Eesti uudised

Martin Helme: Mitmekesisus ei rikasta ega tee tugevamaks. Ühtsuses peitub jõud!

Andres Põld, 10. juuli 2017, 04:00

133 KOMMENTAARI

r
Risto Tanner/ 11. juuli 2017, 16:12
Aitäh, Martin, et oled tõhusalt töötanud eesti rahvuslike huvide kaitseks. Euroopal olnuks ammu aeg aru saada, et ta on tänapäevases hübriidsõjas, et teda vallutatakse ümberrahvastamise meetodiga, mida Venemaa on praktiseerinud juba aastasadade vältel. Rahvas, kes oma kultuurilist identiteeti ei kaitse, on paratamatult määratud hävingule. See ei ole midagi muud, kui looduslik valik inimkonna seas nüüd siis kultuuride tasemel. Kui osa Euroopast sellest aru ei saa, peame tõepoolest sellest Euroopa osast lahku lööma.
t
TOS-1 A Puratino./ 11. juuli 2017, 13:18
Õigus Hr Helme. Üks partei ja üks rahvas oleks kindlasti rohkem kokkuhoidev, kui praegune saast.
a
Aino/ 11. juuli 2017, 11:50
Kui inimene (valge, pruun või must) võtab Soomest-Rootsist sotsiaalraha ja tuleb seda Eestisse kulutama, siis on see ju ainult positiivne. Raha on ikka ühte värvi. Sellest rahast elavad meie ettevõtjad, kelle makstud maksudest tuleb nii riigikogulase palk kui muuseumitöötaja palk kui emapalk ja lastetoetused.
a
A.L./ 11. juuli 2017, 00:39
Oma kommentaarile lisaks.Siin mõtlesin ma neid,kes kommenteerides ajavad lihtsalt mingit seosetut mula.Austus Helmele.
k
11. juuli 2017, 08:58
Kas töesti kiidad ebaeetikat,vihameelsust,hirmutamist,miitinguid - uskumatu?!!!
y
yll/ 11. juuli 2017, 09:09
orjandus,fassism,rassism,multikuti,jne hädad tulevad kõik ühest august ja on inimsusvastased kuriteod.mingi seltskond laseb homo-ja pagulsprpagandal liugu ja trükib omale raha.siin muudkui maksutõusud.seda mis praegu toimub nimetati tuhandeid aastaid sõjaks ja elupaikade hõivamiseks aga nüüd immigratsiooniks.
l
l i b l e/ 10. juuli 2017, 23:26
õigus,Martin.Seda ühtsust ju kõikse enam kardetaksegi ja mitte ainult meie konnatiigis.
k
11. juuli 2017, 08:12
Kas sellepärast kogu pere tahabki valimistel linnapeadeks saada?Sellistega majandust ei viida edasi,aga oma rahakott täitub töesti
a
azz/ 10. juuli 2017, 17:39
Ühetaolisus ja ühtsus ei ole üks ja sama
k
kui/ 11. juuli 2017, 02:10
ühetaoliste eesmärkidega inimesed ühtselt veavad oma riiki, siis liigub elu edasi palju kiiremini, kui erinevate eesmärkidega rahvaste paablis, kus igaüks kõigepealt oma "erineva" grupi huvide eest võitleb
h
Huvitav, huvitav?/ 10. juuli 2017, 17:27
Riigikogu liikmetel ei pidanud ju puhkust olema, kuis siis nüüd nii? Muidu jäetakse mulje, et rabavad 24/7 aasta ringi.
m
Maali/ 10. juuli 2017, 15:16
Vanasti oli selleks ju piibel ja jumalasõna! Palvetagem nüüd!

H
!?/ 10. juuli 2017, 15:03
Huvitav,milline näeb välja see Söör f....tt-tavaliselt akne käes vaevlev nolk,elab vanemate kulul ja pruuti pole !?
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 20:28
Seewaldis istute ikka teie. Mina istusin oma maja rõdul joon kohvi ja vaatan merd.
ä
Ära / 10. juuli 2017, 21:20
täna "merre" peakat pane,homme lastakse vesi ka sisse.Täna tegele oma õhtuse erektsiooniga!
y
yll/ 10. juuli 2017, 21:49
su rõdult ei saa kuidagi merd vaadata,see ju 50km eemal?
t
tal mere/ 10. juuli 2017, 22:32
asemel solgiämber, vesi ilusti põlvini ja puha
l
linnamees/ 10. juuli 2017, 12:57
Kas ekre ei ole mitte keski suur sõber ja venekeelse maailmavaate toetaja?! Putin ka ei salli teistvärvi inimesi. Ei saa selle ekre majanduse tõstmise ideest aru, kui nad tööjõudu sisse tuua ei lase. Kui aga idast lubavad ja läänest- lõunast mitte, siis mis selle tulemus oleks?!
m
mis tööjõud?/ 10. juuli 2017, 13:13
Mis tööjõud?
Ainuke viimaste aastate tööjõud on olnud Ukraina sõjapõgenikud.
Ülejäänud tulijad-tegelinskid pole mingi tööjõud.
e
Ei ole/ 10. juuli 2017, 18:01
need Ukraina sõjapõgenikud midagi paremat nendest teistest pagulastest. Kõik ühesugused õnneotsijad.Nende ukrainlaste siiatoomine pole samuti hea Eestile .
k
Katsu sellest aru saada:/ 10. juuli 2017, 13:15
sissetoodud (õigemini - tunginud) inimesed ei ole lemmikloomad.
Kui nad oma kodumaale ära ei mahu, siis miks peame meie neile ruumi tegema oma järeltulijate arvelt?
Ja mille poolest meie töölised halvemad on, kui "automehhaanikud ja ajukirurgid", keda paaditäite viisi afrikast tuleb, kas selle poolest, et on aru saanud, kui kallis euroopas elu on ja nõuavad vastavat palka? Tuleb osata riiki juhtida, mitte lihtsama vastupanu teed minna.
n
Noh/ 11. juuli 2017, 02:21
Kes sinu järeltulijat ikka siia tahab...keskpärane või alla selle võsuke. Pole hullu midagi kui sellise asemel üks tubli töökas ukrainlane oleks :)
y
yll-linnamehele/ 10. juuli 2017, 13:53
see nahavärvi jama on sulle sotskultide poolt osavasti pähe istutatud.mõtle natuke?
kas sa ei taha neile mitte millegi eest niisama raha anda! mina näiteks ei anna valgetele ka niisama raha.noh mõnele vanale sõbrale õlleraha vahest ,kes pisut elule alla jäänud.
aga neid on el-i sealt aafrikast-araabiast tulvanud kümneid miljoneid ja enamus sotsrahade.lääs trükib nende pidamiseks omale triljoneid "võlgu" mida tagasi ei maksta aga mida meie garanteerime.
k
korstnad/ 10. juuli 2017, 20:05
mina ei anna korstnale sentigi
t
To 20:05/ 11. juuli 2017, 02:22
Ega saagi anda seda mida pole..
a
arvad sa, et/ 11. juuli 2017, 05:46
sissetoodavad mustad on usinad töömesilased?
e
Ei ole/ 10. juuli 2017, 11:39
vaja neid pagulasi, hulgaliselt ülbeid ukrainlasi,venelasi siia,keda see valitsus soosib.Oma põlisrahvas nälgib viletsate palkade peal,kuid sisserändajad õitsevad ja õilmitsevad.Kuulan saateid MA ELAN SIIN, kus on näha,kes siia kõige rohkem on trüginud ,mis on nende teadmised,meie kultuurist.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 13:46
Ei ole vaja meile neid rassiste eestis hoida. Minge ära Venemaale
t
To ei ole/ 11. juuli 2017, 02:24
See 1000€ palka millest paljud unistavad ei tule lihtsalt kätte, selleks peab ikka väga palju vaeva nägema, selleks on vaja haridust, õnne ja tutvusi. Hea palk on ikka 70% sinu enda teha
s
See laps/ 10. juuli 2017, 11:16
pildil küll tema oma pole, kui võrrelda juuksevärvi :)?
m
mis see sinu asi on?/ 10. juuli 2017, 11:20
jutt käib M.Helmest,ta teab ise,kust lapsed tulid.
Äkki pressid vaderiks?
t
To mis see sinu asi on?/ 11. juuli 2017, 02:25
Kus sa tead, et ta teab? Mingi asjatundja oled v :D
s
suurt ei muuda enam midagi/ 10. juuli 2017, 10:29
Juba tehakse lastega promopilte ja kirjutatakse positiivseid artikleid, et veel valijate meelsust muuta aga vaevalt. EKRE ja Helmed on ennast piisavalt avanud ja valijad on praktiliselt paigas. Eks oktoobris näe.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 10:34
Venemeelsed valijad on jah valmis Kesk-ekret valima
t
To 10:29/ 11. juuli 2017, 02:26
Eksid. Kõik nende suuremad skandaalid on meeles, tean keda valida ja keda mitte.
a
A.L./ 10. juuli 2017, 10:07
Asjalikku juttu vähe.Paistab,et kadunud generatsioon näitab siin oma vaimuvaesust ainult.
j
Ja/ 10. juuli 2017, 10:06
ekreiidid ei tule ise selle peale,et nende mõte uitab ainult kitsalt piiritletud alal,et nad taovad trummi,mis juba väga üksluiseks on muutunud ja et võitlevad tuuleveskitega? Las vehklevad,mõned aeglase mõtlemisvõimega kannupoisid on neil ka! Kui ma otsin isamaalise mõtlemisega konservatiivsemat erakonda,siis nende poole mind küll ei tõmba!
n
no aga selgita,kuhu sind siis tõmbab/ 10. juuli 2017, 11:25
ja kus on tuuleveskid?Sa pole vist siiani aru saanud,et "ekreiidid"on RK-s praegu veel vähemuses ega saa "suurt trummi"ette võtta,kuid peagi...
siis kolistad sina ikka oma irl ja sotside ämbrites,re-st ma ei hakka rääkimagi.
n
Naine/ 11. juuli 2017, 02:27
See erakond kohtleb naisi minu arvates ebavõrdselt meestega ja seepärast ei valigi neid. Pole vaja mingit uut kohustusliku sünnitamise seadust meile
t
to Söör fon krat/ 10. juuli 2017, 09:38
Söör fon krat - mis sul viga on? Lühilaused ja mitte mingit sisu!Laupäevases seltskonnas ei olnud eesti valijat, võõraste sulgedega suur jama järjekordselt kokkukeeratud
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 09:49
Mis siis sul sellest. Minul on kama kaks last marsivad. Nad ei tule ju meid tapma nagu venelased
y
yll/ 10. juuli 2017, 11:46
kuule kratt.30nendatel tagusid mustsärklased alustuseks ka trumme ja tegid paraade ning sama kommunistidega.kõik jamad on tulnud peamiselt viiest suurriigist ja 10a pärast on see homo-ja pagulaspropaganda samas reas orjanduse,fasismi,rassismi ja kommunismi kuritegudega.ah jaa seda et selleks ajaks on need imperialistid väikerahvastele midagi uut "toredat" välja mõelnud et neid ahistada.
b
bolsevikud/ 10. juuli 2017, 12:31
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 09:54
Las nad siis marsivad kui tahavad. Egast nad sinu perrrset torkima tule.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 20:22
Ja sina oled tõrvikuga mööda pead saanud
v
Vandenouteoreetik/ 10. juuli 2017, 10:11
Krat on EKRE troll. Vaata seda mustrit, koigepealt Ekre toetaja esitab oma argumenteeritud kommentaari. Siis tuleb kratilt mingi mottelage kääksatus selle peale. Kokkuvottes - isegi kui sa Ekre toetajaga 100% nous ei ole, tundub ta ikkagi palju normaalsem kui see teine alternatiiv.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 10:33
Ma ei ole mingi ekre troll. Ma vihkan ekret ja nende valesid
a
aga/ 10. juuli 2017, 11:12
sotside ja rehvide valesi usud kui jumalasõna
1
10:33 mida sa siis EKRE artiklite alla ronid?/ 10. juuli 2017, 11:28
mine ja vihka nurgas ja kiida oma iidoleid neid puudutavate artiklite all.

a
am/ 10. juuli 2017, 09:38
v
valija/ 10. juuli 2017, 10:46
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 13:41
Martinil siis ainult kaks valijat. Ahahahaaa
n
NO/ 11. juuli 2017, 17:38
see pole ju normaalne tekst, miski t,ibla oled v
j
jumalakartlikkusest/ 10. juuli 2017, 09:26
"See kalambuur jääb mind saatma elu lõpuni ja pannakse ilmselt veel hauakivilegi."
End kristlasena määratlev isik ei peaks enda epitaafi üle uhkust tundes naljatlema, eriti kui 5. laps sündimas... Isegi mitte valimispropagandana, et võimu juurde taasvalituna rahalisi vahendeid omades
oma suurperet ülal pidada.
h
10. juuli 2017, 09:25
huvitav, kas see "söön von tat" on sotsist troll? irw
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 09:31
Ma ei kuulu kellelgi. Ole Eesti Vabariigi kodanik.
j
järelikult/ 10. juuli 2017, 09:39
k
Krat pärnust / 10. juuli 2017, 09:47
Mis mõttes jumala poeg?
ä
Ära fantaseeri/ 10. juuli 2017, 11:45
Ei saa olla olematu riigi kodanik! USA kodanik ikka pigem.
o
onju/ 10. juuli 2017, 14:51
õnnis jumala poeg ja muidu vaimust vaene - kui ei oleks, siis tahaks ise oma kodumaa tuleviku eest seista, mitte ei propageeriks muulasi
k
kolla/ 10. juuli 2017, 09:54
See ju meie vana tuttav krt pärnust.Paistab,et seevaldis jälle lahtiste uste päevad.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 10:00
Seewaldist oled sa ise.
m
must krat uppsalast/ 10. juuli 2017, 11:14
nohmis, kas delfi kommentaarium pandi kinni?
e
Eks / 10. juuli 2017, 10:17
ta üks pepu ja kaka sõber ole.
b
Balti gei/lesbi kett on siiski tugev, peab vastu ja ryndavad paraadidega?/ 10. juuli 2017, 09:18
Vaid yhte kannatajat "aitas" politsei, kuna sellel julgemal mehepojal oli pileti asemel plakat, mis kuulsust kogus enim kui muud osaliste nn. teated. Noorsotsid, kes sellel paraadil marssisid julgelt 21-sse sajandisse, tegid samuti pika arengusammu ebanormaalsuse tunnustamise poole. Need ebahariku orientatsiooniga inimesed vajaksid abi, aga praeguses olukorras ollakse leebed, sest aega hukuni veel on.
e
erinevused on/ 10. juuli 2017, 09:11
alati olnud inimeste seas ja ka jäävad .nõukogude võim üritas küll teha ühtset home sovjeeticust aga ei õnnestunud.helmed teevad uue katse?
k
kes neid/ 10. juuli 2017, 11:07
äärmuslasi rahastab kõigis riikides, Putin. Valige siis kohe Putin ja saate oma unistuste riigi :).
s
sulle teadmiseks 11:07,-Ekrele on kodanikul võimalus annetada,/ 10. juuli 2017, 11:45
ainult pead seda tegema oma nime alt,sest kilekotte ämma juurde nad vastu ei võta.Mõlemas pangas SEB ja Swedbangas,ehk on mõned veel.
Putin on rohkem ke-rahastaja.
Kui sul on andmeid EKRE rahastamise kohta Putini poolt,palun linki.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 13:38
Kesk-ekrelased on hullumas.
s
Soros ikka,/ 10. juuli 2017, 23:07
p
penskar/ 10. juuli 2017, 08:58
mis mõttes puhkab?Riigikogu liige on tööl 24/7 ja 365 päeva aastas!
p
penskar/ 10. juuli 2017, 08:54
Mul tekib ikka mõte, et miks nad ratsutavad selle homonduse, on neil omal tegelikult sala mure või?
Miks nad eriti midagi meie muu elu kohta ei räägi. Ma pole eriti aru saanud nende mõtetest majanduse ja sotsiaalvaldkonna kohta. See võib ka min u viga olla või meedia oma, sest eks nemad paljunsdavad seda, mida pööbel loeb.
j
Jah/ 10. juuli 2017, 09:49
kui sa saad oma info nende kohta ainult makstud meediast, siis võib sul tõesti niisugune mulje jääda.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 13:36
Sina venemeelne ole vait
k
Kuule penskar!/ 10. juuli 2017, 09:55
Sul vist enesel on mingi salamure,sest artiklis oli selle partei peaaegu kogu platvorm kirjas,mitte ainult homonduse-teemaline!
1
11:09,katsu ometi aru saada,et neid on RK-s vaid 7(loe seitse)/ 10. juuli 2017, 11:52
nad PEAVAD kellegiga koostööd tegema,kuid nagu Mart Helme ütles,
valivad nad hoolikalt.
Mõtle,mõtle,seda juttu saad ajada siis kui peale valimisi on EKRE
30-LIIKMELINE JA midagi EI TEE rahva heaks,kuigi nii ei lähe,et EI tee.
n
No milles küsimus/ 10. juuli 2017, 17:29
valige kõik EKREt, siis saavad nad oma programmi läbi viia, pole vaja mingeid kompromisse.
t
To 17:29/ 11. juuli 2017, 02:32
Ei vali. Ei tea kedagi kes valiks ka :)
t
To penskar/ 11. juuli 2017, 02:31
Milleks vaeva näha? Ekre valijad pole just kõige nupukamad, piisab vaid homo vastane olla ja hääl garanteeritud. Neid muu ei huvitagi, peaasi et hetkel nende jaoks maailma no 1 probleem, geid, lahendatud saaks.
M
../ 10. juuli 2017, 08:37
Mõned "kratid, valijad ja doktorid " võiksid enne artikli läbi lugeda kui siin plõksima hakkavad. Parem võtke Helmede peremudel omale eeskujuks.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 08:49
Jookse juba helme mantli alla varju.

v
10. juuli 2017, 08:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 08:23
t
tolerast/ 10. juuli 2017, 08:40
Teie "õiged" vastused tulistati miinustega ribadeks :)
k
10. juuli 2017, 09:52
KAs Te tõesti usute neid miinuseid??? Käib siin mõni hull iga natukese aja pärast miinuseid juurde ladumas, see ju vana nipp.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 09:57
M õhtulehes ei näita plusse ega miinused.
r
10. juuli 2017, 08:00
Rääkida 21. sajandil sellist juttu on ikka tase. Mis see Helme asi ütleda on, milline peab inimese sättumus olema. Selles osas sarnaneb Helmete partei seisukoht üks ühele tagurliku riikide omale.
S
\\/ 10. juuli 2017, 08:28
Sama asja pärast miks paraadi peetakse. Ja ärge öelge, et see on puhtalt lõbu pärast. Teistel inimestel pole tarvis teada milliste perverssustega keegi tegeleb ja LGBT tegelaste paraad tekitab vihkamist ja sallimatust ühiskonnas. Kui sellised inimesed oleks vait ja tegeleks oma asjaga isekeskis, siis oleks ka selliseid avaldusi vähem.
o
oletko sä hevonen?/ 10. juuli 2017, 08:31
see et meie elame 21 . sajandis ei tähenda seda et mingeid 12. sajandi asju peaks karjakaupa siia laskma. ja üldse ajada mingit 21. sajandi mulli on vaimuvaesuse tunnus. kui peale 21. sajandi pole muud põhjendust peab ikka kõva silmaklapp ees olema.
e
en ymärä mitään, olen kantilinen./ 10. juuli 2017, 17:31
t
Teadupärast/ 10. juuli 2017, 10:00
ju lesbid või homod järglasi ei saa ja muidugi teeb see Helmele muret!
l
lesbid/ 10. juuli 2017, 11:13
on naisterahvad ja miks naisterahvad järglasi ei peaks saama? Geydel on ka spermat, mille abil doonorema viljastada jne. Aga kui lugeda siin enamus komme ja vaadata plusse ja miinuseid, siis see oleks kogu maailmale suur õnn, kui niisugune rahvus võimalikult kiiresti välja sureks.
ü
ühtne ühtse venemaa kohaliku rakukesega/ 10. juuli 2017, 07:54
Eks EKRE sarnanebki paljus Ühtse Venemaaga.
ü
Ütle/ 10. juuli 2017, 10:02
veel,et Kremli agendid :-)
m
miks mitte/ 10. juuli 2017, 11:14
Kreml ju rahastab neid, ekrelaste suur sõber Le Pen käis isiklikult Putini juures suuremat raha küsimas.
e
edu Martinile!/ 10. juuli 2017, 07:54
Tahtsin täna lapsed kinno viia ja avastasin, et osad seansid on vene keeles. Eestis. Võõrkeelte pealetung on pandud täistuuridel käima ja sellest pole mingit muud pääsu kui EKRE-t valida. Poes pead kuulama venekeelset mula läbi valjuhääldite ja tänaval laiutab inglisekeelne reklaam.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 08:25
Siis tuleb ainult venekeelt kinos.
l
lugeja/ 10. juuli 2017, 08:59
Paljud venelased ega pagulased ei pea põlisrahvast ega meie kultuurist lugu. Käituvad ja laiavad nagu oleks see nende maa.Kui meie läheme välismaale,siis käitume ikka külalisena,kuid sellised laiavad keskturul.
s
siil/ 10. juuli 2017, 10:05
Mul on viimasest ajast isiklik keelekogemus nii arsti juurest, kus mu vene keele oskus ei olnud piisav, et saada arsti "eesti" keelest aru, kui ka juuksurist, kus ma tõesti hätta jäin ja ei suutnud juuksurist aru saada. Kätega tuli selgeks teha. Selliseid kogemusi Tallinna kesklinnast mul vahepeal nagu ei olnud. Tegelikult on hirmutav, kui sa ei saa oma kodumaal oma keeles enam asju aetud.
a
aga muidugi/ 10. juuli 2017, 23:14
kui tsuhnaa ei saa keeltest aru.Mul kama,viie keelega saan hakkama ja see tuleb ainult kasuks.Ainult rumalad ei saa sellest aru.
s
siil/ 11. juuli 2017, 21:36
Saan üsna mitmest keelest väga hästi aru, aga spetsiifilistel teemadel, eriti kui jutt läheb isiklikult olulistele väga detailsetele anatoomilistele teemadele, ei ole ma siiski võimeline sponaanselt aru saama. Tean küll nt oluliste elundite nimetusi, aga elundite spetsiifilisi osi mitte.
s
se on/ 10. juuli 2017, 12:36
koom jah lihtsalt vene koloonia
t
To 07:54/ 11. juuli 2017, 02:35
Ekre pooldajate hiilgav argument: valige neid sest siis on kõik reklaamid ja kinoseansid eesti keeles. Suurim mure loomulikult, just see häiribki kõige rihkem, ruttu lähen neid valima hahahah
p
propagandistlik vaht/ 10. juuli 2017, 07:53
Sama tubli mulliajaja kui marksismi-leninismi propagandistist isa.
j
Jah/ 10. juuli 2017, 09:53
Liiga noor ja seetõttu ka edev, olen nõus, aga ikka eurokoogutajatest peajagu üle. Tee mis tahad.
v
valin/ 10. juuli 2017, 07:48
k
küsimus/ 10. juuli 2017, 11:31
Kas ise oled loll või? Just kõige kiuste valin EKRE, siis mingigi muudatus on tulemas. Tuleb,mis tuleb...
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 08:24
Järelikult valid venelased
t
tolerast/ 10. juuli 2017, 08:41
Ei, ta valib eestlased va ajuhälvik. Sina oled see, kes venelaste poolt valib. Ekre tähendab Eestit. Ainult loogilist mõtlemist omavad inimesed saavad sellest aru.
s
10. juuli 2017, 08:44
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 08:48
e
Ega / 10. juuli 2017, 09:09
reformaritest ekskommunistidel polegi valimistele asja ja veel vähem sotsidest omasooiharajatel krattidel.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 09:21
Sa mine maga ennast kaineks. Ma ei kuulu ühtegi erakonda. Jobu
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 09:35
Ekre pooldajad ongi venemeelsed
r
rat/ 10. juuli 2017, 14:34
valetab, haudus fooliumrõivasse mässituna välja idee, et ekre = kreml ja nüüd mängib ühte sama lugu oma sandiviiulil
p
Pidage vahet jah,/ 10. juuli 2017, 14:54
seni ongi, õnnetuseks ,sinu sõpruskond Toompeal laiutanud...
e
ega keegi/ 10. juuli 2017, 14:56
sind ei võtaks ka, sa ju puhta jobu-jorss...
t
To tolerast/ 11. juuli 2017, 02:38
Jah siin kommentaariumis ongi need intelligentsed loogilist mõtlemist omavad ekre toetajad koos, muidugi. Valivad neid ikka need va elukooli õpilased ja muud sellised "loogilist mõtlemist omavad inimesed", sada kirjaviga lauses..
t
tubli/ 10. juuli 2017, 08:57
ekrelane on ikka ja alati enda poolt
v
valija/ 10. juuli 2017, 07:46
Mul ammu otsus tehtud. See on vägagi asjalik ja asjakohane loosung, ning miks mitte seda ka hauakivile panna. Ise loodan, et selle hauakiviga läheb veel väga kaua aega, ning selleks ajaks on selle loosungi aktuaalsus sedavõrd kadunud, et ei kõlba enam sinna. Kui EKRE poleks mustade sisseveo kõrghetkel võitlust alustanud, siis oleksid sotsid, reformikommunistid ja muud müüdavad poliitikud miljon musta siia sisse vedanud ja Eestimaa oleks tundmatuseni muutunud. Ka igat sorti vikerkaarevärvilistele tuleb ust näidata.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 08:42
j
just/ 10. juuli 2017, 08:58
ekre trollimised on veel lahtikirjutamata teema.
j
Jah/ 10. juuli 2017, 09:55
raske teema. Nende kohta avaldatakse nii palju laimu, et päris trollimised, milleta pole poliitikat olemas, jäävad seetõttu täiesti varju.
s
Sellest/ 10. juuli 2017, 10:07
on kohe aru saada,et sa trollimisega tegeled!
õ
õige/ 10. juuli 2017, 09:02
Kahjuks on reformkommunistid ja sotsid jõudnud juba palju kahju teha. Jalutades tänaval,siis on ju näha neid musti igal pool.Lastevankritega prouad juba hommikul kaubamajas töllerdamas.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 09:07
t
To õige/ 11. juuli 2017, 02:40
Oh kui ideaalne maailm sul oleks kui kõik oleks valged, heterod ja õnnelikud. Mine tee mingi oma sekt v koloonia kui sind kõik teisest rassist inimesed segavad. See on sinu probleem, mitte nende
0
07:46,sul on õigus,/ 10. juuli 2017, 12:21
ilmselge on ka see,et kui erakondade rahastamine ja kuluhüvitiste maksmine(mida EKRE nõuab)lõpetada,saab päris palju maksumaksja raha mujal kasutada sihipäraselt.(rahva raha rahva hüvanguks)
Mustadele said nad veidi piiri panna ja nende nõudmine,et -piirid kinni on ka õige,sest nüüd on uus suund-need,kes on end euroopasse smugeldanud ja toetustega mujal end kindlustanud,ronivad siia elama,meil on odavam.Vaadake Tallinna tänavaid-mustab!
Mis puudutab omasooiharaid,siis need toimetagu oma urgastes,tänaval ajavad nad öökima.EKRE on nende vastu ja 98%rahvast ka,HAIGED EI PEA oma puudeid eksponeerima.!
c
CCCP/ 10. juuli 2017, 07:38

d
dr. Mõngel/ 10. juuli 2017, 07:21
Richtig, herr überführer! Einigkeit recht freiheit! Sieg heil!
s
sakslane/ 10. juuli 2017, 22:49
Kui sa keelt ei oska, siis ära ponnista.
m
Matsirand / 10. juuli 2017, 07:19
ei ole Tõstamaa kant. See on Varbla vald, edaspidi Lääneranna.
d
dr. Mõngel/ 10. juuli 2017, 08:15
Need kõige suuremad matsid Matsirannast tulevadki.
s
Söör fon krat / 10. juuli 2017, 13:47
Ekre ongi matsi erakond

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee