Eesti uudised

KUIDAS SIIS NII? Reisija juhatati Rootsi laeva asemel hoopis Soome alusele! (8)

Kasulik, 22. august 2017, 10:28
Foto: Teet Malsroos
Tallinki kliendil oli ostetud pilet Tallinn-Stockholmi laevale, kuid sadamas ta juhatati hoopis Soome laevale.

Kuna pilet jäi kasutamata ja lisareis nõudis lisakulusid, leiab klient, et laevafirma peaks talle kasutamata jäänud pileti hinna hüvitama.

Laevameeskonna liikmed korraldasid talle reisi Soomest Rootsi, kuhu ta jõudis pika hilinemisega, ning Tallinki kliendi sõnul tal laevameeskonnale ühtegi pretensiooni ei olegi. 

"Hilisem suhtlemine kliendisuhete koordinaatoriga oli ebameeldiv ja jättis mulje, nagu ma ise olen süüdi, et ei osanud õiget laeva leida," rääkis laevaga eksinud reisija.
 

"Lisaks reisija esimesel võimalusel sihtkohta jõudmise tagamisele, võimaldas Tallink reisijale Turu-Stockholm liinil kajutikoha, hommikusöögi ning 65 euro väärtuses laevaraha, et tekkinud olukorda leevendada," ütles Tallinki kommunikatsioonijuht Katri Link.

Refereeritud artikli täistekst Kasulikus

Samal teemal

27. oktoober 2017, 18:01
Ehmatus Tallinki laeval: kas reisija kukkus üle parda?
28. juuli 2017, 09:42
VIINARALLI HOOGUSTUB: Tallink katsetab laeva Helsingi-Riia liinil
20. juuli 2017, 10:30
Tallink on müügis?
13. juuni 2017, 11:42
Helsingi ja Stockholmi sadamas hakatakse küsima reisidokumenti

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee