Eesti uudised

Teenindajaga lepingu lõpetamine osutus ülikeeruliseks

Kristjan Väli, 7. september 2017, 00:01

37 KOMMENTAARI

a
Anaalseks ei ole tabu!/ 7. september 2017, 19:48
Miks peaks inimene ühe operaatori juurest teise juurde hüppama nagu konn?! Kas loodate niiviisi viimase kuu arve maksmata jätta? Unustage ära. Küll inkassofirma teid üles leiab!
e
Eks ta/ 7. september 2017, 14:43
ole, võta üks ja viska teist ja ....
t
tele 2/ 7. september 2017, 13:29
nõuab raha süüdimatult-kolm aastat tagasi,mõned päevad hiljem lepingu lõpetamise järel esinduses sain tasumiseks arve 9€,mille ka tasusin rumala peaga.
s
see tele 2 on kõige hullem/ 7. september 2017, 17:27
sain sealt tulema, aeti ka mingi jama , kuid sain ikkagi sealt minekut ja tänan õnne
K
......./ 7. september 2017, 12:40
Kogemus hetkel päevakorral Elisaga. See inimene sai vähemalt suhelda aga siin on kõik kinni blokitud. Tele 2 kaudu korraks saadi ühendus ja siis blokiti ka see. Teenuste ei saa aga raha võetakse täie rauaga ja ei suvatseta ka midagi selgitada. Kõik nad ühed parajad sulid.
m
Mul aga Teliaga./ 7. september 2017, 13:31
Võtsin paketi, kus kõneaeg Euroopaga piiramatu ja 4 giga netti. Arve tuli suurem kui lubatud. Helistasin klienditeenindajale. Vastati, et ei saa tasuta Põhjamaadesse helistada. Küsisin, kas Soome ei kuulu Euroopa liitu. Kuulub, aga Soomest Eestisse ja sealt Euroopasse saad tasuta. Eestist aga maksad väljamaale helistamise hinna. Liitumisel aga selgitati, et saab küll Euroopasse tasuta helistada. Paistab, et üks ei tea, mida teine teeb.
s
Siil/ 7. september 2017, 09:23
Ootan ammu. millal ükskord jõuab järg mobiilinduseni- korralagedus ja süüdimatus vaatab vastu. Raha mitte millegi eest- täielik mõjuvõimuga kauplemine, sest inimesel pole ka teist varianti. Tundub, et riiki ,,nii väike äri,, ei huvita.
s
7. september 2017, 09:42
Sest nende teenindus ei ole otse vaid läbi mingite kõnekeskuste, kus makstakse meeletult väikest palka ja igale kõnele vastab erinev teenindaja, kelle kirjaoskusest sõltub ka probleemide edasine lahendus. Erinev teenindaja räägib sama probleemi korral erinevat juttu.
s
7. september 2017, 17:28
siia riiki ainult sellised alles jäänud
s
ss/ 7. september 2017, 08:52
Olen ka aastaid tagasi selle s##a sees olnud.
k
kui nüüd ka ELISA selline räpaste teguviisidega/ 7. september 2017, 17:31
kus siis üldse veel midagi vähekesegi normaalset on siin Banaanias
o
oooo/ 7. september 2017, 08:51
jaaaa....sellist kommentaari saab avaldada?
k
kogemus selle firmaga olemas/ 7. september 2017, 08:51
lepingu tegemisel tõmmati tillist ja leping seoti igasugu sabadega. Lõpetamine oli pehmelt öeldes pikk kadalipp.Ei soovita sellise firmaga tegemist teha.

a
arved/ 7. september 2017, 08:50
tulevad aprillist siiani kuigi lõpetasin aprillis , vabandavad
a
aga mul ei lubata/ 7. september 2017, 08:50
oma Tele 2 lõpetamise lugu avaldada, ei meeldi tingimustele kuigi olen ilus tüdruk
j
Jauram/ 7. september 2017, 08:44
Õelge üka AUS !!! sidefirma !!!??? No ei ole ! Kõik on vargad, saamatud, küüned oma poole !
Praegu madistangi selle Telega, suvel 2nädalat polnud Tõstamaa kandis sidevõimalust, siis tuleb ähvarduskirju kuust kuusse aga ise arveid ei saada ... !!! Paras pastski firma !!!
a
Arvamus/ 7. september 2017, 08:35
Midagi on ikka selle Tele-2 värgiga täiesti mäda. Paljud inimesed on hädas lepinku lõpetamisega. Poeg lõpetas lepingu ära ja sai üle pooleaasta rahulikut hingata kui ükskord potsatas postkasti inkasso nõue. Nõudja oli Tele-2 ja arve oli mingi 6 euri piires. Kui küsima läks et mis nõue see on siis öeldi et nemad ei näe ja küsige inkasso firmast. Seal samuti sõimati nägu täis ja öeldi et makske arved õigelajal ära, siis ei ole ka üllatusi. See jama on aetud juba üsna suureks ja konkreetset vastust ei anna kumbgi. Jääb mulje et tegu on kokkumänguga ja lihtsalt pressitakse inimestelt raha välja.
t
7. september 2017, 08:59
Täiesti kohutav firma see Tele2.
m
7. september 2017, 09:43
Minul samuti negatiivne kogemus selle operaatoriga. Kuidagi liiga palju ebaprofessionaalseid klienditeenindajaid on Tele 2 hetkel tööl, sellised kes jätavad klienti teadmatusse, Kahjuks,
m
mx35/ 7. september 2017, 07:46
EMT koorib nii et luu paistab...
m
min55/ 7. september 2017, 08:53
ja nad teevad seda peenetundeliselt ja mõnuga. Kes vähegi saab, hoiduge sellest nn Firmast eemale.
e
emti pole enam ammugi/ 7. september 2017, 09:06
nüüd on selle asemel Telion.
e
7. september 2017, 09:22
EMT- d pole tõesti enam ammu. Asemel on ikka Elion, mitte Telion.
i
Ikka/ 7. september 2017, 09:28
i
Ikka/ 7. september 2017, 09:28
n
no/ 7. september 2017, 09:41
Parim kõikidest teistest.
D
((/ 7. september 2017, 09:41
Dali Lea E-lion ikka :-)
j
Juulius/ 7. september 2017, 06:17
Kliendil oli 2 tellimust ehk siis telefoni teenus ja internet arvutis. Öelnud, et soovib mõlemad lõpetada. Ja kui sai uue arve, siis võinuks lugeda, et teenuseks on internet arvutis. Ja kui aru ei saanud, siis helistanud Tele2_te.
Üldiselt, klient oleks pidanud teatama, et soovib lõpetada kõigi teenuste tarbimise.
Kurb, aga alati tuleb küsida, kas see on siis kõik ja kõik teenused on lõpetatud.
Naaber läks samamoodi alt ja maksis ka interneti eest, mida ta ei kasutanud.
I
..../ 7. september 2017, 11:31
Internetti arvutis saab kasutada ju ainult koos SIM-kaardi ehk telefoninumbriga? Või oli tal kaks eraldi SIM kaarti?
m
Minul / 7. september 2017, 14:42
anti küll arvuti jaoks teine SIM - kaart.
m
7. september 2017, 17:34
minul ka , kuid see on Elisa pulk
k
ka/ 7. september 2017, 05:11
Minul on olnud jama selle tele-2ga. Kui läksin lepingut lõpetama, siis sellist mürgist teenendamist pole enne näinud:))) Aga lahti sain ja rohkem selle firmaga ei tegele.
a
7. september 2017, 17:38
aga nad helistavad kogu aeg ja pakuvad ... kuid aitab sellest paarist korrast küll mõlemad korrad väga lühiajaliselt sai oldud - põgene vaba laps
n
naljaks nõiaring/ 7. september 2017, 04:00
Mobiilinduse algusaegadel ei saanud lepingut enne lõpetada, kui eelneva kuu arve makstud. 5. kuupäevaks, kui eelneva kuu arve saabus, oli "uut arvet" aga juba tiksunud viie päeva võrra juurde. Suletud ring. Pidin esindusse helistama, et telefon on varastatud. Siis pandi number kinni ja enam ei tiksunud uut arvet viie päeva võrra juurde. Lõpuks ometi sain kuu aja pärast lepingust lahti.

s
Selle Tele2 -ga on alailma ühed probleemid/ 7. september 2017, 01:31
tähendab, et tegemist on sullerfirmaga ja selline eellugu nagu sellel firmal on siis soe soovitus kõigile, et hoidke kauge kaarega sellest eemale. Kurb on seda öelda aga käekiri ju kahjuks räägib iseenda eest.
M
?/ 7. september 2017, 08:15
Minul sama kogemus nii EMT kui ka Elisaga.
s
8. september 2017, 12:27
siis siin Banaanias polegi enam normaalsust olemaski

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee