Eesti uudised

FOTOD | Trammitee avati keset ehitusmelu: ooteplatvorme tuleb jagada töömeestega

Maarit Stepanov, 1. september 2017, 14:51

27 KOMMENTAARI

s
s/ 2. september 2017, 15:18
mida te virisete seal Tallinnas
Pärnus on kaks päeva kesklinn suletud--peame ka rahul olema
t
tähelepanek/ 1. september 2017, 22:08
Valveajakirjanikud on taas rindel, et halvustada linnavõime.Kui teed on halb, kui ei tee-on sama
v
väinu/ 1. september 2017, 20:32
kas muponavtisid ka juba näha oli?
m
mitte-tallinlane/ 1. september 2017, 20:14
Selge sõnaga on kirjas, et avati trammitee. Ja kõik. Varsti avatakse peatuseplatsid, sh ootepaviljonid.
y
yll/ 1. september 2017, 17:42
miks kunagi ühtegi naisehitajat näha pole?
j
Juku/ 1. september 2017, 19:03
Miniseelikus ja ilma trussikuteta ei ei saa ju kummarduda tänavakivi paigaldama
n
nooh/ 3. september 2017, 03:22
p
Priit/ 2. september 2017, 08:24
No siin riigis ju ikka kõik võrdsed, mehed teevad rasket tööd, naised kerget ja ikka on inisemist oi kui palju.
i
ikka/ 1. september 2017, 16:56
peab vinguma,kannatage,küll kõik saab korda.milleks rikkuda oma närve.
j
Ja milles on siin probleem/ 1. september 2017, 16:46
Ja milles on siin probleem?! Kas tõesti mõni reisija ei suuda platvormi ehitusmeestega jagada? Trammitte on kaasaegsel tasemel korda tehtud, küll saavad ka need putkad. Pole ju veel ei vihma ega lund, viimast võib-olla Eesti ei tulegi. Ja see, et Rõüõivase tibi Luisa - sini muidu jätnud mõistliku mulje - päev enne trammi sõit, ma hakkamist peatusesse lä'heb, ei ole ju teiste probleem. See kiunuv meedia koos Luisakesega ju lausa puudega!!!!

i
invaliid/ 1. september 2017, 16:36
Olen liikumispuudega ja tänan õnne, et ei ela Kopli lõpus! Seal ma ei saaks trammi peale ega trammist maha, sest mu jalad ei astu piisavalt kõrgele ning tasakaal ka on igasugustel konarustel kerge kaduma. Kes vastutab, kui minutaolise inimesega seal midagi juhtub?
Balti jaama juures õnneks leiab suure otsimise peale veel mingi madalama ääre, aga üldiselt- miks on vaja teha neid plaatidest mustrilisi kõnniteid ja ooteplatvorme, kui nende tegemisega nii kaua aega läheb.
m
mic/ 1. september 2017, 17:08
Olles kogu protsessi päevast päeva oma silmaga näinud,võin kinnitada,et "need mustrilised kõnniteed ja ooteplatvormid " on ikka väga kähku valmis tehtud,neid alles hakati hiljuti tegema,muide.Ise olen väga rahul,et elan Kopli lõpus.On suur võit ,et trammiliiklust mitte ei likvideeritud,nagu mõni linnapea ette pani,vaid ehitati uus ja korralik-seda likvideerida on juba märksa keerulisen.Ebameeldivusi kaasneb ehitustöödega alati,aga inimesed võiksid leplikumad olla.
s
sade/ 1. september 2017, 16:35
aga alati on ju võimalus linnas kogu liiklus sulgeda seniks, kuni kõik remonditööd tehtud! Keegi ei saaks enam siis ju kurta, et teeremont segab liiklust....
a
ag/ 1. september 2017, 16:17
Aga kui trammitee oleks avatud alles jõulude ajal kui kõik tööd valmis siis oleks samuti kisa. Inimesed saavad vähemalt liikuma. Superministeerium avati ka siis kui tööd veel käisid ja käivad praegugi nagu ajakirjandusest lugeda võib.
K
................../ 1. september 2017, 16:04
Kõik sõidaks autotega treppi. Tehke midagi ka ise ja jätke virisemine.
k
koplikas/ 1. september 2017, 16:01
ja tegin siis ka asja trammi, umbes 1-2 paiku päeval. Vaatasin, kui usinalt siis ehitatakse neid puuduvaid peatuseplatse. Maleva tänavas mõned ikka tegid, kuid Kopli poole tühjus, elektrimehed küll uues metsapeatuses postis mingeid juhtmeid sättisid. Kopli tänava äärne kõnnitee koosneb tulevaste ülekäigukohtade juures üleskaevatud suurtest aukudest, kuid ei ole kiiret nende asfalteerimisega (ja päike särab juba mõnda aega, ilm ei takista). Peatused on kohmakama jalaga inimesele eluohtlikud. Ma ei tea, kas on asi veel "sissesõitmata" roostes rööbastes, kuid trammirattad kolisesid väga tugevalt ja tramm ujus terve sõidu aja küljelt küljele. Esimest korda arvasin, et tegu vanemas trammis ehk, kuid - teist korda sõites sama lugu uuemaga. Hommikul ütlesid uudised, kui kallis see ligi viiekilomeetrine teejupp on olnud - selleks on kulunud 20 miljonit (ja midagi üle) eurot! Samas - Lelle-Pärnu raudteelõigu renoveerimiseks oleks vaja 17 miljonit (kah uudistest kuuldud number) ja see on ületamatult kallis. Trammitee on saanud juurde mitmetel sirgetel lõikudel imelikke jõnkse ja peatusi on tehtud kohtadesse, kus need on arusaamatud, Sepa peatuse viimine vana rahvamaja ette viib Kopli rahva kitsale sõiduteele, kus sõidab senisest peatusekohast ka rohkem suuri veomasinaid (tänavale keeravad ka killustikulao masinad), kuigi vana peatusekoht on oma kohal püsinud trammiliikluse algusest peale ja selles kohas on olemas ka loogiline tänavavõrgustik, kuidas edasi liikuda. Kusjuures oleks olnud ruumi vana peatusekohta ka Kaevuri tänavale lähemalegi nihutada, kohale, kus äraviimata tühi putka ja kus kunagi oli trammidispetšeri hoone (hetkel ei tea, kuid mitte ammu oli sellest säilunud veel korralikult plaaditud põrandaplats), sealt läheb alla ka vana trepp. (vt.illustreerimiseks pilti nr.12, see on tehtud vanal peatusekohal ja eemalt paistab see uus, kitsas üleskaevatud osadega kõnnitee jääb suuremas osas eespool oleva märgi varju) Jah, see on hea, et ometigi sai trammid liikuma, kuid - miks peab seda tööd nii kipakalt korraldama ja venitama, vaat sellest ei saa aru. Ja raha on kulunud ikka priskelt, ometigi pole seda jagunud töömeeste palkamiseks.
k
koplikas/ 1. september 2017, 16:25
vist eksisin Sepa peatuse vana putka osas - see on ikkagi ära kadunud, oli teine nii pikalt, et jäänud sellel kohal mällu...
e
ei/ 2. september 2017, 14:41
SEE putka seisab jätkuvalt püsti, ei ole kellelgi kiiret sellise koristamisega.
a
Andrus/ 1. september 2017, 15:35
Ja kus nüüd siis kõik ohutusnõuded ja ohutusinspektorid on? Kui mõne jalakäijaga, kes tuleb trammilt või astub trammi, midagi juhtub ebatasase aluspinnase või olematu perroonikatte tõttu, siis kes see vastutsab? Samuti Tallinna transpordiamet on ilmselt silmad kinni pigistanud - ei ole ju näha ehitusala piiravaid aedu, piirdeid, linte? Aga mõne teise objekti puhul, mis ei ole valimistega seotud, oleks selliste ohutusnõuete eiramise eest pikema jututta trahvid tehtud...
m
mis hädaldate/ 1. september 2017, 15:19
hea, et neid töömehi üldse on.
m
ms/ 1. september 2017, 16:20
igapäevaselt sealses piirkonnas ringi liikudes, olen ehitusmeeste poolt ainult venekeelset juttu kuulnud.ehituskvaliteet on ikka väga vilets.pehmelt öeldes.arvatavasti nö valged neegrid Ukrainast.
t
to ms/ 1. september 2017, 17:04
m
mine uuri Lennijaama lõpppeatuse sillutist lähemalt/ 1. september 2017, 21:15
m
mine uuri/ 1. september 2017, 21:16
Lennujaama lõpppeatuse sillutist lähemalt
t
töömees pole inimene/ 1. september 2017, 15:08
temaga kodu poole sõita on piin. vastutate oma sõnade eest?

n
nüüd/ 1. september 2017, 15:06
saavad kõik abiks olla ja oma kivikese paigaldada kodupeatusesse!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee