Tasuta ühistransporti pole olemas/ 25. august 2017 20:54
Tallinnas EI OLE tasuta ühistransporti. On sõidusoodustus Tallinna elanikele, ja sedagi mitme eelnõude täitmise puhul. Ei piisa lihtsalt Tallinna elanikuks olemisest, vaid tasuta sõidu saamiseks tuleb täita veel mitu nõuet (muretseda endale "roheline kaart, seda valideerida, see nõudmisel esitada).
võis puudega invaliid tasuta sõita,nüüd peab ta bussijuhilt pool piletit ostma, 1 euro sooduspilet.Bussi sisenedes trügi kõigepealt juhi juurde (esiust enamasti ei avata,juhile tuleb külma õhku,mõistetav) siis kõõlu peatusevahe kuidagi balanseerides juhikabiini kõrval kuni pileti saad (enamasti hukkamõistva pilgu saatel),kinni hoida pole kusagilt,eriti kui pole ka eriti millega hoida.Kui paar-kolm korda kuus või veel vähem tuleb bussiga sõita pole just otstarbekas roheline kaart osta ja sinna raha igaks juhuks laadida
Tallinna trammides ei osanud keegi öelda,kas Tartu pilet seal ka kehtib ja kus ma saaksin õiguse trammis istuda ja sõita,nii sõitsin siis pealinnas kui väike,vana jänes,.Abi polnud kusagilt võtta.
igal juhul kordi rohkem kui piletita ja valideerimata kaartide kasutamine. Mupo kontrollide palk on kusagil 1000 euri ringis ja 6 kontrolli ongi üldse, kes käivad üle kolme päeva tööl. Kolm päeva ei ole kedagi kontrollimas. Kuludele lisanduvad veel kütuse kulu, nende kasutuses oleva väikebussi kulud, vormiriietus, kontrollaparaadid, protokollide trükkimine (trükikojas) jne. Nende kulutuste eest võiks tõesti olla Tallinna ühistransport kõigile tasuta. See õigustaks ennast igati.
Kuna üksikpilet on üsna kallis ja sõitmist tuleb palju, siis läheb see liiga kulukaks Tallinna külastamisel. Tulen rongi ja jalgrattaga ja saab kõik soovitud kohad läbi käidud.
kõik eesti inimesed peaksid tööga ennast mitte vaevama. enesega tegelemine on tähtis. riik peaks igale eestimaalasele maksma taskuraha nii 5 tuh. kuus. muidugi selline summa nädalas oleks parem. no ja auto, kütus, elamine, ning muud seesinased asjad ei peaks eesti inimese pead vaevama.
jooksnud küll, ise nägin, kuid sarkasmist peaks ka aru saama...kuid jah, miks peab päälinna elanik olema eelisseisus tasuta sõidu suhtes, meie riik nii väike, et kui pealinlased saavad ja teised ei saa, siis on ju väiklane ja šovinistlik...kus see sotsdem nüüd on?
ei maksa midagi, need tasuta sõidud makstakse kinni mittetallinlaste maksudest, mis laekuvad linnale, kuna inimene on linna sisse kirjutatud, seega linlased varastavad teiste valdade raha.
meie kõigi eeskuju, padukommunist Kaido/ 24. august 2017 22:18
Ka söök ja jook poodides võiks olla tasuta. Ja hotellid,restoranid ning ööklubid. Siis poleks pätte ja vargaid,sest pole mõtet varastada.Tööl käimine ja vangis istumine peaks aga kindlasti olema vabatahtlik. I..r..v
Näiteks Poolas on tasuta sõit kõigile, ole sa siis kohalik, mujalt või hoopis turist! Tallinnas on see valikuline, mis tehti vaid selleks, et linna sisse registeeritakse. Tean paljusid, kes lihtsalt ei anna üürnikule sissekirjutust,
kui sa nii rumal oled, oled ise süüdi. Kui sul on omanikuga kirjalik üürileping, siis sa ei pea omaniku käest registrisse kandmiseks mingit luba saama. Mine vastava linnaosavalitsuse registriosakonda ja kanna ennast registrisse. Ja ongi kõik. Omanik ei taha sellepärast, et sa ennast registrisse kannad, et siis ta peab hakkama sinult saadud üüritasust tulumaksu maksma hakkama. Aga kui oled registrisse kantud, saab maksuamet sellest kohe teada.
Algul räägiti, et pensionärid (üle 65a) ei pea valideerima. Kepiga haiged lonkurid ei saagi hästi valideerida - ühes käes kepp, teises kott või tuleb kuskilt kinni hoida. Kuidas siis veel seal ukerdada ja kaarti otsida, vaata et bussis püsti jääd.
Valida on AINULT Reformierakonna kandidaate./ 25. august 2017 00:14
AINUS erakond, keda valida, ongi tubli ja eestimeelne Reformierakond! Teised ei kõlba mitte kuhugi! EMOR-i andmetel on Reformierakond ka kõige populaasem erakond: 28% toetus. Keskerakond jääb tervelt 5% maha oma 23%-ga....
Tobe süsteem nagu paljude muude teemadega...inimene elab ja töötab Tallinnas aga pole sissekirjutust....tihti pole reaalsusega midagi pistmist....taotled autole liisngut(pole midagi veel allkirjastanud) aga pank tegutseb liiga aragalt (võtab maha kauaaegsel ustaval kliendil personaalsed 7 pakkumist maha ja asendab ühe pakkumisega ....auto kasko kindlustusega),kui pole plaanis auto liisingut võtta,lihtsalt uurides tagasimaksu tingimusi. Ajuvaba tundub kogu see jant,kuna milleks mulle autokindlustus,kui ma pole veel kindel kas võtan auto liisingusse,juhul kui tingimused ei sobi.Lihtsalt ebareaalne reaktsioon panga poolt.Lihtsat arvamus!
Marvel Riik! Mida peaks tähendama artikli viimane lause: "Lisaks oli 6 reisijat ilma igasuguse dokumendita."? Palun lahti seletada mõiste "dokument"! Milline seadus kohustab kogu aeg kaasas kandma dokumenti? Millist dokumenti? Paluks viidet sellis(t)tele seadusele! Kus me elame- Eesti Vabariigis või Põhja-Koreas? Ja veel, kas Te ÕL-s ikka enne klahvi"enter" vajutamist oma kirjutatu läbi ka loete?
Aga seda isikutunnistust ei pea kaasas kandma. Ei viitsinud vastavat seadust-määrust välja otsida, aga kas MUPOl üldse on õigust inimestelt isikut tõendavaid dokumente küsida.
mm, Teil puudub funktsionaalne lugemisoskus! Artiklis kirjutatakse dokumendist, mida reisijatel polnud kaasas, mitte konkreetselt isikutunnistusest, mis peab olema igal Eesti Vabariigi territooriumil viibil kodanikul. Isikutunnistuse olemasolu kohustuslikkus ei kohusta isikutunnistust pidevalt kaasa kandma!
Mida nii leilis?! Kui bussis sõidad ja piletit ei osta olgu trahvi tegemiseks isik tuvastatud. Kui isikut pole võimalik kohapeal tuvastada on politseijaoskonda sõit.
Teades, et Tallinnas on tasuta ühistransport, jätaksin auto linnaserva ja ei koormaks linnaliiklust. Aga see tasuta on petlik, et mitte öelda- laus vale.
Ei saa aru mis tinapäised tegelinskid siia kogunenud on - peaks olema siililegi selge, et Tallinna elanike arvel ei saa panna Tallinnale kohustust vedada tasuta ka teiste omavalitsuste elanikke kui need Tallinasse juhtuvad. Juhtuvad aga tihti. Selge ka see, et tasuta transport ei ole tasuta, selle maksavad kaudselt kinni kõik ametlikult Tallinnas elavad inimesed ja just neile inimestele oleks suur ülekohus kui nende raha eest peaks Tallinn vedama mittetallinnlasi, vat see oleks mittetallinnlastele tõeline tasuta transport. Nii, et ärge klähvige siin , mõtlemisvõime on teil väega nigel.
kuule,nii mõnigi välismaa linnapea on avalikult kiitnud kui tore on tallinnas sõita tasuta.Maksab ju linn selle kinni ,ning sõita peaksid saama need kes toovad linnakassase raha.Ja kui palju on pealinnas registreeritud ettevõtteid kelle tootmine toimub teises Eesti otsas.Seepärast olekski kõige õigem,et kes tahab sõita ostab lihtsalt pileti.Tegemist on meie pealinnaga ,see toob väga palju raha sisse,kõik riiklikud asutused on tallinnas,valitsus on seal jne.Aga makse masavad kõik.Seega on ebaõige eristada inimesi kes elavad mujal.
Ei ole mingit sooduskaarti - kui osta 23. eurine kuupileti, siis oled ostnud endale sõiduõiguse ja ei kaasne sellega mingit piiksutamise kohustust. Seda ei kaasne inimõiguste seisukohalt mitte kellelgi. Kuidas eesti inimesed küll lepivad jätkuvalt selliste asjadega.
Tasuta sõit Tallinnas ongi järjekordne vale ja eksitav termin. Euroopa linnades tähendab tasuta bussisõit seda, et sõita saavad konkreetses linnas ja selle piires kõik.
"PUBLIC TRANSPORT TICKETS Purchase tourist tickets - (1, 2, 3, and 7 days), on the Venezia Unica website, and once you have arrived in Venice, you will be able to move.."
Konkreetne raha kulutamine selleks, et kontrollida, et tasuta bussis piletita reisijaid pole. See on konkreetne ajuvabadus. Ja te inimesed valite muidugi sellised poliitikud ennast uuesti valitsema ja uuesti ja uuesti.
Muidugi võiks kogu riigis olla tasuta sõitmine. Ei ole vaja 2,2% olla kaitsekulutused. Aitab 2,1-st küll. Järgijäävast 0,1% -st piisaks oma rahva transportimiseks kogu riigis.
Huvitav ongi see et Kaido puhul käib ju tööl ja maksab kulla hinnaga ühest peatusest teisse. Aga samal ajal hommikuses varajases tunnis kella5 paiku ronivad peale haisvad ja ei käi nad tööl ega pesta ka nad ei oska.See asi on väga paigast ära, tööinimesel tuleb koorida, need kes on eluhammasratastevahel ja ei tahagi oma elu muuta. Õismäel kullerkupujuures hed samad molud ja on neile pakutud munitsipaal korterit, siis tööd ja ikka läheb samasse punkti tagasi. Joob ei maksa üüri jne jne!