Eesti uudised

Jüri Toomepuu: Eesti suurim oht on praegu venestumine!

Eesti Ekspress, 8. august 2017, 23:54

107 KOMMENTAARI

l
Liina/ 10. august 2017, 15:15
Jätke juba see venelaste jutt.Nad ju ka inimesed,las elavad rahulikult.Tekitate eestlastes paanikat.Liitusite EL-iga,aga teisi rahvusi ei salli.
e
10. august 2017, 16:52
EKRE räusakab mönesaja pagulase pärast, kellest enamus niikuinii lahkub, aga igal aastal siia saabuvad tuhanded venelased marksismi-leninismi propagandist Helmet ei häiri.
e
11. august 2017, 08:41
Ekre on töesti oht,sest eestlane ei ole nii vihameelne ja seda näitab ka nende valimisreklaam,kui kaugel see erakond on eetikast ja kui kauge majandusest.Nii ulmelisi lubadusi pole ka enne keegi andnud.Oleme ju näinud selliseid lubajaid mujal maailmas ja köik on pörunud.Usun,et eestlane on nii tark ja ei lähe kaasa sellistega,kes räägivad vaid seda,mis rahvas kuulda tahab,mitte midagi majanduse edasi viimisest,mida on tegelikkuses vöimalik teha,mitte niisama teha perele propagandat.Helmetel on täielik mölapidamatus.
f
Fanny/ 10. august 2017, 11:38
Kas need ei olnud IRL-lased, kes avasüli ja punast vaipa laotasid Vene ärimeestele, lahkelt jagades neile hüvesid?
ä
ätt./ 10. august 2017, 08:19
Mõtetu mees võiks endale selgeks teha tegeliku olukorra mis valitseb Eestis.Eestis on venekeelsete inimeste osakaal suhtes ravaarvuga venemaa järel teisel kohal maailmas.Meie majandusest kuulub üle 60% vene kapitalile.
p
Pingviin/ 11. august 2017, 18:04
Tere, kust selline info?
k
Kommunist olla on uhke ja hää/ 9. august 2017, 15:29
Eestlaste olemust iillustreerib ülihästi üks vana anekdoot. *** Põrgus on vanapagan sättinud üles palju katlaid, kus erinevaist rahvustest inimesed sees podisevad. Ühes on juudid. Juudid loomulikult üritavad üksteist põgenema aidata. Katel on suur ja katla serv kõrge aga ronitakse teineteise kukile ja aidatakse järjest teineteist niiviisi põrgust põgenema. Ühes katlas podisevad venelased. Venelased aitavad ka mõnel kes tahab üle ääre ronida aga see venelane kes välja sai viskab hoopis puid katlale ise alla juurde ja ronib omade juurde tagasi. Ühes katlas aga on eestlased. Nii mõnigi eestlane püüab ka põgenema saada ja üritab üle põrgus oleva katla ääre ronida aga teised eestlased ei lase kedagi põrgust põgenema vaid tirivad alla katlasse endi seltsi tagasi. *** Eestlaste poolt vihatud Gustav Naan aga väga väga tark mees ennustas enne surma eestlaste tulevikku ette, kes mäletab ja nii see läheb ka. *** Vaadake seda hääletustulemust. https://www.riigikogu.ee/tegevus/tooulevaade/haaletused/haaletustulemused-kohalolekukontroll/c28a57a... *** Täpselt samamoodi asustasid NSVLiidu ajal venelasi Eestisse eestlased ise. Leedulased nii ei teinud.
n
Nõus!/ 9. august 2017, 14:56
Meil Nõukogude ajast niigi palju venelasi siin ees. Kui slaavi rahvuste (venelased, ukrainlased jt.) sissevool suureneb, siis eestlased ongi pea vähemuses siin riigis. Moslemeid on siin vaid käputäis, mis puudutab eestlaste arvu ja suhet.
s
see et/ 9. august 2017, 13:23
Kahjuks on tal õigus. Nii mõneski Eesti suures ettevõttes on kogu dokumentatsioon vene keelne. Koosolekute keel on vene keel jne.
j
Jürka/ 9. august 2017, 13:29
Ikka parem kui islamiseerumine.
e
edasi/ 9. august 2017, 14:41
Ja veel parem kui voduiseerimine, animism.
v
Vaatleja/ 9. august 2017, 17:31
Neid inglise keelse dokumentatsiooniga on ikka vist palju rohkem
f
Fred/ 9. august 2017, 12:55
Venelaste hulgas on palju normaalseid, kes saavad aru maailma asjadest ja elavad normaalset elu. Ja endiselt ka palju neid siia toodud töölisklassi esindajaid, kes meenutavad hea sõnaga nooruspõlve ENSV-s ja neid privileege mis neil olid (eelised töökohtadel, boonused partei kaudu, korter riigi kulul jne). Paljud need on praegu vanuses 50-60 ja eestlaste ja eestluse vastu kannavad vimma, eesti keelt oskavad aga ei räägi ning nõuavad venekeelset teenindust. Paljud neist on pooleldi lumpen või siis lihtsalt ambitsioonitud ja teevad lihttööd aga oma peres ja suhtlusringkonnas hoiavad pöialt Putinile ja tema ideoloogiale, ning hea meelega näeks taas NSVL taasteket, kasvõi sellepärast et näha kuidas "tšuhnaad" kannatavad. Nende puhul on oluline, et šovinismi levitatakse ka noorte hulgas, Ida-Viru ja Tallinn, Maardu on kohad kus paljud suhtlevad vaid teiste venelastega ning vene keeles, jälgivad vene tv-d ja internetimeediat, sotsiaalmeediat, nende maailmapilt on eriti väärastunud kuna Venemaal elav kohalik teab ise mis toimub kuid Maardu lumpen arvab, et nii ongi ja nii peabki ja usub sealse propagandamasinast tulevat jama. Leidub ka praegu neid noori venelasi Tallinnas kes oskavad riigikeelt minimaalselt ning ootavadki kuidas keegi ütleb neile mida mõelda kuidas mõelda. Kurb.
e
ei hakanud/ 9. august 2017, 14:49
su pikka paskvilli lõpuni lugema, alati on kõigi rahvuste seas igasuguseid, aga olen märganud, kui venelased üritavad kirjutada eesti keeles, siis ikka tuleb vigu, aga mõned kukuvad kohe mõnitama, seda isegi selle lehe kommentaariumis. See võtab ju isu neil ära riigikeeles suhelda.
k
kus/ 10. august 2017, 01:24

m
miks/ 9. august 2017, 12:26
te siin riigis ei ela vaid peesitate lombi taga ja muudkui targutate ja targutate.see ei ole isamaa armastus vaid lihtsalt targutamine. õhutate vaenu ka siin elavate inimeste vahel.mis on teil siia asja.
t
Tõsi mis tõsi./ 9. august 2017, 13:24
Jüril 100% õigus. Jopp-agentuura aktiivsus kasvab iga päevaga.
k
küsimus pole vaenus/ 10. august 2017, 01:27
vaid rahvastiku proportsioonis poliitikas on ka juba et 2 venelast veel ja ongi oblast käes neil pole eurooplikke arusaami asjadest ega ei tule ka
t
Toomepuul/ 9. august 2017, 11:05
j
Jaak/ 9. august 2017, 10:48
Peaasi, et Toomepuu päris jürilinaks ei muutu; too on ju päris paranoiades juba, kus eitab kõike reaalsust ja usub luulusid.
Võib-olla ongi see tema leib, võib-olla ongi luulud- eks ta ise tea paremini.
Võin kindlalt väita, et mingit vaenu eestlaste ja venelaste vahel ei ole olemas, seda müüti hoiavad elus Toomepuu sarnased ja poliitikud.
Üldse on kogu planeedi inimesed väga sarnased oma murede ja rõõmudega.
Aga kunstlikku vaenu on vaja, sest muidu ei saaks võimurid ju rahva üle valitseda.
m
MIDA????/ 9. august 2017, 10:45
kas see venekaart käiakse iga kord välja, kui valimised tulevad. meie suurim oht on islamiusluste maale toomine.
o
otaN/ 9. august 2017, 11:21
Veel pole lõpuni selge kes Euroopas islamiäärmuslust mahitab nt. Kadõrovi kõrilõikajad olid samuti Süürias ISISE ridades. Meie suurim oht ongi Putini kamarilja ja idanaabri totaalne ajupesu mis on üllatuslikult efektiivne eestlaste hulgas kui jälgida kasvõi NATO teemaliste artiklite kommentaariume.
n
no/ 9. august 2017, 13:46
seltsimees sai pronksiööl kõvasti nuuti, nüüd niutsub iga NATO artikli all ja kiidab idanaabrit
k
koostöö on valitsuste vahel/ 10. august 2017, 01:31
kui pikemalt vandenõusid lugeda sõjas ka ju lihtinimesed ja lapsed aetakse ju kõigepealt
3
300 000 tuhat vaenulikku tegelast on ohutumad kui 300 sõjapõgenikku.../ 9. august 2017, 13:27
Midagi rumalamat on võimatu välja mõelda.
u
URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA/ 9. august 2017, 10:41
l
lasnamäelt/ 9. august 2017, 10:06
Ei tea mis sõnaga seda vene inimeste peremehetsemist siin nimetada, aga hästi tunnevad nad ennast siin küll. Ja keelt ei räägi nii noor kui vana. Ikka tševoo, tševoo, govorii po russki. Lihtne näide, isegi korteriühistu koosolekul karjuvad niikaua kuni saavad oma tahtmise.

v
vaatleja/ 9. august 2017, 09:53
ehk ikka amerikaniseerumine, õigemini nende huvide ülipüüdlik toetamine arvestamata aega ja kohta kus me elame. naabreid ei saa valida. küll aga saab õppida naabritega läbisaamist olgu see siis suvilas, trepikojas või Euroopas. samuti saab õppida kohalike huvide kaitsmist omavalitsuses, riigis või ka pisut suuremas ühisruumis, milleks täna on EL. piiride avamine pagulastele ei saa mitte kuidagi olla väiksem ohu allikas kui venestumine, mida vana ameerika huvide eest võidelnud mees üleilmseks prioriteediks paistab pidavat.
h
Hr.Toomepuu räägib õigust./ 9. august 2017, 09:25
EL ja Eesti sotsialistid ajavad oma tegudega sihikindlalt stalinistide sülle mitte ainult Eestit vaid kõiki iseseisva mõtlemisvõime säilitanud liikmesriike.
m
ma mõtlen/ 10. august 2017, 01:34
euroliit ju ei saa poolale midagi teha ainult venega hirmutada
i
9. august 2017, 09:22
idast tuleb kotiga slaavlasi,läänest musti-s tt olukord igast küljest vaadatuna.nüüd vist ongi see eesti rahva häving käes.mida ei teinud liivi-ja põhjasõda ning stalin,selle viib lõpule globalism ja rahvusvaheline juutlus.
n
naine/ 9. august 2017, 09:08
uued eestlased hävitavad ühtemoodi nii põliseestlasi kui venelasi, seega on tegelik vaenlane teadagi kes
a
arvamus/ 9. august 2017, 08:55
Üks väheseid kordi, kui tuleb Toomepuuga nõustuda. Ukraina soosimise tuhinas on ära unustatud, et sealt tulevad samasugused slaavlased nagu Venemaalt, oma õiguste ja maailmavaatega, mis pigem erinevad eestlaste omast. 40 miljonist 5-10 miljonit vaatab kuhu Euroopasse elama kolida ja venekeelne Eesti kindlasti ahvatleb.
v
Vasja käib Viru tänaval vargil./ 9. august 2017, 13:30
ä
ää lattra/ 9. august 2017, 08:37
eesti inimene tahab kõigiga hästi läbi saada,ning sellepärast ütleb tsao-pakaa,et kumbagi isandat mitte solvata!
k
kui/ 9. august 2017, 08:30
õ
õp. Leale/ 9. august 2017, 08:22
Jah,jah----õpivad eesti keelt ja siis panevad vene soldati mundri selga,seovad "Georgi lindi" käisele,võtavad kätte vene või verest punase cccp,i lipu ja lähevad nelgid käes 9 mail "Pronkssõdurit" tänama,et nende vanaisad selle maanurgakese oma järjekordsesse "vabastamis" laekasse väevõimuga lisasid,astudes üle põlisrahva soovidest ja tahtest. Venelane ei muutu iialgi (Venemaal on terve mõistusega inimesi alla 20%---siin on neid veelgi vähem) vaid jääb oma hingelt vallutajaks, teistest, väiksematest üle astujaks ja mitte kusagile pole kadunud nende soov dikteerida ja valitseda.
a
am/ 9. august 2017, 09:06

v
vana kommunist/ 9. august 2017, 08:17
EKRE räusakab mönesaja pagulase pärast, kellest enamus niikuinii lahkub, aga igal aastal siia saabuvad tuhanded venelased marksismi-leninismi propagandist Helmet ei häiri.
k
kuule kommunist/ 9. august 2017, 08:41
Millal EKRE võimul oli, Ref muretseb, et keegi ei taha enam tasuta tööd teha, vaja Ukrainast (kümneid)tuhandeid töölisi tuua, kellele maksma ei peaks ja sotsid jagaks lahkelt kodakondsust.
k
kuule komu/ 9. august 2017, 08:45
vaheta plaati ka,sest rahvas on tüdinenud sinu mantrast!
a
am/ 9. august 2017, 09:08
EKRE on kogu aeg vastu olnud ukrainlastele viisavabaduse andmise poolt.Enne ,kui kirjutama hakkad,tee asjad endale selgeks.
u
ukrainlastele/ 9. august 2017, 22:44
muidugi, Ukraina neid ju ei rahasta, aga kes rahastavad...
m
Mati/ 9. august 2017, 08:12
Jüri rikkus Mart Laari esimese valitsemisaja ära. Muud nagu ei tulegi meelde.
m
mida..../ 9. august 2017, 08:07
...hr. Toomepuu valesti ütles,et ÕL vene sõbrad hüsteeriliselt džotile viskusid ja inglist manama hakkasid. Inglise on tunnustatud rahvustevahelise suhtlemise keel ja selle kasutamine ei ohusta meid mitte kuidagi,kuid see,et meil lastakse jätkuvalt siia sisse perede "ühinemise" sildi all putinoide ja seda tuhandete kaupa (huvitav ikkagi,miks ühinetakse Eestis mitte siit oma armastatud Venemaal) ,kelle iidol on NSVL taastamisest unistav räige kurjuse organisatsiooni esindaja. Miks ei saa eesti noor oma kodumaa pealinnas tööd,kui vene keelt ei oska,miks näiteks "Merepäevadel" oli ainult kaks peret eestlasi oma lastega praami järjekorras,et "Lenuusadamasse" sõita,ülejäänud olid räuskavad "vabastajad". Toomepuul on tuhat korda õigus ja suurimaks ohuks on KEskerakond,kes häälte saamise nimel meid venestavadki,muidugi sotside heakskiidul ja "isamaalaste" kaasabil.
l
Lea/ 9. august 2017, 08:00
Olen olnud kaua vene koolis eesti keele õpetaja ja minu meelest on vastupidi tuhanded noored eestistunud. Paljud on siin sündinud ja kasvanud ja peavad Eestimaad oma kodumaaks. Kooli lõpetanud valdavad hästi eesti keelt ja on kursis tänu eesti keele õpetajatele kõigega, mis toimub meie maal ja ka meie ajalooga.
o
Ohoo/ 9. august 2017, 07:56
Toomepuu on vanadusest ogaraks läinud, et ajab nii rumalat juttu.
n
Naabri Valve/ 9. august 2017, 07:50
Oh , tuleks see Nibiru ja põrkaks kokku selle Eesti suurima ohuga !
o
ohuga/ 9. august 2017, 22:46
siin siis, saaks ka natsidest lahti.
k
Kalju/ 9. august 2017, 07:38
Nõukogude Liidu nomeklatuur istub Eesti Riigiametis ja meie soovime vaba Eestimaad.NKVD ja
KGB on mundri vahetanud, kuid kommunistlik terror jätkub varjatud kujul. Stalinism on üdini juurdunud ja seda mõrvaritelt välja juba ei ravi.
t
teadmiseks/ 9. august 2017, 08:48
vastupidi uustrotskism on pead tõstnud.Stalin oli aga maailmarevolutsiooni äge vastane.Tema tahtis taastada impeeriumi,mille Londoni massoonid hävitasid.
e
ehh/ 9. august 2017, 07:33
kas mitte kõige suurem oht pole rumalad, ahned ja vastutusvõimetud valitsejad meil??

v
valija/ 9. august 2017, 07:27
Tuleb EKRE-t valida. Venestamine käib praegu suurema hooga kui Nõukogude ajal.
e
eksid/ 9. august 2017, 07:50
venestamine pole sugugi suurim oht. Nõuka ajal meie lapsed õppisid ülikoolis eesti keeles. Praegu suurim oht on, et surutakse meile inglise keelt peale. Meie lapsed ei saa enam Eestis ülikoolis õppida oma emakeeles. Palju erialasid on ainult inglise keeles.
ö
öigus,/ 9. august 2017, 22:01
ja seda veel paljud peavad imagoks, et öpivad inglise keeles.
Keeleoskus muidugi iseenesest ei ohusta kedagi (ka vene keele oskus), ohustab ideoloogia. Praegu paraku on nii, et köike idapoolset kardetakse hullult, aga läänepoolset vöetakse kahe käega vastu. See ei ole vähem ohtlik. Vöörvöimu aeg tagas eestlsate kokkuhoidmise ja rahvusena olemise. Kui nii edasi läheb, kui praegu, siis 50 aasta pärast ei ole eestlusest enam suurt midagi järele jäänud ja see täiesti vaikselt ja vabatahtlikult, sest läänepool arvatakse omad olevat.
s
suurim oht on Toompuu ise,/ 9. august 2017, 07:20
kes määras miinimumpalga suuruse, millega on võimatu ära elada. Ausust oli tal vaid nii palju, et julges välja öelda, et sellega üle nädala tema ära ei ela!!!! Rahvas peab elama!
n
no/ 9. august 2017, 07:31
Toomepuu tuli Eestisse kui õigusjärgne omanik ja sai omale maja Uus tn.2. Selle müüs maha ja pani tagasi Ameerikasse, et sealt edasi OMA pro.pagandat ajada. Suurim oht-ausust pole tal olnud ega ole, küll aga hirmutab eestlasi edasi.
i
Iga mees on oma saatuse sepp / 9. august 2017, 06:56
Iga mees on oma saatuse sepp
ja oma õnne valaja.
Jaa! Jaa! Jaa!
Ükskord prahvatab vimm,
mis kogunend salaja.
Jaa! Jaa! Jaa!
Mõisad põlevad, saksad surevad,
mets ja maa saavad meitele.
:,: Jah, meitele, jah, meitele,
jah, meitele, meitele, meitele. :,:
Iga mees on oma saatuse sepp
ja oma õnne valaja.
Jaa! Jaa! Jaa!
Ükskord prahvatab vimm,
mis kogunend salaja.
Jaa! Jaa! Jaa!
Metsad põlevad, maad surevad,
meie saame meitele.
:,: Jah, meitele, jah, meitele,
jah, meitele, meitele, meitele. :,:
Iga mees on oma saatuse sepp
ja oma õnne valaja!
Jaa! Jaa! Jaa!
Ükskord prahvatab vimm,
mis kogunend salaja!
Jaa! Jaa! Jaa!
Meie põleme, meie sureme,
siis ei jää enam ühtegi orja,
ühtegi orja, ühtegi orja,
ei ühtegi, ühtegi peremeest!
:,: Ühtegi orja, ühtegi orja,
ei ühtegi, ühtegi peremeest! :,:
v
Vastulaul./ 9. august 2017, 07:46
Olen sõjamees Vietnamist....
Mustad mõtted peas on mul,
kolbas sügaval....
v
Veel üks:/ 9. august 2017, 08:36
"Billy, mina ei vaja pennigi sangari eest"!
s
Suur.../ 9. august 2017, 06:55
...osa kommijatest oleks õnnelikud,kui saaks olla üks karvake venelaste pee peal ja seal siis nende pee ru tuules väriseda ja palukesi oodata.
n
niisama/ 9. august 2017, 07:05
p
Pole.../ 9. august 2017, 07:08
...venkudele kunagi pugenud nagu sina niisama seda teha armastad.
t
Tore.../ 9. august 2017, 07:17
...mõni karvake hakkas juba võbisema.
n
Need.../ 9. august 2017, 09:00
...miinused näitavad et vanamees räägib õiget juttu ja venemeelseid on meil rohkem kui arvata oskame.
n
9. august 2017, 06:45
nii ta on,neid venkusid on juba tohutult,aina juurde tuleb
i
Indrek/ 9. august 2017, 06:40
Vanus teeb ka ikka oma töö ja eks Vietnami sõda ka oma jälje jätnud.Praegu on juba nii , et ega koristajaks ka enam saa kui inglise keelt ei oska.Karl Vaino ajal sai ülikool lõpetatud vene keelt teadmata, siis praegu on see mõeldamatu.Küsimus pole mitte keeleosukuses, mis on ülimalt vajalik ja enamgi veel vaid üleüldises pealesurustavas mentaliteedis, kus näiteks osa tektsist on ingliskeelsetes väljendites, et võta või sõnastik et aru saada.Eesti keeles laulmine on juba tõeline üllatus, sest seda kohtab väga harva.
u
9. august 2017, 06:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
9. august 2017, 07:49
priveti pid er moskovsaki
õ
Õige!/ 9. august 2017, 06:38
Venestumine kujutab meil siin alati ohtu ja seepärast tuleks sellele vastu töötada,mitte lasta kusagile juhtpositsioonidele muukeelseid jne.Kui mul on valida kahe täpselt samaväärse töötaja vahel-valin alati eestlase,taksoga või turumüüjaga on samuti.Kui ma peaks aru saama,et taksojuht pole eestlane,siis pole mul sellise taksoga tegemist.

e
eestlaste/ 9. august 2017, 06:33
pohjakiht on juba ammu venestunud , ainult bljaadid , davaid , n.ahh jne . arukamad ja haritumad ei venestu . eesti avalik keeleruum on tais vene blatnoislangi - katus soidab , kaif , ment jne.
s
Soomlased/ 9. august 2017, 06:29
Räuskavad hullemini kui venelased.
s
Siin on paar õiget kommentaari ka./ 9. august 2017, 06:26
Ei ole venelastest niipea meile ohtu. Kõige suurem oht on, et rahvas ei taipa, kuini neilt viimased püksid jalast varastatud on. Sulisid on kogu maailmas. Neile üritatakse vastu hakata. Ja saadaksegi vastu. Eestlane aga ei üritagi oma rahakoti, elatustaseme ja laste tuleviku eest seista. Eestlastel pole üksmeelt. Vot see ongi meie kõige suurem viga!
K
\o/ 9. august 2017, 06:19
Kas on üldse võimalik lollimat juttu ajada?
p
Petame iseennast/ 9. august 2017, 06:15
Eks nad on selle " kadakasaksa " mõtteviisiga kogu elu elanud. Las nad siis surevad ka sellega nagu ise tahavad.
a
aga/ 9. august 2017, 06:15
islamiohuga on täpselt sama aidsiga, mida parasjagu vaja on.
y
yks/ 9. august 2017, 06:07
agaramaid venestajaid on ohtuleht oma saagimite ja denissidega!
v
Venestajateks on / 9. august 2017, 05:15
kohalikud tallinlased,kes on 16 aastat valinud keskerakonda või valimas mitte käinud,et muukeelsed sisserännanud võidaksid.
Kahju,et reformierakonnale sobivad ka korruptsiooniväärtused.

v
vähk/ 9. august 2017, 05:12
Tere hommikut moderaator!Miks on kustutamata venekeelne loba eestikeelsest "Õhtulehe" kommentaariumist ning miks üldse selline asi juhtub?
h
halloo/ 9. august 2017, 08:41
kus on sinu sallivus?Või on sinu sallivus rassistlik ehk valikuline?
a
asd/ 9. august 2017, 05:04
Eestis ei ole kedagi valida sest kõik kes võimule saavad need varastama ja rahvast petma hakkavad.Reformierakond on ehe näide kuidas need varasavad ja vassivad ja hävitasid eesti ettevõtlust.
r
Reffide hukatusest/ 9. august 2017, 05:32
See-eest poputavad nad Lääne poliitikuid ja -ettevõtlust. Näe investeeritavad pangakasumid on siiani maksuvabad, mistõttu kaotame iga päev miljoneid..
n
no/ 9. august 2017, 07:39
Ikka e-valimised ja pärast kõvaketas puruks.
m
Mari/ 9. august 2017, 06:56
Jürile - krt, ruttu rohukapi juurde!
s
salliv tolerast/ 9. august 2017, 07:15
Mis jutt see on, et kedagi pole valida kui on olemas EKRE? Iga vähegi mõtlemisvõimeline isik saab aru, et EKRE on see kelle poolt tuleb hääletada.
m
marks/ 9. august 2017, 08:05
Seegord sii sedapidi , Varem kisa et kïk asjaajamine vene keeles , nüüd aga sama jama ja ingliskeelne. Väikeriigi mure. Munadetta valitsus poeb Brüsseli ametkonnale Riiki juhuvad tagatubade kommunistid, Kõigesuurem oht tundub olema eestlane ise, Teismeline vaatab hommikul külmkappi ja teatab et tema läheb piiritaha tööle.
m
murjam,/ 9. august 2017, 04:18
mari;;.... jäta oma mõtlemine teiste jaoks,sa oled varst ise kadunud,
m
Mr. Toomepuul õigus/ 9. august 2017, 04:07
Eesti pealinnas kostab igalt poolt kõvahäälne vene keelne kõnekõmin.
Kusjuures nende jutt on niisugune, et vahetpidamata ja kõva häälega.
Võimutsemise-lagastamise-roppuste kultuur (bljää.).
h
huvitav/ 9. august 2017, 07:36
n
naineee/ 9. august 2017, 07:29
Elan välisriigis ja niii palju kui ma Eestis käin, nt. Tallinnas siis see vene möla on ikka suht jube.. ja köikjal ja väga vali. Vastik.
s
9. august 2017, 07:30
Sama kõva möla kaltsupäädel
i
irv/ 9. august 2017, 02:12
"idüllilisel iseolemisel"...On ta peast sedapsi? Mis ta arvab, miks paljud eesti noored on kolinud Soome? Kas idülli eest või iseolemise eest?
V
'äölkj/ 9. august 2017, 02:06
Vale puha,Kuidas ta siis ei tea,et ülim oht on alkokatk,mis möllab Maarjamaal ja sandistab,ning tapab meie väikest rahvakestEilegi jälle kohutavad õnnetused ikka juuatäispeaga.See on hullem,kui sõda või küüditamine.Palju see venestumiine sandistanu,tapnud on ?
a
Alkoholi surmasid on meil rohkem kui Venemaal!/ 9. august 2017, 05:39
<
9. august 2017, 01:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
z
Z/ 9. august 2017, 04:01
Õige, Mr. Toomepuu!
Eestikeelsesse arvamusportaali topivad oma võõrkeelseid tekste!?
Toimetus kustutab järjepidevalt ausaid eestikeelseid arvamusi,
aga need võõrkeelsete tähtedega tekstid ilutsevad edasi?

o
oh mis/ 9. august 2017, 01:44
Pigem on mindud üle inglise keelele - üritused ainult inglise keeles, enamus kohtades tõlget enam ei ole, kui keelt ei oska siis sind pole olemas (saksa ja vene k. valdamine on jama) ja keele seadus ammu ei kehti. Nõuka ajal põlatud kommunistid võitlesid vaikselt venestamise vast aga uus põlvkond unistab inglise keelele üleminekust (nad enamus valdavad seda ja põlastusega suhtuvad mitte oskajatesse) See venemaaga hirmutamine on juba igasugused piirid ületanud, maailmas on palju suuremaid ohte kui mingi venemaa, ju on kellegile kasulik.
e
erki/ 9. august 2017, 01:35
see mees on küll kõva päikse laksu saanud, oleks võinud veel a-la 10 aastat ootata ja siis küsida
s
see/ 9. august 2017, 07:47
mees oli koos McCainiga Vietnami sõjas. Miks ameeriklased sinna sõdaima läksid`?
u
Uutoopia/ 9. august 2017, 01:27
Oo Toomepuuga puhta platsi teinud mees vist ei adu enam, mis riik on Eesti. venestumine pole ammu mingi oht. Hoopis inglistumine on problema: vaadake pisut ringi, ja siis on kõik selge. Ja moslemi-rahva imbumine võib saada probleemiks.
n
no/ 9. august 2017, 07:50
Nii on. Merkel ja Eldogran on täielikult sõjajalal ja Türgi lubas saata Saksamaale kolm miljonit pagulast, NATO riigist välja. Mis ta veel teeb seda ta ei öelnud, aga ähvardas küll.
m
Madis/ 9. august 2017, 01:25
Ohjahh...Kurb,kui inimesele tundub teisel mandril elades "kõik selgem",kui meile siin. Mina elan Eestis ja saan võrrelda vene noori,ütleme aastast 1985 (kui olin ise teismeline) ja tänapäeval. Ja vahe on ikka meeletu. 1985 aastal ei osanud vene noored sõnagi eesti keelt. Tänapäeval, vähemalt Tallnnas-Tartus oskavad peaaegu kõik. Viimati oli ka kõsitlus kuni 21 aastaste vene noorte seas, kus selgus, et 46% neist toetab täielikult Eesti NATO-sse kuulumist. Umbes kolmandik ei omanud seisukohta ja alla veerandi olid NATO vastased. Pole sugugi paha tulemus. Toomepuuga võib selles osas nõus olla,et eesti soost naised peaksid rohkem sünnitama hakkama. Kui täna on kõigist sündivatest lastest eestlased 75%, siis ideaalis võiks see olla 85%. Paraku on eesti tüdrukute seas siginenud liiga palju bimbosid,kes ei oska ega ei taha emad ega naised olla,vaid tegelevad idiootsustega- veganid näiteks ja muu haige seltskond, näiteks mu üsna jõuka onupoja naine,kes juba 30+ vana,ainult 1 laps peres ja seegi jaburustega ära hellitatud- ei tohi piima juua,kuna see olevat kahjulik jne. Ja ega seal peres ei tule ka rohkem lapsi,kuna emme kogu energia kulub selle ühe ärahellitamisele (loe:ärarikkumisele).Majanduslikke või tervislikke takistusi rohkem lapsi saada neil ei ole- kõik olemas- 5000-6000€ kuus sissetulek, uhked autod, ilus suur maja, suvila mere ääres jne..
n
nojah/ 10. august 2017, 01:52
se on 2 eri asja kui neid juurde tuleb siis on halb
m
Mari/ 9. august 2017, 01:19
Ma mõtlesin, et see mees juba läinud.
t
Tiina/ 9. august 2017, 05:59
Ohh, mis sa nüüd, suuga elatise teenijad elavad alati kauem kui füüsilise tööga ennast ära katkestanud.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee