63 kommentaari

T
toktor  /   14:20, 24. sept 2017
Naabri sünnipäeva peol, naabri teismelist plikat "juhuslikult" kabistav onu Heino ei ole pedofiil.
N
No   /   13:07, 22. sept 2017
Modikud ka!
  /   13:06, 22. sept 2017
Joodikunärud, pedikud ja narkarid on saast, ise enda tehtud haigus!
V
vladas  /   09:26, 22. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
Saldejumps  /   10:53, 22. sept 2017
Leedukas vaatas peeglisse,aga tolku sest polnud. Ikka teised süüdi.
M
mari  /   07:21, 22. sept 2017
Absoluutselt nõus.
M
mikk  /   21:32, 21. sept 2017
Pedofiilid on seksuaalvähemuse esindajad - seega Brüsseli kaitse all.
N
naine  /   17:28, 21. sept 2017
Tänan proua nellit väga asjaliku artikli eest. aastaid tagasi, kui seksuaalse lubatavuse piiri alandati 16a-lt 14a-le. toimus midagi taolist, aga siis ei olnud julget K.Lusti. Komisjon, mille eesotsas oli armastatud näitlejatar tegi selle ettepaneku. Günekoloogide selts ja vist ka Lastekaitse Liit olid vastu, kuid RK hääletas ikkagi vanusepiiri alandamise poolt. Tänaseks on nii madal vanusepiir veel ainult u. kolmes euroopa riigis.Ükski põhjamaa ja lähinaaber nende hulka ei kuulu. Meil ei hoolita alaealistest, kui alternatiiviks on meeste vajaduste rahuldamine. Olen siiani imestanud, miks seksuaaltervise liit, terve eesti, Rahva tervise instituut ja günekoloogide selt sellega leppisid ja jätkuvalt lepivad!? Alaealisi neide suunatakse tarvi´tama antibeebi pille, kuigi nende reproduktiivorganid ei tööta veel korralikult. Selle seadusega annab riik sõnumi, et 14a. ongi õige aeg alustada. Ohustatud on ka samavanad poisid. Samuti ei räägita sellest, milliseid füüsilisi vigastusi tekitab vaginaalne ja anaalne vägistamine alaealisele. jne.
  /   18:25, 21. sept 2017
Kommentaariumis on kisa kestnud palju aastaid, aga kõik vaikitakse maha ja nüüd juba kustutatakse laste kaitsekt tehtud väljaütlemised, sest trend on pedofiilia legaliseerimise suunas, kui te veel märganud ei ole.
N
naine  /   18:58, 21. sept 2017
olen märganud küll. Lisaks tahetakse legaliseerida zoofiilia ja prostidutsioon. Sado-masut soositakse. Anaali tagajärgedest ei kirjutata ega hoiatata. Püütakse ignoreerida kõike seda, mis piirab meeste seksi kättesaadavust.
  /   19:15, 21. sept 2017
Sest igasugused seksuaalperverssused on teretulnud vahend inimeste mõistuse hävitamiseks, ka sama väljaanne eksponeerib neid igal reedel suurte fotodega.
M
Mees Abjast  /   17:28, 21. sept 2017
Lisaks veel selline asi, et miks midagi ette ei võeta. Naljakas küll aga suur osa neist pedofiilidest on keskmise või kõrgema haridusega, hea koha peal tööl (tihti riigi alluvuses), mina olen mõelnud, et eks neil on oma mingi salaühingu taoline moodustis nagu näiteks vabamüürlaste organsatsioon, kuhu saamiseks pead täitma teatud tingimused ja peab olema mitu soovitajat , sooritatakse rituaale ,jne. Ühesõnaga pedofiilide vastu ei saa võidelda sest paljud need kes peaksid seda tegema on ise ka selles ühingus või teavad kedagi kes on ja seetõttu ei saa midagi teha. Muud loogilist seletust sellisele tegevusetusele lihtsalt ei ole.
E
Et kõik laste "heaolust" huvitatud isikud tööta ei oleks ...  /   16:42, 21. sept 2017
... tuleb luua lasteombutsmani amet (2011, Indrek Teder) ja võtta tööle "spetsialiste", kes vorbivad suure numbri vaestest lastest (63000) ja pall on veerema lükatud. Tekib nõudlus "spetsialististide" järele.
http://www.oiguskantsler.ee/sites/default/files/ylevaade_vaesus_ja_sellega_seotud_probleemid_lastega... (lk. 9)
  /   18:52, 21. sept 2017
Seejuures need lastekaitse spetsialistid kontrollivad ise oma tööd juba praegu, ükski ombutsman sellega ei tegele, sest juristidel puudub ju vastav väljaõpe lastekaitse alal täielikult.
  /   19:17, 21. sept 2017
Arusaamatuks jääb, miks peavad lasteombudsmani kohad olema juristide käes.
  /   19:21, 21. sept 2017
Reformikate valitsuse ajal ajal tehtigi lapsed alates 14. ea täiskasvanutele kättesaadavaks.
J
juku  /   16:02, 21. sept 2017
Tehakse seda, mis on kergem ja ohutum, näiteks viiakse lasteaiast laps hoiukodusse, kuna tal oli sinikas, äkki ema on last peklsnu8d. Pedofiil on suur ja tugev mees ja nii mõnigi võib kõrgel kohal pesitseda, hakka nüüd teda püüdma.
to; no
Kas reformikad on ka kommunistid? Nende ajal oli ju ka pedofiile. ja ei võetud midagi rohkemat ette?
  /   19:19, 21. sept 2017
ja mitte ainult üks suur ja tugev mees, laps ikka ise täitsa süüdi kui korduvalt grupivägistamise ohvriks langeb.
T
Tõsi ta on  /   15:54, 21. sept 2017
et hetkel ongi pedofiilid rohkem kaitstud kui lapsed.Samas on seadusesilmad öelnud,et olgugi pedofiil aga seda sõna öelda ei tohi,olevat karistatav.Mõistmatuks aga jääb see,et kui inimesel on sellised kalduvused ja kasutab poisse või siis lapsi kurjasti ära aga laps ja lapsevanem seda sõna kasutada ei tohi.Pedofiilia ei ole haigus ja seda peaks saama tõkestada,kui panna inimene näiteks psühhi.ja karistada.See teema on suur ja väärastunud mõtteviisiga kodanikel on tekkinud karistamatuse tunne,peaks ikka kõvasti suhtumist nendesse muutma,sest ükski lapsevanem ei talu,kui tema lapst kuritarvitatakse ja pilastatakse.Veel rohkem aga saavad need lapsed haiget ja sulguvad endasse.Just see on riigi probleem,panna asjad käima nii,et ennekõike olgu lapsed kaitstud,mis iganes probleem see poleks.Ja omasoo iharatele on vajalik isoleerimine mõneksajaks ühiskonnast.Seda siis ,kas psühhi või mujale kinnisesse kohta.
V
valmis timukaks olema  /   16:08, 21. sept 2017
pedofiil ei parane kunagi, lihtsalt on ettevaatlikum. surmanuhtlus oleks sobiv karistus.
N
no  /   15:47, 21. sept 2017
uuskommunistid sotsid kaitsevad ju pedofiile ja laostavad majandust. Isegi vene aal polnud kommunistlik partei nii hull kui sotsid praegu.
J
just nii  /   16:09, 21. sept 2017
ja euroopa ja usa ja kanada ja austraalia, kuhu massides islamit tulnud, kiidavad juba ka lastevägistamise vaikselt heaks. oodake vaid, varsti on nad avalikult oma õigusi nõudmas, rahvast vaikselt juba harjutatakse mõttega. islam on hea ja allah on suur.
  /   18:56, 21. sept 2017
EL liikmesriigid täpselt samuti, juba on tavapärane lapspruutidega abiellumine mitmetes riikides ja nende rasestamine on uus normaalsus. Alla 3 aastaste vägistamine on üldse traditsioon nii mõnelegi kultuurile ja kõik sisseveetud traditsioonid peavad olema austatud tingimusteta,
K
kommentaator  /   00:11, 23. sept 2017
See nüüd küll õige jutt pole. Viitaks artiklis endas sisalduvale (õigele) väitele, et nii madal vanusepiirang seksuaalvahekorrale nagu Eestis (14 a) on vaid kolmes Euroopa riigis. Miks ma kahtlustan, et need mitte nood pahad ja "allakäinud" Lääne-Euroopa riigid pole, vaid pigem ikka idakad.
K
Kristiina   /   15:25, 21. sept 2017
Õige jutt ja viibutaks näppu nii andmekaitse kui ka Reinsalu suunas kes tahab salastada kuni 21a. Kurjategijad. Konsa pidanuks istuma eeluurimisvanglas ja Lauri oli küll ohver aga südi kes veel kommenyaariumis hiljem avameelselt avaldas arvamust.
M
Moderaator!  /   15:22, 21. sept 2017
Kas ma pean "läbi lillede" kirutama? Nõukaajal oli selliste kohta seaduslik sõna olemas. Ka paraggrahv. Sina aga modereerid. Kas kardad tõele näkku vaadata?
M
Mnjah  /   15:11, 21. sept 2017
ei midagi keerulist.
Omi pedofiilid kaitsevad.
Lastekaitsjad on ise asjaga seotud olnud, nendegi jaoks on pedod omad.
Paljud on aga muutunud passiivseks. Mis neist petitsioonidest kasu on. Pedode ringkaitse ukatub võimu ülemisse otsa.
N
nii on ja üle maailma  /   16:11, 21. sept 2017
igaüks võib youtube tippida pizzagate ja vaadata, mis toimub ja kui kõrgel tasemel osalised on. õudne lihtsalt. trump on lubanud kinni panna nad.
  /   19:24, 21. sept 2017
Just lastega on seotud eriti jubedad rituaalsed piinamised-vägistamised, kuni lapsest midagi järele ei jää. Teatud rahvaste traditsioonid ülemvõimu saavutamiseks ja nii ajast aega.
N
nipi  /   15:10, 21. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
tiri  /   16:12, 21. sept 2017
see on õige küll, sotsid on selle kurja juur. kahjuks valivad paljud sotse, mõeldes, et oi siis ma olen hea inimene ja soovin võrdsust jne. jutuks hea, aga tegudes on nad kurjategijad.
  /   19:26, 21. sept 2017
Ei ole liberaalid grammigi paremad.
M
Mm  /   14:40, 21. sept 2017
Kulla K, ma loodan, et sul endal lapsi pole.
S
sm. Kalikova  /   14:39, 21. sept 2017
kas narkomaanid enam ei müü, et laste "kaitseks" välja astusid?
V
Võimalik  /   14:46, 21. sept 2017
et tegu ongi manöövriga tähelepanu kõrvalejuhtimiseks, sest narkarid ja systlavahetus on praegu teravdatud tähelepanu all ja narkotegelastele vaadatakse näppude peale, et neile systlajagamisrahadest midagi oma näppude kylge ei jääks.
  /   19:00, 21. sept 2017
Igal juhul saab ta teemast väga hästi aru ja pediaatrina on kordi pädevam sõna võtma kui enamus meist.
J
ju  /   15:14, 21. sept 2017
kandideerib valimistel.
K
K  /   14:34, 21. sept 2017
Kallis Nelli, I ma ole Sinuga nõus, et tegu on suure probleemiga, aga kahjuks Katrin Lusti saade ei pannud asju õigesse perspektiivi. Teadupärast on Eestis seaduste alusel juba 14 aastatega vahekord lubatud. Jah, ma usun, et see piir peaks olema 16, aga hetkel on see neliteist. Enamik saates käsitletud mehi astus vahekorda 14 aastaste või vanematega, mis ei kvalifitseeru pedofiilia alla, isegi kui meedia seda niimodi kirjeldab. Kui me soovime seda muuta, tuleb ka seadusandlikult vanusepiir tõsta. Endine kõrge riigiametnik on põhiosas süüdi mõistetud lapsporno valmistamise osas, mitte aga pedofiilia osas. See et ta vabaduses on, on õigusriigi põhimõte: süüdimõistev otsus jõustub kohtutakse jõustumisega, ehk et kuniks riigikohus ei ole oma otsuseni jõudnud, ei ole ka Jaanus süüdi mõistetud.ja kui riigikohus nõustub Jaanuse kaebusega, siis läheb see tagasi ringkonnakohtusse ja alles siis jõustub kohtulahend. Antud teema tekitab palju emotsioone, ka mul, aga tuleb vaadata asja kainelt ja seadusest lähtuvalt. Siis saame ka konstruktiivseid muudatusi analüüsimiseks pakkuda.
I
imelik  /   14:28, 21. sept 2017
Nelli sinu kaitsealused narkarid on ju pühad lehmad
K
koll  /   14:24, 21. sept 2017
pedofiilid on sama hästi kaitstud, kui Nelli kaitsealused narkomaanid. Pedofiilia on ilmselt geenirikke tagajärjel tekkinuid haigus, mis ei ole selles mõttes tahtele alluv tegevus vaid psüühilise iseloomuga tegevus. Need inimesed peaksid olema isoleeritud ühiskonnast ja ravile allutatud. Kuid narkomaanid on ise tahtlikult tekitanud oma seisundi ja nüüd riik ainult soosib nende tegevust ja raiskab tohutuid summasid sellele. Käima on pandud või pannakse mingid süstlavahetus- bussid, -punktid, tugikeskused. Kurjategijad istuvad vanglates luksuslikes tingimustes. Kasutegur on aga olematu. Nii ka pedofiilide osas. Nagu pe..de..ras..tia, on ka pedofiilia ravimatu. Inimkond on muutunud pervertseks.
H
Hea artikkel  /   13:59, 21. sept 2017
Loodan, et keegi ometi ka antud artiklile reageerib ! Pedofiilid on meil tõesti kaitstud, lapsi ei kaitse keegi.
  /   19:03, 21. sept 2017
Vähemalt väljamõeldud lapse kaitse on meil ju tasemel.
K
Kala  /   13:50, 21. sept 2017
Tõesti vajus teema väga ruttu ära - ei mingeid selgitusi kuidas edasi? Algul uudis - pedofiil läks vangi - 5 minuti pärast uudis - pedofiil ei lähe vangi, sest kaebas otsuse edasi. Mida kuradit? Kas pedofiil mõtles sellele, et last oleks võinud ka mitte puutuda kuna lapsele ei meeldinud tema tegevus? Aga ise edasi kaebama on küll mihkel. Lihtsalt vastik - tegu on tehtud aga karistada justkui ei saagi! Miks meie seadused kaitsevad kurjategijaid rohkem kui nende ohvreid? Kurjategijal on aega pärast kerida asja nii ja naapidi - ning vangi ta sel ajal ei lähe - lapsed on enddiselt ohus....
V
Võib-olla on see süütusepresumptsioon?  /   16:21, 21. sept 2017
Kui edasi ei kaeba, siis kohtuotsus rakendub. Saab sildi külge kleepida ja "tampima" hakata.
Aga kui kaebab, siis peab veel ootama.
A
aj  /   13:47, 21. sept 2017
Kuulsin Ülenurmes oli koolitöötaja lõpuks lahkuma sunnitud kellel mingid kahtlused.
K
Kas EKRE mees?  /   14:18, 21. sept 2017
Keegi sai seal vist karistada ja võeti orden ka ära? Vist valgetähe orden? Kas sama?
L
laim  /   16:13, 21. sept 2017
alatu vale, kuidas sa julged? ütle nimi välja, siis saab su laimu eest kohtusse anda vähemalt.
K
Kala  /   14:37, 21. sept 2017
Mitte kahtlused vaid tõestatud tegevus. Kahjuks jõudis mitmeid tüdrukuid ahistada, sest lugupeetud mehe kohta tehtud kaebusi vanemate ja laste poolt ei võetud algul tõsiselt.
M
Mees Abjast  /   13:44, 21. sept 2017
Pedofiili tapjale preemia ja ongi probleem lahendatud.
S
suunati modereerimisele.  /   15:08, 21. sept 2017
tahtsin öelda, et haiged ei saa terveks. ped. ja pedof. on raske haigus ja aitab vaid g a s treerimine.
E
Ehh  /   15:49, 21. sept 2017
Gaasiga treenimine võib jah aidata - ainult et genotsiidis võidakse hakata süüdistama :P
T
Tänud  /   13:24, 21. sept 2017
et teema uuesti üles võtsite. Olen puutunud kokku teemaga ja politseil oli vastus - et puuduvad seadused, mis annavad neile õiguse kõnede tuvastamiseks. Küsitleti pigem last korduvalt, kas ikka sai õigesti aru, mitte ei otsitut inimest, kes selle kõne tegi. Kui vanem hakkab last kaitsma, omakohtuga, siis leitakse seadus, et vanem kinni panna ja karistada.
A
aldo  /   13:23, 21. sept 2017
Teada tõde, et mehed, kes valivad ametniku elukutse, omavad teatud pervertsuse geeni , õige mees teeb ikka mehe tööd.
K
kj  /   12:51, 21. sept 2017
pedofiile kaitseb süsteem, sest paljud pedofiilid on kõrgetel kohtadel. Meie kohtusüsteem kaitseb nn. õigeid, st süsteemi tööriistasid. Miks peaks olema eestis teisiti, kui mujal? Pedofiilia skandaalid on raputanud usuringkondi, ajakirjandust, Briti parlamenti, filmi ja muusikatööstust ning noorsotöötajaid: treenerid, õpetajad jne.
K
kahjuks  /   15:06, 21. sept 2017
nii on,et suuremad pedofiilid töötavad just riigisektoris mingitel ametitel ja kuidas pätt ikka päti üle kohut mõistab.ikka tuleb jälle lehes uudis,et politsei tegi kellegile siivutu ettepaneku või mõni valitsuse varas tegi mingi seaduse ettepaneku varaste kasuks.kuidas sa hing endasuguseid ikka karistad
U
urrrrrurr  /   12:48, 21. sept 2017
kalikova, kelle süü tõttu narkarid on hästi kaitstud ja elus ja varastavad pidevalt teiste inimeste isiklikku vara, on rääkinud. minu meelest on narkarite poputamine rahva raha peal kuritegu.
K
Kas   /   01:40, 22. sept 2017
parim kaitse on rünnak?
N
Nõus  /   12:45, 21. sept 2017
Sellist asja ei saa lubada, miks jalutab lasteahistaja vabalt tänaval ringi, samal ajal kui mõni teine kurjategija langeb vangi. Kinnitan Nelli sõnu. Pedofiiliat ei tohi maha vaikida. Kas me elame kuskil nõukaajastus et tabudest tuleb vaikida. Mis riik me siis üldse oleme? Me taotleme sündivuse suurenemist, me kutsume üles täitma Eestimaad lastega ja samas me ei tee väljagi kui meie kõrval toimub laste psüühiline sandistamine, mis hiljem annab ennast ohvrile tunda kogu elu vältel. Me pidevalt mõõdame oma saavutusi ja võrdleme teiste riikidega, tahame teistest paremad olla. Võtkem siis ometi eeskuju nendest riikidest, kus ei vaikita pedofiiliat maha, kus paljastatakse suured lastepilastajate võrgud, nagu Austrias, Inglismaal, Kanadas, Austraalias. Sellega tegelevad kõrgema taseme politseijõud, kasutades juurdluseks tehnikaid, mida tavaliselt seostatakse terrorismi ja organiseeritud kuritegevuse vastu võitlemisega.
V
vastus  /   15:56, 21. sept 2017
Me ei ela enam nõukaajas vaid kohati veel hullemas EU ajas... Mind on see võrdlus pannud ikka päris tõsiselt mõtlema, et WTF is going on...
M
Miks võrreldakse nõukaaega  /   16:13, 21. sept 2017
kui üdini paha? Nõukaajal oli selliste kohta ametlik nimi ja paragrahv, mida nüüd moderaatorid ,karistuse kartuses vist, välja kardavad öelda.
O
ole mureta,  /   12:43, 21. sept 2017
narkarid on hästi kaitstud.
O
ottkosmos  /   12:32, 21. sept 2017
minumeelest on viimased 10a liikunud asi sinnapoole, et kurjategijad (kurja tegevad isikud) on rohkem kaitstud ja hoolitsetud, kui nende ohvrid. See on ülimalt kummaline olukord ja annab ühsikonnale vägagi vale pildi. Beebilõust on ka üks väga hea näide sellest, keegi ei ole tundnud muret, kuidas tunneb ennast inimene, kes ohvriks sattus, aga Beebilõust on pidevalt teleekraanidel ja ajalheveegudel, kus ta õigustab/vabandab oma tegevust - kõik teised süüdi, raske minevik, narko, alko depressioon, stress ja tema sõbrad kiidavat takka. See ei ole normaalne või on uus normaalsus?
S
Seekord  /   14:31, 21. sept 2017
Kalikovale austus tõe väljaütlemise eest,Lusti julgus on kadestamisväärt, õnne ja edu talle.
K
Ka mina mõtlesin  /   15:22, 21. sept 2017
Sama kui see smalltalk töll diivanil vedeledes seda small-talki teleekraanil esitas, mõtlesin, et huvitav, mis sellest kauplusemüüjast saanud on? Võimalik, et neelab antidepressante ja külastab iga nädal psühhiaatrit, sellest aga keegi ei räägi. Elu on ikka sassis, käib pättide heroiseerimine!
M
marks  /   18:19, 21. sept 2017
Selle asja lahendas Staalin omalajal hästi, pedofiilia oli kuridegu isegi vanglas. Tagasi tuli inimjäänus , kui tuli.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis