Eesti uudised

Kass Maška seiklused loomade varjupaigas läksid omanikule kalliks maksma

"Kui mul poleks olnud raha kadunud kass välja osta, kas nad olekski ta ära tapnud?"

René Piik, 31. juuli 2017, 04:00

66 KOMMENTAARI

a
Asjatundja / 1. august 2017, 19:06
Krt inimesed olge nüüd normaalsed. Kiibilugeja läks katki tõesti, ei olnud võimalik nv-l sellega tegeleda. Miks inimesed eeldavad, et kohe kui kiip on, siis varjupaik on kohustatud kohe helistama? Ja isegi kui varjupaik ei vastanud esimese kõne peale, siis murelik omanik helistab veel ja veel. Ja realselt 40 euri? Arvestades et transport on selle sees, siis see on väga väike summa. See kõik raha läheb juu loomade heaolule. Nüüd on teil kahju mehest, kes on lasknud oma kassil mitu korda tiineks jääda ja pojad ära uputanud ning sõimate varjupaika, kes päästab nii palju loomi.
a
aasiatundjale/ 3. august 2017, 02:38
oled,paistab,sellest samast urust,kus vaid 2 nädalad loomakeste eest hooletakse. ... Kes seda nägi,kuidas ?!.
r
Roman Stanovoi/ 4. august 2017, 02:21
"...väga väike summa..." + 40 euri - ??? ... Mu maja ja selle Varjupaiga vahel vaid KOLM bussi peatust ! ....
Kas Te kunagi suhtlesite 80-aastasega Prouaga ?... Ja paarkümmenda aastat ka ennem just temaga. Siis panite tähele,et eakal Proual on üsna raske tegutseda,mõelda jne...
Mu kass on 16-aastane = 80-aastane Proua-Inimene.
Kui teda sellises seisundis meelitada välja hoovist üle piiraia, kas siss on õigus teda viia Varjupaiga mõtega,et ta on hulguv kass ???...
a
Asjatundjale/ 4. august 2017, 14:30
Paksupeepulina inimolend,kes leidis oma kambaga viisi,kuidas lemmikloomade abil make money :))))... Kus te seda fotod tegite - võtsite oma leheküljel catscap.job heroes, kus koonusekujulise prügiurnis tegutsevad 4 mitte püüdud veel kiisu ?..:)))...
m
31. juuli 2017, 15:31
Minu kass tavaliselt aiast välja ei lähe, kuid mõnikord siiski käib üksi natuke aega kondamas. Küll aga tuleb alati tagasi, sest talle meeldib inimeste juures olla. Samas, kui elaks linnas, ei lubaks ilma rihmata teda välja lasta.
r
Roman Stanovoi/ 31. juuli 2017, 15:53
Jah,selle artikli sekond hero,because my cat Mashka - first hero:)
AGA,kui vana-noor on Teie kiisu ?..
Kui kaugel on Teie kodust,kodukassist oht = nn Lemmikloomade varjupaik,mis on varustatud lemmikloomadepüüdjatega ?..
Mu kassil on ka kaelal rihm.Ja "isegi" topeltrihmake,s.t.-rihm enne ja rihm peale esikäppade,koos seotud. Ega see pole takistus profi-kassipüürjatele.
Ka siis,- meie juhus,- kui kass äsja täidis kõhu tais ja teda ei huvita kassidelõks,mis meelitab kssitoiduga.
Kuna ta pole metsik ja ei karda inimesi aga ka vahet ei oska teha inimeste ja inimeste moodi olendite vahel,teda on lihtsalt lihtne ahnekäppadega võtta oma vangla-kärusse,
Reede õhtul peale kl.18 - ma andsin kassile süja,-et valetada esmaspäeval,et püüdjate kiibilugeja ei töötanud.Oleks ju kohe omanikule helistanud,+ telefoni number on ka kiibil. Ja sellise servise eest autasu saada + 19,95 euro, korteriukse ette kassikese deporteerimise eest.
Meie juhul veelgi lihtsam + kass oli mõne meetride kaugusel piirdaiast. Kui uskuda Varjupaiga töötajaid,+ vastase maja ees. Kuigi teda võiks ärandada ka otse erahoovist.
Nii "laisk" ärajooksmiseks ta oli,+ kõht piirini täis ja inimeste mõõdude järgi - 80-aastane proua (´= 16 a/ Kui näete ta Diplomi fotol Näituse aasta + 2002,veendute,et see fakt vastab tõele.)
a
Appikene/ 1. august 2017, 19:09
h
h/ 31. juuli 2017, 13:58
milleks koerte ja kasside pidamise eeskirjad, mida KOV on välja andnud?
h
hhaa/ 31. juuli 2017, 14:15
h-le
"Dura lex,sed lex" - arvavad need nende eeskirjade väljamõtlejad,
Kellegi nad on kasulikud.Arvan,et nad tellisid projekti:)))
h
hhh/ 31. juuli 2017, 16:15
See "h" vist kakib kah ainuilt KOV eeskiirja kohaselt.
e
Endine/ 31. juuli 2017, 12:40
Ma ei näe kahjuks tervet artiklit, tahaks rohkem infot selle loo kohta!!!
t
Tulevane/ 31. juuli 2017, 13:02
Endisele.
Sul on 3 variandi Su probleemi lahendamiseks :
1- Vaata koos sellega,kellel on õigus/võimalus digilehe vaadata,
2- Ise võid selliseks saada - Saada vaid 2,99+0,32 ja kuu jooksul saad lugeda siin kõike.
(Kuigi väidab Anu Saagimiga sarnane Beiba fotol ,et esimesel kuul vaid 1 euro see mõnu maksab.
3- Kannatada,kui see artikkel ilmub ka "SL Õhtulehes"
(lisa variant - Meelitada artikli autori millegiga,Siis ta saadab artikli sisu terves ulatuses)
k
koer/ 31. juuli 2017, 11:53
kui nende kassidega on nii suured probleemid ja tekitavad palju tüli, ärge siis pidage linnas oma lemmikloomi. Loom ei ole inimene, et harjub kõigega. Loom tahab olla vaba. Ma ei salli neid loomapidajaid, kes tahavad loomadest teha inimesi. Loom on loom ja tema koht ei ole ei peremehe-naise voodis ega söögilaua taga. Linnakorterites loomade piisamine on lausa nende piinamine.
r
Roman Stanovoi/ 31. juuli 2017, 12:09
Aga metsas looma elu on eluohtlik.
Aga ma pole ju "ühikarott" - mitte 9 ruutmeetri toakeses 4-ja inimolenditega lemmikloomake elab.
Hamstrile küll meeldis joosta põrandaliistudest läbi.Talle ta suuruse järgi vabadust oli üle piiri.
Mul on eramaja hoov & aed.
Jah,ebaõigsus.Kadestada võiks. Nendele,kellele Saatus-juhus andis võimaluse elada "koduke on tilluke"-ses või hullkurjaga KÜ Esinaisega,nt.
Jaak Joalal oli eramajas,varustatud hooviga+aiaga koer ja rott.
Kui "Kroonikas" temalt küsiti - "Kuidas Te iseloomustate meid.eestlasi ?.." ta vastas - "Kui naabril maja põleb,korraldame pidu".
Kiisukesed,krantsikesed,ärge sisse magage sellist pidu.Õigel ajal ikka pange plehku !
i
imestan, siiski/ 31. juuli 2017, 13:12
"Loom ei ole inimene, et harjub kõigega. Loom tahab olla vaba." Et siis inimene harjub kõigega ja ei taha olla vaba?
i
31. juuli 2017, 21:16
inimest piiravad seadused ja EL. Me pole kunagi vabad olnud, ei nõuka ajal ega ka nüüd.
m
1. august 2017, 17:54
ma ütlen, et sul on õigus. Ma jälestan ka neid inimloomi, kes püüavad teha oma lemmikloomadest inimlapsi. Lausa öökima ajab, kui kuuled kuidas nad oma loomadega räägivad.
j
Jüri/ 31. juuli 2017, 11:12
Olen piisavalt näinud kasse kinnipüütud lindudega. Üks ekstreemsemaid - kass tuli kadakapõõsast, suus linnupesa linnupoegadega. Iga vabapidamisel kass pidi aastas murdma vähemalt 50 lindu.
Aga ilmselt meeldib paljudele kassikräunumine linnulaulust enam...
r
Roman/ 31. juuli 2017, 11:24
Ideee !!! :) - Stocholmi sadama ees mittu saarekest surnud puudega.Nendel istuvad nende tapjad - linnukese kormoraanid. Meil Tallinna lahes need raisakotkad istuvad kividel ka.
Oleks tore,kui hävitamise asemel Paljassaare tee 85-l lõbumajast kasse visatakse "Viskase" söömise asemel nende musta linnukeste söömiseks
e
eh/ 31. juuli 2017, 16:15
tubli demagoog! Jajah, need hulguskassid on need, kes hoiavad kormoranid eemal. Mis puutuvad siia kormoranid? Kassid harvendavad enamasti lihtsalt lõbu pärast väikeste enamasti putuktoiduliste lindude populatsioone, selleni, et lääneriikide linnaparkides on linnulaul olnud kadunud ja vohama on hakanud nakkusi levitavad sääsed! (ingliskeelset infot sellest lihtne leida) Mille peale hakkasid kampaanid, et lindude poegimiste ajaks kodukassid kinni ja hakati kasse intensiivsemalt tänavatelt ära korjama. Ja needsamad hulguskassikiitjad siis meil kiruvad, kuidas on palju vihaseid sääski ja - puuke, kes vägagi raskete haiguste levitajad. Ja me ei räägi üldse toksoplasmoosist, eks. Sest kassikesed peavad ju saama hulkuda, see nende niiväga loomuses. Ja - vaat, mida ikka kormoranid teevad!
r
Roman / 31. juuli 2017, 16:56
eh-ile
Miks kormoraanidest ?..
See oli ju little joke.
Vastus ju Jurile. Kuna ta sõimas veidi näljaseid kasse,kes söövad seetõttu ka lindu.
Swenska Gaverment ei suusa leida lahendust,kuidas päästa puid kormoraanidest nendel laididel,mis on pealinna ees mittu km. Oleks meil Näkkineitsi lähedal,- kormoranid päevitavad,lausa kotkad,u. vastas grahv Orlov-Vorontsovi kindlustuse värava vastas,kus kivist eeskuji näidavad paar ehtsad kotka:))))... My Great RESPECT,if You can understood English,demgoogiafoobiline EH
h
hgf/ 31. juuli 2017, 11:26
Looduslik valik, nõrgemad peavadki hukkuma. Muuseas, kassid püüavad ka rotte ja hiiri.
m
Mari/ 31. juuli 2017, 11:42
Linnule sobiks mets,aga inimeseroju on temalt võtmas viimast...
s
sellist / 31. juuli 2017, 13:49
jama suudab toota see , kes kassidest muffigi ei tea. Ah et kuulsid kuskilt või mutid saunas rääkisid. Jah , kass kes elab metsikus looduses murrab linde ja õige ka sest midagi peavad ka nemad sööma . Enamus kodukasse ei viitsi lindudega jännata. Kodutud kassid meie kliimas inimeseta hakkama ei saa. Talved on külmad ja toitu pole piisavalt. Aga metsik kass looduses on vastutustundetute inimeste tegevuse-tegevusetuse tulem.
u
urr/ 31. juuli 2017, 10:59
Meie harjutasime oma kiisu alates beebieast jalutusrihmaga õues käima ja ta on selleks kohe valmis ning õnnelik. Istub rahulikult, jalutab, nuusutab, naudib. Jalutusrihma pikkus on reguleeruv. Vahepeal, kui meil mahti, lähme temaga koos õuealal patseerima, allume tema trajektoori valikule ja teame, kus ta mõnust pikali viskab, kus peatub, uurib,nuusutab, kraabib. Igal hommikul, enne meie tööleminekut, saab kiisuke olla 1-2 tundi õues, peale tööpäeva lõppu kauem. Tema rahul, terve ja meie rahul, et kiisu elus ja terve. Ta teab, et rakmed on vaja selga panna, hõppab ise kapile ja ootab teadvalt!:) Kui khe ei saa, siis hakkab rääkima oma keeli, küll me siis aru saame. Jah, aga sellist harjumust tuleks harjutada kohe, pisikesest peale.
k
kassist/ 31. juuli 2017, 11:43
Minu varjupaigakass rebib ennast igast rakmest välja ja kihutab õudunult puu viimase oksa külge kõikuma, nii kohutav on talle see rakmete ja rihmade mäng. Ta viskab pikali,kiunub ja ägab hullunud silmadega oma rihma otsas. Mis ma siis pean tegema!
f
Fataalne Kinu/ 31. juuli 2017, 10:52
Miskipärast ei astunud RF saatkond välja kohalike fascistide käsalaste poolt piinatava kiisu kaitseks.
e
ei saa aru/ 31. juuli 2017, 12:16

m
mv/ 31. juuli 2017, 10:51
Seal loomade varjupaigas on vist tubakad tööl.
k
Kui kiibilugeja ei tööta/ 31. juuli 2017, 11:19
pole mingit õigust nende päevade eest raha võtta.
Inimene ju helistas ka puhkepäevadel, kuid KEEGI ei võtnud toru.
Loomad olid siis näljas ja omapäi?
x
xxxxx/ 31. juuli 2017, 11:25
Reedel läks just apaaraat katki?Stanislavski ütleks selle peale et ei usu.
v
Väga/ 31. juuli 2017, 13:52
tundub et see kasside varjupaik on rahapesu urgas . Ei muud . Iga hukatud ja ravitud looma eest linnalt raha. Ja rahvalt topelt.
n
nn asjatunjate vihkaja/ 3. august 2017, 00:25
nn asjatundja,paistab,on üks olenditest,kes selles samas urgas äri teevad lemmikloomadega=pesevad raha jne.või nende kaitsja
h
Huviline/ 31. juuli 2017, 10:39
Jah, see raha välja pressimine tuleb alati mõtesse, kui loed varjupaiga lehelt loomade juures olevat lauset "leitud sealt ja sealt tänavalt". Huvitav, miks mina ühtki kassi (koera) ei LEIA? Sest kui ise näed kassi kõndimas, siis arvad automaatselt, et eks ta kodumaja lähistel oma kassiasju ajab...
l
lolljutt ,et kass ei tea kus kodu !!!/ 31. juuli 2017, 12:13
me viisime kassikese suveks maale ,kus oli ka keegi temaga koos meie perest ,aga kass jooksis ära, maikuus läks kaduma ja oktoobriks oli läbinud 38 km ,et tagasi siia alevisse jõuda ,kus oli ikkagi tema kodu , muud ei midagi kui oli puuke täis 9 puuki korjasin ta kasukast ja edasi olime õnnelikumad kui enne ... :D
l
lucky/ 31. juuli 2017, 10:32
Maailm hakkab aeglaselt hulluks minema! Millal kärbsed lõa otsa pannakse?
n
Nukker Näu/ 31. juuli 2017, 10:16
Tütre perel on äärmiselt rahulik (kastreeritud) ja intelligentne briti lühikarvaline kiisu. Laisk ja mugav. Pole ta üle rõdu piirde püüdnud plehku panna, aknaplekil kõõluda vms. Kuigi olen põline koerapidaja, hakkasin just selle kiisu tõttu endalegi kassi tahtma. Saingi -- tavalise triibiku, tuttav maalt kinkis. Oh taevake, kui vaba laps see kiisu oli! Kõõlus 6. korruse rõdupiirdel ja näitas igati välja, kui väga õue kipub (näugus ja kraapis ukse ees). Viimaks pidin tedagi õue "jalutama" viia. Ostsin kaelarihma ja jalutusrihma jne. Aga ta ei jalutanud ühtigi. Kas seisis või sööstis. Korduvalt sööstis puude otsa, jäädes rihmapidi okstesse kinni ja pidin paluma mõnel möödujal kass puu otsast alla päästa. Kumbagi, ei koera ega kassi, ma lahtiselt lahtisena õue võtta ei söandanud. Aga kui läksin koeraga, jäi kas tuppa lõugama; kui läksin, kassiga ulgus koer nii et trepikoda kajas. Heietasin mõtet Mustuke ära kastreerida, et ehk muutub taltsamaks. Kahjuks sattusin haiglasse. Pereliikmed jätsid rõdu ukse tööle minnes lahtu ja Mustuke läks jälle sinna kõõluma... ta leiti järgmisel hommikul surmavalt haavatuna. Süüdistan end siiamaani, et haiglasse sattusin ega suutnud oma kassi päästa, ja et üldse olin nõus tavalise ilma tõuta kassi 6. korruse korterisse võtma...
k
Kurb/ 31. juuli 2017, 10:36
kuid on olukordi, mida me juhtida ei saa.
i
iks/ 31. juuli 2017, 10:13
Kassil on oma ringkäik ja oma kohad mida iga päev tuleb üle vaadata. Eemale oma marsruudist ta praktiliselt ei kaldu. Anname alati naabrimehe kassile vorstitüki kui ta meie juurest möödub. See kass vist sureks kui talle järsku rihm kaela pandaks.
m
Meie/ 31. juuli 2017, 09:18
kiibilugejad !? olid katki. Kõik viis tükki !? hale.
n
Näib, et/ 31. juuli 2017, 08:43
Maša on juba välimuselt väga eriline tegelane.Üksi uitav kass pole tingimata kodutu kass. See loom lihtsalt kõnnib omapäi.
k
31. juuli 2017, 09:47
kass ongi sündinud omapäi kõndimiseks
h
Hea, et kassike koju tagasi jõudis/ 31. juuli 2017, 08:29
Tundub, et lemmikloomadest hoolib mees väga.
Eramajas peaks küll olema võimalik oma lemmikloomi lahtiselt ringi lasta lipata.
Muidugi ei tea keegi, millal kassike kusagil aia taga midagi uudistamisväärset avastab ja plehku paneb. Uudishimulikud kassid tahavad tutvuda maailmaga, kuid tänapäeval oma lemmikloom vabalt jalutama lubada on täitsa võimatu. Meie käime ka õues rihmaga, sest lemmikloomade jaoks on kodust
väljaspool palju ohtusid.

r
Raivo/ 31. juuli 2017, 07:30
Ja,sinu kass oleks läimud hävitamisele
r
Raivole/ 31. juuli 2017, 07:34
M
!/ 31. juuli 2017, 04:48
Mõni korralik inimene peab linnas oma kassi toas ja õues jalutamas käies võtab kassi rihma otsa.
e
31. juuli 2017, 06:26
K
? eramaja omanikule/ 31. juuli 2017, 10:06
Kas su maja ümber on nii kõrge tara,kust kass üle ei pääse või on su kass on nii dresseeritud, et ta üle aia ei ronigi? Või aiapulkade vahelt.
Aga tänaval on kassidele kõik ohud samad, olgu nad siis sinna tulnud kas eramajast või kortermajast. Või väidab keegi vastupidist?
o
31. juuli 2017, 11:23
ohud on meil kõigid, kui ainult turvalisusele keskenduda, jääb elu elamata.
t
to// 1. august 2017, 00:08
Ning sina jääd oma lmmikust ilma!
j
Juulius mõtiskleb / 31. juuli 2017, 07:09
Naabrimaja Mardi pere võttis ka kassi eelmisel aastal. Neil selline kahepere elamu terrassi ja rõduga. Kass küsib iga hommik õue. Selle peale paneb keegi perest kassile trakside külge jalutusrihma ja kassi rõdule ketti. Kõuts on selline tumepruun 8 kg_ ne elajas, kes võõraid ei kannata ja ilmselt võiks kandideerida karskusliidu presidendiks, sest ei kannata ka viinahaisu. Kass istub tąitsa rahulikult seal tund aega ja sellega on jalutuskäik tehtud. Kiibitud, süstid kõik tehtud. Territooriumi valvab paremini kui ükskõik milline peni. Aga silm hoitakse peal, sest leidus loll, kes tahtis vaese kassi vangistusest päästa. Ise võite arvata, keda tuli pärast tohterdada. Kass ei ole mitte paksuks söödetud, vaid selline 8 kg lihaseid, küüsi ja teravaid hambaid. Küsides vaese päästja käest, mis ajendas teda sellisele tegevusele, öeldi, et kassid peavad olema toas, mitte rihma otsas ja tema tahtis kassi vabaks lasta. Ja oli selline täitsa tavaline inimene, mitte joodik või ärapööranud isehakanud loomakaitsja. Kassil on rõdul ja terrasil veekauss ja varjualune. Päästjale tehti selgeks, mis on tema tegevuse juriidilised tagajärjed, kui veel peaks üritama sama tegevust.
Nii et leidub muidugi ka päästjaid. Kuna kõutsi peremees elab väikeses kohas, siis nüüd teavad kõik kassi kui kohalikku kuulsust.
Meie elukohast esimese varjupaigani on oma 40 kilomeetrit, siis mitte ei usu, et see päästja või keegi teine teda sinna viiks. Ja kui ka mingil imekombel viidaks, siis sellise halva iseloomuga kassi elupäevad jääksid küll lühikeseks.
Artikli kassi peremehele jõudu ja jaksu, sest 16 aastasele kassile ilmselt varjupaigas uut peremeest ei leidu. Ja tänavad on täis kihutavaid autosid. Nii vanal kassil on ilmselt kiirus väike ja silm ka tönts. Ja ka leidub mõningaid inimesi, kelle motiivid on natuke ebaselged.
Lihtsalt selline hommikuheietus.
j
Juulius/ 31. juuli 2017, 07:17
Huvitav, miks kõik minu kommid suunatakse ükskõik millise artikli juures modereerimisele? Ei ole sõimamist, ropendamist, nimepidi nimetamist ega halvustamist. Ja sinna nad lähevad, aga tagasi tuleb üksik. Kirjapilt peaks ka korralik olema ja grammatika ka nii enam _ vähem? Samas on on komme, mis on selgelt halvustavad ja ropendusi täis. Egas ma ei arvagi, et see jutt ilmub, rohkem on ta mõeldud modedele lugemiseks. Kui aga ilmub, siis ehk leiab nii mõni teinegi öelda selle kohta oma arvamuse. Edu. Meil peaks ju olema võimalus öelda oma arvamus isegi siis, kui see ei lähe kokku peavoolumeediaga.
s
Sellepärast/ 31. juuli 2017, 07:32
Et Sinu kommentaar ei toeta artikli suurt ideed, vaid omab sõltumatut vaatenurka. Näiteks ajaloosündmustele ongi Kanooniline tõlgendus mis lähtub Kirikust ja faktidest tulenev sinna kõrvale. Eksisteerivadki mõlemad ja kumbki leer teise uurimusi ei tunnista.
j
ju sulle siis ajupesu pole mõjunud,/ 31. juuli 2017, 07:37
mõtled ikka et oled vaba mees vabal maal vaba mõtlemisega. No ei ole need asjad nii.
e
ei tea,mis tulla võib/ 31. juuli 2017, 12:22
Nii kui pikemat joru kirjutama hakatakse, läheb modereerimisele,sest palju sõnu=palju kahtlaseid arvamusi! Moded tahava seda näpp suus lugeda ja mõtelda,mis see nüüd on?
r
Raivo/ 31. juuli 2017, 07:31
Veel 15 aastat tagasi jalutasid kõik kassid üksi ja rahulikult õues,aeg lähed kogu aeg ebardluse poole
r
Roman Stanovoi/ 31. juuli 2017, 08:26
Olen selle kassi omanik. Kass on ju 16-aastane.Nagu 80-aastane proua-inimene.
Veel AASTA tagasi ma olin rahul,et teda ei hakka püüdma Paljassaare tee 85 Loomavarjupaiga ärikad.Sest juulis eelmisel aastal nad alles ilmusid humaanse äriturule. :)) & :((
Mulle range proua sealt lubas 27.07.17-l,et ka siis nõuavad 19,95 eurot,kui toovad kassi mu korteri ukse ette.
m
mnjah/ 31. juuli 2017, 10:50
vanusega ei õigustata kodulooma hulkumist, tasub end kurssi viia ka loomapidamist puudutavate seadustega. Kass ei ole loodud hulkuma ja tema algkodu on umbes praeguse Türgi kandis, mitte Eestis (meil on ainult üks kaslane - ilves, kelle toidulauale muidugi ka kodukass kenasti sobib). Ja kuna hulkuma lastud lemmiklooma omanikku võib sellise tegevuse eest ka trahvida, siis ei sobi nuriseda, kui varjupaik, kes tagas looma muude eluohtlike olukordade eest pääsemise, selle tegevuse eest ka tasu võtab. Mupo poolt tehtud trahv võib vist suuremgi olla. Ingliskeelset lisalugemist, miks hulkuv kass ei ole õnnelik kass, on väga palju internetist leida. Ja see, et mitte ammu oli kasside hulkumine meil tavaline, ei ole mingi argument - samamoodi neid hulguskasse tapeti, piinati, sandistati liikluses ja teiste loomade poolt, läks haiguste ja kiskjate abil teise ilma, kassikorjuseid hinnati isegi vähipüügisöödana (kuuldavasti, ise juures ei ole olnud), nõuka-ajal olid isegi tikutooside etikettidel üleskutsed kasside hävitamiseks, jpm.
r
Roman Stanovoi/ 31. juuli 2017, 11:06
Mnjahh-ile.
Kui Sa või Su Sõber/Sõbranna nädala finishil hulgub vanalinnas läbi kõrtsude, eiforiias, esmaspäeva hommikuni - üks asi.
Kui Sa või S.S./S vaid maja vastase epteeki enne öö algust külastab - hoopis teine asi ja pole hulgumisega sarnane.
Kass on 16 a.vana(!),s.t.-nagu 80-aastane Proua.
Eramaja hoovi piirdaed on lauadest kinnine 1,80 m kõrgusega,
Soovi korral võiks sisse astuda ja võtta kätte kassi.
NNjuans - me piirdaia piiril on VÕRGUST piirdaed naamri maja ees.Selle piiril kassil on shans piirdaia piiri ületada:)
m
mnjah -le/ 31. juuli 2017, 12:24
Kuule,sinu jutu peale ütleks, et tegelikult on ju inimene ka algselt pärit Aafrikast! Kas kargame sinna kõik?
a
A/ 31. juuli 2017, 08:34
Meie sõber kass on aastatuhandeid elanud vaba loomana - pane endale ise rihm kaela ,kui tahad !
k
31. juuli 2017, 13:53
Kassil peavad traksid olema ja 8 meetrit keritavat jalutusrihma ja väikest kassipoega peab traksidega käima harjutama.
V
!/ 31. juuli 2017, 10:16
Vaatan miinuste sadu ja imestan. Et miks korralikult oma kassi eest hoolitsejad siin sarjata saava. Ilmselt on miinustepanijad sellised loomasõbrad, kes ise ei viitsi oma lemmikloomaga piisavalt ning pidevalt tegeleda ja jalutamas käia. Vaid viskavad tolle päevaks õue ning asi tahe. Vaadaku ja tehku seal ise, mida tahab. Aga elu on vahepeal omaaegse külaeluga võrreldes kõvasti muutunud, linn on täis ohte. Transpordivahendid j.n.e. Ning kurjad inimesed,kes oma lõbuks loomi löövad, peksavad või kividega pilluvad. Mõned tatikad lasevad nende pihta ka õhupüssidest, mis on nende arust väga tore ning naljakas. Jyba ainuüksi selle pärast tuleb oma lemmiklooma pärast muretseda.
k
31. juuli 2017, 11:32
Kassipoegade saamine on liga kerge ja odav, et neisse nii hoolimatult suhtutakse. Võtke paljundajad ette koos hulkuma laskjatega.
t
Teeline/ 31. juuli 2017, 20:41
Aga kui paneks sulle ka traksid peale (lukud selja taga, et ise maha ei saaks) ja jalutaks linna vahel? Või käid koos oma kassiga hiiri püüdmas? Mitu kätte olete saanud?
t
Teelisele/ 1. august 2017, 00:07
Elu dikteerib oma. Parem ikka taksid kui kadunud kass. Tean üsna mitut tuttavat, kelle tänavale läinud kass pole enam kunagi koju tagasi jõudnud. Enamasti on auto slla sattunud. Kuid mõni ehk ka mõne lõvimõõtu hulkuva koera hammaste vahele. Aga ka linnarebased kütivad ületoitunud kodukasse. Ja ilmselt saame varsti ka uusasukatest šaakalite näol uusi aplaid maiustajad juurde. Pluss veel poisikesed või poisiaruga infantiilsed täismehed, kes oma lõbuks tugevajõuliste õhupüssidega kasse kütivad. Mängivad vapraid vist lõvikütte.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee