Eesti uudised

Võõraviha on jõudnud Eestisse? Tallinnas läksid eestlased tumedanahalistega kaklema (477)

LISA KOMMENTAAR

19. märts 2019 08:40
Milles seisneb enese muutmine?Hea on öelda,et,nii on parem,andke ka retsept-nõuanne kuidas?.Muidu lihtsalt üks mull.
... 18. august 2017 02:33
Palgiga vastu pead? Tapmiskatse?
hea nali 18. august 2017 00:27
"võõraviha on JÕUDNUD eestisse"...See viha, nii omade kui võõraste vastu, on eestis kogu aeg, tuhandeid aastaid olnud. Ja pole midagi uut. Need, kes ise ennast ei muuda ja ei kavatsegi seda teha, vihkavad KÕIKI ja KÕIKe, mis jääb väljapoole nende egoistlikkuse ja eneseupitamise piire.
ahhaa imestab 17. august 2017 21:38
Tallinnas läksid eestlased tumedanahalistega kaklema - mis eufemism "tumedanahakised"? Tumede´ama nahavärviga on nii Vahemere mõlemal kaldal elavad inimesed, Lähis-Idas elavad inimesed, hindud ja päris mustad on neegrid. Mitte ei saa aru kellest on juttu? Teiseks artiklist tuleb välja, et "tumedanahalised" ise läksid kaklema, ja lausa puupakkudega... Ja lõpuks, lisatud videolt on näha, et need "tumedanahalised" olid suisa ikkagi neegrid. Kuidas saab professionaalne ajakirjanik nii pealiskaudse ja ebatäpse artikli üllitada? Kus olid toimetaja silmad?
teadmiseks 17. august 2017 21:05
See mees kes väitis et tuldi kallale siis järelikult ise põhjustas selle et talle kalale tuldi. Ise on süüdi, pidagu oma suu kinni siis. Kes tal käskis suud pruukida ja kasutada sõimusõna neeger. Ausõna eestlased on tõesti aru kaotand. Muud teha pole kui möliseda. Täiesti haiged on ikka mõned mehed. mingu koju magama ja pangu mölakast kinni
JoppEduardo 18. august 2017 09:10
Neeger pole sõimusõna. Neeger on neeger. Pigem on sõimusõna ja inimest solvav sõna - mustahaline. See näitab, et inimene on must, pesemata.
???? 18. august 2017 09:50
Kogu aeg tambitakse meile pähe, et omakohus on karistatav. Kas avaliku huvi puudumine ka nüüdse füüsilise vägivalla kasutamise suhtes?
mehed pole haiged 18. august 2017 14:11
eestlaste jaoks on neeger olnud läbi aastakümnete neeger, see tuleb neile nn afroameeriklastele selgeks teha, et meie jaoks pole neeger sõmusõna. Pipi Pikksuka isa oli ka neeger, kuigi tänapäeva mõistes ei teagi, kes ta oli. Huvitav, kas eestlased peaksid ka kõiki, kes meile igasugu nimesid annavad, peksma hakkama.
nii 18. august 2017 14:12
ja mida ma valesti kirjutasin, kas te pole Pipi Pikksukka lugenud?
to teadmiseks 18. august 2017 15:27
neeger ei ole sõimusõna vähemalt eesti keele kontekstis. Ka veneleane ie ole eesti keeles sõimusõna vaid ühe rahvuse nimetus.
venemaal oleks 18. august 2017 19:33
tapetud need n33grid ja asi vask
19. august 2017 09:05
et talle kalale tuldi?mida siis saagiks saadi,kas ahvenat või räime?
mustad metsas 17. august 2017 19:47
Soome metsad on kõik mustanahalisi täis, korjavad seal marju, ühtegi kribalat ka enam metsast ei leia, elavad seal päevade kaupa ja ajavad koeri inimestele peale, soomlane jalutab omakoeraga ikka rihma otsas, aga mustad mitte, sest nad ei oska lugeda, et koerte metsas lahti laskmine on seadusega keelatud ja sildid väljas igal pool, nii et marjad nad söövad ka kõik ära ja varsti on kõik metsad nende maju täis, ehk onne.
teadja 17. august 2017 18:31
Elaks meil Euroopas valged Caster Semenyad voi siis karvajalgsed naised, siis nad ei taha euroopasse tulla. Tyli vois alguse saada sellest, kuna yks neeger hakkas naist silmitsema.
Neegritel 17. august 2017 17:47

17. august 2017 17:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
yll 17. august 2017 20:08
99% siin olevatest neegritest on siin mingisuguse sotsiaalprojekti raames mida rahastab mingi x fond.
TO --Lugeja53 / 17:39, 17. aug 2017 17. august 2017 20:49
Sa taat vaeseke said ka arvuti ligi .Sinusugune istub nagu vähk urus ja ootab millal saaks sõna võtta.Tavaline nostalgitsev 5 kolonn
pikideerima seltsimehed 17. august 2017 21:39
Kas oled ka pakuga piki pead saanud et niisugust möga ajad.
Vilistlane Palamuselt 17. august 2017 17:30
Mis nad tulevad siis siia meie õue peale kaklema !
teadja 17. august 2017 17:18
No kui juba Dave Benton on öelnud, et teil eestis on ilusad ja kurvikad naised, siis pole vaja imestada, et miks need neegrid voi kulmurid niiväga euroopasse tahavad tulla.
need on kahjuks 17. august 2017 23:22
vene naised,ka Bentoni oma.
Nojah 17. august 2017 16:25
Need olid USA sõdurid? Kas need kasarmutes ei pea istuma? Või tohivadki käia linna peal ööd läbi laiamas?
Lee 17. august 2017 15:11
Kas keegi annab endale aru, et iga mustanahaline ei ole siin riigis pagulane, samamoodi ei ole eestlasest turist egiptuses või ameerikas pagulane, vaid võib väga vabalt olla TURIST. Kui nüüd eestlased nii lolliks läinud, et iga mustanahaline on pagulane kohe eos, siis on asjad tõesti väga nihud ja selles jamas saaks juba süüdistada ka EKRET. Mitte kellelegi ei ole otsaette kirjutatud, kas ta on turist, pagulane, pätt või heasüdamlik isa/ema. Kuid rumal on see, kes teeb eos otsuseid, ilma, et teaks tõelist lugu teisest inimesest. Mõelge, kui teie olete turistina jaapanis, hiinas või kuskil seal kandis. Ja neile ei meeldi teie, kuna olete eurooplane, mitte nendesugune. Nad eeldavad ka, et äkki olete tulnud sinna tööle ja võtmas nende tööd ning seejärel satuvad teiega konflikti. Ja teie, kes olete näiteks turist, siis kuidas te tunnete end pärast sellist konflikti sellises riigis. Ma usun, et suhtumine on muutunud. Samamoodi ka mustanahalised, täiesti korralikus riietes mehed ehk turistina tulnud siia ja saavad sellise konflikti osaliseks. Nad ei ole rohkem meelitatud sellisest riigist. Mainin ära, et pagulane ei ole selline mustanahaline Eestis..Süüriast ja sealtkandist pärit inimesed tõmmud, aga mitte mustanahalised...
sa 17. august 2017 17:35
ajad kuidagi tõmmut juttu , kaua kuival olnud ilmetu masajalg jah ?
yll 17. august 2017 20:10
pagulane pole aga neeger on ta ju ikka! milleks solvuda?
mart 17. august 2017 20:55
Seda probleemi ei olnud meil enne kui sotsid ja sallijad hakkasid pagulasi sisse vedama! Seega süüdistage probleemis ikka ennast, teie kätetöö, olete rahva vihale ajanud! Poleks te majandusmigrante sisse importima hakanud, oleks turistidesse ka teine suhtumine! Täpselt nii nagu ennem ei olnud meil seda probleemi!
? 17. august 2017 21:42
Mida sööd,et nii tarka juttu ajad?
djaval 18. august 2017 12:28
Loe oma kirjutis läbi ja mõtle pisut kirjutatu üle. Kes on loonud sellise olukorra, et mustad pole teretulnud? Ei ole selles süüdi eesti inimesed ega ka EKRE. Inimesed näevad mis toimub mujal Euroopas ja meedia võimendab seda kõike oma äraspidisel moel. Inimesed näevad mida need sinu turistid, astrofüüsikud, ajukirudgid jne. panevad toime kõikjal üle Euroopa ja mida kirjutab meie peavoolumeedia. Ei tea miks ei kirjutata sellest miks meie naabrite Rootsi, Norra ja teiste riikide linnades on piirkondi kuhu isegi politsei ei julge minna. Miks ei kirjutata kuidas need sinu armsad turistid käituvad (kõikjal kuhu neid on juba pisut rohkem kogunenud) naistega (vägistamised ja muud vägivallateod). Rääkides riietusest, suurel osal eesti inimestest pole võimalik riietuda nii hästi kui seda saavad endale lubada pagulased kuna pagulastele makstavad toetused ja muud pakutavad sotsiaaltoetused pole suurele osale eestimaalastest lihtsalt kättesaadavad. Mõtle oma sõnade üle kui see on sulle võimetekohane ja ära süüdista asjata neid, kes pole suutelised oma hirmudega teisiti toime tulema. Ja tegelikult ütleb ka vanasõna´´ PAREM KARTA KUI KAHETSEDA``.
neid 18. august 2017 19:36
kondab ringi juba silmatorkavalt tea kus hoovis juba tuleb vastu
ja kui nii edasi.. 17. august 2017 14:33
karm 17. august 2017 20:00
vaatasin ja nutsin. mis saab mu lastelastest???
Kalju 17. august 2017 13:19
Selliste rahvaste vastu, kes oma iseseisval kodumaal pole võimelised endale normaalset elu looma, vaid ronivad, nagu prussakad, igasse prakku, võib tunda ainult haletsust. Aafrika pärismaalasi veeti Ameerikasse orjusesse, sest nende suguharupealikud müüsid nad orjusse. Indiaanlastest ei suudetud orje teha, sest nad hakkasid vastu.
Aga... 17. august 2017 22:26
Aga me eestlased oleme ju täpselt samasugused, omal jal ammu meid orjastati ka ju, ja siis nüüdis aegadel ronime ka ju soome ning austraaliasse ´´paremat elu´´ otsima, nii et küsimus tekib, mida kuradit sa mölised kui me ise oleme samasugused?
Andres 17. august 2017 12:32
Minu kiri:
Lp. linnavalitsus ja Urmas Klaas.
Kust olete omale võtnud õiguse asustada Tartusse inimsmuugeldajate "kaupa"? Mina, minu isa ja vanaisa ei ehitanud oma kodu-Tartut selleks, et see asustada aafriklaste või Lähis-Ida moslemitega. Vanaisa kaitses oma kodu Vabadussõjas. Ka kukkunud Rõivase ja tänasel Ratase valitsusel puudub mandaat selliseks tegevuseks! Tartus juba elasid Jaamamõisas vietnami illegaalid. Nüüd siis panustate maksumaksjate raha inimkaubanduse kuritegelikku ärisse!? Ei, ja veelkord EI ! Eestimaa, eestlased ja Tartu ei võlgne Aafrika aafriklastele ega moslemitele midagi! Oodin , kaitse meid! Rindejoon on juba Belgias ja Rootsis.Eestis põletatakse inimesi elusalt. Ajaloolasena teate hästi, millega tuleb selle eest kord maksta.
Õiguskantsleri sekkumisel vastab Jüri Mölder: " Teil on väärad arusaamad ja nii edasi.."
Kirjale on kehtestatud avalikustamise keeld: 12.04. 2017 kuni 12.04.2092. 75-ks aastaks!!!

Inx 17. august 2017 10:47
ÕS 1999. Ütleb järgmist: neeger(neegri,neegrit) (ei ole eesti keeles HALV).
Lehe-neeger NALJ ajakirjanik. Neegri-hõim,-muusika,-naine,-poiss,-rass. Neeger-laulja,-ori,-sportlane.
Minu jaoks ei ole see samuti halvustav sõna.
Huvitav oleks teada kuidas nad ise arvavada,et neid oleks õige nimetada.
Eestikeeli mustad inglise keelest black tõlgituna 17. august 2017 14:19
Ehk musta värvi mis on ebatäpne sest enamasti on nad mustjaspruunid. Eestlasele tähendab must ühtlasi ka räpasust millega neegrid kohe kindlasti nõus ei ole.
Valge eurooplane 17. august 2017 10:34
Venelane on oma inimene! Aga need mooramaa meestel ei ole küll siia asja!
17. august 2017 12:42
Venelane on muidugi oma inimene, meil on üks algkodu. Terve Põhja- ja Loode-Venemaa on siiamaani seda "soomeugri" haplogrupp N-i täis.
Hilisemat sousti mõjutasid Eestis baltisakslased ning Venemaal Kuldhord ja veel mõned. Oh see on pkk jutt...
17. august 2017 14:17
Muidugi on venelane oma inimene! Kunagi väga ammu oli meil ühine algkodu. Terve Põhja- ja Loode-Venemaa on seda "soomeugri" haplogrupp N'i täis.
Hiljem on eestasi mõjutanud baltisakslased ning venelasi Kuldhord ja veel mõned.
Kas tõesti ainult tundub nii? 17. august 2017 10:09
Eestlased on kõvad tegijad ainult kommentaariumis. Ei saa isegi valitsusele silm silma vastu ütlema minna. Kui aga atud videot vaadata, saab eestlane tooliga pähe. Mina ei taha kuidagi uskuda, et mustad mehed eestlasele lambist tooliga äsama hakkasid. Ühes artiklis ju oli, kuidas ühe jalahoobiga löödi mees kooma. Kas imaasjata löödi?
17. august 2017 11:43
Ainult i...dioot läheb asju ajama rusikatega. Vihje: mõistust peab olema!
õõvastav 17. august 2017 14:03
Nendest pigiahvidest tulebki üle sõita. Krt. vabśe ülbeks läinud siin. Eesti linnad on täis seda pigiprügi
valge 17. august 2017 09:53
Ongi imelik, et venelane solvub, kui talle venelane öelda ja neeger, kui talle neeger öeldakse, miks valged ja punanahad ja kollane rass ei solvu, kui neid naha värvi või rassi tõttu õigete nimedega nimetatakse. Inimene ei pea häbenema oma nahavärvi ega rahvust või rassi, kuid peab häbenema oma kultuuritust ja kuritegelikku käitumist.
ATamm 17. august 2017 21:21
Oled ikka paras tola ja harimatu, venelane on rahvus, neeger aga rass
valige Ekret! 17. august 2017 09:36
eesti rassistide erakonna külvatud seemned hakkavad vilju kandma
Kui tahate, et varsti on sellised kaklused tavaline asi, siis valige aga EKRET!
Ekrelased on diagnoos.
pest soe 17. august 2017 09:45
punakommunist on rääkinud.
tagurpidi targutajale 9:36 17. august 2017 09:53
EKRE ei hakanud neid siia tassima vaid on nende eestisse tassimise vastu nagu ka mina.
kui EKRE t poleks,poleks ka kaklusi, 17. august 2017 10:08
sest "värvilised"oleksid juba kõik tänavad hõivanud ja meie "pärismaalased"oleksid vähemuses ega julgeks häält teha,sest peale tooliga äigamist oleks veel abivahendeid.
Nagu näiteks süütepudelid,rahva hulka sõitvad rekkad ja pommid.
Seda sa siis tahadki,09:36?
djaval 17. august 2017 10:44
nahavärv kumab ridade vahelt...
Urrr 17. august 2017 11:39
Sinusugune tolerant on diagnoos ja haigus. Arvad, et ilma kereta oleks elu siin nagu lust ja lillepidu...?
sa 17. august 2017 17:50
oled ikka väga rumal inimene.
eu 17. august 2017 19:43
Lp. valige Ekret - arusaamist EKRE põhimõtetest võib tumestada peavoolumeedia?
Ikka valin EKRE ja austan inimesi, kes elavad omal maal, ehitavad seda oma tulevastele põlvede jaoks üles ja kes suudavad seda ülesehitatut ka kaitsta võõraste sissetungijate eest ( see austus kehtib ka neegrite kohta Aafrikas ja pakistanlaste kohta Pakistanis)!
Põlgan majanduspõgenikke, inimkaubanduse produkte ja inimkaubandise seadustajaid ja kaasaaitajaid!!!
valige sotse! 17. august 2017 21:00
kurjategijate (üks istub kinni naise süütamise eest) sisseimportijate erakonna seemned juba kannavad vilja, varsti saavad kõik turistid ka peksa koos teiega! Tooge aga veel juurde meile kurjategijaid, naisepõletajaid! Sotsid on diagnoos!
mine 17. august 2017 23:25
19. august 2017 09:07
valin ikka ekret,hoolimata sinu piuksumisest,punarott!
K0ole Keeruline 17. august 2017 09:35
on mõista, et musta naha värviga inimene, kes tuleb Aafrikast on neeger? Ma saan aru, kui toda oleks eskimoks kutsutud, kuid neegrile neeger öelda, siis oled rassist? Huvitav, kes see neeger enda arust ise on? Kui ta end ise neegriks ei pea, siis on tegu isiksuse kahestumisega ja ta vajab hoopis ravi.
Kui teisele isikule tooliga pähe lööb, siis vajab tugevat ravi ja pikki vangla aastaid.
17. august 2017 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
üks haige tüüp, 17. august 2017 09:46
süda läks pah aks, kuidas maa sind kannab veel?
Must ise alustas 17. august 2017 09:16
Venelane on oma inimene ta on valge Veneajal kaukaasialased olid rohkem probleemiks kui Venelane ise. Need kõik mustad ei taha tööd teha. Meil Soome firmas anname ennem kõrged palka Valgele Venelasele Eestlasele Soomlasele ja Ukrainlasele. Aga sellised mustad paneme koristaja palgale.

valge mees 17. august 2017 09:12
See ongi rassism ja võõrviha kui neeger tuleb meie kodumaale valgeid peksma!
Mis või kes jõudis Eestisse? 17. august 2017 08:58
Eestlased jõudsid Eestisse, tuues kaasa nn võõraviha ja laksid kohalike põliselanikega, neegritega, kaklema?
Või oli kuidagi teistmoodi, vastupidi?
baphomet 17. august 2017 09:32
Siin on tõesti viga kokku- ja lahkukirjutamises. Mitte "võõraviha", vaid võõra viha kohaliku vastu.
Ajakirjaniku eesti keele oskus peab olema parem keskmise kommija omast.
jah 17. august 2017 08:55
sest toda hauguti neegriks
Mis mõttes 17. august 2017 09:47
Sõna "neeger" ei ole Eestis kunagi sõimusõna olnud. Järelikult on ka lapsed ohus, kui ütlevad mustanahalise inimese kohta neeger. Siin on küll praegu tegemata töö, sest ei ole selgitatud, et sõna "neeger" on sõna nagu iga teinegi ja ei halvusta kedagi.
mis ta 17. august 2017 09:47
mann 18. august 2017 12:40
Meile õpetati koolis, et olemas asiaadid, valged ja neegrid. Neeger on musta nahavärvusega inimene. Kui mina oma kaaslasega räägin, et näe seal istub neeger (ma ei tea mis maa inimesega on tegemist) siis temal ei ole õigust mulle selle eest puupakuga pähe virutada. Saan aru, et seal on neil sellised kombed, aga see ei õigustusta nende käitumist. Praegu tuleb välja nii, et kui ükskõik kes kakluse algatab, igal juhul jääb süüdi valge sest see klassifitseeritakse rassismina. Aga kui algataja on konkreetselt mustanahaline, moslem või mõni muus siis ei tohi ju kirjutada kes oli süüdi, sest muidu oleks see ju võõrviha. Varsti on valge ohustatud liik!
Q 17. august 2017 08:26
Kas politsei andis mustanahalisele õiguse?
17. august 2017 08:39
kui need tõmmud olid tapalt pärit ameeriklastest "kaitsjad",siis loomulikult antakse neile õigus,ka siis kui nad ise süüdi on.mida muud sa meie pugejatelt ootad?
??? 17. august 2017 09:09
Kas sa siis veel kahtled selles?
P 17. august 2017 13:36
Ma sain ka nii aru, et kinni peeti üks valgetest, teine viidi haiglasse.
Q 17. august 2017 08:26
Kas mendid andsid neegrile õiguse?
Küsimus 17. august 2017 06:52
Need olid mingid sõjardid või? Üliõpilastel peaks suvepuhkus olema? Ometi oli linn neid juulikuus ka täis.
need pole ka turistid 17. august 2017 10:04
kui hommikuti sõidavad Mustamäelt 11 bussiga keskklinna, ligi pooled on võõrad ruberoidid. Miks ja kust nad siia saanud, keegi ei julge rääkida.
JoppEduardo 17. august 2017 04:30
Kas siis neeger polegi neeger?
Edd 17. august 2017 13:37
Muidugi mitte, neeger on nüüd "veidi tõmmukam eestlane"....
Jopp 17. august 2017 13:39
Muidugi mitte n e e g e r on nüüd "veidi tõmmukam eestlane " Ennem läks kommentaar modereerimisele. Vist ei meeldinud üks sõna või ei meeldi enam sõna eestlane....
sulev 17. august 2017 04:13
no on jama. vana hea pipi pikksuka peab ümber kirjutama , kuna seal on sõna neeger. ei tea, kas pigi on viisakam öelda

tolerant 17. august 2017 02:09
Kõik määrab see, et kes keda lööb. ´Kui must mig.rant ä.sab valgele, siis on kõik okey. Et nii peabki olema. Aga kui valge lööb vastu, siis on takohe r,a,s,s,is.t.
To tolerant 17. august 2017 03:03
Turist pigem. Pealegi, tuttavatelt olen kuulnud, et välismaal N sõna kasutades võid endale probleemi tekitada, nt kakluse
nh 17. august 2017 01:23
Tegemist oli eestis resideeruvate rahuvalvajatega kes käisid linna peal vaba aega veetmas.Eestlastest ossid ise hakkasid esimesena tüli norima ja said mida küsisid.Neljakesi kahe vastu nagu argpüksid.
Nojah 17. august 2017 06:53
Et siis meretagused kõrilõikajad?!
kapo 17. august 2017 07:51
millist "rahu" need neegrused siin valvasid?
hoia suu kinni tolerastist tolgus
17. august 2017 08:21
sa olid üks neist mustadest või,et nii hästi tead?
ints 17. august 2017 12:23
just just ,,ma olin alles eelmine nädal Tapal vorstifestaril selle pikemaga koos ja jõid ja jaurasid ka seal aga kohalikud teavad et ei nori nendega muidu saavad kohe lõuga,,aga ju linnavurled ei tea seda ja kukkusid veits valedega nokkima ja said ka nokki,,,vene keelt oskab see must ka veits,,
maitia kes nad olid 18. august 2017 19:41
arvan sõdurid poleks kaklema hakanud ja rahuvalvajaid siin pole ametlikult
Oled sa Londonis käinud 17. august 2017 00:24
On see autor kunagi londonis käinud või USAs või ka Prantsusmaal ja Hollandis, või koguni Rootsis ja Norras. Täna on neid kaks aga kui oleks Ne.g.eid 5 või 10. Nad oleks need valged poisid ära tapnud ja jooksma pannud. igal aastal USAs paneb seltskondmusti 428000 kuritegu ühe valge nooreneiupeal ja seda mitmekesi!
realist 16. august 2017 23:55
Kui neegrile ei meeldi viis kuidas teda kutsutakse, siis on tal kolm võimalust- ta kas jalutab siit minema, lepib sellega, kes ta on või hakkab edaspidi tihedalt pasunat ravima. Peale selliseid sündmusi võib juhtuda, et pasunasse tuleb tihti võtta, sest mitte ükski endast lugupidav eestlane ei hakka nende nõudmiste ja soovidega siinmail leppima.
J 16. august 2017 23:51
To smurf: vaga palju eestlasi elab aafrikas kui sa veel ei tea :)
am 17. august 2017 09:22
Ja mis siis.Nende endi valik või viidi nad siit paatidega sinna.
ja kui 18. august 2017 09:56
neile "valge" öeldakse, siis kipuvad kaklema?
J 16. august 2017 23:51
J 16. august 2017 23:45
Olen lääne-aafrikas käinud ja ei ole keegi kunagi halvustanud v kes teab mida.
To j 17. august 2017 01:10
Ära nii räägi, siinsed aborigednid ju samuti on seal käinud ja lagastanud, oksendanud ja täpselt teavad, et ainulke õige inimene siin maamunal on eestlane, kõik teised on saast
J 16. august 2017 23:43
Kui keegi ütles sõna neeger siis kust mustanahaline peaks aru saama eesti keelest,aga sa ei tohi öelda mustanahalisele nigga..seda sõna võib aind mustanahaline öelda mustanahalisele. Ja valgeid teada..ise provotseerivad..sai mis tahtis see tülinorija.
JK 17. august 2017 13:42
No kes neid keelab minna oma mustale mandrile ja seal teineteist nii kutsuda, nagu meeldib. Kui on Eestis, siis siin on n e e g e r ikka n e e e g e r. Kui tahavad siin ringi patseerida, siis peavad sellega leppima.
Kui 17. august 2017 17:54
ma saadan sind peesse, siis võin seda aint mina öelda, neeger ei või, saab vastu koonu kohe.

raiks 16. august 2017 23:43
No on näha, et autor püüab pealkirjaga vaid klikke, ek siin e tase selline on. Ja neeger on ikka neeger, nagu blondiin on blondiin.
AK 16. august 2017 23:38
... ,värvitakse lähimal ajal kõik klaviatuurid ühte tooni ,et poleks eraldi musti klahve !
17. august 2017 01:11
Jumal tänatud, su hing on juba must, värvi kokkuhoid kindlustatud
Lumememm 16. august 2017 22:44
Suur Tõll käskis peale surma ennast ta rohuaiast üles hüüda, kui vaenuaeg maale tuleb.
„Siia matke mind maha, tammepuud varjaku mu voodi, kadakas kaitsku mu pea, põhjakuningas päästku mu sugu.
Kui sõda korra jälle maal, siis tulge, äratage mind:
Tõll, Tõll, tõuse üles! Vaenlane on jälle maal!
Küll siis tõusen ja aitan rahvast!“
www.folklore.ee/rl/folkte/myte/olev/44.htmlSuur
No krt 16. august 2017 22:23
Miks ei võinud süüdi ole tumedate seltskond? Miks pidi kohe valge süüdi olema? Selline sildistamine, et vähe pole. Olen piisavalt selliste ahvidega kähmelnud ja eranditult nemad alustanud. Mina võlgu ei jää.
Y E A H ! 16. august 2017 22:22
Andke takka ainult, kiidan tegijaid!
Loogiline 16. august 2017 22:53
maailm on avatud ainult eestlaste jaoks,
Ähvardus 17. august 2017 00:59
Ja proovigu teised mujalt maailmast siia jalga tõsta ...
King 16. august 2017 21:58
jah 16. august 2017 21:33
häbi on olla eestlane selliste oinast pärast.
ekrelaesed on diagnoos 17. august 2017 09:33
ära sõima eestlasi
sellised oinad
on ainult eKRELASED
häbi on 18. august 2017 19:43
võõral maal 16. august 2017 21:27
Nagu näete, jääb islamistidel ja mustadel siin kommentaariumis õigust veel ülegi ja ega ähvadusedki pole keelatud. Iga lojus oma koju!
Õige jutt 16. august 2017 22:56
Nagu näeme, moslemid ja mustad kõnelevad eesti keelt, eestlased ise pigem ingliši pursivad, soomes oma emakeelest lausa häbenevad
Miinustele 17. august 2017 01:03
Mis on, pahased sest nad keelt oskavad? Paha lugu küll ja vesi venelaste veskile, nüüd on selge, et nemad ajavad õige asja-keelt ei pea oskama.
iga roju oma koju 17. august 2017 23:30

Noh ja 16. august 2017 21:26
Kindlasti saab ikka oma riigi kodanik karistada. Ei tohi ju pe.desi ja musti puutuda, eri tõud, kaitse all. No ja ne.eger on alati nee.ger, vast sellevahega, et ega heastpeast seda öelda pole vaja, kas oli heast peast see on iseasi???
21:26-le 16. august 2017 21:45
No meie kohalikule mustale korvpallitreener Howard Frier'ile andis ikka pikalt seletada, et neeger on Eestis lihtsalt neeger ja nii ongi. Nüüd ta juba teab seda. Aga kui selline teadmine kinnistub alles nii pikkade aastatega aastatega, siis on ikka juhtmed küll...Vahel ei või venelasele ka öelda, et ta venelane on,tuleb öelda muulane,olla elegantsem!
Sissesõitnutel pole vaja oma võimu näidata, neid koheldakse siin niigi armulikult 17. august 2017 00:58
Nõukogude ajal Eestis ei tohtinud venelasele öelda, et ta venelane on.
Läks kaebama ja sul võis töökohas sellest probleeme tekkida.
Pidi ütlema: vene rahvusest inimene.
Ja praegugi paljud Eestis elavad vene (nõukoguse) inimesed muudavad oma nime eestipäraseks.
Miks nad venelased ei taha olla?
To 21:45 17. august 2017 03:06
Eestis võib see ju mitte midagi tähendada, aga mujal on N sõna ikka pikalt solvang olnud.
To noh jah 17. august 2017 03:05
Kas on väga valus, et oma riigi kodanik käitus valesti ja kutsus mustanahalist inimest solvava väljendiga? Provotseerimine.
küsimus 16. august 2017 21:24
kas.see eestlane pudeliga on judokas günther rothberg ?
tulevane EKRE valija 16. august 2017 21:21
Eesti kvoot on null, valimistel näeme! Kas tõesti laseme põlisrahvast vastu hakkamata hävitada?!
Hoopis ... 16. august 2017 22:07
... on oodata ka " kõrgemalt poolt " toimunu hukkamõistmist ja ...
asd 16. august 2017 22:30
Kui ikka kardad, et naine võib musta mehega minema lipata või umbkeelne must mees su töö ära võtta, siis äkki ajaks oma tagumiku diivanilt püsti, seisaks peegli ette ja mõtleks, miks see nii on!
Mees oma parimates aastates 16. august 2017 23:02
Töötan ja tõstan SKPeed .Ei karda ja peegel olemas.Olen lugenud raamatut "Kümme väikest neegrit" ,lastele Pipi isast ,kes oli neegrite kuningas... ja tahan ,et seda saaksid teha ka lapselapsed ...
Mees oma parimates aastates 16. august 2017 23:09
Töötan ja tõstan SKP eed .Ei karda ja peegel olemas.Olen lugenud raamatut "Kümme väikest neegrit" ,lastele isast ,kes oli neegrite kuningas... ja tahan ,et seda saaksid teha ka lapselapsed ...
Valija või asi 16. august 2017 22:58
Heh, kes need valijad on, kui kõik on välismaale ära jooksnud, alles ainult Lasnamäe pensioneridest venelased.
To 21:21 17. august 2017 03:06
Neli joobes nolki, põlisrahvas?
ära unusta, 17. august 2017 23:31
et meil on e-valimised.
mitteteadja 16. august 2017 21:19
Võõras viha, sealt päikesetõusu poolt, on ammu Eestisse jõudnud. Kuuskümmend aastat tagasi võisid eestlastest koolitüdrukud ainult kambakesi käia, muidu said kohe peksa, kui taskuraha ära ei andnud või seda polnudki. Koos olles pistsime väga kõvasti karjuma. On praeguseks midagi muutunud?
Tean 17. august 2017 01:04
Seda võõ ra vi ha siia tiritud ühest ilmakaarest (i-a) mitusada tuhat
mõtleks v õ õ r a v i h a?? 16. august 2017 21:18
peksti ju eesti meest! ja juba ette teada - eesti mees süüdi
ja ka mina v i h k a n neid n e e g r e i d )puhas eesti sõna mitte mingi halva maiguga) ja j ä l e s ta n neid nende lais ku se ja ül bu se pärast
EI nende sissevedamisele!
on 16. august 2017 22:16
selliseid asju ameerikas igapäevaselt aga meil veel tulemas, sest alguses on kõik uus aga kui meie inimesed näevad neid laiskloomi töötamas nagu mu tuttav meremees aafrika reisist rääkis, siis tuleb tõde päevavalgele, seni andke takka- kes tooliga äsab, peab samaga saama vastu...ma olen õiglane, mitte ässitaja.
17. august 2017 01:04
Ameeriklased isd süüdi, orjade kasutamine maksab nüüd kätte
aga 17. august 2017 01:53
kui vastu ei hakka siis hakkavad veel rohkem meid utsitama,siin inglismaal võid saada vastu pead lihtsalt nii sama ---et oled valge,praegune rassism on musta värvi ja habemega.
aga 17. august 2017 01:55
kes aafrika mandril inimesi orjadeks müüs???kes vedas euroopast miljoneid valgenahalisi inimesi austraaliasse,rasside ja kultuuride,uskude segamine muudab maailma sõdadepesaks.
To 21:18 17. august 2017 03:10
Mõni mustanahaline teeb nädalas rohkem tööd kui te terve aasta jooksul, nii, et ehk ei üldistaks :)
vabameesv 17. august 2017 03:18
see peab olema küll pôhja koreas vangis.
Noh, 17. august 2017 05:45
too mõni näide ikka ka neist "töökatest".
jaah 16. august 2017 21:16
Või,et must virutas tooliga kuna eestlane kasutas meil käibelolevat sõna NEEGER??? Tubli... KA MINA KUTSUN NEEGRIT NEEGRIKS!
Naabri Valve 16. august 2017 21:15
Sotsid lubavad Tallinna " ümber lõigata " SALLIVAKS ...
Liisu 16. august 2017 21:09
Haiged loomad. Kui mind keegi blondiiniks kutsub järgmine kord, siis virutan ka pea lõhki tooliga?
Liisule 17. august 2017 03:14
N sõnal on solvav tähendus, uuri sõna ajalugu.
Ehh 17. august 2017 05:53
Kas pr president ei võiks lo...idele pärismaalastele selgeks teha, kuidas me peame oma külalisi nimetama? Kas "tugevasti päevitanust" nagu Berluscconi ütles, oleks kasu?
to 03.14 17. august 2017 06:26
Schwarzenegger,Niger,Nigeria-otsi veel ise edasi nii inimeste nimesid,kui ka kohanimesid ja neeger on läbi ajaloo olnud tavaline sõna,kuidas mujal sellesse suhtutakse,see ei ole meie asi.
mm 17. august 2017 20:31
Blondiin jääb blondiiniks ajagu või pea kiilaks

tjahh 16. august 2017 21:08
Palun Õhtulehel see kommentaarium siin sulgeda, veel parem- artikkel maha võtta. Näete ise, mismoodi see mingid tegelased (keda on paraku suurem hulk) siin vahutama paneb. Artikkel on selgelt vaenu õhutav ning sellisel kujul ei tohiks üldse avaldatud olla.
Buratiino naine 16. august 2017 21:32
16. august 2017 22:40
"Buratiino naisele ikka rohelised numbrid ? Või kuidas ?
17. august 2017 08:22
sa võid ka oma isaga ühtida,sinu probla.
on 16. august 2017 22:18
rasside vaheline vaen ilma otsast alates olnud ja ei kao kuhugi, mis sa arvad et teed lepingud nendega kes tooliga lööma hakkavad...idealist...
To on 17. august 2017 03:15
Aga kes käskis neil eestlastel teist inimest niisama neegriks kutsuma? Oleks, et need eesti tüübid oleks rahumeelselt söönud, aga ei pidi ikka tüli norima. Said mis tahtsid, eesmärk saavutatud
pets 17. august 2017 00:06
sa räägid praegu enamuse,ehk siis eesti rahva arvamuse kohta mingid tegelased,kukkunud oled või.
aga 17. august 2017 01:59
kas teie tjahh soovite vaikivat ajastut,polegi vaja meedias kajastada,rahvas näeb mis toimub terves maailmas,meil siin hetkel moes happerünnakud valgete vastu ja laste--noorte vägistamised Londonis.
djaval 17. august 2017 10:57
Selline ju tegelikult ongi demokraatia olemus. Kui arvamust avaldab rahva enamus siis mingi väiksem seltskond kukub vigisema, et tuleb ära keelata, kinni panna ja nii edasi... Paraku nii on, et demokraatia on vähemuse võim enamuse üle.
AP 17. august 2017 18:28
Sa tjahh, oled ikka täiesti ajupestud! Kuidas küll mõni oma peaga mõelda ei oska?
Enn Täht 16. august 2017 21:07
Olen rassist, siis olen. Ega see mu suhtumist nee-gritesse ei muuda.
To 21:07 17. august 2017 03:16
Palju õnne. Te ei pea oma mõistusenappust uhkusega kuulutama, häbiasi, praegusel sajandil.
Mustad vast süüdi? 16. august 2017 20:55
Nad olid ju kahekesi! Oleks kakskümmend rullnokka ja üks must, siis usuks küll et must ei alustanud.
To 20:55 17. august 2017 03:20
4 vs 2. Mis eesmärgil nad solvama läksid? Tahtlikult otsisid konflikti mille nad ka ju said.
Tohoh 16. august 2017 20:55
Kuidas ta nüüd siis " jõudis "?! Venelaste vihkamine lausa Reformivalitsejate kaubamärk.
@@@ 16. august 2017 20:45
Aga miks mitte pealkiri, et mustanahalised läksid eestlastele kallale? Kas on tõestatud, mis tegelikult juhtus. Õhtuleht on ikka tõeline sopaleht
To 20:45 17. august 2017 03:17
Raske leppida, et asjad nii polnud?
@@@ 16. august 2017 20:40
Ja mida oligi oodata, kõik keeratakse eesti poiste kraesse ja sõimatakse viha õhutajateks ning rassistideks. Tubli õhtuleht/sopaleht, pealkiri on ikka põhiline. Aga kas sõna neeger kasutamis puhul on siis selline vägivald õigustatud? Absurd, mis toimub. Eestlased ja venelased hoidkem kokku, vaid nii suudame sellele mustale katkule ja sõnaväänajate ning sildistajate vastu hakata.
piinlik 17. august 2017 06:54
Vaata, kui sa pole juba aru saanud, siis eesti mees ongi välja surev nähtus. Vaadake endid! Kidurad, suitsetate, joote, haridust ja maailmavaadet napib ikka kõvasti, töökohad on enamusel mingid Soome ruberoidid ja kellumehed või Eestis transamehed. Raha pole, jne. Kuid krdi uhked kuulutama oma madalat IQ- d ja teise nahavärviga inimesi solvama. Tead, teiesugustele pole musti vajagi rahvuse hävitamiseks. Teete ise juba niigi suurepärast tööd.
17. august 2017 10:24
mine ütle seda oma isale.või on su isaks n e e g e r?
imestunu 16. august 2017 20:40
"Tumedanahalistega"? ????? Kui tumedatega siis? Tumemust, helemust, mingi hallikasmust? Kas eestikeelne sõna "neeger " ei iseloomustaks lihtsamini?
To 20:40 17. august 2017 03:19
Ütle kuskil välismaa suurlinnas N sõna ja siis imesta mis reaktsioon inimestel ollla võib. Tõesti imestamapanev miks sellel sõnal on mitu sajandit olnud mustanahalisi halvustav tähendus. MILLINE IMESTUS!!
to 03.19 17. august 2017 06:32
mis on meil siin,eestis,asja sellega,mida kuskil välismaa suurlinnas tohib rääkida .Me elame eestis ja räägime siin nii,nagu sajandeid on räägitud,,Aafrikas elavad neegrid''
On 17. august 2017 17:56
3 rassi: europiidne, mongoliidne ja negriidne. Krt koolis ju õpetati.
T 18. august 2017 11:23
Poliitiliselt korrektne on öelda helerohelised ja tumerohelised, nagu ühes vanas loos
Indrek2 16. august 2017 20:36
Néégri koht on Aafrikad ja kui see pärd.dik sõnast aru ei saa ja astuma ei hakka siis tuleb teistmoodi seletada.

nõuka aeg 16. august 2017 20:25
kui põder tuli kõrtsis norima ja pasunasse sai, jäi eestlane alati süüdi - midagi pole muutunud NSVL = EUROLIIT
ida-virust 16. august 2017 20:29
1983 aastal ründas mind ja sõpra 13 venelast ,lõime vastu kuni pilt ees püsis ja pärast tassiti miilitsasse,et me olevat rahvuse pärast vene noori rünnanud!!!
muhv 16. august 2017 20:39
huvitav,et tunnistaja juttu järgi osales 4 eestlast ja 2 tumedanahalist aga politsei arvates rikkusid raskelt avalikku korda 4 meest.
tegelikult 16. august 2017 21:25
on euroliit veel kordi h u l l e m kui NSVL, kui suu pidasid sai sel ajal elada nüüd virele peost suhu ja lisaks sunnitakse p e r ve r te ja r ä p aseid ning la is ku p ä r d i k u i d sallima
ints 16. august 2017 20:25
no ikka ei saa lisada või ,,mis selles kommis siis nii erilist on ,,et ei tohi avaldada et need Tapal olevad palgasõdurid,,mitte moslemid ega pagulased,,oskavad kakelda ja vastava väljaõppe saanud et siin baarikaklusi korraldada,,Tapal juba kõik kohalikud peksa saanud kes tüli norima läinud on ,,neid seal lausa 1200 ja vabadel päevadel käivad linna peal laiamas,,
aga 17. august 2017 02:04
Ints kas olete täheldanud,et sinna kus saabub usa sõdurisaabas,see riik muutub tühermaaks,sest rändrohutirtsud on kohale jõudnud.kelle eest nad eestit kaitsevad??
Umm 16. august 2017 20:22
Lühikoolitus 16. august 2017 20:19
sotsidele, reformaritele muudele nn. sallivatele.
Islam ei anna usulisi valikuid naistele ja lastele. Islami mehest sündinud lapsed usku valida ei saa. Nemad on muslimid. Muslimi naine võib abielluda vaid muslimist mehega. Muslimist mees võib abielluda muslimist, kristlasest, juudist, zoroastristist või hinduistist naisega. Nende lapsed on muslimid. Selline demograafiline tee pidi prohvet Muhamedi arusaamist mööda muutma maailma ajapikku ainitiselt islamlikuks.
Ususallivus islamis piirdub ’’raamaturahvastega’’ ning need on islamile vaimselt allutatud ega saa olla islami kõrval võrdväärsed. Jutt käib kristlastest, judaistidest, zoroastristidest ja hinduistidest. Nõukogude marksism talus samuti mitmeid maailmavaateid, millega tehti koostööd ning väideldi. Selleks olid sotsialistid, rahuliikumised, rahvuslikud vabadusliikumised jne… Neid taluti, kuid marksitliku täiuseni ühiskonna käsitlemisel ei küündinud neist marksistide arvates keegi. Marksismile vaenulikesse ja laostavatesse ideoloogiatesse (kapitalistlik kord) oli suhtumine ühene – need tuleb hävitada. Nii Nõukogude Liidu käsilased kui ka paljud islamistid, kes neavad Õhtumaade ühiskonda ja ennustavad talle kadu, nautisid(vad) Lääne ühiskonna võimalusi. Püüdes seda samas seestpoolt igati õõnestada. Ülaltooduga ei piirdu islami ja marksismi praktika sarnasus.
Paraku on neil üks oluline erinevus. Marksism oli ajaloolises mõttes hiline ja juurdumatu nähtus. Islam on aga juurdunud üle tuhande aasta. Sisuliselt on islami sallivus muu maailmavaate allutamise sallivus. See ei anna inimestele maailmavaatelisi vabadusi ja valikuid ning on seetõttu praegusel kujul Lääne ühiskonnale sobimatu ja ohtlik.
Lühikoolitus 17. august 2017 03:22
Jah sa ei tea asjast mitte midagi. Mine ja õpi eristama õiget informatsiooni valest. Palju edu
ints 16. august 2017 20:15
kuhu mu kommentaar jäi ,,kirjutasin et need tumedad meie rahuvalvajad Tapalt kus neid kokku pea 1200 ja käivad vabal ajal linna peal laiamas,,Tapal on nad kohalikud kõik juba paika pannud ,,venkud ripuvad kohe baaris nagis kui sõna võtavad ,,see pikem kõva löömamees ,,eks nad ju kõik eri väljaõppe saanud ja tasu nendega eriti tüli norida ,,moslemitest ja pagulastest on asi kaugel ,,seega modem lase ikka mu komm ka läbi ,,joonud oled või,,
On ilmunud ka Sinu komm 17. august 2017 01:12
Intsul üks super väljend 17. august 2017 01:14
--- ripuvad nagis -
ripuks nad kõik
Lugeja 16. august 2017 20:13
Sellel tänaval mis pildil mitmeid baare,kus juuakse hommikuni.Hommikul tööle minnes kakerdab seal purjus tüdrukuid ja poisse.Ja kisma käib pea iga päev seal.Terve see tänava jupp pudeleid ,topse ja muud sodi täis loobitud.Eks need kohalikud meil arva et kõvad mehed võõrastega tüli norima.Ei saa aru miks selliseid jooma kohti kinni ei panda. Ja mõni baar on nii must ja imestama paneb kus on meie Tervisekaitse kes muidu näpuga järge ajab. Või nad kinni maksnud.
Sa " lugeja " 16. august 2017 20:22
loe enne tekst läbi kui iba kirjutama hakkad.
Kadus kuhugi ära. Kirjutan uuest. 16. august 2017 20:07
Kui võõrale kohalik keel ei meeldi, nii kohe ka.klema. Ja paljude tole.rantide arvates jääb neil õigust veel ülegi. Huvitav, kui meie inimene kusagil m.o.s,lemimaal sellepärast kaklema hakkaks, et kohalikud teda .s,k.u.m.a,t.u,k.s "gj,a.u.ri,k,s" või "k.r.i,s.t,l.i.k,uks k,o..e,r-a,k.s", kas siis teda kah õigustataks?
To 20:07 17. august 2017 03:23
Kohalik keel? Solvangud teise inimese pihta pole mingi kohalik keel!
mari 16. august 2017 20:03
Huvitav, kas ahistamine on jõudnud ajakirjandusse? Miks on kirjas võõraviha, kui asjaolusid ei teata. Kui eestlane kakleb neegriga siis kohe on võõraviha? Äkki hoopis neeger käitus halvasti?
To mari 17. august 2017 03:24
Äkki tõesti neli kainet eesti rõõmsat poissi tahtsid vaid uusi tutvusi. Tule mõistusele

Pensionil onu 16. august 2017 19:55
Kui võõrale kohalik keel ei meeldi, nii kohe kaklema. Ja paljude tolerantide arvates jääb neil õigust veel ülegi. Huvitav, kui meie inimene kusagil moslemimaal sellepärast kaklema hakkaks, et kohalikud teda us,ku.matuks gja.uri,ks või "kri,stl.ik,uks k,o.e,r.a,k.s", kas siis teda kah õigustataks?
To pensionil onu 17. august 2017 03:25
Teiemeelest ok kui keegi teid vene keeles solvama tuleb sest noh nende "kohalik keel". Kuula siis seda kaunist kohalikku keelt ja selles keeles esinevaid imekauneid solvanguid.
et siis 16. august 2017 19:55
neeger virutab valgel tooliga pea lõhki ja valge on süüdi? omas kodus?
zorro 16. august 2017 19:53
Nii tore, et keegi otsa lahti tegi.
16. august 2017 20:16
Tore jah. Eesti mehed said KAHE neegri käest tappa.
! 16. august 2017 19:49
Pea löödi lõhki ikkagi kohalikul. Muuseas, "ne-e,g,e.r" ei ole eesti keeles sõimusõna. Aga võõras - kui kohalikud ei meeldi, nii kohe rusikad püsti. Järgmine kord lööb pea lõhki ka juba siis,kui kohalik ei kanna turbanit, ei palveta Me.ka suunas või sööb s.easinki
Kuidas ei ole 16. august 2017 20:58
Näed ju ise ka, et õhtuneleht peab ju n.e.e.g.e.r.i.t sõimusõnaks kui ellimineerib kommentaare kuigi jah neil omal see sõna väga vürtsikaqlt esindatud.
ain 16. august 2017 19:48
aga muidugist-eesti oneestlastele-mitte mustadele!!!
kobigu ameerikasse -need mustad!!!
hahaaa 17. august 2017 05:47
Ain oled ja ainiks jääd :) Esiteks need 2 meest videos on selgelt aafrikast, kui nende aktsenti kuulata aga noh ega sa muidugi ei tee aafriklastel ega ameeriklastel vahet. Ja teiseks sa täna jumalat, et sul seal Tapal need ameeriklased on, vastasel juhul elaksid sa jälle NSV Liidus juba.
Juulius 16. august 2017 19:47
Mitte eestlane alustas ju kaklust, kui tooliga äsas eestlasele. Mida see pidi siis tegema? Ootama teist laksu või? Nojah, ja süüdi jäid eesti poisid. Polegi rohkem öelda.
tolarast 17. august 2017 02:04
´Kui neegus äsab valgele, siis on kõik okey. Et nii peabki olema. Aga kui valge lööb vastu, siis on takohe rassist.
IDA-VIRUST 16. august 2017 19:41
Neegrid tuleb õigel ajal paika panna,muidu lähevad sama ülbeks nagu vandid nõuka ajal,kes jahtisid suurte kampadega üksikuid eestlasi õhtuti.Anti tavaliselt nuga ja vabastati rahakotist ja parematest riietest. Oma külas panime asja vähemalt teispidi käima....vandid jooksid eestlaste eest.
adventist 16. august 2017 19:38
Rassismi Eestis pole,on ainul põlisrahva soov ja õigus ellujäämisele.

joosep 16. august 2017 19:38
keda kuradit te modereerite ja Miks?
muhv 16. august 2017 19:43
kirjutasin oma kogemustest ida-viru venelastega ja loomulikult ei läinud kommentaar läbi sõela
head kommijad 16. august 2017 19:50
tuleb kangesti sedamoodi välja, et eestlased hakkavad oma heategijaid nüpeldama. Me peaksime hoopis leplikud olema ja sellised väikesed solvangud lihtsalt tähelepanuta jätma. Hea sõna tumedanagalisele on parim mida üks tark eestlane teha saaks.
To ja 17. august 2017 03:27
Eestis on sadu tumedaid tumbasid kes teevad teist 10x enam tööd. Kes siin laiskleb? Nemad kommenteerimas ei käi, paremat teha.
muhv 16. august 2017 19:37
mitte võõrviha vaid võõrad oma vihaga valge rassi vastu on jõudnud Eestisse.
vean kihla, 16. august 2017 19:52
et eestlased on võõrviha tekitajad. Süstrasilmad on väga meeldiva ja sõbraliku loomuga.
joosep 16. august 2017 19:35
huvitav, kuidas tuleks seda tont teab millisest aafrika riigist tulnud neegrit nimetada? Afroameeriklane ta ju pole? Ikkagi neeger.
kes need omad siis ikkagi on? 16. august 2017 19:33
"tahtsin vahele minna, et kaitsta omasid". ka tegelikult üsna rassistlik maailmavaade. kui sa ei tea, millepärast mustanahalised "omadega" kaklesid, siis valisid sa poole ainult nahavärvi järgi.
16. august 2017 20:58
omad ongi omad, seda ka siis kui valge rassi esindajad omavahel tülitsevad, aga kõigile pole antud omasid eksimatult ära tunda.
Kenert 16. august 2017 19:33
Kas pole mitte rassistlik, mitte karistada naha värvuse eest? Ole sa must, valge või kollane, tappa ja kiita peaks saama sellest olenemata. Kui üht või teist mitte teha, kuna nahavärvus on negriidne, siis ole see ju täiesti rassistlik.
Sa ei ütle mustanahalisele neeger täpselt nagu sa ei ütle ka küüditusohvrile:" Mine tagasi siberisse", või juudile:"Pane tatt kinni, muidu saadan gaasikambrisse".
Mike Tyson tuleb eestisse, külastab pubi/baari ja siis neli kohalikku ossi, mõtlevad, et tegu on pagulasega, kuna ta mustanahaline ja siis hakkavad mõnitama:"Neeger, mine tagasi aafrikasse".
salliv tolerast 16. august 2017 19:29
Kui kaks meest omavahel kaklevad, siis loogika ütleb kohe, et mõlemad on meestevihkajad. Täpselt samamoodi nagu valge kakleb nee, siis valge on nee vihkja ehk raspist
kristlane 16. august 2017 19:20
Islam on äärmuslik,fanaaatiline ja ekstemistlik eksiõpetus ja siia me seda ei luba mingilgi kujul.
seitsmenda päeva afventist 16. august 2017 19:12
Merkeli pagulspoliitika ei õnnestu Eestis iialgi ja seda peab põlisrahvas ise tagama,sest on ka selliseid eestlasi nagu i. tarand ja randpere,kes soovisid sallimatutele lausa surma,jube nõmedad lutsiferjaanid sellised,fui.Sallivus muslimpaguladte kontekstis on hullumeelsu ja rahvas peab kõvadti survestama igat reeturlikku valitsust kes püüab ajupesu teha ja muslimeid riiki mahitada.
parandus 16. august 2017 19:18

lumekakk 16. august 2017 19:07
Sõna "neeger" või valgete kohta "gringo" ei anna alust teist vigaseks lüüa. Lihtsamalt öeldes oli see omakohus mustanahalise poolt. Võite mu postituse ära kustuda ja mind blokeerida ,aga seaduse silmis ongi sõnade peale vägivalla kasutamine keelatud.
ah soo,et kohe modereerime kui kui kasutan samu sõnu mida artikel sisaldab. Pole paha või mis? 16. august 2017 19:06
N.E.E.G.E.R. jääb n.e.e.g.r.i.k.s olgu või v.e.n.e.m.a.a.l.
rs 16. august 2017 19:36
SMURF 16. august 2017 18:59
Seda mööda kuis musti/moslemeid Eestis, eelkõige Tallinnas rohkem saab olema, muutuvad nad sõjakamaks. Sama tendents on läbi käidud Rootsis ja Soomes. Ei ole välistatud see,et purjus eestlased olid need ,kes tüli norisid, ent tunnistaja seda ei kinnita. Usun seda,et pea lõhki löönud neeger lasti minema , eestlased viidi politseisse. Sallivusühiskond! Kui järgmiseks mõni must naise või tüdruku vägistab, viiakse politseisse viimane. Selle asja nimi on VÕÕRVIHA ( ei olnud nõus pagulasele seksuaalselt anduma)
k.p. 16. august 2017 18:44
see on uskumatu nähes seda mis toimub euroopas ja meie ajakirjanikud ei kirjuta sellest midagi.nüüd on see eestis.mul on äärmiselt kahju et meie poliitikud on sellised tallalakkujad.võtku õppust poolast ja ungarist
SahhMatt 16. august 2017 18:40
Mingid kohalikud madalalaubalised ossid on kõvad poisid kambakesi ... Masendav.
need ju 16. august 2017 18:53
ekrelased või nende valijad.
lumekakk 16. august 2017 19:27
Sõimamine ehk laim ja psühholoogiline rünnak ei anna alust füüsiliseks kaitseks ehk löömiseks. Löömine on sellisel juhul hädakaitse piiride ületamine ehk omakohus. Kõik osapooled ja tunnistajad võiks jaoskonda viia ütluste andmiseks.Loomulikult ka tõendusmaterjalid (videomis tehti ja tool millega löödi) kaasa võtta.
on 16. august 2017 22:44
õnn, et meil neegreid vähe on.
Q 16. august 2017 18:23
Me oskame nii vastikud olla,et iga neeger on varsti eestist kadunud.
16. august 2017 21:52
moslemid oskavad veel vastikumad olla
KKK 16. august 2017 18:20
Loomulikult arreteeriti eestlane. Nigrat ei tohi. Oled rassist. Huvitav kas tehakse ka teistele hirmutamiseks näidispoomine?
nentija 16. august 2017 18:37
Nii, politsei pidas kahtlustatavana kinni 32-aastase mehe, eestlase, ja viis ta politseijaoskonda. Aga ainus tegelikult kurja teinud isik oli nigru, kes virutas eestlasele lauaga vastu pead, nii et veri lendas ja eestlane ainsana tuli viia kiirabiga ära. See ON selge ja otsene RASSISM, nahavärvi põhjal vahetegemine ja ühe värvi eelistamine! Selge, et politseilt nigrude kaitse ja eestlaste vahistamine oma kodus. SEDA EI SAA NII JÄTTA mitte mingil juhul. Siis hakkamegi juba ETTE pidevalt süüdi olema kõiges, mis juhtub ja näiteks nigrud karistamatult eestlaste vastu teevad. Vot see, just see on tõeline rassism.
No 16. august 2017 18:52
miks mulle tundub, et peab EKRET valima, kui siis ka miskit ei muutu pole kedagi valida.
nentija 16. august 2017 18:38
Nii, politsei pidas kahtlustatavana kinni 32-aastase mehe, eestlase, ja viis ta politseijaoskonda. Aga ainus tegelikult kurja teinud isik oli nigru, kes virutas eestlasele lauaga vastu pead, nii et veri lendas ja eestlane ainsana tuli viia kiirabiga ära. See ON selge ja otsene RASSISM, nahavärvi põhjal vahetegemine ja ühe värvi eelistamine! Selge, et politseilt nigrude kaitse ja eestlaste vahistamine oma kodus. SEDA EI SAA NII JÄTTA mitte mingil juhul. Siis hakkamegi juba ETTE pidevalt süüdi olema kõiges, mis juhtub ja näiteks nigrud karistamatult eestlaste vastu teevad. Vot see, just see on tõeline rassism.
ma näen 16. august 2017 18:55
neid (musti) ka pidevalt, keegi pole kallale tulnud, miks peakski? Kui ise lähed tüli norima, siis on ikka väga hale pärast kiunuma tulla, ekrenaut.
Uss 16. august 2017 19:41
oota, las nad koguvad väge. Lihtsalt oota ja tunne neile kaasa.
Si tt agi sa näed, pimekana.
Oota, tuleb ka sinu ja sinu pere kord.
Oota.
elkre 16. august 2017 18:11
eesti rassistide erakonna külvatud seemned hakkavad vilju kand,a
ah 16. august 2017 18:23
sure välja, ullike!
ja ära teisi kaasa tiri.
16. august 2017 18:29
MIS ON RASSISM?? See, et politsei pidas kahtlustatavana kinni 32-aastase eestlase ja viis ta politseijaoskonda. Aga ainus tegelikult kurja teinud isik oli neeger, kes virutas eestlasele lauaga vastu pead, nii et veri lendas ja eestlane ainsana tuli viia kiirabiga ära. See on selge ja otsene RASSISM!! Sest kahe rassi kokkupõrke korral JUST MUSTA eelistamine on rassism, räige rassism.

iga roju oma koju 16. august 2017 18:03
mitte ainult mustanahalised,need torkavad rohkem silma, aga rätipäid islameid on siia siginenud,eesti rahva sihilik hävitamine.ja kui see meile ei meeldi,siiskohe oleme rassistid. Olemegi ja õigusega,tahame omal maal lihtsalt elada.
Elagu EKRE 16. august 2017 17:53
Kui tahate, et varsti on see tavaline asi siis valige aga sotse.
Elagu EKRE jah! 16. august 2017 18:12
Kui tahate, et varsti on see tavaline asi siis valige aga EKRET!
meie 17. august 2017 18:09
valimegi ja lõpeb see jama ära.
16. august 2017 18:16
ma arvan, et järgmisel korral valingi ehk sotse. pole seda varem teinud xD
16. august 2017 18:20
eks siga leiab ikka pori.
nentija 16. august 2017 18:33
Täpselt. Sotside idee on eestlasele lauaga vastu pead, nii et veri lendab ja lööja must erilise kaitse alla. Kokkuvõtte kõigile eestlastele lauaga vastu pead ja maa mustadele (n...r ei tohi öelda, siis saad teist korda vastu pead).
rassistile 16. august 2017 17:53
lööksid mitte ei löö.ise oled s hunnik õnnetust.
32k 16. august 2017 17:52
Pigid ei võta kunagi Eestit nii üle nagu nad on teinud Usa-s või Rootsis.
hehh 16. august 2017 17:48
Ne-egri kari käib siin Eesti naisi sebimas.
tore on 16. august 2017 17:47
pambuseid tulebki harvendada.
rünno 16. august 2017 17:43
Kui minule ütleb neeger, et olen aarialane ei teki mul vajadus teda selle eest tooliga virutada, sest tean täpselt oma rassi ja nahavärvi. Aga neeger va sindrinahk ei tea mitte millestki midagi, pole ta end peeglist kunagi näinud ega tea ka sõnade tähendusi.
eva 16. august 2017 17:42
25 a tagasi oli nii, et kui kaklesid 2 eestlast (venelast),siis oli see lihtsalt kaklus. Kui aga kaklesid eestlane ja venelane, siis nimetati seda diskrimineerimiseks. Nüüd on "moes" sõna rassism. Et kui mustad ja valged kaklevad, siis kohe rassism-mustade suhtes muidugi. Mustad ise "ei ole ju kunagi rassistlikud" :)
milleks 16. august 2017 18:59
niisugust lollust kirjutada? Poisikesena oli lööming eesti kooli ja vene kooli õpilaste vahel Koplis, aga mingit juttu polnud diskrimineerimisest. Järgmisel päeval rivistati terve kool aulas üles, tulemusi ei mäleta.

matsu 16. august 2017 17:39
Mõnesmõttes on tore, kui meie kaklevatele ekreiitidele tooliga mõistust juurde taotakse.
16. august 2017 17:42
loodan,et sa,äraandjast matsu,varsti kabelimatsu saad.mina sind küll järel nutma ei jää.
Eino Taruk 16. august 2017 17:46
Üks "ekreiit" löödi tooliga, aga "ekreiidid" löövad teid kõiki kaine mõistuse, häälte ja toetusega...
möh 16. august 2017 19:10
ekreiidil kaine mõistus?
maamees 16. august 2017 17:38
nats ja rassismus on kodunt kaasa antud.naad harimatut mõtlevad ainult ühes suunas.
agõ 16. august 2017 18:06
Seda kõike oleme talunud üle 50 aasta lähivälimaa reetur-põgenike poolt.
õpi eesti keel 16. august 2017 18:06
matsu 16. august 2017 17:30
Pikaajaline vaenuõhutamine jõuabki ju lõpuks sellise lahenduseni.
jah 16. august 2017 19:01
ekrelaste poolt õhutamine.
matsu 16. august 2017 19:12
Mitte ainult, see käib käsikäes vene trollidega. Tihti on raske vahet teha kummaga tegemist.
Ju see on suunatud ja tellitud tegevus.
16. august 2017 19:28
ja kelle tellimusi sina täidad,siin pidevalt eestlasi ja eestlust halvustades,matsuke?
16. august 2017 17:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No 16. august 2017 18:59
Jan 16. august 2017 17:25
Sa eesti mees rakverest! Vot nende banaanide müügist saadud rahadega ehitagu oma riiki ülesse, aga mitte ei istu siin minu makstud maksuraha peal perseli maas ostukeskuses!
Hakkavad 17. august 2017 18:11
ükshaaval jäljetult kaduma, ega nad loetud pole.
meez 16. august 2017 17:23
Neeger on eesti keeles kasutatav sõna. Kas selle eest menetlust avada?
Meie 16. august 2017 17:14
politsei peaks nüüd neegritele täie rauaga väänama,kasutades sellist suurepärast võimalust neile selgeks teha,millises riigis nad viibivad ja,et siin ei ole soovitav inimestega kakelda!See ongi ju õige kui musta kohta öeldakse neeger-vähemalt mind on nii lapsepõlvest saati õpetatud!
nii on 16. august 2017 21:48
sest must tähendab pesemata, r ä p a s t inimest, ega see tumedanahalinegi parem väljend pole
Juku 16. august 2017 17:12
Ostke ruttu kohvi ja kohviube - tumedanahalised otsustasid et neid enam vaenulikku Eestisse ei saadeta.
Muix 16. august 2017 21:12
See pole nende otsustada :) Suured istanduseomanikud ikka enamasti heledamad.

eesti mees rakverest 16. august 2017 17:06
miks te rassistid sööte banaani melonit jne kõik ju nende maalt.lihtsalt jõle.
Hast du 16. august 2017 17:12
artikli autor ei ole vist tumedanahalistega veel vehkinud
16. august 2017 17:23
kas sa oledki see rakvere linnakunstnikust peedik?
vaimuhiiglasele Rakverest 16. august 2017 17:24
Nii melon , kui ka banaan on mõlemad pärit Aasiast .
16. august 2017 20:30
sina lubjavilt ära köhi siin,köhi pihkvas.
MEIE 17. august 2017 18:12
sööme ka šokolaadi.
KillaH 16. august 2017 17:05
Mitte et tüli põhjus teada oleks, aga tegemist on kindlasti ju võõravihaga? Ja mis selles halba on ,kui neeger käitub neegrina, mitte musta mehena?
kas 16. august 2017 17:04
nii need uudised sünnivadki,keegi Helena, helistab kõigepealt ÕL ise kakluse põhjust teadmata ja ajakirjanik treib artikli konkreetse järeldusega pealkirja.
ob 16. august 2017 16:52
tulnukas ründab kohalikku ja meil on võõraviha? keegi on ilmselgelt terminitest omamoodi aru saanud. meenutab mõne tolerasti karjatust..
ahhaa 16. august 2017 16:49
Võõrad kakupunnid Eestist välja! Kui kipuvad kaklema, siis neile nende endi kombe kohaselt ja halastamata!
tõnisson 16. august 2017 17:05
mis nad siia tulevad, meie õue peale kaklema , mis kinni ei jää saab kinni pandud
16. august 2017 16:36
miks mulle küll tundub, et hoopis tumedanahalised läksid eestlastega kaklema...?
16. august 2017 16:45
väga võimalik,et nii oligi,tõrvapapid on harjunud,et valge mees tema ees kõrvad lonti laseb,aga siin on siiski eesti,mitte rootsi või prantsuse kalifaat ja õhku täis tõmmud pannakse kähku paika.
? 16. august 2017 16:59
Mis asi on AKWABA-SPA Mardi 1 ? Palju neil neid pesi on Tallinnas juba tekkinud ? Hakake survestama majaomanikke , kes rendivad neile pindu.
irw 16. august 2017 16:56
aga õl tahab ikka niipidi näha, et meie neid vihkame, mitte, et nemad meid südamest vihkavad, kasutavad lihtsalt rahamasinaks ja madratsiteks ära. ikka eestlane on ras:ist ju :D see ju agenda, mida tuleb korrata, korrata, korrata.
loomad.
ühed mustad mõlemad, mats sõimas neegrit 16. august 2017 17:20
saks 16. august 2017 17:25
see on ju eesti vanasõna... ühed mustad mõlemad ja eestlasi on sajandite vältel peetud matsirahvaks
16. august 2017 17:46
Ah et SINA tead ? Kui sina oled mats , siis on see sinu probleem .
neljas pôlvkond kirjaoskajad 16. august 2017 20:56
Mu perekonnas pole kirjaoskamatuid. Juba mu vanaema oskas pojale Tallinnasse kirju kirjutada. Vanaemad jäid noorelt leseks väikeste lastega ja ei jooksnud Aafrikasse oma kohustuste eest. Kes sa selline oled, et mu rahvast mustad? Kui sulle siin ei istu, siis tead, mida sa tegema pead.
o 16. august 2017 17:15
pole veel kuulnud seda kui austraalias inimesest aborigeeniks nimetatakse siis hakatakse teineteisele toolidega pähe virutama
Lahe! 16. august 2017 16:31
Anname tuld.
Asjalik plakat.
Elagu EKRE.
16. august 2017 16:36
Aitäh KÕIGILE Eesti ülikoolidele !
Teeline 16. august 2017 18:13
Mis ülikoolid? Kas sa tõesti usud, et need 32- aastased olid üliõpilased?
sallivad ja liberaalid 16. august 2017 16:31
tõid maailma probleemid meile koju kätte.Piirideta riigi tulevik,"Mustvalge Eesti" on õpetlik film tehtud 2011 enne kui probleeem eskaleerubs,sisaldab ka hoiatusi mis tõeks saanud... https://www.youtube.com/watch?v=gmjDC3y9sDM

Urmas 16. august 2017 16:28
Tegemist ei olnud mitte võõraviha,vaid estofoobiaga.
urmaso 16. august 2017 16:42
Neeger peab teadma , et ta kui ta tahab siin käia ja ehk ka elada siis on ta neeger.
samru 16. august 2017 16:49
kui neegrid vihkavad võõraid, siis on ju tegemist võõravihaga
ne eger kommentaar 16. august 2017 16:50
suunati modereerimisele
Paul 16. august 2017 16:26
Annaks Jumal,et EKRE kiiremini võimule pääseks!
matsu 16. august 2017 17:33
ta ootab, 16. august 2017 19:07
et siin hakatakse nendel, kes ekrega ei nõustu, päid maha võtma.
16. august 2017 20:33
päid võtavad maha ikka sinu lemmikud-islamistid.
Ei, 17. august 2017 18:13
mökitame netis nagu sina.
kas 17. august 2017 18:14
sa mees tead misasi on kodusõda? Soovitan wiki lahti teha.
To matsu from Paul 17. august 2017 20:22
Millist kodusõda? Kas endiste kommunistide praeguste "võsukeste" ja rahvuslaste vahel?
Ja 16. august 2017 19:06
selleks tuleb valida mitte oodata, et küll ära valitakse kellegi poolt.
ei ole luule 16. august 2017 16:25
no kaklema lähevad ka eesti poisid omavahel napsutades,ei maksa kohe röhutada, et eri nahavärvi pärast.
Kapis ei ole tonti ! 16. august 2017 16:25
Tondid on tänaval ja juba ka päevavalguse käes .
rumal eestlane 16. august 2017 16:23
on harjunud peksa saama
..kus on siin uudis?
e 16. august 2017 16:23
Loodame, et need neegrid saavad teenitud karistuse.
djaval 16. august 2017 17:27
Kes tegelikult kinni võeti... N..grut ei tohi ju puutuda. Mis sa arvad keda karistatakse...
matsi-iida 16. august 2017 18:22
Looda sa...enne tõuseb kuskilt libe-tolerantide ja uus - kommunistide solgiämbrist päike ...
salliv tolerast 16. august 2017 16:22
Just proovisin järgi, kui kirjutad ühesõnalise kommentaari, mis algab n-tähega, siis suunatakse kommentaar "modereerimisele" ja kui kirjutasin nii: ne eger, siis ei läheb ilusti läbi :)
Kas see tähendab, et tänapäeval ei ole sõnavabadust?
Enn Eeger 16. august 2017 16:34
See tähendab, et eesti õigekirjapilt ja kõnestiil muutub.
Peame õppima kokutades kõnelema ja kirjutama, et meid omal maal rassistideks ei saaks tembeldada.
võimalusi on 16. august 2017 16:58
n33g3r, ne:ger, neeqer jne
veel üks 16. august 2017 19:51
proovin 16. august 2017 21:02
djaval 16. august 2017 17:32
Kas alles nüüd silmad avanesid... sõnavabadus ja ĖĹ... hahaha
Proovisin ka 17. august 2017 01:33
Läbi ei läinud ka ilma tühikuteta v.e.n.e.la ne ja v.e.n.ku.
Tühikutega ka juba enam ei lähe läbi. Küll nad selle ka varsti oma robotprogrammis üra muudavad
Võrdusmärk ka ei lähe läbi
Paul 16. august 2017 16:21
See on täiesti loomulik,et "võõraviha" lõpuks Eestisse jõudis.
Rasside,uskude ja kultuuride erinevus on liiga suur ja meie rahvas ei leppi iialgi selle vägisi pealesurutud multikultuurse "supiga."
16. august 2017 16:25
kodu rämpsust puhtaks
paulile 16. august 2017 16:59
mis ei lepi, võigematest võigem ja krumm nutavad nüüd simmud punaseks.
Eino Taruk 16. august 2017 17:43
Just, Kui tullakse siia omi reegleid ja tabusi kehtestama, siis on nn. võõraviha tekkimine täiesti loogiline ja mõistetav.

zowie 16. august 2017 16:19
ex see must tuli oma mustade baarist ja tahtis kohe valget naist saada aga näe,nihu läx
16. august 2017 16:23
Kas seal on mingi mustade baar ?
zowie 16. august 2017 16:34
Varsti 17. august 2017 18:16
salliv tolerast 16. august 2017 16:19
Õhtuleht tahab, et ilmas oleks viha. Üritab viha üles tõmmata inimestes. Aga mille pärast, ei ole mingit põhjust. liberastid.
eriti tallinn 16. august 2017 16:18
on džungliks muutunud, neid võõraid vihatoojaid on kõik kohad täis, ka bussid on neid täis ja hommikuti on pea pooled tulnukad.
salliv tolerast 16. august 2017 16:17
Mis jutt see on, et siis neegrile ei meeldi olla neeger?
Ja 17. august 2017 01:35
s.o.v.j.e.e.d.i.l.e ei meeldi olla s.o.v.j.e.e.t.
Aga 16. august 2017 16:16
mis siis kui võõrad alustasid kaklust.Inimesed ikka kisklevad vahel,põhjuseid on igasuguseid.See ei pruugi olla tingitud nahavärvist.
Fff 16. august 2017 16:15
Neeger on eesti keeles olemasolev sõna...milles probleem... P
Huvitav 17. august 2017 18:17
kuidas neid Nigeerias kutsutakse?
Raivo 16. august 2017 16:15
Kas kusagil on ka tõest infot,mis tegelikult juhtus?see on kallutatud artikkel ja tühja koha pealt on mõttetu kommida

Eino Taruk 16. august 2017 16:13
Ärgu tulgu siis siia kaklema, meid on veel rohkem!
pastor... 16. august 2017 16:11
issanda lapsukesed on ikka imelikud, aamen!
_ _ _ _ 16. august 2017 16:10
Huvitav, et pole teada, millest tüli alguise sai, aga õhtulehe ajakirjanikk hakkab juba midagi üles kruvima ja toob pealkirjas välja, et tõenäoliselt on tegu võõravihaga. Äkki oli tegu hoopis per*evestidega, ükskõik, mis rahvusest või nahavärviga nad olid?
Eino Taruk 16. august 2017 16:15
Kusjuures isegi sõna nigger, rääkimata neegrist ei anna õigust vägivallaks. sellised tuleb maalt välja saata...
Varsti muudetakse 17. august 2017 18:18
Nigeeria riigi nimetus ka Mustlaks.
k.k. 16. august 2017 16:09
Nüüd on suur uudis, et mustad. Kellaaeg ja koht on selline, kus alati keegi kakleb, nüüd on see moment, et juhtusid mustad ka sekka tavalise valge rassi vahele :)
16. august 2017 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muix 16. august 2017 21:03
Kust sa tead, et neeger rullnokk oli? Peksta ta sai valget küll, see on õige.
Sass 16. august 2017 16:06
Musta nahavärviga inimene ongi neeger ja selle peale pole mõtet solvuda, see on eestikeelne sõna nende nimetamiseks.
just 16. august 2017 19:12
isegi eesti õigekeelsus sõnaraamtus pole antud selle negatiivset tähendust, seega Eestis on sõna neeger kasutusel ja väljastpoolt tulijad peaksid autsma meie kultuuri http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=neeger&F=M
Andres 16. august 2017 16:03
Mulle jääb arusaamatuks, miks peaks kahe seltskonna vaheline sõnelus ja sellele järgnenud vägivald olema automaatselt „võõraviha” ehk eestlaste süü. Meenutan lahkelt, et kui keegi pagulaste keskuse seina kärsatas, järgnes ka Eesti nn. presidendi ja kultuuritegelaste poolt igasugust avalikku tuututamist, kuidas on eestlaste pärast häbi jne. Selline ilma uurimata ja välja selgitamata tuututamine on see, mis näiteks minus viha tekitab. Oletan, et hiljem selgus, et pagulased ise panid oma keskuse seina põlema, sestap siis pole ka süüdlastest pärast enam juttu olnud. Nüüd sama lugu: igasugune konflikt eestlaste ja muulaste vahel on automaatselt „võõraviha”. Tulge palun tervisele. Mina isiklikult näiteks olen kohtunud Tallinnas laksu all oleva tumedanahalisega (araablane vms., mitte neeger ega mustlane), kes tuli mind tänaval tüütama. Õnneks ei olnud mul vaja enesekaitsevõtteid kasutada, muidu ilmselt oleks olnud võõraviha?
mats 16. august 2017 17:38
käesolevas loos on võõraviha siis ajakirjaniku viha mitteajakirjanime vastu. arusaamatu miks sellise vihkava ajakirjaniku artiklit avaldatakse.
tegelikult 16. august 2017 16:02
hakkasid neegrid eestlastega kaklema! Ei tohi enam omal maal eesti keelt rääkida?
Tuleb 17. august 2017 18:21
revolutsioon, nagu 1991, laguneb ka see europask lõpuks.

salliv tolarast 16. august 2017 16:02
Said esimese Islami õppetunni, tüübid harjunud alates sünnist elu eest võitlema, mingi külakukk neid ei murra.
16. august 2017 16:05
ja igasugused muud rastid pangu ka kaelakesed valmis - tõmmatakse kraanaga kaelapidi maast lahti
salliv tolarast 16. august 2017 17:08
Ilmselt jäävad eestlased süüdi, jäid puutumatutele, kellele seadused ei kehti ette, sest sõna "neeger" on solvav, aga tooliga pähe löömine lihtsalt hariv...
Vanamees 16. august 2017 16:00
Kes pani pakuga vastu pead , oleks vastupidi ,mis siis ? Siis oleks merkel ise siia kimanud !
16. august 2017 16:17
kui nad vao põlema panid, siis rõivas kimas kohale kätt suruma.
Ära 17. august 2017 18:22
aja oksele selle feissbuuki taaviga.
Tõnisson 16. august 2017 15:59
Võõraviha sakslaste, venelaste, taanlaste, rootslaste ja teiste vallutajate vastu on enesekaitse. Nii ka neegrite vastu.
see pole veel midagi 16. august 2017 15:55
vahige mis Rootsis toimub. vot seal peaks ka siis tooli kaasas kandma ju
matilda 16. august 2017 15:54
Mustanahalised meheopojad on suur õnnistus eestlastest joodikute poolt mahajäetud 40+ vanustele minusugustele naistele. Mina ootan neid pikisilmi ja oleksin vägagi lahke nende vastu. Mida rohkem neid tuleb,seda parem!
Irw 16. august 2017 16:51
Mine istu endale ruttu midagi sisse!!
Löö 16. august 2017 17:54
Mine löö selle rootsi vanamemmega kampa, kes magab pagulastega. http://ajaviide.ee/olga-ulvskog/
to Matilda 16. august 2017 21:13
Miks sa ootad neid pikisilmi ja oleksin vägagi lahke nende vastu. Sa ju kaotad aega ja palju mônu. Mine ise kohale, nende juurde, ja saad nii noorelt, kui vanalt. Mitte keegi ei ütle sulle ära.
Seda oligi oodata , et millal see juhtub . 16. august 2017 15:53
neegrid on hakanud väga provokatiivselt ühistranspordis käituma . Mida rohkem neid tuleb , seda enam agressiivsemaks nad lähevad .
Paul 16. august 2017 15:52
Eestlased ei leppi iialgi moslemitest ja neegritest migrantide sissetoomisega Eestisse! Sellele tuleb lõpp teha,enne kui olukord lõplikult käest ära ei lähe.
Eestlaste "võõraviha" ei kustu iialgi. Rasside ja uskude vahe on liiga erinev.Mingu tagasi kust tulivad. Või koligu Saksamaale frau Merkeli juurde.Meile pole neid vaja!
mhmh 16. august 2017 15:47
Argipäeval ei istu eestalsed kusagil pummelungil ja mdia see neiu jeleena seal viibis purjus meeste lähedal.

See on väljamaa teadlaste poolt välja öeldud. 16. august 2017 15:47
Tänu väikesele riigile, pole eestlane ohtlik. Oleks aga Eesti suurriik, oleks eestlane üsna kõva sõjard. Lugedes kommentaare, nii tundubki. Aga kaitsta ennast oma valitsejate kurnamise eest, ollakse kõvatajad vaid anonüümselt kommenteerides.
mats 16. august 2017 17:39
noh said kõvatada :))) , aga ära üldista, ega teised pole sinusugused kõvatajad.
No kuulge 16. august 2017 15:46
N..ger on ka Eestis n..ger olenemata sellest,millise värviga teda nimetada. Ei ole õige sellest artiklit treida võtmes,et meie olime mingi sõna kasutuse pärast tüli tõstatajad. Huvitav,et Tõrvas puudega kergemeelset röövinud alžeerlane pesti puhtaks ja ei mainitudki,et too oli must või veel vähem n..ger. Ei soovi,et te annate meiegi riigi rahulikult n..gritele nagu seda on teinud paljud EU riigid. Õppige palun Poolalt,Tsehhilt ja Ungarilt,kuidas nendega käituma peab ja oma rahvuslust hoida
Eestlased 16. august 2017 15:46
Eestlastel ongi komme vinguda...Olgu ta turist või õpilane(mustanahaline) on kohe vingumine lahti.
Pole teie asi mis need mustanahalised siin teevad. Hoidka oma nina enda koopas.
Vihale ajab kohe selline asi.
16. august 2017 15:51
Kui selles kommentaaris asendada sõna "eestlane" sõnaga "mustanahaline", oleks kommentaar kadunud silmapilk. Rassismus ja ksenofoobia ju.
Aga eestlast sõima, palju tahad!
16. august 2017 15:59
Eks see Eestlased kommenteerija ongi mustade ihuvili või valmistab ühega nendest seda ihuvilja saama .
kohalik 16. august 2017 16:01
kui välja lähen siis ikka panen jalgratturikiivri pähe, igaks juhuks, kui mõni euroopeliidu kodanik tooliga ringi kõnnib
zowie 16. august 2017 16:29
kohe näna,et tolerastike ...
eva 16. august 2017 17:59
ka turistid ja õpilased ei tohi teisiinimesi toolidega loopida
matsi-iida 16. august 2017 18:32
Huvitav, kelle asi see siis on....kui meie, kui põlisharvuslaste asi ei ole, kelle siis???
SMURF 16. august 2017 19:13
Ei ole eestlase asi tunda huvi ,kes tema isade maal laamendab ning ta rahvuskaaslastel verd laseb. Eestlane on ori, olgu vaid ja istugu oma koopas kui massiimmigratsiooni viljeletakse! Moderaatorid on ka SDE palgatud. Avaldatakse vaid poliitiliselt korrektsed arvamused!
SMURF 16. august 2017 19:18
Eestisse tulnud pagulane lõi maarahva esindajal pea lõhki. Politseisse viidi eestlane , pagulasel silitati pead.
Järgmiseks vägistab selline ära eesti tüdruku, politseisse viiakse viimane. Ei soovinud pagulasele seksuaalselt alluda =VÕÕRVIHA
Mida rohkem pagulasi saab ,seda ülbemaks nad muutuvad. Vaadake ,mis toimub Rootsis!
No 16. august 2017 19:53
mis värvi sa oled ka ja kuidas nii hõlpsalt Eesti keelt kirjutad ?
Urrr 16. august 2017 15:44
See on see kui alati õigustatakse neegrite käitumist ja süüdistatakse valget meest. Muutuvad need neegrid ülbeks ja hakkavad tahtma, et valge kõik asjad kinni maksaks.
Vanakooli Johannes 16. august 2017 15:43
Kohe seal kõrval on minulegi armsaks saanud gaybaar X, saun 69 ja loomulikult iga homomehe paradiis G-punkt. Antud juhul lihtsalt ei saadud kokkuleppele et kes kellele kannika ette viskab, sellest ka see tüli ja kaklus. See seal gay-kolmnurgas tavaline.
miks 16. august 2017 15:42
need võõrad mustad toovad siis oma viha siia? Viigu tagasi.
alleluuja 16. august 2017 16:02
ka taevas on neile avatud
punane 16. august 2017 15:38
kui n lööb kellegil tooliga pea puruks siis see on eestlasete võõraviha ?
see nõuab ikka head krunti, et kahekesi võõral maal neljale kallale minna.
ja kui kaks eestlast saavad välismaal tappa, siis on see ka eestlaste võõraviha eksole ?
16. august 2017 15:42
EKRE: "Anname tuld!"
Sotsid: "Kõnnime sütel!"
Reformikad: "Viimane kustutab tule!"
Kesikud: "Ka peeruvalgus on valgus!"
Ära 16. august 2017 15:48
topi oma pead igale poole!
16. august 2017 15:35
mitte võõraviha vaid võõras viha on kohale jõudnud.
aga 16. august 2017 15:44
eestlaste silmis on mustanahalina ikka neeger, see ei ole sõimusõna
modereerige nii pelju kui tahate 16. august 2017 15:51
seitse aastat tagasi Helsinkis nn, Soome pealinnas oli meie teejuhiks ilmsete aafrika välimuse tunnustega inimene ja kui minu seitsmekümne aastane ema tänas südamest ... aitähh neeger, siis see inimene küll ei solvunud

salliv tolarast 16. august 2017 15:34
Järsku ikka meie uuskodanikud venelased läksid kallale, nemad juba ennast mõnitada ei lase erinevalt eestlasest- soomlasest, annavad lahkelt, kui nende naisi näppima hakkavad...
Vale väide pealkirjas 16. august 2017 15:29
Mitte võõrviha ei jõudnud kohale, aga mustad on kohal.
16. august 2017 15:31
päevitanud mees rääkis päris hästi vene keelt...
lõimunud.
Päevitunud mehi ühistranspordis 17. august 2017 01:47
olen näinud sõitmas, kes räägivad täiesti ladusalt vene keelt.
Üks tume rääkisühe vene naisega vene keeles. Vene naine küsis, et kuskohast tume tuleb, et vene keelt nii hästi räägib. Tume vastas: algul olevat Inglismaal olnud ja sealt läks Ukrainasse, siis siia - neil vist niisugused komandeeringud.
tigekala 17. august 2017 09:23
euroakadeemiasse tullakse massiliselt õppima läbi ukraina. aafrikast ukrainasse venekeelsele õppekavale, seal saad bakadiplomi taskusse ja siis euroopa liitu.
siis polnud 18. august 2017 20:09
nato mees vaid pagulane
Eh 16. august 2017 15:35
"Mustad" on alati igalpool maailmas alati kohal olnud. Maailm ei olegi veel otsa saanud, toimib teine. Ka "mustadega". Kui sa nüüd mõtlema hakkad, siis kust need "mustad" põgenemisest, miks põgenevad ja mis nende kodukohtades tehtud on, siis on äkki ja "valgetel" seal oma osa?
16. august 2017 15:36
eh, kui sa üldistad valgete sajanditagust süüd kõigile valgetele, kas see pole rassistlik sildistamine või mis?
16. august 2017 15:49
praegu teevad aafrikas mustadega mustasid tegusid mustad ise... valged tapeti seal juba ammu ära. või peksti kodudest välja.
loomulikult peavad nüüd valged häbenema.
Oh 16. august 2017 16:44
Mustadest on igal pool rohkem kahju kui kasu olnud.See on fakt mida sa ohmoon ümber lükata ei saa ega suudagi.Nendega suhtlemine ongi keeruline ja see et keegi seal seltskonnas ütles neeger,ei anna alust süüdistusteks kakluse alustamises.Neegrid on hullud provotseerijad ja samas väga kärmed kutsikasilmade ette manajad.Ma olen neegritega asju ajand aga need ei oska tsiviliseeritult vaid ikka ahvidena.
innu 16. august 2017 15:29
kas on ka valgenahalisi neegreid ....?? vastus - on küll ja mitte vähe ....
Pipi 16. august 2017 15:27
Jõudnud?! Kuidas kaukaaslasi ja asiaate nimetati ja koheldi? Come on, eestlane on alati ksenofoob olnud.
16. august 2017 15:32
ma võiksin sulle loetleda sadu sõnu, millega venelased teisest rahvusest ja teist värvi inimesi kutsuvad.
aga brüsseli pipide jaoks on alati eestlased süüdi.
kõik on inimesed 16. august 2017 16:22
küll koer koera tunneb
16. august 2017 15:34
pizdaglazõi ja tšernožopõi on ju puhtad eesti sõnad. eestlased on ürgajast saati ksenofoobid!
hehe 16. august 2017 15:56
eestlasele ei meeldi ka see, kui naabril ilusam naine on, teise eestlase laps tublim on, kui naaber oma maja teist värvi võõpab jne. Mis siis veel rääkida muul moel endast erinevast inimesest :D
Tim 16. august 2017 15:27
Võõrviha?! Võõrad tulidki ja tõid oma viha kaasa. Ja miks kohe arvamus,et eestlased läksid n....tega kakleva ehk oli,et n...rid läksid eestlastega kaklema.
setu 16. august 2017 15:29
Kah asi! Meil setumaal juba vanast ajast peale lakuti ennast kooma ja polnud õige pidu kui taplust polnud.Anti ikka nii et karvad ja suled ja veri lendas,
arvan, et 16. august 2017 21:02
Nüüd pole pead puust, rusikalöögist koomasse ja sealt tihti ka hauda. Tôesti neiu ei tea, millest tüli tekkis, aga teab, et alustasid Eestlased.
Aap 16. august 2017 15:27
Üle kõige siin ilmas vihkan ma rassismi...ja neegreid :)
mustadel 16. august 2017 15:26
nagu kohe veres see tüli tekitamine ja tüli otsa.
Eh 16. august 2017 15:30
Ja antud juhul sa kohe tead miks, kuidas ja kellega juhtus? Kohe kindlalt tead? Oli kuus kaklevat inimest hommikul kell 6 kohas, kuhu tullakse purjus/ pohmellis peaga enne koju magamaminekut sööma. Kahe seltskonna vahel juhtus midagi, ebavõrdse seltskonna vahel. Üks pealtnägijatest arvab olevat kuulnud, millest tüli alguse sai, aga sul on loomulikult asi kohe selge?!
16. august 2017 15:37
aga see on teada, kes kellele pakuga pähe virutas.
16. august 2017 15:52
Sellele, kes ise seda noris. Ei ole ma mingi nõ sallija aga kindlasti ei hakanud need kaks tumedanahalist meie kambaga tüli norima vaid ikka vastupidi
Argo. 16. august 2017 19:19
Aga kui "eestlane" oleks asja eest mustanahalisele tooliga lajatanud??
Ole sa või neeger aga seadused kehtivad kõigile...ja omakohus on meil siiski kuritegu!
No 16. august 2017 20:00
olid juures tarkpea ?
tikk 16. august 2017 16:23
mitte tüli vaid tuli otsa
kohutavalt 16. august 2017 15:25
palju on neid kutsumata musti meil tänavatel. miks nad siin on ja mida tahavd? Mingu tagasi.
Eh 16. august 2017 15:27
Aga hästi, teeme siis nii, iga roju oma koju. Kohe kõik, igaltpoolt. Kõik töölised, turistid, pagulased, õpilased, õnneotsijad jne jne. Ärme reisi kah, sest see võib ju ka põliselanikes küsimusi tekitada kusiganes maailma otsas.
16. august 2017 15:39
teevad siin tööd või?
KillaH 16. august 2017 17:06
need olid kindlasti reisulised härrasmehed ju?

setu 16. august 2017 15:23
Kah asi! Meil setumaal juba vanast ajast peale lakuti ennast kooma ja polnud õige pidu kui taplust polnud.Anti ikka nii et karvad ja suled ja veri lendas,
Imält küsut et kos poja omma.Tuu vastas et väitsi higosivä, ju pitto lätsivä.
Kalle 16. august 2017 15:23
See mees oli vist väga tubli pruun keevitaja.,::):):)):
noh selge pilt 16. august 2017 15:23
Millest tüli võis alguse saada, Helena öelda ei oska. Neiuga kaasas olnud sõbra sõnul võis tüli ajendiks olla ühe seltskonnas viibinud noormehe sõnakasutus, kui too kutsus üht mustanahalist meest n.e.e.g.r.i.k.s.
a 16. august 2017 15:31
mis nad siis on? on ju neeger, võta ÕS lahti.
a 16. august 2017 15:32
mis nad siis on? on ju nee ger, võta ÕS lahti.
16. august 2017 15:33
aga mida see noormees siis valesti ütles?
mis need 16. august 2017 15:35
mustad on siis šimpansid, vä? Ei olegi siis nee..
Sel ajal 16. august 2017 15:22
kui desertöörid tulevad eestlaste kulul elama saadetakse meie lapsed nende asemel sodima.
qq 16. august 2017 15:21
"Üks tumedanahaline mees võttis tooli või mingi puupaku, ma päris täpselt ei saanudki aru, mille, ja virutas sellega ühele eesti noormehele piki pead"
See küll ei ole poliitiliselt korrektne. Ikka vastupidi... Millal õiendus ilmub?
Eh 16. august 2017 15:24
Neli vs kaks. Taaskord väärib mainimist. Kui on kuskil mõni artikkel hädakaitse piiride ületamisest, st tavakodanik on end päti eest kaitsnud, on kõik suurelt tavakodaniku poolt, aga nüüd? Neli kahe vastu, mis need kaks siis tegema peavad? Ütlema, et palun ära tee?!
oeh 16. august 2017 15:19
Võib mind nüüd liberastiks ja jumal teab kelleks sõimata, aga olgu tegu mustanahalistega või mitte- eestlased läksid neljakesi kahe vastu. Ma paneks ka tooliga sel juhul, ilmselge jõudude ebavõrdsus ju.
Eh 16. august 2017 15:20
Täpselt. Neli vs kaks. Et siis nii julged mehed...
Eh... 16. august 2017 16:21
...küll mõni ,eh, on ikka de biil.Kui oli neljane seltskond,kas kaks oleks pidanud ära jooksma et seis oleks võrdne.Neid musti tuleb kohe alguses korrale kutsuda,enne kui päris ülbeks lähevad.
mine rootsi 16. august 2017 15:33
ja pane tooliga seal.
Eh 16. august 2017 15:35
t 16. august 2017 15:48
nojad...neegriarmastaja arvab, et neegreid peaks siin juba 900 000 olema...mis kuradi mula!
oeh 16. august 2017 17:53
A sa jäta siia oma kontakt, kui nii kõva mees oled kommentaariumis.
No 16. august 2017 20:05
ma pole küll see t aga ilmselt juh.midele pole mõtet kontakti jagada.
oeh 16. august 2017 18:00
ja veel. Me ei pea kartma, et eestlane rahvusena selle mõne mustanahalise pärast välja sureb. Pigem juhtub see selliste madalalaubaliste töllide tõttu, kes ennast siin kommentaariumis kõvadeks rahvuslasteks peavad. S...agi te seda olete. Esimene oht idapiiri tagant ja on teil spordikotid koos ning kärmelt sadamasse/lennujaama minek. Deb....likud.
No jah! 16. august 2017 15:17
Mingu need musta värvi mehepojad "koju" Merkeli juurde!
Eh 16. august 2017 15:19
Nii et: pagulane olla ei tohi, turist olla ei tohi, üliõpilane olla ei tohi, elukohariiki vahetada ei tohi ja seda kõike loomulikult ainult siis, kui oled tumedanahaline? Muul juhul on kõik OK? Või mida see Merkel siia puutub?!
no daa 16. august 2017 15:35
Haige vark ikka toesti! Inimene on inimene, olgu ta siis pruun, roheline voi lilla! Halleluuja, ikka on nagu 100 aastat tagasi? Rassisitlik riik ja suhtumine. Valge on ainult inimene???
eva 16. august 2017 18:09
Pagulane tuleb sõjakoldest ja jääb esimesse riiki, kus sõda pole, ta on tänulik peavarju ja toidu eest, mitte ei rända ringi riigist riiki käsi pikal. Üliõpilane ajab paberid korda, teeb sisseastumiskatsed, üürib korteri, lõpetab kooli ja läheb tagasi oma riiki teenima. Mehele võib ka minna (naist võtta), lapsi saada tohib ka, aga pead jaksama neid ka siis ülal pidada kui teine pool jalga laseb,
Evale 16. august 2017 22:51
Mis paneb sind arvama, et antud isik ei ole tudeng või turist? Mis õigusega sa teda ründad ainult sellepärast, et ta on teist nahavärvi?
eva 17. august 2017 07:57
Milline lõik minu kirjutatust viitab ründamisele?
isamaa kutsub 16. august 2017 15:26
Eestlased samuti võiks kodinaid kokku korjata ja oma isamaal elada mitte üle maailma laiali valguma.
kutse 16. august 2017 16:29
aahvikas nüüd ruumi küllaga, hakkame mehed minema
eestlane 16. august 2017 19:21
Eestlane töötab välismaal, maksab maksud ja pahatihti lausa kutsutakse tööle. Illegaalsed murjamparasiidid reeglina end tööga ei vaeva.
Kes keelab, eestlane 16. august 2017 22:48
Ela oma isamaal, maksa maksud ja su vanemad saavad õnnelikuks. Aga ei, tahad nautida hüvitisi, mida sina ei ole välja teeninud, need hüvitised on eelmiste põlvkondade töötulemus, millega sul ei ole pistmist.
Rassist 16. august 2017 15:43
Rassist jääb rassistiks.
Sinusugusele lõõks hambad kurku
Eh 16. august 2017 16:05
Aga löö siis! Palun, mulle tundub, et see ongi teiesuguste tase. Viha ja vägivallaga asju lahendada. Huvitav ainult, et kui "mustad" seda väidetavalt teevad, on see paha... Miks küll, peaks nagu tuttav käotumismuster olema?
Miks 16. august 2017 16:01
Inimesed on nii madalalabualised, et tõesti häbi hakkab. Mõelgem, natuke nende sõnade peale:
Kui meid häirib, et teised siia tulevad, kas siis ei tohiks ise ka riigist välja minna? EI ole ju kõige mõistlikum.
Kas peaks külade tasemel ka tegema nii, et igaüks püsib oma külas - minu külla ei tule, sest see ei meeldi mulle? Veel hullem, kuid neid külasid on küll eestis, kus kerepeale saada võid.
Idee, et meile ei meeldi võõrad on oma aja ära elanud (nõuka ajal) ning tuleks sellest üle saada. Minu arust on üks Euroopa Liidu suurim pluss vaba liikumine ja ühine raha. 24h sõida eestist Horvaatiasse mööda kiirteid ning oled paradiisis, teel sinna pole isegi raha vaja vahetada.
Ei ole normaalne molli anda kellelgi, kelle nägu ei meeldi. Seda näen naabri kohta youtube-st küll ja küll ning suht masendav oleks kõrvalriigis elada ja ei taha ausalt öeldes ka enam sinna reisida. Sellist olukorda ei tahaks Eestis näha!
Kui keegi tuleb kallale siis kutsu politsei, selle tulemus võib olla efektiivsem kui ise seal rusikatega vehkida.
Mann 16. august 2017 17:47
Oh sa lihtsameelne! Kas nii noor,et pole veel võimet analüüsimiseks? Eestis on võõrrahvast 30% või juba rohkemgi (üheski teises EL riigis pole seda nii palju,v.a. Läti). Teadlased peavad eduka integreerumise laeks võõrrahva osakaalu 6-7%. Sa ei suuda mõelda, milliseks kujuneb elu siin kui eestlased jäävad vähemusse? Iga organism kaitseb ennast mingil moel. Ka inimesed ise kaitsevad loomaliike väljasuremise ning segunemise eest. Eesti on nii väike, et pärismaalasel pole siin kuhugi põgeneda teistsuguse kultuuri ja elulaadi eest, mida võõrad kaasa toovad. Milleks oli meile vaja iseseisvust kui jääme ikka läbikäiguhooviks või vähemuseks omal maal?
Q 16. august 2017 18:09
Ole relvastatud ja halastamatu
SMURF 16. august 2017 19:26
Palju eestlasi Aafrikasse ja araabiamaadesse elama on asunud ? ZERO!
Seega ei soovi me sealt ka pagulasi!
madalalaubalisele miksile 17. august 2017 22:48
Sinu arust on siis normaalne kui must eestlasel pea tooliga lõhki lööb kui mingi sõna ei meeldi? Kas selle musta kohta ei kehtigi eesti kriminaal koodeks....paistab et ei. Ja nii peabki edaspidi olema sinu arust. Mis sul viga on?
neid 16. august 2017 15:15
mitte oodatud murjameid on siia siginenud hirmus palju. Kes ja kus, miks nad siin on? Koju tagasi!

aga 16. august 2017 15:14
Limpopo 16. august 2017 15:14
Ah et jõudis kuskilt viha siia ! ? Järelikult on viha mujal ka , mitte ainult Eestis, nagu mõned mainivad.
Eh 16. august 2017 15:17
Ja mis see mujal siia puutub? Ise oma peaga ei oska mõelda? Kui palju kuritegudest on Eestis mitte valge nahaga inimesed sooritanud? Et kõik need tuleb siis läbi peksta? Ainult nahavärvi pärast?
16. august 2017 15:27
vihal ei ole rahvust, viha on teatavate inimeste omadus
noh selge plt 16. august 2017 15:13
Millest tüli võis alguse saada, Helena öelda ei oska. Neiuga kaasas olnud sõbra sõnul võis tüli ajendiks olla ühe seltskonnas viibinud noormehe sõnakasutus, kui too kutsus üht mustanahalist meest neegriks.
16. august 2017 15:13
Kas tegu võib olla populaarse kusehaisulise kiirtoidukohaga?
See 16. august 2017 15:55
paistab sulle tuttav koht olema.
ennemuistne 16. august 2017 15:12
mulle tundub, et Kalevipoeg hakkab koju tulema ja seda ilma naljata
see 16. august 2017 15:34
ju rõõmusõnum, niigi kaua juba oodatud.
varsti 16. august 2017 15:59
keelatakse Kalevipoeg ära ja sellest saab põrandaalune eepos. Juba rahvuslippude lehvitamist peetakse haiges eu-s ka natsionalismiks, jõulud ja jaanipäev ning võidupüha uuel aastal ilmselt ka keelatakse EU poolt, rääkimata laulupesost kahe aasta pärast.
Rootsi 16. august 2017 16:27
Kusjuures on päris lähedal sellele ka Soome. Koolides enam eriti jõulupidu ei peeta, sest pool klassi on tavaliselt murjameid ja need peavad muidu kuskil eemal kössitama, kui normaalne valge inimene oma kodumaal traditsioone järgib. Seega pigem jääb ära kõigil
Eh 16. august 2017 15:12
Nahavärv ei tohi olla probleem. Ei Eestis, ei kuskil mujal. Kui on, siis oledki rassist ja tegemist ongi võõravihaga. Väga lihtne.
Eh 16. august 2017 15:15
No siis oled. Nii rassist kui uhke selle üle. Minu meelest on see rumalus, sest otsustad ainult pigmendikoguse põhjal, aga ka rumal olla pole meil keelatud.
oot-oot, Eh 16. august 2017 15:31
Ei saa mitte vaiki olla. Kui üks must mees solvub sõna "neeger" peale, ja haarab tooli sõnakasutajale pähe löömiseks, siis on midagi valesti päikese all. Maarjamaal. Poliitkorrektsusest Eestis, kus neeger (erinevalt sõnast must) pole sõimusõna, pole multi-kulti armastajatel meile mõtet pajatada... Külalislahketel võõrustajatel tuleks esmalt oma külalistele arusaadavasse keelde tõlkida, et Eestis on asjalood teisiti: neeger kuulub eestlaste tavasõnavara hulka...
mmm 16. august 2017 15:35
Pigmendi põhjal on ka 100m finaal. Pigmendi põhjal on eurooplaste ajumaht suurem. Miks politsei ei kasuta chihuahuasid - kõik koerad on ju samad?
Sass 16. august 2017 15:42
Mina ei ole nahavärvi vastu, aga NEEGER on eesti keeles korrektne sõna negriidsest rassist inimese kohta ja Eestisse tulles tuleb sellega leppida.
eu 16. august 2017 16:55
Lp. eh, austan vaid inimesi, kes elavad omal kodumaal ja ehitavad seda oma jõududega üles!
aga 16. august 2017 16:39
kuidas nimetada albiinosid, valgeteks või geenimuutstega inimesteks
@@@ 16. august 2017 20:44
Aga vastupidi, musta viha valge vastu, kas see pole rassism või on ainult ühtepidi rassism ? Ja et kui ma kaitsen ennast musta kamba rünnaku eest, siis olen rassist ja vihaõhutaja- hea arusaam asjadest ikka küll. Loodan, et kui sinuga midagi sellist juhtub, vaata , et sa siis ennast ei kaitse vaid lased ikka vägistada ja tappa muidu oled ju rassist.
t 16. august 2017 15:12
masendav...mustad oma territooriumeid märgistamas!
Eh 16. august 2017 15:14
Miks? Kust sa selle välja loed siit artiklist? Ma loen välja, et kaks seltskonda, ühes kaks ja teises neli liiget, läks omavahel kaklema. Üks pealtnägija arvab, et tegemist oli ebasobivast sõnakasutusest tingitud kaklusega. Märgistamisest on asi kaugel.
tom 16. august 2017 15:52
saan aru, et vaja oleks 900 000 musta...siis saab mustlemb võrdsusest lugusid uneleda...
Varsti 16. august 2017 21:18
on venelased meie liitlased, et negroidid ja moslemid ei saaks kehtestada oma ülemvõimu siin.
16. august 2017 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mnjahhh... 16. august 2017 15:49
aafrikas käinud oled? Kui ei , mine käi ära! Saad teada kuidas seal valgetesse suhtutakse (pean silmas aafrikat mitte egiptuse kuurorte)
16. august 2017 22:43
Graal777 16. august 2017 22:48
Mina olen käinud komandeeringutel Lõuna Aafrika Vabariigis, Keenias ja Elevandiluurannikul. Väga loodan et enam ei pea seal käima.
Teadja 16. august 2017 18:21
Mitte võõrviha vaid võõra viha on jõudnud Eestisse.