(Robin Roots)

Eestlane peab end laulurahvaks, kuid hiljutistest sündmustest lähtuvalt näib ta end pidavat võirahvaks ka. Süüdistatakse, et just meedia on tekitanud olukorra nimega võikriis. Ja inimesed näivad kriisi tõsimeeli võtvat: kes laob kassalindile 10 pakki võid, kes 25.

Viimatimainitud rekord pärineb vanemalt daamilt, kes tõenäoliselt mäletab hästi aegu, mil midagi polnud saada. Olgu võitootjate ja -tarnijate poolsed selgitused millised tahes, näib võisõbra suurimaks vaenlaseks olevat seega hoopiski teine võisõber - keegi, kes jõuab letini varem ja kogub koju rohkem. 

Ainult, et miskipärast pole võiletid kunagi päris tühjad - kallimad pakid seisavad tihti veel õhtutigi pühalt ja puutumatult. Järelikult tahavad kõik saada võid odavalt - pole mitte võikriis vaid võihinna kriis. 

Kuid kas mitte hamstrilaadne võivarumine olukorras, kus võid on, aga vähe, ei kergita selle hinda veelgi? 

Jaga artiklit

57 kommentaari

J
jama  /   17:50, 21. sept 2017
Mulle ei meeldi poes käia seepärast käin seal nii harva kui võimalik. Viimase kuu jooksul on mul õnnestunud poodi sattuda kui või on otsas. Nii et kuu aega ilma võita aga margariini ka sööma ei hakka.
S
seisnud või  /   21:19, 19. sept 2017
Võid on ju kõik kohad täis,mis võikriisist te räägite, järelikult kaup lattu seisma jäänud kõrge hinna tõttu, sellepärast sellist kampaaniat tehaksegi ja kui eestist ei saa, siis Soomes on ta ju palju odavama hinnaga, saate sealt.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis