Eesti uudised

Lapsele vähem raha tagastanud bussijuht lasti lahti

Maarit Stepanov, 12. august 2017, 00:01

126 KOMMENTAARI

a
Asta/ 13. august 2017, 11:19
Tänasel päeval on lapsed targemad ja kavalamad, kui sa ise! Aga siit hea idee, kui sulle juht ei meeldi, loe raha kohal üke ja pärast kuku kaagutama, et seda on vähe. Juhi asemel läheks kohe töövaidlusesse.
a
Alla 21/ 13. august 2017, 00:11
Tegelikukt peaks seadusega keelama alla 21 aastaste bussis viibimise ilma saatjata. Pole tegelt kindel kas 21 on juba piisav vanus.
u
Urmas/ 12. august 2017, 23:47
Niisama lahti lasta ei saa. Peab olema ju mingisugune põhjendus, mille alusel vallandada, sest muidu, kui töötaja pöördub töövaidlusinspektsiooni või kohtusse, mis on töövõtjale tasuta, sest riik kaitseb töötajat, kui nõrgemat poolt ja pakub ka vajadusel tasuta õigusabi, siis kui nn. vallandamine osutus õigusvastaseks, siis maksab see endine tööandja end pankrotti. Kedagi ei saa ju lihtsalt lahti lasta! Saab koondada ettevõtte majandusraskuste ja töötaja töökoha kaotamise korral, seoses ettevõtte töökorralduse muutmise tõttu vms...
Lambist sõna-sõna vastase ajalehes avaldatud vkirjutise tõttu ei saa ju kedagi vallandada! See läheks liiga kalliks maksma. Töövaidluskomisjon pakub tasuta töövaidlusalast nõustamist ja : http://www.just.ee/et/uudised/riik-hakkab-tasuta-oigusabi-noustamise-teenust-pakkuma-poolele-miljoni...
riik pakub tasuta õigusabi!
Samas ma ei usu mitte iialgi, et bussifirma vallandaks päeva pealt korraliku töötaja, sest see ei läheks ebaselgetel asjaoludel läbi ja vallandatud töötaja saaks selle otsuse kohtus tasuta tühistada. Arvata on, et töötajal oli juba eelnevalt mitu kirjalikku kehtivat hoiatust töölepingu lõpetamise kohta.
s
sõna sõna vastu/ 12. august 2017, 19:14
Sõna sõna vastu olukord ja pole mngit võimalust siin tõde välja selgitada. Bussijuhil on õigust selle võrra rohkem, et sõitja lahkus raha saades pretensioonideta ja tuli alles hiljem oma väidetega vähese tagastusraha kohta. Kui ta oleks koha peal seda väitnud, oleks olnud võialik asja kontrollida. Kui bussijuht nüüd selle asja pärast lahti lasti, siis tehti küll talle liiga.
e
12. august 2017, 17:26
esimese hooga lugesin , et lasti maha .
s
Samuti bussijuht/ 12. august 2017, 16:13
Tegelikult on muidugi paras ülbus minna 20 eurosega ostma 90 cendist piletit. Bussijuhil on muudki teha, kui kassapidaja tööd teha ning tagasiantavat raha arvutada. Bussi juhtida näiteks.
m
madfax/ 12. august 2017, 20:15
Kunagi krooniajal sai MaxiExpressi sõidetud, pilet oli vastavalt 1 ja 2 krooni, tudengid tulid alguses massiliselt 500- ga kroonist piletit ostma, komme kadus päris kiirelt ,kui hakkasime tagastama 1, 2 kroonistes ja mõne 5 - ga
p
Pilt/ 12. august 2017, 15:45
Paluks Hugo pilti ka ei sooviks sellist kunagi tööle võtta.
m
miks/ 12. august 2017, 15:40
poiss andis juhile rohkem raha kui oli vaja,ise süüdi .
m
mää/ 12. august 2017, 17:17
ei maksa nüüd idealiseerida hugot . Mul isiklik hugo, kes varastab juba enne 10-aastaseks saamist.

t
teadja/ 12. august 2017, 13:11
Aga voib-olla oli poisi dressipluusi taskus väike auk, mille tottu osa raha tasku august maha kukkus.
k
küllap pudenes siiski/ 12. august 2017, 17:18
m
12. august 2017, 12:09
mees läheb lihtsalt teise firmasse,sest bussijuhtide kriis on lausa hirmuäratav:roolis on poolsurijatest penskarid ja endised alkaššid.isegi naisi kohtab juba sangas.
m
meeli/ 12. august 2017, 13:37
Vähe sellest, et poolsurijatest penskarid ja endised alkaššid on bussijuhid, isegi naisi kohtab juba sangas...
Kas hakkas kergem kui said ühe varga pärast paljusid inimesi solvata ja mõnitada?
m
mina annaks/ 12. august 2017, 15:26
su laimamise pärast kohtusse, millega tõestad, et poiss ei valetanud?
b
bussijuht EI OLE INIMENE/ 12. august 2017, 17:19
ainult see k.-12:09 on. Teised on alkassssid, penskarid ,naised !! , ja muu
o
12. august 2017, 11:32
Ole kes sa tahes, miilits või bussijuht, ole vaene, aga ole aus!
t
TT/ 12. august 2017, 11:04
Üks legend räägib, et nõuka ajal oli Tartu linna täitevkomitee esimmes A.Karu kuskil Tartu rajooni metsas seenel käinud. Oli metsavahel bussipeatuses bussi oodanud. Buss tuli. Karu ütles bussijuhile, et ma olen Karu, et mulle pole piletit vaja. Bussijuht vastanud, et minupärast ole või elevant, aga pileti pead ikka ostma. Lahti olevat lastud see bussijuht.
m
mis inimestel viga on/ 12. august 2017, 10:56
Asja saab ka teisiti lahendada,selleks ei pea alati lahti laskma mõne euro pärast ja sellega juhile veel suuremaid kannatusi põhjustama.
Ennem tuleks ikka asi selgeks teha.Liiga palju on valetajaid ja petiseid.Kohe koha peal tuleb asi selgeks teha.
t
tuhajuhan/ 12. august 2017, 12:23
Jah võibolla oli karm karistus, kuna nüüd bussijuhi pere kannatab....oleks võinud ju hoiatuse teha... aga ega ma busiijuhti ei tea ju, võibolla ta ongi selline väga keeruline inimene.... Poisil oli kindlasti õigus oma raha tagasi küsida....
t
Teeline/ 12. august 2017, 12:33
Seda raha ülelugemistnägid ainult seesama poiss ja tema sõber. Miks ei loetud raha üle kohe bussijuhi juures, vaid hiljem tagaistmel?
s
siis poleks / 12. august 2017, 17:20
r
raha teemal/ 12. august 2017, 10:51
Elagu Eesti Krooni tagasi tulek.
See Euro müntidega raha on täiesti äri petu skeem.Miks ei võiks olla 1.- ja 2.- eurosed paber raha.Kerge kanda.Taskud pungil täis euro sente on varsti taskud välja veninud
Euro mündid ei kõlba kuhugi ,luubiga uuri ,mis sent on.Ime siis et tuleb ette eksitusi.
a
arvuta/ 12. august 2017, 15:28
see pileti hind kroonidesse, vaata kui palju siis veel tagasi saad.
t
TT/ 12. august 2017, 10:48
Raha tuleb üle lugeda kassa (bussijuhi) juurest lahkumata. Hilisemaid pretensioone ei tohiks küll nii ühekülgselt lahendada. Tegelikult otse öeldes - hilisemaid pretensioone ei rahuldata, kuid vahest erandid kinnitavad reegleid.
t
..../ 12. august 2017, 11:28
tänapäeval on paljudes bussides videosalvestus, kust saaks ka üle vaadata, kaamerad jälgivad nii juhti kui ka salongi. Olen ise saanud trollis tüssata, küll euroga ja juht teadis, et tegelikult on see piiksutamissüsteemi üldine viga igal pool ja ei oleks üldse pidanud piletit müüma. Sain ka münte ja usaldasin ning märkasin vahet alles hiljem kodus.
t
TT ...../ 12. august 2017, 12:26
Ka mina usaldasin marketite müüjaid. Nüüd kontrollin alati kohapeal nii tšekki kui tagastatud raha. Olen saanud mingi teise maa münte tagasi, mida märganud hiljem, aga mida ma enam torisen, kui kohe ei kontrollinud.
n
Nonoh/ 12. august 2017, 10:18
Siinkohal oleks sobilik asja sügavamalt uurida. Kuidas saab lihtsalt ühe kaebuse peale töömeest lahti lasta?!
s
12. august 2017, 10:42
See on tüüpiline ja tavaline siin meie eesti vabariigis
f
firma/ 12. august 2017, 15:30
püüab sellega oma mainet tõsta: kaevati, lasksime lahti. Mind on samuti vallandatud valekaebuste tõttu, kusjuures minult ei päritud mingit põhjust.

m
Muretu/ 12. august 2017, 10:07
Järelikult oli bussijuht endas kindel, kui palus poisil dispetserisse helistada. Sellise asja eest inimene vallandada on häbematus.
j
ju siis bussijuht/ 12. august 2017, 10:33
oli venelane nagu enamik juhte sel liinil.
See juba rahvuse verepuhtuse küsimus.
m
Merx/ 12. august 2017, 10:41
Ta oligi endas kindel, et nagunii jääb tal õigus. Paljud bussijuhid on väga ülbed. Sõidavad kuidas tahavad, peatuvad, kui vajalikuks peavad... Kaeba, kui tahad...
j
Jurx/ 13. august 2017, 09:53
Nii on! Mina istusin bussi ja see viis mind miskisse linna, mitte kodumaja treppi! Sõidavad ja peatuvad jah kus juhtub!
v
Van Ames/ 12. august 2017, 09:19
Küll nähtud selliseid tat ik aid kes raha välja petavad, olen täiesti kindel et poiss tahtis naglalt külma teha. Aga küll bussijuht uue töö leiab, seda enam Tallinnas.
Kunagi 90 ndatel tuli mul bussi kah tihti üks kalkar ja ikke 100 või 500 kroonisega, sellist raha loomulikult kunagi tagasi anda polnud ja nii sai jälle jänest sõita. Üle viskas, leppisin tuttava kontrolliga kokku, teadsin kus ja millal see tüüp peale tuleb. Asi lõppes kaagi jaoks politseis.
Kontrolör sai preemiat ja mina oma bussis enam seda pätti ei näinud.
e
erm/ 12. august 2017, 08:50
Bussijuhid võiksid oma kabiini kasvõi fake-kaamera panna pisisulide hirmutamiseks, kui firma ei suuda normaalseid kaameraid sinna panna.
n
naine71/ 12. august 2017, 07:57
Huvitav kuidas mõni aru ei saa, et ei saa ennast sättida kassa juurde suurt hulka peenraha lugema. Me ju teame, et seal esiukse juures trepil on tavaliselt saba, kes rahaga või sõidukaardiga.
2
21 eurot on ropult suur raha/ 12. august 2017, 17:21
eriti 2 ja 1 eurostega on raske lugeda
l
Ludolf/ 12. august 2017, 07:50
Bussisõitjaid peabki kiusama. Miks nad autoga ei sõida, äpud sihukesed! Mis mõnu oleks tühja bussi bussijuht olla!
k
kopteriga sõidab nüüd/ 12. august 2017, 10:34
iga endast lugu pidav mitte-äpust estlane . Eestlastel palju valida pole.
m
mari/ 12. august 2017, 07:10
No võis ju tahtmatult juhtuda. Selleks loetaksegi raha kohe kassa juures üle. Hilisemate pretensioonidega on nagu on.
v
Viimsi on hukkas/ 12. august 2017, 06:39
Igasugusedpooletoobised psaare ärareostand
t
Trasa annad siis suure rahatähe/ 12. august 2017, 06:36
Nüüd pead hakkama bussijuhti ülalpidama

k
Kes/ 12. august 2017, 06:10
t
tibu/ 12. august 2017, 05:36
bussijuht lasti lahti...aga kui palju varastavad kliente meie poed...ja ERITI just suurte kettide omad??kas sealt on ka kedagi( poe juhtkonnast) LAHTI LASTUD???
m
mille alusel/ 12. august 2017, 03:51
see bussijuht lahti lasti? ühe kaagi sõnade peale? või siis taheti juhist lahti saada. nii või naa, aga töövaidluskomisjonis, kohtus juht võidaks..
t
Troll/ 12. august 2017, 02:42
Poisil nüüd hea meel, sai inimese töölt lahti lasta. Bussijuhil ka ehk pere ja lapsed üleval pidada.
Võin kihla vedada, et kui see poiss oleks saanud viis eurot rohkem tagasi (kogemata), poleks ta piuksugi teinud.
Ü
??? / 12. august 2017, 01:13
Üks ütleb jah, teine ütleb ei! Ühe sõna on teise vastu. Muid tõendeid ei olegi. Kuhu jääb siissee kuulus süütuse presumptsoon? Bussijuhi asemel kaebaksin mina vallandamise kohtusse ning võidaksin. Koos kompensatsiooni väljamõistmisega.
Võib olla oli petiseks bussijuht. Aga täpselt samuti võis olla saama peal ka nooruk.
Raha tulnuks ikka kohe üle lugeda, mitte aga hiljem õiendama minna. Või varuda bussisõiduks peenemat aga, mitte 20-sega laiutada.
m
mina, moor, usun siiski seda bussijuhti./ 12. august 2017, 01:29
sõidan 114-ga üsna tihti ja seni pole näinud mitte ühtegi ebaausat meest rooli taga.
Usun,et kena Hugo sai venelasest juhile koha kätte näidata ja on õnnega koos.
Aga on olemas siuke värk niikui Karma ja Luisa
o
12. august 2017, 08:10
on olemas veel tunnistaja, bussisõitja, kes nägi pealt kuidas poiss raha luges.
m
mündid/ 12. august 2017, 11:44
kaovad taskupõhja kiiremini kui arvate
j
ja kukuvad/ 12. august 2017, 15:35
sealt välja. Kui ise olin bussijuht, siis noored pistsid tasku, pärast korjasin põrandalt, mõni isegi ütles, et ei taha metalli, niikuinii kaob ja loobus sellest.
t
to// 12. august 2017, 17:45
Ja to "tunnistaja" istus poisi kõrval ja jälgis ülima hoole a piinliku täpsusega poisi sõrmi ning münte? Nii et mitte midagi kõrvale sattuda ei võinud? Ei tea miks pidanuks ta seda tegema? Ei tundu nagu eriti tüüpiline ega loogiline,
e
Elu/ 12. august 2017, 09:02
Bussijuht oleks saanud ka oma sularaha kassa üle lugeda ja oleks kohe selge pilt olnud, vabandanud, kui eksis. Vaevalt, et seal mitu kilo raha oli, mida lugeda ei suuda.
k
kas arvad,/ 12. august 2017, 10:02
et see poiss oli ainuke pileti ostja ja sel päeval esimene?
ä
äkitselt/ 12. august 2017, 00:43
oli miljonost see 5-ne veel puudu.
Muud ei ütle midagi. Juht võis eksida . Võis ka nimme eksida.
j
ja vüis ka nooruk eksida/ 12. august 2017, 00:50
p
8. august 2017, 19:24
pole ju bussijuhist pilti,egas see udukogu pilt ole.
p
9. august 2017, 16:39
pilt ju puudub,mis te oinad neist miinustest laote?
l
lammas,/ 12. august 2017, 10:03
kas arvad, et viiene oli näos :)?
s
sõimad o'inaks/ 12. august 2017, 15:37
kui ma kirjutasin hommikul vastuse, kus nimetasin ennast l'ambaks, siis see saadeti tsenseerimisele ja pole siiamaani ilmunud.
o
Opossum/ 8. august 2017, 15:45
Kunagi Saue liinil tuli igal tööpäevahommikul linna suunal peale üks mees kes tahtis osta piletit ja seda iga kord 500 kroonisega, kuna juhil vahetusraha polnud sai ta priiküüdi. Rääkisime sellest ka ülemusele, selline asi oli kestnud juba paar kuud otsustasime et anname talle tagasi 495 ühe paberkroonist,luges veel tagasisaadud raha koos bussijuhiga üle. Kaks korda veel ja siis oli see mees kadunud. Aga võta näpust, poole aasta pärast oli tagasi ja sama skeem, lõppes see asi sellega et kutt kadus kui talle laoti tagasi 495 EEKi ja seda 1krooniste müntidena, läks nendega vist saksamaale.
b
bussijuht/ 12. august 2017, 10:06
olid ja niisugused ja kõikjal, nii maaliinidel kui ka Lasnamäel. Õnneks oli veel eelmise päeva kassa kaasas ja kui tagasi sai peenemat raha, pistis kohe kriiskama, ei taha. Rohkem 500-sega ei tulnud.

u
Usun poissi!/ 8. august 2017, 15:45
Selge see, et poissi tüssati. Ei ole normaalne, kui 20-st eurost 19,10 eurot hakatakse tagasi andma vaid müntides! Varem ajal oli poes samamoodi, kus üritati samamoodi tüssata. Kuna nüüd kasutan vaid pangakaarti, siis pole see enamneil võimalik.
s
Sõitja/ 8. august 2017, 16:15
Raha loetakse üle kassa juurest ehk siis bussijuhi juurest lahkumata. Ja kus kohast pidi see bussijuht võtma 10 või 5 euroseid, kui kogu aeg makstakse vaid 1 või 2 eurostes? Või peenrahas? Sama probleem on mul bussisõitjana, sest juht kiristab hambaid, kui tahan anda 5 eurose ja palub otsida peenemat raha. Ega ma bussijuhti ei kiida, kuid ilmselt oli ka bussijuhil mingeid varasemaid patte turjal, sest tööleping lõetati või lubati lõpetada kohe.
Tallinnas pidi ju kehtima elanikele rohelise kaardiga tasuta sõit?
k
kunagine bussijuht/ 8. august 2017, 17:06
Mul vastupidi, kui osteti piletid peotäie müntidega, siis oli üle pooltel juhtudel raha puudu. Ükskord tuli lennujaaka lähedal bussi asotsiaal ja andis piletirahaks 1 ja 2 sendised. Mõtlesin, et loen üle, kõik oli täpne.
õ
õige käitumine/ 8. august 2017, 15:36
Teisiti sellisest sovieedipärandist ei vabanegi.Ja bussifirmad võiksid natukene palgafondi suurendada et saaks kaadrit valida.
m
milline noor/ 8. august 2017, 20:09
kulutab 1000 eurot bussijuhikoolituseks, kui pärast hakkab 500 palka saama?Paras töö pensionärile lisaraha teenimiseks.
p
penskar/ 12. august 2017, 10:10
ma endine bussijuht, pension praegu 297 euri, paarkümmend aastat tagasi sain maaliinidel vabariigi min. palka, kuigi nõudmised olid suured, täiendkoolitus jne.
e
Eestis on vähe rikkaid inimesi./ 8. august 2017, 15:31
Elu läheb eestis kalliks ja kõike võib juhtuda
b
8. august 2017, 15:10
Bussijuhil on vaja õhtuks ju õlleraha vaja kokku ajada.
J
15:10,-le/ 8. august 2017, 16:17
Just-just,kui nalja teha, sest täna keskturul hilisemal ajal oli armeenianäoline müüja juba nii küps, et rahad laiali,keel pehme ja kaalumine raskustega,,,
ä
äkki teie hugol oli vaja/ 12. august 2017, 01:31
nn. algkapitali ?
Mitte midagi ei saa välistada .
m
Made/ 8. august 2017, 14:59
Raha loetakse kassa ,antud juhul bussijuhi juures, kohe ule. On ju nii.
v
võib ju olla/ 8. august 2017, 14:46
et bussijuht andis viieka vähem tagasi. tahtmatult. aga kui inimene läheb oma kohale ja siis veidi aja pärast tuleb ja tahab viiekat... üks võib-olla eksis, teine ei lugenud kohe raha( ei võta see üle 10 sekundi). 50:50. aga et nüüd juht tööst ilma.... Hugo.. oled rõõmus nüüd? said ära teha.
k
Kenderfiil/ 8. august 2017, 14:43
Väga hea, et edasi kaevatakse. Jube mees ja jube kirjutis. Mehele otsa vaadates on ju näha, et mees nautis sellise asja kirjutamist. Aga nüüd saavad õnneks Beebilõusta ja 18-20 aastaste tattidega koksi jälle paugutama hakata, JUHHUUUUU!!!!! :)
k
Kioskimüüja./ 8. august 2017, 14:38
Noortekampadel on skeem üritada maksta 100€ võltsitud rahaga. Paarikümne €urose ostu eest tahetakse siis 80€ ehtsat raha kioskist välja petta. Millegipärast politsei vastavat avaldust ei uuri. " Naljaraha " ja " Suveniirraha " kasutamine ei olevatki karistatav?! Kambalised sõimavad ja ropendavad müüja kallal, kui skeem ei õnnestu. See koolituse saanud teenindaja peab siis aina vabandama?

k
Kustutatud kommentaar/ 8. august 2017, 14:25
Teada skeem. Junnid tahtsid Tallinna Ühistranspordi eeskujul tasuta sõita. Selleks pakutakse bussijuhile kõige suuremat rahatähte, mis neil saada õnnestub. Kuna neil suuremat raha ei olnud tundsid skeemitajad end solvatuna, kuna skeem ei õnnestunud.
m
mogri Märt/ 8. august 2017, 14:17
Silmakirjalikud.Teie kommentaari lugedes tundub,et olete ise sellise situatsiooniga millalgi kokku puutunud.Paraku jääb tunne,et Teie õigustate selle bussijuhi tegevust.Ja tekkib küsimus:" Miks pidi bussijuht tagastama tagasi saadava raha müntides?"Siit järeldus.Sellise käitumisega tekkitas bussijuht eksitava seisukorra,et oma pettust varjata.Nimelt on ju tõsiasi,et enne kassa juurest lahkudes kontrolli tagastatud summa õigsust.
e
et/ 8. august 2017, 14:29
Nojah, aga bussijuhtidel enamasti polegi suuri rahasid kassas.
m
miks/ 12. august 2017, 00:47
ei seda suurt vahetamise rahakest ole. 114-s bussis on pea alati mündihunnik.
b
bussijuht/ 12. august 2017, 10:12
saab tagastada vaid seda raha, mida sõitjad pileti eest annavad.
r
reisija/ 8. august 2017, 13:58
kui bussijuht õhtul kassat luges, pidi ju tõde selguma- ülejäägi puhul olekski selgunud, et poisikest peteti ja 5 euri tuleb tagastada...kas just bussijuhile sulg sappa- leian, et see siiski liig
e
ei selgu,/ 12. august 2017, 10:14
sest tööpäeva alguses tulevad inimesed suurema rahaga piletit ostma ja bussijuht peab tagasi andma oma isiklikust rahast, kes see enam mäletab, kui palju sai antud omast rahast.
m
Mati CO/ 8. august 2017, 13:55
miks on bussidest kaotatud BUSSIJUHTIDE NIMESILDID, pärast seda on bussijuhid eriti ülbeks ja labaseks läinud. näit. kommenteeris juht iga piletiostjat rahvalikus toonis- nii pikk poiss ja ostad nii väikese pileti, ah neiuke sõidab randa,kas vesi külm ei ole, proua teil on nii suured kotid,et peate endale tuttava autojuhi muretsema ja pilgutas silma. Kui reisija küsib 10 senti tagasi hakatakse karjuma, et kas see kopikas teeb sind rikkaks samas on 5 sendi puudumise tõttu inimene bussist maha jäetud. Ükskord lõbustas bussijuht end sellega teatades,et tema haisvate pükstega töömeest bussi peale ei võta ja kutsus politsei. Kui bussi sisenes pimedal ajal teeääres seisnud taskulambiga reisija võttis bussijuht temalt taskulambi ja suunas valgus voo reisijale näkku, karjudes.et kas on hea. Reisijaga vaidlema läinud bussijuht jooksis talle bussi tagaotsa järgi ja kukkus teda pildistama,et asitõendeid saada. Kõik see on juhtunud lõuna-eestis kahetähelise siniste busside liinil. Bussijuhtide labast käitumist ei saa õigustada madala palgaga ,et reisijaid koheldakse nagu loomi. Bussijuhtide slängis maaliinidel sõitmine on s...a laotamisele minek.
b
bussijuhitideks / 8. august 2017, 20:13
hakkavad veel ainult pensionieelikud , sest kes muu oleks nõus näruse palga eest bussiloguga edasi-tagasi loksuma? Pole just unelmate töö.
r
rahakassa/ 8. august 2017, 13:41
Tegelikult pakuks,et probleemi põhjuseks on äärmiselt kiire sõidugraafik ehk siis endalgi olnud ning ka teistel näinud,kus inimene maksab ja bussijuht paneb raha supsti kiirelt ära,viskab pileti ja tagastatava raha.No ja kui istuda esireas,siis hästi näha,et inimene maksab 10,aga juht ütleb,etmaksite viiesega ning sealt ka tagatisraha.Ehk siis hea selliseid lüpsta,kes raha letti viskavad ja samal ajal sõbrannaga jutustavad.Või telefonis suhtlevad või vanurid on,sest mõte selles,et kõigil kiire ja kuidas teiste aega raiskan.
s
Silmakirjalikud/ 8. august 2017, 13:33
Kui bussijuht oleks kogemata viis eurot rohkem tagasi andnud, kas see noormees oleks selle bussijuhile tagasi andnud?
Kui oleks, siis on kõik hästi. Kui ei oleks, siis kas tal on nüüd hea tunne, et bussijuht kaotas tema pärast töö?
k
kõrvakirjalik/ 8. august 2017, 13:44
Oleks või mitte, aga kindel on ka see, et kontrolli oma raha kohe üle nagu kassaaparaadi juures poes, kus mina ühtevalu kannatada saan---nüüd aga kappan kohe poest väljumata kassasse tagasi,kui tšekk üle vaadatud...
l
lugupeetud reisijad/ 8. august 2017, 12:46
Tuleks omale selgeks teha, et 20 eurostega ei ole mõistlik minna bussipiletit - 0,90 senti ostma. Bussijuht ei ole ole pank. Sa ju tead iga päev, et sõidad, miks sa siis ei võta enam- vähem parajat raha kaasa? Pikemat aega juba on bussijuhid ajakirjandusel hambus, võiks harida parem reisijaid. Bussijuhi esmane ülesanne on reisijate vedu punktist A punkti B- pankuriamet tuli hiljem, siis kui klient "kunniks" sai. Noorukid on nagunii häbematud jõmpsikad kes jooksevad kaebama, kui neile tundub,et neid on solvatud. Kallid emmed-issid, kes te jooksete pea ees omi "16 aastaseid jõmpsikaid" kaitsma teadke, nad pole kodus need kes väljas.
n
Nojah/ 8. august 2017, 14:42
Skeem ei õnnestunud ja asjaosalised tundsid end solvatuna, kuna neile kamalutäis münte tagasi anti. Lootsid osta endale bussijuhi käest välja petetud raha eest magusat?
k
8. august 2017, 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
K
12:36-le/ 8. august 2017, 13:46
Kohtus pole ju käidud.Süüdi võivad teoreetiliselt olla mõlemad pooled, nii et juhti selle pärast vallandada---kamoon!
n
nii ongi,mingi 15%rahva teenreid / 8. august 2017, 14:12
"kaotab"pidevalt maksumaksja raha ja mitte keegi ei vallanda,küll on süütuse presumtatsioon küll saadikupuutumatus,lihtsalt vaikitakse maha ja kõik ok.
Siin kohe kinga...
1
14:12-vea parandus:süütuse presumptsioon/ 8. august 2017, 14:17

h
Helsingi bussijuht/ 8. august 2017, 12:34
annaksin kohe selle viieka ja vabandaksin. Üldjuhul on inimesed ausad ja jamasid ei ole kellelgi vaja. Kaebekirjadest tuleb hoiduda.
s
sent/ 8. august 2017, 14:10
aga kui bussijuht endas kindel, et andis raha täpselt tagasi, miks peaks ta suvalisele küsijale kohe kassat kergendama , see pole ka õiglane lahendus!
n
Nasse setä/ 8. august 2017, 15:51
10 aastase tööaja jooksul on selline asi juhtunud vaid korra ja selleks oli ka soome mustlane kes ütles, et andsin 2 euri vähem tagasi, kui näitasin talle et bussis on kaamerad mis on otse kabiini paigaldatud ja seda tuleb lahendama politsei oli suu kinni.
k
kahju/ 12. august 2017, 10:24
et ei ela Helsingis ja sind ei tunne, muidu hakkaksin käima iga päev viiekat tagasi nõudmas :).
m
Ma ei tea/ 8. august 2017, 12:18
A kui variante saaks, prooviks vastata.
j
just/ 8. august 2017, 13:46
Ja variante, nagu tead, leidub.
E
??? / 8. august 2017, 12:13
Et laseme muudkui bussijuhi lahti ja asi korras? Aga kas tema süü on ikka kuidagi tõendatud kah? Ainult kaebaja enda sõnadega. Ühe sõna teise sõna astu. Sest kuhu jääb siis sel juhul süütuse presumptsioon? Kui nii, siis asi võis olla kas nii või ka teisiti. Kunagi ammu nägin kusagil kassa juures selline silt. Et palun kontrollida tagasi saadud raha kassa juurest lahkumata, Et hilisemaid pretensioone enam ei arvestata.
e
8. august 2017, 12:38
esiteks-oleks seisnud bussijuhi kõrval münte lugedes,teiseks-raha lugedes aega raisanud,kolmandaks-liikuvas bussis peaks istuma,neljandaks miks arvatakse,et kõik lapsed valetavad?
a
ah!/ 8. august 2017, 13:47
Ja miks arvatakse, et kõik juhid valetavad?
w
www/ 8. august 2017, 14:31
No olekski seisnud. Miks siis inimene tuleb bussi raha vahetama?
t
to// 8. august 2017, 17:19
Ei arvagi, kuid ei saa välistada sellistki võimalust. Miks sina arvad, et just bussijht oli suli? Mille alusel? Omigasuguse´i bussijuhte, kuid ka igasuguseid noori. Nii et kõik on võimalik.
e
Elini/ 8. august 2017, 15:04
Muideks bussides on olemas videokaamerad ja saab selle abil tõestada ilma probleemita.
a
ahah/ 8. august 2017, 11:57
Reisija vead, kui on väike piletiraha, siis otsi eelnevalt see väike raha oma taskust üles ja lunasta pilet. Niimoodi ei saa, et bussijuht oleks su raha vahetajaks, lähed minema ja siis tuled tagasi ja siis tahad veel raha saada. Tunne on, et tahtsid lihtsalt petta bussijuhti nagu turul käiv mammi,kes ei mäleta palju ta andis ja palju ta raha tagasi sai. Kasva suureks, vanust kah niipalju et väeteenistus selja taga.
l
Leo/ 8. august 2017, 11:54
Huvitav kad Hugol suuremat raha ei olnud ?
k
Ka bussijuht/ 8. august 2017, 14:43
tulevad kortsus ja kokkuvolditud 50-sega ja sina ole see hea onu kes sellest känkarist peab raha tegema.viisin esimesse bensiinijaama et vahetagu lahti ja läinud nad olid,bussijuht võis muidugi ka eksida tagasiantud raha osas ,kuid meid kasutatakse ka kurjast ära,süüdi jääb alati teenindaja,lahendus pani oma bussi videoregistraatori
V
...../ 8. august 2017, 11:52
Või et sedasi käib siis õieti või õigesti kirjutamine.
n
Nojah/ 8. august 2017, 11:45
Tatid ei olnud nõus peotäie müntidega. Reeglina loodetakse Tallinna Ühistranspordi eeskujul tasuta sõita. Äriidee on pakkuda bussijuhile võimalikult suurt rahatähte. Seekord siis neil suuremat raha ei olnud ja idee ei läinud läbi.
k
Kui klient on alati kuningas,/ 8. august 2017, 11:37
saaks lühikese ajaga kõik bussijuhid vaeseks kaevata. Hea äriidee!

g
Graafik/ 8. august 2017, 11:29
Tihe ja juhi palk väike Selle 500 eest barankat keerutada
n
Neiutar/ 8. august 2017, 11:21
Kahtlen, kas bussijuht ikka andis 5 eurot vähem tagasi. Viimsis elav Hugo ilmselt tahtis ise juhti petta ja nõudis bussijuhilt veel viiekat, sest vahetusraha paistis bussijuhil veel palju olema.
j
ja kui/ 12. august 2017, 10:28
pettus läbi ei läinud, läks kättemaksuks kaebama.
s
see juhtus paar kuud tagasi/ 12. august 2017, 10:46
ja 114 bussis. Päise päeva ajal. Midagi mul välja mõeldud pole.
Mul on vahel paha-paha-paha suumulk.
n
nii et modereerisite olematusse/ 12. august 2017, 10:59
aga tegu oli ja tegemise jälg on.
n
Njah/ 8. august 2017, 11:20
Õhtulehte jooksis kaebama, aga firmaga ühendust ei võtnud!?
h
H/ 8. august 2017, 14:16
Artikkel sai ikka läbi loetud?
o
8. august 2017, 11:19
olen ka ise 114 bussiga valesti raha tagasi sanut ja bussi juhit on närvihajget kihutavad ja piturtavad enam ei kibu 114 bussiga sõitma
t
8. august 2017, 11:32
to : 11:19 Õpi ilma vigadeta kirjutama, siis hakatakse ka sulle raha õieti tagasi andma.
h
Hmm/ 8. august 2017, 11:40
sa midagi " Düsgraafia'ast " oled kuulnud ?
n
Nipik/ 8. august 2017, 12:56
v
vähk/ 12. august 2017, 05:35
õpi kirjutama ja arvutama,siis pääsed elus edasi
ä
ää kibu neh/ 12. august 2017, 10:48
lenda isikliku lennukiga Viimsi vallast Tallinna
Ei keegi sega . Ja piletit ei pea ka ostma
j
ja/ 12. august 2017, 15:45

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee