Eesti uudised

PILTUUDIS | Lugeja on raevus: kas Rimi kontrollib ka, mis kaupa nad müüvad? (183)

Toimetas Maily Mau, 28. juuli 2017, 12:46
Mädanenud arbuus
Rimi reklaamib end kui parima kala- ja lihatoodete ning puu- ja köögiviljade valikuga poeketti. Ent Õhtulehe toimetusse jõudis jahmatav lugejakiri ja fotod naisterahvalt, kes ostis Laagri Rimist arbuusi, kuid kodus arbuusilt kilet maha rullides vaatas talle vastu õõvastav vaatepilt.

Naine kurtis Õhtulehele: "Rõõmustasin, et leidsin poest just väiksema tüki arbuusi, sest olin äsja tulnud hambaarsti juurest ja teadupärast pärast seda ei ole soovitav süüa midagi rasket. Seega otsustasin millegi mahlase ja pehme kasuks. Kuid koju jõudes, kui arbuusilt kile maha rullisin, sain šoki, sest arbuus nägi inetu välja ja lausa haises. Oleksin ma end too hetk väheke paremini tundnud, oleksin selle neile tagasi viinud aga olin väga väsinud."

Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats kommenteeris juhtunut järgnevalt: 

Samal teemal

"Kontrollime oma puu- ja köögivilja regulaarselt nii laos kui ka kauplustes. Igast lattu jõudnud partiist poolitatakse ka mõned viljad, et nende sisu kvaliteedis veenduda. Samuti on kaupluse teenindajatel kohustus mitu korda päevas kauba kvaliteeti poeletil kontrollida. Enamasti seda ka tehakse, sest sarnaseid kaebusi me väga sageli ei saa. Rimi puu- ja köögivilja värskus ja kvaliteet saab pigem klientidelt kiita.

Antud juhul aga tundub, et arbuus on kaupluses tükeldatud ja pakitud. Samas aga pole pakkija tähele pannud selle kehva kvaliteeti.

Tegemist on väga kahetsusväärse juhtumiga. Vabandame kliendi ees ja oleme siiralt tänulikud, kui ta annab teada, millisest kauplusest ta arbuusi ostis.

Mõistagi oleme valmis kliendile tehtud kulu hüvitama. Selleks peaks ta endast teada andma Rimi klienditoe telefonil."

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee