Eesti uudised

KUIDAS SIIS NII? Reisija juhatati Rootsi laeva asemel hoopis Soome alusele! (8)

Kasulik, 22. august 2017 10:28
Foto: Teet Malsroos
Tallinki kliendil oli ostetud pilet Tallinn-Stockholmi laevale, kuid sadamas ta juhatati hoopis Soome laevale.

Kuna pilet jäi kasutamata ja lisareis nõudis lisakulusid, leiab klient, et laevafirma peaks talle kasutamata jäänud pileti hinna hüvitama.

Laevameeskonna liikmed korraldasid talle reisi Soomest Rootsi, kuhu ta jõudis pika hilinemisega, ning Tallinki kliendi sõnul tal laevameeskonnale ühtegi pretensiooni ei olegi. 

"Hilisem suhtlemine kliendisuhete koordinaatoriga oli ebameeldiv ja jättis mulje, nagu ma ise olen süüdi, et ei osanud õiget laeva leida," rääkis laevaga eksinud reisija.
 

"Lisaks reisija esimesel võimalusel sihtkohta jõudmise tagamisele, võimaldas Tallink reisijale Turu-Stockholm liinil kajutikoha, hommikusöögi ning 65 euro väärtuses laevaraha, et tekkinud olukorda leevendada," ütles Tallinki kommunikatsioonijuht Katri Link.

Refereeritud artikli täistekst Kasulikus

Samal teemal

27.10.2017
Ehmatus Tallinki laeval: kas reisija kukkus üle parda?
28.07.2017
VIINARALLI HOOGUSTUB: Tallink katsetab laeva Helsingi-Riia liinil
20.07.2017
Tallink on müügis?
13.06.2017
Helsingi ja Stockholmi sadamas hakatakse küsima reisidokumenti

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee