Eesti vanim piimatööstus Tere uuendab juuli ja augusti jooksul oma põhitoodete pakendit, tuues selgemalt välja ajaloolise punase värvi, mille järgi inimesed neid tooteid tunnevad ja teavad. Toodete sisu ei muutu.

Tänavu suvel möödub 20 aastat, kui Eesti juhtiva piimatööstusena tuli Tere eelkäija, Tallinna Piimatööstus, turule kaubamärgiga Tere ning pakendas piima esmakordselt punastesse pakenditesse. 

"Kakskümmend aastat tagasi, kui esimest korda piim punasesse pakki pandi, tundus see väga innovaatiline ja piimatootele isegi harjumatu. Tänaseks on Tere punane saanud aga toote üheks oluliseks tugevuseks," ütles Tere turundusjuht Katrin Tamm.

Katrin Tamme sõnul võeti tänavune pakendiuuendus ette nii pidades silmas Tere brändi 20-aastast juubelit kui ka muutusi Tere piimatööstuses tervikuna. "Kahtlemata on käesolev aasta Tere jaoks mitmes mõttes märgiline ning Eesti ühe juhtiva piimatööstuse jaoks saab alguse uus ajajärk. Uus ajajärk algab ka meie põhitoodete visuaalses küljes," kinnitas Tamm.

Tamm toob esile, et pakendid säilitavad oma traditsioonilise ja kahekümne aasta jooksul kindlaks kaubamärgiks kujunenud punase värvi, kuid üldist visuaalset külge muudetakse kaasaegsemaks, kirkamaks ja reipamaks. "On aeg juurte juurde tagasi minna ja tuua tagasi selle, mille pärast Tere tooteid tuntakse ja armastatakse - kirka punase pakendi," sõnas Katrin Tamm.

Samuti saab uuendatud pakendi Tere üks tuntumaid tooteid Merevaik, mille tootmise alustamisest möödub tänavu 50 aastat. Väärikas juubeliaasta tuuakse ära ka Merevaigu pakendil.  

Uute pakenditega piimad, keefirid, hapupiimad, hapukoored, rõõsad ja vahukoored ning juubelimärgistusega Merevaik jõuavad kauplustesse juuli ja augusti jooksul.

Jaga artiklit

2 kommentaari

J
just  /   13:12, 18. juuli 2017
Paluks taastada ka Merevaigu (klassikalise, ilmsa lisanditeta) õige maitse. Praegune mõnel juhul on peaaegu see õige, vahepeal oli asi ikka päris kehva. Hoidke kvaliteeti stabiilsena ja siis ostetakse jka kaupa; kõik see mängimine pakendite ja "brändidega" on tegelikult igapäevase tarbija jaoks teisejärguline. Ning tooge palun tagasi kunagine sulatatud juust "Valgerand" ja "Suvi" - esimene musta pipra ja teine tilliga.
M
Margus51  /   12:13, 18. juuli 2017
Tere lõpetagu piima solkimine, siis ehk hakatakse jälle ostma. See looma karva leotis, mida (sünteetiliseks) D vitamiiniks nimetatakse, rikub inimese hormonaalsüsteemi. Selle asemel aga räägitakse tarka juttu pakendi värvusest...

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis