Tere, kool | Sisuturundus

TERE, KOOL! | Laps õpib läbi mängu! 11 toredat mängu koolialguseks! 

Fun.dada.ee, 24. august 2017, 16:42
Foto: PantherMedia / Scanpix
Dada ja Loovhoog tutvustavad ühteteist toredat mängu, mida kinkida lapsele – kõik on omal moel arendava eesmärgiga ja ühtviisi lõbusad.

Valikus on palju arendamismänge, mis avardavad lapse silmaringi. Näiteks saab laps teada, kui vanaks elab rästik või mitu järglast on sipelgal. Võib-olla igapäevases elus pole see küll oluline teadmine, kuid koolitunnis saab ta tarkade teadmistega särada!

Eriti põnev kingitus lapsele on lauamäng Viska 5!, mille autor on viienda klassi õpilane Rasmus Allik! Küll laps juba teab, mis on teiste laste jaoks huvitav.

Ja mis teeb asja eriti lihtsaks on see, et neid saab osta supermarketitest (nagu Prisma ja Selver) ning raamatupoodidest Apollo ja Rahva Raamat. Iga mängu juures on kirjas, kust täpselt saab mänge osta.

50 ülesannet nutikale lapsele

Pakis on 50 erinevat nupuülesannet, millega saad testida nutikust ning arendada loogilist mõtlemist. Kaartidega on kaasas võlupliiats – kaarte saab puhtaks pühkida ning korduvalt kasutada.

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust, Prismast ja suurematest Selveritest.

Nupuülesanded suurematele ja väiksematele

Kui kõva nupumees Sina oled? Vihikus on ligi 200 huvitavat nupu- ja arvutusülesannet koos vastustega. Osad sõnad on vihikus märgitud paksus kirjas. Nende teemade kohta leiad vihiku lõpus lisamaterjali, kust saad lugeda vihjeid ülesande lahendamiseks. Vihiku lehed on väljarebitavad. Igav juba ei hakka!

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust ja suurematest Selveritest.

Nuputa ja lahenda 2

Mäng sisaldab hulganisti uusi mõistatusi ja mänge, mis panevad nutikuse ja loogilise mõtlemise proovile. Kirjuta vastused pliiatsiga kaartidele, need saad pärast puhtaks pühkida.

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust, Prismast ja suurematest Selveritest.

Lauamäng Viska 5!

Viska 5! on Tartu Karlova Koolis korraldatud lauamängukonkursi "Meisterdame ise lauamängu!" võidutöö. Mängu autoriks on konkursi ajal 5. klassis käinud Rasmus Allik.

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust ja suurematest Selveritest.

Väike Taibu 1 (eesti ja vene keeles)

50 loogilist mõtlemist, tähelepanu ja mälu arendavat pildikaarti

Eestikeelset mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust, Prismast ja suurematest Selveritest. 

Venekeelset mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust ja suurematest Selveritest.

Väike Taibu 2 (eesti ja vene keeles)

Kui Väike Taibu loovkaardid vastasid küsimusele Millal?, siis selle kaardipaki kaardid küsimusele Mida?. Kaardipakis on 48 kaarti, millega saab läbi viia 4 erinevat mängu. Mängude eristamiseks on kaardid kolme eri värvi.

Mängu saab osta Rahva Raamatust ja Apollost.

Väike Taibu õpib ameteid (eesti ja vene keeles)

Kaardipakis kirjeldatakse tegelaskuju, töövahendite ja omadussõnade kaudu 25 erinevat ametit. Mäng arendab lapse loogilist mõtlemist, lugemisoskust ja käelist tegevust.

Eestikeelset mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust, Prismast ja suurematest Selveritest. 

Venekeelset mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust ja Prismast.

Head eesti vanasõnad

Kaardipakist leiate nii vanemaid kui ka uuemaid vanasõnu headuse ja kurjuse, õige ja vale, tarkuse ja rumaluse, virkuse ja laiskuse, rääkimise ja vaikimise ning palju muu elulise kohta. Vanasõnad on jagatud nelja tüüpi ülesanneteks, mis sobivad lahendamiseks nii üksi kui ka mitmekesi. Mängulised ülesanded toovad põnevust ja nalja nii väiksemates kui ka suuremates seltskondades.

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust, Prismast ja suurematest Selveritest. 

Arvutusloto

Arvutusloto eesmärk on arendada laste arvutamisoskust. Mängukomplekt koosneb neljast suurest kaardist, mille iga ruut kujutab arvude liitmist või lahutamist, ning mängumarkidest ehk väikestest kaartidest, millel on arvude liitmise või lahutamise vastused. Mäng seisneb iga ruudu katmises õiget vastust kujutava mängumargiga. Võitja on see, kes jõuab esimesena oma kaardi kõik ruudud täita.

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust ja suurematest Selveritest. 

Lauamäng 7 ühe hoobiga

Mängukarbis on 52 kaarti, mängujuhend ja mänguspikker. Kokku saab mängida seitset mängu: "Duell", "Ampsti", "Mäluriin", "Kes elab kauem?", "Kes on raskeim?", "Kellel on rohkem järglasi?". Mängud aitavad luua seoseid imetajate, lindude, putukate, roomajate, taimede ja puude vahel. Kes mida või keda sööb ja kes on kelle vaenlane või parasiit. Alati ei võida kõige suurem kiskja. Võita võib hoopiski väike parasiit, kes endast mitu korda suuremat looma toidulauana kasutab. 

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust ja suurematest Selveritest. 

Taskutarga seeria

Kõikide kaartide ühel küljel küsimus valikvastustega, pöördel vastus ning täiendav teave. Mängul on palju erinevaid versioone, näiteks Eesti Vabariik 100, Tervis, Sport, Universum.

Mängu saab osta Apollost, Rahva Raamatust ja suurematest Selveritest. 

Vaata täpsemalt Dada kodulehelt ja Loovhoogi Facebooki lehelt!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee