Eesti uudised

TARMO NOOP: rändrahnu-tootemark tekitab välismaal pigem segadust (33)

Rene Piik, 14. juuli 2017 04:00
EESTILE ISELOOMULIK? Seda rohelist rändrahnu, mida EAS pool aastat tagasi esitles kui eriti löövat ja innovatiivset Eesti kaubamärki ei kipu ettevõtjad millegipärast eriti kasutusele võtma.Foto: Andres Putting / Ekspress Meedia
EASi 200 000 eurot maksnud tootemarki esitleti pool aastat tagasi. Seda kasutatakse usinalt küll ministeeriumides ja riiklikel üritustel, aga ettevõtted ei ole uut «tööriistakasti» veel avanud – ühed ei taha sellest midagi kuulda, teised «kaaluvad», kolmandad ootavad edasisi arenguid.

«Bränd on arusaamatu: mingeid rändrahne kuhugi toppida. Tuleb seletada, et näe, see on rändrahn. Pigem tekitab komplikatsioone kui selgust,» lausub Eesti suurima joogitootja A. Le Coq juhataja Tarmo Noop, kui temalt poole aasta eest EASi välja töötatud «tööriistakasti» kohta küsida. Tööriistakastis pidid olema «vahendid, mille abil rääkida Eestist ka teistele ja tutvustada riiki välispartneritele».

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

19.03.2020
Geoloog Kalle Suuroja: Eesti ilusaim hiidrahn on Jaani-Tooma suurkivi
14.00.2018
Kas Venemaa uus brändilogo on parem kui eestlaste rändrahn?
13.06.2017
Juhtkiri | EASi tööriistad jäävad tolmu koguma?
07.05.2017
Põhjamaade eeskuju: milline sõna iseloomustab Eesti elustiili?