Eesti uudised

GALERII | Tallinnas hakkasid liikuma isesõitvad bussid

Ossy Aas, 29. juuli 2017 13:21

31 KOMMENTAARI

j
Juht istub seljaga sõidusuunas või hoopis tagaistmel. Seisukohti ei ole./ 30. juuli 2017 07:47
Saarlase kommi lugedes saab teada, et see on sõiduauto, istekohti on 6 ja seisukohti pole näidatud (=0?).
Kui ühel kohal istub reisisaatja/juht, siis võib sellesse sõiduautosse istuda veel 5 reisijat ja seismist ei ole ettenähtud!
NB! LS § 2.
5) buss on sõitjate vedamiseks ettenähtud auto, milles on lisaks juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta;
71) sõiduauto on sõitjate vedamiseks ettenähtud auto, milles on lisaks juhikohale kuni kaheksa istekohta;
a
ain/ 30. juuli 2017 07:29
no eks kohalikud valimised ju tulekul!!!
ärge enam keskerakonda valige
s
saarlane/ 30. juuli 2017 00:39
SÕIDUKI PÕHIANDMED
Esmane registreerimine: 25.07.2017
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: mahtuniversaal
Kere värvus: valge
Mootor: 0 cm 3
Mootori võimsus: 10 kW
Kütus: elekter
Käigukast: cvt
Veoskeem: esivedu
Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 04.2021
Liikluskindlustus on kehtiv
TEHNILISED DETAILANDMED
Esmane registreerimine: 25.07.2017
Eestis registreerimine: 25.07.2017
Registreeritud uuena Eestis
Kategooria: sõiduauto
Kategooria tähis: M1
Kere nimetus: mahtuniversaal
Kere värvus: valge
Mitmevärviline: Jah
Mootori töömaht: 0 cm 3
Mootori võimsus: 10 kW
Kütus: Elekter
Käigukast: CVT
Veoskeem: esivedu
Mootori mudel: -
Suurim kiirus: 20
Kiiruse piirang: 20
MÕÕTMED
Pikkus 3930 mm
Laius 1990 mm
Kõrgus 2800 mm
Rööbe -
MASSID
Täismass 2800 kg
Registrimass 2800 kg
Tühimass 1800 kg
Kandevõime 1000 kg
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 0 kg
Autorongi mass -
Lubatud koormus haakeseadmele -
KESKKOND
Heitmenorm -
CO2 -
Seisumüra -
Sõidumüra -
MUUD ANDMED
VIN-koodi asukoht sõiduki taga lukustatava luugi taga (andmesildil)
Tehase etiketi asukoht sõiduki taga lukustatava luugi taga
Uksi 2
Istekohti 6
Modifikatsioon V2.3
Tüüp EZ10
Variant -
Versioon -
Tüübikinnituse nr. -
Keretüüp -
Märkused KEHTIB KUNI 30.08.2017., ÜKSIKSÕIDUKI KINNITUS: KATSETUS JA ESITLUS.
KÜTUSEKULU
Linnas -
Maanteel -
Keskmine -
TELJED JA REHVID
Telgede arv 2
Rattaid 4
Telgede vahe(d) ehk baas(id) 2800
Telikute arv 0
Teljed Rehvid Lubatud suurim teljekoormus Registri teljekoormus Juhttelg Veotelg
1.telg
185/65 R15 88T
1400 kg 1400 kg
2.telg
185/65 R15 88T
1400 kg 1400 kg
peaks olema sõidu auto mitte buss
b
29. juuli 2017 23:32
u
USKUMATU: Illegaalne firma opereerib Tallinnas/ 29. juuli 2017 21:04
Jürka.
Milrem on olemas.
Aga siin tegutseb Milmrem, mida ei ole Eesti registris.
j
Jürka/ 29. juuli 2017 20:16
Milrem täiesti olemas
milrem.ee/
Teostame Eesti kaitseväe soomukite ning rivitehnika hooldust ja remonti. Pakume kaitseväe sõidukipargi sõidukitele elutsükli haldust ja kaasnevaid teenuseid.
u
USKUMATU: Illegaalne firma opereerib Tallinnas/ 29. juuli 2017 18:57
"Milmremi ekspordijuhi ..."
"... mehitamata roomiksõidukite arendaja Milmrem, ..."
...
Sellist firmat ei ole Eestis registreeritud:
http://www.inforegister.ee/otsing/milmrem
LEITUD FIRMAD/ISIKUD: 0
Otsingule ei leitud ühtegi vastet
o
onutaat/ 29. juuli 2017 18:24
Siililegi selge, et nende karpidega reisijate vedu läheb tunduvalt kallimaks, kui tavabuss bussijuhiga.

h
haapsallu/ 29. juuli 2017 18:18
kahju,mereääreat on tulemas mustmiljon aaahviklast! Jõudu ja õnne edaspidiseks- JÕULUVANA
k
KALLE/ 29. juuli 2017 18:01
igor volke ja teised bussijuhud sõimavad BLÄDJUGAEKS ja ebanaisteks ja MEESSOOST OLEVUSED ON
i
in shuldigen sie bitte / 29. juuli 2017 17:46
das und die dier , aber natürlih on rahvusvaheliselt aktsepteeritud,seoses EEsti VABARIIGI KUULUMISEST EUROOPA LIITU
s
Soovitus/ 29. juuli 2017 17:38
Tehke parem midagi kasulikku!
e
edu/ 29. juuli 2017 17:19
Makske maksud eestiriigile ja näete lausa lustiga kui efektiivselt need põleda oskavad.
j
Jep/ 29. juuli 2017 17:05
Loo pealkiri on ilmselge liialdus.
Taheti Brüsseli suvitajatele pugeda, paberleht kirjutas ainult 2 bussi rentimisest ja makstakse selle eest kokku 100 000 eurikut.
Tipptundidel on isegi lõõtsabussid täis kui kilukarbid, selles bussis 6+ 4-5 kohta ja pidi ikka tasapisi järgmisse peatusse uimerdama.
k
Kunas Haapsallu tulevad?/ 29. juuli 2017 16:48
e
ega/ 29. juuli 2017 16:22
inimmõistuse lollustel pole piire.ja Eesti ikka esirinnas.

a
Aga/ 29. juuli 2017 16:06
mismoodi siis politsei trahvi saab teha liiklueeskirjade rikkumise eest,kui juhti polegi?Ja kes peab alkomeetrisse pohuma?
k
Karmo/ 29. juuli 2017 15:51
Miks õhtulehes kirjutab soomlane ?
k
Kas säästame?/ 29. juuli 2017 15:33
Kui nüüd ausalt kokku arvutada, kui palju maksab selline arendus (+IT mehe palk)? Kui palju selliste karpide tootmine? Kui palju aga saavad palka sellise jama väljamõtlejad? Ja siis 8 inimese vedu 10-12 km/h? Isegi alghariduseta jüts taipab.
a
Ahaa/ 29. juuli 2017 15:29
Selle idiootsuse parast on Viru peatus Parnu maanteel viidud Linnavalitsuse ette.Bussid 116 jne.
s
../ 29. juuli 2017 15:29
selline rahvamass mis Tallinna kesklinnas pidevalt on, sinna mingi kökats,kus mõned kohad,kui bussides ei saagi alati istumiskohti,naerukoht ja raha laristamine sellistele.
r
Riigikantselei strateegiabüroo.../ 29. juuli 2017 15:23
Kes nimeliselt on selle büroo asutaja?Kes seda juhib?Milline on eelarve?Kui palju on ametikohti ja millised on avalikus sektoris töötajate palgad?Kuidas oleks võimalik kandideerida?
m
Mis seal vahet on?/ 29. juuli 2017 15:18
Kas bussijuht või operaator Palka tahavad mõlemad.Pealegi teenindatakse kaheksat inimest tavapärase neljakümne asemel.Liiklus on linnas niigi tihe,siis veel selline koperdis ka sinna seiklema.Tundub esialgu haige värk.
m
Mis seal vahet on?/ 29. juuli 2017 15:18
Kas bussijuht või operaator Palka tahavad mõlemad.Pealegi teenindatakse kaheksat inimest tavapärase neljakümne asemel.Liiklus on linnas niigi tihe,siis veel selline koperdis ka sinna seiklema.Tundub esialgu haige värk.

t
Taat/ 29. juuli 2017 15:02
Ei ole usku,tehnika võib iga hetk"otsad" anda!Lennukitel ja laevadel on ka autopiloodid,kuid inimesed on alati pardal ning ikkagi juhtub õnnetusi!
l
liialdamata/ 29. juuli 2017 14:45
e
Ehh/ 29. juuli 2017 14:38
Kui pealkirja lugeda, siis siiani tuli kellelgi bussi lükata, nüüd siis liguvad omaljõul ka
n
nh/ 29. juuli 2017 14:28
bussiga ja rongiga, kuulipüssirohu ja tongiga. se oli kõik..
a
Ahhaa!/ 29. juuli 2017 14:09
nende pärast siis ongi Talina tänavatel liiklusseisakud
s
29. juuli 2017 14:06
Soomes söitsid sellised kuubikud Espoo Otaniemessä,ylikoolilinnakus. Önneks Espoosse tulemas mertoo ja on seal väga hea bussiliiklus niinkuinii. Sellepärast ongi piletid kallid,aga vähemalt on korralik vörgustik. Ma ei ole tähele pannud,et need kuubikud mujal Espoos kasutusel olek-natuke naljanumber selline värk
j
Jaanika/ 29. juuli 2017 14:02
Elu on hukas, tuleb kurbusega tõdeda. Pole järelikult enam inimesi, keda vedada,kui sellised kilukarbid on bussid, ja pole ka bussijuhte kusagilt võtta...Kõik mandub, KÕIK!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee