaohtu kuujutavad, nendega tuleks täpselt sama valimatult ümber käia. Mitte kui aruka ja humaanse homo capiensiga (millest nad on ise vabatahtlikult loobunud), vaid nagu arutu ning eluohtliku murdjaga. Likvideerida ilma vahendeid valimata kohapeal. Olgu selleks siis külm- või tulirelv.
A
A   /   16:05, 3. okt 2017
Narkomaania on hea ( ktiitikat ei avaldatud )
K
Kägu  /   15:36, 3. okt 2017
Väga hea lugemine oli, nõustun igati. Aitäh!
R
Rnx  /   15:26, 3. okt 2017
Olen sama kogenud, aga läks õnneks. U-rood tõmbas väitsa välja pärast sõelust. Kohe jooksu või siis ninna 100ga. Paraku palja käega ei soovita lüüa (kinnas käes). Pärast haige või midagi. Igatahes päädis asi sellega, et tüübil nina- ja käeluu murd, marrastused ja näppudega ka midagi. Minul nuga lõikas kätte natuke ja jope katki. Politsei lõi mul käed raudu ja narkar viidi haiglasse lebosse. Järgmine kord vajutan kohe esimesena ära, sest 99% tõenäosusega saan sealt muidu ise. Ebameeldiv kogemus ja jääb meelde terveks eluks. Probleem on olemas ja lahendust...Seda kahjuks ei ole. Kurb.
U
uurer.33  /   19:07, 3. okt 2017
Politseinike poolehoid on enamasti narkarist ründajale, kui ennast kaitsta püüdval inimesel
käed raudu lüüakse ja arestimajja viiakse.
Juba vene ajal oli anekdoot: "Saavad kaks endist pätti kokku - tere, sina ikka veel pätt, mina juba ammu miilits!"
J
Juba selle söna papi eest  /   15:13, 3. okt 2017
Pidanuks esimesena lööma
J
ja  /   15:37, 3. okt 2017
hammastega piki äärekivi, kui vähegi raevujõudu oleks jätkunud
H
Hädised vennad teil banaanias   /   15:11, 3. okt 2017
Kuule 186cm neiu, pane omale pampers püksi kui nii hädine oled et 5 narkomaani vastu ei saa
X
xxx  /   15:08, 3. okt 2017
Valitsus peaks jagama tavakodanukele turvalisuse eesmärgil stimulantidega süstlaid et ohuolukorras ka ennast forsserida kui on sellise narkootikumi-Rambo rünnaku oht.
A
asd  /   15:05, 3. okt 2017
Olen ka analoogsetes olukordades olnud. Kui head kaigast kiirelt ei leia, siis tasub jooksu panna.
  /   15:01, 3. okt 2017
silmaarstile saab praegu registreerides alles jaanuari lõpuks, sest haigekassal ei ole raha. kas narkomaan ootab oma elustavat või narkosüsti pool aastat?
M
mis sa nüüd  /   15:20, 3. okt 2017
kalikova poeb või nahast välja, et neile eb.arditele kena puhas koht inimeste elumajas leida, kus saavad uusi süstlaid. ilmselt antakse ka doos, lihtsalt sellest ei räägita.
ametlik kuritegevus mu meelest.
  /   15:37, 3. okt 2017
Osa genotsiidipoliitikast, mida vaikselt ellu viiakse iga otsusega, siina hulka kuulub ka võimu juurest kohalike eemaldamine.
R
riik on tarvis teha juppideks  /   15:47, 3. okt 2017
ja siis kiiresti maha müüa , ostjad ootavad ...
A
Ain  /   19:25, 3. okt 2017
Nii debiilset võrdlust loen ma küll esimest korda!
P
proov  /   20:27, 3. okt 2017
debiilset
kui see nüüd läbi ei lähe on ain ise ilmselt sõltlasest moderaator
  /   09:04, 4. okt 2017
oled tõesti debiilne, kui ei taha aru saada, et nende poputamine tuleb maksumaksjate, kes ise ei saa õigel ajal abi, arvelt.
E
Eino Taruk  /   14:58, 3. okt 2017
"kes küll ise on umbes 50-kilosed sitikad, kuid võivad ühe rusikahoobiga lüüa puruks betoonseina, sest nende keskendumine ja lihasjõu kasutamine on niivõrd optimaalne"
Kohe näha, et poliitikaanalüüsi professor ja mitte füüsikaprofessor. Need 50 kilosed "sitikad" sooritavad tsirkuseetendust, ehk illusioone, et sinule jääks mulje "optimaalse jõu kasutamisest". Tõenäoliselt lükkaks sellise "betoonseina" puruks ka 40 kilone laps...
E
Eino Taruk  /   14:59, 3. okt 2017
Sama mis kuulsate silikaat telliste purustajatega, tellised on küll õiged, aga enne vastavalt vee ja külmaga töödeldud nii, et tegemist on üpris mureda ollusega.
  /   16:43, 3. okt 2017
Professor lubab köieveos hundikoera ühe käega ära võita (või mis! - on isegi võitnud!)
See professor on oma professuuri pan Kleksi Akadeemias teinud.
M
Milleks jooksu panna?  /   14:54, 3. okt 2017
Löö esimesena ja kohe, ilma hoiatamata.
Aitab, tõsiselt.
Niikaua, kui teine oma katkisest ninaluust, kahest sõõrmest verd niriseva nina ja vaadeldavalt kiirkorras kinnipaistetavate silmadega segaduses kohapeal ukerdab, oled jalutades juba silmapiirilt kadunud.
!
!  /   16:12, 3. okt 2017
Lööd esimesena ning hoiatamata ning su enda käed pannaksegi raudadesse. Sest narkokurjategijad on meil looduskaitse all. Selliste eest seisab ka Amnesty International viimase veretilgani. Aga vaat sellisele haiget teinud enesekaitsja . vaat tema saab täie mõõduga. Et politsei ning kohtu eest töö ära võttis.
M
Moderaator korjas ära.  /   16:14, 3. okt 2017
kahjuks ei tohi kirjutada, mis juhtub nende korralike inimestega, kes ennast kaitsevad ja jumal hoidku, koguni ründajat ennetada üritavad. Tabuteema vist! Sest kurjategija inimõigused onju eriti pühad.
Ä
Ära hala!  /   16:19, 3. okt 2017
Enne rünnaku algust võib asuda kaitsele, ründajale võib tekitada suuremat kahju, rünnatav võib kasutada vahendeid, millised välistavad edasise ründe võimalikkuse jne.
Riigikohtu lahendeid oled lugenud?
S
su oma asi  /   16:22, 3. okt 2017
kui end peksta lased...mina ei mõtle hetkekski sellise teema peale, et kui..pärast...natukenegi elus kogenenuna saad aru, kes ja miks sind tänaval või kuskil mujal tüütama tuleb! Kohe kümpi ja ilma tseremoonitsemata! Tahan näha hiljem seda nn ametnikku, kes mulle pretentsioone esitab??
?
???  /   17:32, 3. okt 2017
Tahad näha, Küllap saad ka näha ja tunda, kui sind ennast huligaaniks tembeldatakse ning kinni pistetakse.
T
tp ära hala  /   17:34, 3. okt 2017
Riigikohus riigikohtuks. Aga kas sa suudad seda ikka TÕENDADA, et sind rünnati? mitte aga sa ise ei rünnanud. Ja kui vastaspool leiab sinu vastu mingid tuttavad tunnistajad? Tead ju ise, et paragrahv on kõverik.
N
no ela siis  /   18:23, 3. okt 2017
oma kartliku elu edasi ja jookse! Enda eest tuleb seista ja nii oli, on ja jääb-vähemalt minu suhtes!
M
mis tõendada?  /   18:31, 3. okt 2017
Taod päti auti ja kutsud miilitsa..las nemad jagavad! Kui aga sa ei usalda neid, siis taod pätid auti ja sirge seljaga marsid koju!
T
Tõendamisest  /   20:06, 3. okt 2017
Tõendamiskoormis on süüdistaval poolel, ehk siis politseil- minul pole vaja midagi tõendada. Ja arvatavasti ei tunne sa ka juriidikat sellisel tasemel, et teha mingeid järeldusi. Kui üldse tunned.
T
to tõendamisest  /   01:57, 4. okt 2017
Liigagi hästi tunnen. kui mõne naiivse jasuurustleva hooplejaga võrrelda. Ja kui sina päti auti taod, siis on seadusemeeste simis pätt kannatanu.
T
to mis tõendamisest  /   02:03, 4. okt 2017
Noh, kui sa just MIILITSA kutsud, siis vahest ehk küll. Aga vaat POLITSEI hakkab kontrollima, kas sa äkki pole hädakaitse piire ületanud? Ning kui sa ei suuda seda veenvalt tõendada, siis on sul omal käed raudades. Ja marsid konvoi saatel mitte koju vaid arestimajja.
Kui tema on sirakil audis,, sina aga rusikad püsti tema kohal, mis sa ise arvad? Siis pead juba sina tõendama, et tegutsesid ikka hädakaitse piirides.
T
Tunned, tunned "liiga hästi".  /   11:34, 4. okt 2017
Iseenda leiutatud seadusi tunned.
Juba põhiseaduse § 22 järgi EI pea sa oma süütust tõendama!
Mina olen endine kriminaal, kes on omandanud õigusteadmised ja sellel alal 15 aastat töötanud.
Iga kodaniku võetamatu õigus on kaitsta enda ja teiste huve. Mis ründesse puutub, siis on kodaniku võetamatu õigus lõpetada rünne nii, et oleks välistatud igasugune edasise ründe jätkumine.
Ründele ei pea vastama ebakindla vahendiga, milleks on samuti nt ärajooksmine. Enda kaitseks võib tarvitada käepäraseid vahendeid nagu kaigas, kivi, torujupp, majapidamises kasutatavad tööriistad jne ka siis, kui ründaja on paljakäsi.
V
Vale järeldus  /   11:36, 4. okt 2017
Uurimine peab hoopis tõendama, et sa ületasid hädakaitse piire ja see on siiski võimatu, kuna neid polnud kohapeal. Oletused, arvamused ei lähe arvesse ja pole tõendid.
Süütuse presumptsioonist oled kuulnud?
!
!!!  /   19:08, 4. okt 2017
Kui patt on verisena audis ning koomas, sina aga uhkeldad tema kohal rusikad püsti, siis see ju ongi otsene tõend sinu vastu. Ja sa ise kah ei eita, et ta auti lõid. Siis muidugi vere kuuluvus, DNA. Vahest koguni mingid sõrmejäljedki. Siis kohtule piisab sellest täiesti. Et sina tegid talle raskeid füüsilisi kehavigastusi, Et kas siin oli üldse mingit hädakaitset, seda tuleb alles tõendama hakata. Tunnistajad, turvasalvestused j.n.e. Kui seda aga ei leita, siis oledki ise süüdi ja kogu lugu. Aga isegi kui leiab tõendamist, et pätt ründas esimesena, jääb ikkagi veel võimalus, et sinu poolt oli enesekaitse üle pakutud ületas hädakaitse piire. Siin tulevad käiku ekspertide arvamused. Ja võib juhtuda, et oledki ise süüpingis.
K
kokkuvõtteks hale  /   14:54, 3. okt 2017
Lõppude lõpuks ikkagi see 50kg inimvare hirmutas autori paanikasse, kogu eelnev jutt tal ei sisaldanud järelikult slaavlastega konflikt kogemust, nad alati esitavad surematuid kuniks pikali kukuvad, kui neid on 3 siis on nad ohtlikud.
P
Paksbasiiio  /   14:40, 3. okt 2017
Kuradima õige ja nõustun selle artikliga 100%iliselt. Ka ise kokku puutunud ennast elu jooksul täiesti segi kamminud narkomaanidega ja mina ütleksin nii, et isegi kaine peaga on nad ikka väga-väga-väga hirmsad, inimesele omased instinktid on hääbunud ja pilk läheb aastatega aina tühjemaks ja tühjemaks.
  /   14:58, 3. okt 2017
aga neid poputatakse rahva rahaga.
  /   15:43, 3. okt 2017
nad on ju kellegi kallid tarbijad, rahavoogude kindlustajad. Vanglas suitsude keelamine on tähtsam kui narkodiilerite ja -vedajatega tegeleda?
  /   15:49, 3. okt 2017
aga nad annavad ka nutsu sinna kus vaja
L
Lihtsalt teadmiseks  /   16:20, 3. okt 2017
Seega- narkorahad jõuavad väga kõrgete lagedega kabinettidesse.
E
Ei ole tähtsam  /   11:39, 4. okt 2017
Aga on oluliselt lihtsam.
Meile tuli riigiametisse noor ülemus, kes nt keelas töötegemise ja nõudis võimalikult palju väljasaadetud kirju, mis tema arvates oli töötegemise mõõdupuu ehk ekvivalent.
Ta lausa õpetas, kuidas teha ühest keisist kümneid kirju kuni kodanik väsib.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis