umbluu nagu puhas õhk tuleb välja jätta, sellega saab rahva taskust miljardeid kantida. Millegipärast ei viia seniseid raudteid elektri alla. Ja ei keelata tossutavaid autosid ja busse teedel sõitmast. Millisest puhtast õhust me räägime? Kas taastame konka? Ja setuka tagumiku paneme kotti, et ta sooja õhku ei toodaks?
selle Raili tasuvuses juba ammu veendunud. Meeletu kaubavool ,mis hakkab Euroopast siiapoole liikuma ootab juba Hiinas ja Venes laadimist. Mida siin veel arutada. Mida kiiremini kiirühenduse Berliiniga korda saame , seda jõukamaks muutub eestimaalane ja seda laiemale naerule läheb tema hambutu suu.
Juba see, kuidas antd kohtumine "ära jäeti" on märk omaette. ARB saatis neile ette küsimused, millele sooviti vastuseid. Niipea, kui saadi teada, et vastusid soovitaks salvestada ja nad ei saa seetõttu hämada ja oma vastsuseid hilejm ümber lükata, lõpetati "kokkusaamine" ära. See pidavad "riivama mõnede eraettevõtet ärihuvisid". RB agiitgrupp lootis, et suudab tegeleda ajupesuga, paraku oli ARB liialt ettevalmistunud. Ja kui saadi teada, et salvestuste näol on võimalus, et RB valed lekivad avalikkuse ette, keelduti vastuseid andmast. Vastuseid ei olegi vaja. Oma sellise käitumisega näitasid nad juba kõik. See valedel baseeruv ja Eesti majandust kahustav projekt antud kujul tuleb peatada. Kas Eesti valitsus on piisavalt "mees", et seda teha ? Ma ei usu
Tasuvuse uuring on kui tuleviku ennustamise horoskoop. Seda peaks tegema Igor Mang. RB eesmärk piirdub üksnes kolme sõnaga: sünergia, integratsioon, ekspansioon.
Kõigepealt visati arutelult välja Eesti delegatsioon, mis oli seal selleks, et saada teavet valesti koostatud tasuvusuuringute kohta. Tegelikult visatigi.
meie koos Siimuga oleme ju selle projekti initsiatiivgrupp ja eestvedajad. Oleme küik lepingud valitsuse tasandil allkirjastanud ja isegi Brüsselist antud rahad ära kulutanud.
RB kriitikuil ei ole õigus, aga kriitikale sisulisi vastuseid ei anna, ei kommenteeri ja võime arutada aga salaja ainult.. Ikka sellepärast et nii õige ja aus on kõik..