Maailm

President Kaljulaid pussitamisest Turus: "See on argpükslik ja vastik."

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 19. august 2017, 12:59

173 KOMMENTAARI

k
Kaia/ 22. august 2017, 20:59
Argpükslik ja vastik on see, kui lasteaialaps oma süü kellegi teise peale veeretab ja pärast ise kiita saab. Argpükslik ja vastik on tühjade sõnade reastamine, moe pärast sõna võtmine, näo tegemine, et see "pole päriselt".
k
K.l/ 21. august 2017, 16:09
Kahjuks on muutunud sellised rünnakud täiesti igapäevaseks. Ma pole küll immigrantide Euroopasse ja Eestisse toomise poolt, aga ära on unustatud suhteliselt tähtis asjaolu, et sellise immigrantide pealejooksu on põhjustanud Lääne-Euroopa ja USA ise, eemaldades kõik nö. diktaatorid. Elades ise araabia maal 8a võin öelda, et demokraatiga ei ole siin midagi peale hakata. Tegemist on siiski ühiskonnaga, mis on oma usu tõttu mõned sajandid tagapool kui lääneühiskond, et siin selgeks teha seadusi ja kontrollida neid riike, on vaja siiski veel 21.sajandil kasutada nö. tagurlikke karistamisviise, mis meile siin võivad tunduda piinamisena. Kui ikkagi Dubais veel aastal 2017 räägitakse koolis, et Päike tiirleb ümber Maa...
m
Mida pilti/ 21. august 2017, 11:13
Irvitav nägu sellisel uudisel!
s
see/ 21. august 2017, 07:36
resident jagab matsu. saadame ta ISIS-sse, et saaks need sõnad otse neile öelda. eesti oleks kohe kaardil ja sellest kasu. loodan siiralt, et puhkuse ajal selle teekonna ette võtab, muidu olen temas sügavalt pettunud. siis oleks meie resident argpüks ja muidu vastik.
p
president/ 21. august 2017, 07:26
pandi meil rahvale naeruks. nii totakat inimest meil vaja oligi.
s
saadame/ 21. august 2017, 01:22
M
!/ 20. august 2017, 23:45
Mis vastik? See ongi ju ikka see ihaldatud multikulti ning lõimumine!
Kultuuride erinevusele oleks pidanud mõtlema ikka frau Merkel, kui ta neid kõiki Euroopassse kostile kutsus. Ja ka need viksema kaliibrilised poliitikud, kes suurele fraule kooris taustalaulu esitavad.
o
o,0/ 20. august 2017, 16:32
teie olete ikka rõve tegelane.

s
suuga teeb suure linna,käega ei kärbsepesagi/ 20. august 2017, 15:52
Järgmine pussitamine on väga argpükslik ja väga vastik. Seejärel väga,väga argpükslik ja väga,väga vastik. Seejärel?
s
superlatiivide interpolatsioon/ 20. august 2017, 22:46
multiargpükslik
superargpükslik
ekstraargpükslik
ultraargpükslik
ekstrasuperargpükslik
ultrasuperargpükslik
multiultrasuperturboekstraargpükslik
n
niisiis/ 20. august 2017, 14:43
Tuletagem meelde, kust me saime presdendi, kes meil on. Selle saime me tänu sotsidele ja mehele nimega Eiki Nestor, kes on tirida tõmmata poliitik kõikidele suurematele erakondadele. Poliitikas on kindlasti oma nimetus selliste poliitikute kohta, ma olen lihtne tööinimene ja kõiki nimetusi ei tea. Rahvas peaks ära tundma sellised poliitikud, kes lükatakse ette hämamiseks ja tegelike probleemide varjamiseks. Eiki Nestor pole minu silmis mitte midagi poiitika mõttes korda saatnud, küll on aga suuga jahvatanud suure linna:)
t
Terrorist pole arg/ 20. august 2017, 13:04
Argpükslik tegu on hoopis Brüsseli ees lipitsedes meile neid potentsiaalseid mõrtsukaid sisse vedada. Meid eestlasi on niigi vähe, milleks meid ohtu seada. Kas Euro toetused on tõesti rohkem väärt kui meie rahva julgeolek.
n
ned avaldused/ 20. august 2017, 14:01
jah on argpükslikud ja silmakirjalikud
t
T.Rex/ 20. august 2017, 13:03
Argpükslik? Ma ei kujuta ette, kust selline retoorika üldse pärit on. Või kujutatakse ette, et keskaegse rüütli aukoodeksiga saab hüäänikarja vastu?
O
Ka Hiina siiditee sai otsa moslemite ahnuse ja julmuse pärast ning otsitud meretee vastu ümber India. / 20. august 2017, 10:55
Olen presidendi nende sõnadega nõus, aga argpükslik ja vastik on ka nende siia vastuvõtmine. Neil on rikkaid oma usku riike. Miks ei tehta midagi selleks, et neid sinna oma keskkonda tagasi saata vaid loodetakse lapsikult, et moslemid hakkavad kristlaste järeltulijate seas rahumeelselt eksisteerima. Teineasi, kui meil oleks igasugune usu eitamine nagu nõukogude venemaa seda praktiseeris, siis oleks veel midagi, et riiklik progromm nende vastu. Praegu nad lihtsalt tulevad siia ja teevad holokausti euroopa põliselanike vastu. Siin pole midagi jahuda. See on küll ülepakutud, aga siiski: vaja on luba nende nagu kärbeste, sääskede ja parmude maha löömiseks, kui neist keegi oma astelt sulle sisse hakkab surama. Või tuleb kunagi aeg, kus peab sääsel ja parmul ka end valu ja piina taludes laskma end verest tühjaks imeda, kui praeguse seisuga võrdlust tuua?
j
Julgen arvata/ 20. august 2017, 10:09
Kui me siin hakkame füüsiliselt vastu, ujutatakse meid nende sõdalastega üle- Poola ja Ungariga see ei õnnestuks, kuid Eesti on mingi vaid kannikasuurune maalapp.
r
reku/ 20. august 2017, 10:08
Arkpüks ja vastik on Kaljulaid, et pole piiri pannud pagulasrändest Eestisse.
n
No/ 20. august 2017, 09:45
Ma ei tea selline sõnakasurus

k
Kena kaeda./ 20. august 2017, 09:37
Kena kohe kaeda kuidas üks omast arust riigi president supleb rahva armastuse ja austuse sees.
e
eesti vanaema/ 20. august 2017, 09:35
Miks sellise tõsise jutu juurde on pandud muretult naeratava presidendi pilt? Mitte kuidagi ei sobi kokku, jätab sellise kerglase inimese mulje presidendist.
a
Aga.../ 20. august 2017, 21:45
kas ta pole siis kerglane, rumal, isehakanud libapresident? Miks ta laskis ennast sinna suure raha eest käpiknukuks upitada? Eks ta pidi ju arvestama rahva viha ja põlgusega, mis sellele loogiliselt järgneb. Olgu nüüd rahul, et teda põlastatakse.
a
ainus võimalus/ 20. august 2017, 08:50
lihtkodanikuna mitte ise raevu ja vihaseks minna, sest see taoab kindlamini kui vaenlase nuga. Kõrge vererõhk, rasvumine, südame ja veresoonte haigused, astma, diabeet, langetõbi, psühhoosid -- need kõik on nii või teisiti tingitud hirmust, ärevusest, rahulolematusest, kurbusest, abitustvraevust. Viha ahendab veresooni, kurbus õhutab õgima jne. Ah et kas mul on head retsepti kõige selle vastu? Arvuti kaas kinni ja loodusesse. Ise olen liikumisuudega ja (sellest tingitult) ülekaaluline, aga ikka püüan kas või 500 sammu teha ões, õnneks ei ela autorohkes kohas.
ä
Ähh!/ 20. august 2017, 07:38
Selle loogika järgi on maailma suurim argpüks Truman(ameeriklased), kes saatsid sekundi murdosa jooksul teise ilma kahe linna elanikud. Sõna "argpüks" tähendus hakkab ähmastuma. Vanasti ma argpükse ei kartnud- lõin jalaga vastu maad ja nad lippasid, saba jalgevahel.
k
kui paljud oleks nõus,/ 20. august 2017, 06:51
et Eeesti riigile ja rahvale ohtlikke otsuseid teinud poliitikud jätta ilma riiklikust pensionist?
f
foksis "custom font" keelatud.../ 20. august 2017, 06:58
Eesti ühe e-ga, nüüd paistab ilusti välja
k
ka see,kuidas / 20. august 2017, 01:09
kaljulaid sai presidendiks,on argpükslik ja vastik.
x
xxxx/ 20. august 2017, 05:34
Ja ringiliikudes peidab ennast karja ihukaitsjate taha.
a
andke kannatust/ 20. august 2017, 00:36
ja mulle on jälle kaljulaid vastik - päevast päeva ainult demagoogitseb, kuigi kõik teavad miks need asjad juhtuvad
k
Krppks/ 20. august 2017, 08:52
Mida rohkem ma Kaljulaidi rõõmsat nägu vaatan, seda ilusam mulle Meri ja Ilvese nägu tundub. Nood vähemalt ei irvitanud.
t
T.Rex/ 20. august 2017, 12:59
Ilves ei irvitanud? Mina miskipärast tal muud nägu ei mäletagi. Aga Lennartit vajaksime me praegu tõesti. Oli mees, kes julges öelda ka raskeid asju ja, keda kuulati.
t
T.Mets/ 20. august 2017, 00:01
pildil oleva mammi peale ei saa pahandada, truult teenib oma leivaandjaid Brüsselist. Kurjustada tuleks nendega, kes ta meil paika panid.

A
../ 19. august 2017, 23:57
Argpüksiks seda tegelast küll nimetada ei saa, see on sihikindel tegevus, mida koordineeritakse kusagil mujal.. Ei sisserändele! Varsti pole turvaline enam kusagil kui kohe midagi selle sisserändega ette ei võeta. Piirid kinni ja mass tagasi saata oma kultuuriruumi!
n
NN pagulased = surm / 19. august 2017, 23:08
Niinimetatud pagulaste vastu võtmine tuleb lõpetada ja juba sees olevad ''pagulased'' tuleb välja saata!!! Need hukka mõistmised ja tühja juttu ajamine peale igat rünnakut ei aita mitte midagi , tegusid on vaja!!!
m
Mees/ 20. august 2017, 08:15
Coli bakteritele sõrmega vibutamine ei anna jah mingeid tulemusi. Nemad sellest keelest aru ei saa.
s
SMURF/ 19. august 2017, 22:49
Kersti Kaljulaid 2015. aastal : «Millist sõnumit edastab valitsus, mille mitu ministrit räägib mitu kuud rahvale, et peaasi on suruda vastuvõetavate põgenike arv võimalikult madalaks? Selline valitsus ütleb, et põgenik on väga halb. Lisame sinna juurde arutelud, milline põgenik on eriti halb (teisest kultuuriruumist ja teist usku põgenik muidugi) ja oleme andnud täiesti selge sõnumi: erinevus on probleem. Ebalusest saab alguse tõeline julgeolekurisk.»
TEISISÕNU : See valet levitav tädi peaks suu hästi kinni hoidma!
s
SMURF/ 19. august 2017, 22:56
Sm. Kaljulaid peaks endale selgeks tegema selle, millest tõeline julgeolekurisk tegelikult alguse saab ja ka selle ,et valetada ei ole ilus.
x
xxxx/ 20. august 2017, 05:36
Järelikult Kaljulaid ise on väga halb president,tavaline eurobroiler.
o
oks/ 19. august 2017, 22:24
vaenlase sõdur on nüüd haiglas, kõige halvenumi tal ei läinudki, kaastunne ja head paranemist
s
sai/ 20. august 2017, 06:39
priipileti soome kodanikuks saamisel?
m
marvan/ 20. august 2017, 14:04
saab isikukaitse programmi teise identiteediga ilmub kuskil välja mõne kuu pärast
s
Salliv tolerast/ 19. august 2017, 22:23
Kõige id poliitikud kommenteerivad terrorirünnakuid alati tähtsusetute sõnadega: see on argpükslik, nii ei ole ilus, sellele pole kohta ja mõistame hukka. Väga TORE TEADA.... et praegused juhtivad poliitikud on need argpüksid. Kui tahate, et midagi keegi ka korda saadaks, siis olete kohustatud valima EKRE poolt.
a
argpükslik/ 20. august 2017, 06:40
on mitte õppust võtta, vaid edasi lömitada prüsseli kapsaste ees.
e
Ehk / 19. august 2017, 22:21
Oleks sellise sündmuse kajastamisel võinuks olla tõsise näoga presidendi foto!
i
Irvitav nägu/ 19. august 2017, 22:02
See on võib-olla inimlik, aga lühinägelik.
(L.Meri)

p
pragma/ 19. august 2017, 21:55
kuidas need loosunglikud avaldused peaks praegusi ja tulevasi ohvreid aitama?
argpükslik on tegude asemel loosungeid loopida..
s
sellise/ 19. august 2017, 21:40
artikli juurde ei sobi naeratav pilt. Mingi kaastunne põhjanaabrite suhtes võiks ikkagi olla. See on iminestele niigi selge, et paljud poliitikud on raha nimel valmis kõigeks.
e
EV/ 19. august 2017, 22:16
Kui Laipsoo taolised hulgitapjad Eestis tegutsevad, siis küll niisugustkära päevde viisi pole. Üks artikkel infoks ja kõik.
t
T.Rex/ 20. august 2017, 13:07
Ükski laipsoo pole tapnud tahtlikult. Isegi keskmine röövmõrtsukas tapab vaid "vajadusest".
v
Väga leebed sõnad/ 19. august 2017, 21:24
Õige oleks olnud:"mõistame hukka".
Palju veel peab inimesi surema euroopas,et taibatakse piirid kinni panna?
m
Mees/ 19. august 2017, 21:50
Mulle tundus see väga vastikuna kui plaksutati ja öeldi, et me ei lase sellest häirida, me oleme tugevad. Peale head teatrietendust tavaliselt plaksutatakse. Ju siis oli seegi autoga rahva sekka sõitmine tugevat aplausi väärt - tehke veel.
t
TK/ 20. august 2017, 06:53
See ju tolerastide stiil
a
ats/ 19. august 2017, 21:17
Põhjus ei ole selles pussitajas ...põhjus on nendes inimestes kes neid siia võtavad...mina elan siin minul ei ole kuhu mina jooksma/põgenema peaksin.... Eesti on minu kodu mitte euroopa...
l
lihtsalt kapitalism/ 20. august 2017, 09:01
Põhjus on riikides, kes põgenike kodumaal kaose ja vaesuse tekitasid. Ka eesti kuulub Iraagi sündmuste tõttu sinna seltskonda..
i
inetu/ 19. august 2017, 20:30
s
sina/ 19. august 2017, 20:21
t
tahaks naerda sellise lo.lli jutu üle/ 19. august 2017, 20:21
aga valus on, et meid juhivad nii haiged poliitikud, kes ei hooli rahvast ja täidavad vaid etteantud käske ning lasevad võõraid tapjaid riiki. Kõik ikka brüsselile meeldimise pärast. Süda on paha vaadates meie juhte ja presidenti.
m
me peaksime/ 20. august 2017, 06:45
muutma oma valimissüsteemi - väga paljud inimesed on nii ülitähtsate kui ka üsna tähtsusetute uudiste peale nagu tuulelipud, ja sellised siis teevad valimistel otsuseid, et mis rahvast edasi saab...
e
Ei ole haiged/ 20. august 2017, 09:14
Küünilised, valelikud ja kinnimakstud tegelased ja hästi kinnimakstud. Presisendi tuludest 70% moodustavad väljastpoolt Eestit saadavad "vaikimistasud".
a
argpükslik ja vastik??/ 19. august 2017, 20:04
aga kas nende oma kodumaale laskmine pole just sedasama??
v
väga õige!/ 19. august 2017, 20:27
vastik ja argpükslik on brüsseli ja merkeli käskudele alluda.

ö
.../ 19. august 2017, 19:14
öelda "argpüks" moslemi kohta? Moslemite usk käsib allahi nimel tappa. Püütakse küll laveerida, et ei , islam pole tapjate usk , aga mils nad siis ise seda ütlevad. Siin pole midagi tegmist argpükslikkusega. Tapja on tapja ja moslemit ei muuda ei presidendi ega kellegi teise arvamus.
Kuritegu on teadlikulty lubada riiki tapja-rahvas.
t
TK / 20. august 2017, 06:56
iga tapetud või vigastatud Euroopa põliselaniku eest 100 moslemist pagulast seina äärde.
a
abdallahi/ 20. august 2017, 13:46
Päris hea mõte aga usu mind poomine mõjub tsurkadele paremini.
a
Aga.../ 20. august 2017, 21:52
Kõige paremini mõjub neile, kui nad surevad naise käe läbi, siis nad ei saa paradiisi. Seina äärde ja naistele relvad kätte.
j
Jaan Puumuna/ 19. august 2017, 19:11
pr. Luxemburgi kloon on eluvõõras ,see Turu pussitaja on moslemitele märter,ta veristas uskmatuid ja ta saab paradiisi, all-ahi paremale käle
ka eestis pani moslem naise põlema ja teine valas naise süütesegua üle ,kuid ei jõudnud tikku
tõmmata
ajaloost on teada fakt kuidas saadi lahti islami terroristidest ja nimelt nad söödeti sigadele.
m
maamees/ 19. august 2017, 18:58
See nime poolest president Kersti on Brüsseli vasall, kes sõrmega rida ajab et ülevalt tulevaid direktiive ja käske Eestis täide viib lihtrahva arvamus ei lähe talle üldse korda !
j
jah/ 19. august 2017, 18:44
On kaks võimalust, et elada Mogadishus:
a) kolida Mogadishusse;
b) tuua Mogadishu elanikud Euroopasse elama.
Tulemus on sama.
Milleks se hea on?
K
A/ 19. august 2017, 17:57
Kas taunida, noote(heliredelit) esitada või sõrme viibutada ei saaks?
u
uu/ 19. august 2017, 17:29
päris pikk nimekiri....kas ei oleks aeg sõnade tegemise asemel reaalseid tegusid tegema hakata???
u
uu/ 19. august 2017, 17:27
h t t p ://maailm.postimees.ee/4215151/ulevaade-suurimad-terrorirunnakud-euroopas-alates-2015-aastast?_ga=2.198129455.1254848041.1502711901-10667053.1453130593
e
et/ 19. august 2017, 17:32
siis sõnades mõistame hukka aga tegudes tassime neid rätipäid aina juurde...
e
et/ 19. august 2017, 17:33
siis sõnades mõistame hukka aga tegudes tassime neid r.tipäid aina juurde...
m
Miks KORRALIKULT/ 19. august 2017, 17:55
s
saab, sa lihtsalt ei oska aadressi leida/ 19. august 2017, 18:13
http://pmo.ee/4215151
saad küll.
Sa pead lihtsalt õppima mis osa on veebilehe ettelaafimiseks vajalik ja mis mitte.
Se ga= ja numbrite rodu ei ole üldse vajalik ja pigem segab loetavust. Kui see ära jätta, laeb lehe sama hasti ette. Ka pole postimehe veebilehele viitamiseks vajalik see sidekriipsudega sõnaline osa,
j
jaa/ 19. august 2017, 19:03
lihtsalt ei lasta läbi enam
d
Doris/ 19. august 2017, 17:17
Tapmine ei ole argpükslik tegu. See nõuab ikka omajagu julgust. Tapmine masstööna seda enam.

k
Kaua veel?/ 19. august 2017, 17:04
Ootaks presidendilt ja valitsuselt vastavaid samme, et sellised sündmused siia ei jõuaks. Siiani käitutakse vastupidiselt, mõistetakse hukka, samal ajal lastes selliseid riiki sisse. See ei ole normaalne, et poodi minnes, ühistranspordiga sõites või tänaval jalutades võidakse kõri läbi lõigata. Või rammitakse sõidukiga rahvamasse.... Kuhu me jõudnud oleme? Miks ikka veel midagi ette ei võeta? Palju selliseid rünnakuid veel peab juhtuma? Tavakodanikud on ammu aru saanud mis toimub, võimuladvik on lollid või mängivad lolli?
m
Ma ei tea, aga/ 19. august 2017, 16:49
u
Uudu/ 19. august 2017, 19:11
p
pensionär / 19. august 2017, 16:39
Silven, Solo ja Sacko on Lääne-Aafrika päritolu. Täna on nad Eestis, Vao külas lõksus olevad asüülitaotlejad. Nad tahavad, et terve maailm näeks kuidas Eesti pagulasi kohtleb. 10.08.17 Delfi TV-st. Minu meelest on see nende appikarje. Täna oli see veel verbaalne. "Homme" mõistab "president" nende käitumise hukka ja lisab, et nad on argpüksid. Ma ei ole irooniline.
M
......../ 19. august 2017, 18:48
Muidugi tuleks nad lõksust vabastada ja koju saata,
e
eesti taat/ 19. august 2017, 16:25
õhtulehega ei kõlba isegi tagumikku pühkida!
i
idealist/ 19. august 2017, 16:23
On mul kahju sellest, et Kersti ei tea usust miskit, ometi on Pärt tema muusika ja allahhi pole olemas. Seda olemasolu jagan ja Jumalikkussesse usun, muid põleks vast tasunud ka elada.
t
Teisitimotleja/ 19. august 2017, 16:19
Miks sellist iba suust valja ajada. Keda see aitab? Euroopa vajab tegusi mitte tuhje sonu.
a
Andres/ 19. august 2017, 16:18
Minu Kiri:
Lp. linnavalitsus ja Urmas Klaas.
Kust olete omale võtnud õiguse asustada Tartusse inimsmuugeldajate "kaupa"? Mina, minu isa ja vanaisa ei ehitanud oma kodu-Tartut selleks, et see asustada aafriklaste või Lähis-Ida moslemitega. Vanaisa kaitses oma kodu Vabadussõjas. Ka kukkunud Rõivase ja tänasel Ratase valitsusel puudub mandaat selliseks tegevuseks! Tartus juba elasid Jaamamõisas vietnami illegaalid. Nüüd siis panustate maksumaksjate raha inimkaubanduse kuritegelikku ärisse!? Ei, ja veelkord EI ! Eestimaa, eestlased ja Tartu ei võlgne Aafrika aafriklastele ega moslemitele midagi! Oodin , kaitse meid! Rindejoon on juba Belgias ja Rootsis.Eestis põletatakse inimesi elusalt. Ajaloolasena teate hästi, millega tuleb selle eest kord maksta.
Vastus: ametkondlikuks kasutamiseks 12.04.2017 kuni 12.04.2092. !!!!
t
TK/ 20. august 2017, 07:01
Valitsev klikk kardab riigi tegelikku peremeest- rahvast ja püüab salastada kõik. Sama, mida tehti vene okupatsiooni ajal . Kompartei ja zampoliti tegevus elab edasi.
e
Ettevõtja/ 19. august 2017, 16:18
Sotsid ootavad, millal esimene eestlane nuga saab.
Me oleme julged. Julge hundi rind on haavleid täis.

e
eesti taat/ 19. august 2017, 16:17
no see praegune rahvale tundmatu proua president on Brüsselis miskit moodi ränka pappi kokku ajanud, ehk kulutab maksumaksja raha vähem, aga see eelmine reformierakonna poolt paika pandud jänki oli paljas nigu püksinööp, nüüd peame selle reformikaabakale kingitud talu üleval pidama!
k
klounistmu.tt/ 19. august 2017, 16:01
a kui meriklasiad lennukitelt syyrlastele ja iraaklastele pommem päheviskavad kaugemaa tagant see ei ole vöi
e
Euroopa Liidus käimasoleva partisaanisõja kõige/ 19. august 2017, 15:58
huvipakkuvam aspekt on küsimus sellest kuidas on demokraatlik Euroopa valimissüsteem võimaldanud pea kõigis liikmesmaades üheaegselt võimu juurde viia sellise hulga ebaadekvaatseid ,silmakirjalikke ning isiklikelt inimlikelt võimetelt absoluutselt saamatuid poliitilisi broilereid.
n
no ei tea/ 19. august 2017, 16:10
vaatasin Austria presidendi kordusvalimisi ja ei uskunud oma silmi.Pandi kummitempel paika ja kõik.
a
arvamus/ 19. august 2017, 18:41
Eks ikka raha valib ja seda antakse "õigetele" kandidaatidele või usud tõesti, et kõigil on võrdsed võimalused. Massimeedia peremeeste valiku kohaselt kas kiidab taevani või tambib mutta ja mõnda tambitakse isegi siis kui ta imekombel valitud sai, sest ei "laula" ettekirjutatud noodi järgi.
g
G/ 19. august 2017, 15:45
Paraku presidendiproua eksib. Ei ole argpüks. Kangelane hoopis. Oma lähedaste ,sõprade ja usuvendade- õdede jaoks. Oleks aeg mõistus ja loogika appi võtta.
l
Leiti.../ 19. august 2017, 16:00
...ka ikka artiklile pilt- rõõmust pakatav nägu !
m
Mees/ 19. august 2017, 21:56
See ju Õhtuleht! Mida neilt rohkem tahta
a
Aga.../ 20. august 2017, 21:59
see pilt sobib täpselt Brüsseli broileri olemusega. Sõnadega mõistab hukka, tegudega toetab mõrvareid.
t
tulevane EKRE valija/ 19. august 2017, 15:41
Eesti kvoot on null, valimistel näeme! Oma kodu kaitseks, anname tuld!
k
kuulete...?/ 19. august 2017, 15:19
kõik illegaalid ja migrandid värisevad nüüd hirmust ja jätavad oma tapmise mõtted, nende hirm on nüüd suur, keegi ei taha argpüksiks saada!
Tule taevas appi suhtumist ja hoiakuid...
k
kallis tädi/ 19. august 2017, 15:15
see sinu soe õhk ei maksa mitte midagi! Maksab see kui keegi tahaks ennetada meil sama kordumast aga isegi sina tood seda terroit võõraste näol meile aina juurde. Miks te piire ei sulge? Kardate brüsselist ata-atat, häbi teile!
m
MMM/ 19. august 2017, 21:58
Eile nägin Magistrali keskuses kahte aafriklast ja mõlemal oli lapsevankris oma kastan. Nad sigivad ju hirmsa kiirusega. Ots on lahti tehtud.
a
aszx/ 19. august 2017, 15:12
Siis kui vene väed kõnnivad vabalt euroopasse tuleb nende narride suust samasugune kommentaar ja ärahoidmiseks ei tehta mitte midagi, jälgitakse pingsalt olukorda nagu ütles soome president täna.
j
jah/ 19. august 2017, 15:17
jälgitakse pingsalt, kust leitakse uued tapetud. Aga tapatöö ära hoidmiseks ei tehta midagi.
t
to 15.12/ 19. august 2017, 17:30
ütle ajaloost üks kordki,kui vene väed on poolast kaugemale euroopasse tunginud,napoleoni ja hitleri aeg ei lähe arvesse,tead isegi miks.
s
Sa vist unustasid Berliini!/ 19. august 2017, 22:54
Sa vist unustasid Berliini!
t
to Sa/ 19. august 2017, 23:07
On öeldud ju, et "hitleri aeg ei lähe arvesse".

t
19. august 2017, 15:11
targutada oskavad need juhid kõik,aga mida konkreetselt te ära olete teinud,et sellised juhtumid ei korduks? nüüd jõudis moslemiterror lõpuks soomesse,kas järgmine on eesti? mida te siis teete,pläägutate ikka niisama?!
k
19. august 2017, 15:04
kahepalgeline targutaja , mitte rahva poolt armastatud autoriteet .
t
ta on teile kohale pandud targemate poolt Ovaalkabinetis/ 19. august 2017, 19:38
aga miks peaks olema vastik ja argpükslik ??? See ju armastuse usu toojate igapäevane töö ?
Tule,taevas,appi!
Kui Tallinnas tuline töötav akadeemik katsus eestlast maha lüüa,kriiskasid lehed (k.a. Õhtuleht) , et eestlased läksid kaklema.
h
Huvitav,/ 19. august 2017, 14:39
miks puudus sellest loetelust väljend-oleme kurvad jne.?Tavaliselt tuleb ju midagi taolist ja hoolimata kõigest,peame olema tugevad(arvatavasti moraalselt!?)ning mitte laskma ennast provotseerida ja ,mis kõige tähtsam-olema sallivad!
j
julge president / 19. august 2017, 14:58
ütles argpükside kohta karmi tõe välja.
j
Julge president?/ 20. august 2017, 11:41
Milliste argpükside kohta? Kas nende argpükside kohta kes usu nimel oma elu ohverdavad? Ei tundu arg tegu! Millist julgust on vaja meie presidendil et sooja auru suust välja ajada?
a
ajakirjanikud on pealkirja ja pildi/ 19. august 2017, 15:03
"osavalt"kombineerinud?
Kurbust ei näe kuskil!?
e
eakas eestlane/ 21. august 2017, 11:41
Miks peaks kurbust väljendama? Meil tuleb sellega ju harjuda, selline elu muutub meile kõigile igapäevaseks ja tapatalgud pole midagi, mille üle imestada või kurvastada, see viimane jääb nagunii lihtrahva osaks, sest meie iseseisvuse mahamüüjaid valvad ihukaitsjad, mitte ainult Eestis vaid igal pool Euroopas. Kuni pole tapetud ühtegi tipppoliitikut ei muutu midagi.
k
Kes teab/ 19. august 2017, 14:25
Miks mikseri suu on vett täis, või on hukkamõistmine ära tüüdanud? Või läks ekskursioonile karupeesse.
a
arvamus/ 19. august 2017, 14:32
Võib olla on Mikser parasjagu selle karu beez,mille berejanuline sots tappis
j
19. august 2017, 15:16
jah,mikserdaja ja anvelt ja lubjakas jm.targutajad on nüüd vait nagu kuldid rukkis,avanditest,pangedest ja krummidest pole ei kippu ega kõppu?! kapis pole kolle,küll aga leidub piisavalt kohalike l o l l e.
p
pakun/ 19. august 2017, 15:22
samuti, uurib pees asjaolusid ja nokib näpuga seda soolikat, siis pistab näpu musisse, killer-sots.
t
teadagi/ 19. august 2017, 14:22
Oleks mõnd zaeedi pussitatud, istuks see krõhva juba Turu haiglas apelsinide ja lilledega kannatanu voodil ja häbeneks soome rahvast.
y
Yeah, Sherlock!/ 19. august 2017, 14:18
Pussitamine on vastik jah. Vist. Nii targad sõnad presidendilt.
e
eestlane/ 19. august 2017, 14:15
Meie kvoot on 0.Ei ühtegi terroristi ega naisepõletajat enam Eestisse
s
sa ei salli õiget kultuuri/ 19. august 2017, 19:39
oled okupant ja putinist ja ....
r
Raivo/ 19. august 2017, 14:13

s
19. august 2017, 14:08
See argpükslikuse jutt kõlab juba kolm aastat eu residentide suust ja seejuures käib muslimitegu euroopa täimine täie hooga,terrorit tellivadli lääne valitsised,sest nendel massoonidel omad plaanid.
o
Ongi Põlastusväärne,/ 19. august 2017, 14:06
aga veelgi hullem sellest on meie endi poliitikute tegevus oma rahva ohtu seadmisega. Meil omal on 25 aastane kogemus reaalselt olemas, et suhteliselt sama kuluuri taustaga rahvus ei suvatsegi inegreeruda meie pisikese kogukonnaga. Millisel põhjusel tahaks seda tegema hakata täiesti erineva kultuuriga rahvas? Me võime siin hukka mõista ja solidaarsed olla, aga see ei aita tegelikult meie oma kuluuriliste väärtuste säilimist. Räägitakse kogu aeg meie väärtuste eest seismisega. Kuidas????
m
mida sa siin soigud/ 19. august 2017, 14:46
sinutraoliste arvamus ei huvita karavanijuhte mitte kaameli habemekarva võrragi.
m
meiti väärtused on liivas/ 19. august 2017, 19:40
Sahhara liivas ja kuumades astrofüüsikutes ning geodeetides
t
Tiit Kirss/ 20. august 2017, 07:10
Meie poliitikud seisavad meie eest oma rahakotte täites- mida rohkem pee brüsseli poole uurakil, seda rohkem brüsseli isandad juudaseekleid puistavad.
m
määratud president/ 19. august 2017, 14:01
Argpüks on see, kes ei julge presidendiks kandideerida vaid saab selleks põrandaaluse ühiskassa otsusega.
a
Argpüks on rääkinud/ 19. august 2017, 13:52
Argpüks ei julge oma peaga midagi otsustada, sest kardab oma 18000 eurost juudaseeklitest ilma jääda.
1
19. august 2017, 16:42
l
Leinalint lipu küljes/ 19. august 2017, 18:03
No 5000.- jääb ju järgi. See meie maksumaksja raha ja KK saaks puhta südametunnsitusega eesti asja ajada.
Aga kuna prüssel maksab rohkem, ajab KK prüsseli asja.
Ma ei taha teda homme telekast vaadatagi. Vastik.
Lipuheiskamise üle mõtlen ka veel.
k
kas ei meeldi mister Ilvese auks/ 19. august 2017, 19:43
täis siristatud eestlaste lipp ? Kui mõistmatu võib mõni olla.
t
tema eest otsustab paikapanija/ 19. august 2017, 19:42
Ovaalkabinetist . Ta ei peagi mõtlema ja ega teie tahtmisi suuda isegi Allah täita
e
etskae/ 19. august 2017, 13:49
euroopa poliitikutelt ainult sönad - see oli ju ette näha kui Merkel lubas nn.odava tööjõu kõik vastu võtta jne. !? Jutulinnud!
m
Mees/ 19. august 2017, 22:06
Nad peaksid saama kõik rekkavendadeks, siis oleks põnev elada.
8
8 inimest pussitanud???!/ 19. august 2017, 13:47
Kus siin argpüks on?
Hark püks on Kaljulaid!
Kes ei aja selga sirgu nagu!
Ungari
Poola
Tsehhi
Slovakkia
Horvaatia RIIGIPEAD!
Ei ÜHTEGI PAGULAST!
P.S!
Nüüd on sinna lisandunud veel ka LEEDU!
Proua president!
Kus on TEIE julgus???
n
näh/ 19. august 2017, 13:51
tema ju meil kummitempel.
a
Andres/ 19. august 2017, 13:53
Brüsseli külvivolinikul pole julgust vaja, temal on juhendid.
s
19. august 2017, 14:17
Sellelt reeturilt ära riigimehelikkust looda,talle ei lähe põlisrahva heaolu korda,see teb kõik mis Merkel käsib.
v
vergi toon/ 20. august 2017, 08:39
See pole riigimehelikkus, vaid riiginaiselikkus
o
ookeani / 19. august 2017, 19:44
t
tegelikult/ 19. august 2017, 13:46
on argpükslik ja vastik see, et nii palju migrante vastu võetakse. Seadused peaksid olema karmimad uute tulijate suhtes.
a
aga/ 19. august 2017, 17:14
tegelikut pole ühtegi sellist vaja siia tuua
o
oot/ 19. august 2017, 13:45
No aga kes pagevad abi vajavalt kodumaalt? Kas mitte argpüksid?

t
Tim/ 19. august 2017, 13:37
See on argpükslik ja vastik,et iseseisva riigi riigipead ei võta riigi ja rahva kaitseks tarvitusele meetmeid mis neid terroristide eest kaitseks.
a
arvamus/ 19. august 2017, 13:37
Vastik on see,kuidas Kersti presidendiks sai
u
Uudu/ 19. august 2017, 19:10
k
kes kellega käib/ 19. august 2017, 13:37
Samas stilis käib asi ka Jeruusalemmas, kus igal ristmikul seisab relvastatus politseinik või sõdur. Seal lastakse pussitaja kohe ka maha. Sunniitide kõige suuremad vaenlased on šiidid, seejärel kristlased ja alles siis judaistid - aškenazid.
Šiitide vaenlaste edetabelis on esikohal sunniidid, seejärel kristlased ja judaistid - sefardid.
Vennad Muhameedlased on aga seotud Brüsseli vabamüürlusega ja moodustavad antikristliku liidu.
k
kuidas / 19. august 2017, 13:35
saab 20 inimese pussitaja olla argpüks?
w
Wann wird man je verstehen .. oh, when will they ever learn... mil ükskord mõistad sa/ 19. august 2017, 17:52
aga vot seda sulle kõne tekstides lahti ei seletata, sest sind ei peeta mõtlevaks inimeseks kellega debateerida. Poliitik edastab vaid loosungi, milles on äraleierdamiseni kuritarvitatud emotsioneerivad sildistavad omadussõnad.
Kui poliitik ütleb teisele isikule et ta on argpüks ja tema teod on argpükslikud, siis kuidas sellest aru saada kui võtta arvesse et argpükslus on negatiivse ja halvustava tooniga omaduste hulka liigitatav?
Kas terroriste provotseeritakse (ära-ole-argpükslik) olema veel julgemalt julmemad ja võikamad ja kasutama veelgi võimsamaid relvi ja erivahendied sest senised rünnakud on olnud poliitiku retoorikas kirjeldatud kui argpükslikud?
Nüud saate isegi aru, et kõik see jutt mis välja tuleb on vaid tühi kõne.
See ei ohja midagi. See ei peata midagi. See isegi ei kanna endas rahustavat mõtet, juhiseid või suuniseid, vaid sisaldab hoopiski provokatiivset väljakutset, mille teine pool võib isegi vastu võtta..
p
19. august 2017, 18:28
PUssitaja on vastikult argpükslik, sest ei julge ega tahagi tegelikust taustast ajalehe artiklit kirjutada kõigile teadmiseks.
n
Nii vastik/ 19. august 2017, 13:32
et võtab kohe naeru näole.
a
Andres/ 19. august 2017, 13:32
Vastus on oo... bläää....
h
Harri Kingo/ 19. august 2017, 13:32
Argpükslik on vaikida juhtunu taustast, põhjustest, otsestest soodustajatest, kes on sellise õuduse oma riiki toonud. Ja nende inimeste inimvaenulikust, oma rahva vastu suunatud tapbvast poliitikast. SEE on argpükslik, proua president.
ä
Ähh/ 19. august 2017, 14:08
Pole ta mingi president ega proua.
p
proua/ 19. august 2017, 14:15
Ta on samapalju proua kui Zdanov oli härra.
a
adventist/ 19. august 2017, 14:19
Jah Harri,ma näen kah selles Kaljulaidis ainult mingit Brüsseli ja Merkeli robotit,kel loosungid ja hüüdlaused peas.
i
Issand/ 19. august 2017, 13:30
Kui õõvastavalt tüüpiline lalin.

p
pensionär / 19. august 2017, 13:29
Ma ei ole irooniline. Küsin tõsiselt, et kuidas on selline rünnak argpükslik? Vob-olla on selline rünnak appikarje. Kristlik tsivilisatsioon on vedanud-meelitanud täiesti teistsuguse käitumisega "imetajad" enda kultuuriruumi ja siis jätnud nad iseenda hooleks. Nad ei kohane siin ju mitte kunagi.
k
kas sa näed,/ 19. august 2017, 13:21
presidendil läks kohe tuju paremaks, nägu laia naeru täis!
n
näh/ 19. august 2017, 13:35
aga miks ei?Turvad ees ja taga.Vajaduse korral ka riidekapis ja voodi all.Võtab ju näo naerule kui mingit hirmu pole vaja tunda.
k
kodanik/ 19. august 2017, 13:16
Ja mida sina Kaljulaid oled teinud või kavatsed reaalselt ette võtta, et Eestis selliseid asju ära hoida? Heietused teemal: argpükslik, vastik, me ei karda ja me oleme nüüd kõik barseloonalased või turulased jne. on lihtsalt rahva mõnitamine,
a
adventist/ 19. august 2017, 14:11
Rohkem kui mõnitamine,see on päriselt põlisrahva hinge vägistamine,stiilis et oi kui argpükslikud need kurjategijad ikka on ja siis tuuakse neid stoilise rahuga edadi sisse,see ongi hinge ja näkku sülitamine ja pähe pissomine,rahvas on valitsusele kõnts.
s
19. august 2017, 14:12
Saadeti modereerimisele,kui vadyik ikka see tsensuur on,jube reeyur peab olema et normaalne kommentaar endale jätta,fui.
k
Kadriorg leinab pidutsedes/ 19. august 2017, 15:54
isegi solidaarsust enam ei viitsita näidelda - ei Soomega ega Hispaaniaga. Leinaajal peab homme pidu.
j
JahMina/ 20. august 2017, 00:36
Ma austan Teie,kui Eestlaste President Eestimaal. See on vastutus,mille olete saanud Maalt kuhu ka Teie kuulute ja see miljon Eestlast,kes loodavad Teile...olge tugev ja aus,et teenida meid Eestlasi - meie maa ei ole suur ja rikas aga Eestlased soovivad elada nii nagu elasid meie ja ka Sinu Esivanemad Austus neile,et me oleme Rahvus ja veel killukene Maad sellel Baltic Sea meil on Tartu ja Enn Tartu meil on Saaremaa ja Lymanda/Koimla/Karala/Atla....kahjuks ausad tuhanded vaesed Eestlased Eestimaal Maa ja Rahvas Palub Teid aidake meid ja Meie Eesti Rahvast.
m
murueit/ 19. august 2017, 13:15
Argpükslikule ja vastikule j'rgneb.
me mõistame hukka
me ei lase end provotseerida
me oleme tugevad
me ei kiida heaks
me elame edasi
...
j
Ja/ 19. august 2017, 13:27
Me peame lõpetame nende muidusööjate katmise, toitmise ja õigustamise.
n
no ja veel lisaks-/ 19. august 2017, 15:11
me karmistame turvameetmeid.
Kõige kindlam TURVA on neid siia mitte sisse lasta ja pikemas perspektiivis on
Eesti ?Kus see asub?(turistide arutelu)
Vastus:Aaa,see on see turvaline riik,kus metslasi pole,vaat sinna läheme puhkuse ajal.
s
seitsmenda päeva adventist/ 19. august 2017, 15:19
kuna inimene on tihtipeale kade,siis parem kui keegi ei teagi et meil muslimeid pole,et ei kaagutataks kadedusest omal maal.
s
sul võib õigus olla,/ 19. august 2017, 16:04
kuid kuna mujal kõik "mustab",siis "valge"Eesti oleks turismimagnet ja turistid toovad päris kopsakaid summasid riiki.?
ü
üx/ 19. august 2017, 17:28
Soomlastele meeldibki Eesti juba rohem kui Rootsi, huvitav küll miks???
s
19. august 2017, 18:45
Selline uudis oli YLEs jah.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee