Eesti uudised

Kaljulaidi endine klassivend: "Oli väga tore ja ilus õhtupoolik."

VAATA FOTOT | Kersti Kaljulaid pani vanade klassikaaslastega presidendilossis pidu

Geidi Raud, 25. august 2017, 00:01

530 KOMMENTAARI

b
Brunn/ 31. august 2017, 12:09
Loen kommentaare ja imestan. Kas keegi jäi selle ürituse tõttu vaesamaks? Eesti rahva vanasõna
eestlase lemmiktoidu kohta leidis järjekordselt kinnitust.
k
Kas / 28. august 2017, 23:40
keegi mäletab, mida president Rüütli lapselapsed Kadriorus korraldasid?
k
kadriorgija/ 27. august 2017, 20:37
traditsioonid kestavad edasi. kas kodanik seda teleka vahendusel ka näha saab.
t
to sanitar ja Marliine/ 27. august 2017, 22:49
Palgaline, kas iga kommi eest makstakse eraldi, et nii palju neid vorbid ?
s
Sanitar/ 27. august 2017, 18:49
Siin kommentaariumis oleks tugevalt tegemist psyhholoog-psyhhiaatril!
t
to Marliine/ 27. august 2017, 19:51
Palju sulle makstakse kaitsekõnede eest ?
m
Marliine/ 27. august 2017, 16:35
Kari segaseid siin kommentaariumis! Kiunute, nagu oleks keegi teie valdustesse pidutsema tulnud. Pole kellegi asi, kus president ja kellega koosviibimisi peab!! Kraaksute siin sopalehe pealkirjast tulenevalt? Vot kus alles mure!
i
imelik küll/ 27. august 2017, 17:02
kas siis rahval enam mingit õigust oma valdustele, ehk riigi ,varale ei olegi ?
1
16:35/ ise sopalehes eladki/ 27. august 2017, 18:03
Asi, asi on igal ühel oma kohal aga mõistus tikub mõnel koos Loonega Kreekasse kolima.See segaste kari on ainuke lärmaja , toimetusest öeldi, et õhtuks saab 200 kiunu täis.Mis su mure siis on???
k
kas mõni / 27. august 2017, 16:35
pangatööline, hotelliteenistuja või pagar saaks oma tööandja ruumides oma klassi kokkutulekut pidada? Ei saa ja ka asehaldur kersti oleks pidanud seda oma kodus tegem, mott. Täpselt nagu need vih ka jad sotsid, kõiks kes ei mõtle ja ei tee nii nagu nemad, on valesti mõtlejad na neid vih ata kse ja sõm ata kse. Nagu ikka, sallivad libe raalid.
s
28. august 2017, 11:03
k
kas mõni/ 27. august 2017, 16:34
pangatööline, hotelliteenistuja või pagar saaks oma tööandja ruumides oma klassi kokkutulekut pidada? Ei saa ja ka asehaldur kersti oleks pidanud seda oma kodus tegem, mott. Täselt nagu need vihkajad sotsid, kõiks kes ei mõtle ja ei tee nii nagu nemad, on valesti mõtlejad na neid vihatakse ja sõmatakse. Nagu ikka, sallivad liberaalid.
t
to uudishimulk/ 27. august 2017, 19:55
Paljude erinevate nimede alt sa kommid ?
Kuidas sul on, kas saad raha iga kommi eest eraldi või on päevapalk ?
u
Uudishimulik/ 27. august 2017, 13:57
Kuulge vingujad, mis teile tegelikult muret teeb???
1
13.57-16.36/ 27. august 2017, 17:56
Ansiplaste lõrisevad koerad, need siin aina valvel ja trükivad ööd-päevad läbi oma nutulaulu.Las ta tegi, kas ei või, teie olete need ja teised.Nemad ammu kommunismis, vsjoo naše, isegi Kadrioru loss on presidendil ärastatud riigi teadmata. Riik s. o. rahvas ei taha aga kuidagi seda uskuda, et ongi kommunism käes.Ja nüüd siis sellisel kujul, et kel võim, sel õigus-kapitalistlik kommunism.

k
Kus../ 27. august 2017, 13:35
..on nüüd need Lilled, kes ei näe, et pildid pole enam viltu seinal, vaid lääbakil lossi trepil? Et Õudekki tegemised ei vääri presidendilt poolt sõnagi kriitikat ja vabaduse aastapäeval on ikka aukohal Ansipid koertega ja Kallased pangakontodega. Uuseesti monoloogi peetakse keeruliste sõnakombinatsioonidega, sest vana Eesti ei vaja austamist vähemalgi määral.
s
27. august 2017, 15:35
t
to Rahulik/ 27. august 2017, 19:57
Igaks asjaks on oma aeg ja koht.
Ei ole sünnis presidendilossis klassikokkutulekut pidada.
Mingi austus riigi ja rahva vastu võiks ka olla.
r
Rahulik/ 27. august 2017, 12:36
Kuidas saab yks mittekellessegi puutuv pidu rahvale nii traumeeriv olla samas, kui teid lypstakse valitsuse poolt aastaringselt nii haledalt ja alatult, et ausona, haigeks teeb, teie aga vingute mingi klassikokkutuleku parast?? Mis moodi see olemine seal lossis teid kyll nii hullult puudutada sai???
e
Eluaegne ülalpeetav/ 27. august 2017, 13:22
Silmakirjalikkuse pärast - TEMA on nii üliväga eeskujulik, loeb paberilt maha moraali rahvale.
s
saab/ 27. august 2017, 20:00
e
Eks/ 28. august 2017, 05:32
Kõik suur saabki alguse väikestest asjadest. Muidugi, Türgi Erdoganini on veel pikk tee minna.
a
ajalugu/ 27. august 2017, 09:46
See daam oli ju Sandor Liivega ühes pundis,eks sealt need iseloomu jooned pärinevadki,ratsa rikkaks, teen mis tahan suure saladuskatte varju all.Suusatada,uisutada,joosta,ennast reklaamida,veenvalt esineda,maha lugeda,pidu panna,ettenägelikult tagasi hoidlik.Kõva süda kõigest läbi minna haistes suuremat saaki.Ebaausal teel saadud tasuv koht ilma konkursita võitluseta näitab riigi kabineti kokkuleppeid ja näitab madalat taset pääseda riigi raha juurde.
s
27. august 2017, 12:48
See daam oli sel hetkel ainus arvestatav kandidaat peale Siim Kallase!
m
27. august 2017, 13:59
Misasja sa ometi plärad? mulisema ei pea lihtsalt mulisemise pärast.
t
tigeoraw/ 27. august 2017, 09:38
Pole veel kuulnud, et peaminister, Riigikogu esimees või ministrid või Eesti Panga president ametiruumides mingit erapidu klassi kokkutulekuna pidanuks. Kadrioru loss on ametiasutus nagu iga teine ametiasutus ning seal on eelkõige tööruumid. Lisaks on tegemist esindushoonega. Paraku näitab see taas, et tubli ja keskpärase riigiametniku presidendiks nimetamine ei olnud õige valik. Samas, saaks nüüd iga ametiasutuse juht oma asutuses samasuguse ürituse korraldada - pretsedent on loodud, ruumide rendi võiks iga korraldaja siiski maksta.
m
27. august 2017, 12:23
Mina pole ka kuulnud, ega see veel midagi tahenbda!
m
mis pealkirjad/ 27. august 2017, 09:06
selline irisemine on väiklane ja alatu, tindisolkijad, ei näe, et president oleks midagi valesti teinud
k
kes ütles, et valesti/ 27. august 2017, 09:27
eestlane ongi tantsu- ja peotiiger. Kui kogu rahvas pidevalt pidu paneb ja elu naudib, miks siis ei võiks rahva president seda teha .
0
09:06Sääseparv/ 27. august 2017, 13:06
...ära pinise pühapäeva hommikul juba janusena ringi. Saad offiga vastu nina, kõik pole veel ohvri talled sinu käes.Valimistel näeme!
k
27. august 2017, 07:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
y
yanatoomikumile/ 27. august 2017, 09:08
kas see on sarkasm või oledki kesikust kremlitroll
t
tark inimene sellist jama ei ajaks/ 27. august 2017, 10:13
kas see on sarkasm või on tegu yanatoomikumi trolliga
t
tibu/ 27. august 2017, 00:19
k
27. august 2017, 12:24
Kommid on enamus labased!
m
27. august 2017, 15:36
õ
Õhtuks/ 26. august 2017, 22:48
on jäänud vaid presidendi sülekoera haugatused alles, asisemad ja tõesed on loojakarja saadetud. Nii käitutakse riigi s.t. rahvaga.
j
27. august 2017, 15:36
Ja kumbasse punti sa ise kuulud?
i
Insener/ 30. august 2017, 17:24
Presidendi klassikaaslased on ka Eesti rahvas - siin pole midagi laiduväärset.

K
A/ 26. august 2017, 21:52
Kus see FOTOT | on, mida VAATAda tuleb?
o
Omad joped/ 26. august 2017, 21:04
n
naine/ 27. august 2017, 07:12
ma küll oma jope ei ole. Mis siis, kui kutsus kursusekaaslased lossi vaatama, sellist pidu saab ju kord elus teha. Ja kas see pidu oligi peo mõõtmetes? Oli lihtsalt koosviiminime. Kaikaid loopida on lihtne. Aga mõelda?
h
Hihhii/ 28. august 2017, 05:38
Üks ustav klaköör sõimab siin lehekülgede kaupa rahvast kadedateks, põhjendamatta, mis tema meelest see "kadedus" on.
<
26. august 2017, 17:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
17:52Kus sa, kus sa/ 26. august 2017, 18:04
Nestori märkmikust leitud number ei pea kuhugi astuma, vaata kui väsimatult Oss teda kaitseb.Ei tea, kes see RAHVAS veel on, et küsima peaks, tahad võiei taha.MINA olen ja kõik.
v
26. august 2017, 18:33
Vaata aga kui suurelt mõtled, lausa eesti rahvaks pead ennast.
s
Seda oli arvata/ 26. august 2017, 15:30
Viimati möllasid Presidendilossis minu mäletamist môôda president Arnold Rüütli lapselapsed. Kas tôesti on tase pubekaikka pidama jäänud?
t
to 15. 10/ 27. august 2017, 00:16
Palgaline kommija, palju sa neid komme vorbid.
e
Ei olnud/ 27. august 2017, 07:13
m
metsaelanike kutsumine ei ole senini keelatud, seetõttu Ilveste peod jäid kajastuseta/ 27. august 2017, 07:40
p
President ei tohi oma klassi tööruumidesse kutsuda?/ 26. august 2017, 15:10
Mis teil ometi viga on?
Nagunii Kaljulaid elab oma isiklikus kodus, mis pühakoht see Vabariigi Presidendi Kantselei on, et oma isiklikke tuttavaid sinna ei vöi kutsuda?
Oli ju öeldud, et mingit riigi raha eest võõrustamist seal ei toimunud. Kas teil ei käi tööjuures kunagi ühtki oma tuttavat?
Ärge ikka päris lolliks ka minge.
r
Riigi turvalisus seati ohtu/ 26. august 2017, 15:43
Mitte pühakoht, vaid riigivalitsemise asutus oma turvanõuetega. Kujutage ette, mis juhtuks, kui Putin teeks Kremlis klassikokkutuleku - tuumanupu läheduses.
t
to President/ 26. august 2017, 16:29
Vôib olla paned imeks, aga töö juure tôesti tuttavad ei käi, sest töökoht on töö tegemise koht. Pidusid peetakse ikka selleks ette nähtud kohas. Eestlastel on aeg juba see komme omaks vôtta, siis tôuseks ka SKT. Riigipea eputab, nagu teismeline. Naeruväärne.
1
15:10 Ära ulu/ 26. august 2017, 17:34
..sina kutsu oma koju või terve polk. Need on riiklikud ametiruumid, Eesti Vabariigi Kõrgema Ülemjuhataja ametlike visiitide vastuvõtu residents, mitte filmi Klassikokkutulek 3 osa filmi võtted. Said aru , sul pole vaja pugeda, vaid aus olla, nii lihtne see ongi!
m
26. august 2017, 18:55
Mida te siin vingute, saaks ainult ise president olla, kyll poosetaks!
1
15:10 / ei, ei/ 27. august 2017, 13:14
ega meil polegi selle vastu midagi, kui Õudekki kaaskondsed seal teretulnud on ja õige sõnumi Kreekasse edasi viivad. Kõik on õige olnud ja on ka edaspidi, igaüks peab oma risti kandma, ajalugu kordub.Nüüd ehk ainult vaimse avaldusena- KES MA OLEN! Harjuge ära.
s
Seda, et/ 26. august 2017, 15:05
Ideel on jumet! Meil ka klassikokkutulek tulemas. Maksame ise kulud ja rendime kokkusaamiseks Presidendilossi.
e
26. august 2017, 21:15
enne saagu keegi su klassist presidendiks. igaüks ikka ei saa. mina ei saa kunagi. ei saa sina ka.
y
yanatoomikumile/ 27. august 2017, 09:09
saa enne presidendiks, tola
u
Uhh/ 28. august 2017, 05:40
Kunstimuuseumi hoone on etem.
k
kuule/ 26. august 2017, 13:27
geidi raud, kas niimoodi väljendab end üks mingi ajakirjanikuhakatis presidendi poole pöördumist?
t
Tigedik/ 26. august 2017, 11:36
Kas ruumide rent tasuti ? Kas erisoodustusmaks tasuti ? Kui ei , kas siis on alustatud menetlust ja proua on parlamenti juba tagasiastumispalve viinud ?
e
26. august 2017, 13:13
Et hakkadki nüüd oma kommentaari iga päev postitama?

r
Ronja/ 26. august 2017, 09:50
President ei ela lossis,elamiseks kohendati presidendi eramaja-kodu. Seega presidendil ei ole korterit Kadrioru lossis (ta loobus sellest). Ei taha uskuda,et meie president lihtsalt kutsus "karvased ja sulelised"Kadrioru lossi pidu panema. Usun,et temale anti luba need ruumid peoks üürida. Nii oleks asi vastuvõetavam.
a
Andres/ 26. august 2017, 13:17
Minu kommentaar kustutati. Ei mahtunud demokraatia kvoodi sisse! Lossis oli brüsseli külvivoliniku kohtumine tema valijatega! OK.
r
rumal/ 26. august 2017, 13:29
kui keegi geidi raud, kes pole ise mitte keegi kui vast ehk vigadega kirjutaja ja oskamatu lauseseadja, kraaksub presidendi poole PANI PIDU! Kus on toimetajapoolne hinnang?
o
Oleks / 26. august 2017, 15:52
Kes andis loa? Ta kamandab ise kantseleid. Kas NATO andis loa turvalisusnõudeid eirata?
v
Vägede ülemjuhataja/ 26. august 2017, 15:59
Tagantjärele vormistati mingi paber, kui salajane pidu avalikuks tuli.
e
ehtsad eestlased / 26. august 2017, 09:46
kui palju kadedust ja pimedat viha
uskumatu - lugege ka mida te siia kirja pannud olete
m
maiu/ 27. august 2017, 09:59
need pole eestlased, vahemalt paljud neist on vene palgalised kommentaatorid. siin on lugu, kuidas seda twitteris tehakse https://medium.com/dfrlab/from-russia-with-hategroup-ae6ee4318b5b
a
Ah, las nad olla/ 28. august 2017, 09:26
Ära võta seda nii südamesse, need on sellised olevused, kes ise ei suuda elus midagi saavutada ja siis kibestumisest tatistavad igaühe peale, kes nendest edukamad on. Kahju lihtsalt sellest, et eestimaal, mis muidu täitsa tore koht, selliseid am.öbe normaalsetest inimestest rohkem tundub olema.
e
Eestimaalastele.../ 26. august 2017, 07:19
Ärge laske ajakirjanikel ennast mõjutada. Näete, milliseid artikleid kirjutatakse. Meil on palju põletavamaid probleeme, millest võiks kirjutada ja mida välja urgitseda. See klassikokkutulek pole midagi. Inimesed tahtsid nautida ilusat õhtut ilusas kohas. Iga inimene niisaama sinna ei lähe. Mina ei ole kade. President võib kutsuda omale külalisi ja usun, et oli osalustasu nagu ikka. Ei taha president omale vett peale tõmmata sellega! olgem sallivamad! Ärge sallige kurjust enda ümber!
0
07:19-pugejatele.../ 26. august 2017, 10:41
Ei tea miks siis sinu kurjus siin domineerib, mis magadagi ei lase? Ehk aitab juba, me oleme ammu aru saanud, kes Eesti rahvast vihkab, see haukumine aina süvendab seda teadmist.Võiksid seda kohe nimeliselt teha, ehk laenab Baruto ka sinule üheotsa pileti raha sinna, kus sinu rahvas elab. Võta Õudeki Loonega punti, usu, me ei nuta sind taga.
m
maamiis/ 26. august 2017, 11:21
huvitav ,et kui ma küsisin ,millest sõnakasutus "orgia" Mida lõhuti või lagastati ,siis mu kommentaar eemaldati põhjuseks ,et ei vasta ÕL tingimustele! H.H.Luigel mingi isiklik viha Presidendi vastu ja seepärast kistakse pidevalt kiunu üles?
s
26. august 2017, 06:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
26. august 2017, 07:29
Hommikul vara juba sassis?
d
direktor/ 25. august 2017, 23:51
Asi on lihtne. Kui taoleks isikliku suurfirma juhatuses ja peaks oma peakorteris erpeo, poleks kellelgi midagi öelda. Kui ta oleks peadirektor suurfirmas ja omaks omanike luba, oleks ka ok. Aga kui ta omanike luba ei küsiks, saaks ta selle teo eest sule sappa. Antud juhul on tegu peadirektoriga teistele kuuluvas firmas, e. riigis, mille omanik on Rahvas. Mulle tundub, et luba oli küsimata. Ja kui Riik ei ole Rahva oma, kelle oma ta siis on? Veidike mõtlemisainet :)
v
Viive P./ 29. august 2017, 14:12
Kadrioruloss kuulub riigi omandusse, mitte ei kuulu rahvale. Direktor ainult teie kodu kuulub teile. Selle mitteteadmine näitab teie harimatust, muide mitte haridust, mille olete läbinud
n
No mida kadedust/ 25. august 2017, 23:35
Mul küll kahju pole. Kutsugu sinna keda tahes. Paneb lihtsalt imestama, kuidas inimestel pole oma elu ja kadedus ei lase lausa elada. Võttis see nüüd kelleltki isiklikult tüki küljest?
s
seda minagi/ 26. august 2017, 06:54
kas keegi Kadriorust ?Rahva teenimine ja rahva arvel elamine nagu päris üks ja sama vist ei ole.
e
27. august 2017, 14:05
Ei saanud ju ise kohal olla, kohe niiii haiget teeb!
e
25. august 2017, 21:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
26. august 2017, 13:14
Mind pole küll keegi peksnud
o
ohh/ 25. august 2017, 19:49
Esiteks ei ole see Kadrioru loss vaid presidendi kantselei. Teiseks, hoolimata sellest, presidendi pere seal ei ela, on seal paremas tiivas presidendile kuuluv korter. Kolmandaks, igaüks võib pundi kokku panna ja kantseleisse ekskursiooni korraldada kui seal vaba aeg on. Mitte ei mäleta sellist sõimamist kui Ilvese pere kõik kulud hunnikus kinni maksti, last kooli veeti, naisele ihukaitse lõunamaa reisle kaasa anti. Lõpeks, kas keegi küsis, miks Ilvese pulmad maksumaksja kulul olid?
m
25. august 2017, 21:10
Mõni siin vaidleb vastu, arvab, et korter on tema oma
k
kas tõesti/ 26. august 2017, 06:56
võib igamees minna ja presidendi kantseleis kokkutulekuid korraldada. Esimest korda kuulen sellisest võimalusest.
v
väga/ 26. august 2017, 13:08

k
25. august 2017, 18:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
25. august 2017, 19:19
Maha -see tähendab mida?
t
25. august 2017, 16:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
xxxx/ 25. august 2017, 17:29
Presidentidele on kõik tasuta,küll maksumaksja kinni plekib.
j
25. august 2017, 18:02
ja sina oled see maksumaksja, irw
s
Skoori põhjal/ 25. august 2017, 19:20
Enamus väidab- tema ei ole see maksumaksja
p
25. august 2017, 16:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
rahva hääl/ 25. august 2017, 16:21
a
Andres/ 25. august 2017, 16:29
"hästi tasustatud Brüsseli eksametnik!" Eksiga pole siin midagi pistmist! Eestis toimetab tädi president igati legaalse BRÜSSELI KÜLVIVOLINIKUNA. Topelt tasustatud.
h
heh/ 26. august 2017, 11:10
ja mis ajast Eestis RAHVAS presidenti valida saab? valivad/otsustavad ju need, kes piruka juurde pääsenud....
meenuta viimaseid riigikogu valimisi ja uuri, kui palju said rahvalt hääli need 101, kes riigikogusse pääsesid. nii mõnigi seal sai palju vähem hääli, kui ukse taha jäänud, lihtsalt sellepärast, et oli valimisnimekirjas eespool.... (Aunaste nt.)
siit küsimus, kui riigikogu oleks suutnud presidendi valida, kas see oleks siis olnud ka rahva valik?
p.s. ka mulle ei meeldinud see, kuidas see asi käis, oleks tahtnud presidendikandidaati natuke rohkem tunda, aga aeg on näidanud, et see polnud üldse paha valik.
j
26. august 2017, 18:34
Ja siis? Keda huvitab, kes ta sinu jaoks on.
<
25. august 2017, 15:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
xxxx/ 25. august 2017, 17:22
Matsidel tõstetakse maksu et prowwad ja herrad saaks pidu pidada.
v
vastiks oled/ 26. august 2017, 13:30
tead mis on jooming või presidendi kohtumine koolikaaslastega? Sinu tase onpanna pidu, jooming
a
Al/ 25. august 2017, 15:08
Keda kotib kui ta pidutses oma raha eest seal.Mul pole küll kahju kui ta lossi kasutas
1
15:08 /AL/ 26. august 2017, 12:06
Saage ometi aru, asi polegi rahas, asi on ameti EETIKAS! Kas 21. sajandil sellised mõisted tõesti enam ei kehti, üks alustas, teine jätkab. Või siis ongi rahaokupatsioon nii kinnistunud presidendi külge, et igat senti kokku hoida.Rääkida võib paljugi-olen seal, kus raske, oma rahaga-rumal kes usub. Minul on küll kahju, kui au ja häbi maailmast liberalismiga koos kaob.
e
eesti kodanik/ 25. august 2017, 14:26
milleks meile üldse need kultused .vaene rahvas vajab enamat.
n
nees duur/ 25. august 2017, 14:47
Imelik see meie eluke ikka küll. Aastake tagasi ei tundnud teda siinmail pea keegi, aga täna on siinmail juba tuntuim kui keegi teine (?)
s
See on hea/ 25. august 2017, 15:01
Kõik tehti oma rahaga.
Riigi vara ei tarbitud.
Tore,kui see nii oleks.
i
Inx/ 25. august 2017, 14:18
Ma ei kaitse presidenti,kuid nüüd said ehk mitmetki näha presidentidele kuuluvat maja.
t
tehku siis paremini/ 25. august 2017, 14:50
lossi tutvustamine oleks igati okey, ekskursioonidele, aga antud sündmus oli selleks liiga isiklik. See on rohkem isegi tunnetuslik küsimus, president on liiga paksu ametnikunahaga võib-olla juba, lihtsalt ei taju enam, kuidas oleks talle endale igati sobivam ja parem. Igatahes väga kahju sellest, esialgu tundus sümpaatne naine olevat, aga on ta nüüd tuim või tervisehäirega või lihtsalt ülbe, ükski neist vastustest ei saa teha inimestele rõõmu kui tegemist on nende presidendiga
i
INX/ 26. august 2017, 17:41
Ega ikka ei kuulu küll see maja ühelegi presidendile.Kadriorus asub EW presidendi töökoht ja Riigi Kantselei.Temale kuuluv maja asub Nõmmel ja mitmed kinnistud Eestimaal laiali. Aga kasutab küll, kui omandit, see on selge.
i
Imelik/ 25. august 2017, 14:06
Kas see naine oli klassijuhatajaks, et tema kutsus endale, uhkesse riigimajja siiski, külla? Kui ei olnud, siis oleks võinud see punt koguneda ükstapuha kuhu, turismitalusid ja metsaonn saadaval laialt. Aga ei, pidi ikka eputama teiste ees. Edev hing.
n
25. august 2017, 14:26
no kurat,oled kade et sinusugust jobu ei kutsutud ?
t
to: 14.26/ 25. august 2017, 14:41
No EI ole kade. Üldse ei ole. Aga presidendi ametiruumides klassi kokkutulekut pidada EI OLE EETILINE! Jah, härja ja jupiteri õigused-kohustused on erinevad, aga EETIKAT see ei välista. Ja vastastikune austus peab olema nii jupiteril kui härjal. Vastasel juhul pole jupiteril härja üle võimu.
k
kuidas/ 25. august 2017, 15:25
ise ju kirjutasid, et pidagu kus tahes, pidas ju?
k
Küsimus/ 25. august 2017, 15:43
Ametiruumides?
Näha on, et inimesed on aias, mitte ametiruumides.
u
uudishimulik/ 25. august 2017, 16:22
ütle, millises ruumis täpsemalt see pidu toimus, mina kohale ei käinud
b
baphomet/ 25. august 2017, 17:04
No kellegi eelneva presidendi järeltulijad pidasid ka lossis orgiaid ja ajakirjandus oli kohe tagajalgadel.
Et praegune on nagu Jupiter kohe ... ja teised on härjad. Quod licet Iovi, non licet bovi.
t
to küsimus/ 25. august 2017, 18:03
ah, vahet ju pole, plaat ikka jääb samaks
a
Ametiruumides?/ 25. august 2017, 21:11
Millises kabinetis täpsemalt?

j
Juljus/ 25. august 2017, 13:49
Tundub, et kellelgi laks selle peo parast syda rytmist valja, keegi sai rabanduse, kes infarkteerus, kes hoopis juba kabelis....kus nyyd ikka trambiti rahva tunnetel...tule taevas appi!
t
Trampis ju/ 25. august 2017, 15:26
Nagu Saagim Pühavaimu kirikus erapeol rüvetas altarit.
v
Vähemalt nüüd on selles / 26. august 2017, 12:10
kirikus sex tehtud. Saagimile see on lubatud. Tema ju bravuuritar.
s
26. august 2017, 13:16
Sul on sellel kommentaaril sellepärast nii palju plusse, et enamus valvekommentaatoreid ei saa ju irooniast aru
i
infarkteerus/ 26. august 2017, 17:44
siin keegi Juljus zeesar, said kohe kabelimatsu, y-kid hakkasid mutateeruma kohe kiirelt.
r
Romulus,/ 26. august 2017, 22:13
aga see kohtu/nikkude suurpidu Kuressaares,milleks justmin sadatuhat eururubla eraldas,polnud ka vist rahva tunnetel tampimine.
Varsti Jõulud,siis hakatakse kindlasti rahvalt haiglatele abiraha nuruma.Või ei hakata?
K
!/ 25. august 2017, 13:45
Käed raudu ja Harkusse panna !
m
25. august 2017, 14:48
k
Kinnine teritoorium/ 26. august 2017, 00:45
k
Keda/ 28. august 2017, 09:32
a
ah ja oh/ 25. august 2017, 13:41
ei teagi, mis sel nn presidendil viga on, aga mingi ilmselge häire on tal ümbritseva ja ühiskonna tajumises: küll kukub ämbrisse sõnadega, küll tegudega. Juriidiliselt pole nagu millestki kinni hakata, kutsus külalised ja olgu, aga tegelikult tunneb iga normaalne inimene, et jälle läks valesti, no ei sobi teha klassikokkutulekut Kadrioru lossis, nii lihtsalt ei tehta, kui ollakse riigi president ja rohkem sõnu pole vajagi. Millest see kukkumine ometi tuleb? nii kõrge Brüsseli ametnik ei saaks nagu väga rumal olla, samas miski tajuhäire on lausa silmatorkav
p
Presidendi loss on presidenti residents/ 25. august 2017, 13:54
Miks sa arvad et tal on viga kui ta kutsub oma eluruumidesse külalisi?
a
ah/ 25. august 2017, 14:05
ta ei ela seal, ometi kutsus isiklikud külalised just sinna, sest sellega saab rõhutada oma tähtsust - no vaata kuidas tahad, normaalne see lüke ei ole mitte ühestki küljest. Aga viga ei paista ainult sellest teost, viga karjub meile vastu juba mitmest teost, võtame kasvõi selle hetke, mil ta Ilvesele kaela hüppas, millest fotojäädvustus ka kenasti olemas, no kas see oli normaalne käitumine? mida räägib tema kehakeel sealjuures? Midagi on ikka väga mööda
a
ah/ 25. august 2017, 14:42
kaldun arvama, et president ise vastas nüüd siin, oleks üpris loogiline, sest kes ei adu ümbritsevat, see lõpuks langeb ka labasusse
t
to: 14.30/ 25. august 2017, 14:45
Kui pr.presidendi sõpradel on selline sõnavara, siis... Piinlik lugu!
Ütle, kes on su sõbrad ja ma ütlen, kes oled sina.
t
to: 14.30/ 25. august 2017, 14:46
Kui pr.presidendi sõpradel on selline sõnavara, siis... Piinlik lugu!
Ütle, kes on su sõbrad ja ma ütlen, kes oled sina!
t
25. august 2017, 14:53
tõesti on midagi väga mööda. Sina ise ja su jutt on väga mööda.
j
Juhan/ 25. august 2017, 14:59
Millest arvamus,et sellise sõnavaraga sõber?
t
to ah / 25. august 2017, 16:23
aga vabalt võik kolida kas või homme, selleks tal on sisustatud ruumid olemas
t
To ah/ 25. august 2017, 19:22
Kaldu kuhu poole tahad, õnneks sinu arvamus ei ole ainuõige
1
13:54-presidenti-õpiks ehk kirjutama ka/ 25. august 2017, 20:27
Kas kohe kuidagi muidu ei saanud klassikaaslastele sõnumit edasi anda-KES MA OLEN?? Tema ülimalt turvatud eluruum on tema kodu, Kadriorus tema tööruumid. Presidendil on üks suuuur viga-hõljub pilvedes, ega taju , kelle rahaeest siin väikeses Eestis laiab.
h
Holger Kaljulaid/ 25. august 2017, 15:13
Eesti presidendi lossi pole ammu olemas. Viimati elas Kadrioru lossis (täpsemalt palees) Konstantin Päts. Tema ajal alustati lossi taha presidendi kantselei rajamist. See maja on nüüd 80 aastat vana. Ei ole lossiks mõeldud ega ole seda kunagi olnudki. Seal töötasid ja/või elasid/töötavad kõik järgmised Eesti Vabariigi presidendid. Kaljulaiu Kersti k.a.
t
Topeltmoraal / 25. august 2017, 15:29
Miks siis Rüütli lapselapsed, kes ELASID lossis, ei tohtinud külalisi kutsuda? Häbimärgistati kogu meedias.
t
to Holger Kaljulaid/ 25. august 2017, 16:24
viimati siiski elas Rüütel
k
Kaugelt/ 25. august 2017, 15:38
Neljanda vöi viienda rangi, aga mitte körge euroametnik
ä
äkki on/ 26. august 2017, 14:22
viga hoopis sinu tajudes? Ei saa intelligentsete inimeste käitumismustrist aru ja arvad kohe, et nemad on häirega, meenuta vanasõna - teise silmas palki....
t
tere/ 26. august 2017, 22:11
ta on ju president, tal on mark muidu klassikokkutulekul käia, kui see ei toimu lossis. ta on ju meie kõige kõrgema klassi inimene
v
Viive P./ 29. august 2017, 14:21
ah ja oh, kui oskate selliselt sõnu ritta panna, siis oleksite ise pidanud saama riigikogu liikmeks, et oma tegude näidata oma väärikust olla president. Kust küll on pärit selline tarkus ja harimatus mitte mõista presidendi tegemisi, sõnavõtte.
a
Algselt ehitati administratiivhoone Vabariigi Presidendi, Vabariigi Presidendi Kantselei, õiguskantsleri ja Teenetemärkide Komitee tööruumideks ja nende koosseisu ametikorteriteks ./ 25. august 2017, 13:33
§ 4. Presidendi töö-, elu- ja esindusruumid ning ametiauto
Ametivolituste ajal on presidendil õigus kasutada riigi kulul töö-, elu- ja esindusruume ning ametiautot koos nende korrashoiu ja kasutamisega seotud teenustega.
t
25. august 2017, 13:44
Täpselt nii ka toimis---võibolla jõuab ehk jõuab ehk mõnele ajukääbiku kommijale kohale !
i
ise oled ajukääbik!!!/ 25. august 2017, 14:22
Presidendil on õigus kasutada....presidendil, aga mitte kellelgi teisel!!!
e
eks ju/ 25. august 2017, 16:25
ja külalised vaadaku läbi akna
u
Ups->ise oled ajukääbik/ 25. august 2017, 21:14
Aga kes siis veel kasutab?
e
25. august 2017, 13:46
ehk mõnele nõrgamõistusele jõuab nüüd kohale !
k
25. august 2017, 14:50
v
25. august 2017, 14:54
Vaevalt küll, need ajavad ikka oma jura edasi, ei nad millestki aru saa.
s
25. august 2017, 16:26
sinu probleem kui sul on piinlik
j
Jah, presidendil/ 25. august 2017, 20:36
Aga mitte suvalistel isikutel, kui nendeks on kasvõi tema kooli-, klassikaaslased kogu euroopast.Miks mõne arvates Rüütli lapselapsed ja neid kuritarvitanud reformi noored oli siis kuritegu? Nemad ju elasid lossis???
m
MItte lossis,/ 26. august 2017, 03:21
vaid ikkagi selles administratiivhoones paiknevas korteris. Kui oleks pidu olnud korteris, polekski tookord skandaali olnud. Aga pidulised läksid ametiruumidesse, ronisid jalgupidi laudadele, lagastasid, urineerisid ja tegid muid sigadusi seal. Kuigi pärast selgus, et need presidendi teismelistest lastelastest vanuselt mitu aastat vanemad noored olid sinna saatnud Ilvest pooldavad ajakirjanikud ja tegu oli tahtliku maine rikkumise operatsiooniga.
Klassikaaslaste kohta ei ole isegi teada, kas nad korteris sees käisid. Fotol on nad näha hoopis aias. Presidendi roosiaia vastuvõtul ka rahvast majja sisse ei kutsuta. Pildil paistab mitmeid mittesuvalisi isikuid ka, keda on näha olnud erinevate presidentide ametlikel vastuvõttudel. Ilmselt noored ajakirjanikud ei oska ära tunda presidendi kuulsaid klassikaaslasi.
t
Tõesti.../ 25. august 2017, 13:07
enamus haigete ajukääbikute presidendi vastastele annaks naudiinguga molli ja oleks ka nõus selle eest vatutama !
t
to/ 25. august 2017, 14:22
Õieti vatutad ajukääbikute president?!
k
Küsija/ 25. august 2017, 14:39
lugege tähelepanelikult seda kommentaari!
s
see vist toatüdruk,/ 26. august 2017, 22:15
t
27. august 2017, 12:26
a
alle aa/ 25. august 2017, 13:05
Preident võib kutsuda keda iganes oma lossi ja teha seal mida iganes mõistlikuse piirides ja nii ka käitus.
t
25. august 2017, 13:10
Täpselt nii, vähemalt normaalne kommija tähelepanek õelutsejate seas !
k
25. august 2017, 14:56
Katsu sa ajukääbikutest kommenteerijatele, nagu enamus siin on, midagi selgeks teha,nemad arvavad ikka end kõige targemad olevat.
k
25. august 2017, 15:49
x
xxx/ 25. august 2017, 17:36
Oma isiklikku lossi võib president tõesti kutsuda keda heaks arvab.
t
to alle aa/ 26. august 2017, 16:39
See loss ei ole presidendi oma, ta vaid töötab seal ja elab oma eramajas Nômmel. Lisaks on asju, mida riigipeal teha ei sobi. Pole lihtsalt väärikas. See oli jälle üks neist, nagu Kaljulaidi puhul tavaline.
Tuletage meelde, et isegi Medvedjev ei kutsunud oma klassikaaslasi mitte Kremlisse, vaid pidu peeti Petrburgi luksushotellis.
m
26. august 2017, 18:36
e
25. august 2017, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lord/ 25. august 2017, 13:08
uut ainest filmile Klassikokkutulek 3
n
Noojah ja mis see tegu nüüd targem , mida tegi ernits ,/ 25. august 2017, 13:16
vedas võõra liibanonlase Kadrioru lossi tubadesse ringi kakerdama ,
no mis see ernitski endast arvab , viigu hundisilmale ... :P
t
tohoh/ 25. august 2017, 14:00
Niipalju oleksid võinud ikka teada, see 13.16 kommija, et riigikogu ei ole Kadriorus, vaid Toompeal ja seal on pidevalt riigikogu töö ajal inimesi nii Eestist kui kõikjalt välismaalt rõdul kuulamas-vaatamas. Ja kui ka see liibalonlane oleks väisanud Kadriorgu, mis siis?
n
nii palju oleksid ikka võinud teada ,/ 25. august 2017, 14:21
kuidas õigesti kirjutatakse icc l i i b a l o n l a n e ja siis pannud v ä i s a m a ... nad käisid nii Toompeal , kui ka Kadriorus , nii et rahune mahe sa va patune ... :D :D :P
k
kus nüüd tuli kas ernitsat või liibalonlast ? kaitsma , / 25. august 2017, 14:28
pea hoopis oma kaitsekõne pr . Kersti Kaljulaiu kaitseks ,
kes see ernits sulle on , aaa sa siis tema ,,sõbranna,, nuunuuh
K
.. / 25. august 2017, 12:56
Kindlasti oli tore pidu ja klassikaaslastele meeldis :) ja õelutsejatele seda, et presidendi ametiajal ongi loss tema käsutuses ja üks kena pidu eesti inimestele kel au olla presidendi klassikaaslased, ei riku seda.
n
nendel, kes ei ole rahul/ 25. august 2017, 13:08
eks mõni oleks tahnud, et kokkutulek toimuks tema õues, saaks kodurahu rikkumises süüdistada aga nüüd ...
k
kogemata/ 26. august 2017, 13:12

v
võim/ 25. august 2017, 12:51
President näitab oma võimu hulluse suurust,teeb mis tahab,terve loss on nagu tema omand..Natuke metsapoole juba algusest saati ja väga jõuliselt otsustas kõik võtta,mis võtta annab juba ametisse astudes ,teeselda oskab ka kenasti õrnukest ja tagasihoidliku riietusega.See on alles algus õige pale peidus on keegi muu,seda tunnistab KV aplus ja hobid.
m
milles probleem/ 25. august 2017, 13:09
loss ongi tema käsutuses, pidi ju seal isegi elama, vabatahtlikult keeldus
j
Johannes/ 25. august 2017, 16:05
Loss on antud Eesti Presidendile talle riigi poolt pandud ülesannete täitmiseks, mitte Kersti Kaljulaiule ja Rene Maksimovskile eraürituste korraldamiseks.
t
to Johannes / 25. august 2017, 16:29
Millised ülesandeid täitis seal Rüütel oma prouaga ja lastelastega öösiti ja nii mitu aastaid järjest?
1
16:29/ 25. august 2017, 20:50
Püha taevas, öösiti magas, äkki isegi kallistas oma naist. Mis ta siis tegema oleks pidanud?
m
Mitte nii püha taevas/ 25. august 2017, 21:18
Milles siis probleem, kui Kaljulaid seal magamise asemel ruumi kasutab kokkutulekuks teisete inimestega?
j
ja/ 26. august 2017, 13:13
2
21:18 ah soo/ 26. august 2017, 15:28
või, et presidendi tööruumid on avalikuks läbikäigu hooviks riigil kohandatud? Eks Sina tead ju paremini, mis siin riigis õige või vale on?Ehk ongi kommunism saabunud ja bossidel vaba voli teha, mis pähe tuleb. Oleme ehk sellegi maha maganud, et kremlis kokkutulekuid peetakse, egas maha tule jääda, kui palk isegi putjast vägevam on.
s
26. august 2017, 18:37
t
to võim/ 25. august 2017, 14:58
sina jälle näitad oma rumalust täies suuruses. Oled ikka palju metsapoole.
v
25. august 2017, 12:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
25. august 2017, 13:01
mis paganama pidu---haige jutt---see oli klassi kokkutulek ja pangu aga takka ! No on aga haiged kommijad !
n
no/ 26. august 2017, 11:21
eks igaüks mõtleb ikka oma rikutuse tasemelt :D
mõne jaoks on klassikokkutulek tore õhtupoolik vanade sõpradega, räägitakse juttu, nauditakse suupisteid ja juuakse võib-olla klaasike veini.
teised jälle on harjunud, et sellisel üritusel juuakse ilmtingimata n.ö. käpp maha, läbustatakse, lärmatakse, oksendatakse nurka jne. need inimesed lihtsalt ei suuda ette kujutada, et saab teisiti ka :)
1
11:21/ 26. august 2017, 15:30
Kes on NEED inimesed, endast räägid ehk, kui nii hästi tead?
s
26. august 2017, 18:38
Sinusugused vingatsid näiteks.
ä
ära vingu/ 25. august 2017, 13:10
Tema jaoks ju seal pidi eluruumid olemas
t
Teadlane/ 25. august 2017, 12:47
Kadrioru loss ongi ideaalne koht sellisteks üritusteks ja soovin Kerstile õnne sellise piduliku tähistamise osas ka edaspidi ! Eesti rahvas on osaliselt kõiges ja kõigis väga vastik ja kade--- tõesti on vahest häbi olla eestlane !
s
selgitus/ 27. august 2017, 10:01
paljud neist on vene palgalised kommentaatorid
l
25. august 2017, 12:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
25. august 2017, 13:11
a tebja - kesikute tallalakkuja
e
Elagu kesikud ja EKRE,/ 26. august 2017, 22:18
v
Vanamees/ 25. august 2017, 12:30
l
Lihtsalt inimene/ 25. august 2017, 12:29
Eesti rahvas ärge õelutsege.
e
25. august 2017, 15:00
Ei õelutse eesti rahvas vaid väike käputäis elukutselisi valvekommentaatoreid-sapipritse.
n
25. august 2017, 15:51
Need ka hullarist jooksu saanud.
s
See on ju jabur, või taotluslik?/ 25. august 2017, 12:26
Kus on kaitseministri silmad ja kõrvad, kõrgem ülemjuhataja peab turvatud lossis maksimide kokkutulekuid? Kas ka kaitseministeeriumis käib läbu? See on nüüd küll õige koht, kus elada ei kõlba aga muu on teretulnud. Ei tea miks ometi? Kas kõik Eestimaa lossid olid välja üüritud või presidendi isiklikud kinnistud ja suvilad remondis, kus valvatakse ööpäevaringselt???Jumalaeest, mul oleks seda raha väga mujale vaja, kui vääritute inimeste ülalpidamisele matta.
m
25. august 2017, 12:40
mida kuradit see sinu asi on , kus president oma kokkutulekud teeb !
1
12:40/ 26. august 2017, 17:53
Vot seda kuradit, et rahvas peab riiki ja valitsejaid oma maksudest üleval ja eelistab selle eest minimaalset austust ja väärikust vastu saada. On seda palju palutud, liber vikerkaarel???
e
26. august 2017, 18:40
Ega sa järsku infarkti ei saa kui niimoodi marutad siin?
1
18:40/ sülekoerake/ 27. august 2017, 12:56
auh-auh, auh-auh, kas konti toodi juba?
l
27. august 2017, 15:42
L o l l haugub siin koera moodi ja otsib oma kaduma läinud konti taga.
k
kaitseminister on Ukrainas,/ 25. august 2017, 12:40
niisama nagu osa RK-u valitutest on kas trennis või proovis.
Ehk oleks pidu olnud mõistlik ärma talus pidada,seal elektriarve tühja majana 800.-€ ?
t
To 12:56/ 25. august 2017, 12:52
Milleks sulle raha? Kiirema arvuti taoliste mõttetute kommentaaride trükkimiseks soetada või? Klassikokkutulek ikka märksa mõttekam kui sinu kuuspakk või misiganes asi.
1
12:52 / Oh ära valeta siin/ 25. august 2017, 20:58
Sa oled ise üks kuuspakk, hea kui nahk toores hoitakse 44 tööaasta eest.Jah, muidugi pole nendele vaja, kes põrgust läbi käinud ja tagasi tulnud, vihatud eestlased.Eks nad ikka ju kulakud olid ja on seda ka noorele põlvkonnale tänapäeval, tolknevad jalus.
t
To 20:58/ 26. august 2017, 15:32
Suudate veel arvuti osta ja seal hädaldada (vaba ega palju?), järelikult pingutad üle
1
15:32 /Oled ehk / 26. august 2017, 17:59
vene raadiost kuulnud, et inimestel ka lapsed on? Eestis ei tohi neidki olla Sinusugustel vapisääskedel, on vaid üks ja ainus loosung-MINA.Ära plõksi, interrinne 2 jääb ära.
n
NO-JAH/ 25. august 2017, 12:26
eestlased olge nüüd valmis oma sappi pritsima ja kadedusnooli laiali laotama jõudu teile
n
Neh/ 25. august 2017, 12:53
Kirjutavad need kes ei julge kokkutulekule minna sest pole midagi saavutanud, neil lihtsalt kade meel

k
kurjust põle olemas/ 25. august 2017, 12:23
on kristlik kokkuvõte ...:) kurjusest - on lihtsalt ja ainult headuse vaegus. mõni kuri inEmine on vähem hea, teine on kohe üldse mEtte hea, aga kõik on head ja ainult head.
nb! kas hoiatus "kuri koer" on adekvaatne? poliitkorrektne? tõene vähemalt? ehk on kutsu lihtsalt kommentaator, haugub ja hammustab puhtast headusest.
m
Mis teha../ 25. august 2017, 12:11
..kui Eestis on ainuke loss, kus pidutseda. Ja raha nii vähe, et kusagile mujale minna ei saanud. Ei tea, miks siis Rõivas oma pulma Kadriorus ei pidanud, laenud kaelas aga näed jõudis tervelt 200 inimest ära võõrustadaTallinnast eemal. See kõik on algusest peale julgeolu risk olnud, nüüd siis kohe ametlik tegutsemine.Kadriorus mitte elamine on selle alibi aga kokkutulekud, mis need on?
m
mhm/ 25. august 2017, 12:30
Kadrioru residents on presidendi ajutine kodu. Koju v6ib perenaine kutsuda keda iganes. Kui perenaine tegi peo oma raha eest siis andku aga minna.
1
12:30 Mitu / 27. august 2017, 13:00
riigi ülalpeetavat kodu nendel presidentidel olema peab? Ikka vähe, et pole ruumi klassikaaslaste jaoks neutraalsel pinnal? kui juba putinist suurem palk, siis olgu ka Kremlis pidu, jälle millegagi üle löödud.
k
27. august 2017, 15:44
Kas sul valus ei ole nii l o l l olla?
m
Mis teha/ 25. august 2017, 12:55
Aga kuidas see sind torgib kus ta klassikokkutuleku korraldas? Võimalus lossis korraldada aga siin kirjutajad arvavad, et ta oleks pidanud mingia ühetoalises yyrikas selle v? Mõistus olemas teil? Äkki oleks üldse pidanud kuuse all korraldama, oleks te kõik kindlasti rahul
a
Aga/ 26. august 2017, 04:29
tal pidi ju olema 2 maja ja 3 krt, palju neid klassi-, kursusekaaslasi ikka nii väga on, et sinna ära ei mahtunud.
Eeskuju on nakkav, ootan, millal Aasa Taavi linnavalitsuse majas töövälisel ajal pralletama hakkab oma sõpradega.
t
To Aga/ 26. august 2017, 15:33
Miks ta peaks oma koju kutsuma külalised? Tal mitu last, milleks neid segada?
t
tahate te seda või mitte/ 25. august 2017, 13:14
teil vist läks meelest ära, et Kaljulaid ametlikult PEAKS lossis elama ja loss on tema kodu
p
PEAKS?/ 25. august 2017, 17:05
Justnimelt peaks, aga ei ela. Tähendab kodu on tal ikka mujal. Aga mind ei häiri see sugugi, pidagu pidu kus tahab. Mul vaid selline mõte, et meil saab ka kohe-kohe palju suurem number kooli lõpetamisest, nimelt 50 aastat. Äkki saaks ka seal pidu pidada?
k
25. august 2017, 21:20
Kad Kaljulaid on sinu klassikaaslane?
s
Soe peast oled/ 25. august 2017, 21:20
Mis see raha puutub asjasse?
l
lol/ 25. august 2017, 12:08
buratino tegutseb jälle vol 2.
j
25. august 2017, 13:16
s
25. august 2017, 11:54
See pole enam riik, kus ei kehti au ega väärikus, ei riigisaladused, mida kiivalt hoidma peaks.Uskuge mind, sealt tuleb järgmine Si mm.
m
mõtlik/ 25. august 2017, 12:02
millas siis kaitseministeeriumis klassikokkutulekuid hakkatakse pidama?
k
KAPOS/ 25. august 2017, 12:24
on vast rohkem ruumi klassikokkutulekute korraldamiseks.
o
25. august 2017, 12:48
Oh jah, meie riigis on juba ammu ammu koik saladused avalikud!
y
yeah/ 25. august 2017, 12:54
Kas see , et lossis klassikokkutulek oli, pidi olema riigisaladus? :D ...70 aastaks kalevi all ?
s
saladus ikka/ 25. august 2017, 13:57
kuidas muidu, külalised sai teada, kuidas eluruumid sisustatud
e
elab kus ise tahab/ 25. august 2017, 13:16
"Seadus ei kohusta presidenti elama Kadrioru lossis, küll aga on residentsis üles ehitatud korralik turvasüsteem, mis aitab oluliselt kaasa turvalisuse tagamisele. Praeguses elukohas selline lahendus puudub ning tõenäoliselt tuleb see n-ö nullist üles ehitada," nentis Viltsin.
Ta lisas, et politsei jaoks ei ole see määrav, kus riigipea elab. "Kui presidendipere otsustab jääda oma senisesse elupaika, teeme endast sõltuva, et presidendi pere võiks ennast oma kodus hästi ja turvaliselt tunda. Kas see vajab lisaks tehnilistele lahendustele ka ööpäevaringset mehitatud valvet, see selgub lähiajal," lausus Viltsin.
i
28. august 2017, 11:05
p
Pidu/ 25. august 2017, 11:53
Kadrioru loss selleks ju ongi. Tubli Kersti. Tundub, et inmesed on kadedad, sest kellegil oli lahe suveõhtu.
k
kellegil/ 25. august 2017, 12:26
s
Süüdimatu / 25. august 2017, 12:29
FSB-l oli tõesti lahe suveõhtu. Pole vaja isegi ära osta, jookseb ise sülle.
t
Teema?/ 25. august 2017, 11:51
Mõtetu teema ülesvõtmine ja palju nõmedaid kommentaare. Aga õnneks on ka arusaajaid inimesi.
Mäletan, olen kohanud meest, kelle koolikaaslane oli Martti Ahtisaari, kunagine Soome president.
Ka tema korraldas klassi- ja koolikaaslastega kokkusaamise Soome presidendilossis.
k
kõik/ 25. august 2017, 22:29
Nestor kutsub Riigikokku ja Ratas Stenbokki ja Luik kaitseminni ja nii edasi ja nii saabki kõik kokkutulekud klassikaaslastele peetud
k
Kas/ 26. august 2017, 03:27
j
Jep/ 27. august 2017, 05:01
Linnapea kt Taavil kah klassikaaslased ootavad, millal neid külla kutsutakse ja Savisaare endist kabinetti näidatakse. Antakse võimalus nahaga ülelöödud lauda silitada ja nahktoolidel istuda momendiks.
m
Mari/ 25. august 2017, 11:40
Lugesin ja kurb hakkas nende inimeste pärast, kes siin kirjutavad. Kui palju kadedust ja õelust küll võib teis olla!
1
11:40 Mitukorda sa siin karjud/ 25. august 2017, 11:51
See on ju teada, et üks ja sama jämejalg .ÕL võiks sinu postitused õhtuks kokku lugeda, saaks ilge arvu.Sinu õelusega ei suuda küll keegi võistelda, sest vihkad Eestit kogu südamest.
m
27. august 2017, 15:46
Ma küll ei näe, et Mari karjuks. Sina, hüsteerik, möllad ise ju hoopis.
k
Kadedust,öelust ja labasust/ 25. august 2017, 11:56
Ise peavad end töelisteks eestlasteks. Teete häbi endile ja köikidele eestlastele. Presidendile jöudu ja edu. Meil on president,kes on üks meie hulgast.
t
To Aitab!/ 25. august 2017, 12:57
i
igatahes/ 25. august 2017, 13:58
normaalsete inimeste arvamus
s
25. august 2017, 18:08
sul on suurusemaania, lp. Eestirahvas
t
Tädi/ 25. august 2017, 11:39
Mis president see on kui endal pole mingeid õigusi ja igal pool piirangud?Tubli Kersti, et oskad oma riietust i s e valida ja iseendaks jääda, samuti ka pidu pidada kui vaja - see ongi ju presidendiloss. Jõudu edaspidiseks.
a
Aga sellepärast ongi/ 25. august 2017, 15:40
Aga sellepärast, et ta on riigi esindaja ILMA PUHKUSETA 24/7. See korvatakse enda ja abikaasa helde tasuga ja mõlema eluaegse ülalpidamisega. Keegi ei käskinud vastutust võtta . kes tegi, ikka ise tegi.
Loe nt romaani "Prints ja kerjus" või tutvu, mida Ivan Groznõi tegi isehakanud troonil istujatega.

m
25. august 2017, 11:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
minu ,/ 25. august 2017, 13:28
president ta ei ole ,aga parem kui Ilves.
r
25. august 2017, 11:38
Rahvas on nagu närilised kallal.Miks ei vöinud pidutseda siis?
s
sul läks/ 26. august 2017, 02:12
sõnade järjekord lauses segamini.
Peab olema: närilised on rahva kallal.
1
11:38 Ei, ei / 26. august 2017, 15:36
Sääsed uuelt Eesti vapilt rahva kallal.
h
Hus/ 25. august 2017, 11:28
Las pisutses siis. Hetkel on see tema loss ja tema õigus. Kunagi käisid seal pidu panemas ka mingid nolgid. Vot nemad poleks tohtinud.
e
ehmunu/ 25. august 2017, 12:05
Kas see loss on siis juba erastatud või on ikka veel riigi kõrgeima ametniku tööruum koos sealsete riigisaladustega ?
h
haugi mälu sul/ 25. august 2017, 13:17
"Seadus ei kohusta presidenti elama Kadrioru lossis, küll aga on residentsis üles ehitatud korralik turvasüsteem, mis aitab oluliselt kaasa turvalisuse tagamisele. Praeguses elukohas selline lahendus puudub ning tõenäoliselt tuleb see n-ö nullist üles ehitada," nentis Viltsin.
Ta lisas, et politsei jaoks ei ole see määrav, kus riigipea elab. "Kui presidendipere otsustab jääda oma senisesse elupaika, teeme endast sõltuva, et presidendi pere võiks ennast oma kodus hästi ja turvaliselt tunda. Kas see vajab lisaks tehnilistele lahendustele ka ööpäevaringset mehitatud valvet, see selgub lähiajal," lausus Viltsin.
v
vastus/ 25. august 2017, 12:11
Tema loss see küll ei ole,ta ju käib seal tööl.See ikka Eesti riigile kuuluv loss.Riik,see on rahvas,kes selles riigis elavad
v
vastusele/ 25. august 2017, 13:19
kui tahab, elab samuti nagu Rüütlid omal ajal, ja riik su arust on nagu koer heinakuhja otsas, ise ei söö ja teistele ka ei anna
t
Tiit/ 25. august 2017, 11:23
Minu vanaeKadriorus, siis oli ulisugav nouka aeg. Tema ei lubanud minul hupata ja karata nagu 6 aastasel poisil ikka kombeks. Vanaema utles, siin on presidendi loss, siin ei tohi niimoodi karata.
Vanaema tahtis ka näha millal uus EEsti Vabariigi president ametisseastub. Kahjuks ei joudnud ära oodata.
Nuud läheb kindlasti modereerimisele, ehk tsenseerimisele.
o
Oijah/ 25. august 2017, 12:58
Ja mis selle heietuse mõte on? Et sa ei saanud kuue aastasena seal pidu panna ja hüpata v?
m
mõtlemisvõimetule/ 25. august 2017, 13:40
Mõte oli selles, et toona austasid presidenti ja temaga seonduvat nii vanad, kui noored sh ka 6 aastased. Neid meenutatakse positiivselt. Mida meenub tänastest presidentidest?
o
Oijah/ 25. august 2017, 14:14
Meenutan praegugi presidente ja austan neid. See on teie mure, kui suudate positiivselt meenutada vaid oma lapsepõlveaja presidente!
t
to mõtlemisvõimetule / 25. august 2017, 18:10
Kust sa tead, mida praegused 6-d austavad või mitte!? Ja minu laste käest sa vastust kindlasti ei ole saanud.
m
Miinustele/ 25. august 2017, 21:22
Ja teie samuti ei ole küsinud
t
To 18:10/ 26. august 2017, 15:22
Kust tean? Peretuttavate ja sugulaste lapsed, enamus alla 10 a vanad :)
j
juhan/ 25. august 2017, 11:12
t
Tiit/ 25. august 2017, 11:12
Miks minu kommentaar läks modereerimisele? Kas sellepärast, et nimetasin Kadrioru loss oli endiseEW kodanike seas puha koht? Ei moista neid moderaatoreid. Äkki on poolenisti umbkeelsted ida kodanikud kellele eestlus närvidele käib.
k
25. august 2017, 11:27
Kommentaar on täiesti olemas allpool.
v
Vaata, Tiit:/ 25. august 2017, 14:23
n
njaa/ 25. august 2017, 11:10
õhtaleht kohe kisub õelust välja :D mina ei arva, et tegu mingi überjubeda üritusega oli :) kersti on korralik naine ja kindlasti polnud ka tema poolt kutsutud kunagised klassikaaslased mingid ossid, kes end lossis täis kaanisid ja mürama hakkasid. rahu, ainult rahu ja vaadake, et te nädalavahetusel end ise kuskil rihmaks ei tõmba! :)

n
Nutella/ 25. august 2017, 11:08
Neid komme lugedes on lausa piinlik eestlane olla. Mis teil viga on? Loogiline, et president saab endale rohkem lubada, kui tavarahvas, mis sest on?! Ilusat pidu saame korraldada endile ise ka, ilma, et oleks lossi selleks vaja! Elage oma elu rahus!
n
Neti/ 25. august 2017, 11:31
Ei ole päris nii- mis tähendab TAVARAHVAS? Kadriorg on töökoht temal mitte elukoht- ta ise soovis nii. Nüüd hakkab asju segamini ajama.
m
Minul ei ole piinlik/ 25. august 2017, 11:40
on hoopis kurb. Peo pidamiseks on võimalus üürida mõisaid ja losse, mis tegutsevadki peopaikadena. Presidendil ei ole samuti keelatud neid üürida oma erapidudeks. Ma olen presidendis pettunud. Pidasin Kadrioru lossi enamaks kui suvaline peo koht.
l
25. august 2017, 11:59
Loomulikult saab ja maksumaksja saab need kinnimaksta!!!
t
To minul ei ole piinlik/ 25. august 2017, 13:00
Pigem oli tegu klassikaaslaste kokkusaamisega millele on pandud kirjelduseks "pidu". See pole küll sinu otsustada kus nüüd president oma külalisi vastu võtab.
t
To 11:59/ 25. august 2017, 13:00
Mis maksumaksjad te ka olete ..
25. august 2017, 13:45
nn kõvad maksumaksjad ise reeglina on abirahade ja ümbrikupalka saajad
o
oo-oh!/ 25. august 2017, 12:22
Kuule Nutella! Sa ajad ju päris segast. Kuidas saab president endale rohkem lubada. Seaduse järgi on ju Eestis kõik inimesed võrdsed. Ja just president peab selles eeskujuks olema, aga kahjuks ei ole.
o
Oo-oh!/ 25. august 2017, 13:01
Kui naabrimees saab sinust vähem palka siis oleksid nõus poole enda palgast ära andma, et naabrimees ennast võrdsena tunneks? Siis poleks küll sellist juttu
s
selleks, et/ 26. august 2017, 13:20
võrdne olla, tuleb ka midagi teha. Ei maksa niisama sügada ja siis unistada võrdsusest.
t
26. august 2017, 18:46
Tavaliselt need sügajad seda võrdsust nõuavad, normaalne inimene ei nõua endale Vabariigi Presidendiga, olgu kelle isikus tahes, võrdseid õigusi. Mitte üheski riigis ei nõua.
a
27. august 2017, 18:42
Ainult hull vordsustab end presidendiga!
t
Tiit/ 25. august 2017, 11:06
Käisin kunagi, siis olin 5-6 aastane poisike, nuud juba pea 60.
Vanaema viis mind ka Kadrioru lossi vaatama. Poisike, nagu olin kippusin ikka tempe tegema. Vanaema utles, see on eestlastele puha koht, siin ei karelda, siis elas president. Ohkas ja utles, soovin, et minu silmad näeksid, kui uus Eesti Vabariigi president siia lossi tuleb. Lisas,et sellises kohas ei tohi karata, siin peab viisakas olema. Isegi nouka ajal pargis. Vanaema kahjuks ei näinud seda, kui EESTI lipp Pika Hermanni torni heisati.
j
Jah/ 25. august 2017, 13:33
ega ka ilmselt praegu ei karatud. Pildilt on näha, et inimesed olid päevasel ajal õues, kõik paistab olevat viisakas. Keegi ei karga, inimesed seisavad ja istuvad. Ajakirjanik mõtleb asjad välja ja kohe jooksevad inimesed oma viha välja valama.
i
Insener/ 25. august 2017, 10:55
Mis sellel klassi kokkutulekul siis viga oli? Maksumaksja raha ei kulutatud ja midagi halba selles ju ei ole. Kui labased, väiklased ja kadedad on inimesed, kes sellest nüüd suurt skandaali püüavad leida.
m
Midagi ei olnud/ 25. august 2017, 12:11
viga! Ainus viga on selles, et inimesed lootsid ausat ja õiglast presidenti, kuid said eelnevaga sarnase ebaeetilise ametkoha kuritarvitaja.
t
täpsemalt palun/ 25. august 2017, 13:47
Milles tema ebaausus seisneb!?
k
25. august 2017, 19:30
t
tahaks kuulda,mida ta ise arvab/ 26. august 2017, 22:29
nendest "presidendi" valimistest.Aga ausalt.
r
Riigel/ 25. august 2017, 12:21
Viga on selles,et presidendi loss pole klassikokkutuleku pidamise koht,Lihtne.
t
To 12:21/ 25. august 2017, 13:02
President võttis oma külalisi vastu. Õige koht
s
seep see ongi/ 25. august 2017, 13:57
oma külalisi. Kadrioru loss on mõeldud siiki riigi poolt kutsutud külaliste vastuvõtuks. President on seal ainult nn peoperenaine ehk esindusnägu.
o
OMG/ 26. august 2017, 12:42
Oma külalisi ametiruumides ja töövälisel ajal?
Kas see on nüüd " uusnormaalsus" vä?
k
28. august 2017, 10:49
Kas sul on sellest valus?
t
To: insener/ 25. august 2017, 14:58
Viga on see,et sellised eraüritused korraldatakse neutraalses kohas, mitte presidendilossis. Kadrioru loss ei ole eramõis, vaid riigiasutus! Erapidu riigiasutuses on igatahes maksumaksja raha kulutamine nn jokk-skeemina, mida KK endise EL Audiitorite Koja liikmena väga hästi valdab. Kui kõik on ka eetiliselt jokk, siis miks oli pidu salastatud?
m
Maksumaksja/ 26. august 2017, 03:50
raha jookseb selles hoones kogu aeg ja see üritus lisakulusid ei tekitanud.
See, et külalisi mujale ei kutsuta on hoopis maksumaksja raha säästmine. Vastupidiselt presidendilossile, oleks neutraalses kohas presidendi viibimine taolisel eraüritusel maksumaksjale lisakulusid tekitanud just turvateenistuse pärast, millest presidendil ei ole luba loobuda.
Viga on hoopis selles, et inimesed, kes kummalisel kombel ei vingunud president Meri ja president Ilvese ja tema abikaasade ja armukeste suurtes summades riigi raha raiskamise pärast, mis siiani edasi käib, virisevad president Kaljulaiu puhul, kes vastupidiselt oma eelkäijale on rangelt aus ja ei kuritarvita talle mittekuuluvat raha.
Selliste rünnakute põhjuseks tundub olevat hoopis see, et president on naine ja teatavasti on tuntud naised, kui nad on targad, edukad, suutnud midagi saavutada, just need kõige paremad peksukotid. Kuna otse rünnata ei ole võimalik ja presidendi töö sisulise külje peale hammas ei hakka, sest taolise ründaja intellekt ei ole piisav, siis tehakse seda ümber nurga, valesid välja mõeldes ja põhjuseid otsides. Mis on presidendil seljas, milline on ta soeng, kuidas ta ometi julgeb eraelu elada ja külalisi kutsuda jne. Labane ja madal tase. Häbi peaks olema.
i
Insener/ 30. august 2017, 17:34
To:insener: Pole siin mingit jokk-skeemi. Presidendi klassikaaslased on eestlased ja Eesti riigi kodanikud ning nende riigiasutuses viibimine ei ole kuritegu.
n
No nii./ 25. august 2017, 10:54
Nüüd ei saa küll mingit õigustust olla,esiteks on Kadrioru loss presidendi töökoht! töökoht,kus pidusi ei peeta.Ruumi rendi raha ei olnud teil vaesekestel või,et pidada kuskil muja oma kokkutulekutl!? Esimene tõeline ämber!
e
E/ 25. august 2017, 13:03
Mis sul vahet kus seda peetakse. Kadedad inimesed on naeruväärsed
i
Institutsiooni vääritus/ 25. august 2017, 15:03
Äkki muudaks riigiasutused üldse külalismajadeks iga kõrgema riigiametniku tuttavatele-sugulastele koos peosaali üürimisega?
e
25. august 2017, 13:33
Ega sa infarkti nyyd saanud?
t
Tule taevas appi!/ 25. august 2017, 10:45
Niikaugele siis olemegi jõudnud oma 21. sajandi globalismi ja liberalismiga, kus enam ei tehta vahet oma ja võõra, ega riigi ega isikliku omandi vahel. Era peod Riigi asutuses, presidendi lossis. Kui kunagi oli tegu lastega, siis nüüd lausa presidendi endaga. Ei häbi ega au, ise keerab eestikeelele sada sõlme sisse oma kõnedes, nüüd ka tegudele. Identsed kaksikud Ilvesega, mida oligi arvata. Millise õhinaga kõik see algas ja jätkub käepikenduste soosimisega edasi. Kui valelik ja võlts on kogu kupatus eesotsas, see võiks ometi valimistel peegelduda aga rumalukesed on jälle valmis rehadega pead peksma.
t
To 10:45/ 25. august 2017, 13:04
Tõesti! Kuidas ta julges oma klassikaaslasi lossi kutsuda!? Paljude päev on kindlapelae nüüd rikutud. Selline tegu...Ei saa lausa uskudagi :D
m
25. august 2017, 13:34
Muidugi rikutud, mul kais lausa kiirabi kohal...
k
Kutsuma peab kõiki bomže ka/ 25. august 2017, 15:07
Varsti nagu kõigi vastu külalislahke Galina Brežneva.
a
ainult/ 26. august 2017, 13:23
taevas aitabki. Ja kui jumalat ei oleks, küll kurat teaks, mis saab.
u
uku/ 25. august 2017, 10:43
e
Eeei kõik lasti purki ja lóôdi vastu seina lõhki/ 25. august 2017, 10:50
t
to 10. 42/ 26. august 2017, 03:46
On see must huumor ? No ei ole naljakas.
t
Tule taevas appi1/ 25. august 2017, 10:42
See kiuslikke kommenteerijate hulk on ikka äraarvamata suur! Andke presidendile võimalus president olla. ta on parim, mis Eestil olla saab!
k
kurvastavalt/ 25. august 2017, 10:51
palju inimesi, kes ei soovi Kadrioru lossis pidutseda ja tahavad seda ka teistele keelata!
e
25. august 2017, 10:51
Ennekoike ka inimene olla!!
l
lugeja/ 25. august 2017, 10:51
Ajudeta vareseparvel nüüd jälle palju rõõmsat kraaksumist kommentaariumis....
Tülgastav!
t
Tule jah appi/ 25. august 2017, 15:14
Mille poolest see kaljlaid teistest parem on? Õige president oli Lennart Meri, ka Rüütel. Ülejäänud on .....
e
Ei ole parem/ 25. august 2017, 19:33
Õige, kui Rüütlile loss kõlbas, kõlbab ka Kaljulaidile.
ü
ülejäänud on juudid/ 26. august 2017, 22:34
või pole.Või siiski on?
e
eh,ega siis saviets mitte halvem poleks/ 26. august 2017, 22:33

j
juhan/ 25. august 2017, 10:38
Näha kohe ,et estlaste kadedus sööb deisi.
1
10:38/ 25. august 2017, 10:52
Kes see "deisi" on...? Algklasside õpilaste koht ei ole kommentaariumis!
S
10:52, 25. aug 2017/ 25. august 2017, 13:48
Sama mis "teisi", ainult puruloll ei saa aru, et aps.
e
estlane deisi 10:38/ 25. august 2017, 12:02
Ole nii kena, ära rohkem täna joo! Hoia siit eemale, õpi kirjutama ja lugema , mõtlema ka. Kas jälle presidendi sugulane või klassikaaslane, kes pole kaineks saanud veel?
h
hmmmm/ 25. august 2017, 10:37
No see oli ju ilus algatus ning kindlasti tore ja meeldejääv üritus, oleksin isegi tahtnud seal seltskonnas olla. Küll neid kokkutulekuid on korraldatud kodudes, aedades ja mujal, seekord oli sedapidi. Ärge õelutsege ja ärge olge kadedad!
u
urr/ 25. august 2017, 10:36
Miks ometi see nakkushaigus nakkab kõiki soojale kohale saanuid? Erapidu või mitte, kuid see ei ole sobilik ja labastab institutsiooni.
s
25. august 2017, 10:49
See polnud ju mingi läbu. Viisakas, haritud inimeste kohtumine.
1
10:49/ 25. august 2017, 11:41
Olid kohal, et tead? Räägi seda Nato ülemjuhatajale ka, et presidendilossis käib pidu, riigi tähtsamate saladuste keskel, mis peaks kõrgema ülemjuhataja hoida olema.See kõik võiks nali olla, aga näed, ei olegi.
n
Neid/ 25. august 2017, 13:06
viisakaid ja harituid inimesi president oma koju millegipärast kutsuda ei tahtnud ? Ei pidanud ju tavainimesed olema ?? Kas siis tavainimen saaks ka oma raha eest Kadriorus pidusid korraldada ? Ei midagi enneolematut ju ? Ärge nüüd olgem väiklased, eks ? Kes tahab oma poja poissmeeste õhtut seal näiteks veeta?
s
selge see 11:41/ 25. august 2017, 13:49
Vähemalt sina olid, ja nüüd honorar on käes, kõva raha teenitud, irw
k
Kuule/ 26. august 2017, 15:58
juhm, president ei ole esiteks ei rahu ega sõja ajal mingi "kõrgem ülemjuhataja", vaid ta on igal ajal kõrgeim riigikaitse juht, kelle suurim võim seisneb õiguses teha Riigikogule ettepanekut sõjaseisukorra väljakuulutamiseks/ sõjaseisukorra lõpetamiseks ja kui on tegemist agressiooniga, teha seda ilma Riigikogu otsust ära ootamata. Mingeid riigi tähtsamaid saladusi presidendilossis ei hoita, see pole sul Kreml.
k
Kuule/ 26. august 2017, 22:29
on lätikeeles m. ja mina pole sinuga sinasõprust joonud. Kui nii, siis kõik riigiasutused öölokaalideks ja mingeid juhte pole vajagi. Ei tea, miks Kaljulaid siis paraadidel Terraselt paraadi vastu võtab, nii tühine asjapulk ometi???Ja kremlis käib pidu ööd ja päevad, on kuhu edasi meilgi minna.
t
to Kuule/ 26. august 2017, 22:37
kui nii informeeritud oled,siis paluks Kremlist pikemalt.
h
Hihhii/ 27. august 2017, 05:10
Pildilt on näha, et ühel viisakal ja haritul külalisel oli kahju isegi pildistamise ajaks pokaalist loobuda.
v
V/ 25. august 2017, 10:32
Kas keegi ei ole varem oma tööandja ruume või puhkemaja kasutanud/üürinud oma isikliku ürituse korraldamiseks? Mis saab ka tööandjal selle vastu olla, kui toimub viisakas üritus? Ärge, inimesed,olge nii kadedad ja õelad! Kui teil ei ole presidendist klassikaaslast, siis kahjuks peate oma kokkusaamise mujal pidama...
1
10.32 /V/ 25. august 2017, 10:54
Kas on meil veel kuhugi edasi minna, kui Kadriorg on film "Klassikokkutulek"?? Oled sa seda filmi näinud?Mis kadedad? Kas 21.sajand välistab au ja väärikuse üldse, kui omal on hulk kinnistuid? Ja mina olen ka tema tööandja otseses mõttes(maksumaksja), olengi väga vastu, kasutada minu usaldust kurjasti ära.Riigiasutused ei ole kokkutulekute kohad, selleks on oma endised koolimajad või kellegi kodud.Hakkab jälle peale-võrdsemast võrdsemate maffia.
p
25. august 2017, 10:27
Pole midagi uut siin taeva all. Presidendiloss muudetakse labrakate kohaks, kirikud saagimlikeks joomapralledeks, poliitika tantsuks ümber palava pudru ning kõike seda nimetatakse Uue Ajastu saabumiseks...
ä
25. august 2017, 10:49
Ära nüüd liialda. Labrakast on asi küll kaugel.
l
lobjakas:/ 25. august 2017, 11:01
s
25. august 2017, 10:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vale aadress/ 25. august 2017, 11:22
Määratud asehaldurile on määratud sinu kommentaar
a
Annika/ 25. august 2017, 10:26
Valus lugeda neid eestlaste närivaid kommentaare,te ei ole millegagi rahul ainult irisete aga kus saate,piinlik lausa juba!
t
25. august 2017, 10:22
To 07.22 õige jutt. Üks kole parasiit on õeluseuss, mis piinab paljusid kaasmaalasi.
n
no nii see ikka ka ei ole/ 26. august 2017, 22:42
kui oleks selle daami rahvas valinud,oleks ka suhtumine teine aga antud juhul mina isiklikult küll sotti ei saa,kes teda valis.
Kõik kandidaadid pidid selle valimiseelse kadalipu läbima aga siin...

g
Gunnar Stahl/ 25. august 2017, 10:21
Kõik, mis selle inimesega seotud on ebameeldiv.
Ega sellest pandud eurotolerastist pole midagi paremat tahtagi.
g
gunnar stahl,/ 25. august 2017, 10:42
mida sina tegelikult siis tahtsid????
1
10:42/ 25. august 2017, 11:43
INIMEST, kellel on ka mõistus kodus!
t
tõusikud omavahel/ 25. august 2017, 10:19
ega kersti saa taavist kehvem olla ,jube eputamine.normaalses riigis poleks see võimalik.eneseokupatsioon kadriorus on alanud.
l
Lossi kaaperdaja / 25. august 2017, 15:46
Taavi ei teinud ju oma pulmapidu Toompea lossis! Esimest korda pean isegi Taavit väärikamaks.
KK vabanes nädalalõpus lõplikult eneseokupatsioonist ja näitas oma tegelikku palet.
k
kingapael/ 25. august 2017, 10:18
Tundub, et presidendile meeldib pidu panna.Mitu päeva järjest.Kõige rohkem armastab ta aga raha ,mida ta kiivalt endale hoiab.Selles lossis piduruumide üürimine peaks väga kallis lõbu olema aga ju on sellelegi hea odav lahendus leitud,paberit usuvad ju kõik.Teene eest sai aga Rõivas medali,et president valitud sai.
k
25. august 2017, 10:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Ei tee ikka, mida tahab / 25. august 2017, 11:25
Mis see Nõmme siis on, kui mitte Ärma otse pealinnas?
m
Meie/ 25. august 2017, 12:42
praegune president on ise euromiljonär, ja seda juba enne presidendiks saamist. Ja rahaaasjades ülikorrektne. Erinevalt mõnest eelmisest isikust, ei ole temal vajadust riigilt varastada.
k
Korrektne ihnur/ 25. august 2017, 13:15
Ei olegi vajadust, aga ikka nihverdab.
t
Teie president / 26. august 2017, 22:46
ÜLIKORREKTNE käis Prantsusmaal puhkusel ilma puhkust vormistamata. Vajadus riigilt varastada on just ülirikastel, tehakse seda ülikorrektselt, nn jokk-skeemidega.
l
Laari nõunik/ 27. august 2017, 05:20
Peaasi on olla õigel ajal õiges kohas.
o
oi,oi/ 25. august 2017, 10:11
Inimesed mis teil peas toimub,teadlased otsige ravi..
m
28. august 2017, 11:00
Ma pole veel sellist kadedust kusagil nainud, kui selles kommentaariumis!
m
mina/ 25. august 2017, 10:09
... arvan, et pidu oleks võinud olla tema oma kodus.
n
Noh,/ 25. august 2017, 14:08
pidi ju olema teisel 2 maja ja 3 krt, ega seal pildi peal neid kunagisi klassi või kursusesemusid niipalju kah ei olnud, et kuhugile oma kinnistule poleks ära mahtunud.
s
Shawn/ 25. august 2017, 10:09
No ütleme siis nii, et presidendi lossis salaja pidutsemine ,pole midagi erakordset. Aegu tagasi pani ju THI pojuke oma sõpradega seal ühe peene labraka maha?
t
tegemist oli/ 25. august 2017, 10:21
ikka arnoldi järglastega.
e
28. august 2017, 10:59
Ei surnud keegi sellest apsakast maha!
m
25. august 2017, 10:08
mis muud enam siin,õige proua astuks kohalt tagasi
s
27. august 2017, 13:53
Sel juhul kuhu terve riigikogu astma peaks???

s
siil/ 25. august 2017, 10:03
mind huvitab, kesasi on endine klassivend, miks endine? klassivend on alati klassivend
n
nüüdseks/ 25. august 2017, 10:34
on nad erinevates klassides!
e
erinevates / 26. august 2017, 19:25
e
ERP/ 25. august 2017, 09:53
Kui salajane, järelikult luba ei küsinud.
Ametivõimu kuritarvitamine.
x
xxxxx/ 25. august 2017, 10:04
Sm president on unustanud et elab demokraatlikus riigis ja teda pole kuningaks
kroonitud.Üldiselt järgmine president paljastas oma moraalse pale.
s
25. august 2017, 10:50
Salajane on siiski Õhtulehe lisand pealkirjale.
s
see asehaldur/ 25. august 2017, 09:51
on ennast niigi täis teinud, nüüd siis tuleb veel päevavalgust kartvaid seiku välja. Häbi muidugi. Just nagu vasakpoolne ikka, temale nagu kõik lubatud ja tema mõtted nagu õiged, öäkk
p
Pole/ 25. august 2017, 13:25
siin midagi päevavalgust kartvat. Madal haridustase ja/või ignorantsus paistab selliste kommentaaride puhul välja.
ü
ühe presidendi/ 25. august 2017, 09:44
lapselaps pani ka seal läbu - eks ta üks läbu urgas on.
r
Rüütli lastelastest/ 25. august 2017, 09:57
Seekord oli siiski tegemist provokatsiooniga, sest Rüütel oli vaja ameeriklase vastu vahetada. Infantiilsed lapsed hämati ära ja lossi said selle ürituse läbiviijad, kes siis kõikvõimalikul moel, nt lipu ja vahtkonna täislaskmine rõdult jms vastavalt juhistele käitusid.
Praegune läbukorraldaja on täiskasvanu.
m
Muretu/ 25. august 2017, 10:27
Hiljem segus, et see pissimise ja lipulugu oli väljamöeldis, mille üks peol osalenud poiss üles tunnistas.
p
25. august 2017, 10:54
Praeguse ürituse korraldaja on täiskasvanu ja tegemist polnud ka mingi läbuga.
o
O tempora, o mores / 26. august 2017, 22:49
See ongi hirmutav, et praeguse ürituse korraldaja on vägagi täiskasvanu (ligi 50-aastane), aga ikka ei saa aru, mis on pildil valesti.
o
oss/ 25. august 2017, 09:36
Määratud president peab mööda nööri käima
i
Inx/ 25. august 2017, 09:34
Loodan,et tore kokkutulek oli.
e
eks/ 25. august 2017, 09:32
see loss saigi kunagi ehitatud mõnusaks ajaviitmiseks ja nüüd on saanud jälle sihtotstarbelist kasutust!
o
olematu uudis/ 25. august 2017, 09:29
ja Ilvese sugulased käivad siiamaani Ärma talus puhkamas ja teie,maksumaksjad, selle kinni maksate.
m
Mis te käratsete/ 25. august 2017, 09:48
Proua presidendil on raha küll,et ise kogu pidu kinni maksta. Ärge olge öelad ja kadedad, see möjub teie tervisele väga halvasti.
k
Kooner/ 25. august 2017, 10:45
Raha on ,aga ei maksa. Lossikulud jäid sinu (rahva) kanda.
l
Lossikulud/ 25. august 2017, 13:23
jooksevad ju alati, elab president seal korteris pidevalt või mitte. Loss on suur, seal käivad inimesed tööl ja mõned töötajad on seal ööpäev läbi tööl.
Kui külalised on lossiaias, ise oma söögi-joogi kinni maksnud, kuidas see rahvale lisakulusid tekitab?
t
Teemast mööda/ 25. august 2017, 15:51
Point oli ju selles, et raha küll, et oma kulud OMA RAHAST kinni maksta, aga ei teinud seda. Säästupresident säästis oma isiklikke kulusid, sest sinu heakskiidul lossikulud maksab rahvas nagunii kinni.
s
28. august 2017, 10:52
Sina maksad oma makse nagunii, isegi siis, kui meil polekski presidenti!

o
Ootan huviga/ 25. august 2017, 09:23
Mis järgmiseks seal toimub?
ü
üks on kindel/ 25. august 2017, 10:45
sind sinna ei kutsuta. jorise nurgas edasi.
p
28. august 2017, 10:53
m
manfred/ 25. august 2017, 09:22
Juhul kui tegu oleks presidendi ametliku elukohaga, siis oleks kõik OK. Aga lossi elama minekust K.K ju keeldus ja seega võinuks sõbrad tõesti oma koju kutsuda.
p
penskar/ 25. august 2017, 09:12
mida siin kadetseda,peabki kadetsema,vaadake kuidas lihtrahvas elab,hädaga tuleb pensiga välj,hinnad tõusevad,raha keegi juurde ei anna,peavad oma prallesid,edu neile,aa kalev pidi koju tulema,vast siis saab kord majja
e
Ei hädalada/ 25. august 2017, 09:39
Aga näed, arvuti oled jõudnud endale osta...
Tean paljusid penskareid, kes elavad pensionist ning hädaldamise ja teiste süüdistamise asemel otsivad ja leiavad ise lahendusi ning on õnnelikud. Vingumine ja teiste süüdistamine on muidugi väga lihtne, kuid see pole lahendus.
x
xxxx/ 25. august 2017, 10:08
Palju maksab kasutatud sülearvuti ja kõige odavam netiühendus?
h
Hõõrud/ 25. august 2017, 09:04
natuke eestlast ja paljastub ehe mats.
i
inimene, naine/ 25. august 2017, 09:00
Misasja te vingute siin ja seal kommentaariumites, tehke kah ilusaid pidusid ilma maani täis kaanimata ja elage, elage ometi, ärge istuge päevad läbi netis ja loopige sapiseid sõnu!
k
kopikas/ 25. august 2017, 09:07
eestlane on nii tige,et kui vinguda ei saa siis sureb ära
t
teine naine/ 25. august 2017, 09:41
Läksin, sõin kõhu täis, valasin heldimuspisaraid arvutiekraanile ja ikka ei vingu. Mis edasi?
t
Tubli/ 25. august 2017, 10:04
Võta nüüd käed seeliku alt välja ja püüa midagi asjalikku teha.
j
ja sina/ 25. august 2017, 09:15
mida siin teed? Sinu arvates oli siis ürituse korraldamine presidendi lossis ok?
h
haa/ 25. august 2017, 10:01
Mis sul selle vastu olla saab kui kultuursed inimesed suure laua taga koos istuvad ja teed joovad?
1
10:01/ 25. august 2017, 11:06
Hahahaa, joovad teed armee kõrgema ülemjuhataja töökabinetis? Riigisaladuste lekitamine isiklike turvade poolt turvatud asutuses! See on ju Natole hea uudis kõrgemalt ülemjuhatajalt Eestis, eks???
v
Vanamees/ 25. august 2017, 09:16
Teiste kulul ja millal siis tulen kalamarja sisse ahmima !
i
isegi/ 25. august 2017, 09:26
kui president kalamarja välja käristab,tuleb see ikkagi sinu taskust...
armastusega võidab....võid kindel olla!!
a
Ahoi, kirjamehed!/ 25. august 2017, 08:55
Saatesari "Pehmed ja karvased" ootab edasitegemist. Materjali on kogunenud juba terve hulk.
t
tore/ 25. august 2017, 08:55
ja rahvas maksab selle läbu kinni.
o
25. august 2017, 09:08
Oli ju kirjas, et osalejate raha eest. Mida see rahvas seal siis maksab?
a
ah, et/ 25. august 2017, 09:16
külalised üürisid presidendi lossi..tore tore!!!
u
25. august 2017, 09:32
Ussitage terviseks.Ma ei näe küll midagi imelikku selles,et pidu presidendilossis peeti. Kui ta oleks seal elama hakanud, kas siis viie aasta jooksul ka ei oleks omale sinna külalisi kutsuda? olekite kõik ise ka sinna rõõmuga läinud.
l
Loss osalejate raha eest`?/ 25. august 2017, 10:39
Lossi ülalpidamiskulud on sinu arvates tasuta? Küsieramõisnikelt tegelike kulude kohta.
o
Olekite, olekite / 09:32/ 25. august 2017, 11:09
Kuhu on kadunud su mõistus 21. sajandi tuules, ära lennanud minarettide kiiskavate tähtede juurde?
k
25. august 2017, 20:38
Kas loll on väga valus olla? Kui jobul muud öelda pole, siis hakkab tähte närima.Normaalne inimene saab aru, et täht kogemata vahelt ära jäänud, sinusugune poolemeelne muidugi mitte. Sul pole isegi mõistuselgi võimalik ära lennata, sest sul pole teda kunagi olnudki
k
26. august 2017, 19:05
t
to 09. 32/ 27. august 2017, 01:59
Ei oleks läinud.
Ei ole huvitatud multikultist.
x
xxxxx/ 25. august 2017, 10:11
Vaata kui tavakodanik üürib lossi siis maksab ta selle eest raha ja sm president sai
ruume tasuta kasutada.Vean konjaki peale kihla et mingit arvet talle ei esitatud.
t
25. august 2017, 10:57
Tegemist on PRESIDENDIGA. Kõigil ei olegi presidendilossi kasutamise osas samasuguseid õigusi, näiteks mitte-presidentidel.
n
No mis kulu need paarkümmend klassikaaslast selle paari tunniga, mis nad seal istusid, lossile kaasa siis tõid? Tule taevas appi, kui väiklased me oleme. Kersti on tubli president./ 25. august 2017, 11:10
v
25. august 2017, 13:40
Vinguvad need, keda ei kutsutud ja need ka, kes ei oska normaalselt elada!
t
Tiit/ 25. august 2017, 08:54
Pole küll mulle presidendiks, kuid ei ole vaja õelutseda.

t
25. august 2017, 08:53
tulebki pidada,maksumaksja raha nüüd käes,elame ju üks kord
j
25. august 2017, 09:33
Jah, küllap sina juba tead, kelle raha eest korraldati.
k
Kadrioru loss/ 25. august 2017, 08:53
k
... olevat jah e r e õhtupoolik olnud ,/ 25. august 2017, 09:07
kõik said kokku ja meenutasid möödunut ja eesolevat ... :D
t
to Kadrioru loss/ 25. august 2017, 09:36
Aga kui President oleks enda elupaigaks valinudselle lossi, kas siis sinu meelest poleks tohtinud ta ka seal erapidu korraldada?
j
jah, kindlasti ei/ 25. august 2017, 10:01
lossis mitte! Erapidu kus iganes mujal, aga mitte presidendi lossis! Juba turvakaalutlustel mitte!!!
o
Oleks tädil rattad all/ 25. august 2017, 10:35
Aga ta ISE keeldus lossist elupaigana. Kaks elukohta nüüd siis ikkagi: üks magamiseks ja teine erapidudeks. Kahe elupaiga kulud maksab rahvas kinni.
t
Tint/ 25. august 2017, 13:15
Pani pidu? Lapsajakirjaniku stiilinäide.
Kindlasti olid kõik turvanõuded tagatud. Majas on vastavad ruumid külaliste võõrustamiseks. President võib kutsuda oma külalisi vastavalt oma soovile.
Rahvas ka enam muud ei oska, kui vinguda.
t
28. august 2017, 10:56
x
xxxx/ 25. august 2017, 10:13
Preskudendil on lossis oma korter aga mitte terve loss pole talle elamiseks eraldatud.
Vahet tabad?
k
25. august 2017, 13:41
m
26. august 2017, 19:06
Mis teil viga on? Nii pilvedeni moraal, et enam ei saa mitte eladagi!?
o
27. august 2017, 12:59
Oleme nainud kyll ja kyll neid pilvedeni moraale!
e
28. august 2017, 10:57
Enamus kommijaid leidsid endas ingli!
k
28. august 2017, 10:54
Kuidas see sind puudutab?
p
pesupäev/ 25. august 2017, 08:50
Käsi peseb kätt! Siin pildil on kelle käsi pesta ;-)
n
Naine/ 25. august 2017, 08:49
Minugi abikaasa ja hea lasteisa saab talvel 60. Bronniks samuti presidendi lossis peo koha. Meil Rimis ei lasta oma lapsigi töökohal uksest sisse rääkimata abist väikese peo korraldamiseks. Kogu " heaolu ja hool "ettevõtte poolt on saada min.palka ja korra kuus 15 eur eest spordisaali külastada.
k
...../ 25. august 2017, 08:56
kui olete kibestunud..otsige siis teine töö...pole mõtet seda nüüd presidendi peale valada, et teil kõik nii vilets on :D
v
25. august 2017, 09:10
Vahe on selles, et te pole president. Inimene teeb siiski ise enda valikud. Jah, presidendiks kõik ei saa, aga Rimis töötama ka kõik ei pea. Valikud tähendabki seda, et mis hetkel lapsed saada, mitu last saada, mis haridus ja millal omandada jne.
r
28. august 2017, 10:58
Rimisse ei lahegi normaalne ametisse!
n
Naine naisele/ 25. august 2017, 09:44
Ja kes sinu "muredes" süüdi on? President või?
p
25. august 2017, 09:46
Palju sa, naine, jõuad halada?
h
Hmm/ 25. august 2017, 08:37
Ma soovin oma 50. sünnipäeva presidendilossis pidada ja oma kalleid lähedasi-sugulasi-sõpru kutsuda. Kui palju maksab pidu presidendilossis?
a
aga palun/ 25. august 2017, 08:41
meie aadelkond teab, et elu, see ongi pidu ja pillerkaar igal ajahetkel ning igas kohas.
e
eks/ 25. august 2017, 08:46
kandideeri siis järgmine kord presidendiks.
k
25. august 2017, 09:10
kaljulaid kandideeris? nestor lohistas kohale!
8
8:46Halloo/ 25. august 2017, 11:15
...kas tema kandideeris?Miks ajada rumalusi suust välja ja iga minuti järel veel? haigete haiged mõtted, ja milleks, kui puudub häbi ja au?
s
sina ei pea midagi maksma,/ 25. august 2017, 09:11
selleks on maksumaksja.
Ainult kuidas sa sinna pidutsema pääsed?
v
Vanamees/ 25. august 2017, 08:37
Mida te ootasite siis ? Jutt kõva ja lastakse suure kaarega !
k
..../ 25. august 2017, 08:57
kas saite väga pihta või? jumalküll, küll on inimesed kadedad....
u
uued ajad, uued kombed/ 25. august 2017, 08:36
kas te ei tea,et igaüks võib oma sünnipäevi,suguvõsa kokkutulekuid jne presidenilossis korraldada!
Kas keegi ,peale siin vingumise,on soovi avaldanud! Igaljuhul au presidendiproule uue algatuse eest!
s
siis on ju hästi/ 25. august 2017, 14:44
Mina soovin! Anna link, kus saab broneerida või kuhu ma broneeringu saaksin esitada.
m
maamiis/ 25. august 2017, 08:34
kas õige ei peaks olema "President Kaljulaid"?
m
mis sa neist "tähtedest närid"/ 25. august 2017, 09:16
n
newx/ 25. august 2017, 10:49

s
Soomest/ 25. august 2017, 08:29
Ei kujuta ette,et Niinistö klassikokkutulekut Presidendilossis peaks...
k
kahju sinust/ 25. august 2017, 08:43
nii piiratud ettekujutusvõimega inimesed ei ole esimesse Eestisse oodatud.
s
25. august 2017, 09:28
sinusugusest küll kahju ei ole
0
08:43 esimene Eesti/ 25. august 2017, 11:23
Ja kes sind siia tõi, eestlased on siin elanus sajandeid, esimeses, teises ja kolmandas Eestis. Kust tulid ülbed ja saamahimulised isehakanud võimuahned-teadagi kust-Brüsselist. Nüüd need jagavad ja valitsevad, rahvas pole nendele enam keegi.Tema on nüüd ootaja ja väljasaatja-HALLELUUJA!
a
Aga/ 26. august 2017, 04:01
Ahtisaari pidas! Seega ettekujutusel on veel arenguruumi.
Ja Ameerikamaal tõi president Trumpi poeg kogu oma klassi Valgesse Majja.
o
ootan/ 25. august 2017, 08:16
presidendi kommentaare....aga vaevalt, et seda kuuleme!
t
Ta ei jõua komentaarida peale org iii a tt/ 25. august 2017, 10:12
n
nomisää?????/ 25. august 2017, 08:08
arnuldi lapselapsedki pidasid seal pidu-kas siis presidendi proua ise ei vöivä?
j
Johaidii/ 25. august 2017, 08:06
Olid ajad kui Kadriorus nii mõne teise presidendi võsukesed pralled panid, keegi veel kusi rõdult alla.
j
Jüri/ 25. august 2017, 08:37
Niipalju võiks ikka teada, et midagi niisugust tegelikult ei toimunud. See oli Rüütli vastaste poolt fabritseeritud aktsioon meedia jaoks.
0
08:06 Miks/ 25. august 2017, 11:26
Sa levitad valet? Ei lasknud keegi kuhugi, Reform kõrvaldas rivaali ja korraldas selle.See kõik osutus pooltõeks, mida Sina tänaseni jahud.
j
Johaidii ju juut,/ 26. august 2017, 22:53
sealt need juured alguse saavadki ja ega ta tahagi teada,on see tõsi või mitte.
j
jõuetu viha/ 25. august 2017, 08:03
ja käegalöömistunne tekib selliseid uudiseid lugedes.
b
basf/ 25. august 2017, 12:36
e
Eestlaste toit/ 25. august 2017, 08:01
on ju teine eestlane. Kelle asi see on, kus see kokkutulek toimus. Klassist sai üks presidendiksd ja sai näidata oma töökohta. Rüütli ajal panid seal igasugused joodikud pidu lastelastega...
0
08:01/ 25. august 2017, 11:45
Joodiku käest kuuleme sellist juttu, häbi polegi endal või???
j
Jah/ 25. august 2017, 07:53
Teiste made presidendid teevad tööd, aga meie oma peab pidu.
a
ab/ 25. august 2017, 08:19
jelz pani pidevalt pidu, vahel tegi tööd kah!
a
ab/ 08.19/ 25. august 2017, 11:29
Jelz=Kalju, tore nali, kuigi mitte päris vale, sest vindisena politseile rooliski vahelejäänud.
t
to Jah/ 25. august 2017, 09:40
Kas sa oledki l o l l või mängid?

s
Selge/ 25. august 2017, 07:53
Ma tahan ka toompea lossis prallet korraldada. Söögid, joogid ja koristajad võtan ise kaasa.
m
miks kaasa võtta/ 25. august 2017, 08:45
seal ju köögitöölised ja toidud olemas.
m
Miks siis?/ 25. august 2017, 07:43
Oleks võinud ka vanad klassijuhatajad kutsuda
m
Mõtlik/ 25. august 2017, 07:31
Ei tea, kas nüüd peab just juuksekarva lõhki ajama... Eeldades, et seltskond muretses toidud-joogid oma raha eest, on maksumaksja kaotus selle ürituse tõttu üsnagi nullilähedane - no võib-olla teenindajate/koristajate tööpäev oli natuke pikem, nõudepesumasina elektrikulu oli pisut suurem ja toolikatted kulusid pisut rohkem. Teine asi oleks, kui president hakkaks igapäevaselt Kadriorus sõpradega prallesid korraldama...
s
sedant, et/ 25. august 2017, 08:00
mul tulemas 55 a ja abikaasal oli 60 a juubel. Kas meie saaksime ka peoks presidendi lossi üürida? Tööandjalt küsisin ka asutuse ruume selleks, kuid sain eitava vastuse. Meil on nimelt erapidude pidamine tööruumides keelatud. Lubatud on töökaaslastele kook ja kohvi lõuna pausi ajal ja ei mingit alkot.
s
sedant,et sinule soovitus/ 25. august 2017, 08:11
Hakka presidendiks.Vilets ülemus teil.Äkki hoopis unustasid oma ülemuse ka pidusse kutsumast.
c
caff/ 25. august 2017, 08:11
suurem asi tööandja ta sul võib-olla polegi siis
t
to sedant et/ 25. august 2017, 09:44
sinusugusele rumalale inimesele ei oska keegi midagi vastata. oled vilets ja ebameeldiv töötaja järelikult, et ülemus sulle ära ütles.
e
eraettevõttes on omaniku tahe / 25. august 2017, 12:33
riigi ettevõttes peaks maksma ikka ka omaniku ehk siis rahva tahe. Või saan ma millestki valesti aru ?
t
tõesti rumal ja väga rumal/ 25. august 2017, 15:12
et siis headel ja meeldivatel lubatakse juua ja pidutseda tööl? No anna mõistust! Muideks on palju töökohti kus töö ajal ei pidutseta. Kas sulle meeldiks patsiendina tuigerdav kirurg? alkouimas bussijuht? Pohmellist jalust nõrk päästja?
l
25. august 2017, 20:42
L o l l jutt suhu tagasi.
j
Jah,aga.........../ 25. august 2017, 08:56
Kas see ei ole oht julgeolekule. Loss nüüd lutikaid täis ja palju selle tõrje maksma läheb. Miks on siis üldse turvasid vaja nii lossi, kui ka Kaljulaidi koju.
t
To Mõtlik/ 25. august 2017, 11:08
Millise kehaosaga sa mõtled? Lossis on kokad olemas ja mis sa arvad, et president sõi oma kohalikust pudrukausist ja teised tulid salati karp näpus, igaühel oma? Vee veel ebaloogilisem varjant, et Kaljulaid kirjutas kutsetele osalustasud? Mõndadelt on ikka kulbiga võetud ja lusikaga antud
k
Kahjuks/ 28. august 2017, 11:17
Paraku on looja sinule jätnud mõtlemiseks vajaliku organi üldse aandmata.
s
Seega/ 25. august 2017, 07:26
l
lagle/ 25. august 2017, 07:25
ja miks ei oleks võinud see klassikokkutulek toimuda mõne teise klassikaaslase juures kuskil korteris?
e
eks seal ole ka juba peetud ,/ 25. august 2017, 09:15
aga see kord sedamoodi ja Kadriorus ,järgmine kord sinu pool korteris ...
k
Kadriorgia 2/ 25. august 2017, 07:25
m
maamees/ 25. august 2017, 07:24
Õhtulehe ajakirjanik on kadedusest lõhki minemas,et teda sinna ei kutsutud.
n
no ei käi need asjad päris nii/ 25. august 2017, 08:02
Esiteks polnud see just kõige eetilisem presidendi poolt ja teiseks on lossi ülalpidamise kulud meie ehk maksumaksja maksta!
m
maanaine/ 25. august 2017, 08:06
Asi on põhimõttes. Presidendi loss on presidendi töökoht aga mitte kõrts/kohvik erapidude pidamiseks. Rüütli lastelaste läbu võib panna nooruse lolluse arvele, kuid Kaljulaid peaks olema täiskasvanud ja mõistusega inimene.
K
???/ 25. august 2017, 08:37
Kas mitte Kadriorgiaks kutsutavat läbu presidendi lossis ei orgunninud IRL (ResPublica) vääritud jüngrid. Kasutasid laste naiivsust ära ja provotseerisid?
Kuid Kaljulaidi ülbus -teen mis tahan ...
t
tegelikult/ 25. august 2017, 08:54
Oleks see pidanud olema tema presidendiajal tema pere kodu. Ja oma koju võib vast igayks kutsuda nii palju kylalisi kui syda lustib. Ega sellest, et seda keegi ka vahepeal kasutab maja ylevalpidamiskulud kasva. Saage nyyd oma kadedusest yle ja rahunege maha! Pealegi näikse see seltskond väga viisakas olema, ei mingit nö prallet nagu siin paljud enneast väljendavad.
r
Rüütli lastelaste pidu polnudki/ 25. august 2017, 09:20
Nagi meedias kogu aeg anti "põnev väljamõeldud lugu lugemiseks."
Rahvas armastab skandaale ja ulmet.
r
Reet/ 25. august 2017, 07:22
Mida te vingute, oleks te ise presidendi klassikaaslased olnud, oleks ka lossis pidu tahtnud pidada. Mina küll kade pole.
m
Miski/ 25. august 2017, 07:29
võiks siin riigis püha ka olla! Pole ükski president, ka temast väärikamad, pidanud sellist jama vajalikuks... Ju oli koolis tagakiusatu...
t
to miski/ 25. august 2017, 07:33
vaevalt, et sael suureks läbuks läks. kenad inimesed kõik ja küllap oli tore. mis see Kadrioru loss siis nii püha on, et tavainimesed ei tohi sees viibida???
ma saan aru, et kirikus ei pidutse, aga seegi juba lubatud mõnel pool.
m
miks ei pidutse kirikus,/ 25. august 2017, 09:22
ikka pidutsetakse,meenuta saagimit!
t
Tegelikult/ 25. august 2017, 10:49
see on müüt, et kirikus ei pidutseta. Kirikutes on kogudust puudutavad sündmused ja on ka pidusid. Mitte läbu mõttes aga viisaka peo mõttes. Osad on pärast mingeid koguduseüritusi, osadeks peab eraldi. Saab üürida kirikusaali ja ruume nii kontserditeks kui ruume seminarideks jne.
e
25. august 2017, 12:55
Ega kirikus pidu pandud, mida te halisete.
v
vat sinusuguste/ 25. august 2017, 08:04
pärast need ametnikud niii korruptiivsed ongi...nöörimööda peavad nad käima!!
n
nööri mööda käima,08:04 ?/ 25. august 2017, 09:26
kelle leiba sööd,selle laulu laulad.
Siin on vastupidi,-rahva teenrid laristavad rahva raha peal.
Ilvese kulutustest anti hiljem teada ja EAS(põhjatu rahakassa)kompenseeris kõik maksumaksja rahadega?

v
Veganid on peast sojad/ 25. august 2017, 07:19
Kõik siin maailmas on ringluses ja omavahel seotud. Kellegi mustamine on kellegi teise ärihuvi. Vaadake kui palju veganid raha kulutavad igasugustele mõttetutele mitte looduses leiduvatele kastmetele. Lisaks meeletud plastmassi topside mäed, mis neist maha jäävad iga päev. Jälgides kodus ühte võrkturundusse ja usuhulludele langenut jääb vaid oodata, kuni vegan pommimehed tekkivad. Aga ka see on turvameeste äri...
m
mina/ 25. august 2017, 07:19
paistab et ajakirjaniku tase ikka täiega olematu!?
o
Ohooo..../ 25. august 2017, 07:13
Nii kõrgel tasemel käib juba lebolt elamine. Mina ei tohi küll meie asutusse isegi oma pereliikmetel vaatama tulla, kus töötan. Aru ei saa, miks see Savisaare kontide närimine jätkuvalt käib.
ü
25. august 2017, 07:57
ühele lubatud, teisele rangelt keelatud. Tõesti vastikustunne tuleb peale.
o
25. august 2017, 13:37
Omast arust riigi peremehed on eriti ülbeks muutunud, karistamatud ikkagi.
t
Tom/ 25. august 2017, 07:12
ving ving ving on paljude eestlaste töö....
l
25. august 2017, 07:17
t
Tomm,tomm,tomm,/ 25. august 2017, 09:29
Mis sina arvad?
Kas keegi teeks häält kui on k i n d l a l t teada,et maksumaksja
raha ei kulutatud sentigi?
l
25. august 2017, 10:03
Loomulikult teeks. Vinguja leiab alati põhjuse vingumiseks.
l
25. august 2017, 13:40
Laduge ette ruumide rendi ja kogu õhtu toitlustamise jne arved koos tasumise allikaga. Kas üldse on olemas lossi rentimise hinnakiri?
n
No mis siis?/ 25. august 2017, 07:02
Kuna president elab oma kodus ja paljudest hüvedest on loobunud, siis miks ta ei võiks tutvustada oma külalistele lossi? Kus see kirjas on , et külalised ei tohi eestist olla, veel enam oma klassist? Ajakirjanikel pole tõesti vist enam uudiseid, kuid õige ajakirjanik saab oma uudised ringi liikudes, mitte laua taga mingist kõlakast loo kirutamisega. Tundub et tänapäeva ajakirjanik on ikka väga mugav.
t
Teadjamees/ 25. august 2017, 08:00
Tea mis hüvedest ta vaeseke loobus kui ametisse sunniviisiliselt määrati?
m
Mida/ 25. august 2017, 10:58
Jutt, millest ta loobunud on? Sa ikka tead, kus president päriselt elab? Tekib küsimus, miks Nõmmel oma kulude kirjadega ei pidutsetud?
h
hiiuvana/ 25. august 2017, 06:57
s
sirr/ 25. august 2017, 06:55
Lihtsalt vastik urgitsemine. Väga erapoolikus stiilis kirjutatud artikkel. Häbi!
s
Sama mõte/ 25. august 2017, 08:42
Kui pealkiri on "Salajane", siis kust võtab siis ajakirjanik õiguse oma nina sinna toppida? Ma näe sellisel nupukesel mingit muud eesmärki kui et külvata viha presidendi suunas. Väga madal ajakirjandustase meil.
Ja arvan, et keegi seda üritust salaja ei pidanudki, lihtsalt tegemist on erapeoga, mis ei olegi kellegi nuhkimiseks.
o
25. august 2017, 13:40
osalejad ise ei suuda ju salladust pidada!
n
NATO saladus või`?/ 26. august 2017, 23:03
Riigisaladused on salajased, mitte mingi klassikokkutulek. Vastupidi, ajakirjanikult tänuväärne töö.

l
25. august 2017, 06:12
Lugu millest kirjutada? Kui oleks presitent teeks ka nii.
ä
Ähh/ 25. august 2017, 07:04
Vaat, ei teeks, enamus ei teeks.
See oli ametiseisundi ja ametiruumide kuritarvitamine. Presidendil on oma maja suure aiaga, enda sõpru kostitagu seal.
o
ohh/ 25. august 2017, 08:44
Kas sa saad mõnel päeval ka mitte kade olla? Kasvõi 5 minutit...
o
OMG/ 25. august 2017, 07:12
Mode, pane siia tagasi minu arvamus ja kohe!
j
ja minu oma kaaa / 25. august 2017, 09:18
ja ruttu pane tagasi !!!
s
sellepärast/ 25. august 2017, 08:08
see riik nii kehvas seisus ongi! Kala hakkab peast mädanema!
H
/// 25. august 2017, 08:11
Hea, et sa ei ole president.
m
25. august 2017, 12:56
h
Hapukurgihooaeg/ 25. august 2017, 01:04
Keda see huvitab. Kogu Eestimaa on suviti klassikokkutulekuid ja suguvõsade kokkutulekuid täis.
j
jah on/ 25. august 2017, 08:09
P
../ 25. august 2017, 15:29
Presidendi loss on Presidendi kodu ja ta kutsub sinna, keda heaks arvab ja millal heaks arvab. Side lõpp.
S
...!/ 25. august 2017, 22:27
Selles ongi konks, et presidemt keeldus seal elamas, järelikult pole see tema kodu, kuhu isiklikke külalisi kutsuda.
k
Koht..../ 26. august 2017, 15:48
Mis kohal viga on? On Kadrioru loss mingi püha tempel, et seal kokkutulekut pidada ei saaks. Kui Sinu kokkutulek on kui filmis, siis tõesti sedalaadi pidutsemiseks koht sobilik pole.
k
27. august 2017, 18:48
Kuidas see sinu pe...t torgib, kes kus oma kokkutulekut peab?
j
Jah ja/ 25. august 2017, 08:14
kõik need peetakse presidendi lossis? Piduliste tööruumides?? Tootmishoonetes???
p
25. august 2017, 10:06
u
25. august 2017, 00:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
õ
Õpilane./ 25. august 2017, 09:48
Kujutan ette kuidas teda koolis noriti.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee