Maailm

POOLA BARCELONA RÜNNAKUST: ütlesime sisserändele „ei“ ja meil pole sellised asjad võimalikud

Denes Kattago, 18. august 2017, 14:12

176 KOMMENTAARI

v
Vanaema maalt/ 21. august 2017, 11:10
Jah, rahvas ütlebki kindla ei. Valitsus tegutseb aga vastupidiselt, eirates rahva ohutunnet ja iseolemist oma riigis. Suur igatsus võõrtööliste ja väärusundite järele suurtel parteidel(sotsid) on vääramatu. Ja ikka on nii-kel võim, sel õigus. Kõlav loosung, et RIIK on rahvas, tegelikkuses ju ei pea, sest mitu referendumit meil olnud on??? See on asi, mida valitsejad kardavad kui tuld. Ja samas Poola lähebki oma teed, kartmata Brüsseli tigedat nägu. Kui armetud me pugedes välja näeme, ei morjenda libedaid selle , võim annab õigused meist üle astuda.
t
tubli, Poola/ 20. august 2017, 13:14
normaalse mõtteviisiga, mida paljude maade, kaasaarvatud eesti, kohta kuidagi ega kunagi väita ei saa.
s
seitsmenda päeva adventist/ 20. august 2017, 09:25
Eesti rahvas ütleb ka ei,aga valitsus ja president vilistavad rahva arvamusele.
m
Müts maha/ 20. august 2017, 00:51
Poola ja tsehhi riigijuhtide ees,vot need on tublid ja julged inimesed,kes ütlevad tõe välja küürutamata lolluse ees
m
meez/ 19. august 2017, 12:33
Kui praegusest riigikogu liikmetest peaks enamus tagasi valitud saama siis olen Siimukesega nõus tema väitele ,et 70% eestlasi on purulollid.
t
Tiit / 19. august 2017, 07:52
Poola valitsus hoiab ja kaitseb oma rahvast. Meie eliit- punasotsid, isamaalitsikud, refkommarid, kesikud aga küürutavad brüsseli komissaaride ees ning täidavad võõrsilt saadud ülesanded 1000 protsendiliselt. Eesti rahvas, ärka ja mõtle, mida need erakonnad sisuliselt teevad EV põhiseaduse kindlustamiseks ja rahva säilimiseks. Ainult suurenev maksukoormus, orjapalk, poliitiline enesekiitmine.
t
Tiit Kirss/ 19. august 2017, 07:47
Poola valitsus hoiab ja kaitseb oma rahvast. Meie Brüsseli käpiknukud - sotsid, isamaalitsikud , reffkommarid ja keskeikud täidavad Brüsseli käske 1000 protsendiliselt- nende eesmärk on komissari onudelt kiita saada. ui kodumaal jalgealune põleb Brüsselis soe koht saada jne. R
m
m50/ 19. august 2017, 06:12
Tallinnas käib aktiivne ehitamine , sama toimus Helsingis ,enne kui toodi massiliselt pagulasi .

p
pealik/ 19. august 2017, 05:57
Aga meil ruotsis on kõik rahulik , ainult 200 vägistamist ja 1000 tapmisähvardust.
n
nüüd vaatame üksteisele silma/ 19. august 2017, 00:14
kallid kaaskommijad. Kes valis POOLA Parlamendi? RAHVAS. Kes valis meie banaania parlamendi- rahvas, meie kõik siinolijad sealhulgas. Kes algatas inimkaubanduse meil? Ooravabande!!! Kes on kõige populaarsem bande täna?
l
Lihtne vastus/ 19. august 2017, 03:49
Põlisrahval on reformarid, migrantidel kesikud, kolhoosnikel ekre.
k
korrektuur/ 19. august 2017, 07:25
"reformarite" asemel lugeda nüüd ja edaspidi "deformarid"
t
to lihtne vastus/ 21. august 2017, 16:56
Ohh, palgaline kommentaator, ära oled tüüdanud juba.
t
TK/ 19. august 2017, 07:55
Meie parlamendi valis e- valimiste serveri operaator.
t
tõsielust/ 18. august 2017, 21:46
Poola on õigel teel ja saanud see tõttu EL-lt ähvardusi sanktsioonide rakendamiseks. Kindel ei peab jääma, sest Poola ja teised Ida Euroopa riigid ei järgi terrorismi mahitamist
t
tulevane EKRE valija/ 18. august 2017, 21:44
Eesti kvoot on null, valimistel näeme! Oma kodu kaitseks, anname tuld!
n
nõus/ 18. august 2017, 21:43
m
Maamees/ 18. august 2017, 21:42
Huvitav, kuna Euroopasse jõuab see kohale? See mis praegu toimub on tsiviliseeritud Euroopa lõpu algus. Mida ütlevad selle kohta meie lapsed ja lapselapsed? Enamus kes siia rändavad tulevad ikka head elu otsima.
i
Indrek2/ 18. august 2017, 21:16
Pole tõhusaid vahendeid?? Adolf juba teadis mida prügikaladega teha tuleb - asi siis temast õppust võtta?
a
Adolf teadis jah!/ 18. august 2017, 21:31
Poolakaid ta tappis jah mehiselt, ainult kõiki ei jõudnud, enne lõppes sõda. Tal olid Türgi ja teised islamimaad ka suured liitlased. Stalin jäi Poolas kõvasti talle alla.
e
eesotsas/ 18. august 2017, 21:09
merkeli,makaroni jpt.sõjarditega,nigel ütles õieti,et eu..klu-bi ma..fia

j
Juulius/ 18. august 2017, 20:31
On veel sirge seljaga mehi, kes ei paindu piitsa ja prääniku alla.
E
,/ 18. august 2017, 19:36
Eurohunta on meie rahvale kõige suurem oht viimase saja aasta jooksul.
h
huvitav/ 18. august 2017, 18:44
miks kommentaar, kus ma lasen poolat elada, ei vastaÕL kommenteerimistingimustele?
m
matsu/ 18. august 2017, 18:44
Ukrainas on vene terrorism ja poolas on ka see võimalik, kui Ukraina ei suuda enam vastu pidada.
p
Paar miljonit venelast on tulnud!/ 18. august 2017, 19:57
Poola noored põgebevad oma pommiaugust euroopasse ja massiliselt tuuakse sisse ukraina venelasi nende asemele. Poolast on lahkunud 17 miljonit poolakat. Küll tuleb neil ka nagu meil üheksakümnendatel, kui Eestis iga nädal oli mõni plahvatus.
k
kala/ 18. august 2017, 21:02
ainult 17 miljonit noort ??? Mul andmed et 170 miljonit. :-))
t
to kala/ 18. august 2017, 21:32
Mingi 17 miljonit kokku, mitte ainult noored. Miljoneid USAs, Saksamaal, UKs ja mujal.
t
to matsu/ 21. august 2017, 17:02
Ära kirjuta lollusi. Poolas praktiliselt venelasi ei elagi.
Poolakad on väga jõuline rahvas, ei poe ja julgevad öelda välja, mida arvavad.
Meil pugejad eesotsas.
t
Tim/ 18. august 2017, 18:18
Poolakate ees mütsmaha. Aga teie sallijad ja tolerandid kes te siin lahmite mõtetute mõtetega olete sama palju nende terroristide poolt tapetute verega koos kui terroristid ise.Sest tänu teile said ja saavad siia need terroristid tulla.
a
aga/ 18. august 2017, 21:12
enamik siit inglismaalt läheb koju tagasi
t
Taat/ 18. august 2017, 18:08
Siin maailmas ei ole midagi kindlat,kuid tegutseda tuleb selle nimel,et sisseränne tuleb lõpetada ja niinimetatud pagulastele range kontroll! Euroopa on,oli ja jääb valge inimese koduks!!!
m
matsu/ 18. august 2017, 18:46
Kui esimesed nüüdisinimesed siia jõudsid, siis nad polnud sugugi valged. Neandertallased olid palju heledama nahaga.
j
juga/ 18. august 2017, 21:21
Küll ikka mõnele on palju aastaid ja hea mälu antud!
m
matsu/ 21. august 2017, 11:20
Sina kohe nagu maailmalooja ise, ise teinud, ise näinud? Ja milline ajalugu sinu sulest veel kirjutatud saaks, ei kujuta ettegi.Ole nüüd kena, ära ületa oma võimekuse piire, on targemaid ja ausamaid siin ilmas, kui Sina.
m
mari/ 18. august 2017, 18:04
Eks sellist otseütlemist tahaks Eestiski rohkem kuulda.
k
kooliraadio.ee/ 18. august 2017, 18:03
Pagulaste vastuvõtmise seaduse tühistamise hääletustulemused Riigikogus. Pagulaste vastuvõtmise vastu olid ainult EKRE liikmed.
https://www.riigikogu.ee/tegevus/tooulevaade/haaletused/haaletustulemused-kohalolekukontroll/c28a57a...
m
mee/ 19. august 2017, 14:40
Kas leidub lolle kes senise riigikogu liikmed tagasi valivad?
j
jan/ 20. august 2017, 22:20
ja 47 neist .. maksumaksja raha kulutajat..ei suvatsenud kohale minna. Teema pole vist nende jaoks aktuaalne.

a
Aix/ 18. august 2017, 18:03
Hea on vaadata mida meie poliitikud teevad nüüd, näha neid selles valguses keerutamas ja rääkimas kuidas sisseränne on ok ja kuidas meil on tööjõu defitsiit...jne jne jne
a
abdallahi/ 18. august 2017, 17:08
Aga meie valitsuses istuvad p.a.s.a.k.o.tt.i.d.est rahvareeturid
v
väike taks/ 18. august 2017, 17:26
Sisserände kiitmine ja Kreeka laenud on ikka reformierakonna pärisosa. Praeguse valitsusega on seda oravate essu raske seostada.
x
xxxx/ 18. august 2017, 17:43
Kui võrrelda Poolaga on meie preskud lihtsalt saast ja isamaamahamüüjad.
m
money,money/ 18. august 2017, 20:14
naeratavad poliitkaltsud , käpuli merkeli ees.
a
aga/ 18. august 2017, 17:07
eks siin oleks nüüd lällamist küll, aga valimised tulemas, sellest hoolimatta reformi reiting tõuseb. ulme.
a
ajakirjandustöötajad/ 18. august 2017, 23:34
võiks ekstra hoolega oma sõnastusi kaaluda - tegemist ka ju teie järeltulijate turvalisusega
e
18. august 2017, 16:58
elagu Poola ja tema targad juhid !
1
101 riigikogulast/ 18. august 2017, 17:11
Eesti on nõus vastu võtma 560 pagulast,see on meie kohus.
j
Ja selgroogu ei ole?/ 18. august 2017, 18:08
p
Paul/ 18. august 2017, 18:28
Kes teid kohustab seda lollust tegema?
Selline kohustus tuleb tühistada ja oma rahva arvamust kuulata või astuge kogu reeturliku pundiga tagasi.
t
to 17. 11/ 21. august 2017, 17:37
Lõpeta ära, palgaline kommentaator.
Neid siin juba praegu üle 560.
v
Viva Pologna!/ 18. august 2017, 18:07
Mul on Helsingis 2 korterikaaslast Poolast.Väga toredad ja sõbralikud.Kui nädalavahetusel klaasi tõstame,siis-Viva Estonia ja Viva Pologna (viimane minu poolt).Nad oskavad vene keelt,aga põhimõtteliselt-njet.Inglise keeles suhtlemegi.
Nad ei mõista,milleks vaja islamirämpsu sisse vedada.Igatahes-olgu poolakatel selgroogu edaspidigi!
j
jaah/ 18. august 2017, 21:34
Need keskealised ja vanemad poolakad kellega mina olen suhelnud eelistavad vene keele oskuse korral ikka seda vene keelt...lihtsam. Noortel,ei vaidle vastu,teine lugu.
t
tom/ 18. august 2017, 16:16
Sügav kummardus ja lugupidamine poola rahva ja riigijuhtide ees kellel on säilinud väärikus ja mehisus.
s
sama siin/ 18. august 2017, 16:56
Poola valitsus vähemalt hoolib ennekõike oma rahvast.
a
aszx/ 18. august 2017, 16:07
Eks tulevikus ongi Poola,Ungari ja mõned üksikud riigid veel euroopas kuhu mõistusega rootslased,sakslased,soomlased jne... kolivad. Mul on hea meel et olen elanud normaalsel ajal ja hea meel et minu silmad ei näe euroopat 100 aasta pärast,see on kindlasti väga masendav ja jube.
t
to matsu/ 21. august 2017, 17:40
Palgaline kommentaator, ära provotseeri.
m
matsu/ 18. august 2017, 23:03
Helesinine unistus, et keegi siia tulla tahab. Vastupidi, eestlased lähevad minema, kui vähegi pealehakkamist ja võimalust. Eriti noored.
u
ulme/ 18. august 2017, 16:03
No Poolakad on nii kõvad katoliiklased, et nad ei laseks iial sellist teist usku enda riiki. Kui ikka ca 87% riigis on katoliiklased ja kirikus käivad ca 75% kogu aeg, siis loomulikult ei ole see võimalik. Asi on usus juba.
Meie ju taarausulised, mämmutame kaasa, kaitseme vaid puid.
o
On veel katoliiklasi/ 18. august 2017, 16:11
Itaalia, Hispaania, Leedu... Ometi nad lasevad. Sealt kust algas vägivaldne ristiusustamine algab ka Euroopa islamiseerimine. Kord juba loodud institutsioone tuleb ära kasutada. "Ou le pape François s'inclinant devant les satanistes du Bilderberg et du Bohémian Club https://gloria.tv/media/UxUrVPrEZvd
u
ulme/ 18. august 2017, 16:15
On aga Poolas on see eriti tugevalt veres, see katoliiklus. Ja ära ole nii kindel, et Leedukad on kahel käel neid vastu võtmas. Leedul pole EU-le midagi pakkuda, Poolal on...Poola ekspordinumbrid EL-i on nii suured, et keegi ei julge nende suud kinni panna, rääkigu see frau Merkel mida tahes. Teiseks, tunnen palju poolakaid ja keegi ei hakka isegi seda teemat Sinuga iial arutama, saadavad su kohe p...
l
Leedu.../ 18. august 2017, 18:09
...näitab ka hambaid.Ei lase midagi.
e
erinevalt/ 18. august 2017, 18:53
Itaaliast, Hispaanist on Poola ka nõukogude impeeriumi all olnud. Lääneurooplased on lihtsameelsed ullikesed.
ö
ökul/ 18. august 2017, 22:38
Eks leedukad võtavad neid jah, vabatahtlikult sunniviisiliselt, nagu öeldakse, aga neil pole mitte vähimatki soovi nn pagulastele kuidagi eriliselt p....e pugeda. Toetused ja muud soodustused on seal väikesed, kehvemad kui Eestis, ja aasta algupoole netiuudiste põhjal lasevad pabulased sealt massiliselt jalga.
l
19. august 2017, 02:33
Leedukad võtavad neid jah, vabatahtlikult sunniviisiliselt, nagu öeldakse, aga neil pole vähimatki kavatsust pa---ele kuidagi eriliselt p---e pugeda. Toetused ja muud soodustused on väikesed, kehvemad kui Eestis, ja aasta algupoole netiuudiste põhjal lasevad pab----d sealt massiliselt jalga.
t
to On veel katoliiklasi/ 21. august 2017, 17:47
Leedu ei lase eriti.
Itaalia teeb pagulastega äri, ainult sellepärast võtavadki.
Aga pagulased Itaaliasse jääda ei taha, neil ei ole seal hea elu.

p
18. august 2017, 15:59
Poola pisikloun
ära hõiska enne õhtut!
Su oma rahvas teeb sinuga mida vaja.
1
15:59-le/ 18. august 2017, 16:28
Sa ei saanud vist loetust üldse aru või oled masspagulaste pooldaja ja soovid Poolale jubedusi? Soovin kaitset kõikidele õigesti mõtlevatele inimestele!
o
Olev/ 18. august 2017, 18:04
Poola rahvas kaitseb oma maad ja riigimehi.Sellel maal on nad veel olemas. Aga sinusuguse koht on peldikutaga !
m
matsu/ 18. august 2017, 23:04
ekreiit jälle ähvardab
t
to.matsu/ 19. august 2017, 08:42
jäme tole. mine ime toslemil.
õ
ÕL./ 18. august 2017, 15:55
on koos oma tsensoriga natsileht.
n
naer/ 19. august 2017, 08:34
äkki kirjutasid ropu sõna , näiteks Merkel.
n
nutt tuleb kurku/ 18. august 2017, 15:55
mitme sajaga peab ohvrite arvu korrutama... mis on usa ja russ tapnud?
k
18. august 2017, 15:54
Kui ameeriklased poleks Iraagi riiki ja teisi riike lähis-Idas hävitanud, siis poleks praegu ka mitte mingisugust ISIST ega ka mitte kristlastest süütute inimeste tapmisi.
Ameeriklaste kuulid on kümneid ja sadasid miljoneid islamiste lähis-Idas tapnud, nüüd lendavadki needsamad kuulid tagasi meie kõigi pihta.
t
to // 18. august 2017, 16:05
kuule tolerand poleks-poleks ja oleks-oleks :DD ega see pole argument, et meid kohe siin Euroopas tappa, moslem mitte kunagi pole meid kristlasi sallinud, loe natuke seda koraani jne :D
u
Uhke/ 18. august 2017, 16:13
eesti oli esimene kes sõja heaks kiitis. Sealt see õpetussõna: "jättis kasutamata soodsa võimaluse vait olla"
t
to Uhke/ 18. august 2017, 16:19
ja kõike tähtsam, mitte seda kõntsa Eesti siia vastu võtaks..MOTT
p
Planet/ 18. august 2017, 16:47
Ameerikas toimib kindel printsiip - anda ennetav löök, mitte oodata, kuni vaenlane esimesena salvab. Et kaitsta oma kodanikke ja maad. Kui sa otsid põhjust, miks sind ja mind, mitte-muhhameedlasi tappa tahetakse, siis loe seesama lause nii mitu korda uuesti läbi, kui aru saad.
m
miks nii tagasihoidlikult?/ 18. august 2017, 19:32
"Ameeriklaste kuulid on kümneid ja sadasid miljoneid islamiste lähis-Idas tapnud," Ütle ausalt - miljardeid.
Ja mis on Soomel, mis ei ole isegi NATO liige, pistmist nende müütiliste sadade miljonitega?
e
eva/ 18. august 2017, 15:54
j
johanna/ 18. august 2017, 15:53
Pagulaed on siiski ülisuur õnnistus demograafilises kriisis vaevlevale Euroopale,rääkigu poolakad mida tahes.Nad võivad küll jaanalinnu kombel pea liiva alla peita, aga tegelikult sedasi on- pagulased on ÕNNISTUS ja Euroopa peks endast kõik oleneva tegema, et nad oleksid nõus meile tulema üleüldse, mida rohkem, seda parem Euroopale.Mina arvan sedasi.
j
johanna/ 18. august 2017, 15:55
v
vanaema/ 18. august 2017, 16:14
johanna, ära rohkem peale võta, või keegi hoiab püstolit sinu kõrval, et sa seda lollust kirjutaksid?
j
johanna/ 18. august 2017, 17:54
Erinevalt Sinust,tunnen ma neid inimesi, töötan vabatahtlikuna organisatsioonis kus justnimelt aitame neid siia ja neil siin kohaneda. Toredad ja tublid inimesed on.Mul siirlt kahju,et Eesti närutab ja võtab neid imelisi inimesi nii vähe meile siia.
k
Kahju,/ 18. august 2017, 19:32
et valisid reeturitee,sest sellised inimesed lastakse ühel heal päeval maha ja seda just nende poolt,keda sinusarnased oma rahvuskaaslasteks peavad!
j
Juulius/ 18. august 2017, 20:36
Johanna, kullake, kas ka Sul on rikastaja kodus olemas ja usuvahetus tehtud? Tundub küll niimoodi. Nõuka_ ajal oli selline ütelus _ pehme asjaga pikki pead saanud. Tundub jälle ajakohane olevat
e
euroopas/ 18. august 2017, 23:41
terroritegusi teinute naabrid tundsid ka "neid" - nii nunnud ja toredasti naeratasid..
alles hiljem jõudis kohale, et naeratasid kui ohvrilammaste peale vaadates.
1
17:54/ johannast siiralt kahju/ 21. august 2017, 11:34
Tead küll, mis tehakse isamaareeturitega? See vabatahtlikkus on Sinu teenimisvõimalus, mis ei jäta kohta reaalsuse tajule ega kaastundele, mis meist või teistest saab.Sul on omakasu ajel täiesti suva kaaskodanikest ja nendest, kes nende "tublide inimeste" käeläbi surnud on.HÄBI!
a
Armas Johanna! / 18. august 2017, 16:32
Saa, palun, normaalseks! Või on see iroonia, mille siia kirja panid?
n
Nojah/ 18. august 2017, 17:14
Keegi krti sugune kasutab minu Johanna nime kurjasti ära. Õige Johanna on kindel EKRE liige.
a
aga/ 18. august 2017, 21:00
p
Planet/ 18. august 2017, 16:52
e
18. august 2017, 16:56
et muhamed sind alla ajaks , psk
i
ierwe/ 18. august 2017, 17:37
Soomes äsja üks just "parandas demograafilist olukorda"... Ega sina, johanna, teda ei palganud?
l
Ly/ 18. august 2017, 18:26
j
juga/ 18. august 2017, 21:27
Rootsi võttis mingi aja jooksul vastu 160000 pagulast. Tööl hakkas neist käima 490. No ei olegi nagu midagi kommenteerida,
t
to johanna/ 21. august 2017, 17:54
Maksti kõvasti selle kommi eest ?
See ei ole isegi naljakas.
a
ainuke soov/ 18. august 2017, 15:52
tuumasõda. jääb kes jääb ja siis eraldatakse sõklad teradest.
j
johanna/ 18. august 2017, 15:47
Absoluutselt vale,vastutustundetu ja häbiväärne avaldus Poola poolt! Pagulasi TULEB vastu võtta,need on sõjast piinatud inimesed,kes ei ole aastaid tänu kohutavatele läbielamistele võimelised endaga toimegi tulema, tööst rääkimata. Psüühilised traumad,mis need inimesed on läbi elanud,on kohutavad.Meie kohus on neid ülal pidada, aidata ja mõista.Ja vastu tuleb võtta tunduvalt rohkem,kui Euroopa on seni võtnud.Need on naeruväärselt väikesed numbrid,mis Euroopa on vastu võtnud.Vähemalt 10 korda rohkem tuleks lubada inimesi EL-i, neid,kes tõesti hädas. Mina olen igati poolt.
s
salliv tolarast/ 18. august 2017, 16:11
Kratist on johanna saanud?
k
18. august 2017, 16:17
krat lasi ebnnast naiseks lõigata.
n
Na Hui/ 18. august 2017, 18:37
olge nüüd, krat ei oskaks nii pikka juttu kirjutada.
See Johanna on mingi uus vaimuhaige.
Meil läheb kommentaariumis raskeks, semud. NEID on juba kaks.
j
jaah/ 18. august 2017, 21:41
Peaks kratjohannale arsti kutsuma? Või juba kaotatud lahing...)
a
aga/ 18. august 2017, 16:12
laseme võõrad sisse ja kolime ise välja,siin ei aita mingi nutulaul,kõiki maailma hädalisi ei saa ka Poola aidata
s
Sanitar/ 18. august 2017, 16:48
Kuule Johanna, marss minema arvuti juurest ja kohe palatisse tagasi ning käes on rohtude vötmis aeg...
v
viljandlane/ 18. august 2017, 16:56
Mis see meie asi peaks olema,kas need pagulased on seal oma lähteriikides näljas,tapavad üksteist või,mida iganes!?Piirid olgu neile suletud ja kui sammu ilma loata siia astud-saad soola-leiva asemel kuulipilduja valangu.Üldse oleks aeg neid euroopas jahtima hakata,enne kui hilja!Mõistagi hukkub ka palju süütuid,kuid need pole lõppude-lõpuks meie inimesed ja mul on neist absoluutselt ükskõik!
r
Raamatupidamises on olemas mõiste tasaarveldus/ 19. august 2017, 08:20
Tasaarvelduseks peaks olema ühik nimega brei.
Kui üks tumeväärareng valgele midagi teeb, siis otsekohe 500 ühikut breid
tumeväärarengut tasaarveldada
j
johanna,/ 18. august 2017, 17:09
miks Jumal sulle ajud andmata jättis.
l
Lausa/ 18. august 2017, 20:44
õudne kui palju johannasid eestis on!
m
Mall/ 18. august 2017, 18:41
z
Z/ 19. august 2017, 08:15
Võta neid enda juurde koju nii palju kui mahub ja pea neid siis oma kodu piires.
1
15;47/ halloo / 21. august 2017, 11:49
Kas oled nii ükskõikne või lihtsalt rumal, et ei tunnista enesele, et need on omavahelised ususõjad seal ilmas? Ei ole meie need, kes selle lõpetaks, mis tuhandeid aastaid vahelduva eduga käinud on. Ja kullake, mine aita neid oma kodumaal, miks sa võõrast usku siia igatsed? Sa tead ju, et kristluse hävitamine on nende põhi mure, ehk vaataksid tõele näkku ja jätad oma sonimise.

p
progressiivne inimene/ 18. august 2017, 15:29
ksenofoobsed natsid - ei austa euroopalike väärtusi.
6
6 miinust/ 18. august 2017, 15:59
6 inimest, kes irooniat ei taju
s
Suur Tõll/ 18. august 2017, 15:27
Meie seljataga on roiskuv-islamiseeruv lääs, meie ees ja kõrval idabloki maad, kuhu pageda.
Kas me tõesti jätame Eestimaa ilma võitluseta ahvikarjadele ja aina põgeneme ja põgeneme?
Kus on su mehemeel, eesti rahvas?
j
ja jah/ 18. august 2017, 15:44
kuulutame islamiriikidele sõja ja me võidame, kuigi meie sõdurid ju olid islamiriikides, aga võitu pole saavutatud. Ainult täielik ajuvaba inimene arvab, et meie sõdurid võisid tappa ja karistust ei tule.
e
ei eih/ 18. august 2017, 16:00
aga karistatagugi siis sõdureid ja neid, kes sõdurid saatsid. milles mina süüdi olen, pole soovinud kuskile sõdureid saata.
1
15:44/ 21. august 2017, 11:56
Rahvas pole kedagi kuhugi saatnud, räägi seda oma iidolitele valitsuses.Ja nüüd Sina tood ususõdalased süütuid selleeest karistama?Mis sul ometi viga on, kui moslemimutatsioon tehtud, mine kodumaale neid abistama.
e
Euroopa/ 21. august 2017, 14:00
Kusjuures terrorismi põhiIine mahitaja on Saudi Araabia, kes on aga Trumpi suur sõber ja toetaja.
s
18. august 2017, 15:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
18. august 2017, 15:32
hea video.kahju,et see vuntsidega mees sõja kaotas,kõik praegused euroopa probleemid jäänuks olemata.
t
Tasaarveldus/ 19. august 2017, 08:21
Vuntsidega mehe töö jäi pooleli
o
18. august 2017, 15:21
oleks eesti poliitikud pooltki nii vaprad kui poola omad,poleks ka meil pabulasprobleemi,aga meil puuduvad ju julged otsustajad,ekre ehk välja arvatud.
j
ja kus/ 18. august 2017, 15:47
need terroriteod siis Eestis on? Sinu natsid hoopis tekitavad neid probleeme, alles oli ju mingi kaklus neegritega, olen 100% kindel, et ekrelased või nende pooletoobised toetajad olid põhjuseks.
k
18. august 2017, 16:12
kahju,et sina seal barcelonas rataste alla ei jäänud,olnuks üks tobedik maailmas vähem.
t
to ja kus/ 18. august 2017, 16:17
ah soo, et meil seda terrorit pole olnud, siis ei tule ka, kui võtame neid muidu sööjaid vastu ? te tolerandid ja sallijad ei üllata enam miskit DD
p
Põhjuseks/ 18. august 2017, 16:33
oli see, et sallijate nunnukesed tungisid eestlastele kallale toolid käes. Priimaadid Euroopast välja. Ja kui sallijatele ei meeldi, siis võivad Euroopa Liidu riikide kodakondusest loobuda ja mõne Aafrika riigi oma võtta ja sinna elama sõita.
n
neegus/ 18. august 2017, 16:55
kas keegi käis nendega Aafrikas kaklemas?
1
15:47/ 21. august 2017, 12:01
Ja sinumeelest peamegi MEIE nende eest siit ära põgenema, las peksavad, las tapavad lamba pähe???Need olid mustad, kus nendel see sõda on? Ja kui ongi, siis jälle omavaheline kodusõda.Aga palun, võta kõik omale koju, hoia oma territooriumil, mitte linnapeal tülinorimas ja pussitamas.
e
ekre/ 18. august 2017, 15:21
Oleks meie teha oleksime kindel poola järgija.
t
Tegevus/ 18. august 2017, 15:16
Eesti multikulti volinikud tuleb paljastada!
m
mis siin/ 18. august 2017, 16:02
paljastada, nad ju ise lausa uhkustavad sellega.
ü
Üleskutse pärnakatele./ 18. august 2017, 18:15
Kes on krat Pärnust.Viimasel ajal veel mingi fon.
Avalikustage,siis liigume edasi.Sisevaenlased kõigepealt!
j
jaah/ 18. august 2017, 21:44
KPO-ehk krati paljastamise osakond juba töötab! otsime.
t
tuhajuhanna/ 19. august 2017, 00:47
kratkine krammafon pärnust
e
ega kui meil läheb/ 18. august 2017, 15:14
asi samuti hulluks kätte ära praeguste poliitikute oskamatuse-saamatuse-tahtmatuse-rahahimu tõttu, siis peab emigreeruma ungari või poola. Küll nad valgeid põgenikke ikka vastu võtavad.
a
aga ma tahan/ 18. august 2017, 16:02
l
Linda/ 18. august 2017, 15:05
Tulin just nadal tagasi Ungarist ja seal on ka kindle "ei" mul-ti-kul-ti-le, ei ole uhtegi tommut naolappi ei teenindajate ja tanaval ukerdavate "yliopilaste" hulgas....kui ainult siis turistid . Austus selle maa valitsuse vastu tousis tugevasti vorreldes meie muidusoojatega/ hyvede kasutajatega.

m
meie padusots/ 18. august 2017, 15:02
anvelt ei seosta terrorit rände-inimkaubandusega, ikka veel pea liiva all. Millal mõistus uuskommunistile tagasi tuleb, mitte kunagi!
a
anvelt/ 18. august 2017, 15:23
ei ole uuskommunist, ta on vana kommunist- miilitsad olid kõik kommunistid vabatahtlikult
v
V./ 18. august 2017, 15:35
Lisaks pääses nii vene kroonust ära . Teised ,kes mendi - raisaks ei tahtnud,said prii pileti venemaa avarustesse !
ä
ära valeta/ 18. august 2017, 15:52
olen ka kunagi miilitsas töötanud, pole kunagi ühtegi parteisse kuulunud ega toetanud, samuti pole isegi komnoor olnud.
e
ei mõista neid/ 18. august 2017, 16:05
miilitsate ja politsei kirujaid, ise on nad esimesena hädaldamas ja abi palumas, kui kuriteo ohvriks langevad. siis on küll hea, et keegi aitab. ei saa olla just targad inimesed.
v
Väga õige./ 18. august 2017, 18:17
Minu noorpõlve koduväikelinnas Lõuna-eestis olid miilitsad väga eestimeelsed.
v
vist ikke / 19. august 2017, 00:49
ei ole pea liiva all..
rohkem nagu peadpidi tsemendiämbris...
y
yll/ 18. august 2017, 15:01
võtta 10neid miljoneid aafriklasi-araablasi omale sotsiaaltoetustele elama ja siis trükkida triljoneid omale justkui "laenuks" see ongi selle sotsialistliku el-i nägu. SEE ON HOOLDEKODU NEILE KES SIIA ISE PANUSTANUD POLE JA OMAD KODUD ÄRA LAGASTANUD ON.
v
vot sellised/ 18. august 2017, 15:01
munadega mehed mulle meeldivad, ´hoolib oma rahvast.
w
www/ 18. august 2017, 14:57
No päris EI pole Poola siiski öelnud, sest põhja-kaukaasiast on sinna trüginud killavoor igaseid pooletoobiseid "pagulasi".
v
vanaema/ 18. august 2017, 14:57
Poolakatel on oma rahva väärikus. Tublid!
a
Aga me võimaldame ju/ 18. august 2017, 14:53
meie linnaruumi rikastatakse mult.ti-k ultiga. Sellesse kuulub ka sõitmine autoga rahvahulgas. Tänud????
n
Nii/ 18. august 2017, 14:48
Miks meie valitsusjuhid sellist juttu ei räägi? Ja ei ole ainult Ida-Euroopa - ka Austraalia ei lase põgenikke oma vetessegi, saadavad kohe tagasi.
k
kippar/ 18. august 2017, 15:01
Miks,miks? Sest siis lõpeks rahavood. Mille eest me siis uusi superministeeriume ehitame?
l
Leenin/ 18. august 2017, 15:26
vali ekre ja patseerivad yliöpilased ka saavad kojusöidupassi
t
to nii/ 18. august 2017, 16:07
no mis sest enam kasu, et praegu ei lase. enne ju lasi vabalt. austraalias on ametlik moslemite kogukond 500 000 (mitteametlikult veelgi rohkem saasta sees), et sa teaksid, ja nõudmised on neil samasugused, nagu mujalgi. ülbust ja vägivalda neil juba jagub, suuured probleemid on seal.
a
alc/ 18. august 2017, 14:45
meie euro tallalakkujatelt ei tule mingit ei-d

a
Ants/ 18. august 2017, 14:41
Naiivitarid. Okei, tublid, et ütlesid ei jne, aga selline asi on kõikjal võimalik. Piisab ühest ärakeeranud tolast ja ongi olemas.
ä
ärakeeranud tolad/ 18. august 2017, 14:50
m
millal/ 18. august 2017, 15:54
sa sellesse usku siis astusid?
e
EESTLANE1/ 18. august 2017, 14:40
Müts maha Poola valitsuse ees.
t
Tühi jutt/ 18. august 2017, 15:40
Poola valitsus ajab tühja juttu. Miks? Sest Hispaaniast saab Poola minna ilma ühegi passikontrollita ning terroriakti oleks võinud sama hästi korraldada Warssavis (Shengeni ruumis elame ju ikkagi)!!! Seega ei puutu see asjasse, küsimus on pigem selles, et mis riigid on sõdu toonud nende kodumaale. Kes on omanud asumaid väljapool euroopaid ja sõdinud selle nimel.
e
ega/ 18. august 2017, 15:55
pooletoobised natsid selle peale tule.
m
mitte päris tühi jutt ju/ 18. august 2017, 16:09
aga vastu nad ei võta ja rahadega ei poputa, seega neid seal suures koguses ei ela oma nõudmisi esitamas ja laamendamas-väqistamas. on ikka vahe küll.
u
ulme/ 18. august 2017, 16:11
Miks tühi jutt. Poolal siiski kindlasti piiril selliste suhtes kontroll. Ära arva, et need katolikud selliseid hulle riiki lasevad, leiavad põhjuse miks tagasi saata.
t
to ega/ 18. august 2017, 16:12
kuule sina oled mitte pooletoobine, vaid täis l.... tolerant, kui sulle need muidu sööjad nii nunnud on, siis võta see Tühi jutt kommentaator ka kaasa ja minge neile sinna kodumaale appi
h
heh/ 18. august 2017, 16:25
Poola on schengenis, seega ei ole mingit piirikontorlli; kui juba EUs sees, saavad ka poolas üle piiri
a
asi selles/ 18. august 2017, 16:47
et poola valitsus ei hakka neid tsirkuse akte korraldama
k
kui/ 18. august 2017, 17:11
üksik tahm ringi liigub, pole probleemi ju silm peal hoida!
v
Vaatleja/ 18. august 2017, 14:36
o
On aeg/ 18. august 2017, 14:29
j
Ja-jah/ 18. august 2017, 14:53
t
Tuleb vttu poola/ 18. august 2017, 15:33
e
ekremli unelm/ 18. august 2017, 18:08
K
,/ 18. august 2017, 19:39
Kõik vennasliiduvabariigid ilmselt on ka nõus ühinema selle loodava rahvaste sõpruse liiduga.Viva !
j
jaah/ 18. august 2017, 23:33
kui nii meile kasulikum siis jah,koos venemaaga.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee