Maailm

Järjekordne purjus Eesti veokijuht tegi Saksamaal pahandust

Toimetas Piret Kütt, 3. august 2017, 10:00

11 KOMMENTAARI

t
teadja/ 4. august 2017, 17:14
Skandinaavias, vähemalt Soomes võivad ju kohalikud teenida 3000+, aga tingimus on, et töö-ja puhkeaja seadus ei takista neid sõitmast punktist a punkti b.
a
Autojuhid, eriti rekkajuhid ,on EL seadustega/ 3. august 2017, 18:21
seatud ääretult raskesse olukorda ,sest need seadused on sama eluvõõrad kui kõik muugi Brüsseli konveierilt tulev ega vasta tööandjate poolt autojuhile esitatud reaalsetele ootustele.Sellest ka joomine - kaugel kodust ja ka oma lähedaste moraalsest toest.
ä
Ära hala!/ 3. august 2017, 22:22
Joovad joodikud, mitte koduigatsejad või seadustega alandatud.
Lähedaste moraalne tugi on mis? Teiste külajoodikute tugi BOCK Klubi üritustel?
o
Ohjah/ 3. august 2017, 14:57
jälle eestlased! Mis toimub? Selliseid uudiseid kuuldes tundub,et ainult juuakse ja ei miskit muud mõne mehe ellu ei kuulu. Kurb. Ime siis,et Lätis nii pikad alko sabad. Ilmselt seistakse seal niiinnes kui tulles,et alko tase veres püsiks ikka ühtlaselt kõrge.
j
järjekordne / 3. august 2017, 13:43
kodutu, kes Eestist kaugemal sõpradega sinasõprust jõi ning mõistuse kaotas...rusikaga rinnale tagudes keeras nuppu ja sõit võis alata! Nii äras...d on niisugused klounid eesti veokijuhtide nime ja seda just Saksamaal! Peagi st juba mõnda aega peatatakse Eestist pärit veokeid kiirteedel spetsiaalselt viimaste "tegude" eest ja kannatavad eelkõige korralikud juhid, keda peidistatakse kontrollis iga "otsitud" ja leitud rikkumiste eest! Ja siin mingi aeg tagasi pidasid paljud veokijuhid veokijuhi täiendkoolitusi mittevajalikeks! Vastupidi-seda kahte päeva tuleks pikendada 5-ni ja tegema teste ning kontrollima ajutegevust ja sõiduoskust...Ei möödu nädalat, kui me ei loe järjekordsest purjuspeaga vahelejäänud juhist või avariist, kus süüdlaseks veokijuht! Kes ikka ei saa hakkama, siis proovige muud ametit-eks ole, "kolleegid"!
s
See on meie vedajate orjapidamise vili/ 3. august 2017, 11:05
Kui muu maailm, Vana- Euroopa ja Skandinaavia maksab oma juhtidele kuus kätte lõdvalt 3500 ja Norras isegi kuni 6000, siis nende juhtidest poolteist- kaks korda rohkem läbisõitvad eestlased saavad oma peremeestelt väga hea õnne korral ehk 2000, ülejäänud on see "konkurentsivõimeline palk" või jäädakse üldse ilma.
Seetõttu on eestlastest head juhid ammu põgenenud välismaiste firmade alla, kus neid tuntakse mitmeid keeli valdavate, masinaid tundvate ja mistahes oludes sõitma võimelistena.
Kohalikud saastvedajad putitavad seetõttu üles poetaguseid alkohoolikuid, uuendavad nende kutsetunnistused ja saadavad mingi 1000 "konkurentsivõimelise" euro ja tihti ka romulakorras masinaga tööle. Oleks selliseid mõni, saaks ehk veel hakkama, aga neid on palju ja nad kohtuvad, mis lõppeb räige mitmepäevase joominguga. Resultaadid on just sellised, kuis artiklis kirjeldet.
Nägin selliseid kord Rootsi- Norra piiril Töksforsis, nad ainult mörisesid veel, olid püksi teinud ja tuiasid parklas. Euroopas on neid tõesti juba palju, neist tuleb eemale hoida, sest nad ju kleepuvad külge kui takjad, paluvad tõlkida terminalides, on mustad, haisevad ja seejuures lärmavad.
Oma rahvust ja päritolu on seega mõistlik varjata.
Korraldanud on selle ahned ja arulagedad veofirmad.
j
jajah/ 4. august 2017, 10:34
2000 eurine orjapalk paneb kindlasti ühe estlasest veokijuhi jooma ja nii viina võtma, et peab kohe kriminaalse joobegaTravemünde sadamaparklast kiirteele sõitma...jah ega sellise joobeastmega ei suuda isegi eestlasest veokijuht Bad Swartau remondilõigul teeäärt tähistavate piirete vahele äramahtuma! Et siis eesti orjad valutavad pead, et kuidas ikka Rootsi ja Norra kolleegid saavad neist kordades rohkem palka...Mu teada st mina olen väga harva kohtunud Euroopas rootslastest või norrakatest juhtidega...juhtideks on tavaliselt poolakad, endised jugod ja muu selline kaader ning palgad kaugeltki mitte 3,5 või seda enam 6000 euri! Ära lahmi väga!
h
Head janu, poetagune/ 4. august 2017, 11:19
Loe nüüd mu kommentaar aeglaselt ja mitu korda läbi, püüa oma segijoodud ajukest kasutades selle mõttest ja sõnumist aru saada.
13 000 km raskeveokiga mahauhamise eest kuus ongi 2000 eur orjapalk.
Ja mine proovi Skandinaavias, kui tervis talviste mägede ilu kannata, siis näed, missugune vahe on Rootsi, Taani, Norra ja meie juhtide ja nende sõidukite vahel. Normaalne ei roni Saksamaale, koos selle nädalavahetuse sõidukeeldude ja muu jamaga.
Nõustun, et prügivedu teostavad seal tõesti jugod, bulgarid, kelledest suur osa on endised kriminaalid + mõtlemisvõimetud romad, kes võivad talvel hirmust keset teed uhada sulle peeglid küljeaknast tuppa lennutada. Sama mustad, räpased ja umbkeelsed kui eestlastest rämpsfirmade palgatud kontingent. Sõidavad kahekesi kuudis toidu eest, ülejäänu varastavad. Lisaks muidugi poolakad oma eurokitsede ja lehmakettidega, kes talvel tõusudel risti vajuvad ja permanentselt teesulge korraldavad.
Skandinaavias 25 meetristega sõites saab ka üle 6000 eur kätte muide.
m
ma pole joodik/ 4. august 2017, 12:20
Sain vägagi aru, mida soovisid öelda, aga ära siis üldista...kes Rootsis või Norras sisetööd teeb või cemtis teenib! 2000 euri teenivad enamus eestlastest veokijuhid 10000km läbisõidu eest..ah, et normaalne juht ei roni..nädalavahetuse sõidukeelud ei morjenda, nädalavahetustel puhatakse ja nn ülegabariidiliste veokirongijuhtide hulk Skandinaavias on ikka väga väike-nendest ära kriba! Neid juhte, kes pikka proovinud, olen siin Euroopas kohanud! "kui tervis talviste mägede ilu kannata"-vat sellest killust ei saanud tõepoolest aru!? Muide mägesid on ka mujal kui Norras, Rootsis...TEEMAST! Teema purjuspeaga Eesti juhtidest ja neid jagub nii Euroopasse kui Skandinaaviasse, olenemata sinu märgitud"headest juhtidest" kui palga suurusest! Aga kiida ennast edasi ja tee maha neid juhte, kes Euroopas, Eestis kuljetavad! Tahan öelda seda, et meie juhtide ettevalmistus selliseks tööks(ametiks) on ebakvaliteetne!! Sulle edu ja ava oma blogi siin netiavarustes-tublid ja head juhid vajavad tunnustust!
t
Tead, lobamokk ;)/ 4. august 2017, 15:43
Kirjelda, kuidas on 25m pikk rong Skandinaavias "ülegabariidiline".
Arvatavasti ei tea sa tegelikult asjust miskit ja sinu kogemused piirduvad kolhoosiajal ZIL-iga kimamises või oled nii noor, et ei tea veel miskit- no võimalus ka, et oled tüüpiline "Valge Kaubiku Juht", kes end 50+ tonnise veoki juhiks unistab.
Kui hakkad aga võrdlema nt Norra talvist kiilakat Junkerdali teed ja Saksa Kasselit- mis ma ikka selle peale oskan kosta... no ikka erinevad küll. Ja mõni joob ka seal peale Junkerdali või ka juba Oslost üle Hemsedali minnes pärast hirmust, sest närvid läbi.
Ja ma ei kiida ennast, minul, 39 aastase praktikaga mehel oleks nende 25m pikkuste rongide juhtide ja ka nende naisjuhtide käest palju õppida.
Kes neid koolitab, see on mulle teadmata, kuid nende manööverdamine terminalides on ilus vaadata ja imetlusväärne- mina nii ei oska.
Neile peabki 6000 kätte laduma.
l
lobamokk oled sina/ 5. august 2017, 00:11
ja kogemus ütleb, et oled "mägieestlane" need mölisevad isegi öösel -une ajal! Mina sinu staaži vastu ei saa, sest olen vaid 34 aastat veokit juhtinud! Olen siiani vastu pidanud! Sa oma Oslod ja Stokholmid määri pähe omale ja naisjuhid samuti! Plõksi vähem veidi ja ole solidaarne kõigi veokijuhtidega, kus iganes nad ei sõidaks! Tüüpiline oss, kes peab ennast teistest paremaks! Kasselis ei saanud hakkama ja nüüd mõmised siin..Laevas vahel näen sinusuguseid kiidukukke...ohjaa..Ja palun, ära kiida oma Norra kogemusi...sa pole ainuke, kes seal kuljetanud!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee