Eesti uudised

TARMO NOOP: rändrahnu-tootemark tekitab välismaal pigem segadust (33)

Rene Piik, 14. juuli 2017, 04:00
EESTILE ISELOOMULIK? Seda rohelist rändrahnu, mida EAS pool aastat tagasi esitles kui eriti löövat ja innovatiivset Eesti kaubamärki ei kipu ettevõtjad millegipärast eriti kasutusele võtma.Foto: Andres Putting / Ekspress Meedia

EASi 200 000 eurot maksnud tootemarki esitleti pool aastat tagasi. Seda kasutatakse usinalt küll ministeeriumides ja riiklikel üritustel, aga ettevõtted ei ole uut «tööriistakasti» veel avanud – ühed ei taha sellest midagi kuulda, teised «kaaluvad», kolmandad ootavad edasisi arenguid.

«Bränd on arusaamatu: mingeid rändrahne kuhugi toppida. Tuleb seletada, et näe, see on rändrahn. Pigem tekitab komplikatsioone kui selgust,» lausub Eesti suurima joogitootja A. Le Coq juhataja Tarmo Noop, kui temalt poole aasta eest EASi välja töötatud «tööriistakasti» kohta küsida. Tööriistakastis pidid olema «vahendid, mille abil rääkida Eestist ka teistele ja tutvustada riiki välispartneritele».

Ometi pole suuremad Eesti ettevõtted rutanud seal leiduvat enda tutvustamisel rakendama. Eesti Energia, ka Baltikumis ja Poolas tegutsev rahvusvaheline energiaettevõte, pole oma laiahaardelisusele vaatamata tööriistakastist midagi kasutanud.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

14. jaanuar 2018, 09:29
Kas Venemaa uus brändilogo on parem kui eestlaste rändrahn?
13. juuli 2017, 18:03
Juhtkiri | EASi tööriistad jäävad tolmu koguma?
7. juuni 2017, 13:58
Põhjamaade eeskuju: milline sõna iseloomustab Eesti elustiili?
6. märts 2017, 17:58
Urve Palo brändiprojektist: tegijatel juhtub, mis ma ikka ütlen

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee