Krimi

ÕHTULEHT TURUS | Eestlanna nägi pealt Turu pussitamisele järgnenud minuteid: ta jooksis meie silme all verest tühjaks

Liis Vaksmann, Soome, 19. august 2017 18:59

320 KOMMENTAARI

M
??/ 22. august 2017 08:12
Millal eesti ajakirjanikud kirjutavad tõepärase artikli, mis põhineks faktidel? Miks te lasete inimestel selliseid lollusi kirjutada kommentaariumis ja uskuda valesid?
a
alles/ 21. august 2017 10:51
kevadel Sipilä kutsus tv-s pagulasi Soome elama. Rahvas on aga Sipilä valinud. Seega ei saa aru miks siis nyyd nutulaul. Kui kutsud kylalised siis sa ju tead , keda kutsud. Ei tunne kaasa.
k
kristlane adventist/ 21. august 2017 10:19
Trump ju ütles vist eile et kastke kuulid sea verre ja laske musliminirud maha,see ju otsene signaal eu põlisrahvastele enesekaitseks.
l
lote/ 21. august 2017 10:19
Tahaks täpsustada, et see noor ema kelle kohta jutus kasutatakse väljendit "jooksis meie silme all verest tuhjaks" on õnneks siiski elus.Olevat 3 noa hoopi saanud.
See naine on itaallanna.
k
kle, lote, surnud on siiski/ 21. august 2017 11:27
2 inimest ja nendest üks noor naine, kes jooksiski verest tühjaks. ja kellel ka väike laps, soomlane. see suur tolerast itaallanna, kes korraldab meeleavaldusi, et ei saaks illegaale tagasi saata ja teeb muid sigadusi nende heaks, tema jäi tõesti kahjuks ellu.
h
hellu/ 21. august 2017 13:50
verest tyhjaks jooksis keegi teine.
Väikelapse ema on ka itallane ja ta jäi ellu. Sellest kirjutas itallia leht.
l
lote kle lotelele/ 22. august 2017 09:18
surma sai 31 aastane noor naine, kes oli abielus, kuid lapsi tal polnud ja teine naine oli ea poolest vist mingi 60, niisiis väikeseid lapsi tal polnud. See 31 aastane oli muide jehoova tunnistaja. Kui oleks olnud võimalik teda päästä, siis vist oleks natukene jama olnud, sest jehoovad ei anna vereülekannet jne teha. Usk ei luba.Ei tea kuidas siis oldaks toimitud.
l
lugeja/ 22. august 2017 12:26
Tänases Postimehes kirjutab ka M. Milling: Äkki oleks see lapsevankriga ema Turus ellu jäänud, kui platsil oleks olnud üks tulirelvaga inimene? Seda ei saa me kunagi teada. Teame seda, et uus Euroopa Liidu relvadirektiiv vähendab oluliselt seadusekuulekate inimeste võimalusi ennast relvaga kaitsta.
m
maroka mõrtsukas/ 21. august 2017 10:06
see maroko raibe tuleb samasuguste silme all üles puua!
e
Eitohi/ 21. august 2017 10:41
EL seaduste järgi peab tema eest hoolitsema ja paigutama mugavustega vanglasse.
j
just/ 21. august 2017 11:29
ja selline itaallanna (koos oma refugees hospitality club sõpradega), kes haavata sai, läheb ja poeb nahast välja, et tal viimase peal mugavused oleksid ja ajab näpuga seaduses järge, et saasta abistada.
<
21. august 2017 04:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga näed, läks teistpidi/ 21. august 2017 11:30
suur sallija, kes oma vankris nagamanniga kõndis seal, sai vaid haavata ja on haiglas.
n
noojah/ 21. august 2017 01:10
Antagu talle nüüd aasta pealtnägija preemia.
s
Soome leht/ 20. august 2017 22:29
See terrorist pidi olema kinnises intensiivpalatis, keda turvatakse. Pidevalt tuleb talle tapmisähvardusi. Politsei kaitseb teda vägivalla ja võimaliku enesevigastamise eest.
Ja mida võivad tunda need arstid, õed, kes peavad tema vigastusi ravima..
e
eee?/ 21. august 2017 00:59
m
21. august 2017 13:21
ma mõne seal töötava medõena paneks tondile padja näole.
m
21. august 2017 10:31
Ma süstiks midagi talle, las mädaneb elusalt raibe.
s
Selliste terroristide vastu peab olema karm/ 21. august 2017 10:34
Mugavustega vangistuse asemel taastama karmid karistused ja sobimatu jõhkardi sugulasedki kodumaale tagasi saatma.
https://innojairja.blogspot.com.ee/2017/08/euroopa-pagulaspoliitika-on-pankrotis.html
l
lugeja/ 21. august 2017 11:11
Jah, Soome rahva raha eest nüüd teda ravitakse ja siis saadetakse mõneks aastaks mugavasse eurovanglasse maksumaksja raha eest vedelema.

m
Mukk / 20. august 2017 21:49
Viimaste uudiste kohaselt see lapsevankrit lükanud naine ei saanud surma, vaid on haiglas (itaallane).
j
Ja/ 20. august 2017 22:16
Samuti ei ole ka kriitilises seisundis.
h
hmm/ 21. august 2017 07:18
ma ei tea, kus kohast pealtnägija võttis, et naine lapsega suri! Meedia teadetel on ta elus!
t
to hmm/ 21. august 2017 11:31
küll sa oled rumaI, teine naine ju suri, kuidas nii raske on aru saada? kokku on surnuid kaks.
n
noja/ 21. august 2017 20:17
kisubki teatriks oli ei olnud oli sedapidi ja teistpidi üks jõudis juba sisse rääkida ennast siis tuleb välja et elus
s
Sull/ 20. august 2017 21:45
Oleks pidanud Vahemeresse kuulipildujad ammu valmis panema, nüüd on vist juba hilja.
k
Kohtunik Soomes/ 20. august 2017 19:27
Ahmed, kui sa veel kedagi peaksid pussitama, siis võtame sult noa käest ära! Selge! Ole siis tubli!
k
K/ 20. august 2017 17:38
Üks positiivne uudis ka selle halva asja juures - beebi emme sai küll viga, kuid on õnneks elus http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201708202200338309_u0.shtml
t
tõsi?/ 20. august 2017 18:09
kas see on ikka 100% kindel, et ellu jäi? järsku üritatakse lihtsalt mõrtsuka tegu leevendada, et polegi nagu hullu, et selle beebi ema on elus ja et ikka juhtub selliseid torkamisi...
peale selliseid rünnakuid on palju vigastatuid, sellest ei räägi pärast enam keegi kui paljud neist enam päris terveks ei saa või on invaliidistunud
j
Jah/ 20. august 2017 18:34
ta on elus. Niipalju siis ajakirjandusest...
ä
ärge nüüd erutuge/ 21. august 2017 01:07
surnuid on kaks, endiselt. üks noor naine, kellel laps. aga see lapsevankriga saast, kes on räme sallija ja mustade madrats, rätt peas, itaallanna, tema on elus ja haiglas. panin paar kommi ülespoole ka lingi temast ja refugees hospitality club tegemistest.
y
21. august 2017 13:03
Yks surnu oli lastetu 31-aastane jehoovatunnistaja, teise surnu synniaasta 1951.
l
lote/ 22. august 2017 09:22
pean veelkord kordama. Sellel 31 aastasel naisel kes surma sai, ei olnud lapsi. Abielus oli ja jehoovatunnistaja oli.
No mida te vassite koguaeg.
k
konsa/ 20. august 2017 15:35
Eestlanna nägi pealt Turu pussitamisele järgnenud minuteid: ta jooksis meie silme all verest tühjaks
.-.-.-.
samuti saavad soomlased alustada KORAANI-ISLAMI keelustamisega,
VIHAKÕNESEADUSE alusel.
KORAAN-ISLAM ON VIHAKÕNE
s
saavad/ 20. august 2017 15:45
aga ei tee. sallivad. ja ka ei lasta teha.
t
TT/ 20. august 2017 15:32
Aitab ainult sea verre kastetud kuulid!!! Ja pärast sea kõrv auku toppida.
n
neid tuleks / 21. august 2017 11:36
svinjakootidega (eesti keeles ei lasta kirjutada) hommikuti korralikult tampida profülaktika mõttes.
no mida jälle modereerida oli?
k
konsa/ 20. august 2017 15:06
Eestlanna nägi pealt Turu pussitamisele järgnenud minuteid: ta jooksis meie silme all verest tühjaks
-.-.-.-
Soomlased saavad nüüd SOOME AVALIKU SEKTORI (poliitikute-ametnike-ülikoolide õppejõude jt.) vastu ametliku GENOTSIIDI süüdistuse esitada.
https://www.riigiteataja.ee/akt/23973
Genotsiidi vältimise ja karistamise konventsioon
s
saavad/ 20. august 2017 15:46
aga ei tee. saIIivad. ja ka ei lasta teha.

D
!!!/ 20. august 2017 12:44
Daamil oli ainulaadne võimalus vaadelda lähemalt euroopalikku integratsiooni. Eri rahvaste, kultuuride, tavade ning religioonide sõbralikku lõimumist. Multikulti kuulutajat.
e
Endine afganistaani sodur/ 20. august 2017 14:09
Kas keegi siis ei osanud esmaabi anda? No, nii oskamatu ei tohiks ka olla.
n
20. august 2017 14:53
no kuidas sina, afganistani sõdur, oleksid esmaabi andnud inimesele, kelle kõri ja arterid julmalt läbi lõigati?
t
to// 20. august 2017 15:18
Žgutt! Verejooksu korral tuleb žgutt kõvasti peaale tõmmata!
j
just/ 20. august 2017 15:47
kõvasti ümber lahti lõigatud kaela.
s
20. august 2017 15:50
sotsile teeb nalja, et üks väike laps julma mõrtsuka käe läbi oma ema kaotas?
j
just/ 20. august 2017 16:25
kas kommentaar oli minule? enne olen surnud, kui sots, toetan ekret. aga mis mõttes tegi nalja? kui inimesel on suur noaga kurk läbi lõigatud, kas siis saab kuskile veel päriselt žguti tõmmata? nalja tegi pigem see, kes žgutti soovitas, mitte mina, mina ironiseerisin.
p
20. august 2017 17:21
Pisikese ema haiglas, ei ole surnud önneks.
i
irooniliselt/ 20. august 2017 17:57
Kahju kui mõnel inimesel inimestel pole kübetki naljasoont. Ega ei jaga ka mustast huumorist muffigi. Vaid arutavad tõsimeeli meditsiiniabi läbi lõigatud kõri puhul.
S
-/ 20. august 2017 18:22
Soome ajakirjanduses kyll ei räägita läbilõigatud kõrist. See on puhtalt eestlaste väljamõeldis
a
asdf/ 20. august 2017 23:44
Lõike vastaspoolne käsi tõstetakse üles ja tehakse rõhkside ümber käevarre ning kõri.
m
mis õnneks/ 21. august 2017 01:10
see suursallija ja piqide meeleavalduste korraldaja, itaallane oleks just võinud surma saada. aga surid soomlased. 2 soomlast.
m
mis õnneks/ 21. august 2017 01:10
see suursallija ja piqide meeleavalduste korraldaja, itaallane oleks just võinud, õigemini pidanud surma saada. aga surid soomlased. 2 soomlast.
ä
ära valeta/ 21. august 2017 01:12
jooksis verest tühjaks minutitega, sest kõri oli läbi. nett on sellest ka videoid täis, eks vaata järele.
I
-/ 21. august 2017 13:29
Inimene, kellest artiklis jutt on, ei jooksnud verest tühjaks. Surma sai esimene ohver, keda pussitati, 31-aastane lastetu jehoovatunnistaja. Teine surma saanu oli sündinud 1951 aastal.
m
miks/ 20. august 2017 12:40
nii viletsalt lasti ainult reida,peaks kohe surnuks laskma,milleks sallisel lasta edasi elada.kurb,väga kurb.kannatab lihtrahvas aga kes on selles süüdi,need ainult avaldavad kaastunnet ja targutavad.
t
Trump ju/ 20. august 2017 14:44
s
seda et/ 20. august 2017 16:26
munadesse oleks pidanud laskma, las piinleb, r a i b e.
a
aszx/ 20. august 2017 12:22
Soomes käib meedias suur puhtaks pesemine. Moslemeid kiidetakse maast taevani ja valitsus pole mures mitte sellepärast kuidas järgmine rünnak ära hoida vaid kuidas kaitsta pagulasi vihaste soomlaste eest. Häbiväärne.
K
??? / 20. august 2017 12:41
Kas mil on siis teisiti? Meenuta seda tunamullust Vao pagulasmaja välisvooderdise pisipõlengut. Jätame kõrvale valitsusjuhi ning liikmete kiirvisiidid ning häbiväärsed sõnavõtud. Aga pärast seda tehti ju ka jõustruktuuride ning kaitseliidu õppus teemal, et kuidas kaitsta ikka õnnetuid pagulasi kurjade eesti r-a.s.s,i,s,t,i,d,e eest.
Õppust käsitleti hiljem ka teles, kriitliselt. Selles võtmes, et miks olid õnnetuid, banaane pugivad põgenike etendajad kujutatud karikatuurselt.
j
ja kui / 20. august 2017 14:46
mõni eestlane oleks selle teo korda saatnud, kas siis teisi eestlasi ei peaks kaitsma? Või võiks kõik maha no...da?
t
täpsustaks/ 20. august 2017 11:59
Jälgides Soome pressi selgub, et soomlased ainult filmisid sündmusi aga kangelased Pagulased aitasid. Imelikul kombel enamikul oli hetkega pesapallikurikas võtta.
v
videost/ 20. august 2017 13:11
mis kohapeal kohe filmitud, küll ei ole näha, et mõni pagulane aitaks. pigem siiski soomlane aitas.
N
Vanaema./ 20. august 2017 11:36
Nutt tuleb peale,väga,väga valus on.
Kui öeldakse,et piirid kinni panna,siis siseminister ütleb,et sellel pole mõtet.Millel siis on mõte?
Riigijuhid siin ja kaugemal,sellel tasandil toimetamine ei anna ju tulemusi.Lõpetage inimmasside toomine võõrale maale,aidake neid omal maal,kui on tõesti vaja.
Kahjuks on Eestis valitsusel teised küsimused laual.
v
vanaemale/ 20. august 2017 15:51
mõte on selles, et sotsid saavad jälle valimistel hulga hääli. nagu ka reffid ja kesikpõssad. ja kõik jätkub samamoodi. selles on mõte.
s
siim/ 20. august 2017 16:19
Ja kui valimised tulevad,siis valid ikka reformi,sest nemad lubavad pensioni tõusu...
Teeks nüüd nii,et valiks seekord kõik EKRET,annaks neile võimaluse ennast tõestada!
p
pläädh/ 20. august 2017 18:20
Hea kommentaar Siim! Prooviks vahelduseks tõesti EKREt ja vaatame kas muutub midagi siin mädases Euroopas.
h
hiiuvana prillile/ 20. august 2017 11:34
Äi saa aru miks meite presidendil säähene lõbus naeratus pildi peal oo. No kas tõesti ei leidunud sobivamat pilti sellise kurva loo kommenteerimiseks? Ikka kõva ajakirjanus meil!!!
S
?/ 20. august 2017 11:04
Sügav kaastunne .
Ma ei saa aru sellest, et inimesed ei suuda vaadata ja kannatada enda verd,kardavad verevõtmist,nii mis hirmus,aga nüüd vaadatakse pealt,kuidas teine inimene verest tühjaks jookseb ja muudkui nämmutatakse seda ?
a
arteriaalse verejooksu korral polegi tavainimesel midagi teha./ 20. august 2017 11:29
Verejooks on niivõrd intensiivne, mingi 3-5 minutiga vib inimene juba verest tühjaks joosta. Lisaks sellele pole tavainimesel ka kohe kusagilt võtta kirurgia-vahendeid millega arteriaalset verejooksu peatada.
Kunagi tsiviilkaitses räägiti ning õpetati kui karm see arteriaalne verejooks on.
I
???/ 20. august 2017 22:11
Isegi autokooli esmaabis antakse ühesed juhised sellisteks juhtudeks. Võib ka siit vaadata:
https://www.tlu.ee/opmat/tp/terviseopetus/esmaabi/esmaabi_arteriaalse_verejooksude_korral.html
Kokkuvõttes - kui m...igi ei tee siis sureb garanteeritult, kui kasvõi oskamatult midagu teha siis tekib võimalus ellujäämiseks.
O
!/ 20. august 2017 23:31
Optimist oled! Kui kõri ning unearter on ikka läbi lõigatud, ei pea keegi enam 3-5 minutit vastu. Lõpp saabub poole kiiremini.
v
verekartja/ 20. august 2017 11:33
ja mis nad tegema siis pidid su meelest, kui sattusid seal olema? mina ka ei talu verd, ilmselt oleksin kangestunud sinna, aidata küll poleks suutnud. seega olen jube inimene?
a
aitab/ 20. august 2017 10:45
Rahvas ärge valige S-otse, need maksustavad kõike ja toovad neid kaltsurätte siia veel juurde!!! Valige Ekre, nendel meestel on põhimõtted paigas ja nad seisavad rahva huvide eest!
s
Suurkorruptsioonist/ 20. august 2017 11:07
Miks maksustatakse kõike, välja-arvatud välispankasid? Midagi on valesti?
t
tundub jah/ 20. august 2017 13:17
Antud situatsioon Sotsidele Eesti valimistel küll midagi head ei luba. Sotsid on ennast põhjendata nurka mänginud.

m
mida teha?/ 20. august 2017 10:01
mis tavakodanik saaks teha? kõik valitsusele või presidendile kirja kirjutama? ühispöördumise?
e
ega/ 20. august 2017 11:36
sul siin on hea plärada, aga kas ise võtaksid? seejärel kaotaksid kogu oma elu ja istuksid vanglas saasta tapmise eest? kas sellest oleks kasu? inimestel on pered ja töö ja kogu elu, ei soovi igaüks oma elu lihtsalt vanglas veeta neeqrite tõttu. ja igaüks ei soovi tappa ka, isegi neeqrit.
a
aga/ 20. august 2017 11:37
ise ta pa ksid või ja veedaksid ülejäänud elu vanglas? inimestel on töö, kodu, pere ja palju muud, mille nimel elada ja mitte neeqri ta p mise pärast vanglas istuda. ja paljud, näiteks mina, ei soovi ta pp a, isegi mitte neeqrit.
kas nüüd läheb läbi, või jälle modereerimisele?
e
ei midagi/ 20. august 2017 11:34
või arvad naiivselt, et ühispöördumine aitaks? irvitaksid vaid me üle, nagu praegugi.
j
20. august 2017 12:55
ja saadaksid jääkeldrisse.
t
tavakodanik / 20. august 2017 12:01
saab tollerasti koos moolotovi kokteiliga rootsi laeva peale visata!
m
mida teha/ 20. august 2017 16:37
Kõigepealt las uurimisasutused tuvastavad, millega tegu. Teiseks võiks anonüümsetes kommentaariumites lõpetada riigi ja rahvavaenulike trollide lamisemise ja ajupesu. Kui kellelgi on teema kohta miskit öelda-las teeb seda oma nime alt.
n
20. august 2017 09:58
no mis siis meie padusallijad sellest arvavad? või on omad naised-lapsed valmis pannud?! Rõõm kuulda et mõrtsukas muidu vaikne ja sümpaatne oli. Ja ega minulgi midagi halba õelda pole. ma lihtsalt, niisama
t
tegelikult / 20. august 2017 11:39
räägitakse soomes, et käis koolis see nn lapsuke, kes ilmselt palju vanem kui 18 ja kiusas tüdrukuid.
j
ja ka seda on soomest juba kuulda/ 20. august 2017 13:14
kuidas sallijad olevat laupäev õhtul turul juubeldanud ja näppu visanud piqide toetuseks.
m
Musta/ 20. august 2017 09:51
Perselised välja, nagunii nad põlu all siin!
l
lev/ 20. august 2017 09:42
selliseid asju saab harva ennetada, enamasti jääb pärast üle ainult laipu ja vigastatuid lugeda. see pole normaalne, et ei saa tänaval jalutad, kaupluses käia, kontserte külastada, iial ei tea kus sulle keegi noa kõrri lööb või autoga sisse sõidab
seepärast kähku piirid kinni ja kõik kahtlased välja saata
p
pole veel aru saanud/ 20. august 2017 16:41
millega need ekreiidid mõtlevad. Hetkel siis tyybid näikse terrorit oma lauspropagandaks ja ajupesuks ära kasutavat. Tegelikud põhjused neid ei huvita
f
Ford?/ 20. august 2017 17:58
Mis kuradi tegelikku põhjust saab olla lapsevankriga emal kõri läbi lõikamiseks? Nagu WTF?
l
läbi lillede/ 20. august 2017 23:20
programmiline dogmaatiline seisukoht väärtussüsteemis mis on kirjasõnas formuleeritud 1400 aastat tagasi ja mida on hakatud üha suuremate inimhulkade poolt sõna-sõnalt uuesti järgima.
f
Fordile/ 21. august 2017 01:45
Väga kuradi põhjus saab olla. Alates sellest, et terrorit tehaksegi FORD?`i sarnaste reaktsioonide saamiseks ja samas on FORD? ise palgatud sarnaseid reaktsioone esitlema. Tänapäeval sageli pole miski see, mis ta näib olevat. Vägagi võib olla, et tõejärgse info mänguruumis etendatakse verist näitemängu mingite soovitud tulemuste saamiseka!
Ootaks kõigepealt uurimistulemused ära.
Tark ei torma
n
Njäu/ 21. august 2017 11:51
Kes rahvale uurimistulemustest ikka rääkima hakkab.
Uurimine lõpetatakse või salastatakse.
Teada-tuntud asi ammu.
t
to lev/ 20. august 2017 13:40
sa tundud kahtlane aga kuhu sind siis saata tuleks?
e
elku/ 20. august 2017 09:39
kas uued kõrilõikajad järge ootamas?
http://www.ohtuleht.ee/823112/
millal valitsus ja president juhtunutest järeldused teevad ja vastavalt tegutsema hakkavad? mida tavakodanik teha saaks? nõuaks referendumit, aga meid ei võeta ju kuulda
v
Vahur/ 20. august 2017 08:58
Miks me võtame neid vastu? Majutame, hoolitseme ja muretseme? Tulemuseks on terror! Eesti peab oma kodanike kaitsma! Pagulased välja ja piirid kinni! Aitab sellest liberastiast! Siseminister ka vabaks, sest see miilits ei saa ikka mitte millestki aru, küll kinnitab alati esimesena, et tegu polnud terroriga.
v
võigas/ 20. august 2017 08:52
pole kolli ju kapis, harjuge ära...
k
20. august 2017 08:58
koll jookseb tänavatel.
n
20. august 2017 10:16

o
20. august 2017 06:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
20. august 2017 08:18
jah, see ookeanitaguneobamapeldik, aitähh talle tõesti!
j
20. august 2017 08:49
ja mitte ainult, ka muust saastast! edu ainult, edu ! edu!
s
20. august 2017 04:04
Sul mingi kliiniline kuulsusejanu, et siin hôiskad, sots? Katsu endas natukenegi kaastunnet tekitada, sots.
j
juhhuu/ 20. august 2017 02:59
nüüd on eesti maailmakaardil.. eestlanna nägi ja pajatab.. kindlasti trükitakse Time`s ka ära ja rõhutakse eesti allikale. nüüd saame kuulsaks.
m
20. august 2017 08:22
milline õnn, sa saad kuulsaks! palju, palju õnne sulle!
j
jee/ 20. august 2017 11:42
selle kalevipoja 15 min kuulsust.
p
20. august 2017 12:19
s
Salliv tolerast/ 20. august 2017 01:10
Kas see on tõsi, et naine lükkas lapsekäru ja armastatud paulane, kes oli suure rõõmuga eelmine aasta Soome elama kutsutud ja loomulikult raha pakutud, lõikas keset Turku linna turuplatsi naise kõri pooleks?
j
20. august 2017 02:07
Jah, see on tõsi. Kuigi madratsid püüavad midagi muud tõestada.
k
kivipalluritele/ 20. august 2017 06:43
oluline pole mitte see, kuidas mõrtsukas seda tegi, vaid kes teda sellisele teole manipuleeris, üle Euroopa selliseid asju organiseerib ja rahastab ja mis on terrori motiiviks. Kui motiiviks on Euroopa destabilisasioon, islamifoobia ja vahvuslaste tõus, siis poleks ime, kui sealt tagalt kellegi seltsimehe kõrvad paistma hakkavad
l
20. august 2017 07:56
v
vastuseks/ 20. august 2017 08:34
šalom, kivipallur´itele, mina pole sulle mingi seltsimees.
a
20. august 2017 09:23
h
Heli/ 19. august 2017 23:59
TEAD MODERAATOR- MINE KÄI hELSINGI RAUDTEEJAAMA ALL JA VAATA, MIS TOIMUB- KAS PEAN LILLEDEGA NEID KALTSURÄTTE OOTAMA? mIDA SIIS RÄÄGID, KUI ASI tALLINNA JÕUAB. mIS KURADI ÕIGUS SUL ON OMA SUVA JÄRGI OTSUSTADA, MIDA AVALDAD. kUI ARMASTAd neid musti- go to Afrika!!!!
k
köhh/ 20. august 2017 06:47
mida sa hr Heli siin röögid. Putinoidne ajupesu pole Eestis soositud ja asi tundub olema mitte pagulastes vaid kriminaalses isakeses, kellel on võimu, raha ja oskusi selliseid, islami taustaga, mõrtsukaid üle Euroopa kuritöödele saata
n
20. august 2017 07:27
nad ju valetatakse pagulasteks ja see on ka illegaalne ametnike poolt, läbi Euroopa tulnud jõugud pole mingid pagulased! Käib räige seaduste rikkumine igal tasandil. Enaus ongi illegaalid, kes nõuavad raha ja elamispinda tasuta, surmani ülalpidamist.
l
loomaarst/ 20. august 2017 14:00
jah,seal nad patseerivad karjakaupa päevad läbi,peab hoolega hakkama vaatama kes läheduses on,isegi ehk mingit puusepatööriista kaasas kandma
a
Asuuuuuuuuuh/ 19. august 2017 23:46
Äkki lõpetaks selliste terroristide promomise kümnete artiklite viisi.
s
Salliv tolerast/ 20. august 2017 01:08
Jah, mulle meeldiks, et terve esileht on TÄIS pulmapiltide artikleid. Ja selle inimese pulmad, kes aitas kaasa ter. Euroopasse tulemisel ning hurjutas neid, kes sellele vastu on. Nii oleks palju ilusam ju, eksole?
v
./ 20. august 2017 01:20
k
KPA/ 20. august 2017 01:28
Need, kes on pooldanud (Hanso isegi kiitis, kui tore on neid siin kohandada ja õpetada) elavad rikkuses.
"Õiged moslemid" on aga asjast nii aru saanud, et mittemoslemite hävitamine on Allahile meelepärane tegu.
k
20. august 2017 07:40
Kohandagu ja õpetagu oma lähisugulasi, kes ninani mudas elavad.
p
pigem/ 20. august 2017 06:49
putinoidse ajupesu vältimiseks peaksid kommentaatorid kribama oma päris nime alt ja ainult selle alt
k
20. august 2017 07:39
kuni sul pole vere maitset suus ja veri soontes tarretunud on neid artikleid ikkagi vähe! Eesmärk on selgelt inimestes kabuhirmu tekitamine ja taanduma sundimine. See on sõda teile tundmatute vahenditega, läbi veresideme.
k
Kõige hullem nende Soome sündmuste/ 19. august 2017 23:30
puhul tundub see, et väga tõenäoliselt hääletasid ka mõrvatud ja vigastatud soomlased valimistel apaatselt nende samade poliitiliste parteide poolt kes sellised sündmused naaberriigis teadlikult võimalikuks tegid ja teevad ka tulevikus.
t
Tule taevas appi sealt B......... ./ 20. august 2017 02:59
Palun tehke ükskord see asi selgeks, kes on tegelikud süüdlased, et see võõras mass on nüüd siis terves Euroopas ja teeb oma vägitegusid. Jutt on küll vahva kuulata, kuidas tapja(d) kõik mõistuse poolest lollakad, ebastabiilsed jne. Ja siis kohe uus jutt ühest karust (loomast muidugi), kuidas see lõhkus omakorda mesitarusid. Kas sellel karul ka siis närvid korrast ära? Kus maalt see loom siis tuli? Kas ka sõja eest pakku? Või taheti ruttu eelmised jutud tapatalgutest kiiresti lõpetada? Aga täna näitas veel telekast, kuidas see murkel nii rõõmus kõige selle üle ja vist mingid valimised seal tulekul. Siis peabki head nägu tegema ja lubadusi andma, kuidas nüüd nendest kallitest ja igati haritutest vabaneda. Küll tahaks küsida, miks need mõrtsukad süütuid inimesi tapavad. Kas tegelikud süüdlased on kaitseinglitest ümbritsetud? Pange nüüd jälle see kommentaar modereerimisele ja jätkegi sinna. Nagunii mingit vastust ju ei tule.
k
kõige hullem/ 20. august 2017 08:38
kui organiseeritud terror paneb rahva käituma terrori organiseeri soovidest lähtuvat
j
ja hääletavad / 20. august 2017 11:45
ka edaspidi, keskmine inimene ei suuda ju neid asju siduda.
t
taat/ 20. august 2017 14:02
soomes on igasugu pagulastevastane jutt vihaköne
j
jaagup/ 19. august 2017 23:24
Piinlik,et Soome politsei tulistada ei oska. Terroristi pidanuks sihtima tagumikku, olnuks lootus sabakondile pihta saada, nii et pärdik oleks eluks ajaks halvatuks jäänud,sedasi et ainult silmad pilguvad. See parem karistus,kui surm.
j
JuHtnöörid/ 20. august 2017 03:14
Ilmselt on korrakaitsjate jaoks juhtnöörid.
Pol. oleks ise karistada saanud, kui Jaagupi arvamusele järgi teinud oleks.
t
Tigedik/ 20. august 2017 04:27
No peaks searasvaga kuule kasutama
t
to jah/ 21. august 2017 10:21
Ei oleks pidanud pähe tulistama. Ellu jätma, eluaegse vanglakaristuse ja ainsaks söögiks sealiha :)

õ
õrnalt, vihata/ 19. august 2017 22:37
Puhtakujuline finnofoobia, eurofoobia, valgefoobia, kristlusefoobia, paganlusefoobia, rassism, islamorassism. Liida sellele nuga või kaubik ja tulemusi loevad kokku meedikud ja korrakaitse.
N
./ 20. august 2017 01:22
Need ju rehvormi sõdalased,kel leping musta Brysseliga rahva hävitamisex.
e
eip/ 20. august 2017 06:51
pigem samad jõud, kes suutsid Brexitit manipuleerida ja keda valitseb peast soe embaatiavõimetu kriminaalne käblik
k
Karlova/ 19. august 2017 22:36
Õudsad on need tähelepanunälgas inimesed kes peale selliseid tragöödiaid meediasse oma viiteteist minutit kuulsust jooksevad otsima.
k
Karlovale teadmiseks/ 19. august 2017 22:47
Inimesed ei jookse ise meediasse, vaid meedia leiab nad üles ja pressib intervjuu välja.
m
Mis kuulsust siis Karlova tuli siia otsima?/ 20. august 2017 03:07
No on ikka igasuguseid "õigeid" inimesi ilma loodud, kelle arusaamine on, et kui kirjutad siin kommentaarides oma arvamusi, siis oled kohe kuulus. Ju sa ise ka nüüd kuulus, et said paar rida kirja panna.
t
tõesti,/ 19. august 2017 22:31
E
./ 20. august 2017 01:24
Eurohunta alles alustab seda koletuslikku hävitustööd rehvi juhtimisel Maarjamaal.
m
Mida teha punastega?/ 19. august 2017 22:24
See, mis on toimunud ja toimub praegusest Euroopas, on minu kindla veendumuse kohaselt planeeritud tegevus. Kelle poolt planeeritud ja millisel eesmärgil? No ei hakka siinses kontrollitud meedias otseselt nimetama, aga eks informeeritumad tea seda isegi. Viimase paarikümne aasta sündmused tuleks lihtsalt laiali laotada, jälgida kronoloogiat, loogikat ja fakte. Massiteabevahendite ( e.propaganda ) tõlgendusi neile sündmustele tuleb seejuures kindlasti ignoreerida.
Mida suudab Eesti suurune kääbus suurte vastu? Olen põlvkonnast, kes mäletab hästi rahvaste vanglat nimega CCCP ja sündmusi, mis viisid kolossi lagunemiseni. Eurokolhoos igatahes 70 aastat välja ei venita, kuid paralleelid minevikuga on iga päevaga üha ilmsemad. Tõsi, terrorit esines siis vähem ja suuremate rahvahulkade tapmist rohkem. Seni on see nii. Siiski ei usu ma, et sel korral vähese verega hakkama saab. Ilmselt on tulemas väga verised ajad, sest kurjuse võiduks piisab, kui paljud head inimesed ei tee mitte midagi. Õige pea tuleb igal eesti inimesel teha põhimõtteline valik - mida me tahame!
o
Ole siis esimene/ 20. august 2017 03:24
ja tee oma valik.Ei ole sa üksi sealt eelmisest põlvkonnast, kuid vähemalt tänaval päise päeva ajal julgesid ikka vabalt liikuda. Kui oled nii suur ennustaja, et tulevad verised ajad, siis ütle ka, miks see nii peab olema. Ise ei osata rahus elada, kuid tarvis on ikka õhutada seda inimkonda, et nad elaksid mitut hirmu korraga läbi. Loomulikult oleme ju lihtsalt kääbused nende suurte riikide kõrval ja siis tuleb ju kuidagi endast märku anda. Aga see külvab ju ainult viha ja nii me olemegi ainult üksi.
a
ahah/ 20. august 2017 06:56
isand puutja on vist wahvuslastele pappi visanud ja neid erinevate aktsioonidega toetanud. Nii nad ajavad vahvuslaste asja, räige ajupesu ja teeseldud paanikahoogude vahelt, et saada pildile nagu isand orban jt
s
20. august 2017 07:45
Sest plaan näeb nii ette, Euroopa verise alistamise plaan, mida juhitakse Brüsselist.
s
20. august 2017 07:47
Sa ei suuda isegi mingit seotust rahvuslastega tõestada iga inimese puhul, rääkimata mingitest Kremli poolsetest ülekannetest.
e
ei peagi/ 20. august 2017 08:42
selleks on uurimisgrupid, eriteenistused ja vastuluure. Meie wahvuslased aga kasutavad sooritatud terrorit oma valimispropagandas, sh valijate hirmutamiseks ning nendega manipuleerimiseks. See viimane aga on juba rõve ja alatu.
t
to ahah/ 20. august 2017 11:13
külvab viha??? kas tõesti? mina arvasin, et suurt armastust külvavad need mõrtsukad, kes teise hoovi peale tulevad tapma!!
t
tegelt/ 20. august 2017 17:00
suur osa komme oma inimeste, sõjapõgenikele kaasa tundnute, mõnitamine: a la sallivatest sajas eri variatsioonis, siis nimeliselt samuti sajas eri variatsiooni jne. Kui see pole viha külvamine ja ajupesu, mis siis veel? Terrorist ajab relva ja pommiga oma asja. Povokaatorist trolli ajab sama asja anonüümselt kommentaariumites.
t
terts/ 19. august 2017 22:16
Mina ütleksin selle artikli peale, et jumal tänatud, et eesti riik nii vaene on. Ükski pagulane ei taha siin elada ja siia ns muid võõraid ka sisse ei rända. Meil selliseid asju ei tohiks toimuda, vähemalt lähiaastatel.
p
19. august 2017 22:40
Pooled aafrikamigrandid on ju siiani Eestis. Ja kruiisilaevad käivad pidevalt.
t
terts/ 19. august 2017 22:53
kus ja millest nad elavad? ja kas nad tahavad meie riigis olla? Esimesel võimalusel panevad minema
l
Liigu ikka rohkem ringi,/ 20. august 2017 03:28
siis alles näed, kui "vähe" meil neid muidusööjaiid siin tegelikult on.
e
ehh/ 20. august 2017 11:15
ülerasvunud paksud naised võtavad nad oma hoole alla ja treivad lapse/dki valmis, siis on neil siin turvaline.
i
ilmne järeldus/ 19. august 2017 22:12
Hooliv mees soetab relva, et sellises olukorras oma peret kaitsta.
e
et siis/ 19. august 2017 22:22
kui selle naise mehel nüüd kodus relv oli, kes lapsega turule tuli, siis see relv kaitses mehe peret kuidagi? selline loogika sul siis. no mida öelda, vist ei midagi.
e
Eile/ 19. august 2017 21:59
Anvelt just utles, et pagulased ei tapa!!! Ja kohe lipsas uudis , et tapja saabus eelmisel aastal Marokost! Kuidas kull selline ebakõla AK labi lasti?
t
teadmanaine/ 19. august 2017 22:23
ega marokos on parasjagu kõva sõda käimas ka, pole ime, et seal sõja eest pakku tullakse ja kohe soome ehk polaarjoonele välja.
s
suslik/ 19. august 2017 21:56
Esimest kordas kuulen, et Marokos on sõda, siis kelle või mille eest nad Euroopasse jooksevad? Alimentide eest või kurja ämma eest? Lubage naerda.
n
naine prügikotis/ 19. august 2017 22:23
vaevalt, et seal, meeste seaduste järgi elaval maal alimendid tuttav mõiste üldse on.
a
Arvo Lisavero/ 20. august 2017 00:09
Kas islamimaades üldse ongi vabakooseluharrastajaid-vallasvanemaid?
t
Tõnis/ 20. august 2017 09:27
Ae Suslik, äkki loeksid seda kommentaari väheke aasiva nurga alt.

k
Kristiina/ 19. august 2017 21:53
Tead mille vastu võiksite sõna võtta. Selle,et neid kes selliseid asju teeva ei varjataks. Kritiseerige andmekaitset ja prokuratuuri. Selle varjamise eest ma lausa vihkan neid +ajakirjanikud kes konfidentsiaalsust piinliku täpsusega järgivad ka. Vale on see kõikide ja üle 14 alaealiste puhul. Mulle teeb nende eksistentsist suurematki muret see,et politsei varjab nende isikuid. Hispaania avaldas kohe. palun taunige kurjategijate poole olevat isikuandmete varjamist. Varjata ei tohi ühiskonna huvides. Kõikide vastu ma pole.. Las laastud lendavad. Pildi ja nime väljatulek on see õige karistus,ka sotsiaalne. Paluge avalikult,et ei varjataks neid ei Soomes ega siin.Meritoni hotelli tulistajate nime ei tea siiani. Selle varjamise vastu oleks vaja EKRElikku kõue kärgatust.
k
Kristiina/ 19. august 2017 21:54
Ekre taunige isikuandmete ogarat kaitset.
k
19. august 2017 22:54
Kas sa oma haiget kihu kuidagi taltsutada ei saaks?
k
K/ 19. august 2017 21:49
Tere. Tead mille vastu võiks EKRE sõna võtta. Selle,et neid murjameid kes selliseid sigadusi teeda varjamine. Tümitage andmekaitset ja prokuratuur. Selle varjamise eest ma lausa vihkan neid +ajakirjanikud kes konfidentsiaalsust piinliku täpsusega järgivad ka. Vale on see nii sisserännanute kui ka omade ja üle 14 alaealiste puhul. Mulle teeb nende eksistentsist suurematki muret see,et politsei varjab nende isikuid. Hispaania avaldas kohe. palun tümitage kurjategijate poole olevat isikuandmete varjamist. Varjata ei tohi ühiskonna huvides. Selles asjas olen ma EKRElane. Eksistentsi automaatselt ei välista. Las laastud lendavad. Pildi ja nime väljatulek on see õige karistus,ka sotsiaalne. EKRE paluge avalikult,et ei varjataks neid ei Soomes ega siin.Meritoni hotelli tulistajate nime ei tea siiani. Selle varjamise vastu oleks vaja EKRElikku kõue kärgatust.
m
20. august 2017 07:50
Mis sa arvad, kes sellised seadused kehtestas?
v
väga õudne/ 19. august 2017 21:37
mis häda seal marokos siis on, et neid noori hullunud mehi sealt Euroopasse lausa meelitatakse ja neile igasuguseid soodustusi veel tehakse? Kõik, kes seda lausmigratsiooni soodustavad ja lubavad, tuleks vastutusele võtta. Pole sõnu, kui kahju on nendest süütutest ohvritest, kes kellegi rumala poliitika tulemusel peavad kannatama.
k
kah õudne/ 20. august 2017 11:18
kõige jubedam on veel see, et nagu vastutajaid polegi. veame ja laseme tundmatuid igale poole laiali, need tapavad- vägistavad jne ..ja mitte keegi ei vastuta?!?
t
tulevane EKRE valija/ 19. august 2017 21:23
Eesti kvoot on null, valimistel näeme! Oma kodu kaitseks, anname tuld!
m
meie peres/ 19. august 2017 21:27
tuli ka otsus ära - ekre. aitab jamast, sai reffe valitud, aga nüüd aitab.
s
20. august 2017 02:45
Sa, matsu, ära püüa pugeda reffide ja irli varju, olles ise ligane punasots.
r
rein/ 19. august 2017 21:18
asjad tuleb selgeks rääkida õigete nimedega.
terroristid on pugenud pagulastena siia ühiskonda ning need, kellele on antud õigus otsustada, ei suuda neid terroriste ohjata. Sinisilmse poliitika ohvrid on aga need, kes andsid otsustajatele mandaadi.
m
Maha tolerastlikud sotsialistid/ 19. august 2017 21:29
Eestis on demokraatia, (enamuse võim,) aga miks poliitikud ei pane pagulaspoliitikat rahvahääletusele? Sest nende jaoks on Brüssel olulisem kui oma inimesed ja demokraatia. Sotsialistid tuleb saata ajaloo prügikasti.
m
matsu/ 19. august 2017 22:21
Ennem kahtlesin, kas valida IRL või Reformierakond, aga nüüd valin kindlalt sotsid! Ainus kes kindlalt natside vastu on.
p
19. august 2017 23:54
n
20. august 2017 07:53
Natsionaalsotsialistid tegutsevad teise nime all kogu Euroopas, EKRE on konservatiivne erakond, peaagu sama konservatiivne nagu padumoslemid, aga mitte natisd.
m
Mann/ 19. august 2017 21:13
Pussitajad olid Marokost! Mis asjaoludel võttis Soome vastu inimesed Marokost, kus pole sõda!? Miks ei nõua Soome rahvas valitsuse või siseministri tagasiastumist? Miks lastakse vabalt ringi kõndida immigrantidel, kes on sisse andnud asüülitaotluse? Just nii öeldi telekas, et (mõrtsukatel) oli sisse antud asüülitaotlus. Ei teata inimeste tausta, aga lastakse vabalt ringi kõndida. See on valitsuse kuritegelik hoolimatus riigi kodanike suhtes.
k
kodanik/ 19. august 2017 22:07
Sipilä juba märkis, et "oluline, et vihakõnesid ei tuleks". Issandsanäedegamürista...
s
20. august 2017 02:37
Sipila ohverdas oma lähisugulasegi afgaanidele, mis temast loota?
s
Semjon Seamu2n/ 20. august 2017 00:53
Soome rahvas valib juba mitu, mitu aastat neid samu tohmaneid valitsusse, nii et kõiges on süüdi soomlased ise
k
kus / 20. august 2017 16:07
On kirjas, et sellel marokolasel oli elamisluba? Soomes jalutavad asüüli taotlejad vabalt riigis ringi ja võivad ka vajadusel kuhu iganes uttu lasta. Soomes alles oli uudis, et meeletu hulk asüüli taotlejad on jäljetult põranda alla kadunud. Ehk riigil puudub igasugune info neist. Eks see üks oli ehe näide, kes prussaka kombel taas päevavalgele ronis. Illegaale samuti välja ei aeta, kuigi on saanud eitava vastuse. Need protesteerivad rahulikult Rautatietoril, mis teeb tegelikult neist veel suurema ohuallika. Sest, mida on moslemil kaotada, kui ta on saanud eitava vastuse ja samas kõrval samal ajal kütab teda mingi usuhull ülesse noaga tänavale minema
.
???/ 19. august 2017 21:04
... kõndisid ringi nagu lambad ja ainult filmisid ja pildistasid... Äkki on asi meis endis? Lammastes.
e
enam vist/ 19. august 2017 20:45
"üksikjuhtumist" ei räägita? Neid üksikjuhtumeid on saanud juba liiga palju, irw
j
just/ 19. august 2017 20:58
räägitakse Üleeuroopalisest organiseeritud terrorilainest. Küll mingil hetkel tulevad ka vastused, kes ja mis eesmärgil organiseeris
a
aga/ 19. august 2017 21:29
juba ikka oli jutt, et vaimse probleemiga. iga moslem on vaimse probleemiga ju.
n
nähh/ 19. august 2017 22:10
koraaniga, maast madalast, pähepeksmine, invaliidistab kelle tahes. Kasvõi täisjõus meesterahva v naisterahva

l
Lootus/ 19. august 2017 20:44
Rahvale jõuab ehk lõpuks kohale selle kahju suurus, mida tekitab Euroopa rahvastele Araabia rahadega äraostetud EU juhtkond, mõrtsukate massilise Euroopasse toomisega. Siis loodetavasti rahvas kõrvaldab võimult moslemite sisse vedajad ja valib uue juhtkonna.
k
Kuuuurija/ 19. august 2017 21:44
Araabia rahadega ära ostetud? Lubage naerda!
Jewroopa Liit on 100% väljavalitud rahva projekt, teenib üksnes selle väljavalitud rahva huve.
l
Lembit/ 19. august 2017 21:46
Miinust paneb siin küll ainult see , kes ise on terrorist.
m
mina panin/ 19. august 2017 22:12
propagandasosti ja putinistlikku ajupesu tulebki ainult miinustada
s
Stepihunt/ 19. august 2017 20:43
Seda peaks meie proua presidentinna lugema ja kõik sotsidest poliitikud!
t
Tunnen kaasa/ 19. august 2017 20:42
Tunnen kaasa soomlastele, kellega see kõik juhtunud on. Kohutav! Natuke vähem, aga siiki, tunnen kaasa nendele eestlastele, kes peavad ennast nii targaks ja upsakaks, et tagantjärgi targutada, miks kriisiolukorras inimene ei teinud seda, teist või kolmandat. Ma väga loodan, et mitte keegi meist ei pea seda kunagi läbi elama.
t
tänage/ 19. august 2017 20:46
poliitkorrektset soome valitsust. Sama on ka meie valitsusega, terror meil vaid aja küsimus.
s
soome on / 19. august 2017 20:41
kaotatud maa,illegaalidele.Rootsi samuti.
s
Soomlased on pikaldased, kuid kindlad oma kodu kaitsjad/ 20. august 2017 03:31
Soomlasi on siiski umbes viis miljonit ( vabandage, kui täpselt arvu ei maini)
ja II ww ajal suutsid kõik peaaegu ühel meelel astuda vastu Nõuk. Venemaale.
Soomlased suudvad ka nüüd koonduda.
k
Kai/ 20. august 2017 09:15
Ja tunnustasid esimesena NSVL-i, st et Eesti okupeerimist.
k
kroku/ 19. august 2017 20:39
m
Mann/ 19. august 2017 20:25
Milline külm ja ignorantne eestlane Sirje. Tahtis kõigest hoolimata edasi minna bussi peale. Kas need pildistajad ja filmijad seal jäid saadud kaadritega rahule? Ehk filmitaks neid endid kunagi sarnases olukorras, poseerivad siis meeleldi? Jälgid inimesed. Aga kas see lapse ema siis suri? Lootsin väga, et mitte. Et võõrrahvaid (mugavuspagulasi peamiselt) aidata, peavad nüüd kohalikud surema. Kas nende riikide valitsused ei tunne ennast milleski süüdi? Nende lähedasi ei ole veel tapetud? Viivad oma lapsukesed koolist koju maksumaksja kinnimakstud autodega?
t
tyyramann/ 20. august 2017 09:25
selliseid puhtaid pilte ja videosi ongi vaja, et sinusugused lödid tajuks mis tegelikult toimub....
a
aadu/ 19. august 2017 20:20
Moslemid ei söö sealiha, aga ise on kõige suuremad sead.
s
Si g/ 20. august 2017 03:34
Siga aus loom,
saab ausalt sealt korraliku kõhutäie.
Muuseas, ega´´s need massilised sigade katkude juhtumid ka juhuslikud ei ole.
l
loomaarst/ 20. august 2017 14:12
k
Kaltsu/ 19. august 2017 20:20
m6isa pulm eestlastele asi nr 1,jätke Soome rahule ja Soome syydistamine,kui EU rahad 3a pärast l6pevad Eestile,siis teil teine jutt

u
Urrr/ 19. august 2017 20:19
Tolerantne eesti on kah vakka nagu sukk. Ei sõnagagi sellest viimaste päevade terrorirünnakutest. Tolereerivad ilmselt seda.... Seni kuni neil keegi ise ohvriks satub...
k
köhh/ 19. august 2017 20:30
A miks peaks Eesti terroristidele alluma ja vastavalt, nende eesmärgile, islamifoobiks hakkama. Teiseks tahab kainelt mõtlev eestlane kõigepealt teada, mis toimub ja miks, enne kui otsuseid langetab. See, et keegi kuskil on islamitaustaga noori mehi manipuleerinud veriseks terroriks tähendab ainult seda, et terrorit tuleb maksimaalsete jõupingutustega juurelda ja toimuv taust välja selgitada
m
m / 19. august 2017 20:43
...juurelda ja toimuv taust välja selgitada?
Ja edasi- juurdlesid ja selgitasid- kaua aega võttis?
i
islamofoob/ 19. august 2017 20:48
iga normaalne inimene kardabki usku, kus kõik mehed on pedofiilid. ainult saast saab neid toetada.
1
1 minut/ 19. august 2017 21:02
iseenesest arvan, et peale terrorit sotsmeediat tabav panikööride soigumine ja terror iseenesest on kuidagi seotud. Vb on neil rahastaja ja tellija üks, ei oska öelda aga midagi siin on
h
20. august 2017 01:59
k
Kas mõistust pole kodus?/ 20. august 2017 03:45
Kuidas võib üldse nii tarka - lolli juttu ajada? Köhi hääl puhtaks, siis saab ehk sinust paremini aru.
j
just/ 20. august 2017 07:05
normaalse ajuga poleks ju võimalik selliseid veretöid organiseerida ja rahastada. See kes selliseid asju teeb ja organiseerib saab olla ainult haige ajuga diktaator omas riigis ja on seda taktikat ka omal maal korduvalt rakendanud
n
Nojah/ 20. august 2017 11:55
Majaseina kõrbemise menetlesid küll paari tunniga.
j
just/ 19. august 2017 20:47
kus on sildnad ja võigemastid nüüd
l
lugeja/ 20. august 2017 08:02
Hakkasid kartma ja pugesid peitu.
i
imestap/ 20. august 2017 08:46
a miks nad peaks putinoidse trolli igale pröögatusele reageerima. Muuseas, pommirahe alt ära toodud sõjapõgenikud ja selle varjus salakavalalt terrorit organiseeriv maniak/diktaator on täiesti erinevad asjad
o
Oleks vaid, et seni!/ 19. august 2017 20:49
Ka pärast seda jätkab meie valitsus Brüsseli ees lipitsedes selle saasta sisse toomist.700 orjuse aastat annab end tunda!
p
Pole olemas!/ 19. august 2017 22:28
See 700 aastat orjaaega on väljamõeldis, et allutada sest "niikuinii olite orjad",
a
annab tunda jah/ 19. august 2017 23:23
Eestlase ainus orjaaeg oli NSVL ajal, muideks.
s
Si eg/ 20. august 2017 03:40
annab tunda jah -iga nõustun ja lisaksin Sinu arvamusele miljon plusspunkti
1
1/ 19. august 2017 21:00
..äkki tolerastid teeks mingi kontserdi vä?
l
Laulavad/ 20. august 2017 02:47
muslimid sallivateks.:) Need pooletoobised tehku enne muslimite usutõed omale selgeks siis hakaku nendega magama.
j
just/ 19. august 2017 20:18
Ega usk pole süüdi,lihtsalt k u r j a t e g i j a d Kasutavad usku kui kilpi, kardavad arad avalikkust nagu prussakad kampades siblivad aga mees mehe vastu, argus ei luba, naiste- laste ja vanasid salaja neid pussitada, argpüksid. j ä l g i d , neid peab piirama, ei saa vabalt lasta neil ringi liikuda euroopas enne kui on selgeks tehtud,miks siin ja milleks siin, dokumendid korras või nad tagasi saata.Julgen arvata, et sadamates hoitakse silm peal,kes siiapoole Tallinna üle mere saabuvad.
s
Soome/ 19. august 2017 20:17
on neid ka otse lennukitele pannud oma raha eest ja Iraaki,Afganistani lennutanud,palju väike Soomegi j6ab ,kui eestlaste armastatud EU saadab neid topelt uusi juurde
i
Igal nädalal/ 19. august 2017 21:27
uued tulijad, otselennud
m
MadMartti/ 19. august 2017 20:17
Teinekord oleks tore kui otsustaks aidata ja suruda haavade peale et verejooks peatada mitte vaadata kuidas inimene tühjaks jookseb verest.
a
A / 19. august 2017 20:16
Soome peaks hakkama tegema kohustuslikke kursusi - Kuidas aidata inimest ,kellel on kõri läbi lõigatud ?
k
kas/ 19. august 2017 20:19
k
19. august 2017 21:04
kõvast nahast kaelarihm kaitseb kõri, esmaabi on küsitava vajalikkusega.
ö
ö/ 19. august 2017 21:37
Seal polnud kellelgi väidetavalt kõri läbi lõigatud. Seda ema pussitati selga.
Nii nagu ei ostunud õigeks väide, et olevat video, kus mees karjub allah akbar, videost oli raske aru saada, kuid mina ei suutnud eristada midagi muud kui "varokaa", see pidi olema järgi jooksnud soomlaste hoiatus.
Ei saa välistada, et oli mõni video veel ja üks usuhull moslem võis seda muidugi öelda, aga väited peavad alati õiged olema.
a
20. august 2017 01:53
Aga sinu väide, et pussitati selga, on ka vale. Video peal on näha, et veri tuleb kaelast. Allahu akbar karjus ta küll,iseasi on muidugi, mida sina kuulda tahad!
b
B:/ 19. august 2017 22:19
Eelkõige tuleb sallida ja tolereerida
h
.../ 20. august 2017 02:48
t
Tõnis/ 20. august 2017 09:39
Skutt peale. NB must huumor
v
19. august 2017 20:14
vihkan kõigest hingest neid islami terroriste ja euroopa valitsus,k.a.eesti oma,kes neid kurjategijaid sisse veavad!
t
Tex/ 19. august 2017 21:00
Ära sega praegu. Pulmad käivad. Hõissaaaa!!!
m
Mhh/ 19. august 2017 21:30
Just just -need olid Pevkur ja Rõivas, kes korrutasid, et kõigi taust on kontrollitud:) Praegu peavad pidu, noh vaatame kauaks seda pidu Eestis jätkub. 2 naist on põlema pandud juba.
s
soome valitsus on selles süüdi/ 19. august 2017 20:11
kes võtab riiki igasuguseid võõrai. Meie valitsus on samasugune ja tapmine Tallinnas vaid aja küsimus. Kukuks see eu kord kokku juba.
h
hallo paniköör/ 19. august 2017 20:15
kui poleks pagulasi, leiaks praeguse terrorilaine taga olija oma eesmärkide täideviimiseks muud võtted. Kas paanika külvamine siinjuures on isetekkeline või ka terrorimahita poolt organiseeritud, ei oska öelda
h
hallo/ 19. august 2017 20:31
kuna panikööride, sarnase sisuga, komme on lademes-tähendab on nende kribamine organiseeritud
i
iseenesest/ 19. august 2017 20:46
on rõve vaadata, kuidas mõni parteike püüab toimuva terrori pealt omale profiiti lõigata, samas sisuliselt lahendusi välja pakkumata
s
ss/ 19. august 2017 21:08
to hallo....kui ei oleks pagulasi, oleks Euroopa elu tunduvalt rahulikum. Sellised jõhkrad kuritööd, kus lihtsalt lambist suvalisi inimesi tänavatel pussitatakse, isegi lapsevankriga naist, oleksid olemata kui neid illegaale ei lubatakse Euroopasse. Neid ei saa nimetada pagulasteks, nad tulid Euroopasse ainult tapma.
o
oleks poleks / 20. august 2017 07:09
lähiminevikust meenub, et keegi peast soe ja võimust hullunud diktaatorihakatis silutas teed troonile elumajade õhkimisega. Omal maal on rahval elu põrguks muutnud, nüüd "ekspordib" oma võtteid, vaja ju maailm oma suva järgi ringi korraldada
a
19. august 2017 20:10
alati saab aidata ja esmaabi anda mitte vaadata kudas inimene sureb
k
kui arter(id) on puruks, siis on verejooks väga intensiivne/ 19. august 2017 20:15
Ja sellise verejooksuga on isegi Sõjaväekirurgidel väga raske hakkama saada.
a
Arne/ 19. august 2017 22:08
Läbilõigatud kõri ja unearteriga ohvrit kahjuks enam mitte.

k
Ka eestlane/ 19. august 2017 20:08
Lihtsalt kõndisin, vaatasin ja ootasin uut bussi!
n
nähh/ 19. august 2017 20:08
potentsiaalse terroristi profiil on teada. Tuleb sinna sobivate isikutega rohkem tegeleda ja vähimagi allumatuse v seaduserikkumise korral riigist minema saata. Eestist on teada, et mingi islamist kukkus kinnipidamiskohas märatsema, kui välja ei pääsenud-sellised peaks erilise tähelpanu all olema
t
teada jah/ 19. august 2017 20:51
terroristi profiil on islamiusk. kui on moslem, siis ongi potentsiaalne terrorist. vot nii lihtne skeem. seega neid ei tohi inimeste sekka lubada. olgu loomad ikka omavahel.
q
Qwert/ 19. august 2017 20:00
Paneb imestama, miks varjupaigataotlejad ei ole varjupaikades kuniks assüülitaotlusi vaadatakse läbi, vaid saavad rahulikult ringi käia, ja kui vaja, siis ka riigist varjatult lahkuda. Väga huvitav.
s
19. august 2017 20:10
sest, et need ei ole asüülitaotlejad, kes neid asju teevad, võiks juba ära lõpetada selle jutu levitamise
j
just/ 19. august 2017 20:16
terrori mahitaja tahab, et rahvas nii arvaks ja meil loodavad ekrenaudid ka selle arvamuse peal võimule sõita
k
kas / 19. august 2017 20:22
su arvates rohkem musseleid tuua aitab olukorda parandada?
saabas oled siis..
k
kuule/ 19. august 2017 20:31
tolarast, EKRE sõidab võimule teiesuguste l o l l u s e ja r a h a a h n u s e tõttu
kes toob neid sisse - kri mid käsikäes EU müüdav atega
l
leia kaks erinevust/ 19. august 2017 20:55
EKRE üritab võimule sõita islamifoobia seljas. Euroopas toimuva terrori eesmärgiks näikse olevat paanika ning islamifoobia tekitamine, üldine destabilisatsioon
n
no see/ 19. august 2017 21:31
konkreetne on just ju asüülitaotleja, mida sa ajad, tolvan?
s
20. august 2017 02:01
a
20. august 2017 02:29
Aga oli asůůlitaotleja.
t
tuletan meelde/ 20. august 2017 07:12
tegu oli üleeuroopalise terrorirünnakuga. Põhiline kurja juur on siin organisaator
k
19. august 2017 19:51
Kui tahate, et sellised õudused Eestis ei toimuks,siis valige EKRE. Ärge valige neid poolkommunistlikke valitsusi võimule nagu meil praegult on.
EKRE võimule,piirid kinni ja migrandid Eestist välja.
l
lambale/ 19. august 2017 19:58
ekrenaudid tahavad ju sama, mida terroristid-islamifoobiat. Miks ma peaks siis neid valima?
s
19. august 2017 20:16
sest fashistlikute rezhiimide all terrorismi ei ole? lubage naerda
rääkimata sellest, et su igapäev muutuks terroriks
k
kippar/ 19. august 2017 20:46
Sul venemaal on fashistlik reziim. Mine sinna ja naera.
t
to 20.16/ 19. august 2017 20:53
on sul mõni näide ka, milline ekre valitsusega oleks fašistlik režiim? ja kas koolis õigekirja ei õpetatud või sa ei käinudki koolis?
t
19. august 2017 19:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
köhh/ 19. august 2017 20:01
terrori taga olijaid pole veel tuvastatud. See, et värvatud pooletoobilised amokki joostes allaahhut appi karjuvad, ei tähenda veel midagi
k
Kvoodi/ 19. august 2017 19:46
määrab eestlaste armastatud EU,ms.see maroko k6ril6ikaja sai keelava vastuse Soome jääda,läks viha täis naisi puukotama
n
no nii/ 19. august 2017 20:00
sel juhul soome sallivad teevad otsuse, et enam ei tohi kellelgi keelavat otsust anda, muidu läheb pussitama. selle peale nad ei tule, et kui on keelav otsus, siis kohe kinni võtta ja välja saata, oh ei, 1+1=3 oleks sallija jaoks liiga lihtne.
m
Muriliis/ 19. august 2017 19:43
Kas Eestis on pagulasi,olin kuu seal puhkusel ja 1 must jäi silma,need kes seal Eestis on,see käputäis jookseb ka vaestemajast minekut
e
eksid/ 19. august 2017 20:01
ned on siin juba ka kampades, tulevad soomest laevaga siia meelt lahutama soome maksumaksja raha eest. mine vaata sadama kandis ringi.
t
to // 19. august 2017 19:42
Moslemid ju tolerasmi supernäide, isegi kõri lõikavad läbi sallivalt.
k
Kalmer/ 19. august 2017 19:52
Toimetasid halal reeglite järgi...

m
marko/ 19. august 2017 19:34
Tuleb valida EKRE ja siis migrantidele piirid kinni
n
normaalne/ 19. august 2017 19:50
Võib-olla matsu, aga nad ehk pussitaksid ainult sinusugusid ühiskonnakahjureid, kes Eesti rahva ja riigi tapjatest moslemite meelevalla alla jätaksid. EKRE rahvuslasi islami nimel tapjatega võrrelda saab ainult totaalne peast soe, kellel tõesti ei tohiks siin kohta olla. Just selliste peast haigete inimeste tõttu inimesed Euroopa linnades hukkuvad täna!
s
sa, matsu/ 19. august 2017 20:02
oled madalaim k õ n t s, mis inimene olla saab.
n
nii on/ 19. august 2017 20:04
ekreiitide eesmärk tundub sama olevat-islamifoobia ja selle seljas võimule sõitmine. Võimul olles siis hakatakse Orbanit ja Poolat jäljendama
s
Sa Matsu/ 19. august 2017 20:52
...mine otsi kuskil NoGo tsoonis teravaid elamusi ja ehk saad ka endale verise kaelakee!
n
nii on/ 20. august 2017 07:18
kui putinoidsel trollil mask maha tõmmata, muutub ta ka väga kurjaks, tahab ümberringi pussitada ja kõiki kinnimajja panna
a
aga/ 19. august 2017 20:02
pane tähele, suur mass ei vali, valitakse ikka sotsid ja kesikud ja refid.
j
ja õigesti teevad/ 19. august 2017 20:20
miks peaks valima mõtetu kamba panikööre
s
19. august 2017 19:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tolereeriv sadist/ 19. august 2017 19:46
aga MIKS sa siin üleüldse kirjutad?
s
Salliv tolerast/ 19. august 2017 22:15
aga MIKS mitte kirjutada? aga MIKS sa üldse küsid nii id ootselt?
s
Salliv tolerast/ 19. august 2017 19:33
Säärased sündmused panevad mõtlema... hmm, ei tea millest? Et mis homme süüa teha? Teie mõtlejad ei saa sellest ka nüüd aru, kui inimesi tapetakse keset tänavat, te lihtsalt mõtlete, aga arusaamist ei ole teil ollagi. Te i suuda mõista üldse mitte midagi, et te olete ise need tapjad siia toonud.
a
Ahto/ 19. august 2017 19:28
Tuleb häbeneda ja kvooti suuredada!
k
kersti/ 19. august 2017 20:03
e
eiki/ 19. august 2017 20:03
b
benno/ 19. august 2017 22:22
a
andres/ 19. august 2017 20:04
piiride sulgemine pole lahendus, tuleb suurendada infovahetust.
m
Mann/ 19. august 2017 20:37
Leiad sa nõela heinakuhjast? Prantsuse terrorist jõudis pärast tapmist Itaaliasse välja. Piiri sulgemine ei tähenda siin seda,et üle piiri ei saaks tavainimesed. Kas elude säästmiseks on palju näidata piiril oma dokumenti nagu see varemalt on olnud Euroopas ja on enamikus maailmas? Kas minut-kaks kulutada ja oma isikutunnistus ette näidata piiril on nii suur ohverdus? Parem suregu kümned, sajad inimesed? Ei maksa luua illusiooni infovahetuse imest! Pealegi tuleb üle mere iga päev sadu või tuhandeid uusi illegaale, nende hulgas teadmata hulk ISIS-e võitlejaid või nende pooldajaid.
s
siim/ 19. august 2017 20:04
kvoot 200 on eestile liiga vähe.
h
hahahaha/ 19. august 2017 21:34
kersti ja eiki irooniast saadi aru, pandi plusse, aga arusaamist enam ei jagunud andrese ja siimu väljaütlemiste jaoks ja panite miinuseid?
head naljaninad olete ikka. ei tea kes andres ja kes siin vä?
h
hahaha-le/ 20. august 2017 03:55
Teame, teame ja saame naljast aru ka.
Liiga palju nalja läheb ka liiale,
sest siis see polegi juba enam naljakas, kui nii paljud tuntud tegelased hosiannat laulvad
r
Rootsi Kunn eksiilis/ 19. august 2017 19:26
Tuleb päev, kus sotsid ja sallivad tasuvad üks ühele iga veretilgaga, mis tänu neile valatud on.
m
matsu/ 19. august 2017 19:39
mis ma ütlesin, nagu islamistid
m
mõrvar.../ 19. august 2017 19:52
....oled ka sina, va matsu.
m
matsule/ 19. august 2017 20:05
küll sinu mihklipäev veel tuleb, saad näha.
k
kae nalja/ 19. august 2017 20:21
ekrenaudi tõeline pale tuli välja
S
:((/ 19. august 2017 19:24
See on lihtsalt õõvastav :(((
p
punn66/ 19. august 2017 19:22
see on kurb ja traagiline.see ei juhtunud mägede taga,vaid praktiliselt koduhoovis.olen väsinud riigiisade tyhjast sõnamulinast
a
aga / 19. august 2017 20:05
valimistel valid ju ikka kedagi muud, kui ekre, eks?
a
a/ 19. august 2017 20:22
n
naer/ 20. august 2017 05:56
nad valivad mõne muusiku , sest rohkemaks ajusid pole.
k
karma/ 19. august 2017 19:21
öhutad hirmu kosseri könts,yhe valge eest tuleb riputada 100 laternaotsa,kuna sead tegelevad lillekasvatajate ja keemikutega,siis on arusaadav kuhu aur läheb

m
Mariliis/ 19. august 2017 19:20
PALUN kõik pagulased Eestist minema saata. Ma väga loodan, et järgmistel valimistel valib rahvas valitsema inimesed, kes rahva huve kaitsevad.
j
Joel Reinaru/ 19. august 2017 19:33
Tunnen hindusid kes on väga toredad ja töökad vennad. Aga need moslemi närakad uputaks kõik seasi.a sisse.
r
Rein Naelaru/ 19. august 2017 23:26
Hindud? Samasugused valelikud silmakirjatsejad.
j
Joel Reinaru to Rein noelaru/ 19. august 2017 23:42
Mine tea ehk on sul isegi õigus. Tule Pärnu, mind teab siin iga koer. Lähme vaatame üle.
s
19. august 2017 19:34
Sa pead EKRE äärmuslasi silmas? Mina küll ei tahaks elada totalitaarse režiimi all. Täna küüditame pagulased välja, homme kastreerime vaimuhaigeid ja ülehomme paneme kõik teisitimõtlejad laagritesse. Tänan, ei soovi! Õpin parem enesekaitset ja väldin rahvarohkeid kohti.
j
19. august 2017 19:39
v
viru valgeke/ 19. august 2017 19:41
Sa oled väga rumal inimene! Ise arvad midagi ja, siis hakkad oma arvamust täielikuks tõeks pidama!
Sinu poolt kirjeldatud "tulevased teod" on sotside muinasjutt! Ei ole ükski EKRElane sellist väitnud, ei ole see meie põhikirjas, ega ole vähimatki kavatsust kedagi kastreerida, ega laagritesse paigutada!
u
Urrr/ 19. august 2017 19:49
Ehk siis ohu algpõhjust ei juuri välja vaid kaitsed ennast terrori eest.
Mõttetu sinisilmne loll...
k
Kalmer/ 19. august 2017 19:49
Muideks, Rootsis lõpetati vaimuhaigete kastreerimine 1972aastal.
t
Tiit Hepa. / 19. august 2017 19:50
Väga õige, nii tulebki teha.
j
jajah/ 19. august 2017 20:07
ja kui sinu naine jalutab lapsevankriga kodu juures ja moslem selja tagant ta noaga tapab, kas siis sinu enesekaitse õppimisest ka abi on?
on ikka loIIe olemas :(
j
just nii/ 19. august 2017 20:23
see tundub nagu põhieesmärk olevat
b
baphomet/ 19. august 2017 20:30
Jalutamine on väga eba-salliv tegevus.
b
B/ 19. august 2017 20:50
Aga mida noored emad tegema peavad, et moslem tal kõri läbi ei lõikaks?
t
Täielik / 20. august 2017 08:27
h
hiiuvana / 20. august 2017 11:38
Tõesti jobu ja 1000-das astmes
s
Salliv tolerast/ 19. august 2017 22:19
Lisak sellele, et EKRE hoiaks Eesti murjamitest puhtana, on EKRE väga palju ideid, kuidas Eesti paremaks riigiks saaks.
t
To mariliis/ 20. august 2017 08:27
Selliseid valitsejaid ei ole on vaid üks kindel punt korrumpeerunuid vargaid

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee