Eesti uudised

Uued kaasaegsed pakendid saavad piim, keefir, hapupiim, hapukoored ning kohvi- ja vahukoored.

Uuenev Tere viib läbi pakendimuutuse (2)

Toimetas Maria Rozbaum, 18. juuli 2017, 11:18
Eesti vanim piimatööstus Tere uuendab juuli ja augusti jooksul oma põhitoodete pakendit, tuues selgemalt välja ajaloolise punase värvi, mille järgi inimesed neid tooteid tunnevad ja teavad. Toodete sisu ei muutu.

Tänavu suvel möödub 20 aastat, kui Eesti juhtiva piimatööstusena tuli Tere eelkäija, Tallinna Piimatööstus, turule kaubamärgiga Tere ning pakendas piima esmakordselt punastesse pakenditesse. 

Katrin Tamme sõnul võeti tänavune pakendiuuendus ette nii pidades silmas Tere brändi 20-aastast juubelit kui ka muutusi Tere piimatööstuses tervikuna. "Kahtlemata on käesolev aasta Tere jaoks mitmes mõttes märgiline ning Eesti ühe juhtiva piimatööstuse jaoks saab alguse uus ajajärk. Uus ajajärk algab ka meie põhitoodete visuaalses küljes," kinnitas Tamm.

Tamm toob esile, et pakendid säilitavad oma traditsioonilise ja kahekümne aasta jooksul kindlaks kaubamärgiks kujunenud punase värvi, kuid üldist visuaalset külge muudetakse kaasaegsemaks, kirkamaks ja reipamaks. "On aeg juurte juurde tagasi minna ja tuua tagasi selle, mille pärast Tere tooteid tuntakse ja armastatakse - kirka punase pakendi," sõnas Katrin Tamm.

Samuti saab uuendatud pakendi Tere üks tuntumaid tooteid Merevaik, mille tootmise alustamisest möödub tänavu 50 aastat. Väärikas juubeliaasta tuuakse ära ka Merevaigu pakendil.  

Uute pakenditega piimad, keefirid, hapupiimad, hapukoored, rõõsad ja vahukoored ning juubelimärgistusega Merevaik jõuavad kauplustesse juuli ja augusti jooksul.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee