Eesti uudised

Lisatud TV3 video!

Geiparaadilt oli vaja minema viia üks ropu plakatiga protestija

Johanna-Kadri Kuusk, 8. juuli 2017 15:43

230 KOMMENTAARI

i
Impotsill/ 11. juuli 2017 09:08
s
Stepihunt/ 10. juuli 2017 21:12
Ropp oli üritus, plakat oli normaalne.
i
10. juuli 2017 20:15
Ikka see peedureklaam on lehes,kaua veel neid koletisi vaatama peab?
m
maamiiz/ 10. juuli 2017 00:41
mis roppus sõnumil iva sees ja tõde koristati teelt,näiteid saab kasvõi Vatikani skandaalidest mis küll kõik ei jõua päevavalgele
e
10. juuli 2017 00:58
Ei ole homoskandaalist kuulnud, pedofiiliast küll
v
võitle vastu/ 10. juuli 2017 01:00
Aga sa vastuseks võta nt palkati Elagu liputajad", nad ju täitsa heterod seega sinusugused
k
9. juuli 2017 20:16
koristage nende jubedikkude pildid juba lehest ära,pralle on ammu läbi,kaua vöib säärast soppa inimestele näidata?!
s
9. juuli 2017 22:09
sunniviisiline vaatamine on kuritegu
M
??? / 9. juuli 2017 18:32
Mis roppus või solvamine saab olla tulevikuprognoosis ning nägemuses? Et tänasest suurest sallivusest saab homme veel suurem sallivus? Ma mõtlen, et igasuguste hälvete suhtes, Mina siin küll roppust ei näe..
k
Kustutatud kommentaar/ 9. juuli 2017 18:31
Mingit roppust siin ei olnud. Plakatil oli kirjas üldteada seksuaalse hälbe nimetus. Mis kaunislühendi aga korraldaja paraadile pani? Kohe nagu intelligentne ja kes ei tea, mis need tähed tähendavad on loll.
b
bordellist/ 9. juuli 2017 22:11
anaal on sügav hälve, aga heteromeesltele väga meeldib, eks ju
m
miinustele/ 10. juuli 2017 19:02
ah et kui kasutada naise ka,k,aauku, kõik on korras
v
9. juuli 2017 18:05
Vanasti räägiti meie kodukandis lastele, et kurg toob tite, või leitakse põllult kapsalehe alt. Kui perekond on 2 meest või 2 naist, siis pole ju lapse soetamine mingi probleem.
h
9. juuli 2017 22:12
Huvitav oleks teada, kes on toonud omasooiharaid ja mida kodus selle kohta räägitakse.
k
Kunagi ei tea/ 9. juuli 2017 22:38
mid sealt kapsalehe alt leida võib...

k
küsin?/ 9. juuli 2017 13:33
Miks ei avalikustata nende nimesid?
p
Poleks seda plakatit vaadanudki, aga politsei juhtis vaatama ja oh imet, roppuselt kehvem kui Mixeri ahastav hyyatus EKREle./ 9. juuli 2017 15:22
Kui oli pidu siis miks tabav plakat minema tassiti, ka geisid/lesbisid see ei seganud. Leedukad patsutasid isegi turjale ega nad teadnudki mis seal kirjas, pedofiil on igas keeles hea ja helisev.
m
mees/ 9. juuli 2017 13:31
a
Ainukes/ 9. juuli 2017 13:30
Keegi mainis, et omasoolised on ainukesed, kes tahavad lapsi...kasvatada! Aga kust nemad neid saavad, kui sinu arvates järgi teised ei taha neid saada? Kas kasutavd kure või Neitsi Maarja abi!
s
ST/ 9. juuli 2017 13:25
Krt, minu kommentaar on ka ära kadunud kuhugi. Ilmselt tundis end keegi puudutatuna ja kustutas ära. A mõte jääb ikkagi samaks. seda ei muuda miski.
j
jaan/ 9. juuli 2017 12:34
Huvitav! Plakat on ropp, aga nende tegevus on igati OK
b
beib/ 9. juuli 2017 12:08
Kõigile normaalsetele inimestele teadaolevalt on absoluutselt igasugune p ę ę s e k s on niivõrd ilge, räpane ja terviseohtlik perverssus, et sellega tegelevad ehk vaid üksikud, eriti väärastunud p e r v o d ning seda fakti ei muuda mitte mingisugune tolerastide vigin, olgu nad või akadeemikud.:)
n
noh mis sa hing ütled/ 9. juuli 2017 22:18
Maailma populaarseim pornosait Pornhub avaldas kokkuvõtte eestlaste pornoharjumustest
"Enimvaadatud videokategooria Eestis on «Anal», millele järgneb «Lesbian» ja «MILF». Videod, milles teevad kaasa vanemad pornostaarid, on natuke populaarsemad kui nooremad pornotähed."
e
10. juuli 2017 19:03
eitamine fakti ei tee olematuks
o
omasoopärakussetoppimisparaadil/ 9. juuli 2017 11:40
pole ükski loosung koristamist väärt...
huvitav miks lastevägistamist tolereeritakse ja pakutakse katust poliitpedofiilide poolt?
p
ped oraa tor/ 9. juuli 2017 11:39

h
Hetero/ 9. juuli 2017 11:21
Tuleb välja et ka Politsei ridades on kakamängud meeldima hakanud...
m
Moderaator korjas ära./ 9. juuli 2017 11:11
Käisin täna hommikul eilsed kommentaarid taas üle ja märkan, et öö jooksul on nii mõnedki plusspunkte kogunud kommntaarid kuhugi ära kaunud. Nii et moderaator küll öösi ei maganud vaid pigem töötas palehigis.
e
Eks mode ilmus / 9. juuli 2017 14:28
pärast PD-paraadil osalemist taas tööle.;)
k
Kats/ 9. juuli 2017 11:08
No küllap olid ka paraadi turvavad politseinikud extra välja valitud...
a
Aga/ 9. juuli 2017 09:47
millist seadust rikkus mees, seistes rahulikult oma plakatiga (meil on ju sõnavabadus?) tee ääres ja millest oli ajendatud politsei taoline, vägivaldne aktsioon. Muideks, seda roppust oli lippude ja plakatitega kogu tee täis ja ma ei pannud tähele, et sealt oleks kedagi kinni nabitud. Võrdsus ruulib!
K
!/ 9. juuli 2017 10:52
Kes mäletab veel Wikmani poiste telelavastust, siis seal oli koht, kus poisid uue riigiõpetuse õpetajaga "kontrollitud demikraaria" mõistet arutasid. Ilmselt kehtib see ka trüki, arvamuse ning mõtlemisvabaduse kohta. Ainult et siis oli teatavasti üheparteiline "vaikiv ajastu". Meil on aga eurodemokraatia. Nii et vahe siiski on.
a
arvamus/ 9. juuli 2017 11:21
Täitsa õige! Roppusi peabki ropult kommenteerima, kuidas siis muidu. See politseioperatsioon oli hõberemmelga vol 2. Varsti hakatakse väänama neid, kes julgevad välja astuda kvoodipagulaste vastu ja kaitsta laste andmist samasoolistele kasvatada. Jälgigem mängu!
n
Nojah/ 9. juuli 2017 08:59
Kurjategijal löödi käed raudu ja viidi jaoskonda. Kas seal töötlemise käigus koer ka kallale aeti? P - rastija ju nii ropp sõna.
p
pOLITSEINIKUD/ 9. juuli 2017 10:24
t
Triin/ 9. juuli 2017 08:43
Mis seal plakatil siis valesti oli? Tagumiku kaudu ju lapsi ei eosta ja kuvalt nühkides samuti mitte---kui nii,siis ongi põhjust küsida: "Kas neid olijaid või jääjaid üldse varsti enam ongi,kui kõik neid vikerkaarevärvi paraade toetama hakkavad ja "au" päästes ise eeskuju järgivad?"
n
9. juuli 2017 08:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Ja neid nimetatakse / 9. juuli 2017 14:31
j
10. juuli 2017 00:36
ja heterodel kah eriti ei sünni, vagiinat ju ei oska kasutada
v
villi/ 9. juuli 2017 08:06

a
Ah/ 9. juuli 2017 07:54
Ühel ei lubata sõnavabadust kasutada, teistel aga lubatakse marssida ja provotseerida?????? M***** p***** sellise asjaga
t
9. juuli 2017 08:41
Tõde? Keegi tuleks välja plakatiga millel oleks kiri "kõik heteromehed on pedofiilid" siis ma võin sulle kinnitada, et selline inimene oleks ka minema viidud. Siis protestiksid samamoodi, et ah ta kuulutas ju vaid tõde? See ei ole tõde, see on solvamine.
n
10. juuli 2017 19:04
nagu näed, suurim osa heterodest on nõus et nad on pedofiilid
v
vastuolu/ 9. juuli 2017 07:10
Plakat on ropp aga see, mida see plakat kirjeldab on ilus. Ropuks teeb plakati misasi? Tähed või? Ühesõnaga sõnad on ropud aga tegu mida need kirjeldavad pole seda.
j
Juura/ 9. juuli 2017 07:06
Plakat ei olnud ju väga vale.Kuigi usutavasti mitte kõik homod pole tulevikus pedofiilid.
Aga uudiseid jälgides,selgub et üliväike homomeeste osa elanikest teeb pooled pedofiiliateod.
See teeb ju nende osa selles üliväga kõrgeks.
Kui veel arvestada ,kuivõrd tühine osa julgeb oma unistused teoks teha,siis selgub,et kui anda nendele rohkem julgustust,siis on enamus homosi valmis pedofiiliaks.
k
Kas selleks vöidelti Eesti vabaks et igasugused tralimpsijad saaks pidu panna/ 9. juuli 2017 06:59
Kas sellist eestit me tahtsimegi
e
ei tahtnud,/ 9. juuli 2017 11:05
tahtsime Põhja Korea sugust riiki.
p
PRSEKEPPIJADJATRAIMEJAD KOOS KESKERAKONNAGA VÄLJAPEKSTA TALLLINNNAST NAGU KÄRNANESIAKARI/ 9. juuli 2017 06:40
d
Demonstratsioon ./ 9. juuli 2017 06:25
Plakat oli ropp ja roojane, aga ülejäänu oli ilus ja värvikirev nagu pühademuna.Mis värvi on armastus ?
Nüüd on armastuse värvikamma ka teada. Pärakus sorkimine on ropp ja roojane,aga värvid on
iluerksuse musternäidis.
m
Mihkel/ 9. juuli 2017 00:25
Millal tuleb abielu paaride rongkäik, nad on ka varsti vähemuses. Politsei viis plakati minema, selles tekstis polnud mingi roppust, nad pidid oma kaitset näitama homodele. Muteerinud inimesed tahavad pildile saada ja loodusseadust rikkuda, inimõigused on selle seaduse tuultes väga väikesed. Rikkuge hästi hoolega seda maailma!
9. juuli 2017 01:03
abielupaarid ongi vähemuses,suvalised 2 sama elamispinda jagavad inimesed ei ole veel abielupaar
m
9. juuli 2017 01:05
mees või asi - pikade juustega ja nödra kehaga
m
muhkel/ 9. juuli 2017 01:33
nalja teed või? Ainult omasoolised tahavadki tänapäeval abielluda ja lapsi kasvatada. Heteromehed ei tahagi abielluda väga suurelt jaolt, Aina otsivad end ja kaaslast ja usuvad, et tänased lapsed polegi lapsed, vaid alles homsed saavad olla, ning naisi saab ka pärast surma valida üks õige mees, kes aumeheks olemise vältimisega saab koheselt tuhvlipealseks. Sa peaksid neile tuhandetele meestele, kes oma naisi ja lausa laste emasid, abiellumatsega lõa otsas hoida tahavad, et nüüd ÄKKI ja täiesti ootamatult peaks pereväärtusi kaitsma, kuna p e d e d on lojaalsemad...
Sa teed nalja? Heteromehed pole üldse perest ega abielust ega lastest ega kohustustest huvitatud. Neil on täna, see tund ja praegu lillepidu, seks ja trall...ja muu neid ei huvita, lapsed koormaks, abielu koormaks, üks naine i m p o t e n d i s t a v "õigele mehele", isegi paar raha lapse kasvatuseks on KOORMAKS...oota...kellega sa sinna rongkäigule lähedki...üksikemadega vai? Pere kaitseks? Sa ikka tõesti teed nalja:)
m
modern/ 10. juuli 2017 00:40
heterod ju ise räägivad, et nad ei ole laste kasvatamisest huvitatud, naised avalikult kinnitavad, et nad sünnitata ei kavatse
ü
üldiselt/ 9. juuli 2017 00:07
omasooiharatega võitlevad poliitikud, kes muidu pildile ei pääseks ja muidugi ka puutja trollid. Mis teha, kui vanajumal pole andnud oidu tegelemiseks riigile ja rahvale kasulike asjadega
m
mulle tundub/ 10. juuli 2017 10:31
et kõige rohkem omasooiharaid on poliitikute ja kunstiinimeste seas. Ikka ja jälle tulevad kapist välja ja hoiavad käest kinni. Nii, nunnud!

m
Mis sellel/ 8. juuli 2017 23:02
loosungil siis viga oli, et politseile ei meeldinud. Kui praegu antakse ped edele eriõiguseid, miks siis homme ei tohi teised "sexuaalvähemused" oma "õiguseid" nõuda (pedofiilid, zoofiilid jne) ja miks neid taga kiusatakse sexuaalse suundumuse pärast? Kas noorsotsid nende õiguste eest ka välja astuvad?
n
no aga,/ 8. juuli 2017 23:50
inf plakatil oli ju vale.
Milleks tegeleda mingi vale ja demagoogiaga, kui pedofiilid tegutsesid rõõmsalt ka siis, kui omasooiharad keelatud olid, ning vangi pandi. Ja miks sel teemal omasooiharaid karistada, kui pedofiilid on SUUREMALT jaolt siiski heteropedofiilid...seda juba aastatuhandeid. Mida isasem, seda julmem ja egoistlikum. Omasooliste seas sellist julmust ja egoismi naljalt ei kohtagi. Nad rohkem eputajad paabulinnud.
j
juura/ 9. juuli 2017 06:59
Sa oled valetaja.
Pedofiilid on protsentuaalselt võttes SUURES ENAMUSES homomehed.
Isegi kui protsente ei hakka arvutama kuna seda infot politsei välja ei anna,siis võttes kasutusele lihtsalt veidi tähelepanelikkust ja jälgides uudiseid,jääb silma et ikka ja jälle on ärakasutatud alaealisi poisse.
Laias laastus pooled juhud on sellised.
Ja kui nüüd võtta kui võike protsent on homo mehi elanikkonnast,ja nemad teevad ära pooled teod,siis on ju pedofiilide protsent homode seas kohutavalt kõrge.
Tekib tunna,et vähemalt unistustes on suurem osa homosi pedofiilid,sest usutavasti vähem kui üks protsent unistajatest viib sellise unistuse täide.
k
10. juuli 2017 00:40
kus on need protsentid, tahaks neid naha
t
To mis sellel/ 9. juuli 2017 00:34
Mis eriõigused neile antakse? Samad õigused mis teil ja tavalistel heteropaaridel! Pigem on teil eriõigused kui neil. Ja kui teie ajumaht ei võimalda tegema vahet geidel ja pedofiilidel, zoofiilidel siis..piinlik peaks olema. Lapsed ja loomad ei saa anda nõusolekut AGA kaks täiskasvanud inimest saavad luua kooselu, sest mõlemad on sellega nõus. On vahe selge, või olete ikka veel pikkade juhtmetega?
M
? to 00:34/ 9. juuli 2017 11:00
Mille poolest on üks seksuaalse orientatsiooni hälve püham ja parem kui teine? Ning teine kuidagi põlastusväärsem kui esimene? Hälbed on ju mõlemad. Ilmselt vajaksid mõlemad arstiabi.
1
11,00/ 9. juuli 2017 19:53
vahe selles, et pedofiil vägistab lapsi, aga omasoolised armastavad vastastikkusel kokkuleppel. Suur vahe ju. kas täiskasvanud inimene teeb midagi vabast tahtest või keegi kuskil vägistatakse...veel eiti laps.
Muuseas, ma näiteks väga vihkan ka heterovägistajaid, aga p e d e d e vastu pole midagi, tehku omavahel, mis tahavad. Ja paraadid lõpeks ka ära, kui nad sellega nii palju tähelepanu ei saaks. Nad ju kõik üliedevad.
Vägivald ja manipuleerimine on vastikud ja paraku need omadused on eelkõige heteromeestele omased.
a
Aga / 9. juuli 2017 21:08
miks siis ahistatakse liputajaid, nekrofiile piilujaid jne.? Nemad ei vägista kedagi.
"
10. juuli 2017 00:42
"pedofiil vägistab lapsi", ja heterod ainult õpetab lastele seksi
t
To 11:00/ 10. juuli 2017 02:01
Loom ega laps ei saa nõusolekut anda, kaks täiskasvanud inimest saavad. Kas pean veelkord seletama, et kohale jõuaks? Uuri ise edasi mis nende vahe on, kaua sa ikka harimatutele üle kordad.
6
60+/ 10. juuli 2017 10:49
Kuidagi ei suuda uskuda, et omasooiharaid oli minu noorusajal ka nii palju. Pärast paraadide lubamist ja rahva tähelepanu alla sattumist on homode arvukus kuidagi väga äkki suurenenud. Ülipeen on käia mingil paraadil ja suudelda teise tüdrukuga, panna mingid kindlad värvid ja ehted endale külge ja tunda, et kuulud GRUPPI, mis torkab silma. Eneseteadvus tõuseb kohe mitu pügalat. Mis puutub aga eelmise kommenteerija poolt viidatud manipuleerimisele, siis kogu see homondusega tegelev seltskond manipuleerib normaalsete inimestega, väites, et neid tõrjutakse ja kiusatakse taga. Mul on absoluutselt suva, millega te teki all või kusagil mujal tegelete, aga mulle ei meeldi see, et noortele püütakse selgeks teha, et selline ongi normaalne elamise viis. See ei ole normaalne elamise viis.
m
10. juuli 2017 20:50
mingi protsent elanikkonnast on alati olnud, lihtsalt elanikkond oli väiksem 60 aastat tagasi ja pealegi ei tohtinud nõuka ajal seda kajastada ka, siis tunduski, et vähem oli.
Kuid tulevikus hakkab see protsent kindlasti tõusma, kuna naised rasestuda ei tohi ning vastutavad tagajärgede eest ainuisikuliselt, siis pole muud valikut, kui süüa hormoone. Need aga on väga ohtlikud tulevastele poegadele, tütardele ei hullu emane jääb emaseks emase hormooni mõjul, aga isane isaseks ei jää. Kohtades, kus reovete kontsentratsioon pillidest eriti kõrge ning lähedal veekogu...sünnivad kas emased või mutant isased loomad-linnud-kalad, kel nii emase kui isase tunnused, aga isased tunnused ei tööta.
Sellest ei räägita, kuna meeste elu läheks ebamugavaks, peaksid ka rasestamise või mitte rasestamise eest vastutama ja oma poolpehmekese otsa kummi vedima. Mugavus maksab raskelt kätte, täna mees ei viitsi lapse sünni eest vastutada, homme ei viitsi kasvatada, sõimab-süüdistab ja häbistab naisi, aga ülehomme sünnivad mehed, kes polegi mehed, vaid üksikute meeste naised. Aga pole halba heata, siis saab see mugav isane, kes elu elamata ja vastutamata ära tiksunud on, sõimata ja viha väljendada p e d e de aadressil-naiste aadressil ja feministide aadressil...mida muud üks mugav äratiksunud isane isend tahta oskakski.
h
hmm/ 9. juuli 2017 01:06
e
eriõigus/ 9. juuli 2017 07:17
v
9. juuli 2017 22:21
vaata peeglisse, sina, eraõigus. Kuna naine viimati sai päraku kaudu rahuldatud? Ega asjata lapsed enam ei sünni ,päraku kaudu eostata on võimatu. Kahju et heterod sellest veel ei ole aru saanud.
m
Merit/ 8. juuli 2017 22:56
Tahtsin veel lisada, et normaalsed mehed või naised on omavahel lihtsalt head sõbrad ja tegelevad koos ühiste hobidega või ajavad niisama sõbra juttu, mitte aga ei topi üksteisele pärakusse....need siin aga eksponeerivad omavahelist suhtlust vaid pärakust lähtudes....väga nõme igatahes!!!
t
To Merit/ 9. juuli 2017 00:35
Kas sinumeelest on siis selline tegevus heteropaaride seas normaalne? Topivad ka mõned asju kohtadesse kuhu neid ei peaks toppima. Või siis on ok sest nad ju heterod ?
t
to to Merit/ 10. juuli 2017 10:50
kui sa kirjutatud tekstist aru ei saa, siis ära vähemalt kommenteeri.
t
to to Merit / 10:50,/ 10. juuli 2017 13:10
mida seal keerulist, Meriti seisukoht on ilmselge - pärakusse toppida ei tohi ainult homod, heterodele on täitsa lubatud (kui nad üldse seksida viitsivad) ja kakanokudeks neid mehi ei tohi nimetada
m
muidu/ 9. juuli 2017 01:08
Anaal on väga nõutud bordellides
v
VÄIKETILLIMEESTE POOLT/ 9. juuli 2017 06:42
t
to muidu/ 9. juuli 2017 11:01
Ei ole külastanud. Aga eks mõni vana klient ning kunde teab muidugi paremini.
e
9. juuli 2017 19:59
ei pea kohe külastama või teenust pakkuma, loe kommentaare, miks mehed naisi petavad ja miks prostides käivad?
Hetero seksteemade all on kõik muud avaused, sellest õigest, oluliselt populaarsemad. Kui tuleb aga homoteema, siis keeratakse koheselt plaat ja kõik kohe nii õiged ja korralikud, muudkui fuih ja aih, nagu polekski tegu samade r ä p a põrsastega, kes muidu kogu ilma r ä p a peale maiad.
o
11:01/ 9. juuli 2017 22:22
olen teenindaja ja tean täpselt, nii et mokk maas. Pärakumaiad on enamus mehi
1
11:01,/ 9. juuli 2017 22:23
olen teenindaja ja tean täpselt, nii et mokk maas. P.är.ak.umaiad on enamus mehi
j
Juhuslik kokkusattumus?/ 8. juuli 2017 22:50
Kas samal ajal olid vanalinnas mingid politsei suvepäevad?
Kõik kohad erariides politseinikke täis.
f
Foobikutele/ 8. juuli 2017 22:43
Jeesus on teiega! Palume tulla palvetunnile!
v
Vaat kus silmakirjalikud/ 9. juuli 2017 00:13
Vähemusi sõimata ja moraali lugeda jaksavad küll, aga piiblitarkust austada ei suuda!
j
Juus pikk, aru lühike/ 8. juuli 2017 22:40
Mingi pikajuukseline kapihomo püüdis sellega näidata kui hetero ta nüüd on!
n
nimi/ 8. juuli 2017 22:35
Ah et tõde on nüüdsest kuulutatud roppuseks. No hea teada siis...
t
To nimi/ 9. juuli 2017 00:37
Tõde? Keegi tuleks välja plakatiga millel oleks kiri "kõik heteromehed on pedofiilid" siis ma võin sulle kinnitada, et selline inimene oleks ka minema viidud. Siis protestiksid samamoodi, et ah ta kuulutas ju vaid tõde? See ei ole tõde, see on solvamine.
h
häh/ 9. juuli 2017 07:18
h
heh/ 9. juuli 2017 20:00
ta ei keeruta ju. Õigust ütles ju, enamus pedofiile on eelkõige heteropedofiilid.
v
väga/ 8. juuli 2017 21:56
ropu suuga mik ser tuleb ka kohe ää viia , ja kaugele .
t
Tanel/ 8. juuli 2017 21:42

p
Plakat on õige/ 8. juuli 2017 21:08
Plakatil olid ju õiged sõnad.
Ropud on need, kes poolpaljalt oma voodielu teiste inimeste ühisruumis liputavad.
t
To plakat on õige/ 9. juuli 2017 00:41
Mhm alles oli uudis kuidas heteropaarid kuskil lennukis, rongis, bussis, pargis tegelevad viisakalt väljendudes loomaliku "armatsemisega" ja keegi ei tõsta kisa, aga nabapluusi ja lühikeste pükstega gei on justkui nagu maailmalõpp?
t
To to plakat on õige/ 9. juuli 2017 14:33
Nende asjadega lennukis, rongis ...jne,jne tegelevad samuti ka sinu lemmikud. Ainult et heterod ei käi paraadidel liputamas sellepärast.
K
/ 14:33/ 9. juuli 2017 22:24
Kohe avalikult ? Kes siis neist on perversem?
k
9. juuli 2017 01:10
kel haridust napib, nende jaoks tundub et õige
n
Nendele aga,/ 9. juuli 2017 14:36
kel mõistust napib, nende jaoks tundub, et vale. Mis puutub haridust, siis isegi minusugune harimata mats teab, et lause alustatakse SUURE algustähega ja lõppeb punktiga, ja enne ET käib koma. Seega sinusugusel SUUREL HARITLASEL on ühes lühikeses lauses kolm kirjaviga. Sellega juba vägagi palju öeldut.
k
9. juuli 2017 20:07
Kommentaarium pole mingi ilukirja koht. Suure algustähega ja punktidega hakataks argumenteerima siis, kui argumendid otsa saavad.
Üks siin hakkab tavaliselt viimases hädas teietamist nõudma, kui tarkus otsa saanud, aga teise sõnad südamesse lähevad. Siis hakkab see teema hajutamine, et ebaviisakas sinatab ja lause lõppu punkti ei pane. Võiks arvata, et kõik need, kellega päri oled, teevad kõik õigesti?:)
Aga siis sa ju ei targuta.
S
14:36, 9. juuli 2017/ 9. juuli 2017 22:26
Sul muidugi kõik tähed on õige suurusega, irw
j
ja see on kogu argument pîîder?/ 9. juuli 2017 07:22
Otsi midagi värskemat sîtahais kui naisel ja mehel vahet teha ei suuda. Pîîdrid on peale pédemarssi kohe siia jooksnud.
N
07:22, 9. juuli 2017/ 9. juuli 2017 22:27
Noh kus veel värskem,, viimase nädala link.
h
huvitav, mis aasta ja kuupäev meil nüüd õues, kui see on vana/ 9. juuli 2017 22:28
Õhtuleht.ee, 29. juuni 2017, 11:12
t
täitsa nõus/ 10. juuli 2017 10:56
selliste idiootsuste avaldamisega ajalehtedes on ammu liiale mindud. Ka mõned tagumikupildid võiksid vähem olla. Kes väga tahab, leiab need pildid sealt, kus on selliste piltide koht, st pornolehtedelt. Kes ilma ei saa, andku tuld.
u
Uskumatu! AGA Sadist, piinu nautiv julmur ja seksuaalpervert kes rahuldust saab teise inimese piinadest./ 8. juuli 2017 20:51
Check your ear canals, you may have a VHF Radio transmitter implanted in your ears. One will have an antenna, they are silver colored, do a good job cleaning you ears and they will be easy to spot. Shouldnt be able to miss them… they can play video, whoever has your box can see what your looking at, your memory isnt being erased, its just one of the functions of the reciever that your radio is hooked up too.
See kiip on siirdatud nina kaudu, varjamaks politsei ebaseaduslikku tegevust, hirmutav!
m
miks viidi/ 8. juuli 2017 20:47
plakatimees minema? Tekst oli ju ainult plakatil, sõnad ei teinud tegelikke tegusid. Isegi Kender sai minu mäletamist mööda kohtus võidu, et see pidavat kirjandus olema, mis ta on kirjutanud.
m
mina sain naerukrambid/ 10. juuli 2017 10:58
kui lugesin, et Kenderi tekst ei pidavat pedifiilidel kõvaks ajamagi, liiga lahja. Mõtlesin siis, et mitu pedifiili küll seal selle otsuse tegid?
r
Rõvedus / 8. juuli 2017 20:32
Thea millas ka pihu poiste rongkäiku oodata on,tahas ka marssi
O
!/ 9. juuli 2017 11:04
Ootan liputajate ning piilujate rongkäiku.
l
10. juuli 2017 00:45
liputajad ju heterod, seega kõik korras, heterode aktsepteeritud
a
8. juuli 2017 20:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lihtsalt/ 8. juuli 2017 22:20
tõtt on alati valus kuulata, seepärast tõerääkijate suhtes on läbi ajaloo sanktsioone rakendatut.
t
To Lihtsalt/ 9. juuli 2017 00:44
Väka kaunis õikekiri, kusd õpisit muitu?
m
Mina vähemalt kuskil õppisid./ 9. juuli 2017 14:41
Sina pole üldse kooli jõudnud.
t
To 14:41/ 10. juuli 2017 02:06
"Mina vähemalt kuskil õppisid" kuskohas siis nii viletsalt kirjutama õpitakse?
o
O/ 9. juuli 2017 00:42
See ei ole tõde ega fakt. See oli solvang. Mida enamat ikka oodata inimestest, kes kirjutavad roppus asemel ropus ja rakendatud asemel rakendatut.
t
To O/ 9. juuli 2017 14:49
Mis teha, eks me õpetajate käest õppi. Vaata kuidas sõna ROP on pealkirjas kirjutatud. Kui isegi AJAKIRJANIKUD õigekirja ei mõista siis mis rääkida ülejäänusest? Nii et oled ikkagi t.ura.kas.
t
To O / 10. juuli 2017 02:09
Pealkirjas on ju korrektselt kirjutatud. "Mis ajast tõde on ropus" selles lauses peaks olema roppus. Õpi on muide ühe p tähega.
m
9. juuli 2017 01:21
Miline tõde!? Kas see, et homod on heterode sünnitatud ja kasvatatud?
h
Hea kelkide./ 9. juuli 2017 14:43
Kui mittu last on *OMOd sünnitanud? Teiseks kui inimene sünnib (aju)puudega siis siin sünnitajad ei saa midagi teha.
S
14:43, 9. juuli 2017/ 9. juuli 2017 22:32
Selles ongi häda, et homod on HETERODE sünnitatud, Ja heterodel üldse peaks sünnitamist ära keeleata, kui nad sünnitavad ajupuudega järglasi ja neid on äärmiselt palju. Ega sina oled sellest kaitstud.
p
pole/ 10. juuli 2017 11:02
neid keegi homodeks sünnitanud. Arvan, et tõelisi homosid on selles massis ehk 10%, ülejäänud tahavad lihtsalt tähelepanu saada või tunda end mingi silmatorkava grupi osana, või on õrnahingelised kaasatundjad, teadmata isegi, mille pärast nad just kaasa tunnevad.
t
to pole/ 10. juuli 2017 13:14
Sinu arvamus ei loe, faktid loevad
S
11:02, / 10. juuli 2017 13:18
Seega heterod ei oska oma lapsi kasvatatada, kui nad liituvad igasuguste nn kahtlaste gruppidega, Ju selles heterode maailmas on midagi mäda.
e
ennemalt/ 8. juuli 2017 20:16
oli tõde valus kuulata, nüüd siis ka näha?
s
soositakse/ 8. juuli 2017 20:10
N
!/ 9. juuli 2017 11:07
Negatiivset iivet tuleb veelgi allapoole viia. Sest siis on lausa eluliselt hädavajalik elanikkonda juurde im.portida. Kas või teise naha värvilist.
h
heie/ 8. juuli 2017 20:10
Nii tore paraad oli. Toredad ja ilusad inimesed marssisid. Vägagi positiivne üritus see paraad. :)
i
ilusa/ 8. juuli 2017 20:25
t
To ilusa/ 9. juuli 2017 00:45
Väga tore siis, vihkajate päev sai rikutud.
j
jajah/ 9. juuli 2017 07:23
Terve linn haiseb nüüd mitu nädalat.
s
07:23, 9. juuli 2017/ 9. juuli 2017 22:33
su naise kaka vist lõhnab nagu lilleaed

m
8. juuli 2017 20:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
q
qdekki juba võttis sõna,/ 8. juuli 2017 20:27
j
8. juuli 2017 20:00
jah. delfi ei ase midagi läbi, mis on NENDE vastu aga samade nende endi sõnadega ja tegudega.
n
nemad võivad/ 8. juuli 2017 19:57
t
tom/ 8. juuli 2017 19:51
Seda kõike pealt vaadetes tekib küsimus,et milleks on vaja tõsta nii palju lastetoetusi kui riik ja Tallinna LV teevad kõik selleks,et poleks täisväärtuslikku perekonda ega järelkasvu.
t
To tom/ 9. juuli 2017 00:46
Sinu jutt on ebaloogiline. Ega siis heteroinimesed seepärast geiks ei hakka, et mingi paraad on. See ei käi päris nii nagu sa arvad.
h
hakkavad ikka geiks/ 10. juuli 2017 11:08
küll. Eriti noored. Sellepärast ongi see paraadindus ka kahjulik. Reklaam on reklaam, olgu õige või väär. See jääb silma ja inimesed manipuleeritakse mõtlema nii, nagu reklaami tegijatele on kasulik. Kas te, homod, tõsimeeli usute, et ongi nii palju omasooiharaid, kui seal paraadil rahvast osales? Päris naiivne sel juhul.
m
mida ka oli vaja tõestada, 11:08/ 10. juuli 2017 13:22
"hakkavad ikka geiks, eriti noored." Seega heterode lapsed on peast lollid ja vanemad laste kasvatamiseks kõlbmatud.
t
To hakkavad ikka geiks/ 11. juuli 2017 02:10
Vabandust, aga mitte ükski reklaam või paraad ei suudaks mu seksuaalorientatsiooni muuta.
k
Käo Jaan/ 8. juuli 2017 19:49
Ei tea kas "Mürka" pe r ze ka rongkäigus oli?
l
Lihtsalt / 8. juuli 2017 19:40
n
noh/ 8. juuli 2017 19:40
need protestijad sama arulagedad kuiparaaditsejad, milleks omasuundumusega demonstratsioone korraldada, enamikku ei huvita see ja protestija--no mille vastu nad protestivad, geid ei tee kellelegi liiga kui siis ainult endale.
u
urmas/ 8. juuli 2017 19:36
Kus see roppus siis on? Täiesti meedias kasutatavad sõnad ju.

m
8. juuli 2017 19:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jätkuks/ 8. juuli 2017 19:51
. Näiteks see g.e.i- või l.e,s.b,i.v,ä.r.k oli antiikmaailma, Vanas-Kreekas ning Vanas Roomas vägagi levinud ning lubatutud. Ja oh õudust Kreekas olid levinud ja lubaudad isegi need täiskavanu ning alaealiste poisikeste vahelised suhted, mida meie praegu p.e.d.o,f--i.i.l.a.k.s arvame.
Sga XI saj võis h,o,m,o.s.uh.t.e eest sattuda paljudes aasateks vanglasse või sunnitööle (näiteks Tsaari Venemaal). Keiserlikl Saksamaal isegi kuni eluks ajaks.
Huvitav, milised on meie hinnangud 100 või 200 aasta pärast?
p
pole/ 8. juuli 2017 19:58
midagi pole, ei ole. Kes neilejäreltulevat põlve teeb?
t
To pole/ 9. juuli 2017 00:47
k
kas sa/ 10. juuli 2017 11:17
ka mäletad, mismoodi Rooma Riik lõpu sai? Kui inimesed hakkavad igavusest, sest see, mis antiikmaailma valitsevad kihid lolliks ajas, oli igavus ja turvalisus, lollusi tegema, siis pikas perspektiivis juhtub katastroof. Võib ju meenutada sedagi kaunist kommet, et söödi end kurguni täis ja joodi silmituks ja siis kõditati sulekesega kurgulage ja oksendati kõik välja, et järgmisele naudinguringile minna. Tundub, et ka tänases maailmas on liiga turvaline ja igav elada. Kõigile ei piisa õudusfilmidest jm taolisest, nad tahaksid ise ka midagi kogeda. Igav on ju muidu. Mida 200 aasta pärast praegusest ajast arvatakse? Meie silmad seda õnneks ei näe, kardan siiski oma lapselaste pärast.
k
kas sa / 11:17/ 10. juuli 2017 13:23
NL vist oli homode riik, teame ju, kuidas ta lõppu sai,
k
kahju/ 8. juuli 2017 19:29
sellest vennast kes ära viidi, polnud midagi roppust sellel plakatil,ah ,siis selline ongi demokraatia,pedendus ruulib.
S
!!!/ 8. juuli 2017 19:24
Sellest ropust plakatist. Muidugi kõlab too prognoos kuidagi külmavärinaid tekitavalt. Aga teisalt, nii üks kui teine on tegelikult seksuaalse suundumuse hä.lve, kõrvalekalle. Ainult et ühte me talume ja vaat et igasugu paraadidega lausa reklaamime. Teist seevastu aga jäl.estame. Ja ajaloos tagasi vaadatuna on inimeste suhtumises läbi aegade olnud vägagi suuri kõikumisi. Näiteks see gei- või le.sbivärk oli antiikmaailma, Vanas-Kreekas ning Vanas Roomas vägagi levinud ning aktsepteeritud. Ja oh õudust Kreekas olid levinud ja soositavad isegi sellised täiskavanute ning alaealiste poisikeste vahelised suhted, mida meie praegu p.e.d.o.f.i.i.l,i-a.k.s klassifitseerksime. Aga XIX saj. olid homosuhted Euroopas täielikult keeelustattud, kriminaalkuriteona karistaitavad. Tśaari Venemaal võis selle eest paljudeks aastateks sunnitööle sattuda. Keiserlikul Saksamaal aga võis saada lausa eluaegsegi.
Huvitav, millised on meie suhtumised ja sallivus näiteks nii saja aasta pärast?
p
Pruunid/ 8. juuli 2017 19:04
Ropp on see mille need paarid jätavad maha hotellides linade vahele ja mida teised, terved inimesed peavad nende järel koristama.
p
Piinlik/ 8. juuli 2017 19:02
Lihtsalt häbi on kuidas ajakirjandus ja televisioon sellist roppust propageerivad.
t
To piinlik/ 9. juuli 2017 00:48
Vanasti oli piinlik kui naised tööl käisid ja pükse kandsid, aga näed edasi oleme arenenud :)
m
8. juuli 2017 18:54
Mille poolest see plakat ohtlik oli? Ei taipa, härrad politseinikud!
j
ja mida nad üldse nõudsid?/ 8. juuli 2017 19:18
kapist on nüüd väljas,trampigu siis voodis või kuskil nurgas.
t
Tölpa/ 9. juuli 2017 01:19
Ah, mingu parem kappi tagasi...
v
Vanaema maalt/ 8. juuli 2017 18:33
Öelge nüüd ometi , miks seda paraaditsemist vaja on, kellele mida näidata tahetakse??? Mis uhkuse asi on teise omasuguse valesse auku toppimine? Igatahes mina suren enne ära, kui see paraadide eesmärk teada oleks.
s
see on/ 10. juuli 2017 11:20
reklaam. Et tuleks peale noort verd, kes end vanadele tegijatele kätte annaksid, sest vanad hobused tahavad ka kaeru. Reklaam teatavasti mõjutabki kõige rohkem noori, neid kes on ebakindlamad, kellel pole välja kujunenud oma arvamust ja kes on uudishimulikud.
n
Nojah/ 8. juuli 2017 18:05
Kurjategijal pandi käed raudu ja viidi politseijaoskonda töötlemisele. Politseikoera hammustas või?

t
8. juuli 2017 17:57
tundub,et pedrod on usurpeerinud ka eesti politsei, poliit-ja ärimaailmas nad on juba möjukad.milline institutsioon on järgmine?söjavägi? kirik?
h
Huvitav/ 8. juuli 2017 17:40
a
Allar_/ 8. juuli 2017 17:31
Julge vennike, respect. Ajad hakkavadki muutuma sellisteks, et kaotada pole enam midagi.
u
Udo Türilt./ 8. juuli 2017 17:19
Valitsus rääkis ,et PUTIN ON SÜÜDI.
t
tolerants marko/ 8. juuli 2017 17:18
mis sa modereerid veel, omal ka see tõbi küljes?
j
Juulius/ 8. juuli 2017 17:13
Selge, et need kaks p_tähega algavat sõna on siis roppused. Enne ei teadnudki.
m
mina ka ei teadnud,kommentaariumis ei lase ka kasutada neid kahte,/ 8. juuli 2017 17:20
aga mehel oli selge sõnum,et homme on ta p/e/d/o/-f-i-i-l .
Miks ta täna ära "korjati"või paraad kestab homme ka veel?
j
Juulius/ 8. juuli 2017 17:25
Vaata pilti eelmises artiklis ja kell 13.54 juttu. Rohkem ei saa kirja panna.
k
Kui.../ 8. juuli 2017 20:50
...ehtida roppus vikkerkaare värvi lipudega,siis enam ei olegi roppus ropp ja kõlbab isegi linnatänavatele.
u
Udo Türilt./ 8. juuli 2017 17:12
Kas nii, et roppude inimeste paraadilt, viidi ära ,, ropu ,, plakatiga inimene?
n
nõus/ 8. juuli 2017 16:54
kõik kes ei ole nõus, tuleb minema viia
t
To nõus/ 9. juuli 2017 00:50
Sa ei saanud ikka aru, ta solvas inimesi

i
8. juuli 2017 16:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
c
ccc/ 8. juuli 2017 17:10
ja arvad, et sinust mõni unistab ? on ikka arusaam madalal inimesel.
k
8. juuli 2017 21:12
j
Jajah/ 9. juuli 2017 00:51
Kommentaariumi õllekaga turske sell arvab, et ta on tahetav. Huumor
t
To 21:12/ 9. juuli 2017 00:51
Tead ma usun, et mitte ükski neist ei tahaks isegi kui sa paljalt nende ees ringi lehviks :D
s
Siis..../ 8. juuli 2017 16:48
....tuleks minema viia kogu see rõve-ropp kamp.
t
tohmu/ 8. juuli 2017 16:44
Mis selles plakatis roppu oli? Mul on tegelikult suva neist paraaditsejatest, trallitagu kui tahavad, aga vaat selline politseipoolne diskrimineerimine ja vägivald ajab küll vihale. Ootan Evelin Ilvese kommentaari politseiriigi kohta.
k
kummaline käitumine,igasugu plakateid oli,/ 8. juuli 2017 17:09
kuid see oli ohtlik?
Mees oli tulnud marssijate juurde plakatiga, millel oli kirjas ''Täna pee-de, homme pee-do-f-ii-l''.
''Tahtsime ohu ennetamiseks talt seda plakatit ära võtta, kuid ta ei teinud koostööd meiega ja siis ei jäänud muud üle kui ta jaoskonda toimetada,'' seletas Kuik.
kus oli oht?
e
Einu/ 8. juuli 2017 17:19
Ei saa aru miks üldsust koheselt ohust ei teavitatud ja inimesi ei evakueeritud.
h
HARJUTUS 1. Lõpeta Lause/ 8. juuli 2017 19:46
oht oli selles et muidu nii kukununnud rahumeelsed marssijad oleks talle kallale läinud ja seega suukorvistati see isik tema enese turvalisuse kaalutlustel juba enne situatsiooni tekkimist. Selline polisei operatiivsus on imekspandavalt ___.
i
ilus tüdruk / 8. juuli 2017 20:03
millise ohu ennetamiseks? Et pöördub ise selleks mida ei tohi siin nimetada aga paraadile minna tohib?
t
To 19:46/ 9. juuli 2017 00:52
See plakatikutt oleks kallale läinud mitte vastupidi.
p
plakat oli/ 10. juuli 2017 11:23
käes ja vanasõna ütleb, et haukuv koer ei hammusta. Seega, kes siis ikka kellele kallale oleks võinud minna?
õ
Õige/ 9. juuli 2017 02:29
UU--Evelin, me ootame! Ara lase oma jüngritel kaua oodata!
t
täiega juhmakas/ 8. juuli 2017 16:44
kas keegi selgitaks,mis on sellise paraadi mõte?
Kas mingi pidu?Käperdamise keskpäev?
Kas mingi truki alustuse aastapäev?
No ei jõua kohale,milleks sellist jama vaja on.
s
8. juuli 2017 16:55
seal kõik tulevased riigikogu liikmed
t
to:18:55/ 8. juuli 2017 17:27
k
Klaabu/ 8. juuli 2017 19:00
Küsi Mikserilt! Ta karupersse spetsialist! Ma ei teagi, kuidas neid kutsutakse?? Äkki keegi aitab!
v
vaatleja/ 8. juuli 2017 16:41
Vaatamata ilusale vikerkaare värvidele ja tohutule välismaisele- ning riiklikule toetusele, mida intellektuaalse ja seksuaalse puudega inimeste propageerimiseks tehakse, ei taha rumalad kodanikud seda asja kuidagi omaks võtta! - no on ikka mahajäänud rahvas!
r
8. juuli 2017 16:56
riik panustab kümneid kordi rohkem kui näljasurma piiril olevatele kümnetele tuhandetele lastele
r
8. juuli 2017 16:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
8. juuli 2017 16:57
toodi juurde proovi partii
<
8. juuli 2017 16:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
8. juuli 2017 16:57
kas külastasid ka riigikogu ja nestor silitas nende päid
a
Arvamusliider/ 8. juuli 2017 16:26
Las ma arvan, selle artikli kommentaarium on suletud?
k
8. juuli 2017 16:58
kui valitsuse käsk siis kohe

e
eesti nogia/ 8. juuli 2017 16:20
Tublid reklaamimehed ja naised.
n
8. juuli 2017 16:59
need ongi tõelised eesti alustoed ja kultuuri kõrgeim kiht
k
kas ikka/ 8. juuli 2017 16:16
neil vä:rastunud paraaditsejatel ehk häIbega inimestel, kellel miskipärast eneseeksponeerimise vajadus (ju siis muuga, kui trrukitud tagumise poolega esineda pole), kan:id ja rin:ad ka paljaks olid kistud? ja mis muid niIbusi nad suutsid välja mõelda? jube piinlik küll, kui pead tervele ilmale käima teada andmas, et mina topin või mind topitakse so:likasse, kust muidu rämmppsu väljutatakse. ei usu, et mõni inetelligentne inimene sellest osa võtab, ikka selline vähearenenute värk.
o
oot/ 8. juuli 2017 16:59
kas andekus näiteks maalimisel või ehete loomisel teeb targaks? vot seda ei teadnud, et see tarkus on. sama kui öelda, et oskab laulda, peab viisi, ju on tark. kas ikka on? ei pruugi. ma arvan, et need homod, kes on targad, ei lähe sinna end lolliks tegema.
t
To oot/ 9. juuli 2017 00:55
Siin kommentaariumis ollakse ju nende vastu, aga enamiku intelligentsitaseme kohta saab nendest järeldusi teha. Olematu õigekiri ja labane väljendusviis, piinlik.
m
Mädanik/ 8. juuli 2017 16:59
Huvitav kellele oli sellist sisutühja kommentaari vaja.Ilma sinuta keerleb maailm edasi.
a
8. juuli 2017 17:39
k
kokk/ 8. juuli 2017 16:14
m
mis kes/ 8. juuli 2017 16:42
mis asi on jänka? kunagi oli tants nimega jenka
s
8. juuli 2017 17:00
see tagumise otsa tants sõber gei
e
eesti mees rakverest/ 8. juuli 2017 16:11
t
8. juuli 2017 17:00
toppisin ka aknapraod kinni
t
To eesti mees rakverest/ 9. juuli 2017 00:56
Siis vist paras aeg dušši alt läbi hüpata
j
Juku/ 8. juuli 2017 16:10
Igasuguste kunstpeeniste müük ja kasutamine tuleb Eestis keelustada - kui naine omalt mehelt rahuldust ei saa, siis peab ta anduma kodututele
k
kodutu/ 8. juuli 2017 17:01
nüüd saan mina ka,tänud teile
k
8. juuli 2017 16:10
Kui politsei nii väge täis on, pange järgmiseks peadirektoriks lilla. Vaatama kaua aega läheb, et organisatsioon laiali jookseb.
t
8. juuli 2017 16:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
johhaidii/ 8. juuli 2017 16:14
Mis seal antisanitaarset oli?
f
F/ 8. juuli 2017 16:07
Niisis saimegi võimudelt ametliku kinnituse, et ped erastia on ikkagi roppus.
t
tjäh/ 8. juuli 2017 19:26
Aga Borati trikooga "härra", kes

m
mnjah/ 8. juuli 2017 15:59
Geid marssisid rahulikult, paljud isegi lastega. Provotseerijateks aga olid üllataval kombel üksikud pealtvaatajad.
j
8. juuli 2017 16:29
ja lapsed tulevad p...panekust ?
k
8. juuli 2017 17:02
j
jummel/ 8. juuli 2017 17:00
lapsed ka kaasa tiritud, vhüi.
j
ja / 8. juuli 2017 15:59
yksteisele p.r.etrukkimine pole ropp
s
8. juuli 2017 17:02
see nüüd euroopaliku kultuuri alus
e
8. juuli 2017 15:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
8. juuli 2017 17:03
võta tarvase sarv sealt mäelt
h
Huvitav küll/ 8. juuli 2017 15:50
ühe ropu plakatiga protestija viidi minema, terve hulk ropude plakatite ja lippudega sörkis aga rahus edasi. Tõeline I-dioodide riik.
m
8. juuli 2017 16:19
ma ei saa ühest asjast aru. kui linnas on tsirkus, siis miks keegi piletiraha ei kasseeri?
v
vähk/ 8. juuli 2017 16:37
muist artiste on valmis esinema ka tasuta
m
Mis piltiraha?/ 8. juuli 2017 16:45
Omadele huvilistele oli tagant vaba.
t
Teised olid liialt haiged, yhega saadi hakkama. Huvitav kuidas?/ 8. juuli 2017 16:36
Kui Mixer ropendas, siis tahaks teada kuhu teda viidi/saadeti? Samas andis ta EKREle minekuks ikka hea "viisa". Kas see oli lubatud piirides>
s
8. juuli 2017 17:05
sellele rumalale lapsukesele tehakse vist suuloputus või oli selle tagumise otsa ... ei mäleta
õ
Õige/ 8. juuli 2017 17:17
Nii on, et kui ROPPUS oleks vaja minema viia, siis tuleks terve see paraad, mis ju üks suur roppus on, minema viia.
r
rene/ 8. juuli 2017 17:45
Ropu plakatiga protestija viidi ära aga ropu suuga välisminister Sven Mikser jätkab ametis ja keegi ei vii teda ära.
t
To huvitav küll/ 9. juuli 2017 00:58
Kommentaaris kraaksumise asemel õpi korrektselt kirjutama :)
k
Kust kohast ma seda siis õppin,/ 9. juuli 2017 14:47
kui isegi pealkirjas kirjaviga sees? Kui isegi AJAKIRJANIKUD ei oska õigekirja...
t
To 14:47/ 10. juuli 2017 02:15
Pealkirjas on muide korrektselt kirjutatud. Roppus on kahe p tähega, ropp plakat -> ropu plakatiga. Eesti keel on ilus keel, võiksid selgeks saada selle..