Eesti uudised

Savisaare protsess jätkub: Savisaare kodust leiti hulgaliselt sularaha

Johanna-Kadri Kuusk, 31. august 2017 12:42

189 KOMMENTAARI

r
reede/ 2. september 2017 17:09
Iga päevaga enam selgub selle näidisprotsessi poliitiline tuum Ja tellijaks on oravapoisid kes mõnuga kilekotist pähklikesi krõpsutavad Seni pole lõhnagi Savisaare süüst tunda Ainult luulud ja oletused Kõik meetodid on lubatud Rasedat naist solgutatakse kohtus täiesti süütut naist püütakse häbiposti naelutada justkui püha inkvisitsioon
v
vanasõna/ 1. september 2017 11:44
Vigadest õpitakse!
90-ndatel läksid pangad ridamisi pankrotti. Arved külmutati ja ja kellel mujal raha polnudki, need olidki pigis! Ootasid päevi, millal oma raha piiratud ulatuses kasutada said. Ja kellel oli palju, need jäidki osast ilma. Mind ennast kotiiti näiteks Maapangaga. Aga neid oli ridaisi. Tartu kommersspank, Innovatsioonipank. Tallinna pank j.n.e.
Rske tule hajutada. Pärast seda külma dušši hoiab iga arukas inimene midagi ka kodus. Võimalute piires. Minul näiteks on küll kodus paarsada korda väiksem summa. Aga mina olen ka suhteliselt tagasihoidliku positsiooniga.
n
Nii vana ja haigele mehele on kõik / 1. september 2017 09:22
naisterahvad väga kallid,näiteks oli kusagil välismaal üks
modell nõus vana tarikaga magama ainult 2 miljoni dollari eest.
Sellised rahasummad käiks meie prillikivile kindlasti üle jõu.
n
1. september 2017 22:05
Nagu on selgunud - ühe öö eest savisaarega, sai Natalja ikkagi 15 000 Euri!
h
halloo, Õhtuleht/ 1. september 2017 09:13
Miks võeti järjekordselt ja väga kiiresti maha artikkel
tänaselt pealehest maha artikkel
"Kohtutoimik: Savisaar kulutas palju rohkem, kui ta ametlikult teenis "
Eile võeti ruttu-ruttu maha ka veel üks artikkel savisaarest.
Miks?
n
nüüdseks/ 1. september 2017 15:15
pandi artikkel tagasi, aga küllap esmased kommentaarid ei ole piisavalt süüdistavad.
k
kodanik/ 1. september 2017 09:03
Kas jälle pankade promomine? Sularaha kodushoidmine ei ole ebaseaduslik.
s
savisaare tankistid - Siret Kotka ja Moonika Batrakova/ 1. september 2017 08:47
Perioodil 1. jaanuar 2011 kuni 20. oktoober 2015 oli Savisaarel 215 000 euro suurune erinevus tema sissetulekute ja varade vahel.
Savisaar ei tasunud isegi mitte oma igapäevakulutuste nagu toidu või riiete eest, vaid eri majanduskulusid katsid Siret Kotka-Repinski ja Moonika Batrakova. Ka riigikogu liige Siret Kotka-Repinski ütles oma eilses tunnistuses, et tasus Savisaare majanduskulusid.
Meritoni hotell osutas Savisaarele teenuseid 17 000 euro eest, millest 16 000 maksis kinni Batrakova.
Mõegle nüüd ise – üks jutuajamine Kofkiniga ja üks öö Nataljaga läks sellel suursulil maksma SEITSETEISTTUHAT EUROT!
Riigiprokuratuur uuris ka mõlema naise tulusid ja kulusid, kuna oli arvata, et nad said Savisaarelt sularaha, millega nad siis kõiki savisaare kulud kinnimaksid..
Siis selguski, et mõlemad naised kulutasid palju suuremaid summasid, kui nad ise legaalselt teeninud olid. Erinevus kulude ja ametlike sissetulekute vahel oli mõlemal naisel kümnetes tuhandetes eurodes.
Nii et, lisaks savisaarele, Kofkinile, Hillar Tederile jt, ootab ka neid tankiste – Batrakovat ja Siretit - päris mahlane kriminaalkaristus.
l
lihtpenskar:/ 1. september 2017 08:28
ma ei teadnudki, et kodus ei tohi sularaha hoida - kõik oma veeringud tuleb viia panga kaudu väljamaale...
k
Krdi bandiidid andke jalamaid isakese raske tööja vaevaga teenitud raha tagasi/ 1. september 2017 06:44
1. september 2017 07:51
Onuke ei suuda tõendada, kuidas tal oma palga ja väljaminekutega sellised summad kodus vedelevad. deklaratsioonist oled kuulnud? eriti veel avalike isikute(poliitikute) omast. deklaratsioonis tal selliseid summasid näidatud ei olnud. aga oleks pidanud. seletagu siis ära, et nt. vanatädi suri Ameerikas ja asi klaar.

m
meelis/ 31. august 2017 23:42
l
Lihtsalt/ 31. august 2017 21:23
rohkem sisse kui välja , (kui ise välja anda raatsis)
väljaandmine on vahel ikka väga raske.
Raha kulutamisel on ka mõned piirid, oskused. Kui ikka patakate viisi 500 kroone, siis puudus oskus neid kasutada.
Ja rikkust tuleb varjata ka, niikuinii oli kõik tasuta käes. investeerid, lastele ja lastelastele muretsed elamised, aitad õppemaksu maksta... teed rahaga midagi kasulikku. Hoolitsed oma tervise eest täie rauaga, reisid.
a
A.L./ 31. august 2017 21:20
See oli kindlasti pestud ja puhas raha,nagu prillikivi.
h
Huugo/ 31. august 2017 21:13
Ei saa pihta milleks kommija ai vai ja Üksjalg
p
Puhas prilllaud/ 31. august 2017 20:11
Eesti inimene kas on midagi inimlikusest....Savisaar tuleb poliitikast kindlasti väevõimul ellimineerida
e
ei saa aru./ 31. august 2017 19:52
Savisaare kodust leiti juba aastaid tagasi palju sularaha.kas tänaseks on allesjäänud rahatähed elutute asjade paljunemise seaduse kohaselt paljunenud.kui mitu korda võib inimese kodust leida palju kahtlast raha.eksitav pealkiri või lihtsalt valimisreklaam.
e
EDGAR/ 31. august 2017 19:32
See oli mõeldud kirsturahaks .
k
31. august 2017 22:31
kindlasti kullast kirstu jaoks
ä
Ähh/ 1. september 2017 05:49
Selle rahaga, oli vist 200 000 +mõned eurod peale, ei saa tanapäeval isegi pronksist kirstu kui matuselaud ka arvukatele külalistele katta tuleb.
Vaadake millises popsionnis mees elab, ehk kavatses nt kuurile uut katust panna.
Mina ka elan põhimõttel, et kõiki munasid ühte korvi ei pane, seepärast hoian alati ka sularaha kodus. Milles küsimus kui meie E-riik nii mannetu on, et pangakaart sageli ei toimi?
m
mingit leidmist polnud/ 31. august 2017 19:19
lihtsalt võeti sealt,kuhu leidjad selle olid pannud.

v
võimalused/ 31. august 2017 19:02
Kui palju neid fiktiivseid palga saajaid veel on.Ehk rändab Edgari nõuniku palk ka kuhugi rändama.Nõuniku tööd väga suure palga eest ta vaevalt teeb valimis ralli ja kohtu ajal.Ennegi pärast pabereid korda aetud.Segadust kui palju.
e
Eestlane/ 31. august 2017 19:01
Ju ta vahetas lihtsalt Nõukogude Liidu rublad eurodeks - soomlased ostavad 5 rublase eest maksavad 5 eurot ja 10 rublase eest 10 eurot ning seda tulu ei pea deklareerima
a
Ah ärge nüüd - taat korjas pisikesest/ 31. august 2017 18:35
pinsist oma peie-ja kirsturaha,et kaaskodanikele mitte tüli ja kulu teha.
o
oleks tondinahk ometi aus/ 31. august 2017 19:00
rollotaks,viioldaks,ärmataks nagu korraliku eestlase püha kohus,aga ei-
a
alustaks algusest/ 31. august 2017 18:17
Selliste rahade eest võiks küll juba Vahemere kaldal soliidne villa olla, tema aga käib pealtkuulatavates hotellikestes ööbimas. Miks küll? Siit järeldus, et nende rahadega peeti üleval erakonda kõik need pea paarkümmend aastat. Kuuldavasti on kõigil erakondadel olnud kombeks annetuste rahad sularahas saada ja siis kas palkadeks või teenusteks jagada .Kui selline kord on olnud aktsepteeritud üldiselt, miks siis üks patuoinana võlla tõmmata, ehk alustaks sealt otsast, kust selline kord alguse saanud? Kuuldavasti pole ei Sõõrumaa ega Mõisa ega teiste ärimeeste erakondade toetusmiljonid sugugi kõik ametlikult registreeritud. Selline laga on kestnud ju avalikult tervelt 20 aastat! Võimuerakonna toetamine on seaduspärane, opositsiooni oma aga kriminaalne?
v
Valve arvab .../ 31. august 2017 19:38
Mis on lubatud kuule ,pole lubatud saturnile .
s
see vaid sinu oletus,/ 31. august 2017 20:55
kui palju raha on oravad savivana liimile püüdmiseks kulutanud,see on muidugi saladus.Kuidas oravapolitseinikud teda kiiruseületamisel püüdsid tabada ja muidu kaikaid rattasse loopisid,pole mõtet üldse rääkida.
Aga peab ütlema,savi on kvaliteetne,mõni teine oleks juba otsaga teises ilmas.
Aga oravad on ja jäävad röövloomadeks,nagu ka antud juhul.
Mina valin EKRE,ehk ka teie.
n
nii et,/ 31. august 2017 21:15
Hundisilma talu asemel valid mõisa?
h
Huugo/ 31. august 2017 18:08
On loodud mingi sürrealistlik pilt kus nuppe keeravad kohalikel valimistel lasnagorskis/tiblagorskis tervikuna/ elamisluba omavad. Vana karjäärikommu/ omal ajal ka alfaisane kes alla ei anna/ koos oljakesega ja endised miilitsad teevad ekskrementi-:) Milleks?? Kellele?? Müstika kuubis!!
a
ai vai,Üks Jalg parseldas elamislubadega ?/ 31. august 2017 19:03
ups,vabandust,sorry- ikka müüs ausa raha eest.
Keda te karjäärikommuks teete = See ei sobinud isegi ENSV ÜN liikmeks,ei rajoonikomitee sekretäriks ega isegi mitte partorgiks.
Aga IGA osakonnajuhataja vajalik ballast elik aksessuaar oli NLKP pileti olemasolu kuni aastani 1991
k
31. august 2017 18:06
Kodus tohib olla vajalik mööbel, tarbeesemeid, kuid mitte raha. Tahate pangad põhja lasta.
ä
Ämma Kapp/ 31. august 2017 18:13
Kogu probleem on selles, et Savisar on momendil lahutatud. ja ämma pole.Reformierakondlastel tuli raha ämma kapist ja keegi ei köhinud. Kõik oli seaduslik!
e
ei ämmad ole kuhugi peitu saadetud, nad küll eks- mamma-ämmad,aga .../ 31. august 2017 19:05
Oloeks ta reforminud ometi seda raha,aga ... laskis suurtel lennukitel ära vedada .mehed punnitasid rahapakke nii et silmad punnis peas. Nende kõige jurakamatega veeti mitu päeva .
e
Eestlane/ 31. august 2017 17:20
Kui sõber andis 500 tuhat krooni laenu, siis on see 300 tuhat krooni sõbra raha, mis tuleb talle tagastada
m
mäletan,/ 31. august 2017 21:35
üks advokaat andis ka kunagi kohtunikule "laenu", mida kohtunik ei tahtnud, aga raha kanti riigituludesse. advokaati süüdi ei mõistetud.
e
eesti mees rakverest/ 31. august 2017 17:02
kui vajate tsirkusesse abitöölist siis helisage mulle.

r
Rahvas teab tõde!/ 31. august 2017 16:46
Edgar kogus seda raha kopikas kopika haaval juba palju aastaid, et osta omale hea jalg välismaalt, aga nüüd on see raha röövitud. Lihtrahvas tegi sellepärast isegi korjanduse, kuhu rahvas kõik annetas. see on ju kõugile teada.
t
Tralla/ 31. august 2017 17:10
Ja ma andsin ka 3 vaskset kopikat,aga nüüd hundil silmad märjad ja raha kaukast läinud rändama.
j
Jossifon teie üle uhke, mitte/ 31. august 2017 19:06
s
Seda et/ 31. august 2017 16:37
papi oli lihtsalt tankist raha ülekandmise ahelas ja vahel tilkus talle ka veidi kõbinat.
n
naistankistid/ 31. august 2017 21:38
olid hoopis Batrakova ja S. Kotka.
d
ddd/ 31. august 2017 16:13
kas kodus sularaha hoidmine on tõesti kuritegu? kas kõik peab olema teatud isikutele teada .
k
kas ei saa/ 31. august 2017 16:37
või ei taha aru saada? onuke ei suuda tõendada, kuidas tal oma palga ja väljaminekutega sellised summad kodus vedelevad. deklaratsioonist oled kuulnud? eriti veel avalike isikute(poliitikute) omast. deklaratsioonis tal selliseid summasid näidatud ei olnud. aga oleks pidanud. seletagu siis ära, et nt. vanatädi suri Ameerikas ja asi klaar.
m
Muigega/ 31. august 2017 17:12
Väga lihtne! Käis Nõmme turul Hundisilma talu tooteid müümas.
s
Stepan/ 31. august 2017 17:15
j
Juku/ 31. august 2017 17:16
Marjade ja seene müüdist saadud raha ei pea deklareerima
t
täies hiilguses/ 31. august 2017 17:21
telekas ükskord isegi näitas kui ta Lasnamäe turul müüs hundisilma porgandeid
m
mis porgandeid?/ 31. august 2017 19:06
Edgar müüs lasnagorskis hoopis tilli,
mis olid aga nii äbarikud ja lontis, et keegi neid ei tahtnud,
ainult vene baabad vaatasid ja silitasid neid..
m
31. august 2017 19:43
mis porgandeid
edagr müüs oma Hundisilma lontis ja närbund tilli
keegi neid ei tahtnudki.
Ainult vene babuljad vaatasid, silitasid ja poetasid kurvastusega pisarakese
k
???/ 31. august 2017 16:09
kas see on kuritegu, kui kogun sukasäärde vanaduseks raha?
r
Room/ 31. august 2017 16:41
j
ja tervete/ 31. august 2017 19:09
m
mementum/ 31. august 2017 15:52
Kadaka turgu mäletate veel...Mustamäe linnaosavalitsusest käidi turul iga kuu sularaha kymnist toomas...kui aga ahnus kasvas ja keelduti maksmast,algasid politseireidid...mäletate TVst,kuidas kadaka plaadi myyjaid tabati..kes oli linnapea...?
l
lol/ 31. august 2017 16:10
eks see on igalpool nii, ka praegu.
s
See/ 31. august 2017 15:47
näitab, et rahakinkijad on summadega üle pakkunud. Samas on sellistel inimestel armastus suurte numbrite järele.
Kummaline on, et tavalisi elamiskulutusi püüdis varjata.
SEE inimene elas küll enda meelest kommunismis ja oli toitumisahela tipus.
Talle oligi kõik tasuta.
arvata on, et ise ka ei teadnud palju tal kodus raha vedeleb. VANA mees ka juba, ei reisi, autosõit tasuta, elamine tasuta, naisi ka ei jõua enam pidada ja nii need rahahunnikud kasvavad. Ehtne pensionär, kes on juba ihne ja kogub raha madratsi alla.
v
Vana penskar Lasnamäelt/ 31. august 2017 15:44
Mis seal nüüd nii praalida, eks ta korjas matusteks , pangad ju vanad röövlid viivad veel viimase, tark tegu aga nüüd sukasääreraha ka lännü!
m
Maxs/ 31. august 2017 14:59
Nödrameelne inimene töesti vast korjas köike sukasäärde ,kas rublad jäid leidmata?
t
31. august 2017 15:30
Tegelikult käib edasi rahva raha kantimine.Tahaks teada kas Edgar saab nõuniku täispalka ka kohtuistungite ajal.Tegelikult ta nõuniku tööd ei teegi,kogu aur läheb kohtus käimise ja valimis propaganda peale.Kas selline töötegemine ja palga maksmine ongi normiks.Mujal vallandatakse tööluusi pärast päeva pealt.TV-s aga jätkub endiselt Edgari kiitmine Lengi saates,arvata on et tasu eest .Loomulikult peaks rahvas kõikidest suurtest korruptsiooni kohtu asjadest selgust saama.
a
Aga vaata veel laiemalt- / 31. august 2017 15:46
Keegi ärimees X toetab 500 000€ erakonda (ütleme, et "heast tahtest" mõne projekti paikaloksumise eest) ja oh ime, selle saab ju otse mõnele "nõunikule" välja maksta palgana. Ei ole vaja mingit musta raha ega ämma kilekotte ega midagi, kõik aus ja ametlik. Ma siiamaani imestan, et miks teised erakonnad pole sellist skeemi veel altkäemaksude seaduslikuks väljavõtmiseks kasutama hakanud!?!
Ja pange veel lisaks tähele, tegemist on meie praeguse võimuparteiga, kes sellist "nõunikule" maksmise skeemi kasutab!
k
Kus on kurva kodu ??/ 31. august 2017 15:32
Kohus ei ole tänaseni välja selgitada kus on ühe jalaga mehe kodu ja kus elab 2 jalaga tegelane. Agenturnaja rabota on lausa teadus.
r
Rublad kaevas maasse koerakuudi taha/ 31. august 2017 17:36
Hea võtta kui asi rublade peale peaks minema
n
no siimuke/ 31. august 2017 21:00
oli ikka palju targem,teadis mis ja kuidas.
a
alles tehti selgeks,et rublad varastas/ 31. august 2017 19:10
surnud Dudajev ja koostöös Savisaarega. Kallis Laar ja Meri jäid ilma

s
superavastus/ 31. august 2017 14:52
hurraa milline pätt hoiab sularaha enda käes suisa ja kannab kohe edasi
t
Tüüpiline/ 31. august 2017 15:01
rahapesu, kolmandik tuli ju Venemaalt sulas.
s
see kolmandik õigeusklike narride raha oleks pidanud moshee jaoks olema/ 31. august 2017 19:12
see tüüpiline stalinisti röökimine, isegi uusi sõnu ei suudeta välja mõelda... ikka vanas vaimus
n
No noh!/ 31. august 2017 15:10
Seda on ka pangakontolt näha, kellele kohe raha üle kanti.
r
raha laiaks/ 31. august 2017 14:42
Taavi ja Luisa teavad, et kodus hoida ei tohi ja panevad kõik kohe huugama.
n
Nemad/ 31. august 2017 18:09
Panevad kilekotti ja viivad ansipi ämma kappi hoiule.
k
kes veel aru ei saanud/ 31. august 2017 14:33
...siis eesliide "sula" tähendab raskendavat asjaolu. Ajal, kus paljudel pole oma kodu, on ka kodu olemasolu inkrimineeritav roimana. Prillid on tal ka. Raske juhus.
m
milleks/ 31. august 2017 15:03
niisugust p'a's'k'a kirjutada, jünger?
s
selleks/ 31. august 2017 15:24
P a s k on see kui kirjutatakse, et kodust leiti sularaha.
n
Nojah/ 31. august 2017 18:09
eriti imelik oleks, kui kirjutataks, et kodust leiti pangakonto, kus oli raha.
õ
Õelus/ 31. august 2017 14:33
Üks viimastest lausetest on järgmine _ seb pangakonto väljavõte näitab, et raha Savisaare kontol kaua ei püsinud. Teadmiseks _ ka minu kontol ei püsi kaua raha, sest maksan maksud ja teen ülekanded lastele ning ülejäänud raha võtan ATM_st välja. Mulle meeldib nimelt arveldada sularahaga. Kas ka minu tegevus on kahjulik ja vajab taunimist ?
k
31. august 2017 14:52
Kas oledki l..l või mängid?
e
Ei saa ikka aru või?/ 31. august 2017 15:12
Ei tasu mõndasadant eurot võrrelda sadade tuhandete eurodega!
t
to õelus/ 31. august 2017 15:57
Ilmaasjata demonstreerid oma rumalust. Asi ei olnud raha väljavõtmises, vaid teiste inimeste kontodele ülekandmises. Kui sa kannad oma lapsele 50 eurot üle, siis võib selles taru saada. Aga kui sa kannaksid iga kuu üle Jürile 5000, Marile 7000, Kallele 11 000 ja Peetrile 8000, siis tunduks see jah, kummaline.
Taunimist vajab ainult sinu rumalus, aga see pole ühiskonnale kahjulik.
m
31. august 2017 19:20
mida te küll imestate nende edgartöllide rumaluste üle, mida nad siin pidevalt oma kommentaaridega demonstreerivad.
Neil on etsi poolt kõva käsk antud - minu si//ast tuleb sai teha...voot!
e
Eino Taruk/ 31. august 2017 14:32
"Leiti 500-krooniseid, "
Millal see läbiotsimine toimus? Miks mees prahti kodus hoidist?
o
ostan/ 31. august 2017 14:47
Ostan kuivi 500-krooniseid 10€ kg. Ärge visake prahiga koos prügikasti.
s
seletus/ 31. august 2017 15:55
Piiteri trollikontor vist ei tea aga ...
"Eesti krooni pangatähti ja münte saab Eesti Panga muuseumipoes vahetada eurodeks tähtajatult ja ametliku keskkursiga 1 euro = 15,6466 krooni."
p
Paras / 31. august 2017 14:28
Paras vanale kommunistile, et nüüd saab omal nahal eht Võšinski stiilis kohtupidamist tunda.
g
granaat/ 31. august 2017 14:25
Tegelikult käib edasi rahva raha kantimine.Tahaks teada kas Edgar saab nõuniku täispalka ka kohtuistungite ajal.Tegelikult ta nõuniku tööd ei teegi,kogu aur läheb kohtus käimise ja valimis propaganda peale.Kas selline töötegemine ja palga maksmine ongi normiks.Mujal vallandatakse tööluusi pärast päeva pealt.TV-s aga jätkub endiselt Edgari kiitmine Lengi saates,arvata on et tasu eest .Loomulikult peaks rahvas kõikidest suurtest korruptsiooni kohtu asjadest selgust saama.
t
Tiit/ 31. august 2017 14:23
Millises demokraatlikus riigis on sularaha omamine kuritegu? Paistab, et ebademokraatlikus Eestis on see toesti kuritegu.
j
ja jah/ 31. august 2017 15:06
suures koguses kahtlase raha, mis ületab ametlikke sissetulekuid, hoidmine on täiesti normaalne?
o
Oot, oot/ 31. august 2017 15:37
Oota ikka ennem Savisaare selgitused ära. Evestus võrdleb siin mingit kitsast ajavahet aga juba kroonide leidmine eeldab suurema ajavahemiku sissetulekute uurimist.
n
no/ 31. august 2017 16:34
Mis nüüd kroonidesse puutub, siis Toobal käis mööda eestimaad ja müüs sularahas raamatut " Peaminister".
t
Tiit/ 31. august 2017 18:44
See voib olla minul eluajal kokkuhoitud raha, nn. kirsturaha. Kelle asi see on?

5
50 000 sed pulmad/ 31. august 2017 14:22
Ühe jalaga mehel ei kulu raha pulmade ja muu sellise peale, ning raha jääb lihtsalt koju vedelema. Üle tunni ei taha ükski naine aega raisata.
e
eesti mees/ 31. august 2017 14:12
huvitav miks ei ole tema advokaate vahi alla võetud.
j
Jäle!/ 31. august 2017 14:09
Järgmiseks teatavad, et leiti ka alasti naiste pilte.
e
etem oleks/ 31. august 2017 14:36
kui antakse teada et leiti alasti naisi hulgim! - See juba paneks mõtlema,kuid senini toimunu on rohkem tegija enda taseme näitamine- ehk et üritavad vägisi miskit avastada.
t
Tiit/ 31. august 2017 18:48
Savisaare puhul see ei moju. kunagi Eino baskiniga prooviti kull seda trikki.
R
Правда/ 31. august 2017 14:08
Rahvavaenlasel leiti kodust roiskuva lääne imperialistlikku raha. Nagaanist kuul pähe, mis muud.
s
Sulaloḷḷus/ 31. august 2017 14:02
Mis raha siis veel kodust võimalik leida on? Raha oleks nagu mingi süüteokoosseis et selle kellegi kodust leidmist selliselt eksponeeritakse.
k
küsimus/ 31. august 2017 13:47
Kuhu kadus artikkel
!Savisaare protsessi uus istung: milliseid hüvesid pakkus Alexander Kofkin tollasele linnapeale? "
t
Tiiger/ 31. august 2017 12:57
No nii vaeseke, mille me rahva raha eest talle veel ostame? Köhib - hapniku aparaadi?
k
kodanik/ 31. august 2017 17:33
Parim köharohi on mingi kõhulahtisti. Sa lihtsalt enam ei julge köhida. :)
t
To-12:16/ 31. august 2017 12:48
Need kes ohivad et nagu ei tohiks kodus raha olla,tohib muidugi siis tõesta,et on see ausal teel saadud.Esiteks leiti see hunnik kodust+mis on eesti pankades ja mis arestiti veel Sveitsi pangas,varsti kuuleme palju seda manti tal kokku on aetud.Miks ta ei vahetanud kroone ära ,sest kartis ja see on ikka mitme aasta palk.
e
Eino Taruk/ 31. august 2017 14:34
_tohib muidugi siis tõesta,et on see ausal teel saadud._
Süü tõendamise kohus on süüdistajal ja raha omamine ei ole süü.

n
Nüüd/ 31. august 2017 12:43
on Savipäts leivad ühte kappi pannud multimiljonäride Mõisa ja Sõõrumaaga, eks ta sealt looda ka midagi saada.
p
p./ 31. august 2017 14:38
pigem ikka vastupidi on see asi.
o
olen/ 31. august 2017 12:30
tavaline inimene aga tahaks teada,kelle huvides on savisaar hävitada.kes seisab selle kõige taga.sellel peab tugev võim olema ja kõvasti ressurssi,et seda läbi viia.kas keegi oskab vastata.praegust protsessi lugedes jääb selline tunne,et inimesel privaatsust üldse ei olnud.kogu aeg oli nuhk kannul.ei ole ju need kohtumistes midagi ebaseaduslikku ja need summad,no ei ole miljonid.kisatakse nagu oleks riigi paljaks varastanud.kas see on kellegi tellimus.
t
To:olen/ 31. august 2017 14:02
Demokraatlikus süsteemis peabki olema ka organisatsioon, kes selliseid tegusid ükskõik, mis ametiposti pidavatelt inimestelt uuriksid. Vastasel juhul oleme varsti Türgi, kus üks mees võtab vastu reeglid, mis heaks arvab ja kõik noogutavad. Kõik omakasu eesmärgil ja vahendeid valimata.
n
31. august 2017 14:51
nõus sinuga. Teised on riigilt pihta pannud miljoneid, neid ei süüdistata milleski. Kõik saab lõpu "avaliku huvi puudumise tõttu". Kas Savisaar on siis selline isik, kelle suhtes on pidev avalik huvi, ja kui, siis miks tema teod on erilised ja teiste omad ei ole. Kas inimesel ei tohi raha kodus olla. Paljudel on sularaha kodus, miks neid ei süüdistata. Aga on see kindel, et see raha oli Savisaare oma. Käidi ju tema majas ilma teadmata. Üks suur ja häbiväärne ühe inimese mõnitamine ja hävitamine. Aga kelle poolt ja mille eest?
a
aga kes/ 31. august 2017 15:15
küsis Venemaa saadikult kolmandiku sularahas, kas see on sinusuguse agendi arvates normaalne, niisama ei anna keegi raha, lisaks veel mujal riikides pangakontod jne. Mul on ka kodus mõnisada eurot, aga kui oleks sadades tuhandetes, lisaks ka mitmes pangas veel?
s
segadus bardak/ 31. august 2017 12:21
aga jakunini jope vooder oli tehtud sellise rahasoojustusega
jakunin käskis küll panna printeris tehtutena aga alluvad panid päris raha
k
Kas rahapada ei tohi omada.?/ 31. august 2017 12:32
Keegi pole sellist keeldu kehtestand...
k
kui rumal küsimus - Kas rahapada ei tohi omada.? / 31. august 2017 12:53
suuri rahasummasid võib ja tohib igaüks omada, aga siis peavad sul ka kindlad tõendid olema,
kust need suured summad äkki sinu kontole või nagu savisaarel, sinu madratsi alla tekkisid.
Kui sinu tuludeklaratsioonis ei nähtu, mis allikast need rahad sulle sülle lendasid,
siis on tegemist teadmata allikatest saadud MUSTA ehk kriminaalse rahaga.
l
Lõpetage see jama ja pläma/ 31. august 2017 12:16
Kas raha hoidmine kodus on kuritegu?
Hoiukassas pole raha üldse mõtet hoida, sest mingeid protsente sealt ei saa. Vene valitsuse ajal sai, aga nüüd mitte.
Kui kaua seda Edgar Savisaart tümitatakse? Mitte mingeid asjalikke süütõendeid esitada pole, aga ikka kajastatakse. Kas häbi pole?
Võtke vahelduseks kajastada ka reformierakonna ja Siim Kallase R- Hoolduse rahaasjad ja muud, IRL seotus narkoärikatega jne.
Mina pole küll Edgar Savisaare fänn, aga leian, et kohus teeb temaga ülekohut. KOhtu all peaksid olema ikka tõelised süüdlased,aga mitte raha kodus hoidjad.
m
maamiis/ 31. august 2017 12:27
kui ei suuda tõestada mkust saadud ,siis ju ongi .Lisaks veel see ,et milleks KUUS AASTAT PÄRAST RAHAREFORMI hoida kodus selisel hulgal kehtivuse kaodanud raha!?
j
Juulius/ 31. august 2017 14:38
Kas see on kuritegu, kui hoian kodus kehtivuse kaotanud raha? Naabrimammi hoiab siiamaani alles keerenskeid ja tsaari-venemaa rahatähti. Peoga lisaks on ka saksa marku ja nõukogude rublasid ning meie kroone. Kas tuleb talle ka korraldada usutlus, et miks ja milleks?
s
sa maamiis pole mingi mees/ 31. august 2017 21:10
tõestama ei pea süüdistatav midagi,süüdistaja aga küll.
Saan aru,et sa maalt ja hobusega aga...
t
To: lõpetage see jama ja pläma/ 31. august 2017 14:03
Sa vist ei ole üldse asjasse süvenenud? Hoia pigem oma mulk siis kinni!
o
Oled süvenenud?/ 31. august 2017 15:36
Sa ei tea poliitikast rohkem kui notsu pühapäevasest päevast. Poliitika on see, mis Savisaarele kohtukulli kaela tõi. Kuidagi oli vaja Savisaar saada linnaapea kohalt kõrvaldada ja selleks tuuaksegi nüüd ajuvabasid süüdistusi ettekäändeks.
v
Võts/ 31. august 2017 14:51
Vist Ansipi ämmal oli ka suurkilekotitäis sula kodus, no ja hirmuga tõi väimehe erakonnale ära - et vangi ei pandaks.
Mina nüüd viin oma sularaha jäägid ( 10 € ja 27 senti ) karbiga metsa või?
Aga kui maa ära külmub?
Nali.
h
heiki herman soome/ 31. august 2017 12:15
minu eelmise teksti täiendatud versioon
kaldun arvama, et Edgar Savisaar ei maksnud ka korralikult skatti - tulumaksu, mis on ühe turvalise, rahva kindlustatuse
ja heaoluriigi A ja O...
mõned kommenteerivad seoss Savisaare juhtumiga, kellel lausa rahahunnikud kodust leiti, ligi miljon rootsi krooni, et enam ei tohigi raha kodus hoida...
võib küll olla raha kodus! ja isegi palju, omal riskil...
kuid see raha ei tohi olla saadud kriminaalsel teel ja peituda tulumaksu eest!
eriti riigiametnik ja kõrgametnik, peab olema aus ja eeskujuks igati nii tehingutes kui ka seaduses rahvale!
kahjuks Edgar Savisaar seda pole olnud ja on pikka aega tegutsenud seadusega vastuolus, olles kurguni korrumpeerunud! siin ei aita isegi mingi vabandus!
lausa piinlik on, et Edgar Savisaar kõike venitab, selle asemel, et rääkida, tunnistada ausalt ja paluda vabandust!
Edgar Savisaare puhul tuleks eriti uurida linnahalli sulgemist, mis oli otseselt tema käsk ja korraldus ning suuresti lavastus tuletõrje eeskirjadega manipuleerimisega...
alati saab vead kõrvaldada, kui hoonel on midagi korrast ära...
ja selle eest oleks pidanud just Edgar Savisaar ka hoolt kandma, ehk korraldusi andma, mitte aga hoone jäädavalt sulgema! Edgar Savisaar soovis linnahalli teadlikult ja plaanipäraselt sulgeda, kellegi ärika soovil, tahtel, et üritusi mujal teha, saades ka siin kindlasti suuri rahapatakaid!
hoolimata sellest, et Edgar Savisaar on ka rahva heaks midagi suutnud teha, rikub tilk tõrva meepoti ja neid tõrvatilkasid on aastatega kogunenud rohkem kui juga!... Edgar Savisaar oma ahnuses ja karjerismis, hävitas ise enda!
ka tema kontor linnavalitsus, kubises ebajompetentsetest tüüpidest, kes olid enamuses üliarrogantsed, tavainimesi vihkavad ja ei soovinud isegi külastajatele korralikult vastata ehk pliiatsit ja paberit anda, kui mõni vajas! seal oli loodud õhkkond, et inimesele, kes tuli mure ja abisaamise palvega, jätta tema nina ukse vahele!
a
aitäh, heiki herman soome! / 31. august 2017 12:59
väga hea ja selgitav kommentaar
ainult et kesikutele tee või puust ja punasest ette
nemad ajavad ikka oma vana joru,
kaitstes ja isegi kiites seda vana suursuli.
a
aga palun/ 31. august 2017 15:01
suured sulid on siiani vabaduses ja suure au sees ning samal ajal kotivad pisisuli etsi
n
31. august 2017 12:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
ära/ 31. august 2017 12:17
plärise, hetkel on jutuks savisaare saaga..
h
heiki herman soome/ 31. august 2017 12:02
kaldun arvama, et Edgar Savisaar ei maksnud ka korralikult skatti - tulumaksu,
mis on ühe turvalise, rahva kindlustatuse ja heaoluriigi A ja O...
s
sinu arvamus soome/ 31. august 2017 21:14
oravapoiss,ei maksa ju punast krossigi.Tõsi ju.
Valime EKRE.
k
küsimus/ 31. august 2017 12:00
Kas sarves enam püssirohtu ei jätku, et levitatakse vanu uudiseid?

k
Kannatust!/ 31. august 2017 11:59
Kohtuprotsess on alles alguses. Tundub, et prillikivi sära kustub iga korraga.
s
sa savipäts tõmba koomale/ 31. august 2017 11:58
Narva eelistab EKRE-t,kuna narvakad ei taha näha mingeid muslimeid oma linnas ega riigis ja nad ei usu muinasjutte EKRE russofoobsusest.
h
heiki herman soome/ 31. august 2017 11:57
võib küll olla raha kodus! ja isegi palju, omal riskil... kuid see raha ei tohi olla saadud kriminaalsel teel!
eriti ametnik ja kõrgametnik, peab olema aus ja eeskujuks igati nii tehingutes kui ka seaduses!
kahjuks Savisaar seda pole olnud ja on kurguni korrumpeerunud! siin ei aita isegi mingi vabandus!
lausa piinlik on, et ta kõike venitab, selle asemel, et rääkida ausalt ja paluda vabandust!
Savisaare puhul tleks eriti uurida linnahalli sulgemist, mis oli otseselt tema käsk ja korraldus ning suuresti lavastus tuletõrje eeskirjadega manipuleerimine... alati saab vead kõrvaldada, kui hoonel on midagi korrast ära... Savisaar soovis linnahalli sulgeda, kellegi ärika tahtel, et üritusi mujal teha!
hoolimata sellest, et Savisaar on ka rahva heaks midagi suutnud teha, rikub tilk tõrva meepoti ja neid tõrvatilkasid on aastatega kogunenud rohkem kui juga!
j
jah/ 31. august 2017 13:27
vanapäss röövis, varastas ja omastas kogu see Tallinna valitsuse aeg tallinlaste maksurahasid.
ta muutus väga julgeks, isegi juba üliahneks
arvates, et temaga ei juhtu midagi
Suur tükk, õigemini suured tükid ajasid savisaare lõuad lõhki!
m
Muhk/ 31. august 2017 11:48
Vaene Vanapäss, osa oli veel tsaarirublades
k
kui/ 31. august 2017 11:46
ta oleks kilekotte ja ämmakappi kasutanud, oleks kõik ok. Huvitav, kes see oli, kes andis käsu pealtkuulamiseks? Kas kunagi jõutakse ka ämmakappideni?
m
31. august 2017 12:12
Mis sa sellest siia topid, jutt antud momendil on Savisaare protsessist.
k
kollane udu/ 31. august 2017 15:04
tasakaal puudub eestis, paralleelselt savietsi asjaga peaks kollase pande uurimine käima siis saame mastaapidest aimu kuhu suurem osa eesti rahva rikkusest kaob
j
ja siin kommivad ju enamuses ro-/ 31. august 2017 21:18
tid,kes ämmakappides elavadki,seepärast neile sellest elust rääkida ei meeldigi.
s
21:18 paistab, et / 31. august 2017 22:50
sa oled ise üks naeruväärse kiiksuga rott,
kes juba aastaid jahub nagu vana ja katkine grammofon ainult ämmast, ämma kappidest ja kilekottidest.
t
tähelepanek/ 31. august 2017 11:42
Raha laekumine ebaseaduslikust allikast pole tõestatud ,aga juba käitutakse kui kurjategijaga.Ka raha ei tohi sul kodus olla, see oleks hoiatuseks kõigile eestimaalastele.Ka see on kuritegu kui pikendad rendilepingut kõrgema tuluga.Palju saab veel kivist vett nälja pigistada??
1
11:42, savikatotule/ 31. august 2017 13:09
Raha seaduslikkust või ebaseaduslikkust
PEAB KOHTUS KOHTUALUNE SAVISAAR TÕESTAMA, mida ta aga ei tee või
seda seaduslikkust tõestada EI SAA,
sest see raha on altkäemaksudest või ei-tea-kust või kellelt saadud-nihveldatud must raha.
v
vastupidi/ 31. august 2017 14:39
süüdistaja peab süüd tõestama
j
just,just/ 31. august 2017 21:21
on ikka rumalad need õhtuka kommijad.Ro-
ttoravad just,igasugu jama ajavad kaelaotsast välja.
t
To: tähelepanelik/ 31. august 2017 14:10
Tundub, et sealt kivist tuleb ikka veel kõvasti vett. Ega keegi ei süüdistakski ju, kui ütleks paari lihtsa vastusega põhjenduse. Paraku ei saa ta aga ilmselt tõde päevavalgele tuua.
a
31. august 2017 11:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Härra Ilvest laimata on naeruväärne./ 31. august 2017 12:37
TEMA LAIMAJAD ON ÕNNETUD NAERUVÄÄRSED TEGELASED. NUUKS,NUUKS...
j
jidiš/ 31. august 2017 15:05
ja talle oli kõik lubatud
j
JÄLLE SUGULANE,/ 31. august 2017 21:22
o
oige ja vasemba/ 31. august 2017 11:29
Vaene Etkar ei jõudnud koristajale maksta ja nii see raha muudkui kogunes igale poole. Tegelikult on teada fakt, et sularaha on üks suurimaid bakterite kasvulavasid ja Etkar peaks tegelikult riigilt toetust saama, et sellises saastatud keskkonnas elama pidi.

.
.. / 31. august 2017 11:24
.. et nüüd leiti või?? Kas see juba ammune uudis pole?
h
31. august 2017 13:38
hallo 11:24, eilne oled või?
kas sa seda pole siis mõiganud, et
savisaare AMMUSED KRIMINAALSED TEOD ongi praegu kohtus käsitlemisel?
e
Eesti kroonid/ 31. august 2017 11:20
t
Tiit/ 31. august 2017 11:31
Kas sularaha omamine on juba kuritegu? Sel jihul olen mina kohutav kurjategija. Minul on 200€ sularahas kodus.
p
pensionär/ 31. august 2017 11:38
Mina ka kurjategija. Mul 300€ sularaha kodus.
m
31. august 2017 12:14
Milleks selline pläma, ei saa aru?
m
Muigega/ 31. august 2017 12:20
Nii Tiit kui pensionär on kurjategijad kui raha kodus hoiavad. Raha peab pangas arvel olema, et suur vend näeks, milleks raha kulutatakse.
t
Tiit/ 31. august 2017 12:28
Hei M!uigega!
Hea, et huumorist aru saad.
Sularaha on sellepärast, et tihti ei tööta kauplustes kaardimaksed ja söömata ka ei taha jääda. Mitmeid kordi olen raha laenanud neile, muidugi headele tuttavatele, kes kergeusklikult usuvad pankade plastikraha jousse.
1
12:14-le/ 31. august 2017 13:20
Need on siin need kohustuslikud näpuveeretajad-memmed sukavarraste taga...
t
teeme nii/ 31. august 2017 14:46
edaspidi hoiame raha vaid tühja taara all ning laseks tühja taara kuulutada maksevahendiks.
j
ja selleks/ 31. august 2017 15:22
sul kodus sajad tuhanded? Kas röövleid või tulekahju ei karda?
t
Tölpa/ 31. august 2017 18:11
Mina saan siis eluaegse, mul mingi 800 vedeleb kodus.
m
muidugi kuritegu ,/ 31. august 2017 21:24
m
31. august 2017 21:56
Minul on u 8 aasta jooksul 1 x olnud,mil kaardiga maksta ei saanud.
s
Stepan/ 31. august 2017 22:03
Anna aadresse,mul savu vaja
t
Tölpa/ 1. september 2017 00:43
Aga palun. Trondheimsvegen 597, Minnesund
e
31. august 2017 11:38
Enne sōda oli see kōva raha
t
Totu Kuul/ 31. august 2017 11:20
Aga kui minu kodust leitaks selline summa....?
m
march/ 31. august 2017 11:10
Tore kui inimene SÄÄSTA on osanud!
p
Putin/ 31. august 2017 15:23
pidi olema veel suurem säästja, raha kõige rohkem Euroopas säästnud :).
m
Maakooli õpetaja/ 31. august 2017 11:10
Nii palju Savisaarel ikka polnud - kui minul!
f
Faschistlik riik ahistab juustukesi/ 31. august 2017 11:08
See on faschistliku klike kuritegu ause prilllaua laadse mehe vastu !
e
31. august 2017 11:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ega ikka ei ole küll,/ 31. august 2017 21:27
ja Eeest võib rahvas saada,peaasi,et mitte tagant.
k
Kutt/ 31. august 2017 10:59
Tööd on olnud palju ja palk pigem kehvakene, kuid vaata, mis suudab 1 kasin, spartalikku elustiili harrastav inimene korda saata, võtke õppust, nurisejad, tehke tööd ja nähkem vaeva, kyllap siis ka saate rahapakke koikualla laduda.

k
küttepuu ja kartul/ 31. august 2017 10:59
sisuliselt on tegu pensionäride tagant varastatuga..
m
mr. Bril Kivi/ 31. august 2017 10:58
prillikivi lihvimiseks on tarvis väga palju sularaha - kui kodune varu on alla saja tuhande, muutub seesamune kivi koheselt tuhmiks...
t
to imestap/ 31. august 2017 10:55
Kui lolle on siis miks oma raha eest tegutseda?
i
imestap/ 31. august 2017 10:50
Kui tal kodus raha virnas oli, miks siis rahvas pidi puujala jaoks korjandust tegema?
t
Tavamees/ 31. august 2017 10:56
Kui võõrpangad teenivad päevas 3 miljonit, miks siis kodanikud ja riigiteenused nii viletsad on?
m
Mul on kah kodus sularaha/ 31. august 2017 10:42
...sest pangahoiuste intress on null! Mis siis sellest - kas see on kriminaalne?
r
Room/ 31. august 2017 11:22
Elementaarne. Need ei ole rahad, mida Savisaar ise on ametlikult teeninud. Siit küsimus; kelle rahad need on või mille eest need on saadud? Nüüd lähebki kohtus huvitavaks! Savisaar ei suuda oma sissetulekuid selgitada! Kui võetakse arvele ka need rahad, mis Savisaarele Euroopast laekusid, Pluss Kofkini "laenatud" rahad , mille võib unustada tagasi küsida jms. Kas need kajastuvad ka Savisaare deklaratsioonides? Kui ei, tuleb need kanda riigi tuludesse kui ebaseaduslikult (maksud maksmata, deklareerimata) teenitud raha. Ma ei tea, kui palju on uurijad teada saanud Nõmme majamüügist. Ma ei usu, et Eesti maakleritel oleks vastu panna veel üks näide, kus ostja ei soovinudki ostetud maja kasutusele võtta, maksis ostusumma, jättis maja müüja kasutusse ja mõne aasta pärast müüs justkui tagasi. Müstika! Veel üks küsimus. Savisaar ostis Keil-Joal Laidoneri ajaloolise suvila: valmis maja, vaade merele, sadamakoht jne.jne. Selle hinnaks oli ametlikult 150 000 krooni, mingi kinnisvarafirma tõestas, et see oligi norrmaalne hind. Tegelikud hinnad: ostsin samal ajal samas kinnistu ( ujumuskohani ca 1 km, tühi krunt) ja maksin 2 korda rohkem ehk 300 000. Eelmäng oli aga järgmine. Kruuda rentis Tallinna linnale endale väga soodsalt kinnistu( Pärnu mnt. endine Kalevi tehas). Linnapea oli Savisaar. Keila-Joa Laidoneri suvila müüja Savisaarele oli Kruuda.... Ma ei tea, kas uurijad viitsisid selle asjaga tegeleda. Oleks piisanud objektiivsest kinnistu hindamisakttst, et tõestada järjekordne altkäemaks Savisaarele suuruses ca 300 000 krooni
o
Oh õudust/ 31. august 2017 11:36
"Need ei ole rahad, mida Savisaar ise on ametlikult teeninud."
Sinu väide põhineb millel? lihtsalt arvad teadvat või oled selgeltnägija? Fakte sooviks.
"Savisaar ei suuda oma sissetulekuid selgitada"
Savisaar ei peagi siin midagi selgitama, see on prokuröri ülesanne. Ega savisaar ei pea hakkama tõestama, et ta süütu on, ikka vastupidi - prokurör peab seda tõestama, et savka süüdi on.
"Kas need kajastuvad ka Savisaare deklaratsioonides? Kui ei, tuleb need kanda riigi tuludesse kui ebaseaduslikult (maksud maksmata, deklareerimata) teenitud raha. "
Midagi nii rumalat ei ole ma veel varem kuulnud. Mis on mingisugusel deklaratsioonil pistmist sularaha legaalsusel?
Aga mina tahaks teada, milles savkat süüdistatakse? Konkreetne tegu, oskad välja tuua?
r
Room/ 31. august 2017 11:47
Vaata Tallinna linnapea ametlikku palka. Võta klapid peast! Selle palga eest ei ehita üles talu ja ei kogu sinna sadu tuhandeid eurosid sularaha!
p
Paneb muigama :-)/ 31. august 2017 11:56
Mõni on ikka veel kindel, et Savisaar on puhas kui prillikivi :-) Ootan põnevusega kui Savisaar trellide taha pannakse, mida need pooldajad siis ütlevad?
j
ja/ 31. august 2017 12:05
selle talukese ülalpidamiskulude eest pidid sularahas maksma veel preilid Batrakova ja Kotka, isake ise ei saanud miskipärast hakkama...
s
31. august 2017 12:16
See on sinu probleem, kui sa siiani ei saa aru, milles teda süüdistatakse.
r
Room/ 31. august 2017 12:26
Olgu, vastan ka teistele küsimustele. Sul on veidi vildakas arusaamine tuludeklaratsioonist. Seal ei tehta vahet sularahakäibel ja ülekannetel. Kõik peab olema deklareeritud, nii sula- kui ülekanderaha lähevad summas ühele reale! Allmaailm oleks sillas, kui deklareerima peaks vaid ülekanderaha, nagu sina pakud. Asi ongi selles, et kui nt organiseeritud kriminaalid süüdi mõistetakse, siis üsna sageli minnakse ka nende autode ja kinnisvara kallale. Kui ei suuda nende soetamist tõestada seaduslikest vahenditest, siis lähevad nad riigile. Ka Savisaar peab tõestama, millistest allikatest on pärit tema sajad tuhanded sularaha, mida ta ei ole ametlikult teeninud, millal sai ta "laenu", millal selle tagasi maksis. USAs oleks Savisaar juba ainuüksi selle sularaha pärast puuri pandud kuni selle raha päritolu väljaselgitamiseni. Aga sina väidad, et polegi kellegi asi?!
Praegu on tekkinud kohtus imelik olukord. Dokumentidega on tõestatud, et arved maksis Kofkin. Siret Kotka aga väidab, et ta maksis need arved sulas tagasi. Tõestada ta seda muidugi ei saa. Sulaselge hämamine. Inimene, kes peaks hoolitsema selle eest, et teda korruptsioonis ei süüdistataks, maksab oma arveid nii, et need on tõestatavad.
Siret Kotka kohta veel. Ta on valetanud üldsusele ja ajakirjandusele nii palju, et mina ühtki tema väidet enam tõe pähe ei võta. Sarivaletaja. Kui juba oli selge, et tema Hispaania-reis Savisaarega on päevavalgele tulnud, valetas ta ikka, et ta ei sõitnud Savisaarega Tallinnast Riiga lennukile, et ta kohtus Savisaarega Hispaanias täiesti juhuslikult. Poliitikuna jäta parem küsimusele vastamata, aga ära valeta! Kahjuks see vale tema valijatele meeldib.
o
oh õudust/ 31. august 2017 13:45
Su vastused lähevad järjest rumalamaks:
"...ülekanderaha, nagu sina pakud"
Mina ei ole nii väitnud. sa paned mulle sõnu suhu - häbi sul olgu.
Saa aru, et kõik ei peagi tuludeklaratsiooni esitama. Sa aga väidad, et kui deklaris kirjas ei ole, siis on nende varad(sularaha jms) illegaalsed. Rumal oled.
USA võid mängust välja jätta, seal on teised seadused.
"Ka Savisaar peab tõestama, millistest allikatest on pärit tema sajad tuhanded sularaha"
Mina väidan et tõestama peab prokurör mitte savka. Vastasel korral tekib olukord, et me kõik peame hakkama tõetama et me ei ole kaamlid.
"Inimene, kes peaks hoolitsema selle eest, et teda korruptsioonis ei süüdistataks, maksab oma arveid nii, et need on tõestatavad."
Kuule lumehelbeke, kas sa saad ikka ise ka aru mida sa kirjutad? Sa väidad, et inimene peab maksma arveid nii et need on tõestatavad. Kus see kohustus kirjas on, ja kui ma nii ei tee nagu sa väidad siis et ma olen milleski süüdi? milles?
Mina tahaksin näha tõetust selle kohta, et sularaha on saadud mingi korruptiivse teo eest, mitte seda, et kui sul on sularaha kodus, ja keegi küsis sult mingit teenet, siis järelikult on see raha automaatselt altkäemaks. Tõestada on vaja, mitte hämada.
Aga sa jätsid vastamata küsimusele, milles seisneb savka süü?mida ta valesti tegi?Konkreetne tegu, oskad välja tuua? Kui ei , siis tundub see kohtupidamine ikka tsirkusena.
t
To: paneb muigama/ 31. august 2017 14:13
Siis nad kõik nuuksuvad ühte salmi - ülekohtune vandenõu vms. Ega isegi puust ja punaseks ei aitaks nende usku muuta.
j
ju siis/ 31. august 2017 15:26
maksid Savisaarele hea intiimteenuse eest :).
r
Room/ 31. august 2017 15:44
Kui inimene tunnistatakse süüdi mingis kuriteos, mille tulemusena ta on saanud kriminaalset tulu, võidakse talt nõuda kohtus oma elujärjele vastavat sissetuleku tõestamist. Eesti kohtupraktikas on selliseid näiteid rohkem kui üks, kui kohtualustelt on konfiskeeritud autosid ja kinnisvara just selle tõttu, et kurjategija pole võimeline tõestada legaalset raha, mille eest need on soetatud. Kordan, kurjategija peab ise tõestama oma sissetulekute päritolu, mitte prokurör!
Poliitikutel ja riigiametnikel tuleb lisaks tavalisele tuludeklaratsioonile esitada majanduslike huvide deklaratsioon, kus on kirjas nii kinnisvara ja liiklusvahendid, laenud ja rahalised vahendid. Seda ei pea meie, lihtrahvas tegema. Sellepärast ma väidangi, et poliitik peab oma arved maksma nii, et need oleksid läbipaistvad. Tema enda hingerahu huvides. Kui on tõestatud , et poliitik võttis kelleltki "laenu", aga tagasimaksmist ei suuda too tõestada (viidates millalgi makstud sularahale), siis minu poolest võiks selle lugeda jätkuvalt võlaks.
Mis puutub Savisaare süüsse, siis selle selgitab välja kohus. Kaudselt ei saa muidugi nii olla, et alluvad kukuvad üksteise järel altkäemaksuga kinni (ehk võtavad süü enda peale), aga ülemus ei tea asjast midagi. Selles mõttes tuleb järgmine aasta väga huvitav kui linna majandusdokumentidele pääseb ligi järgmine linnavalitsus, kes ei ole enam Keskerakond.
k
Kalle (56)/ 31. august 2017 17:28
Kui Savisaar trellide taha pannakse, ütlevad tema pooldajad ikka, et mees on puhas kui prillikivi.
m
märg unistus?/ 31. august 2017 21:29
o
oskan küll seda vastata, sa oo õudusttäis savikatroll/ 31. august 2017 23:06
Edgar Savisaarele, kes on etteheidetavate kuritegude toimepanemise ajal tegutsenud Tallinna linnapea ülesannetes, on esitatud süüdistus ametiisikuna altkäemaksu võtmises, Keskerakonna juhatuse liikme ja esimehena suures ulatuses Keskerakonnale keelatud annetuse vastuvõtmises, suures ulatuses rahapesu toimepanemises ning Tallinna linna vara ebaseaduslikus omastamises.
*suures ulatuses rahapesu, (seaduse järgi kuni 10 a. reaalset vangistust)
*4-kordne, oma taskusse libistatud eriliselt suurte summadega altkäemaksude võtmised /200 000 eurot/ (kuni 5 aastat reaalset vangistust)
Siia juurde lisanduvad veel mõningad reaalse vangistuse aastad
*salakontod välismaal
*maksuameti petmine,
*keskerakonnale keelatud annetuste vastuvõtmine
*aastakümneid linnarahva maksurahade raiskamised iseenda isiksuse poliitiliseks promomiseks igasuguste reklaamidega jne, jne.
Kesik,
said nüüd ammendava vastuse või sa ei saa ikka veel millestki aru?
o
31. august 2017 10:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
31. august 2017 10:45
Jaa muidugi, kõik sepitsevad aga tõendeid puhtale prillikivile, kes on ilmsüüta nagu vastsündinu.
t
teame küll/ 31. august 2017 15:12
seda me juba teame etsist on eestis 100 korda suuremaid vargaid aga nendest vaikitakse sest hädapasun on ju nende käes