Eesti uudised

INTERNETIST OSTJA HÄDAS: rikkis seadme eest makstud raha tagasisaamiseks tuli mitu nädalat vaeva näha (6)

Kristjan Väli, 20. juuli 2017, 04:00
OOTAMINE: Kalev lootis, et saab raha kohe pärast kauba tagastamist tagasi, ent pidi seda ootama mitu nädalat. Pilt on illustratiivne.Foto: Martin Ahven
Juuni keskel tellis bussijuht Kalev internetipoest GPSseadme. Kui see kohale jõudis, selgus kurb tõsiasi – tehnikavidin ei töötanud nii, nagu oleks pidanud. Kehva kauba eest raha tagasi soovinud klient pidi aga ootama mitu nädalat.

Kalev uuris internetist seadmeid ja võrdles nende hindu ning otsustas lõpuks Kaup24 pakutud Prestigio kasuks. Toode tuli postiga õigel ajal kohale. «Avastasin, et navigaator ei lähe navigeerimismenüüsse. See tähendab, et tehases oli jäänud midagi paigaldamata,» oletas pettunud klient.

Kõigi Õhtulehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

13. juuli 2017, 04:00
PAHANE KLIENT: «Tele2 pressib minult raha välja!»
12. juuli 2017, 13:02
Tele2 nõudis lepingust taganenud klientidelt alusetult raha
30. juuni 2017, 14:52
10 nippi, kuidas puhkusereisi broneerides vältida üllatuslikke tasusid
26. juuni 2017, 16:10
Tarbijakaitseamet hoiatab: krediidilimiit ei pruugi olla piisav kaitse suurte arvete eest

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee