Eesti uudised

Sotsiaalmajas surnud naisele kingitud nari pandi netis müüki

Arvo Uustalu, 6. juuli 2017, 04:00

86 KOMMENTAARI

v
vau/ 7. juuli 2017, 08:58
Prussakad kus on sakala nüüd võiks ju pilti teha need kõnnivad rohkem pimedas jaki kui vastik kuidas seal elada saab tules uurida.
j
jann/ 6. juuli 2017, 20:43
Kahjuks lahkunu õde ei ole koluveres vaid haapsalus ja suhtleb ka omakestega jamiks ei öeldud siis kellelegi kui õde koluverre viidi kus siis oli sots võetakse alles siis ühendust kui on midagi juhtunud.
m
mõelge / 6. juuli 2017, 20:34
Kuidas nüüd öelda uut kodu otsite siis tahaks hoiatada et prussakaid uute kohta ei viida neidOege valvsad annetajad.
p
poolt/ 6. juuli 2017, 19:46
täpselt nii see oli ja nad teevad seda veel
o
omal/ 6. juuli 2017, 19:31
Jumal varsti seda maja karistab kus elavd prussakad.
m
millal/ 6. juuli 2017, 19:27
kunas tuleb õiglus.jah tal oli raha ja on ka tunnistajad
m
Maja / 6. juuli 2017, 19:20
Maja kus on prussakad ei kõlba sots majaks.
v
v´äike/ 6. juuli 2017, 19:18
Meedja peab teadma mis seal majas toimub seal olijad ei julge ju rääkida.Maja kus elavad sotsiaalsed inimesed on prussakad anna abi.Kus siin on sots.Saadi ju raha telligu tõrje.

v
väike jumal / 6. juuli 2017, 19:01
siin on vaja kaagutada kuna tugiisik pole samuti võtnud ühendust nagu vaja siis peabgi asi minema meediasse.Kuidas käitub nntatud tugiisik.See oligi hämmastav et ei räägitud midagi.Õed oma vahel ikka suhtlesid.Las meedja näeb kuidas käib seal majas seal ikka mõnitatakse ka neid eri vajadustega.Ja õele pole midagi pakutud.Asi on põhi mõttes võtnud L.M.ühendust et mida teha asjadega.Ja kui tema on selle töö omale valinud on ka temal kohustus hoida ühendus omakestega ja keegi pole kedagi hooldekodusse pannud .kui midagi te ei tea pole ka vaja plõksida .See L.M tehku tööd hingega mitte oma ahnuse ja lõugadega .Peaks ju ka prussaka tõrje majas tegema aus inimene.
s
Suur Jumal/ 6. juuli 2017, 17:38
oleks, oleks, oleks, muudkui oleks võinud seda ja teist ja kolmandat, aga miski pärast see õde ju ei annetanud, lihtsalt teatas, et ei soovi miskit. Mida siis nüüd kaagutada. ja kui siin süüdistatakse müstilise 700€ kadumises, siis Õhtuleht pole see koht ja ajakirjanik see inimene, kes seda lahendab, selleks on politsei
p
6. juuli 2017, 19:35
peabgi minema meediasse vot see õde ei tahagi asi on põhimõttes et ära andamitte müüa kas sa aru ei saa.kui see raha on nii vajalik andku minna
n
nh/ 6. juuli 2017, 17:35
aru ei saa! Kui nari maha müüakse, on ju tühjaks jäänud voodikoht ju ilma voodita ja vaba koht tekkinud! Kes selle uue voodi ostab sellele vabanenud kohale ja kes selle kinni maksab?
t
tean/ 6. juuli 2017, 16:26
Tunnen isiklikult lahkunu õde ja see mida räägib L.M ehk tugiisik on puhas jama.Lahkunul oli jah raha korjatud seda rääkis ka lahkunu ise.Ja kuidas seal majas ültse käituti on absurd.Õde pakkus küll abi see et sul kohe päevapealt raha ei ole juhtub nii mõnelgi. Ja tuua see ettekäändeks et müün sellepärast asju et raha tagasi saada.Kas L.M.saab nüüd rikkamaks.Kindlasti mitte.Igal oinal tuleb oma aeg.
a
Ah/ 6. juuli 2017, 15:30
Hauakivi on juba ammu uus ja sai juba eespool rääkitud et õe abi ei vajatud mida te ikka plämate kui te midagi ei tea.Ja mis peied see oli rohkem tee laudkus asju jagama hakati.
n
6. juuli 2017, 15:28
Need mittetulundusyhingud just ongi yhed parajad sulid, koik mis ripakil...
i
isik/ 6. juuli 2017, 15:24
Pane singel kodu juhataja ja saad teada kes on tugiisik.
o
oh issand/ 7. juuli 2017, 18:27
Kõige eest vastutav oli Lea Märtsin ja nüüd ajab siin enda kaelast ära,tema pole kunagi süüdi,alandab ja karjub sealsete klientide peale,kes elavad hirmul seal sotsiaalmajas
t
tundlik/ 6. juuli 2017, 15:13
Riina õel ei pea olema piinlik milleks sellepärast et asjad ära annetada neile kellel oleks tõesti vaja mõni arvab väga valesti ja õele ju öeldi et pole vaja abi kuna ta pakkus plaadi tegemiseks.Miks siis abi vastu ei võetud nüüd eitavad.Seal majas tehakse seda mida tahetakse inimesed kõik ei julge rääkida kuna kardavad.
t
Tohoh/ 6. juuli 2017, 15:24
Kui matuseid korraldada ei saanud? Korterit tühjaks teha ei saanud? No veel midagi ei saanud? Vaat hauakivi võite teha lasta ja hauale viia millal sobilikuks peate. Seda pole vaja sotsiaalosakonnas kooskõlastada ega luba taotleda. Keegi ei eita, et see õigus teil oli ja on. Mine telli töökojast kivi. Kas ei tea, kus see asub?
t
teie/ 6. juuli 2017, 19:53
see hauakivi sai õe poolt juba kohe kuna see L:M ei suvatsenud abi vastu võtta mis siin ohkida .Ja nüüd räägib teisiti ja kui väga vaja võb ka muud välja vahetada.L.Mtelligu prussaka tõrje sots majale austav inimene.
a
abi / 6. juuli 2017, 19:54
kui abi ei tahetud mida siis ohkida.

k
koks/ 6. juuli 2017, 14:56
Kui te ei tea kuidas seal majas tegelikult käitutakse pole vaja ka rääkida.Maja mis on täis elavaid prussakaid seda ei näe keegi.Ja õde pole nari raha soovinud asi on põhimõttes anke neile kellele on tõesti vaja just nimelt vaja.
p
pläma/ 6. juuli 2017, 14:49
Mida siin mõned mulisevad oli juttu et õde eibtaha asju.Võiks ju annetad neile kellel on vaja ja Riinal oli endal raha korjatud üle 700 euro.Seda võivad tunnistada mitmed.Õde ju tegi uue plaadi hauale ja kui poleks inimesest hoolitud ei puhkaks ta oma venna kõrval.
k
koonerdamine lõppeb koolemisega!/ 6. juuli 2017, 14:15
See nüüd selleks, aga tahaks juhtida tähelepanu hoopis sellele, et võib juhtuda , et surija madrats ja võibolla ka voodi, ei ole enam hügieeniline. Nii juhtus meie peres, kus vanavanemad ei järginud soovitust peale sugulase surma korralik diivanvoodi lihtsalt lagedale platsile viia ja ära põletada. Põhjuseks oli surijal tuvastatud ohtlik bakter, mis oli saadud välismaalt ja mille ravimine ei andnud tulemusi. Selle asemel hoiti mööblieset kümme aastat ja eseme ohtlikus tervisele oli ammu ununenud. Voodi anti noorele perele kasutamiseks. Haigestusid kõik inimesed, kes diivaniga kokku puutusid, suured mädakogumid olid hiljem kõigil ainult erinevates piirkondades, imikul mädane põskkoopapõletik ja keskõrvapõletik, teistel ninalimaskestal, tuharaliigeses jne. Nooremad on veel elus, kuid haigus annab ka 20aastapärast veel märku. Vanavanemad ei pidanud nõrgestatud tervise tõttu vastu ja surid üksteise järel. Diivan on aga siiamaani alles ja ootab uusi ohvreid, ning ei ole teada, kelle käes see parasjagu asub.
e
eit/ 6. juuli 2017, 13:14
oh seda tühikargamist eestimaal . igast asjast saab uudist teha . mõtlen , kes tahab tugiisik olla ? eriti , kui pärast kirutakse . igasugune koli on tähtsam inimesest .
l
Lugeda ikka oskate või.../ 6. juuli 2017, 12:51
"juhataja sõnul ei mõelnud Riina surmale ja matuseraha ta ei kogunud – tema pangaarvel oli vaid veidi üle 200 euro."
"Selle kohta on panga väljavõte, kui mulle surmatunnistuse alusel maksti välja Riina raha. Riina oli meie üks armastatumaid kliente. Kui ta suri, siis võttis linnavalitsus ühendust tema lähedastega, kes vastasid, et neil ei ole mingit võimalust Riinat matta.
Pöördusime linna poole, kuid otsustasime meile lähedaseks saanud inimese matusekulud ise katta. Põhjuseks see, et omavalitsus matab inimese tagasihoidlikult, kuid soovisime Riina matta väärikamalt. Olid väärikad matused koos peielauaga,"
Ta lisab, et MTÜ on lahkelt nõus andma nari müügist saadud 50 eurot seda nõudvale õele ning koos sellega ka kuludokumendid ja nõuded matusekulude kompenseerimiseks, mis ületasid Riina sääste tunduvalt.
n
nõme/ 6. juuli 2017, 13:04
Mis Te vabandate nüüd,kõik teavad mis seal majas tegelikult toimub ja palju Riinal matuseraha oli,niisama ei tooda välja summat 700 eurot,mis oli kliendil endal olemas
ü
Ükski heategu/ 6. juuli 2017, 13:32
ei jää karistamata. Ei tea, miks mulle küll selline mõttetera meenus?
r
raha / 6. juuli 2017, 20:05
Riinal oli omal raha700 euri see mis oli pangas oli aga tal oli seda veel ta ju ise rääkis veel jalinn andis 200 euri see
m
mida selle jamaga peale hakata?/ 6. juuli 2017, 12:48
Kas keegi loeb ka mis jama avaldatakse? Mõelda vaid, vana kola pandi 50€-ga müüki, maha müüdi võib-olla 10€-ga kui sedagi, sest fb-s on "annan tasuta ära" site küll ja veel , aga mõni oskab ka vanast s...t skandaali puhuda- no anna abi, tõesti.
l
Ly/ 6. juuli 2017, 12:40
Inimene suri jaanuaris. Saan aru, et aprilliks ei olnud omaksed lahkunu vara viitsinud ära viia. Järelikult ei olnud omaksed varast huvitatud. Seega, sotsiaalmajal on õigus varaga toimetada nii, nagu paremaks pidas.
n
natuke imestan/ 6. juuli 2017, 11:45
Taevas küll,millest tõmmatakse saag käima--- nari! Ise ei taha, aga vaja naritada.Kui sotsiaalmaja nii majandab,siis majandab---ju siis selle rahaga on midagi teha ka.
n
narist/ 6. juuli 2017, 11:56
oleks saanud ju kirstu teha!
e
6. juuli 2017, 12:01
Ega sotsiaalmaja mingi isiklik majapidamine ei ole, et majandavad kuidas tahavad ja varastavad, mida tahavad.

k
kpt/ 6. juuli 2017, 11:36
a
Andree/ 6. juuli 2017, 11:11
see on küll töeline sensatsioon ja meediasündmus ! Surnu nari 50€, Öhtulehele ikka suur saavutus.
t
Tohoh/ 6. juuli 2017, 10:55
Kingitud Nari?! Vist ikka nii, et lastest ülejäänud koli viidi invaliidile sotsiaalkorterisse. Peale üürniku surma ei pea sotsiaaltöötajad pärimismenetlusega tegelema. On üks lepinguga kinnitatud isik, kellele surmast teatatakse. Tema kohus on korter Koheselt vabastada. Üüritud sotsiaalkorteri kasutamist kadunu asjade hoiulaona pärijate vaidluste ajaks ei toimu.
m
Mann/ 6. juuli 2017, 09:47
Oleks ju võinud anda taaskasutusse
ä
6. juuli 2017, 10:36
äri on äri ja isegi kuldasjad müüdi maha
n
no/ 6. juuli 2017, 09:31
oleks ju siis pidanud peale surma kohe ära viima v6i vähemalt nimetama,et säilitada m6ne aja.
t
to no/ 6. juuli 2017, 10:23
Pärimisõigus on meil seadusega reguleeritud, Mis ajast sina seal uusi reegleid ning tähtaegu teed? Oled seaduseandja või?
s
6. juuli 2017, 10:37
selles riigis pole need asjad üldse olulised
s
6. juuli 2017, 12:03
Selles riigis ei ole tõesti ükski seadus enam oluline, lõpetaks siis korraga ja täielikult seaduste täitmise?
ö
ökul/ 6. juuli 2017, 17:11
Mis see pärimine antud juhul asja puutub? Sotsiaalmajas ollakse lepingu alusel ja seal on kõik tingimused ja reeglid kirjas. Seal elavad sageli erinevat laadi probleemidega inimesed ja üldise pärimisseadusega arvestamisel võiks seal selliste probleemsete ja vaieldavate juhtumite korral uute kohtade vabanemist oodata terve igaviku.
ö
ökule/ 7. juuli 2017, 04:28
Voodi on mööbliese ehk vallasvara, millel on kindel rahaline väärtus. Eraomand.
a
aga/ 6. juuli 2017, 09:31
Kui õde noore inimese hooldekodussse pani ja ei hoolinud temast, mis tal siis tema narist asja peaks olema, kuhu see sai....
a
ATamm/ 6. juuli 2017, 09:52
Jälle viga, just sellepärast, et hoolis, nn „andiski“ hooldekodusse, kuna jõud ei käinud üle kvaliteetse hoolduse osutamiseks. Mittehoolija oleks jätnud enda juurde, saanud õe toetused ja visanud haiget inimest nurka. Nii lihtne see ongi. Kahju, et mõni isend hästi ei taipa, mida räägib.
p
6. juuli 2017, 10:39
pole ju siia jäänud peaaegu ühtegi normaalset isendit inimestest rääkimata
l
lammas/ 6. juuli 2017, 10:09
Sa üldse kujutad ette, mida tähendab 24 h abi vajava inimese hooldamine? EVs on see ju nii hästi tasustatud, et närutate kodus koos hooldatatavaga sandikopikate peal.
m
malle/ 6. juuli 2017, 11:46
Ta oli sotsiaalmajas see ei ole hooldekodu.Selles majas elavad inimesed kellel on makseraskusi ja seal on üür odavam.
k
6. juuli 2017, 19:37
keegi pole kedagi hooldekodusse pannud.kui sa midagi ei tea
p
pl/ 6. juuli 2017, 19:56
Vat ei pannud kui sa midagi ei tea pole ka vaja plõksida.
o
olekia/ 6. juuli 2017, 09:26
Sai ju öeldud et oma vahel suheldi ja suheldakse ka nüüd. Kuna seal peres on ka juba 17 aastat vähi diagnoosiga laps pole vaja plärtsuda.Asjad oleks läinud annetuseks.Ja tugiisik oleks ka pidanu ise võtma ühendust mida teha asjadega.Aga kes neid ikka tahab need võiva prussaka mune täis olla see maja ju kubisei nendest.
a
aita edasi/ 6. juuli 2017, 09:07
Mark peaks olema tugiisikul.Ka tema oleks pidanud teavitama mida asjadega teha.Ma arvan et õde jaotaks need üksik emadele või isadele neid on viljanis küll.Ja kes neid ka tahab see maja ju kubiseb prussakatest peab vaatama et prussaka mune ei võta koos asjadega. Kas see on normaalne kui vindine tugiisik tuleb võtmeid tooma on ka selle kohta tunnistaja.

a
6. juuli 2017, 08:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
6. juuli 2017, 10:39
a
aga/ 6. juuli 2017, 08:57
kus olid omaksed siis kui inimene hooldekodus oli,siis polnud isegi inimest vaja,rääkimata narist
e
endine elanik/ 6. juuli 2017, 08:52
Asi ei ole rahas.Kui kadunuke elas kasutati teda vägagi ära.Pandi koridori pesema ja pärast öeldi pole piisavalt puhas tee uuesti.Mida tegi tema tugi isik.Õde ei tahagi midagi.Viljandis on küll peresid kellel on vaja asju tal oli päris palju neid. Ei pea ju müüma.Ja tal oli endal raha rohkem kui lehes kirjas oli.700 euri oli tal endal kogutud. Ja õde pakkus abi et teeb ise haua plaadi aga öeldi pole vaja aga nüüd on uus olemas olen õega vestelnud.
q
Q/ 6. juuli 2017, 11:32
Andke selle tugiisiku nimi
m
mis/ 6. juuli 2017, 08:30
asi on siis tänapäevane nari ja kas hooldekodus on narid mitte voodid?
s
6. juuli 2017, 10:40
j
jah, aga/ 6. juuli 2017, 08:29
Aga kui õde ja sugulased seda nari võtma ei läinud ja seal ette jäi, no kas sotsiaalmja oleks pidanud prügiteenuse tellima....
i
imelik/ 6. juuli 2017, 12:30
oleks võinud tõesti mõnele abivajavale perele kinkida mitte rahaks tegema ega seal ainult nari ei müüdud,müügis oli veel palju teisigi asju,millest töötaja endale tulu teenis seega tuleks ikka selliseid töötajaid rohkem kontrollida.Miks muidu sealt majast pooled kliendid välja on kolinud just sellepärast,et sellised on eesotsas
k
Kohutav/ 6. juuli 2017, 08:22
Kes tahaks omale nari, mille peal suri inimene ? Ostjale ma arvan küll sellest vaikiti. Ju ta vaeseke, see uus nari omanik, näeb unes seda vanurit ja tema vaeva .
v
Vanur?/ 6. juuli 2017, 08:39
Kus Te seda vanurit näete? Tegemist oli siiski kolmekümnendates aastates inimesega, nagu artiklis kirjas (isegi maksmata saab selle info kätte).
k
kohutav , kus sa seda ,, vanurit ,, / 6. juuli 2017, 08:49
väljaloed ??? kolmekümnetes EIII ole ju veel vanur , mhhh
m
6. juuli 2017, 10:41
mis seal enam vahet - surnul ükskõik
n
Noor / 6. juuli 2017, 12:32
Lugege artiklit,tegu oli noore inimesega,kes suri haiglas mitte selles voodis
s
Sotsiaalmaja/ 6. juuli 2017, 08:04
Korterid tuleb peale üürniku lahkumist KOHE vabastada. Mingit " pärimismenetlust " või "omandiõiguse tuvastamist" sotsiaaltöötajad läbi ei vii. Surmast teatatakse kokkulepitud isikule ja see täitku oma kokkulepitud kohust. Mingit anonüümset pesitsuspaika määramata ajaks sotsiaalkorterist ei teki.
s
6. juuli 2017, 12:07
Siis maksu varastatud asjad ka kinni, kui nii kiire on koha vabastamisega. Puhas ametnike omavoli ja muud ei midagi
t
Tohoh/ 6. juuli 2017, 07:55
Vanamutile viidi lastest üle jäänud narilogu? Mis arvate, et ta teisele korrusele magama lipsab? Uutele patsientidele on vaja ruumi teha, mitte eelmiste kaltse ja kopsikuid nagu muuseumieksponaate hoida ja kataloogida.

v
vanatädi varastati hooldekodus paljaks/ 6. juuli 2017, 07:20
ei kardetud isegi maali seinalt võtta
a
6. juuli 2017, 10:42
aga seda teevad kõik kes esimesena jaole saavad
j
Juulius/ 6. juuli 2017, 07:20
Raha ei haise- nii ütleb üks rahvatarkus.
s
6. juuli 2017, 10:43
see ongi ainuke eesmärk
p
Piinlik/ 6. juuli 2017, 07:16
Kas Riina õel piinlik ei ole? Matusekulud, kušett ... Nüüd saab tänu artiklile 50 EUR- i, kuid kas see raha on väärt oma margi täis tegemist?
k
6. juuli 2017, 07:25
kas sotsiaalmajas elamine tähendab automaatselt, et võib omastada seal surnud inimeste vara?
k
kolin/ 6. juuli 2017, 09:05
Midagi ju ei varastatud .Teatati teisele õele ,kes oli kontakt isikuks.Tema loobus kogu varast .Ega kõiki sugulasi pea otsima.
t
6. juuli 2017, 10:44
tähtis et sai selle tasku pista
i
Ikka piinlik/ 6. juuli 2017, 12:00
Oli ju kirjas, et nari ei kasutatud, vaid sotsiaalmaja poolt osteti kušt. Samuti tegi sotsiaalmaja lahkunule matused. Kes selle vara omastas? Ilmselgelt oleks see 50 EUR - i teiste sotsiaalmaja elanike peale kuluitatud , nüüd saab lahkunu õde selle omale. Miks ta siis ütles, et ei soovi oma õe asju , kui talle neid pakuti ja nüüd tõmbab meedias sae käima?
e
6. juuli 2017, 12:09
Elaniku vara ei ole sotsiaalmaja inventar ja selle müügist saadud raha saabki puhtalt tasku ajada ilma, et kelllelgi küsimusi tekiks.
i
imelik/ 6. juuli 2017, 12:37
lahkunu matused tehti tema enda raha eest,mis korjatud oli ja sealtki jäi veel raha järele.Kahjuks see pole ainuke asi,mis müüdi ja on ennegi seal majas klientide asju omastatud.Häbi Teil olgu ja sellised mittetulundusühingud tuleks kinni panna.
o
6. juuli 2017, 19:39
olen nõus et oleks ka vähem ohvreid.
o
6. juuli 2017, 19:40
olen nõus siis on ehk ka vähem ohvreid.
r
reis/ 6. juuli 2017, 19:59
Käis ju reisil tuli raha juurde.
m
ma/ 6. juuli 2017, 19:44
pole siis mingit marki ja mingit raha ei saa kas sul on endal seda vaja.
j
Juulius/ 6. juuli 2017, 21:08
Artiklit lugesid ka või? Kirjas oli, et õde ootavad nii narist saadud 50 euri ja ka KULUDOKUMENDID, mis ületasid lahkunu 200 euri ja nariraha 50 euri. Kas arvad, et õde veel tahab midagi?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee